Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Janukovyč odmítá uznat porážku ve volbách

Ukrajinský premiér Viktor Janukovyč rozhodně odmítá uznat porážku v nedělních prezidentských volbách. Hodlá se odvolat k nejvyššímu soudu. Vítěz voleb Viktor Juščenko získal množství hlasů podvodem, tvrdí premiér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Reginaldo

S Juščenkem do EU
Pokud se Juščenko stane prezidentem Ukrajiny, bude mít tato země větší šance stát se členem Evropské unie.    
0/0
29.12.2004 8:06

barbudo

Re: S Juščenkem do EU
... a kam se potom odstěhujeme my?
0/0
29.12.2004 8:12

Reginaldo

Re: Re: S Juščenkem do EU
Nevím kdo jsi. Jestli jsi ukrajinský kopáč, tak tady zůstaň.   
0/0
29.12.2004 8:29

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: S Juščenkem do EU
Co by zůstával, hledá Austrálii.
0/0
29.12.2004 8:40

barbudo

... ten Juščenko - spasitel, je týž Juščenko ...
... jako stejnojmenný guvernér národní banky a týž jako premiér? On ho náhle osvítil Duch moudrý?
0/0
28.12.2004 23:34

MilanMilanMilan2

Zanedlou přestane fňukat
A možná si zřídí svůj stát na východě a jihu. Předpovídám to už dlouho.
0/0
28.12.2004 23:13

demokratic

Re: Zanedlou přestane fňukat
A měl by si tam s sebou vzít i těch 18 % našich "spoluobčanů" (  rudého vyznání)... Stejně se jim tady nelíbí a stále jen nostalgicky vzpomínají jak to bylo za nich (pro ně) (před rokem 89) príma... Měla by se jim někde vyčlenit nějaká "zaslíbená země" (nemusí být veliká, tolik jich zas není), a tam by navzájem buzerovali, okrádali a omezovali jen SAMI SEBE, vyvyšovali se jen sami nad sebou... (ale to by se jim nelíbilo...)
0/0
28.12.2004 23:27

MilanMilanMilan2

Re: Re: Zanedlou přestane fňukat
To je otázka, možná na tom východě je víc těch pravoslavně ortodoxních než těch rudých. Kdo ví...
0/0
28.12.2004 23:30

borisov2

Re: Re: Re: Zanedlou přestane fňukat
0/0
30.12.2004 10:00

borisov2

paladýnům juščenka
Zkuste si přečíst alespoň něco z druhé strany:
alespoň toto:
...Avšak lze 10 milionů lidí, kteří nehlasovali pro Juščenka, jen tak odmítnout jako někdejší sovětské loutky? Nikdo se o to vůbec nezajímá. Veškeré západní reportáže o ukrajinské krizi jsou výlučně z Kyjeva. Žádné kamery nenavštívily ulice měst Charkov, Doněck, Dněpropetrovsk. Těmito ulicemi by měli projít západní stoupenci oné tak dobře financované oranžové revoluce, než vyhlásí Juščenka a jeho přátele za tribuny svobody...
0/0
28.12.2004 19:10

demokratic

Re: paladýnům juščenka
No pokud máte takovéto "zdroje" (pravoslavně ortodoxní), netřeba vůbec žádného komentáře k tomu, proč píšete to co píšete... Je to něco podobného, jako kdybych se o Stalinovi chtěl něco dozvědět z Haló novin...   Ale přesto: vadí-li vám, že reportáže jsou (dle vás ovšem) pouze z Kyjeva (dodávám: z HLAVNÍHO města), dovolím si vás upozornit, že všechny podstatné změny v dějinách se vždy dějí zpočátku hlavně v HLAVNÍCH městech (nemyslím jen Prahu a 17.11.89, ale i třeba pád komunismu ve všech ostatních bývalých ruských guberniích, ale i jiné dějinné události)... A jak vysvětlíte, že ti obyvatelé Kyjeva přehlasovali CELOU Ukrajinu, když si prý - dle vás - jinde než v Kyjevě demokracii nepřejou?
0/0
28.12.2004 19:53

