Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do ulic vyrazili ochránci živých kaprů

Předvánoční doba vrcholí a v ulicích se objevily kádě s kapry. Ale ne všichni jsou z nich nadšeni - proti prodeji vánoční ryby vyrážejí do ulic protestovat ochránci zvířat. Veterináři však jejich pocit, že jsou ryby týrány, nesdílejí. Zákazníkům naopak radí, na co si dávat při koupi pozor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Isbjoerna

:-)
, Fröhliche Weihnachten ------- Merry Christmas ------- Joyeux Noël à tous ------- Vesele vanoce vam vsem.
0/0
23.12.2004 23:40

Isbjoerna

a protoze zitra budou vanoce
, Zitra dostane ma psice (vyjimecne) Regenbogenforelle [Rainbow trout; Oncorhynchus mykiss]. Koupim ji na rybim trhu (mrtvou) nebo mrazenou. V lete ji dostala k narozeninam a moc ji chutnala. :-)
0/0
23.12.2004 23:15

Ventre_Saint_Gris

proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
Spíš se podivuji nad šíří jejího ultramodernismu.
0/0
23.12.2004 23:11

Isbjoerna

Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
, Nejsem vegan, ale vegetarier. Jsem pomerne konservativni. :-)
0/0
23.12.2004 23:19

Ventre_Saint_Gris

Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
Oproti komu?Ufounům? :-)
 Jinak přeji veselé vánoce,pokud to tedy není politicky nekorektní a zpátečnické.
0/0
23.12.2004 23:22

Tajné

Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
co to je vegetarier?
0/0
23.12.2004 23:23

Isbjoerna

Re: Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
, Clovek, ktery neji maso.
0/0
23.12.2004 23:27

Tajné

Re: Re: Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
A čim se teda liší vegetarier od vegetariána???
0/0
24.12.2004 10:46

pepe999

Re: Re: Re: Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
Isbjoerna je češka žijící v raichu, tak občas mele německy......
0/0
24.12.2004 10:47

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: proč mě nepřekvapuje,že Isbjoerna je vegan?
, vegetarier = vegetarián, jedoch vegetarián NENI vegan. :-)
0/0
24.12.2004 12:26

MilanMilanMilan2

Smrt kaprům!!!!!
Mají hnusné kosti, potvory.
0/0
23.12.2004 22:43

Dan 1

Vrahu Popelko!
Varoval jsem vás a jak jsem slíbil, tak jsem udělal. Dnes ještě bezmasá strava, ale jedna krůta, kuře a treskovitá ryba už čekají v mrazáku. Činím vás osobně odpovědným za nenahraditelnou ztrátu jejich nevinných životů. Vaše propaganda vegetariánství, to není o jídle, to už není ani o životním stylu, ale o ideologii. Působí to na lidi přesně opačně, než jste měl v úmyslu - z drtivé většiny příspěvků to ostatně vyplývá. Přípodotek závěrem, nevšiml jsem si, že byste se někde rozněžňoval nad lidskými obětmi válek, diktatur, hladomorů... Ale to je čistě vaše věc.
0/0
23.12.2004 20:49

popelka88

Re: Vrahu Popelko!
Příteli, nevím jestli se dá nějak rapidně rozvíjet soudnost a intelekt ... Pokud ano a vy byste se po nějakém hmatatelném pokroku zpětně podíval na úroveň vašich příspěvků zde, možná byste se k nim pak nechtěl ani moc hlásit. Pěkné vánoce.
0/0
23.12.2004 21:07

