Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skončí vtipy o blondýnkách u soudu?

Kdyby se některá žena cítila natolik obtěžována tím, že se třeba v čekárně u lékaře setká s vtipem znevažujícím inteligenci blondýnek, má velkou šanci, že se u soudu domůže odškodnění. Umožní to antidiskriminační zákon, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sergej_sniper

nenechám se přece diskriminovat!
Už nikdy nepustím staré lidi sednout v autobuse nebo v tramvaji, je to diskriminace nás mladších!
0/0
3.12.2004 16:24

Al Ladin

K nadpisu
Vtipy o blondýnkách nemohou skončit u soudu, to by je ty blondýnky musely nejprve pochopit. Aby je pochopily, musejí se obarvit na brunety, a až budou brunety, budou také dělat vtipy o blondýnkách.
0/0
3.12.2004 8:08

Juda_juda

HONÍ ŽIDÉ???
Zajímalo by mě,jestli někdo ví,zda Židé honí PÉRA nebo ne? Tato otázka mě už hlodá mysl celé roky. Víte teda někdo,jestli židé honí???
0/0
2.12.2004 23:46

Jouda-

Re: HONÍ ŽIDÉ???
A prdí taky hadi?
0/0
3.12.2004 8:17

JanWerich

UŽ JE TO TADY
Nakonec si budeme chodit zazpívat do sousedního království. Aby se už ty socani z toho neposrali. Mám hrozně rád, když mi nějaká vydlabaná tykev organizuje život.
0/0
2.12.2004 20:29

Al Ladin

Re: UŽ JE TO TADY
Neurážej svými výroky jméno Jana Wericha, které máš ve svém nicku. Už dnes jsme ve stavu, kdy si k nám chodí "zazpívat ze sousedních království". Ony totiž západní země jsou v tomto ohledu mnohem dál. Tohle není výplod našich parlamentních tykví, ty by nic takového ani ve snu nenapadlo.
0/0
3.12.2004 8:15

millsew

tohle není vtip ani rasismus, ale FAKT
Cigoši sou zmr*i........
0/0
2.12.2004 17:10

hovnival-

@@
pisete:  ... Diskriminací třeba není, když armáda odmítne postiženého člověka, protože pro vojáka z povolání je nutná dobrá fyzická kondice. Nebo když církev nepřijme na místo duchovního nevěřícího.
Nově bude možné zažalovat třeba supermarket, který stojí ve městě, kde žije třetina Romů, ale nezaměstnává ani jednoho.
 
Hm. Velice zajimave. Takze to, co je v druhem odstavci je diskriminace? Armada potrebuje lide v dobre fyzicke kondici, cirkev verici lidi. A v supermaketu prece musi pracovat lide inteligentni, kteri nekradou. Take musi dodrzovat zakladni hygienicke podminky. To bohuzel vetsina Cikanu nesplnuje. Takze se nemuze jednat o diskriminaci. Vlastne ano, jedna se o diskriminaci majitele supermarketu.
0/0
2.12.2004 16:43

Rada8

Re: @@
ty bys je nejraději poslal hrabat listí, že?
0/0
2.12.2004 17:12

hovnival-

Re: Re: @@
to asi ne. likvidace listi je narocna cinnost. je to spise poslani, nez prace.
0/0
2.12.2004 17:15

plutonium

vypatlaný termiti
Nově bude možné zažalovat třeba supermarket, který stojí ve městě, kde žije třetina Romů, ale nezaměstnává ani jednoho. A až tam ty romáky zaměstnaj, tak supermarket přestane existovat, protože to cikáni rozkradou.Fakt dobrý, kdo to vymyslel měl místo mozku piliny.
0/0
2.12.2004 16:08

iuos

hmm
jak se můžu bránit oslovení "bílá svině" od svého romského/cikánského spoluobčana? (teda kromě toho, že mu rasisiticky vbodnu propisku do krku)
0/0
2.12.2004 13:37

plutonium

Re: hmm
normálně ho sejmeš a policajtům řekneš, že ukloz´ve vaně
0/0
2.12.2004 16:09

ScipioAfricanus

Dokud to jeste jde
nejnesmyslnejsi slovni spojeni = Cikan studujici pri zamestnani
0/0
2.12.2004 12:51