borisov2

Re: Re: paladýnům juščenka
Obávám se, že informace jen z jednoho zdroje mohou vést ke zkreslení. kdybychom se informovali o situaci jen v hlavních městech, nevěděli bychom například nic o protibolševickém povstání v Novočerkasku (jen malý příklad). Co se týče pravoslaví nevíte patrně vůbec nic-pravoslaví je překlad řeckého orthodoxia (orthos-pravý, doxa-sláva), používat tedy výrazu pravoslavně ortodoxní je to samé jako psát oranžově oranžový (třeba), netřeba se tedy bát výrazu orthodoxie v onom odkazu. Ale zdá se mi, že zavíráte oči před mediální masáží na Ukrajině.
0/0
28.12.2004 21:27

demokratic

Re: Re: Re: paladýnům juščenka
Myslím, že co se týče "mediálních masáží", tak horší možnosti k témuž měl zcela určitě OPOZIČNÍ Juščenko než VLÁDNÍ Janukovič...  A hlavně: neurážejme inteligenci voličů tím, že jim budeme podsouvat, že údajně volí bezmyšlenkovitě jen toho, kdo je lépe mediálně masíruje... (aniž mají SAMI nějaký - natož VLASTNÍ - názor)...Komouši nás přece také přes 40 let všemožně mediálně (a navíc MONOPOLNĚ !, jiný názor nebyl možný) masírovali a přesto byli (jsou a budou) v hlubokém opovržení národa...(18 %)... Takže ono (naštěstí) nejde jen o mediální masáže, protože někteří lidé (věřte tomu nebo ne) mají i VLASTNÍ mozek, VLASTNÍ zkušenosti, vlastní OČI, ctí VLASTNÍ ho
0/0
28.12.2004 23:07

demokratic

Re: Re: Re: Re: paladýnům juščenka
- pokračování - ctí vlastní hodnoty...
0/0
28.12.2004 23:08

borisov2

Re: Re: Re: Re: paladýnům juščenka
Ach jo, co na to říct...Předně, nemáš pravdu ohledně těch tvých hlavních měst (a i kdyby nebyl by to důvod pro záměrné odmítání informovat o situaci jinde), dále říkáš, že horší možnosti mediální manipulace měl juščenko-to je k smíchu a nebudu se k takové hlouposti už vyjadřovat, a navíc je na tobě vidět důsledek oné mediální manipulace-mluvíš jedním dechem o juščenkovi a demokracii jako by šlo o synonima, a při tom nechceš slyšet o podezřelých "obchodních" aktivitách tvého idolu. Zbytečné snažit se ti něco vysvětlit. Říkáš že někteří lidé(ti co volí juščenka) nají vlastní názor(mocně prezentovaný medii) a někteří vlastní názor nemají (ti co volí ďábla Janukoviče) i když jich je deset milionů-moc pěkné. děláš čest svému jménu-demokratic.
věř tedy tomu, co je ti předkládáno:Juščenko=světec; Janukovič=diktátor. Na Ukrajině je vše teď v nejlepším pořádku...
a já jen doufám, že se Doněck, Lugansk a Krym vrátí zpátky Rusku...
0/0
29.12.2004 13:00

demokratic

Re: Re: Re: Re: Re: paladýnům juščenka
a) ve slově "synonima" máte hrubku, píše se tam Ypsilon... b) nemyslím si, že media neinformují o situaci jinde než v Kyjevě (o tom svědčí mimo jiné to, že o tom i my tady diskutujeme, a známe i názory druhé strany i z jiných míst) c) trvám na tom, že OPOZIČNÍ kandidát má vůči VLÁDNÍMU kandidátovi (zejména v autoritativních či nedemokratických režimech) (viz přístup do místních medií) mnohem HORŠÍ možnosti... d) netrvrdím (to lžeš), že Janukovičovi voliči nemají vlastní názor, jen trvdím, že OBECNĚ volič není blbec, který nemá VLASTNÍ názor, a že není snadné ho (údajnou či skutečnou) mediální mazáží obrátit o 180 stupňů zpět...
0/0
29.12.2004 19:24

borisov2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: paladýnům juščenka
ad a) jsem hovado
ad b) je sice pravda, že se snažíme získat i informace z druhé strany, ale dá to mnohem víc práce
ad c) bylo by to logické, ale opak je skutečostí. Zkus si najít nějaké zprávy v ukrajinštině na netu.
ad d) nemyslím si, že by bylo možné někoho obrátit o 180 stupňů, jenže není moc lidí, kteří věří skálopevně jednomu nebo druhému kandidátovi. Ostatně ani u nás není moc lidí, kteří věří fanaticky nějaké straně (až na komunisty). A právě na ty nerozhodnuté (jichž je většina) působí média. Situace na Ukrajině je dnes v podstatě stejná, jako u nás při v stupu do EU. Volte Juščenka nebo radši zůstaňte doma.
0/0
30.12.2004 9:57

