Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě hokejistů zemřel trenér

Na dálnici D5 havaroval autobus s ostravskými hokejisty. Zezadu narazil do kamionu. Při srážce zemřel trenér Karel Metelka. Dalších osm pasažérů autobusu je zraněno. Zápas v Berouně, na který moravský tým cestoval, byl zrušen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drevak_patlak

Vlak vers. autobus
Tak mě napadlo, proč všude jezdí sportovci jen autobusem (tedy u nás, v USA se lítá). Zrovna z té Ostravy do Berouna se dá v pohodě dojet vlakem za nějakých 5,5 hodiny, to určitě nebude o moc déle než jede ten autobus a určitě pohodlněji. Pak by i hráči dorazili čerstvější. Zpátky můžou jet přímým nočním vlakem na lehátkách (odj. z Berouna ve 23:07) a dorazí opět čerství (na rozdíl od příjemně strávené noci v buse.
Výstroj může přivést kustod dodávkou.
0/0
21.12.2004 9:07

peta303

Re: Vlak vers. autobus
Proč to takhle komplikovat - stačí objednat u drah dva extra vagony (lůžkový pro hrače, služebák na výstroj) k normálnímu vlaku a jsou bez starostí - možná by je to i vyšlo levněji než ten bus...
0/0
21.12.2004 13:36

Elev

85:8
prispevkum
asi smrt trenera vice bavi jak vykuchane Romky
0/0
21.12.2004 3:25

Warťan

Řidiči autobusů, kamionů a ostatní z jiného pohledu
Trochu jsem se začetl do diskuse, kde většina z vás nadává zase jen a jen autobusákům a řidičům kamionů, jenomže přitom nevidí chyby druhých, chyby svoje a to je na tom to nejhorší. Sám přitom přiznávám, že od těchto řidičů jsem se dočkal už hodně věcí, které se sice zdají s rozměry vozidel velké, ale zdaleka nedosahují takových kvant a nebezpečnosti, jako přestupky a arogance řidičů osobáků. Uznávám- kamion nacpe auta do protisměru, ale totéž udělá i osobák, který nejenže má lépe ošetřený výhled, ale lepší rozměry na reakce. Vhodné např. je, když řidič osobáku umožní kamionu (jinému osobáku), se do průběžného pruhu zařadit plynule, jenže to ne- u nás platí pravidlo: Vidíš- li kamion (starší auto, auto na zipu atd.) blikat, za každou cenu ho musíš předjet, jen ho proboha nepustit, nacpat se za něj a když on tam nevidí, divit se, že nás strká ze silnice. Myslím, že už po několika kilometrech za volantem tahače by se každý řidič zhrozil, jak špatně je z něj vidět. Jedinou
0/0
21.12.2004 2:40

Warťan

Re: Řidiči autobusů, kamionů a ostatní z jiného pohledu
obranou je v tomto případě velice plynule se vyřazovat ze svého pruhu... Každý si také stěžuje na pomalé předjíždění kamionů- zase tak strašně pomalé není a je mnohem vhodnější mrknout na něj světly, pustit ho předjet (slušný trucker se snaží co nejrychleji) a poté pokračovat. Zabrání se kumulaci kamionů- noční můra slušných řidičů, žeň pro mizery- vyblikat co nejvíc levnějších aut a pomůže se provozu celkově. Jenže to ne, vidíme- li blinkr, nohu na plyn, potom se divíme a vše se svede na ty větší. Příkladem budiž můj blízký příbuzný- "práce šoféra je to poslední"... --> potom se nemůžeme divit, jak vypadá vztah řidič amatér- řidič z povolání. Že autobus narazil do někoho, náklaďák do někoho, co když prostě nedobrzdil, když ten v levém musel za každou cenu předjíždět. Proč nešlápnout trochu na brzdu a zachránit lidi a vozidla? To už se nikde nepíše. Usnutí a nepozornost je nutné zlo, ale netolerance musí zmizet, jinak tohle nazastaví ani nová vyhláška, uvidíme to sami...
0/0
21.12.2004 2:50

