Diskuze

Srážka na hodiny zablokovala silnici

Silnici mezi Hradcem Králové a Prahou zablokovala asi na čtyři hodiny nehoda. Zhruba tři kilometry za Hradcem směrem do hlavního města se srazila dvě nákladní a dvě osobní auta. Dva lidé jsou těžce zraněni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LianRay

14. 12. 2004 15:51
Skutečnost je jiná
Dobrý den,
jen drobná poznámka, právě dnes jsem jela tuto trasu v 12:30 a silnice stále nebyla průjezdná, pokud mluvčí hradecké policie oznámí, že v 11:00 je silnice průjezdná, tak  bych tomu ráda chtěla věřit. Navíc trasa Chlumec nad Cidlinou - Hradec Králové je odkloněna směrem Praskačka, Vlčkovice, kde na výjezdu v Hradci Králové směrem tranzit je kolona cca 4 km (většinou kamiony), tudíž tato trasa je cca o 1 hodinu delší. 
0 0
možnosti

Lou88

14. 12. 2004 15:00
dálnice
Tyto a podobné nehody mají jednu jedinou příčinu. Naprosto nedostatečná dopravní infrastruktura. Přetížená cesta stavěná na parametry dopravy cca někdy ve 30. letech minulého století. s tím související nervozita, kolony, agresivní jízda. Pokud by Německo, Rakousko či Itálie budovaly po válce své dálniční sítě jako my, jezdili bychom dnes na dovolenou k moři raději vlakem. V době kdy Francie otevírá více než 300 m vysoký dálniční most tak Češi už 15 let staví obchvat jednoho města (Plzeň).
0 0
možnosti

drevak_patlak

14. 12. 2004 15:11
Re: dálnice
Já na dovolenou k moři jezdí raději vlakem. Je to rozhodně bezpečnější a člověk se tolik nenervuje.
0 0
možnosti

chroustík

14. 12. 2004 13:46
Několik poznámek
Až se v tomhle státě zvedne železnice na patřičnou úroveň, nebude potřeba tolik dálnic. Věřte tomu, že nákladní dopravu kromě zkazitelného zboží je nutno hrnout železnicí, tam je ještě fůra místa. No a k těm spěchajícím: pokud si uděláte seriózní plán cesty, musíte počítat s největší průměrnou rychlostí 60 km/h. Pokud ne, porušujete předpisy (v obci i mimo ní) a na takové řidiče je těch radarů málo. A ke stavbě dálnic ? Pokud si máme být všichni rovni, tak to nesmí být tak, že někdo má pozemek na místěch, kde se staví baráky a prodá ho za 2 000/m a někdo má pozemek tam, kde povede dálnice a bude mu prostě vyvlastněn. Pokud stát chce dálnici, musí těmto lidem buď nabídnout odpovídající náhradu nebo cenu podle jejich představ, třeba i 3 000/m. Potom ať si dohlédne na výběr daní, ale tito majitelé MUSÍ být odškodněni za újmu, kterou utrpí, aby si jiní mohli pohodlně jezdit.
0 0
možnosti

Milos_U

14. 12. 2004 14:21
Re: Několik poznámek
Dáváte tam jeden důležitý předpoklad - až se zvedne úroveň železnic. Což se u nás nestane zřejmě nikdy. Pokud vím, tak ti, kdož používali přepravu po železnici raději přešli na kamióny, protože to je levnější a rychlejší. Ono není problém dopravit zboží drahou - problém je, jak ho dostat na nádraží + z nádraží do cílového místa. A pokud vím, tak převážení kamiónů přes hranice do Drážďan vlakem taky zkrachovalo. Takže - vlakem by to jistě šlo, ale to by dráhy musely být konkurenceschopné. A k těm dálnicím jen jednu poznámku - tvrdíme o sobě, že jsme vyspělá země ve středu Evropy - země s cca. 540 km dálnic - no není to ostuda ???
0 0
možnosti

chomolungma

14. 12. 2004 12:06
co se to děje?
to je už několikátá nehoda v tak krátkém horizontu? Až mě běhá mráz po zádech.
0 0
možnosti