Jouda-

Re: Dokud to jeste jde
 jdu se přebalit
0/0
2.12.2004 12:57

Dan 1

Titulkáře vyrazit na hodinu!
Včera titulek na rozdíl od všech ostatních perodik zhodnotil průzkum tak, že Klaus nechápe problémy občanů, dnes nesmysl o tom, že vyprávění vtipů bude trestné. Opravdu důmyslná manipulace s těmi, kdo čtou jen titulky. Antidiskriminační zákon je zaměřen proti možné diskriminaci v zaměstnání, zdravotnictví apod. Nikdo nebude stíhat majitele supermarketu za to, že nezaměstnává Romy, když žádný z nich nebude mít dostatečné kvalifikační aj. předpoklady, nikdo nebude zavírán za vtipy. Už zbývají jed dryjáčnické bulvární titulky typu "Růženo, ty máš rakovinu!", "Boženo, ty jsi těhotná!", "Franto, Pavel ti zahýbá s Karlem!" apod. Ale to jistě přijde.
0/0
2.12.2004 12:35

Moshe Dayan

Vtipy skončí u soudu
A já myslel, že je trestné jen dělat si srandu ze socanů, viz Štěpán Mareš.
0/0
2.12.2004 12:13

xoop

Uřední šiml zařehtal
zase se opičíme po EU a zase musíme hned doslovně byt je to uplna hovadina plni neskrotne debiln í nařízení EU jj úřední šimlové se činí , chudaci lidi
0/0
2.12.2004 12:06

Agupi1

Prosba
Prosim vrchnost nejvyssi, aby mne laskave jmenovite vynechala z pusobnosti tohoto zakona. Bude-li se totiz jednat i o slovni diskriminaci, nebude si ze mne nikdo smet delat pr.el, protoze by ho nekdo mohl slyset a zazalovat ho i bez meho pricineni (jak na me prvni tak druhe povolani se delaji vtipy, mam prezdivku, ktera si o poznamky primo rika...). A ja beze srandy ve smeru ke mne i k jinym pojdu nudou!
0/0
2.12.2004 12:05

Jouda-

Re: Prosba
Co mám řikat já, mojí přezdívkou si nadávaj děcka v trolejbuse 
0/0
2.12.2004 12:48

Josito de las Cienagas

Re: Prosba
 Sranda musí bejt, i kdyby Roma věšeli.
0/0
2.12.2004 13:08

mildaxzx

diskriminace
zakon by mel taky myslet na tresty za pokusy o zneuziti tohoto zakona. aby romaci nechodili k soudu zazalovavat za kazdou pi.ovinu. hlavne aby vysoudily nejaky prachy na automaty. jelikoz do prace nechtej. to neni umeni rvat "my chceme praci", ale kdyz nejaka je tak zmizej.
0/0
2.12.2004 11:39

xoop

Re: diskriminace
mas naprostou pravdu jsou to k*rvy
0/0
2.12.2004 11:58

mildaxzx

cikani???
V CLANKU ""Na stěně jedné restaurace visela baseballová pálka s nápisem Na cikány. Rom, kterého se to dotklo, podnik zažaloval, ale neuspěl.""   A co by chtel rypak cernej. jasne je na ty bejzbolce napsano na cikany, ale on je snad ROM ne? tak o co mu slo? zalovat by mel ten restaurater ze ten ROM z nej chtel udelat rasistu.
0/0
2.12.2004 11:33

xoop

Re: cikani???
dalsi naprosto korektni clanek, Jsou drzí a drzí a jednou nas ... ani enchi rict co, pac se jich bojime
0/0
2.12.2004 11:59

Destroyer7

Kdy někdo zažaluje stát?
To jsem zvědavý, kdy někdo zažaluje tento stát, že nezaměstnává odpovídající množství cikánů, němců, poláků, homosexuálů a leseb, tělesně a mentálně postižených, těhotných, samoživitelek a dalších, jichž se tento zákon bude týkat.
0/0
2.12.2004 11:24

Destroyer7

Dost blbá sranda
Tak tento příklad mě dostal: "Nově bude možné zažalovat třeba supermarket, který stojí ve městě, kde žije třetina Romů, ale nezaměstnává ani jednoho." To je taková kravina, že nemám slov to komentovat.
0/0
2.12.2004 11:19

xoop

Re: Dost blbá sranda
koukam ze  lidi. kterí cetli clanek a takto rekgovali jsou aspon normalni naroizdil od tech co ten zakon vymejsleli, at oni byldi pohromade s kofolama
0/0
2.12.2004 12:01

vismaior

kdo bude první?
vsadím se, že první blondýnka, která podá žalobu, bude Helena Vondráčková...
0/0
2.12.2004 10:55