AlienDUDE

Re: Re: Řidiči autobusů, kamionů a ostatní z jiného pohledu
Ty chcípni, zrovna dneska mě upřimě mrzelo že nejezdim do práce tankem, bylo o jeden zasranej sypač a jednoho profesionalniho bezmozka míň......
0/0
21.12.2004 4:25

breberaksuper

Re: Re: Re: Řidiči autobusů, kamionů a ostatní z jiného pohledu
ten zasranej sypeč měl určitě blikající maják co troubo a co to protebe znamená víš a jestli ne šup do autoškoly
0/0
21.12.2004 14:43

mashley

jinak
tak za prve,kazdy by si mel sahnout do sveho svedomi,jaky je vlastne ridic...A za druhe trosku upravit system pozemnich komunikaci by nezaskodilo.V Americe jsou ve mestech vetsinou 3 a vice pruhove dalnice,kamiony mohou uzivat,pokud neni znaceno jinak,dva prave pruhy.Vesmes jezdi uprostred.Tim padem neni problem se napojovat na dalnici.Dale jsou ruzne vyhlasky o pretizeni,clovek musi vedet,kde muze a kde nesmi jezdit.Na ruznych mistech jsou vahy,na ktere musi vjizdet,musi mit v poradku papiry,vahu kamionu.Pokud tomu tak neni,nasleduje stop,pokuta,vezeni atd.Zadna sranda.Existuji i mobilni vahy,to uz je potom fofr.Kdyz clovek vyjede zpoza mesta,na 100km jizdy vidi 95% kamionu,ale ridici kamionu jsou v Americe,podle meho,ohleduplnejsi,ale taky maji rovnez vetsi respekt z policajtu.Ve mestech je to tezsi,ale to je proto,ze ridicak ma kazdy mexik,ktery doma jezdil na oslu a v Americe ma hned auto.
0/0
21.12.2004 1:36

mashley

Re: jinak
Takze neodsuzujme hned ridice kamionu,je treba i vytvorit podminky pro ne,ale rovnez neco za neco.Prestupky tvrde a neustupne trestat.Neni to tak davno,co policie chytila opileho ridice kamionu s nebezbecnym nakladem 3.tridy.,ale podle zakonu neni mozne ridici zabranit pokracovani v ceste.Takze fouknul a vesele jel dal.Pokud by zakony byly staveny na ochranu lidi,tak tenhle typek,by z lochu vylezl nejdrive za 5 let a za volant by si uz nesedl.Bohuzel v nasem zkorumpovanem bordelu(state) to neni mozne.
Jinak uprimnou soustrast rodine Karla Metelky,spolecne s Janem Soukupem trenovali muzstvo,ktere jako posledni ziskalo titul pro Vitkovice(1981)....
0/0
21.12.2004 1:45

libbo

Re: Re: jinak
dovolím si malou reakci že není možné zabránit opilci v jízdě . Je to pouze výmluva zkorumpované policie ( když mohli tak se šouplo par táců do kapsy a jelo se vesele dál) 1. když řidič nafouká tak je pravda že není možné mu zabránit v jízdě ale po rozjetí už jde o maření úředního rozhodnutí a tudíž zadržovací vazba ale to by ty policajtský gumy museli chtít něco dělat
0/0
21.12.2004 6:17

zab1

Re: Re: Re: jinak
A to úřední rozhodnutí je , prosím, copak? To mi nějak uniká.
0/0
21.12.2004 6:51

libbo

Re: Re: Re: Re: jinak
úřední rozhodnutí je , že mu policajt zakaže další jízdu protože pil alkohol - jestli pojede dál  lze to takto kvalifikovat
0/0
21.12.2004 13:01

mashley

Re: Re: Re: Re: Re: jinak
tak,ze si myslis,ze tohle je spravne??Pokud by te chytli s alkoholem v krvi a mohli te zavrit na miste,myslim,ze by si spousta lidi uvedomila o co jde.Az se potom kvalifikuje neumyslne zabiti,to je potom slz a narku,ze se tomu dalo zabranit.Alkohol za volant nepatri,tak proc to neni trestne??????Kazdy ma jen plnou hubu kecu a skutek utek...
0/0
21.12.2004 18:02

sud-Urquellu

Ještě, že to nebyl
Ivan Hlinka, to by bylo víc článků na iDnes.
0/0
21.12.2004 1:09

peceval

jsme s vámi
Je to velká tragédie a rána pro Sarezu Ostrava, navíc takhle před Vánoci. Pan Metelka byl určitě nejen super kouč (s týmem postoupil do 1.ligy) ale i skvělý člověk. Čest jeho památce. Tým se z toho bude nejspíš hodně těžko a dlouho vyrovnávat, doufejme, že to co nejdříve zvládne. Všichni jsme s vámi.
0/0
20.12.2004 22:43