Dan 1

Re: Re: Vrahu Popelko!
Myslím, že moje názory jsou naprosto konzistentní, zřetelně pravicové, v čase neměnné a nemám důvod se k nim nehlásit. Domnívám se, že čtenáři iDnes vám dali jasně najevo, že jsou to právě vaše názory, které jsou pro 99% lidí neakceptovatelné. I vám veselé vánoce a dobrou chuť, pokud právě večeříte.
0/0
23.12.2004 21:14

popelka88

Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Každá diskuse, ať už na jakékoliv téma, by měla mít tři základní roviny: 1) rozumné argumenty podložené vlastními zkušenostmi i (citovaným) obecným poznáním 2) otevřenost témuž z druhé strany 3) určitou komunikační úroveň pohybující se aspoň v elementárních rovinách slušnosti a základního lidského respektu k někomu, koho vůbec neznáme (takže vlastně ani nevíme s kým mluvíme). Když si zpětně přečtete příspěvky mnoha účastníků této diskuse (včetně svých vlastních), zjistíte, že většinou bohužel zcela postrádají všechny ze zmíněných rovin a kolísají mezi vulgárními nesmysly (viz třeba váš poslední příspěvek), agresivním osočováním na úrovni 4.cenové skupiny a prázdným, ničím nepodloženým rádoby siláckým vykřikováním (podpořeným zdejší zdánlivou anonymitou). Byly tu samozřejmě i světlé vyjímky... ale mnoho jich nebylo... Téma této diskuse nebylo nijak abstraktně filosofické či věcí nějaké "víry" či "ideologie", ale týkalo se miliónů krutě a zbytečně trpících zvířat všude kolem nás
0/0
23.12.2004 21:37

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
, A to vcera zlej oznacil mou diktion slovem "militantni". :-D
0/0
23.12.2004 21:59

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Berete sám sebe i tyto diskuse příliš vážně. Za prvé se tady pohybují lidé, kteří se znají léta a není možné očekávat, že budou hovořit vybraným stylem, jako při přednášce na mezinárodním semináři o jazykové kultuře. Guth-Jarkovský opravdu nejsem, ale zastávám názor, že diskuse je třeba čas od času odlehčit, jinak by je nikdo nečetl. Mají sloužit k poučení i k pobavení. Nemyslím, že by termín "šéfideolog býložravců" byl vulgární a že jsem to já, kdo píše nesmysly. Problém přece není v tom, že člověk je všežravec a zabíjí pro obživu, co je svět světem. Je v nedodržování veterinárních předpisů a katastrofálním stavem právního povědomí obecně. Nikde přece neobhahuji několikadenní transporty zvířat bez vody a potravy, "vykládku" polomrtvého dobytka, přivázaného jednou nohou k rameni jeřábu atd. Nikdo mi ale nebude říkat, co mám a nemám jíst. Pokud se vaše aktivity soustředí na kontrolu podmínek chovu zvířat, nic proti tomu. Ještě sci-fi k večernímu rozjímání: představte si,
0/0
23.12.2004 22:00

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
že by se od zítřka lidé začali řídit vaším návodem a přešli by na rostinnou stravu a jaké by to mělo důsledky pro prvovýrobu, zpracovatelský průmysl a obchod. Kolik lidí by asi chcíplo hlady bez práce...
0/0
23.12.2004 22:02

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Inteligence tvých příspěvků je opravdu ubohá, stejně jako většiny obhájců masožerství. Píšeš jen bláboly, silácký výkřiky a nesmyslný urážky a provokace. Pokud tuhle diskuzi přečte někdo soudnej a uvidí, co dělá s mozkem maso, tak si možná ani nedá toho zítřejšího kapra.
0/0
23.12.2004 22:43

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Skutečně brilantní argumentace. Jsem na lopatkách.  Jsi obyčejný extrémista, diskreditující myšlenku, kterou propaguješ, ty intelektuále    Diskutuji s lidmi od určité mentální a intelektuální úrovně, kterou lze u  popelky88 občas pozorovat, kdežto u tebe jakákoli úroveň absentuje. Takže tu diskusi raději stopnem.
0/0
23.12.2004 22:51

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Názor, že když lidi přestanou jíst maso, tak pochcípá spousta lidí, nebo to, že kvůli popelkovi začneš jíst víc masa, to mi ubohý přijde. Nezlob se na mě.
0/0
23.12.2004 22:59

