Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Napadli mě policisté, tvrdí mladík

"Chystal jsem se do práce, když ve tři čtvrtě na šest zazvonili policisté. Bez předchozího oznámení mi řekli, že mě mají ihned odvézt k výslechu," vzpomíná na ráno 18. srpna František Kettner z Mělníka. Policisté mu neřekli, proč ho odvádějí. Později se ukázalo, že šlo o omyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MireQ

Česká pošta
Ja to vidim tak, že Česká pošta tu obálku s modrym pruhem někde zahrabala, tak jak to dělaj pravidelně.
0/0
15.12.2004 15:19

starej Homolka

Tak nevim...
No, nechapu, proc ten klucina neprisel na predvolani. Kdyz je clovek predvolany, nemusi to prece znamenat, ze neco provedl. Policie muze potrebovat svedectvi apod. Pokud se na to clovek vykasle, chapu, ze si pro nej policie muze prijet. Stalo se mi neco podobneho - (bez predvolani) pro mne v pul treti rano prijeli policajti, protoze nasli v kradenem aute moji obcanku (kterou mi nekdo tyden predtim slohnul). Zacatek "zasahu" byl jak Bodie s Doylem, kdyz hosi vyskakali z auta s rukama na bouchackach a hura k nam, ale nakonec byli policajti korektni a v pohode. Vse se vysvetlilo... Ovsem, netvrdim, ze jsou takovi vsichni policajti... V tomto pripade uvedenem v clanku, stalo-li se to, co ten kluk tvrdi, by byla omluva od Policie na miste.
0/0
15.12.2004 13:38

kestrik

Tak me napada...
Neco pro zopakovani :
Policista ma pravo neprodlene zadrzet a predvest na sluzebnu k vyslechu nebo k podani vysvetleni :
svedka zavazneho tr.cinu, obet takovehoto cinu, nebo duvodne podezreleho ze spachani zavazneho tr.cinu. 
Kradez nepatri mezi zavazne tr.ciny. To zaprve. Zadruhe, pravo predvest k vyslechu policie sice ma, ale zadrzovaci pravo v pripade platnych osobnich dokladu osoby nikoli. Pravo k zadrzeni do tzv.vysetrovacky nebo vazby ma na zaklade souhlasu s timto ukonem, ktery je vydavan prislusnym statnim zastupcem.  Mno, a pokud se jedna o predvolani k vyslechu pri mene zavaznych tr.cinech, je namiste pripomenout povinnost policie zaslat tzv. predvolanku....
Nejake dotazy ?
0/0
15.12.2004 13:34

Geno

Re: Tak me napada...
Já mám dotaz - na ten výklad jsi přišel kde? To že není krádež závažný trestný čin neznamená, že by Policie neměla mít pravomoc předvést podezřelého, který se odmítne dobrovolně dostavit k podání vysvětlení. Policie předvedla podezřelého teprve když se jí nepovedlo nasmlouvat termín a mladík sdělil, že se k podání vysvětlení nedostaví.
0/0
16.12.2004 11:53

Pan_Ptakopysk

Re: Pozor!!! Práskející doktor nespí!!!
Pokud někdo veřejně schvaluje vraždy a válečné zločiny, pak nejsem proti jeho postihu. Škoda, že ty anonymní blbce těžko kdo nalezne a potrestá.
0/0
15.12.2004 14:38

Joshuaboy

!
Nijak mi nevadí, že toho chlapa zadrželi. A když se trhal, že ho zpacifikovali. Když ale poznali, že je to omyl, omluva by byla na místě.
0/0
15.12.2004 12:51

Joshuaboy

!
Ahoj, jak se máte? Co že se stalo tomu člověku?
0/0
15.12.2004 12:47

sat037

Re: Anketa:
Slušný člověk má několik možností dle své nátury. Buď odmítne, nebo dotyčného ignoruje (to používám já), případně mu drobásek dá atd...
Možnost b) není ovšem pro slušného člověka přijatelná.
0/0
15.12.2004 12:51

sat037

Re: Re: Re: Anketa:
nemusí, však jsem psal, že to záleží na něm...
0/0
15.12.2004 14:06

smiders1

ANKETA
VYHLAŠUJU ANKETU! KDO SI MYSLÍ, ŽES JSOU POLICISTÉ ZKORUMPOVANÝ VYMAŠTĚNÝ HOVADA VOLÍ VARIANTU A.
KDO SI MYSLÍ, ŽE TO JSOU VYPATLANÝ VYCHCÁNKOVÉ, DÁVÁ B.
JINÝ NÁZOR C.
PODOBA S POLICISTOU ČISTĚ NÁHODNÁ: , DÁVÁ D.
0/0
15.12.2004 12:29

