Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trojice oloupila mobilem kasino legálně

Když odcházeli, odmítli v kasinu londýnského hotelu Ritz i šampaňské s kaviárem. Druhý den je zatkla policie a zabavila jim výhru 1,3 milionu liber. O devět měsíců později dostali peníze zpět. Všichni vědí, že trojice nevyhrála poctivě. Policie ale zjistila, že neporušili žádný zákon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_k_o_k_o_

Je to blbost.
Jsem zvedavy, kdy se zjisti, ze to byla kachna.
0/0
10.12.2004 23:30

Maldik

Neverte pohadkam
Tyto clanky jsou psany jenom z jednoho duvodu, aby do kasin dostali co nejvice zakazniku.
Pokud rad hrajes a sazis, zahraj si ruletu, poker a jine hry tdy: https://www.sportingbet.cz/c/content/home.html  a uplne legalne.
 
0/0
10.12.2004 0:33

AlienDUDE

vvv
Jaký je rozdíl mezi anglickou a italskou pojišťovnou? V anglické pojišťtovně vám na základě statistik řeknou, kolik lidí příští rok zemře. V italské vám řeknou i jejich jména.
0/0
10.12.2004 0:29

martin.m

stale nevim?
Furt mi to vrta hlavou: Má-li roztočení platit, kulička musí obvod kola rulety oběhnout nejméně desetkrát ( 10x ) než spadne do jedné z třiceti sedmi ( 37 ) mezer. Nestane-li se tak, dle uvážení vedoucího lze roztočení označit za chybné roztočení. Než kulička spadne do jedné z třiceti sedmi mezer, krupiér oznámí " konec sázení, děkuji Vám " , na což upozorní s dostatečným předstihem. Po tomto oznámení hráč už nesmí umístit žádné další sázky a ani krupiér nesmí umístit hlášené sázky. (zdroj: pravidla asociace kasin) Otazka do fora? Tusi nekdo kolikrat se ruleta jeste otoci kdyz uz kulicka hopsa? Diky M
0/0
9.12.2004 20:13

Bouše

Re: stale nevim?

Nikdo z nás to netuší, ale laserový scanner a příslušný SW to zřejmě musel umět správně vyhodnotit, jinak by vyhráli kulové. ;-)

0/0
10.10.2006 7:22

ScipioAfricanus

No kdyz tu ctu ty fantasnagorie nekterych prispevatelu
tak si rikam, ze ta zrusena povinna maturita z matematiky vlastne zase tak moc nevadi, protoze spouste lidi byla stejne k nicemu a klidne uveri totalnim nesmyslum.
0/0
9.12.2004 8:52

Americanos

Pouze nazor II
Kdysi jsem mel znamou v OV a ta pracovala v Imperialu (ostravsky hotel) jako krupierka....Uz kdysi rikala,ze zkuseny krupier umi vhodit kulicku do vysece 7 cisel.... Veril bych tomu.Vzdyt vsechno se da naucit.....Tady v usa jsou PDA`s uz davno spojene s mobily,jsou rychle ap...Pokud se podle pravidel kulicka haze vzdy od posledniho hozeneho cisla...je predem dany start..pokud je krupier laxni a haze kulicku stejne rychle da se to vypocitat...rychlost kulicky pomoci laseru ve dvou bodech je take jednoduche....borka si sedla a pristroj volne polozila tak aby lasery protinaly drahu kulicky...kde?..to neni dulezite..dulezite je ,ze vedeli rychlost...pokud ma krupier otocenou ruletu k sobe vzdy kdyz je tam posledni hozene cislo a hodi z toho bodu kulicku...cisla se nemeni,okruh (delka) rulety je taky stejny,nevidim duvod proc by to nemelo jit.....Krom toho tady to v mediich probehlo...a....
0/0
9.12.2004 0:13

Americanos

Re: Pouze nazor II
....a....ona info predavala druhemu a ten tretimu, ktery sazel penize. Podle mne ona byla sama a oni vystupovali jako 2 kamaradi......Budu se tesit na vase prispevky..:-)
 
