Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman: ČSSD doplatila na nedostatek osobností

Bývalý premiér Miloš Zeman se pustil do analýzy volebního neúspěchu ČSSD. Podle něj za ztrátou voličských hlasů stojí především nedostatek osobností a ústup od volebního programu. V pořadu televize Prima Nedělní partie kritizoval Zeman i současného předsedu vlády Stanislava Grosse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackshield

A
ona snad někdy kromě Zemana (i když tam by se o tom taky dalo polemizovat) nějaké osobnosti měla?
0/0
30.11.2004 0:40

vamberk

Zeman mě nepřesvědčí, že je u ledu rád !
Jeho odchod na Vysočinu bylo gesto před plánovaným prezidentstvím. Když mu to nevyšlo, musí předstírat, jak je tam rád, ale pochybuju, že mu to někdo věří. Je to obratný řečník - schopný zbláznit davy, ale hulvát. Jím vytvořený slepenec zvaný ČSSD je snůška ubožáků (Škromach, Gross, Špidla, atd.), kteří na vedoucí funkce ve státě nikdy neměli a mít nebudou.
0/0
29.11.2004 23:38

vamberk

Další Zemanův dáreček : Příštím předsedou ČSSD Škromach ?
Doporučuju přečíst si ve zprávách o Škromachově posledním chování v parlamentu, které vtipně glosuje jeden z čtenářů: "Tohle už je vrchol, co tohle nevychované, rudé, jezedácké prase provádí na očích celého národa a není mu za to vůbec hanba. Je to průser pro nás pro všechny, to už jsme tak otupělí, že si necháme takhle kálit na hlavu. Za jiných mravů by se tento kanec dávno plížil z parlamentu zadním vchodem. Letos prý se enormě přemnožili kanci, je tomu opravdu tak!!! A proto pustě myslivce do sněmovny!!! "
0/0
30.11.2004 0:21

Vaclav Hanus

zase protimluv....?
Jak muze nekdo jednim dechem prohlasit: ".., že ODS má množství skutečně výrazných osobností na komunální i regionální úrovni,..." a soucasne i :"... "Já si dovedu představit, jak bych rozcupoval naprosto imbecilní program, který se jmenuje Modrá šance," prohlásil Zeman.. ..." Konec citaci. Muzou existovat "skutecne vyrazne" osobnosti, ktere vytvorili a cilevedome podporuji realizaci NAPROSTO IMBECILNIHO PROGRAMU? V tom pripade to musi byt "osobnosti" a'la TV NOVA...
0/0
29.11.2004 11:20

jarslav

Re: zase protimluv....?
jestli ten program nedelaly duté hlavy z ústredí, které bohuzel nemají kontakt (pro ODS nastestí) s clenskou a volicskou základnou.
0/0
29.11.2004 15:24

Vaclav Hanus

Re: Re: zase protimluv....?
Co k tomu rict? Mame verit ze budou dobre ridit stat, kdyz neumi ridit sami sebe?
0/0
30.11.2004 7:56

Kleki Petra

Krása, od borce, který to všechno způsobil
Kromě toho, na nedostatek osobností doplatila jen ČSSSD. Na ČSSD jsme doplatili všichni.
 
P.S. Mám rád taková jednoduchá a jasná vysvětlení. Proč do toho motat mizerný a nerealistický program, absenci schopností něco vymyslet, lenost a ignorantství, pohrdání voliči jako tupou sílou... To by se nám to jen komplikovalo.
0/0
29.11.2004 10:42

DHracer

Re: Krása, od borce, který to všechno způsobil
tak to sedí. je pravda, že zeman umí mluvit a neni uplně blbej, ale na druhou stranu je to stejnej demagog jako škromach, špidla a dlaší. staník je pouze a jenom vychcánek. kdyby po revoluci nevstoupil k socanům, udělal by kariérku jinde. tomu je to šumák. jinak zeman v neděli neřek nic, čim by mě přesvědčil že by to dokázal líp, akorát spoustu zvratků, který naházel na všechny okolo - ODS, novináře, koaliční partnery a nakonec nazvracel i do vlastních řad. takže nic novýho.  opravdu jsem se bavil 
0/0
29.11.2004 15:25

DHracer

zemánek
přátelé jak nesnášim zemánka, tak v neděli mě vážně zase moc pobavil. zas házel tu palici na stranu, urážel novináře, u toho kalil pivko a byl uplně v pohodě. ale bude vážně lepší, když na tý vysočině zůstane a postupně se tam uchlastá k smrti.
0/0
29.11.2004 10:27