7_up

řidiči autobusů
Dnes v 8 ráno jsem na dálnici předjížděl autobus,který jel místama až 130km/h!!! Byl plný dětí. Tak jsem si v duchu říkal,že ten řidič musí mít v hlavě NIC!A proto se ani nedivím,že tak často čteme podobně smutné zprávy.Je ale s podivem,že řidič,který smrtelnou nehodu zaviní,zůstane většinou naživu a umírají nevinní  
0/0
20.12.2004 21:45

robert_2004

Re: řidiči autobusů
...souhlas, jen mi není jasný jaxi mohl předjíždět autobus, který jel 130...kolik si jel ty?
0/0
20.12.2004 21:57

breberaksuper

Re: řidiči autobusů
pane 7-up autobus po dálnici smí jet 130km-hod ale s dětmi bych já jel nanejvíš 80km-hod
0/0
20.12.2004 22:05

vev

Re: Re: řidiči autobusů
Autobusy maji vesmes nalepku rikajici, ze muze jet max. 100!!!
0/0
20.12.2004 22:10

7_up

Re: Re: řidiči autobusů
pane breberaksuper, napsal jsem, že jel místama 130km/h. A tenhle tam nálepku s max.dovolenou rychlostí 100km/h měl. A srovnávat jízdní vlastosti os. auta (pouze řidič) a autobusu plného dětí mi přjde docela směšné.
0/0
20.12.2004 22:19

hh3

Re: řidiči autobusů
Jenom bych rád připomenul, že Bova společnosti JC TRANS nemohla jet rychleji než 100km/h, sám s touto společností často cestuji a omezovače rychlosti na 100 mají všechny jejich autobusy. Bohužel nevím o kterého řidiče jde, ale musím říct, že všichni jsou skutečně profesionály.
0/0
23.12.2004 10:44

tomsssa

Upřímná soustrast
Upřímnou soustrast Hokejistům sarezy a rodině Karla Metelky. Je to velká tragédie pro všechny fandy. Fanda Komety Brno
0/0
20.12.2004 21:38

ppaul

Kamiony...
Jsou děsný věci! Když vidím jak se to přede mnou plouží z Hradce Králové směr Náchod a jedu za tím celou cestu 80 km/h tak mám chuť vraždit!!! A nedávno....jely čtyři osobáky za sebou, a u Černožický pumpy - na výjezdu směr Náchod je připojovací pruh - doufám, že si to ten *urák přečte - prostě tam jel náklaďák a vjel z roho připojováku mezi ty čtyři co jeli po hlavní. Jedno to stihlo, dvě vytlačil do protisměru a já to jen tak tak ubrzdil jako poslední v řadě!! *okot *asr*nej!!! Taky sem si pěkně zatrubil
0/0
20.12.2004 21:06

Pavrabec_CZ

Re: Kamiony...
Jsem přímo z Náchoda a musím s tebou souhlasit...
0/0
20.12.2004 21:20

ppaul

Re: Re: Kamiony...
Lituju Tě!!! Na Vysokově kdy se předjíždí ve stoupacích pruzích dva kamiony padesátkou je první zpoždění, pak skvělé kruháky v centru Náchoda.... ne, na to bych fakt nervy neměl!!! Fronta aut až nahoru na Vysokov - takových 3 km - to je na kulku!! A to nepočítám průjezd Jaroměří a taky průjezd Českou Skalicí - od Svinišťan až k Rozkoši není kde předjet a on si to s chutí šine svých 40  
0/0
20.12.2004 21:24

Pavrabec_CZ

Re: Re: Re: Kamiony...
Jo jo.. Ty kruháky to je fakt náhul, hlavně ten kůl v pr.deli co je u nádraží
0/0
20.12.2004 21:29

Fremen

Re: Kamiony...
Když uz se tady všichni svěřujou, tak si taky vyliju srdíčko.:-) Chtěl bych pozdravit toho řidiče 2 nápravovýho kamionu, který na mně ve středu najížděl na okresce ve směru Jičín-Mladá Boleslav. To, že jedu jenom stovkou na devadesátce ještě neznamená, že na mně budeš blikat a lepit se mi na půl metru prdel. A za to, že jsem radši po pár kilometrech zpomalil a zajel skoro do příkopu, abyl mně mohl na dvojitý čáře s autama jedoucíma v protisměru předjet jsi mi nemusel děkovat - udělal jsem to jenom proto, abych já a moje rodina přežila..
0/0
20.12.2004 21:48

