Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dejte provizi, seženu dotaci, slíbil podnikatel

Na ministerstvu pro místní rozvoj se patrně obchoduje s dotacemi, které získávají obce a města na rozsáhlé stavební projekty. Existuje i vážné podezření, že za udělené dotace získávají někteří úředníci úplatky a že část peněz míří i do stranických pokladen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LucieNovotna1

?
Nezlobte se, ale mne chybi dukaz. Jedine, co jste dokazali je, ze Kubicek neco tvrdi, ale vůbec nevim, proc bych mu mela verit. (Videla jsem vcera zazanm a nepresvedcil me - zavahal pri odpovedi 3%). Pro me je dukaz to, co delaji reporteri Na vlastni oci, kdyz tam maji ksicht primo toho uplatneho smejda. Ja si muzu vymyslet, ze umim uplatit Klause, muzu to rikat verejne, ale pritom to neumim... Jak to rozlisite??? Jestli je to pravda, mohli jste mit bombu, tak nechapu, proc jste to nedotahli??? Ze byste tusili, ze to neni pravda? Policie umi osetrit, aby se "provokater" vyhnul trestnomu stihani - to uz dokazali na Nove... Ale jinak verim, ze se za dotace plati...
0/0
3.12.2004 17:26

Templ

A čemu se diví...
systém rozdělování je tak nastaven... Proč by si úředník nepomohl, když je u zdroje. Čím méně přerozdělování, tím menší korupční možnosti. Žádná kontrola nezabrání korupci. Hlavně že státní sektor má vyšší průměrný plat než lidé, kteří vytvářejí hodnoty...o čem to tedy svědčí?
0/0
3.12.2004 7:05

ODSakEda

Re: A čemu se diví...
ANO! ODS toto hlásá i prosazuje již léta (tedy jen v rámci svého mandátu a navíc je dlouho v opozici a ani předtím neměla nikdy absolutní parlamentní většinu)   ale asi zbytečně...
0/0
6.12.2004 11:52

fredy

Lidi toho namelou.
Jedna paní povídala, že někde na Vysočině si nějaký pan podnikatel postavil motel, či penzion částečně z peněz na odbahnění rybníků a jiný zase dělá čističky podobným způsobem jako ten amatér z článku. Lidi toho napovídají a pak kde má člověk hledat pravdu.
0/0
2.12.2004 14:56

bukaj19

Sháním dotaci
Bych potřeboval dotaci na rekonstrukci bytu. Neznáte někdo někoho, kdo by to zařídil? Výběrový řízení má předem v kapse, procent nabízím třeba patnáct.
0/0
2.12.2004 14:49

blackNemo

Neznáte náhodou.....
Neznáte někdo pana Krajíčka(mimo jiné prý příbuzného ministra Urbana-ČSSD)-stavební firma ze Světlé nad Sázavou. Ten používá podobné praktiky jako jsou v uvedeném článku.
0/0
2.12.2004 14:34

idx

vlada
A  vzpomínáte na to , když  "bratrstvo výpravčí placky"   sestavovalo novou vládu? Jak byl největší zájem o Ministerstvo pro místní rozvoj? Jak Sváťa Karásek nechapal, proč zrovna o tohle ministerstvo je největší zájem ? Tak ted je to jasný.
0/0
2.12.2004 14:19

bazikFCB

prachy
Je to sice humus, ale tato forma korupce je všude. Jedna pražská městská část kdysi zvažovala nákup našeho systému. Jistý pan radní (ODS) mi nabídl schůzku s tím, že potřebuje probrat detaily ohledně zadání zakázky. Během schůzky si bez jakýchkoliv rozpaků řekl o peníze. Ještě mně upozornil, že obvyklá taxa u stavebních společností je 10% ze zakázky. Nezapomněl ještě řící, že klidně, o ty peníze co by jsme jim dali, si zakázku můžem navýšit. Naštěstí vedení firmy se rozhodlo nedát jim ani korunu, takže sice kšeft nebyl, ale za to čisté svědomí ano. Poslední věta pana radního před tím, než jsme se rozešli byla "Víte pane mně stejně to radničení neživí", tak co potom od takových lidí chcete.
0/0
2.12.2004 14:15