0/0
9.12.2004 0:22

ScipioAfricanus

No ztveho popisu nabyvam dojmu
ze ta kasavice musela byt kyborg, kdyz se ji podarilo jen tak volne polozit mobil aby jeho laserovy paprsek protinal drahu kulicky v rulete. To ovsem meni celou situaci a muj zajem o ni uvada. Leda, ze by chtela nastoupit jako asistentka v laboratori. Ale nejspis by byla drazsi nez cela ta laborator.....
0/0
9.12.2004 9:22

tumac

Re: Pouze nazor II

Pracuji 8 let v kasinu a mohu rict ze znam vsechny krupiery pracujici v Prazskych kasinech a jeste jsem se nesetkal s nikym kdo by na 100 procent hodil vysec 7 cisel.Jinak diamanty v rulete o nez se kulicka spolehlive zarazi a po te skace treba pres pul kola .....Absolutni nesmysl.Clanek o trojici ktera pomoci skenru obelstila kasino je blabol.

0/0
10.10.2006 6:34

Americanos

Pouze nazor....
Tady je clanek z americke abc:
Hi-tech gamblers allowed to keep winnings Three gamblers who used a James Bond-style laser device to win over one million pounds at a London hotel casino will not face prosecution, as they did nothing illegal, police said.
The trio who pulled off an audacious coup at the Ritz using gadgetry to calculate where a roulette ball would land are to be allowed to keep their 1.3 million-pound winnings, officers said.
"All three persons that were arrested have been informed that no further action will be taken," a Scotland Yard spokesman told AFP.
"All the money detained by the police has been returned."
Police had seized the cash and froze bank accounts during a nine-month investigation into the alleged sting.
The gamblers, described by police sources as a "chic and beautiful" Hungarian woman
0/0
9.12.2004 0:06

Americanos

Re: Pouze nazor....
The gamblers, described by police sources as a "chic and beautiful" Hungarian woman, aged 32, and two "elegant" Serbian men, aged 33 and 38, were alleged to have smuggled into the casino a laser scanner inside a mobile phone that was linked to a micro-computer, The Sunday Times newspaper reported.
The scanner measured the speed of the ball as it was released by the croupier, identified where it fell and measured the declining orbit of the wheel, it added. The data was beamed to the micro-computer, which calculated on which section of numbers the ball would land. This information was then flashed onto the screen of the mobile just before the wheel made its third spin, by which time all bets must be placed. Having reduced their odds of winning from 37-1 to 6-1, the trio placed bets on all six numbers in the section where the ball would definitely end u
0/0
9.12.2004 0:16

Americanos

Re: Re: Pouze nazor....
where the ball would definitely end up.
On the first night they won 100,000 pounds, returning the next night to win 1.2 million pounds. After the casinos security experts later examined closed-circuit television footage, officers from the Yard's gaming squad arrested the trio at a nearby hotel on suspicion of obtaining their winnings by deception. They were given bail but have now been told they are free to leave Britain. Legal sources said the gamblers had were let off because it was deemed they had not violated any law, since the scanner did not interfere with the ball or wheel, The Sunday Times reported. -AFP
0/0
9.12.2004 0:17

ScipioAfricanus

Sunday Times
to ze je neco napsany anglicky jeste neznamena, ze to nemuze byt stejny nesmysl jako cesky Blesk
0/0
9.12.2004 8:53