Depek

Krize kádrů se tomu říkávalo pane Zemane,
, vy osobně jste jich znechutil a vyházel taky docela dost.
0/0
29.11.2004 7:41

wwwand

Orákulum "Zeman"
Čím tak fascinuje? Jak to, že je nyní chválen zleva i zprava? Kritizujeli Grosse a Špidlu, pak je třeba si uvědomit, že to dělá, protože sám je ještě víc nalevo! A že občas umí říct i něco vtipného a "rozumného" (v rámci svého levicového vidění světa)? No prostě to není strojvůdce, co si potřebuje dodat sebevědomí rychlokvašeným titulem JUDr. ani krátkozraký cifršpion, úřednická myš co se omylem octla u moci. Prostě mu to myslí. Sice blbě a se značným náklonem (doleva), ale myslí. Alespoň natolik, aby dokázal odhadnout, co chce plebs slyšet. A tak mu to poví - coby ne. To nebolí.
0/0
29.11.2004 1:31

Milob

fakt jo?
Zeman kritizuje CSSD, ze nema v soucasne dobe osobnosti... A koho on podporuje? Skromacha!!! Nejvetsi nula mezi vsema nulama CSSD! At uz radeji Zeman zustane v duchodu a necha si sve hlasky ze zahrobi pro sebe.  Ja volim ODS.
0/0
29.11.2004 1:02

DHracer

Re: fakt jo?
konečně někdo normální. pořád říkám, nechte je bejt, nebo si to eště škromach rozmyslí, a to bychom tedy vůbec nechtěli.  jen ať si ho udělaj tim jejich nejvyššim přítelem - předsedou, a půjdou velice rychle a s konečnou platností do pr.dele!!!!!!  ODS forever
0/0
29.11.2004 10:02

Sumecek

Dotazy na budoucího premiéra
Z.Škromach Vítězná 30 Rohatec PSČ 696 01 Telefon do zaměstnání+420 257173341 Fax do zaměstnání +420 257534428 E-mail zskromach@iol.cz
0/0
28.11.2004 23:18

kruci_sakra

Re: Dotazy na budoucího premiéra
Poslal bych fax,umí číst?
0/0
29.11.2004 0:16

DedecekHribecek

Re: Re: Dotazy na budoucího premiéra
      Neumí ale traduje se, že jeden z jeho asistentů touto dovedností disponuje.
0/0
29.11.2004 7:10

qwerty-

..caverta
jj, když to nemá ani v hlavě, potřebuje: http://sweb.cz/caverta/ 
0/0
28.11.2004 23:03

Vladce

už je to tak
Zeman ČSSD svýma kecama udělal a Zeman ji svýma kecama taky pošle ven z parlamentu. ODS vyhrává, protože nemá řadové členy jako Zeman. Tečka.
0/0
28.11.2004 22:27

SigSauer

Re: už je to tak
Tak jest.
0/0
28.11.2004 22:46

Mitchell

Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Zeman dokázal v podstatě za svou politickou kariéru tři věci:
1. Udělat republice ve světě ostudu.
2. Znechutit spoustě lidí politiku.
3. Naučit státní rozpočet prožrat veškeré mimořádné příjmy.
Je dobře, že je v politickém důchodu a doufám, že už se na scénu nevrátí.
0/0
28.11.2004 21:48

svobodny clovek

Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Jakou ostudu ve svete ? O cem to mluvis ?
0/0
29.11.2004 0:50

Mitchell

Re: Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
To mám hledat všechny jeho "výroky" ze zahraničních cest? To se mi fakt nechce ...
0/0
29.11.2004 0:59

DedecekHribecek

Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
1. Absolutní souhlas. I když musím říci, že mi udělal radost když jednou hovořil o Hitlerovi v souvislosti s Arafatem.
2. Mne nejvíce znechutil politku Špidla a Gross. Zeman byl přeci jenom krocen ODS.
3. Ohledně prožírání rozpočtu byl Zeman žabař. To co udělal on za 4 roky Špidla rozfofroval v jenom jediném rozopočtu.
0/0
29.11.2004 7:18

Johny_S

Re: Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Dobré taky je, jak novináři neustále omílají, že sudetské Němce označil za Hitlerovu pátou kolonu. On to ovšem takto nikdy neřekl - on řekl, že "mnozí z nich byli Hitlerovou pátou kolonou", a tomu se nedá nic vytknout, protože je to pravda. Jenže to se novinářům nehodí do krámu.
0/0
29.11.2004 9:20