alex150

VŠICHNI STEJNÍ?
Vážení, často slyším mluvit, že politika je svin.. a všichni jsou stejní. Podle mého nejsou. Je to stejné jako s chlapama nebo ženskýma. Sice říkáme, že všichni jsou stejní, ale stejně si vybíráme, čímž popíráme tuto teorii. Jinak bychom totiž brali prvního/í, kterého potkáme. Jediné řešení vidím v tom, že volič s pomocí médií bude schopen rozlišit škodnou (myslí na svoje peníze) od společnosti prospěšných (myslí na prospěch ostatních). Pak se to pohne kupředu... Samozřejmě komunisty nebrat, ti odhalíují svou pravou tvář v okamžiku, kdy získají moc... Uranové doly a plná vězení slušných lidí by mělo být varování....
0/0
2.12.2004 12:43

Leva

Ach ta koalice!
A co by občané jiného mohli očekávat od koaličních ministrů? jen bordel v jejich rezortech. Tunelování a rozkrádání podle receptu socialistického ministra financí Svobody je toho dokladem. Je to jedinný prokázaný případ socanů, bohužel jedinný!!! To připomínám těm rudým blbcům, co mají plnou hubu špinavých pomluv na pana presidenta a ODS. Tam na ministerské socanské úředníky však groSStapo nedohlédne.
0/0
2.12.2004 12:10

Netopejrajs

Re: Ach ta koalice!
Hele klaus, vladnou, vladnou a nevysedavaj nam tady po diskusich.
0/0
3.12.2004 10:36

xoop

to si snad delaj srandu ne?
 To má být ŽERT? co s takovýma zkorumpovanejma byrokratama? pověsit je?
0/0
2.12.2004 11:43

PavelKoran

Re: to si snad delaj srandu ne?
Nedělaj´ si srandu. Začalo to už za Lachnita a kluci unionistický to dovedli do dokonalosti. Radnice po celé republice obchází parta zástupců stavebních friem, tvrdí že seženou dotace a potom si to ale také chtějí prostavět. Že jde o korupci je jasné. Ale stát a obce v součtu ty stavyb navíc stojí mnohem více než by stát měly - logicky.
0/0
2.12.2004 12:00

Sumecek

Peníze
http://www.getpaid.cz/signup.php?r=1551
0/0
2.12.2004 11:34

Moshe Dayan

Re: Peníze
Jdi s tím do P****E, myslel jsem že oprozuješ jen na revue.
0/0
2.12.2004 11:49

Kip

Jedou v tom vsichni
Starostove, urednici, podnikatele, ministri, hejtmani jedou v tom vsici! CSSD, Unie, KDU, ODS jedou v tom vsici. Vubec to nereste, bylo to tak, je a bude. Jsem v tom svete a tezko se z nej leze ven (informacni embarga, atd.). Jen pro info: 3 %? Směšné, Kubíček je tedy dost levný!
0/0
2.12.2004 11:17

bazikFCB

Re: Jedou v tom vsichni
Jasně, že v tom jedou všichni. Taky jsem dostal nabídku na zakázku od jisté pražské městské části a jednoho pana radního (ani nevím jestli tam ještě sedí - člen ODS), háček byl v tom, že chtěl deset procent ze zakázky a že to je obvyklá taxa která se dává. Bordel je holt všude.
0/0
2.12.2004 14:24