VITA11

Fakta
1. Mohlo to být divadlo pro lidi z berňáku  2. Byla to akce personálu 3. Scener v mobilu a superchip
Ale asi půjde o klasickou myšlenku : nějaký magnet dát do rulety a kulička s železným jádrem. Chybí informace kolik lidí dostalo v casinu padáka
0/0
8.12.2004 21:52

cvoque

neni nic snazsiho ;-)
my jsme jako semestralku merili rychlost kulicky dokonce jednou kamerou. V tomto pripade je to jeste o to snadnejsi, ze se pohybuje po kruznici - nam se pohybovala po plose (na ktere byl definovany vzorek), navic se mi zda, ze cely problem je nezavisly na meritku, ve kterem se odehrava, takze nemuseli znat rychlosti v metrech za sekundu. co je podstatny, je pomer rychlosti rulety a kulicky a vzajemna poloha. myslim, ze to je docela dobre realizovatelny.
0/0
8.12.2004 20:25

martin.m

Re: neni nic snazsiho ;-)
je to pitomost. Samozrejme ze jsem uvadel mereni rychlosti v m s nenasel jsem to nikde vyjadreny jinak. Ale uz vidim jak ji zamerujes z ruky...Presnost mereni, vhozeni kulicky nestejnou silou (zase rychlost), rotace rulety v opacnem smeru, spousta faktoru, a pak to jeste spocitat (na mobilu s kvantovym nebo DNA procesorem...) poslat vysledky kolegum, oni presunou zetony ....a to vse stihnout nez se ruleta trikrat otoci??? To snad nemysli nikdo vazne. Pokud bych mel cas pozorovat tydny jednu ruletu s laserovym zamerovacem a dostatecny vypocetni vykon, myslim ze by se naka aproximace udelat dala, ale ne 1 to 6. Dobrou noc PS V Praze mate 200 kasin tak hodne stesti. Kdyz je zrujnujete aspon nebudou problemy na Prikopech a jinde, tak hodne stesti s merenim.
0/0
8.12.2004 22:27

ScipioAfricanus

Ty jsi, chlapce, dost tristni ukazka
urovne casti studentu nasich VS. To jak si pletes kruznici a nepravdelnou spiralu, po ktere se se kulicka v rulete pohybuje je fakt dost zoufaly. V te vasi semestralce se ta kulicka nejspis pohybovala primocare a snimali jste ji ze stacionarni kamery a znali jste uhel ktery svirala osa te kamery s trajektorii kulicky i vzdalenost mezi nimi. A predevsim si myslim, ze ta semestralka byl pro tebe vylozene ztraceny cas, z kinemaicke analyzy jsi houby si pochopil a jsi ochotny uverit naprostym nesmyslum.
0/0
9.12.2004 9:06

cvoque

Re: Ty jsi, chlapce, dost tristni ukazka
Mas pravdu, s tou kruznici jsem se trochu ut'al - byl jsem v zapalu zjednodusovani. Kameru jsme tenkrat drzeli v ruce (bajvoko) a kulicka se mohla pohybovat libovolne, meritko a poloha se kaliborovaly automaticky podle pozadi (nezapomen, ze jsme to meli o to jednudussi, ze jsme vedeli, ze se to vsechno deje na plose) a vse bezelo na pentiu v realtime 50 snimku za vterinu. Bylo to docela robustni i vuci svetelnym podminkam... fakt hezkej projekt. Pripravovala se i implementace do signaloveho procesoru, ale to se za semestr nestihlo. nerikam, ze to bylo trivialni a technicky popis tady nebudu uvadet, nicmene pokud budes mit zajem, muzeme se o tom pobavit konkretne pres email dob@post.cz
0/0
9.12.2004 14:08

cvoque

Re: Ty jsi, chlapce, dost tristni ukazka
Pro doplneni dodavam, ze hlavnim cilem toho projektu byla analyza obrazu z kamery v realnem case. Jinak musim priznat, ze slovni spojeni 'kinematicka analyza' jsem videl poprve v teto diskuzi. (pro ScipioAfricanus: to ani nemusis komentovat - je mi jasny, ze je to priznak blbosti studentu, nezajmu profesoru a vubec celkoveho upadku vysokeho skolstvi u nas)
0/0
9.12.2004 15:09