vasapro

Re: Re: ANKETA
 ... jen pár malých postřehů ... to že jezdí policajti ( ne všichni, ale je jich dost ), jak dobytkové, nerespektují pravidla, jezdí na červenou apod. by se dalo ještě přehlédnout, ale když si vzpomenu, že jsem dvakrát volal 158, jednouk na paka co vykrádali auta a podruhé nějací puberťáci v noci zapalovali nějaký bordel blízko aut, pokaždé jsem slyšel, že mají důležitější věci na práci ... tak moje důvěra k nim povážlivě poklesla ...
0/0
15.12.2004 12:55

smiders1

Re: Ten vůl
SEŠ POLICAJT VIĎ? PROFILOVĚ SEDÍŠ NA 110% A POKUD NEJSEŠ, TAK SE K NIM HONEM DEJ. BUDOU SI TĚ HÝČKAT. DRŽIM PALCE
0/0
15.12.2004 12:23

smiders1

Re: Re: Re: Ten vůl
ODHALENÍ...
ANO, MY KAŽDODENNĚ PRACUJÍCÍ KONTEJNEROVÉ SOCKY S NADPRŮMĚRNÝM IQ SI DRŽÍME PALEČKY... HODNEJ POLIŠ, HOOOOOOOOODNEEEEEEJJJJJ
JO A SAMOZŘEJMĚ SEM FEŤÁK A SMAŽKA.
0/0
15.12.2004 12:32

sat037

Re: Ten vůl
proc mel chodit na sluzebnu, kdyz nic neprovedl ?? Jo a policajt by priplatek dostat nemel, protoze se nema prat
A navic se pripojuju k lidem s osobni zkusenosti se zasahem policistu. Taky parkrat pamatuju, jak nas v dobach meho mladi prijeli zbusit na zabavu. Taky jsme nic neudelali, ale holt se nam libila muzika co organum ne. Jenze tenkrat si nemelo cenu stezovat. No dneska vlastne taky ne, jak to tak ctu.
0/0
15.12.2004 12:27

Cartman

Re: Re: Ten vůl
Protože někdo s jeho dokladama obchodoval s kradenýma autama! Takže je asi celkem důvodný podezření z toho, že to mohl být on, a je to rozhodně přinejmenším důvod k tomu a přišel a podal k tomu vysvětlení!!! Jestli jste si tu hodbu pouštěli bez dovolení na cizím pozemku, nebo jste u tý hudby hajlovali, tak je v pořádku že na vás policajti vlítli. Jestli tvrdíš, že vás přijeli zbušit jen proto, že jste poslouchali hudbu, která se jim nelíbila, tak lžeš.
0/0
15.12.2004 12:32

sat037

Re: Re: Re: Ten vůl
Nekecám, bylo to normálně za hospodou na sále, metalovej koncert v jedny vsi, obycejna vesnicka parba. Zadnej cizi pozemek, zadny hajlovani. Bylo to v roce 1989. Prijelo jich tam 4 auta a zacali rubat lidi. To jestli se jim ta hudba libila nebo ne byl spis vtip, nejspis to dostali narizeny od vedeni, ale to na faktu nic nemeni.
0/0
15.12.2004 12:39

Cartman

Re: Re: Re: Re: Ten vůl
Aha no tak v 89tym stačilo že některej z vašich vesnickejch sousedů na vás zavolal udání že tam máte protirežimní demonstraci. Ale situaci v 89 bych si netroufal srovnávat s tímhle případem. Obměna v policii od roku 89 je vysoko přes devadesát procent, zdaleka nejvíc ze všech složek státu.
0/0
15.12.2004 12:54

Krusovicky Lezak

Re: Re: Re: Ten vůl
Kecas. Temer nikdo neni tak blby, aby prodaval kradene auto pod svou obcankou. To spis zase z nektereho uradu ci instituce, ktere maji pristup k cislu obcanky a jmenu, unikly data a nekdo to zneuzil. To je celkem bezne. Cele to smrdi. Pokud ho chteli predvolat, necht mu tedy poslou obalku s modrym pruhem. Malokdy prijdou osobne rano. A pokud jim treba odmitl prijit na desatou to chapu - pokud mate smenu, zamestnavatele absolutne nezajima, ze mate jit na policii. Toto nemohlo horet. Mam spise zkusenost jinou, policiste velmi casto vedou vyslech a jednaji na hrane zakona, zastrasuji, zejmena pokud je to nejaky mlady zelenac, ktery nezna svoje prava, a o kterem si mysli, ze na nej udelaji bububu a on se slozi.
0/0
15.12.2004 12:54