Moshe Dayan

Socansko-křesťanské
umněle vytvořené ministerstvo, to mě opravdu překvapoje, že na tomto úřadě, vytvořeném z nedostatku postů pro kamarády, panuje korupce.
0/0
2.12.2004 11:15

eman3

Re: Socansko-křesťanské
Tomu se divím také. Ostaně, není to právě to ministerstvo o které se komančové ústy svého malého Velkého muže prali?!?
0/0
2.12.2004 11:43

alex150

Co leží politikům na srdci?
Je jasné, že některým politikům leží na srdci blaho společnosti, jiným blaho vlastní peněženky. Poslední schválený zákon o zvýšení platů poslancům a zmrazení těm ostatním je toho důkazem. Měli bychom vědět, kdo hlasoval pro, abychom jemohlinakoapt do .... Takové pijavice jsou pro společnost skutečně velkou škodnou. Druhá věc je, kam nás zavede socialismus SOCDEM a EU. Systém "všem sebereme a pomocí podpor a grantů někomu dáme" smrdí vždycky zneužíváním a buzerací. Navíc výsledkem je vždycky zbídačení národního hopspodářství, zvýšení chudoby národa a rostoucí nezaměstnanost.
   
0/0
2.12.2004 11:10

scalia

Kapříci
Jak jednoduche, tak jak se naše fotbalova liga hraje o počet kapříků, tak stejným způsobem se rozdělují dotace na projekty. Někdo zařídí dotaci obci, starostovi zalepi hubu kapříkem a ten někdo si ještě zařídí výhru v soutěži např. podmínkou kterou splňuje pouze jeho firma .  A po výměně vlády se ke korytum dostanou zese jiní. Ach my Češi
0/0
2.12.2004 11:03

KarlaEgon

Nerozumim tomu, kdo mi to vysvetli
Ale ten nadpis "Dejte provizi, sezenu dotaci, slibil urednik". On je ten podnikatel taky urednik??? Nebo jsem to v textu nekde prehlid? Nemelo by tam byt spis "Dejte provizi, sezenu dotaci, slibil podnikatel"?
0/0
2.12.2004 10:40

Joab

Re: Nerozumim tomu, kdo mi to vysvetli
Podnikatel požadoval zmanipulovné výběrové řízení ve prospěch své firmy a úředník procenta z dotace. Nauč se číst.
0/0
2.12.2004 11:18

vari1

nikdo nic neví, chacha
výroku ministra Němce o tom, že nic neví a nevěděl se lze jen smát. Z čeho by asi US DEU financovala plánovanou billboardovou kampaň. O tom a ještě více věcech by mohl asi více říct bývalý náměstek ministra I.H.
0/0
2.12.2004 10:38

PavelKoran

Re: nikdo nic neví, chacha
Znovu opakuji - Němec byl tím, kdo na výběr dotací pro kámoše dával konečné posvěcení.
A Paroubek? Všem dotace sebral a rozdává je jenom socdem kamarádům.
0/0
2.12.2004 12:03

bukaj19

Re: nikdo nic neví, chacha
Ivan Horník byl náměstkem ministra? No tak to se ale nedivme....
0/0
2.12.2004 14:53

redback

je zajímavé, že ...
poslanci se starají o diskriminaci, ale to, že dnes člověk bez úplatku nedokáže vůbec nic, je nezajímá. Berou všichni, kteří mají moc, danou zákonem a postavením. Tresty za korupci jsou srandovní a tak se úplatky vyplácí. Nanejvýš je dotčený "postaven mimo službu". Za co si myslíte, že si staví státní úředníci vliy? Mají skoupené pozemky, manželky ve správních radách. Radnice podnikají ve velkém - zakázky tečou přes stavební firmy kamarádů - a prodělek pak zaplatí obyčejní lidi. Vina je však taky ve lhostejnosti a strachu lidí, kteří si nechtějí pálit prsty. Toho úředníci efektivně využívají.  
0/0
2.12.2004 10:26

sisko1

SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Modří ptáci začínají financovat Mladou Frontu aby ta začala psát proti stranám vládní koalice a tak je zdiskreditovala před parlamentními volbami !!
Modří ptáci, po té co rozkradli naší republiku ,mají ještě tu drzost že chtějí ovliňovat politické dění v naší republice ! Lidé by měli jasně vyjádřit , že stojí za vládní koalicí a podpořit vládu všemi možnými způsoby ! nenechme se znovu oklamat lháři z ODS !!!
0/0
2.12.2004 10:14