martin.m

pokracovani: trocha fyziky
Nemam predstavu jakou rychlosti se toci ruleta v okamziku kdy se rekne "konec sazek" a kolik otacek jeste udela. Teoreticky by to podle mne slo, ale za vyseuvedenych predpokladu - stacionarni pozice, zamereni, presne mereni casu. Pokud tech otacek neni tolik (cim vic otacek po zamereni, tim vic nahodnych faktoru tam vstupuje) myslim si ze by se pravdepodobnost dala zmensit z cca 40 treba na polovinu nebo i mene. Ale nemyslim ze na konkretni cislo. Mozna se pletu, dejte vedet co si o tom myslite. Nebo se slecna jmenovala Jannie Bondova a mela neco lepsiho v ruce. To mi chybi ve vsech mediich, kde je ten clanek: stejne udaje, zadne vyjadreni nekoho fundovaneho - stacilo vyzpovidat kohokoli kdo rozumi fyzice na urovni absolventa VS (ja ne), zadna jmena a to nejhorsi - zadna fotka te krasky :(
0/0
8.12.2004 18:22

Orang_Utan

Re: pokracovani: trocha fyziky
Jo, fotka té kočky by chybět neměla. Jinak jsem měl dojem, že rychlost je udávána v délkové míře v závislosti na času. Takže když jsi v minulém příspěvku zmiňoval, že máme rychlost kuličky, odpadá měření času a pokud máme rychlost otáčení jednoho a toho samého ruletového kola, dejme tomu po první otočce, může být z pozorování předešlého dne poměrně jasné, kolikrát se otočí. Věrohodnosti by přispělo víc údajů, včetně toho, jak dlouho by museli to jedno ruletové kolo pozorovat a zaznamenávat statistiku.
Vychází mi, že jediná relevatní informace je, že někde na světě existuje supr kost - dvaatřicetiletá maďarská blondýna. :-)
0/0
8.12.2004 18:40

martin.m

Re: Re: pokracovani: trocha fyziky
Jo mas pravdu, sorry. Nejak jsem si nevsim ze je tady sest stranek, kde jsou prispevky podobnyho razeni i presnejsi jako muj. Nastesti je jeste par lidi co maj stejnej nazor jako Ty a ja. Precet jsem jen prvni stranku a nemohl nereagovat na ty borce co veri ze to nakej 200M Palm s barevnou kamerou drzeny v tresouci se ruce zvladne. M
0/0
8.12.2004 19:09

ScipioAfricanus

Pokud chces fotku
Madarka to sice neni, ale do kasna by se hodila;-)
0/0
9.12.2004 9:10

martin.m

trocha fyziky a premysleni
Kolegove, nechci chytracit, ale ta zprava nepochazi z MFD. Staci si dat do google.com vyraz: casino ritz laser a uvidite ze to prevzalo mnohem vic medii, vcetne pomerne serioznich (mimochodem 5.12.). Nemam na to jasny nazor. Kdyz se kouknete treba na dantecdynamics.com, zjistite ze je mozny merit rychlost pohybujiciho se predmetu pomoci laseru v oblasti 0,1 az 10 m/s s presnosti menssi nez je 0,1 %, tj. mm /s. pohyb kola se zmeri pomerne snadno. Budiz. Mam rychlost otaceni. Ale zamereni kulicky uz nebude tak snadny, zejm. bez zamerovace. pochybuji ze by slecna mela na brylich implantovanou techniku od Bonda. Dal: jako laik bych kulicku zameroval ze stativu, ne z tresouci ruky - mozna se pletu. Budiz - mam rychlost toceni kola a rychlost pohybu kulicky v protismeru. Slecna to nezmerila najednou, ledaze by mobil vyzaroval dva lasery, v tom pripade bych to chtel videt. Merim postupne, proto potrebuji velmi presne merit cas mezi dvema merenimi. Pak to prohnat pocitacem. Nemam predstav
0/0
8.12.2004 18:17