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
        Faktem je, že to je velikán. Stejně jako Klaus. A stejně jako Klaus budí na mnoha místech negativní reakce. Málo lidí je schopno odhodit tento svůj emocionální balast a ohodnotit takovéto lidi věcně. Věděl přesně kdy má odejít a odevzdat stranu v pořádku. To umí málo lidí.
       PS: Kdyby byl Zeman ve vedení ČSSD tak by to ODS měla o hodně složitější a Topolánek by měl asi dost problémů. Stejně se nemohu zbavit dojmu, že Gross a Špidla jsou placení agento ODS.
       A Pozor jsem volič ODS.
0/0
29.11.2004 9:50

xoop

Re: Re: Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Mno k výroku, ze sudetaci byli patou kolounou at to myslel jak myslel, se neda rict nic jineho nez, ze to je pravda pac 97% svinskej sudetaku rvali heim nach reich a zradili ideali  ahodnoty demokracie ČSR , kdyby  nechteli k Hitlerovi by se nepridali, a nase republůika mohla byt ejkonomicky uplne nekde jin de nez je tedka , navic je az kriticky hrozne  jak soucasni politici lezou posranym Sudetakum do pr*ele jako by snad mi sme mohli za jejich situaci. HNUS HNUS HNUS !!!!!!!!!!!!
0/0
29.11.2004 11:35

xoop

Re: Starého psa novým kouskům nenaučíš.
no nevim teda zda ostudu, Zeman je desne chytrej chlap lec nekdy to prezene,  pac mluvi na rovinu byt je to drsny. Jeho rec na Prime mela neco do sebe socasni Socani to vedou od desiti k peti
0/0
29.11.2004 11:30

JayC

Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
Teda já navím kdo z vás viděl ten rozhovor se Zemanem na Primě, ale pro mně, jakožto pravicově orientovaného člověka, to byl populistický výstup první kategorie. Sice ho můžu pochválit za to, jak se navážel do socanů, do Špidláka a Grosáka, ale jinak celkově to bylo naprosté utrpení - chudák pan Takáč, že to s ním musel vydržet!
Ještě, že je Miloš tak ješitný, že snad zatím opravdu neplánuje návrat, že mu asi dělá dobře, když vždycky jen vyšle jednu ze svých světových myšlenek a  veřejnost to hned rozebírá jestli je to chytré nebo ne. Pro mě je ale Zeman jen socialisticky populistická svi-ně, která pořád někoho jen kritizuje, ale nějaké vlastní nápady a návrhy? Ne, vůbec žádné!
Abych byl ale fér - jak si podal Špidlu a Grosse, to sedlo.
0/0
28.11.2004 21:28

jarslav

Re: Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
jakozto pravicove orientovanému cloveku by ti pomohlo, aby jsi svoje ODS bozstvo bral taky trochu kriticteji, oni snad nejsou populistictí? To jsi jak spartan-slávista, taky s klapkama na ocích. Zeman má furu vad, oklopoval se casto hrozným povlem, ale je osobnost, coz nejenom tem ze soc.dem chybí. 18 a bez 2 za 20
0/0
28.11.2004 21:52

kiv

Re: Re: Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
Jako nevolice CSSD mne velice tesi, ze i jeji guru s.Zeman  doporucuje s. Skromacha coby jedinou figuru , jez tuhle partaj vyvede z jeji  krize. Vyborne, aspon se konecne dostanou pod 5 % a pujdou tim spravnym smerem za svym koalicnim partnerem US-DEU ...
0/0
28.11.2004 22:44

Zmuda

Re: Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
..no...Zemana nemusím a sociáálisty už vůbec ne, ale co jste zde vyjevil není rozumný postřeh ,řekl bych že to je to hloupý postřeh.
0/0
28.11.2004 22:18

JayC

Re: Re: Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
To by mě zajímalo jak jste dospěl ke svému názoru? Můj postřeh byl hlavně pravdivý a objektivní. Co na něm bylo, podle vás, hloupého? Že to od něj nebyl pouhý prázdný populismus? A co to tedy bylo?
Tvrdě, a svým způsobem ironicky, kritizoval skoro úplně všechno a všechny, na co se ho Takáč zeptal. Pak to od něj dokonce schytal sám! Jestli je na tom, že to tak vnímám, něco hloupého, pak dobrá. Ale v tom případě nevím, co si mám myslet o vás...?
0/0
29.11.2004 9:33