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Nezlobím. Je mi to jedno.
0/0
23.12.2004 23:02

Ventre_Saint_Gris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
No ,zato ty a popelák jste zrcadlem nejrozvinutějších  intelektuálních vlastností....
0/0
23.12.2004 23:07

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Co ty seš zase za prudila?
0/0
23.12.2004 23:26

Ventre_Saint_Gris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Kaprovrah ,kuřebijec a řízkofil.
0/0
23.12.2004 23:30

Isbjoerna

Re: Vrahu Popelko!
, Má rodina a ja (= 3 zeny) jsme Vegetarier jiz mnoha leta (nevim presne - asi 8-10 let) a jsme vsechny nad miru zdrave. Samozrejme, ze slo o nase individuelni osobni rozhodnuti, ale neumim si predstavit, ze by me nekdo k tomuto kroku mohl presvedcit nebo od tohoto kroku odradit. K takovemu rozhodnuti musi clovek prijit sam. ------- Z me zkusenosti mohu v tvem smyslu potvrdit, ze jakakoli missonarska cinnost je jen "obtezovani lidi", avsak cinit nekoho osobne odpovednym za smrt zvirat, ktera mas v kuchyni (a ktera jsi asi sam koupil nebo zabil) - myslim si, ze tuto odpovednost (koupit zvireci maso) jeste uneses sam. :-)
0/0
23.12.2004 21:57

Dan 1

Re: Re: Vrahu Popelko!
Ty už mě znáš dost dlouho, abys věděla, že moje výroky musíš brát s mírnou rezervou, ne?  Rád používám nadsázku a opravdu si nemyslím, že by popelka 88 byl vrah.
0/0
23.12.2004 22:05

Dan 1

Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Ä propos, drtivou převahu v mém jídelníčku má rostlinná strava. Nejsem Sudajev, který se živí zásadně jitrnicemi, jelity, tlačenkou, ovarem a vepřovým s knedlíky
0/0
23.12.2004 22:08

popelka88

Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Ne,. nijak vážně to zdejší chatování neberu .. Je ale docela zajímavé sledovat různé reakce a postoje na daná témata ... A plně souhlasím s tím, že k některým věcem musí každý člověk dospět ve finále sám, vlastním pochopením a prozřením ... "Misionářství" většinou nefunguje ... Argumenty zvnějšku mohou často obtěžovat , ale jindy se zase mohou stát potřebným impulsem k takovému pochopení. Co by se stalo, kdyby všichni lidé od zítřka přestali jíst maso ? SOučasný systém na něco takového není samozřejmě vůbec připraven. Stějně jako není připraven na to, že by od zítřka všichni lidé přestali kouřit, užívat drogy a pít alkohol. A že to vše jsou vražedné anebo aspoň zdraví vážně poškozující praktiky, ví každý dobře. Znamenalo by to však asi pád většiny státních ekonomik ... Žijeme to v zajímavé době ...
0/0
23.12.2004 22:30

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
, Kdyby VSICHNI lide v jedne zemi (staci v jednom vetsim meste) prestali jist maso, prisel by na cely retez zemedelcu a obchodniku + jejich infrastrukturu katastrofalni hospodarska krise (kterou by nesla cela zeme). Co horsi by bylo, ze male deti potrebuji vyvazenou stravu, a proto by musely dostat za maso adequate alternativu - k cemuz vetsina rodicu nema dostatek odbornych znalosti ani financnich prostredku. ------- Muze se Vam zdat, ze se lide riti do zkazy, presto je to jejich pravo, jejich qualität zivota, kterou nesmime merit nasim osobnim meritkem. ------- Delat lidem spatne svedomi proto, ze jedi maso, povazuji za hystericky "krok vedle". Ale Vy cinite dobrou vec VASEMU zdravi, kdyz se zivite vyvazenou bezmasou potravou. :-)
0/0
23.12.2004 22:49