Zwerg

Tak toto
je opravdu pěkná Sci-Fi bondovka! Za svůj nápad si ty peníze rozhodně zaslouží! :-)))
0/0
8.12.2004 17:22

jaryn17

Madarka a srbove?to mi nejde do hlavy
0/0
8.12.2004 16:10

starej Homolka

Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
...uz je mam zase na nose. Vskutku verohodna zpravicka... Potrebuje-li iDNES clanky na zaplneni prostoru, mohu pridat i moji osobni zkusenost. Pokud to vyjde jako clanek, tak se dokonce vzdavam i honorare. Predevcirem mi na zahrade pristali martani, pak jsme povecereli a dokonce spolu mastili prsi. A predstavte si, pomoci specielniho cipu zabudovanem v mem mobilu Siemens A50 se behem tri minut ti mili muzickove naucili cesky! To je pecka, co!? Zvladali i neslusne vtipy!
0/0
8.12.2004 10:59

tnx

Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
Mile dite. Jsou lidi, kteri netusi, co to je PDA a mysli si, ze je to mobil. Kdyby ses zamyslel, tak je to nejpravdopodobnejsi. Takovy rok stary Palm Tungsten T3 ma Intel Xscale CPU 400Mhz, vepredu ma slot na SD karty. Pokud byli opravdu profici, tak pro ne neni problem napsat si ovladac pro male laserove zamerovadlo v SD slotu, ktere predava info aplikaci palmu, ktera ho vysila pomoci Bluetooth dal. Ti dva kumpani pak skutecne muzou mit mobily, nebo nejake podobne PDA, ktere jim rychle rekne co a jak. Nikdo nerikal, ze meli telefony za 1Kc od Eurotelu. A mezi nama. Pokud chci ziskat 1mil liber, tak naklady 100 000 liber jsou porad OK. Opravdu si myslis, ze za 100 000 liber se nenajde technik, ktery by neco takoveho neudelal do zarizeni, ktere vypada jak mobil? Libi se mi, kolik je tu vzdelanych lidi, kteri vi, ze neco nejde. :-)
0/0
8.12.2004 15:28

Filip_II

Re: Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
Má-li někdo 100 000 liber, a je-li schopen vyvinout takové technické zařízení, pak věř, že nemá zapotřebí hledat bohatství v kasinu...
Sorry, ale tenhle článek je jen pěkný příklad, jak vypadá opravdová novinářská kachna.
0/0
8.12.2004 17:16

viclef

Re: Re: Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
presne. nemuze existovat zadna metoda, ktera by v realnem case vypocitala, kde se ta kulicka zastavi. vzdyt je tam hafo faktoru. rychlost toceni rulety, treni v loziskach, sklon rulety, rychlost micku, nepresny tvar micku a rulety.... tohleto by se nedalo namodelovat ani na zadnem beznem pc natoz pak na nejakem miniaturnim zarizeni. ale pro zasmani je to cool
0/0
8.12.2004 17:31

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
A což provést nějakou množinu měření, ze kterých je možné odvodit číslo, které pravděpodobně padne pokud známe momentální polohu a rychlost kuličky. Oni jako řešení obdrželi 6 čísel.....
 
Takovýto vztah, kde vstupní veličinou je  omentální poloha a rychlost kuličky a výstupní veličinou číslo, které pravděpodobně padne, je podle mě statisticky docela dobře odvoditelný.
 
Pokud nesouhlasíte, co vám konkrétně vadí ?
0/0
8.12.2004 18:04

Ing.Dawson

Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
Haha musim se smat. Jsem zrovna v Nicaragui a jeden policista se me ptal jestli Madrid je v Italii. No a jak to tak vypada, tak za chvilku bude takovychto chytrolinu hodne i u nas. Nevidim nic zazracneho na tom, co ta trojka udelala, az na tu pocatecni myslenku. Nikdo nerika, ze spocitali na 100% kam to spadne, ale jenom zmensili mnozinu reseni. Chlavne nechapu, kdo tady ma porad problemy s tim, ze by jim to ten debilator nezvladnul. Co to melete o nejake slozite simulaci. Spis by je meli pokutovat za to, ze nedokazi pouzit vzorecek z prvni obecne a pocitaji to na procesoru. Ted to samozrejme zjednodusi, ale nevidim na tom nic sloziteho.  Vstupuje do toho samozrejme hodne faktoru, ale ty maji tak minimalni vliv, ze se daji naprosto v pohode zanedbat na to, aby clovek dostal prijatelne velkou mnozinu cisel. Navic pochybuji o tom, ze v hotelu jako Ritz pouzivaji jednu osoupanou kulicku porad dokola. Jedina problematicka vec je to klepani ruky, ale asi slecna nehuli travku :).
0/0
9.12.2004 0:52