Hater

14. 12. 2004 11:46
typický obrázek bordelu v ČR podporovaného poslanci PČR
Neustále vyšší nehodovost a bordel na silnicích na kulise obránců řidičů-dobytků ze strany poslanců za ODS a ČSSD. Policie funguje výhradně jako statisťák evidující nehody, ev. uzavírající úsek silnice. Na této frekventované trase mezi HK a Poděbrady lze zažít leccos, zejména v pátek odpoledne nebo večer v neděli. Výkvětem je prasácké předjíždění dvojitých plných čar často polskými ,,gasarbajtry" uhánějícími v neděli večer 150 km rychlostí v autech s německými SPZ. Takzvané příslušníky POLICIE ČR jsem na tomto úseku nikdy neviděl měřit rychlost, ale maximálně hajat v autě ve Vlkově pod Oškobrhem, ev. před hospodou v Dlohopolsku!!!!!!
0 0
možnosti

kovarikt

14. 12. 2004 16:17
Re: typický obrázek bordelu v ČR podporovaného poslanci PČR
A taky stat v podjezdu na konci dalnice a kontrolou dalnicnich znamek se obcas podilet na tvorbe kolon na a pred mostem pres Labe.
Ale jak jiz tady bylo receno, velky podil na poctu nehod tady maji ridici, kteri predjizdeji stojici auta a pak se marne snazi narvat zpatky do praveho pruhu (casta situace v patecnich kolonach pred Chlumcem) nebo kteri predjizdeni na plne care jako treba u motorestu Kopicak nebo pred nadjezdem za Novym Mestem u Chlumce. Na tyhle silnici by snad mel stat na kazdych 50 m policajt a urcite by si na sebe dost dlouhou dobu vydelal.
0 0
možnosti

kovarikt

14. 12. 2004 10:14
Krizovatka u Vlckovic
Ten usek u odbocky na Vlckovice znam velmi dobre. Je to asi 2 km primy usek s nekolika terennimi vlnkami, pres ktere neni videt a zhruba uprosted toho useku je tahle krizovatka, kde ve smeru od Hradce chybi pruh pro odboceni doleva. Tady se docela casto stava, ze auto chce odbocit, ale nemuze a blokuje hlavni silnice. A skoro vzdycky se najde nejaky blbec, ktery zacne predjizdet..... Nikdo se pak nemuze divit, ze to cas od casu takhle dopadne. Bohuzel v minulosti nebylo mozne tuhle silnici rozsirit, protoze by se zabrala zemedelska puda a pak uz se do toho nikomu nechtelo, protoze se pocitalo se stavbou dalnice. Vysledkem je neustale pretizena uzka "silnice smrti" s minimem moznosti na predjeti. Tohle vsechno je vysledkem "umeni" nasich uredniku a schopnosti "ekologistu" vyuzit sebemensi mezerky v zakonech pro sve zviditelneni a prosazeni svych zameru. A na zaver malou poznamku. Uz pred nekolika lety (to se jeste nezacala stavet dalnice) jsem se divil, ze starost
0 0
možnosti

jorbl

14. 12. 2004 14:25
Re: Krizovatka u Vlckovic
No na tomhle useku je taky nekolik zakazu predjizdeni, nevim presne kde to bylo, ale mozna by stacilo dodrzovat elementarni pravidla - rychlost jizdy a zakaz predjizdeni.
0 0
možnosti

Neumětel

14. 12. 2004 9:54
D11
Dálnice D11 Pha - HK ma být zprovozněna v roce 2007. Viz http://www.ceskedalnice.cz/stavba.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ceskedalnice.cz/stavba.htm
0 0
možnosti

D11

14. 12. 2004 10:06
Re: D11
Aha, překlep. Takže znovu. Poloviční profil na podzim 2006 a plný profil 2007. V r. 2005 bude pouze úsek do Dobšic, kvůli automobilce v Kolíně. Ale nechme se překvapit, často to bývá i dříve.
0 0
možnosti

D11

14. 12. 2004 9:23
nedokončená dálnice D11
Jan Slovík - http://www.dalnice.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dalnice.com. Všechny ty mrtvé má nyní na svědomí "slavná" farmářka (+úředníci), kteří možná i na pár let zablokovali výstavbu dálnice D11 u Hradce. Dálnice bude na podzim 2005 (zatím jen ve dvou pruzích) z Prahy až k obci Libišany. 5 km do Hradce se však nesmí stavět a tak dálnice bude u Libišan provizorně (až na pár let !) svedena na silnici II/333 a po ní do HK. Můžeme jen odhadovat, kolik mrtvých (i CHODCŮ) kvůli tomuto provizoriu zahyne.
Vinou nehod není totiž jen nepozornost řidičů, jak se vždy uvádí. Úsek silnice I/11 z HK do Chlumce je naprostá přímka, 10 km dlouhá. Když někdo nevydrží za čoudící starou Liazkou, začne předjíždět, ale nemá podle čeho odhadnout rychlost protijedoucího vozidla a také najednou často zjistí, že náklaďák před ním nejede jeden, ale i pět ! (vlastní zkušenost). Protijedoucí auto také nebývá na této rovině dobře vidět, proto každý kdo má rozum svítí celoročně.
0 0
možnosti

p-m

14. 12. 2004 9:04
D11
Dokud se na té silnici nestane něco přímo těm panáčkům nahoře nebo jejich blízkým, tak prostě ta dálnice nebude a nebude
0 0
možnosti