LimonadovyJoe

Re: Populista číslo 1 opět na scéně...a rozum zmizel...
0/0
28.11.2004 22:37

Haaja

Zeman byl dobrák
Ale tu jeho dobrotu už dnes nikdo nedocení. Od je stará škola. Můj tatínek říká že kdyby se Zeman vrátit do země tak by se opět vrátila naděje a vyšší důchody. My jsme si s Manželem poprvé za Zemana vyjeli do Jugoslávie. Teď tady vládne drahota a vláda nic neřeší. Je třeba řešit cenu benzínu a příval ukrajinců a mnoho dalšícj věcí. Zeman by se měl vrátit jako vůdce všech demokratických sil (doufejme že se socialističtí demokraté spojí s novou levicí = reformovanou stranou tč. v levém křídle - nechci číkat komunisti aby mě tady v té diskuzi někdo nekritizoval) 
0/0
28.11.2004 21:18

prasodlak obecny

Re: Zeman byl dobrák
.....chtel bych se zeptat: to myslite jako vtip,anebo doopravdy?
0/0
28.11.2004 21:22

HAL9000

Re: Zeman byl dobrák
Haajo, ty jsi buď nádherně ironická(ý), nebo nádherně pitomá(ý). Obojí stojí za to.
0/0
28.11.2004 21:32

Mitchell

Re: Zeman byl dobrák
No tak tohle byla síla.
0/0
28.11.2004 21:42

lynxxx

Re: Zeman byl dobrák
 Prosil bych nějaký vtípek i do diskuse ke Standovi. Reformovaná strana na levém křídle je opravdu dobrý hlod.
0/0
28.11.2004 23:57

DHracer

Re: Zeman byl dobrák
no větší pitomost sem za poslední tejden neslyšel. je pravda že zeman je dobrák, na něm je dobrý akorát to, že je na tý svý vysočině a neškodí republice. Haajo já pevně doufám, že to byla pr.del, protože nevěřim, že může bejtz někdo tak blbej....
0/0
29.11.2004 10:22

Michalll

chybí i diktátor...
člen (rodina zabývající se pyramidálním obchodem) s rychlodoktorátem---to ani soc.demekroati nejsou tak na lebku uhozeni.
0/0
28.11.2004 21:08

malajský tygr

.
Škoda Miloše,to je politik.Kam se na něj všichni ti Grossové,Topolánkové a ten zbytek hrabou...Miloši vrať se!
0/0
28.11.2004 19:53

opelgirl

Re: .
A ty už přestaň chlemtat tu Becherovku, měkne ti mozek.
0/0
28.11.2004 20:52

jarslav

Re: Re: .
jsem zde spís náhodne - to se tak osobne znáte, ze mu to takhle dávás, nebo to je jen nedostatek argumentu
0/0
28.11.2004 21:46

HAL9000

Re: .
... do hrobu !
0/0
28.11.2004 21:33

Mitchell

Re: Re: .
 
0/0
28.11.2004 21:43

xoop

Re: .
souhlas
0/0
29.11.2004 11:39

cekon

Podrazak
Nejkrásnější byly ty jeho žvásty o podrazácích..To, že tady před volbama v 98 mluvil o spálené zemi a akci "čisté ruce", která zatočí se všemi tuneláři a pár dnů po volbách upekli s Klausem oposmlouvu vůbec nebyl podraz na milion lidí v téhle zemi...I definice "české závisti" jako by socanům z oka vypadla. Co jiného by bylo v případě majetkových přiznání u majetku většího než 1,5 milionu? Každý baráček v Horní Dolní má dnes větší cenu a ty občane pokud nám nezdůvodníš kdes na to vzal, budeš NÁM platit..
0/0
28.11.2004 19:29

svobodny clovek

to snad ne
V cele CSD blb Skromach ?
A co to je "zcela reformovana KSC" v cele s Grebenickem.
Grebenicek je kovany komunista stareho razeni. OO tom svedci i to, ze posloucha dechovku.
0/0
28.11.2004 19:14

oprudil

No Miloši , jako politika tě beru ,dokázal jsi tu Ččskou kotlinu trocha rozproudit ,ale
jak si dnes na TV Prima cumlal to zvětralé pivo ,to je ostuda ,jako pivař si úplně propadl !!!!
0/0
28.11.2004 19:08

jarslav

Re: No Miloši , jako politika tě beru ,dokázal jsi tu Ččskou kotlinu trocha rozproudit ,ale
souhlas s tebou a nesouhlas s Budvarem
0/0
28.11.2004 21:27





Najdete na iDNES.cz