Negrativ

Re: Kamiony...
Jo je to hruza, akorat si to chce uvedomit, ze ty kamiony jinak jezdit nemuzou ( myslim rychleji, akceleraci pri vyjezdu z pumpy), to uz je konstrukcne dane. A jezdit musi, bo na zbozi co vezou cekame vsichni, i ty! Urcite bys pistel jako protrzenej, kdyby nebylo na pultech zbozi ktere potrebujes ( pivo, chleba, ci zasyp na opruzeniny ), ktere prave ty " nenavidene " kamiony privazeji...
0/0
21.12.2004 13:51

Prubojny__kapitalista

No, dovolím si to
okomentovat takto: Trenér byl vyloučen a několik hráčů bylo postaveno mimo hru.
Ale neberte to vážně, sranda musí být, i kdyby nejen nebylo na chleba, ale také na šampaňské, kaviár, kokosové kuličky, čokoládu....
0/0
20.12.2004 21:04

Fannns

Soustrast!
Upřimnou soustrast!!!Brno je s váma!!!
0/0
20.12.2004 20:32

Adam-S

Re: no konečně
Nerad nadavam nekomu, koho neznam a usuzuju jenom z prispevku na internetove diskuzi, ale ty jsi synku opravdu I*D*I*O*T prvni kategorie.
 
0/0
20.12.2004 20:48

Pomnenka9

Re: no konečně
vůbec nejsem vulgární, ale mě napadá jediné davidkooo-k*k*tko   .Může být někdo takle neuctivý k životu a k tragedii ? 
0/0
20.12.2004 20:55

Shoemaker

Re: no konečně
ne, já prostě nevěřím, že taková pííííča dokáže sama obsluhovat pc! Komu to diktuješ, ty ubožáku?
0/0
21.12.2004 0:23

shareware

Re: no konečně
nerad někomu přeji něco špatného, ale tobě přeji ať se vysekáš a to jakkoli a zbytek života strávíš na lůžku nehybně ty č*r*k*...
0/0
21.12.2004 8:19

Homoid

Pásy
Fotky z týhle nehody by měly viset na každý autobusový zastávce s textem: TAKHLE MŮŽE SKONČIT TEN, KOMU JSOU BEZPEČNOSTNÍ PÁSY V AUTOBUSU PRO SRANDU!
Když se na to podíváte podrobně, tak náraz nepochybně šel do levý části čela autobusu. Řidič přežil, nepřežil cestující, kterej seděl buď vpředu na sedadle průvodce nebo za řidičem. Ať tak či tak, určitě měl sedačku s pásem, kterej nepoužil. Upřímně - kdo z vás se v autobusu (aspoň na dálkový lince) připoutá, pokud má tu možnost?
0/0
20.12.2004 19:30

pavelthelong

Re: Pásy
presne tak, vetsine lidi jsou pasy i v aute, natoz v autobuse, jenom pro srandu. Navic koluji famy, kolik lidi se zachranilo, ze bez pasu vyleteli ven (nad takovym nesmyslem lze jen zaplakat) pracoval jsem dlouho na zachrance.....na postsocialistickych silnicich s neskutecnou agresivitou VSECH ridicu je jedine reseni: co mozna nejvetsi auto s nejvyssim stupnem pasivni bezpecnosti (napr. transporter OT 64 :-) ) Pracuji v Nemecku a prejizdim casto hranice vychodni/zapadni Nem. Obrovsky rozdil, jak vychodnari agresivne jezdi, v "zapadnim" Nemecku je podstatne bezpecneji. Ridici v CR maji v Evrope druhou nejhorsi statistiku v agresivite jizdy, horsi jsou uz jen Polaci :-(
0/0
20.12.2004 19:54

davidkooo

Re: Re: Pásy
ano.... čili i chachaři.
0/0
20.12.2004 20:21

weaktor

celebrity
...jen ať denodenně umírá místo deseti obyčejných lidí deset lidí mediálně "slavných" - alespoň si lidé uvědomí, co se na silnicích děje za hrůzy, jak kvůli pár vteřínám dokáží změnit celý život - a možná že si pánové ŘÍMANÉ a spol. konečně uvědomí, jak TRAPNÉ jsou u nás pokuty a tresty... 
 