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Samozřejmě nikdo nepočítá s tím, že by všichni přestali jíst maso ze dne na den, ale když se o tom nebude mluvit, tak ho budou jíst pořád všichni. A co se týče malých dětí, tak ty nepotřebujou žádné látky navíc oproti dospělým, jen jsou o něco náchylnější na nedostatky některých látek. Ale pokud ve stravě nic nechybí dospělému, nebude nic chybět ani dítěti. A finančně rostlinná strava vychází celkově levněji než maso, takže ten argument je taky chybný.
0/0
23.12.2004 22:56

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
, 1,2 kg Kure ... 1,89 € ------- 1 kg Jablka ... 2,99 € ------- 1 kg Paprika ... 3,99 € ------- 1 kg Banany ... 2,79 € ------- Doufam, ze nemusim pokracovat. Ja nakupuji, takze vim, kolik stoji bezmase jidlo. ------- Co se tyka vyzivy dospelych: I tomu se musi lide ucit, vetsina lidi se bohuzel zivi nezdrave a nevyvazene, jen malokdo OPRAVDU vi, cim se zivi (cte deklaraci a rozumi ji). ------- Pravdepodobne male deti nemate, takze nemuzete na jejich vyzive nic pokazit, ale mnoho bezmase vyzivovanych deti ma TEZKE nedostatky, protoze si mnozi rodice mysli, ze vyvazena potrava pro dospeleho = vyvazena potrava pro dite. :-(
0/0
23.12.2004 23:08

popelka88

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Já myslím že tu v první řadě nejde o fyzické "zdraví". Když člověk JEN vynechá maso a bude se jinak stravovat nesmyslným a nevyváženým způsobem, může být stokrát nemocnější než člověk, který maso jí, ale stravuje se rozumně. Ale tady jde v prvé řadě o povznesení člověka nad současnou nebetyčnou a do očí bijící brutalitu, kterou si člověk a jeho systém osobuje nad jinými živými tvory. Kdysi člověk (protože neměl jiné zdroje), vyšel do lesa a ulovil zvíře, jinou možnost často neměl. Zvíře prožilo svůj přirozený život v přirozeném prostředí. Člověk věděl za jakou cenu toto zvíře ulovil, riskoval často svůj život. Dnes se vše zvrhlo v bezhlavé drancování živých tvorů, zdegradovaných na úroveň mechanických"výrobků", neznajících reálný život, prostor, slunce, běžné součásti života. Chovaných po desítkách miliónech v děsivých prostředích superkoncentračních táborů. Člověk těm tvorům vzal úplně VŠE bez jakékoliv elemenární úcty k nim..Jen bere plnými zakrvavenými kontejnery, ale nic nedává. A
0/0
23.12.2004 23:19

popelka88

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
A myslí si že to je v pořádku. Ale to není v pořádku ... A my si to pak jen v poklidu koupíme úhledně zabalené v supermarketu společně s rohlíky a jablky. Pro mě osobně je zdravotní aspekt druhotný ... (i když fakticky prokazatelný).
0/0
23.12.2004 23:21

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
, S ohledem na vanocni cas nebudu podrobne licit, jaky zivot ma hovezi dobytek. Snad jen jedno: Videla jsem reportage o zivote byka. Ten chudak pravidelne "daroval" ve svem zivote sperma, z nehoz vzniklo 600.000 telat, ale ten byk zil cely svuj zivot v jedne kleci bez kontaktu s jinym druhem, samici NIKDY nevidel, takze si chudak, pres sve 600.000-nasobne otcovstvi, ve svem zivote ani jednou nezasoulozil. :-(
0/0
23.12.2004 23:27

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Jo, je to tak, kdybych se jednou nedostal k podobný diskuzi, tak asi jim maso dodnes. Takže vytrvej.
0/0
23.12.2004 22:50