Destroyer7

Re: kdo bude první?
A vůbec pravou blondýnou?
0/0
2.12.2004 11:20

Don Night

Konec vtipů
jestli tohle bude moct použít kdokoliv - blondýny, tchýně, policajti, cikáni, buzny (sorry gayové, ještě by mě zažalovali ), atd., tak se už asi nezasměju
0/0
2.12.2004 10:44

babca

Je to divné...
Dám Vám příklad. Budu podnikatel, kerej shání zaměstnankyni. Vyberu si takovou, která mně se bude zdát nejlepčí. Nepřijmu cigánku, protože jim a priori nevěřím (a spousta jinejch důvodů). cigánka si bude stěžovat. a podle tohohle dementního zákona vyhraje. Jenže já se ptám. Ku.va když mám dát někomu SVOJE peníze, nemam taky právo si vybrat zamestnance, kterej MI vyhovuje?!? Já nechci zaměstnávat cikány, jen proto, že se to vládě a pseudohumanistům líbí. doprčic, až mi ta vláda bude refundovat plnou mzdu, vše co mi šlohnou, tržby, o které přijdu, páč zaměstnávám cikána, což odradí SETSAKRA velký číslo klientů, tak mi tahle vláda může nakazovat, koho mam zaměstnat. Já prostě nechci zaměstnávat příslušníka etnika, které má 80% kriminalitu, které krade, vraždí a loupí už od 6ti let, kde Dežo spí s Eržikou, na čem by nebylo nic divného, že Dežovi je 30, Eržice 8 a je to otec s dcerou!!!Nemám snd hlavně já právo si vybrat zaměstnance, kerej mi vyhovuje?!? Podotýkám, stejné smýšlení mam o pán
0/0
2.12.2004 10:17

babca

Re: Je to divné...
bíčkářích, homosexuálech a podobnejch. Ano sem rasista a xenofob. Ale bohužel, život mne naučil.
0/0
2.12.2004 10:21

sahel

Re: Re: Je to divné...
Vaše věc, upřímně je mi Vás líto žít s takovou nenávistí v srdci a hlavě, to musí být život za všechny prachy.
0/0
2.12.2004 10:31

Josito de las Cienagas

Re: Re: Re: Je to divné...
To nemusí být vždycky nenávist. Jsou lidé, kteří si nepřejí fyzickou likvidaci zmíněných skupin obyvatelstva, jen s nimi nechtějí mít nic společného. S tím se dá docela dobře existovat a radovat ze života. Přiznávám ale, že občas mojí mysl likvidační nálady přepadnou - v okamžicích, kdy dotční chtějí mít něco společného se mnou...
0/0
2.12.2004 11:00

babca

Re: Re: Re: Re: Je to divné...
platilo na sahela
0/0
2.12.2004 11:14

babca

Re: Re: Re: Je to divné...
Příteli, kde si tam četl byť jen zmínku o nenávisti? Já jen napsal, že s nima nechcu mít nic společného! I když jak píše kolega níž, nápady o likvidaci mne napadaj ve chvíli, kdy oni chcou mít něco společného se mnou.Pokud se budou chovat jako lidi, budu je jako lidi brát. Bohužel, se tak nechová ani jedna ze zmíněných minorit
0/0
2.12.2004 11:14

sahel

Re: Re: Re: Re: Je to divné...
0/0
2.12.2004 12:06

xoop

Re: Re: Re: Je to divné...
asi te nikdy zadne etnikum nevokradko co? nebo s nima nebydlis nebo neztamestnavas co? to se ti to pak keca, samozrejme ze jsou i slusny a tech si je treba vazit a, ALE ... vetsina je na ...
0/0
2.12.2004 12:04

sahel

Re: Re: Re: Re: Je to divné...
A to si představ, že mě asi před 2 roky okradly a představ si byl to běloch, před 3 roky se mě jeden snažil podvést(neúspěšně) překvapivě opět běloch. Takže nemáš pravdu etnikum mě okradlo jenže mé vlastní. A co se mi to nestalo před rokem stratil jsem peněženku v ní 2000 Kč hádej kdo mi ji vrátil představ si jeden róm. Cikáni páchaj víc zločinů a všeho, ale to prostě sakra neznamená, že to budu paušalizovat. A jakou mají šanci ti slušní cikáni, když se na ně 90 % dívá jako na potencionální škůdce.
0/0
2.12.2004 12:27

babca

Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
jenže jak už sem psal, asi nebude něco v pořádku s etnikem, které má 80% nezaměstanost... taky mne okradl běloch. ale nikdy mi běloch nesmrděl v baráku, nikdy mi běloch neukradl ve vchodu od domu co sem nepřimontoval na pevno, nikdy mne nenapadla skupina bělochů, ale vždy to byli jen a pouze cikáni!
0/0
2.12.2004 12:30

babca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
80% nezaměstnanost, protože má taky tu vlastnost, že má 80% kriminalitu.
0/0
2.12.2004 12:31