Anubis1913

Re: Re: paladýnům juščenka
S těma hlavníma městama moc pravdu nemáš.. Třeba u nás bylo první protikomunistický vystoupení po měnové reformě v Plzni. A v Rumunsku než svrhli Čaučeska tak to začlo v Temešváru (nebo jak se to zprávně řekne :oD ) V Polsku zase Solidarita začla v Gdaňsku v loděnicích.. Jinak souhlasím..
0/0
29.12.2004 0:30

demokratic

Re: Re: Re: paladýnům juščenka
Já psal: HLAVNĚ v hlavních městech... (čili zejména, ale nikoli VÝHRADNĚ)... A samozřejmě vím, že se může udát i leccos jinde...
0/0
29.12.2004 19:11

Mitchell

Málem jsem se lekl.
Už jsem se začínal bát, že Janukovyč uzná výsledky voleb hned a nebude nic namítat. Ale mluvit o manipulaci s volebními hlasy při volbách, které byly doslova v obležení mezinárodních nezávislých pozorovatelů mi přijde ujeté. Že o manipulaci nezačal mluvit před měsícem ...
0/0
28.12.2004 14:10

Reginaldo

Ruští mužici a mužatky mají svého Putina
 
0/0
28.12.2004 12:56

RejpALL

Re: Ruští mužici a mužatky mají svého Putina
 
A Pink Reginaldo by měl mít v ústavu svého ošetřovatele.
 
0/0
28.12.2004 13:19

Montaigne

Re: Ruští mužici a mužatky mají svého Putina
je to dobrý, Reginalda Pinková-Hujerová už začala chlastat, takže s ní bude p*del stejně jako loni touto dobou  
0/0
28.12.2004 14:34

zpravodajec007

Volební účast
Lidovky: ...nedělních voleb se zúčastnilo 77,22 procenta oprávněných voličů, což je jen o málo méně než 21. listopadu při později zrušeném druhém kole voleb. Tehdy přišlo k urnám 80,85 procenta voličů.
Vzpomínám si, jak někteří soudruzi po prvních volbách v odvetu na zprávy o 104% účasti na některých místech východní Ukrajiny argumentovali tím, že v prý v některých okrscích západní Ukrajiny se účast blížila 80%, a to že prý také není bez podvodu možné. Nyní se ukazuje, že účast byla celkově okolo 80%, a to jak předtím tak i nyní.
Jak ti různí chytráci nyní vysvětlí, že účast byla při druhých volbách o pár procent nižší, když údajně byli všichni zmobilizovaní - Rusové férově Putinem a Ukrajinci neférově Západem? Snad není vysvětlení v tom, že na východě byla účast přes 100% díky pozorovatelům tentokrát obtížněji proveditelná?
0/0
28.12.2004 12:26

Reginaldo

Putin
Za Putina Rusáci nikdy nedosáhnou na průměrnou úroveň kupní síly obyvatel Spojených států.  
0/0
28.12.2004 12:18

barbudo

Re: Putin
Rusům bude lépe pod vládou Putina od KGB nebo pod vládou Židů, kteří si přivlastnili bohatství Ruska?
0/0
28.12.2004 12:24

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Putin
No nejlíp jim asi je pod vládou vodky.
0/0
28.12.2004 12:27

Reginaldo

Re: Re: Re: Putin
Život většiny Rusáků je zcela jiný než ve střední a západní Evropě. Nemají pravidelné dodávky základních zdrojů jako je elektrika, voda, teplo...  Jsou to prostě Rusáci.  
0/0
28.12.2004 12:42

mtis

Janukovyč:
"Tomu, co si sám nezfalšuju, zásadně nevěřím !!!"
0/0
28.12.2004 11:59