Cartman

zajimavý
Takže jeden člověk, o kterém nikdo z nás neví nic, (kromě toho že se odmítl na předvolání dostavit kam měl, což je ale podle vás v pořádku, protože co si vůbec Grosstapo dovoluje někam někoho předvolávat), začne brečet do novin, že ho odvedli na služebnu jen proto aby se pak tam na něj všichni vrhli a bezdůvodně ho zbili, on se sice hrdinně ubránil prvním čtyřem, ale pátej už ho udolal. A takovouhle krávovinu vy prostě všichni máte za jasnou a čistou pravdu, a to že x policistů vidělo tu situaci jinak to je prostě fuk...
0/0
15.12.2004 12:15

Cartman

Re: Re: zajimavý
Tohle už neni o pravičáctví a levičáctví, ale o troše soudnosti...
0/0
15.12.2004 12:24

ktv

Re: zajimavý
story z realnyho zivota: stalo se den pred vanocema 2002 - jseli sme autem po uplne prazdnym meste a kamos ze z legrace udela pred obchodakem hodiny. udelal, videli to policajti a po mensi honicce nas dostihli. jeho si odvezli na sluzebnu nas tam nechali ze muzeme jit. tak kamoska sedla za volant a jeli sme za nima. kdyz sme chteli zaparkovat ze na nej pockame pred sluzebnou, tak nam bylo receno at si jdeme po svejch. no kazdopadne vysledek ten, ze kamos vylez zmlacenej obuskama lehci o 500,- a bez jakyhokoli protokolu nebo pokutovyho listku - proste si kluci od policie prilepsili na vanoce ... jako nevim ale takhle se prece normalni clovek 23.12. nechova (a ad hodiny pred obchodakem - bylo 11h v noci a nikde ani zivacka - jasny ze se to nedela, ale jako pokuta za to: zmlaceni a pak vymozeni si uplatku 500,- to mi prijde jako fakt svinstvo)
0/0
15.12.2004 12:53

AlesJa

Re: Re: zajimavý
Kvůli takovejm frajeřinkám umírá ročně několik lidí. Škoda každý rány která padne vedle.
0/0
15.12.2004 14:44

smiders1

BOŽE!
BOŽE VYTÁHNI TEN NEJVĚTŠÍ PENDREK, KTEREJ MÁŠ A VYPRÁSKEJ TU FÍZLACKOU HOLOTU DO BEZVĚDOMÍ. TO JE MÉ VÁNOČNÍ PŘÁNÍ K TOBĚ!
AMEN
0/0
15.12.2004 12:09

Leva

Oni nemusí ....
Příslušníci groSStapa nemusí nic zdůvodňovat, oni jsou nedotknutelní a k tomu jim grošák a Bůh pomáhej. 
0/0
15.12.2004 12:07

silenyklokan

A.C.A.B.
0/0
15.12.2004 11:48

zahavec

Né až tak špatné, ale taky...
zkušenosti s poldama mám.
0/0
15.12.2004 11:45

galveston

špatné zkušenosti s policíí
má víc občanů, tohle není nafouknuté. Kdo to neprožil, neuvěří. Jsou neprofesionální, agresivní, lžou, zneužívají postavení. Ukázkový příklad chyby a blbosti, a tohle chtějí šetřit až do února. Rychlá omluva a pár kaček náhrady by to spravila lépe, než dětské lži a výhružky typu: stěžuješ si, přidáme ti hajzle! Ovšem to by jim muselo jít o nějakou image. Přestože zvýšili limit pro zájemce o policejní práci na IQ=min.85, jeví se stále jako GroSStapo.  
0/0
15.12.2004 11:24

Anubis1913

Re: špatné zkušenosti s policíí
Souhlas souhlas.. Kdo nezažil nepochopí...
0/0
15.12.2004 11:38

Leva

Re: špatné zkušenosti s policíí
Co očekávat od rekvalifikovaných nezaměstnaných?
0/0
15.12.2004 12:08

Cartman

Re: špatné zkušenosti s policíí
Limit pro policajty je maturita. Jakej IQ limit musí mít grázl, kterej může přijít brečet do novin o tom jak ho hromada policajtů bezdůvodně zbila, a jaký IQ limit musí mít člověk, který mu to uvěří?
0/0
15.12.2004 12:29

V2kt0r

Re: INZERCE
....a nezapomen za sebou zavrit poklop.
0/0
15.12.2004 11:23

zahavec

Re: INZERCE Co to sem píšeš...
co se tady projevuješ, ...sis splet ribriku,...padej než Ti taky naložej pár facek na služebně...
0/0
15.12.2004 11:41

petsuch

kdoví jak to bylo...
idnes z toho udělá bublinu.Kdyby se řádně  dostavil na výzvu, nic by se mu nestalo. A pokud byl vzpurný, tak bohužel...obušku z pytle ven, tak na baraby..
0/0
15.12.2004 11:03

foxy2

My nepotrebujeme kriminalniky
Grossova policie je s prehledem nahradi.
0/0
15.12.2004 10:31

ddo

může být rád
V zájmu boji proti terorismu se to brzo změní tak, že policajt bude mít pravomoc takového vzdorovače na místě zastřelit.
0/0
15.12.2004 10:27

houba_

nenavazejte se prosim porad do autora clanku
on ma sve minimalni limity pismenek, ktere musi denne vyprodukovat, navuic ma jiste stanoveny i casivy limit na vydani clanku
 
prece nemuzete za techto okolnosti chtit kvalitni, objektivni clanek, ktery by navic prinesl nejake informace
 