Ondřej Bouda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
Jenže faktory, které způsobují, že "něco s tímto etnikem není v pořádku", jsou faktory psychologické a sociální, nikoli genetické. Kdybyste vy jako běloch vyrůstal mezi nimi, choval byste se stejně - akorát byste měl mnohem lepší šanci se zařadit do společnosti v případě, že by vám takový život nevyhovoval - jako bílý byste totiž snadněji dostal šanci (sehnal zaměstnání, bydlení atd.)
0/0
2.12.2004 12:35

sahel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
a není v tom případě něco špatně. Když to jsou faktory psychologické a sociální, tak tyto faktory se dají změnit. Ale samozřejmě pokuď by to romové jako většina odmítaly tak to direktivně nařídit a vynucovat, jinak je všechno zbytečný a vy budete stále "spravedlivě" nádávat na ty zas... cikány.
0/0
2.12.2004 12:39

Ondřej Bouda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
Základní reakcí každé bytosti je klást odpor manipulaci a změnám. Budete-li chtít komukoli direktivně vnutit změnu, nemáte šanci uspět. Na změnách v romském etniku se pracuje, je potřeba je inspirovat, otevírat jim dveře (ale nebýt za vola), dávat/ukazovat příležitosti. Nelze čekat rychlé výsledky, ale principelně vzato jiná cesta není (teoreticky by ještě mohla být řešením genocida, ale prakticky je nemožná - na to, aby byla realizovatelná, ji příliš mnoho lidí z řas bílých považuje za nepřijatelnou). Jediné realistické řešení je tedy otevírat dveře s rizikem, že si občas nabijeme hubu; cokoli jiného řešení problému spíše blokuje a oddaluje.
0/0
2.12.2004 12:53

sahel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to divné...
ehm tak skupina bělochů mě tedy napadla byli tací vysocí měly podivně holé lebky v rukou držely pálky, a hádejte proč mě napadly ne že vypadám jak nějaký anarchista ( což ani nemohu při mém zaměstnání), napadly mě protože jsem šel s 2 přátely, ano 1 byl rom 2 rodilý černoch. Všichni jsme skončily v nemocnici. Takže mi laskavě nepovídejte o agresivních cikánech. 
0/0
2.12.2004 12:35

Al Ladin

Re: Re: Je to divné...
Peníze, které dáváš svým zaměstnavatelům nejdou od tebe, ale od tvých zákazníků. A ti jednoho dne mohou říci, že když jseš tak plnej nenávisti proti všem, kteří jsou nějak jiní, pak ti žádné kšefty nedají. Říci o někom, že ho nechceš, protože je cikán, je trestné, ale říci o něm, že by dobře nezapadl do kolektivu je naprosto v pořádku. Jedná se o jedno a to samé, jen se to musí umět správně zaobalit.
0/0
3.12.2004 8:06

i-zajic

Re: Je to divné...
tak to máš, kamaráde, naprostou pravdu. Ani já nehodlám zaměstnávat kohokoli, co mi určí vláda, potažmo Škromach. Mimochodem, toho bych taky nezaměstnal, prostě proto, že se mi nelíbí. Je to moje firma, moje rozhodnutí. Jenže to je celé o tom, že socialistická vláda NIKDY nebude hájit ani soukromé vlastnictví, ani soukromé rozhodování.
0/0
2.12.2004 10:31

Isbjoerna

Re: Je to divné...
"...když mám dát někomu SVOJE peníze..."
 
Opravdu mu davas penize?
 
Inu, stat to vidi jinak. Stat to vidi tak, ze on (tento stat) ti povolil, aby lide (tvi zamesnanci) vydelavali pro tebe penize. Na toto "nechat za sebe pracovat jine" stanovi stat podminky. Nelibi se ti ty podminky, muzes si otevrit obchod v jinem state a nebo se nechat nekym zamestnat.
0/0
2.12.2004 11:44

Ondřej Bouda

Re: Re: Je to divné...
BINGO!
0/0
2.12.2004 12:11





Najdete na iDNES.cz