RejpALL

Viktor jako Viktor
Je naprosto jedno, který Viktor vyhrál. Oba dva jsou naprosto stejní vychcani, jako ten náš Viktor z Baham. Jedom jeden Viktor vsadil na západní kartu a ten druhý Viktor vsadil na východní kartu. V podstatě ale ani jednomu nejde o skutečné zájmy Ukrajinců a o skutečnou demokracii, ale jen a jen o osobní zájmy.
0/0
28.12.2004 9:33

RejpALL

Dovětek (demokracie ve skutečnosti pláče)
A až se Putinovi anebo západu (podle toho, kdo bude mít příště navrch) zlíbí, tak si tam demokraticky dosadí třeba Viktora Pinocheta
0/0
28.12.2004 9:43

demokratic

Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Janukovič se chová jako naše ČSSD : když (kromě jiných voleb) zcela propadla i ve volbách do Senátu, vzápětí prohlásila, že Senát je zbytečný, a že by se měl zrušit... A také jí najednou začalo vadit, že tam dominuje jedna (ovšem řádně zvolená) strana... Kdyby to náhodou vyhrála ČSSD, jistě by bylo vše v pořádku... Janukovič to ovšem bude mít složité prohlásit za zfalšované volby, kde byly tisíce pozorovatelů... Oč jednodušší byly ty volby minulé, kde pozorovatelů nebylo a byla to taková tragedie, že nejen jejich nejvyšší soud, ale i on SÁM uznal, že BYLY ZMANIPULOVANÉ (rozumí se: v jeho prospěch) 
0/0
28.12.2004 1:21

Montaigne

Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Janukovyč se chová přesně jako Juščenko před měsícem, demograte. Akorát, že mu nikdo nedovezl obří obrazovky a balenou vodu a modré pláštěnky
0/0
28.12.2004 6:42

demokratic

Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Ale ale, soudruhu... Což si nepamatujete, jak ho všemožně fedroval (i osobně podporoval !!!) jeho ruský "starší brácha" PUTIN? To to fakt nevíte? Který jiný Západní politik - resp. PREZIDENT - naopak takto otevřeně podporoval opozičního JUŠČENKA? Žádný... Vy jste opravdu "lidé zvláštního ražení"...
0/0
28.12.2004 7:36

zhost

Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
a na tos prisel kde, ze Juscenka nepodporoval zadny zapadni politik ?!?!?!?!?!?!?
0/0
28.12.2004 8:22

demokratic

Re: Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Tak okázale jako proruského Janykoviče podporoval ruský PREZIDENT (!!!) Putin, (což je všeobecně známé), Juščenka žádný jiný prezident nepodporoval... (to že má sympatie Západu, a obecně všech demokratických lidí je druhá věc, ale to není PODPORA,,,)
0/0
28.12.2004 19:25

Montaigne

Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
ale ale chilský demograte, to sis popletl, soudruhuj si s bejvalým členem Komunistické strany Sovětského svazu se soudruhem Juščenkem
0/0
28.12.2004 8:55

borisov2

Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
žádný
ses posral v kině, ne?
K prošetření volebních výsledků vyzval Ukrajinu i Bílý dům. Vláda Spojených států podle ČTK vyzvala ukrajinské úřady, aby nepotvrzovaly výsledky prezidentských voleb, dokud nebudou prošetřena obvinění z volebních podvodů. Spojené státy jsou rovněž "hluboce znepokojeny četnými a věrohodnými příznaky podvodů při volbách", řekla mluvčí Bílého domu v Crawfordu ve státě Texas, kde prezident George Bush tráví na svém ranči svátek Díkůvzdání.
Jestli neni výzva k odmítnutí potvrdit prezidenta podporou, tak už fakt nevim co ti napsat.
0/0
29.12.2004 13:38

Mak1

Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Vážený pane, jestli tyto volby nebyly zmanipulované, tak už snad žádné. Jestli si opravdu myslíte, že po měsíční masáži obyvatelstva placené EU zůstane názor obyvatel objektivní, tak jste hodně velký optimista. EU se tam dost odporným způsobem vměšovala do suverenity státu s tím, že pro nás je lepší Ukrajina prozápadní, než proruská ( v tom mají pravdu). Ale se svobodou to bohužel nemá nic společného. Nicméně je zajímavé, že přes veškeré přesvědčování a vyhrožování ze strany západních států získal Janukovič 44 procent. A jen tak na okraj - jsem voličem ODS a myslím si, že senát zbytečný je .
0/0
28.12.2004 9:17