Orang_Utan

Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Ano, já bych si dokonce zaplatil, abych za nimi mohl stát, až je budou kopat ze Strakovky.
0/0
2.12.2004 10:17

ddo

Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Uvědom si, že nepoctivost u nás není svázána s žádnou politickou stranou. Říkat, že za všechno může jen ODS je absolutní nesmysl. Češi jsou prostě nepoctiví skoro všichni a s politikou to nesouvisí. ... Proč tento nesmysl pořád dokola opakuješ na tomto fóru?
0/0
2.12.2004 10:17

HolmesS

Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Celý problém je totiž v tom, že nepoctivost je přímo programem Modrých ptáků. (A samozřejmě jednou, ne bezvýznamnou, vlastností většiny vyšších politiků - jinak by to totiž dělat nemohli.)
0/0
2.12.2004 10:31

ddo

Re: Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Nesmysl, v žádném programu nic takového není. Nepoctivost je vždycky pokrytecká a ráda se skrývá za dobře vypadající úmysly, třeba za subvence. Opravdu v tomto není mezi politickými stranami žádný rozdíl. Jen se některé strany a média snaží nepoctivost demagogicky spojit s konkurenční politickou stranou a lidé chudí duchem jim na to skočí.
0/0
2.12.2004 10:37

fredy

Re: Re: Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Snaha některých přispěvatelů je přímo úměrná jejich lizu od současných vladařů. Jak prosté. Samozřejmě těch hloupějších. Ti fikanější si již dnes opatřují cestičky poseté modrými kvítky.
0/0
2.12.2004 10:53

ddo

Re: Re: Re: Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
A zlepší se to u nás někdy? Nebo bude vždycky politika pouze cestou k obohacení sebe sama? Neustálé střídání modrých kvítků a červených růžiček, kdy obojí je vlastně totéž. Není to na emigraci?
0/0
2.12.2004 11:07

fredy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Je to o možnostech a o systému. Kdyby tyto možnosti měli doma cizinci, tak se jich také velká část chopí. Jak už tady bylo mnohokrát řečeno, je třeba řešit příčinu a ne následek. U nás se přerozděluje moc peněz a kontrolních mechanizmů je málo. Je třeba nechat co nejvíce peněz v našich peněženkách a nechat na nás, jak s nimi naložíme. Třeba něco na způsob obecních daní. Potřebuje obec čističku? Fajn, tak si na ušetří pomocí obecních daní. To si pak pište, že si lidé v obci velice dobře pohlídají, kdo a za co tu čističku staví. To je jen jeden příklad a jedna možnost. Emigrace nepomůže. Jedině změna systému z růžového rozhazovačného k liberálnímu s maxim. omezením vlivu státu. Jenže to místní bolševické socky nikdy nepochopí. A nebo nechtějí, to je druhá možnost.
0/0
2.12.2004 11:29

Semik 1979

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Spravne, nechteji, o tom to je. Proc by take chteli, kdyz jim kape?
0/0
2.12.2004 11:36

navsteva

Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Ale hlavne je potreba zduraznit, ze prispevky do diskuze pod "znackou" Sisko jsou generovany pocitacem z databaze. Bohuzel ani ne tak rozsahle, takze po cca 2 dnech zjistite ze se jedou znova. Takze zbytecne neragujte.
0/0
2.12.2004 10:43

dooosa

Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Hmmm, aha... A kdy začali s tím financováním? Jak platí a komu? Kolik platí? Jak jsi se to dozvěděl? ...ty budeš asi trochu popleta, viď?
0/0
2.12.2004 11:01