jakmile zahyne pan HLINKA, všichni jsou zděšení, pláčou... ale že umírají týden co týden desítky lidí, po tom téměř neštěkne ani pes...
0/0
20.12.2004 19:23

robert_2004

Re: celebrity
....Říman není pán, ale naprosté hovado. Chtěl bych vidět jeho reakci, kdyby se mu něco podobného stalo v rodině. Když jsem viděl jeho roztažený vítězný úsměv těsně po hlasování (ODS unisono proti) o novele zákona o pozemních komunikacích, chtělo se mi vraždit. Jak řekl : "Jsem šťastný, že novela neprošla". BLBEC
0/0
20.12.2004 19:38

juton

Re: Re: celebrity
, Naprostý souhlas!!
0/0
20.12.2004 19:55

Shoemaker

Re: Re: celebrity
Tohle rozhořčení má jednu malou trhlinu. Ta novela byla totiž naprosto špatná a nehodovost na silnicích by v žádném případě nesnížila!
0/0
21.12.2004 0:18

drevak_patlak

Re: Re: celebrity
Ano, ano Říman je největší neštěstí naší dopravy. ŠKodil už když byl ministr (tvrdil např., že bude prosazovat individuální dopravu na úkor veřejné, což se projevilo např. úsporami při modernizaci železničního koridoru, naštěstí neúspěšnou snahou zrušit 25% tratí, snížením státních dotací na výstavbu metra atd.), nedávno bojkotoval (i s celou ODS) potřebný zákon zavádějící bodový systém, nejezdí podle předpisů a ještě se tím chlubí atd.
Chraň nás před ním Bůh i všichni svatí.
0/0
21.12.2004 9:00

rejpalik

Nehody
Já spíš myslim, že tady řidiči málo hulej. Kdyby víc hulili, tak by nemohli tolik bourat
0/0
20.12.2004 19:17

coenoo

...
Bývalý trenér Sarezy Holaň,podruhé uniknul smrti.....
0/0
20.12.2004 19:13

bazalbub

Re: ...
Taky jsem na to pomyslel, když jsem se to dozvěděl.
Je to nějaký divný půlrok s tím naším sportem, když už se někomu na jeho poměry daří, tak se stane toto.
0/0
20.12.2004 19:27

millsew

Nehoda
Upřímnou soustrast pozůstalým za kouče a brzký uzdravení hokejistům přeje Brno
0/0
20.12.2004 19:04

chipmunk

Kamiony vsude na svete
Problem kamionu je asi celosvetovy. Ja ziju na Floride jezdim 2 hodiny denne po dalnici do prace a z prace. Jak tady ty ridici kamionu jezdi je na zvraceni. Neni skoro dne, abych nevidela nehodu, ve ktere je nejakym zpusobem kamion. Pred dvema dny tu na dalnici zpusobil kamion nehodu, ktera zahrnovala 12 aut, dalnice byla uzavrena, 6 mrtvej a kamionak z toho vyvazl bez skrabnuti. Jejich nejvetsi zabava je, nenechat se predjet osobnim autem, a kdyz uz vas predjet nechaji, tak vas pak "sestreluji" z pruhu.
Podle me by meli kamiony jezdit po silnicih urcenych jenom pro ne. I kdyz chapu, ze to se asi tezko uskutecni. Ale problem to urcite je... skoda, ze reseni je v nedohlednu.
0/0
20.12.2004 18:56

mashley

Re: Kamiony vsude na svete
Kdyby jsi jezdila s kamionem,tak bych jsi urcite tak blbe netlachala.Neohleduplnost ridicu s osobnimi auty je neskutecna.Ja jezdim s kamionem rovnez kazdy den,a to co se deje na cestach,na treba mit hodne silny zaludek.Myslis,ze ubrzdit 38tun je to same jako ubrzdit osobni auto???
0/0
20.12.2004 19:37

juton

Re: Re: Kamiony vsude na svete
, Souhlasím s tím, že ubrzdit 38 tun nejde na fleku. Ale proč tedy řidiči kamionů nedělají vše pro to, aby tak brzdit nemuseli? Odpověď je jednoduchá. Mají silný pocit nadřazenosti nad ostatními z pozice síly svého auta. Řidiči kamionů JSOU prasata.
0/0
20.12.2004 19:59

kenpa

Re: Re: Re: Kamiony vsude na svete
Presne! Kdyz vidim hovado s navesem, jak si to klidne prosvisti na cervenou a malem me smete, tak bych mu pral pristani na strechu v nejblizsi skarpe.
0/0
20.12.2004 20:08





Najdete na iDNES.cz