Isbjoerna

Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
, I ja si myslim, ze rozumim tve ironii, humoru a nadsazeni, ale nevim, jestli tomu rozumi i tvuj diskusni partner. Bylo by skoda, kdyby se on ted, v dobe vanocni, dostal do depresivni nalady. ;-)
0/0
23.12.2004 22:53

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Já myslím, že to unese:-) A kdyby ne, říká se, že více snesou nervy, obalené tukem, takže jako satisfakci za psychické trauma bych ho pozval na rybí polévku a pečený bůček ˇa la Sudajev 
0/0
23.12.2004 23:01

popelka88

Re: Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Jestli myslíte mně, tak nemějte obavy :-)) Na takové povídání se dívám hodně z nadhledu :-))
0/0
23.12.2004 23:23

Tajné

Re: Re: Re: Vrahu Popelko!
Mě to moc vtipný nepřijde...
0/0
23.12.2004 23:07

Ashoka74

SVOBODU KAPRUM!!!
Vylezl kapr z vody a zarval:"........"
0/0
23.12.2004 8:44

80E-seven

koukam ze
narod ma jiny starosti. kapri uz nejsou to spravne tema (:-)) nebo ze by aktivisti pomrzli?
0/0
23.12.2004 8:33

Orang_Utan

.
Jo, je to hnus. Když si představím, že okolo jde paní v norkovém kožichu nebo úspěšný mladý muž v kvádru od Armaniho a kabátu z velbloudí srsti a šplíchne na ně sliz s krví právě umírajícího kapra, je mi na nic.
0/0
22.12.2004 20:23

Black Out

odnaučování
A až nás vy rádobyochranci odnaučite jíst maso, tak co potom, začnem přučovat na vegetariánskou stravu vlky a psi??
A ještě něco: žerte si co chcete (třeba hnůj) - ostatně Vám na to neupírám právo, ale nes......te se mi do mého jídelníčku, na to mám zas právo já. 
0/0
22.12.2004 12:48

maxip

BARBAŘI.
Tak jste tuto stránku pěkně zakydali. Jen abyste nemuseli přiznat, že předvánoční prodej živých kaprů je barbarství včetně všeho, co s tím soubvisí: Překládání ryb z kádě do kádě, kodrcání na autě, "odborné" zabíjení. V době, kdy existují mrazáky a prodej porcovaných ryb nemá opodstatnění a "kolorit vánoc" se bez toho pouličního prodeje ryb klidně obejde. Vy ale, abyste to nemuseli přiznat, jste tuto diskusi převedli na hádky mezi vegetariány a masojedy, které jsou věčné, protože jeden druhého stejně nepřesvědčí.
0/0
22.12.2004 18:53

2Mac7

Re: BARBAŘI.
ano, a ty porcované ,mražené ryby určitě vůbec nijak netrpěly
0/0
22.12.2004 20:17

Bouše

Re: Re: BARBAŘI.
Samozřejmě,  že ne. V těch rybích masokombinátech rybám do kádí vhání rajský plyn a pouštějí jim k tomu ukolébavky.
0/0
22.12.2004 20:23

DinoKafe

Re: Re: Re: BARBAŘI.
Vždycky jsem si myslel, že na idnes do diskusí přispívají jen puberťáci (jako jsi ty) nebo blbci (jako jis ty) nebo obojí (jako jsi ty).
0/0
22.12.2004 22:13

2Mac7

Re: Re: Re: BARBAŘI.
0/0
22.12.2004 22:14

maxip

Re: Re: Re: BARBAŘI.
Svatá prostato! Byl's někdy v takovém kombinátě, např. v Chlumci nad Cidlinou? A viděl's tam, že by tam s rybami mlátili z kádě do kádě a drnceli autem s plnou kádí ryb a vody a mlátili ryby minikladívečkem do hlavy a podřezávali je tak, že kapr ještě za hodinu běhá?
0/0
23.12.2004 6:17





Najdete na iDNES.cz