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Milý pane asi pletete pojmy a dojmy. To, že Západ oznámil Ukrajincům svůj názor na další směřování Ukrajiny je informace pro jejich rozhodování, stejně tak jako když Putin otevřeně podporoval Janukovyče. Ukrajici mohli oběma říci jděte do háje my chceme něco jiného, že více Ukrajinců slyšelo na rétoriku Juščenka je asi důsledek toho , že většina Ukrajinců chce směřovat směrem k západu. Manipulace voleb beru jednak čachry úředníků, bránění voleb "nepohodlným" lidem a jiné falšování volebních výsledků a ze zahraničí snad jen výhružky válkou.
0/0
28.12.2004 10:43

RejpALL

Mílýš se, mylí Mýlo ...
 
Mílýš se, mylí Mýlo. Zcela demokreticky se k moci dostal i Hitler
 
0/0
28.12.2004 11:20

František Koudelka 4.Kyju

Re: Mílýš se, mylí Mýlo ...
Opět si pleteš manipulaci voleb a zneužití moci.
0/0
28.12.2004 12:11

František Koudelka 4.Kyju

Re: Mílýš se, mylí Mýlo ...
Jaký má smysl psát s hrubkami a hned si je opravit?
0/0
28.12.2004 12:15

Mak1

Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Pane Koudelko, jestliže považujete to, že např. Polský prezident + představitelé EU jezdili za Juščenkem, nechávali se s ním natáčet a plácali ho po zádech jaký je to dobrý chlapík za pouhopouhé vyslovení názoru, pak asi nic netušíte o manipulaci s veřejným míněním ( něco jako když u nás byl Standa na čele žebříčku popularity ). A to je to, co se mi nelíbí. Je pravda, že teď bylo asi zajištěno, aby se s hlasy nečachrovalo, ale až po patřičné masáži obyvatel.  A jinak, když je EU natolik zásadová, proč neprotestovala proti výsledku voleb v USA když proti sobě stál Bush a Gore - tam byla Florida přeci naprosto jasně zmanipulovaná
0/0
28.12.2004 11:26

zpravodajec007

Re: Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Jasně, a kdyby tyhle opakované volby vyhrál Janukovyč, tak bys tady radostně výskal a kvičel cosi o vítězství demogracyje nad západním "vměšováním" a volby by pro tebe byly vzorem objektivity.
 
... a jestliže byla tehdy zmanipulovaná v USA Florida tak letos bylo určitě zmanipulované Ohio, viď, ty exote?
0/0
28.12.2004 11:59

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
Ale to dělají skoro všude na světě, že se ukazujou se spojenci ze zahraničí, Janukovyč taky ukazoval jakej je velkej kámoš Putina. Ono se od toho dá odvodit, jaké bude směřování země v případě vítězství toho či onoho kandidáta což je pro voliče dost podstatná informace.
0/0
28.12.2004 12:14

migaloo

Re: Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
...protože USA by asi nechtěli přistoupit v budoucnu do EU...
0/0
28.12.2004 14:00

demokratic

Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
SOUHLASÍM S VÁMI...
0/0
28.12.2004 19:29

demokratic

Re: Re: Re: Re: Janukovič se chová jako ČSSD: když zcela propadla ve volbách do senátu, chtěla ho zrušit...
(Souhlasím s panem Františkem Koudelkou, aby bylo jasno...)
0/0
28.12.2004 19:30

buldy

Tesi me vysledek
.... jsem cech na delsim pobytu na ukrajine. tesi me uspech juscenka. je to asi tak, jako bychom chteli, aby prezidentem byl zeman nebo jeste hur - ten duchodce, co polykal ty chrousty. juscenko se mozna nelibi vsem, ale to je bohuzel udel vsech, co chteji neco zlepsit. drzim ukrajine palce a vim, ze tam jsou prima lidi.....
0/0
28.12.2004 0:31





Najdete na iDNES.cz