PavelKoran

Re: SNAHA MLADÉ FRONTY O DISKREDITACI POLITIKŮ VLÁDNÍ KOALICE !!!
Sisko, ty jsi fakt totálně bezkonkurenční  a tupé H O V A D O.
0/0
2.12.2004 12:04

vata - vagina

valašská tajná armáda
nástroj na odstranění nepoctivých úředníků se jmenuje AK-47
stahuj na této adrese
0/0
2.12.2004 10:13

Bouše

Věčná škoda,
že celá věc nebyla dotažena do konce. Pokud by byl získaný videozáznam v tajnosti předán kompetentním orgánům a činnost pana Kubíčka dále sledována, mohla z toho být pěkná aférka. Tak je z toho jenom bublina, která může lehce splasknout tím, že hlavní aktér bude tvrdit, že si vše vymyslel.
0/0
2.12.2004 10:07

ddo

Re: Věčná škoda,
No nevím, aby to pak nedopadlo tak, že tzv. kompetentní orgány by dostaly svůj podíl, a my bychom se o ničem ani nedozvěděli. V tomto státě bych se tomu nedivil. ... Takto je to aspoň mediálně zajímavé téma, které nutí voliče přemýšlet.
0/0
2.12.2004 10:39

Bouše

Re: Re: Věčná škoda,
Toho bych se nebál, ono ne nadarmo se říká, že novináři jsou sedmá velmoc. Pochybuji, že by si někdo dovolil takový materiál zahrát do kouta.
0/0
2.12.2004 11:20

Tic-Tac

Nedokonalá kauza
Celá kauza má jeden jediný zásadní nedostatek. Nefiguruje tady ODS. Z tohoto důvodu se prožene snad i přes titulní stránky rychlostí blesku a jak rychle se objevila, tak i rychle zmizí. Žádná odpovědnost, něčí odstoupení, vyšetřování apod se dít nebude a pokud ano, tak to bude stejné teatrální gesto jako jako změna vlády letos v létě. Navíc se ukázalo, jak US bere své poslední období ve sněmovně a vládě. Ber dokud můžeš! ČSSD a akce Čisté ruce? Ano, ruce si opravdu opláchli, přece si nebudem chodit pro milionové úplatky se špinavýma prackama. To je přece neslušné, že?
0/0
2.12.2004 10:04

Milan M3

Máte někdo chuť ...
... přispívat penězi do státní kasy ? Já nevidím důvod, proč bych měl poctivě vydělané peníze dávat někomu (stát), kdo si je nechá ukrást (úředníky).
0/0
2.12.2004 9:58

KarlaEgon

Nerozumim
Ale ten nadpis "Dejte provizi, sezenu dotaci, slibil urednik". On je ten podnikatel taky urednik??? Nebo jsem to v textu nekde prehlid? Nemelo by tam byt spis "Dejte provizi, sezenu dotaci, slibil podnikatel"?
0/0
2.12.2004 9:37

navsteva

Re: Nerozumim
Nadpisy se tu resi jiz nekolik dni. Co clanek, to nadpis neprosto nevhodny, zopravidla opacny nez o cem ten clanek je. To je proste iDNES knowhow.
0/0
2.12.2004 9:48

Tomáš Jemarný

Existuje podezření???
To je takovej problém zjistit, které obce ty dotace dostaly a jaké firmy se na těch akcích angažovaly? A jestli třeba úplnou náhodou podklady pro získání dotací nezpracovávali nezávislí poradci, opět čirou náhodou bývalí zaměstnanci ministerstev?
0/0
2.12.2004 9:32

Kenkaku

Re: Existuje podezření???
také nechápu jak může být všechno takový problém... přece na všechno musí existovat dokumentace a zprávy...
0/0
2.12.2004 9:41

ddo

Re: Re: Existuje podezření???
Kupodivu to je velký problém. Nikdo nemá zájem na jakémkoliv zpřístupnění informací. U všech zůčastněných stran je velká snaha dosáhnout, aby vše vypadalo košér, zejména v papírech.
0/0
2.12.2004 9:52





Najdete na iDNES.cz