Ing.Dawson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj iDNES! Ty vase buliky...
Uz jedna z prvnich statistickych uloh rika, ze na rulete se nabali kasino jenom kvuli tomu, ze tam je ta nula. Kdyby tam bylo jenom 36 cisel, tak z dlouhodobeho hlediska nic nevyhraji ani neprohraji. Z teoretickeho hlediska by jim stacilo vyloucit dve cisla, kam to urcite nespadne a z dlouhodobeho hlediska by to kasino dostali, ale na to by potrebovali hodne casu a hodne penez. Cim mensi mnozina cisel, tim vyssi vyhra pri mensich nakladech a za mene casu. Navic kdyby se tam zanedbali vsechny ty vedlejsi faktory a vstupovala tam jenom ta kulicka a ruleta, tak to je uloha tak na ctvrtak na gympl. No mozna do prvak na vejsku. S tim, ze samozrejme clovek nedostane jedno cislo ale vice. Nejvetsi problem jsou tam ty narazy, co ta kulicka dostane od tech doliku u cisel. :) Jo a taky nevim, proc by mel clovek, co dokaze udelat ten laser delat neco jineho, ten ani nevedel na co to dela a pokud ano, tak takovyto lide pracuji jenom jednou v zivote :), mozna dvakrat.
0/0
9.12.2004 1:04

gagaryn

všechno mám!
Tak už sem nakoupil u vietnamců laserové ukazovátko, mobil mam, taky sem vyhrabal starý pentium, teď už  jen kontakt na tu maďarku a vyrážim do víru velkoměsta "třeste se kasínové!!!"
0/0
8.12.2004 7:27

ScipioAfricanus

Rad to doplnim do 3
az tu kocku fakt sezenes. Pripadne mohu nabidnout z vlastnich zasob....
0/0
8.12.2004 11:59

DrHorak

Jiný kraj , jiný mrav
Důležitý ale nakonec bylo, že je z toho Casina pustili ven. V Casinu Estor v Chebu jsem viděl, že když u jednoho stolu při vysokých sázkách slavil hráč úspěch a vyhrával značnou sázku. Vedení herny tam nervozně pobíhalo a nakonec se postavilo před dveře, jako symbolika na způsob " Z penězma neodejdeš!"
0/0
8.12.2004 7:17

MirosPikos

český hlavičky...
Tak ten kdo tenhle článek napsal...toho tak pověsit za koule do průvanu a stejně tak ty kdo tomu věří...
Docela dobrá kravina...ale docela to pobaví jak jsou lidi blbý
0/0
7.12.2004 20:00

Filip_II

pěkný exemplář
No, tak tenhle článek je opravdu pěkný kousek dobře vypasené novinářské kachničky. Řekl bych, že vyvinout ono kouzelné zařízení by oné krásné Maďarce trvalo déle než třicet let a stálo by více než 1.3 mil. liber.
   