0/0
15.12.2004 10:04

Luciperka

No!
Mám dojem, že si to ten hošánek přikresluje. Kdyby se tam choval slušně nikdo by do něj ani necvrnkl. Mě teda sebrat tak jsem taky vykulená, ale nebudu se postrkovat s poldama. Chlapeček ublíženej - měl přijít na výzvu!  Nic bych mu nedala!!!  
0/0
15.12.2004 9:59

chleef

Re: No!
Ale já bych ti dal...vobuchem. Sám jsem zažil tu bezmoc, když tě bezdůvodně začnou mlátit v pětinásobné přesile "stážci zákona". Vřele všem doporučuji...hlavně tobě!!!
0/0
15.12.2004 10:08

ddo

Re: Re: No!
Asi ses jim líbil, určitě u toho měli erekci.
0/0
15.12.2004 10:29

CDROM

Re: No!
Kdyby se něco podobného stalo Vám mluvila byste jinak. Já mám s PČR zkušenost, které mě stála 3 roky tahání po soudech a dokonce jedno nepravomocné odsouzení. Nic špatného natož pak nezákoného jsem neudělal. To potvrdil i odvolací soud, který vyšetřování policie prohlásil kulantně za "neprofesionálí". Když teď vidím policajta tak se mi otevírá kudla v kapse. Myslíte, že bych policistům, kteří by u mě zazvonili otevřel ????
0/0
15.12.2004 10:10

foxy2

Re: No!
Jasne, jsme majetkem statu, jsme poddanymi velkeho Grosse. Na vyzvani se okamzite dostavit s s kartackem na zuby.
0/0
15.12.2004 10:40

V2kt0r

Re: No!
No, jelikoz ale nikomu nic neudelal, nemel nikdo pravo ho mlatit. Ad Tva posledni poznamka - ty si davej komu chces, on se te zjevne neprosi.
0/0
15.12.2004 11:25

Kristoff

"Seriozní informace"
Aniž bych se zastával policajtů, stačí si přečíst zákon o policii, § 12 raději celý a hned víte jak málo stačí k předvedení. Jestli byl bit to už je druhá strana mince a protože jsem to neviděl nemůžu vynášet soudy. Jen se divím, že po takto popsaném zákroku proti panu Kettnerovi nepodala policie tr. oznámení pro "útok na veřejného činitele"? 
Po takto tendenčně  napsaném článku si dokážu představit jak pozitivně bude ovlivněno veřejné mínění ve vztahu k policii. Spíš by to od autora chtělo větší smysl pro objektivní a seriozní informaci. K přepisu soukromé nahrávky to chtělo napsat i otázky pana Kettnera.
0/0
15.12.2004 9:46

zlej

brrrr.....jde mi z toho mráz po zádech
......
0/0
15.12.2004 9:22

Silvestr72

..
..
0/0
15.12.2004 9:21

DrHorak

Taky to znám
Sice mně nezbili, ale stalo se mi něco podobnýho. Zastavili plný linkový autobus, prohledávali ho a pak nás s kámošem sebrali a naložili do auta s tím, že odpovídáme popisu pachatelů vloupačky. Když jsem se pousmál, bylo mi naznačeno, že můžu dostat !Když nás vezli ke svědkyni události, došlo mi, že to žádná legrace nebude. Stačilo, aby ta babča řekla, možná. To bychom asi dostali 48 hodin !! Naštěstí to pro nás dopadlo dobře a pendrekové se omluvili a odvezli nás zpět. Dneska se tomu už směju, ale tenkrát to vypadalo jinak. Nemusím komentovat ty řeči od lidí z autobusu.....
0/0
15.12.2004 9:14

flaksa

Předvolání
Pokud se nedostavil na předvolání, nemůže se divit. Ovšem jestli skutečně předvolání dostal, jsem se nedočetl, autor článku si to měl ověřit a uvést to.
0/0
15.12.2004 9:10

foxy2

Re: Předvolání
Kdyz te predvola vrchnost, vseho nech a bez na zamek, pardon policii. Jinak na tebe poslou draby.
0/0
15.12.2004 10:42

V2kt0r

Re: Předvolání
...jeden by rekl, ze telesne tresty v trestnim zakone nejsou... Nebo jak jinak rikat nakladacce za "nedostaveni se"?
0/0
15.12.2004 11:28





Najdete na iDNES.cz