Není to pěkné od MFD, takhle znevažovat inteligenci svých věrných čtenářů
0/0
7.12.2004 19:44

kdyz to tak pozoruju

Ruletu to sice fyzicky neovlivni, nicmene hru ano, a to ve prospech hrace na ukor kasina. ;-)
To je jako kdybych si pri karetni hre Poker privedl nekolik chlapiku, postavil bych je za zada protihracu a Ti by mi potom gestikulovali, jaky maji ostatni karty. Ja vim, v praxi tezko proveditelne, nicmene princip je stejnej. Novy karty to sice nikomu nenamicha ani nerozda, nicmene hru to urcite ovlivni v muj prospech. Shrnuto a podtrzeno. Vyhru jim samozrejme preju, cim vic lidi okrade zlodejsky kasina, tim lepe. Nicmene do Las Vegas at s tim radeji nejezdi. Tady by jim nejenze penize nevratili, ale s nejvetsi pravdepodobnosti by se to resilo nekde uprostred pouste za mestem.  Holt Londyn je v tomto ohledu civilizovanejsi .
0/0
7.12.2004 19:41

Džura - hrdina Pamíru

terazky
tak gulu vravíte
0/0
7.12.2004 18:52

pepikzdepik

Co statistika
Nemyslite, ze by stacil merak rychlosti kulicky v danem miste (nebo mezi 2) ... to se da ... merak rychlosti toho nesmyslu uprostred (vztahovany napr. k 0, protoze ma jinou barvu a jehce ji nejakej detektor zachyti) ... No a pak si jenom psat statistiky padlych cisel pri danych pocatecnich namerenych podminkach. Myslim ze by z toho vznikla urcite nejaka pravidelnost ... s odchylkou ...
0/0
7.12.2004 18:36

pepikzdepik

Re: Co statistika
add merak rychlosti ... cim myslite, ze meri napr rychlost volejbalovyho mice pri vb. utkani ...
0/0
7.12.2004 18:42

ScipioAfricanus

No to by mne opravdu zajimalo
jak to meri u vas v depu. Pokud by to melo uspokojive odpovidat skutecnosti, tak je potrebny synchronizovany zaznam alespon ze dvou kamer. Ovsem ty mas urcite nejaky jednodussi zpusob, treba vycucat si to z prstu.
0/0
7.12.2004 20:16

cvoque

Re: No to by mne opravdu zajimalo
my jsme jako semestralku merili rychlost kulicky dokonce jednou kamerou. V tomto pripade je to jeste o to snadnejsi, ze se pohybuje po kruznici - nam se pohybovala po plose (na ktere byl definovany vzorek), navic cely problem je nezavisly na meritku, ve kterem se odehrava, takze nemuseli mit ani presne zmerenou rychlost v metrech za sekundu. co je podstatny je pomer rychlosti rulety a kulicky a vzajemna poloha. myslim, ze to je docela dobre realizovatelny.
0/0
8.12.2004 20:21

ScipioAfricanus

Jen tak pro tvoji informaci
ta kulicka se v rulete pohybuje po nepravidelne spirale. Nevim jak probihala ta vase semestralka, ale predpokladam, ze se ta vase kulicka pohybovala primocare a snimali jste ji ze stacionarni kamery a znali jste uhel ktery svirala osa te kamery s trajektorii kulicky i vzdalenost mezi nimi. A predevsim si myslim, ze ta semestralka byl pro tebe vylozene ztraceny cas, z kinemaicke analyzy jsi houby si pochopil a jsi ochotny uverit naprosym nesmyslum. 
0/0
9.12.2004 8:50

robert_2004

úžasná blondýna mluvící
...plynnou maďarštinou by musela rozhodit každého krupiéra. Možná v tom zmatení a okouzlení krupiér kuličku pouze položil do již stojící rulety na blondýnkou určené místo.....
0/0
7.12.2004 16:44

Vojtazemlejna

Re: úžasná blondýna mluvící
Sem říkal že to byla Ilonka Čákojc ... Proto není ve slavným Slavíku ... Je za vodou ... (za Dunajem) ...
0/0
7.12.2004 16:47

ScipioAfricanus

Naprosto ho chapu
ja bych se take polozil kam by mi urcila....
0/0
7.12.2004 16:56

Vojtazemlejna

Začínám mít dojem ...
... že MAFRu koupil David Coperfield ... Nebo aspoň vočaroval redakci ...
0/0
7.12.2004 16:04





Najdete na iDNES.cz