Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci zamítli vězení pro opilé řidiče

Poslanci zamítli tresty pro opilé řidiče. Návrh žádal až rok vězení, i kdyby nebourali. Navíc by vznikl nový trestný čin - řízení bez řidičského průkazu. Novela sněmovnou nejdříve prošla, po stížnosti ODS se ale hlasování opakovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maca29

Pivo, rum, pivo, rum, pivo, rum, pivo, rum, pivo, rum, pivo, rum...
V Čechách povolit jakoukolif hladinu alkoholu při řízení by určitě skončilo katastrofou... Šak jedno si můžu dát, no tak eště jedno se vejde, a eště... No a výsledek bude, že půlka národa bude chodit z hospody vožralí jasko motyky :-(
0/0
28.11.2004 21:42

Michalll

pud sebezáchovy je silný...
obětí odevzdaných svému osudu kořisti pro auta s převahou je zřejmě dost....
něco málo ukrajinců sice naznačilo lepší cestu, ale pro nás zatím to pohřebnictví je dobré řešení....
0/0
28.11.2004 15:11

krop

anketa
Prave sem se dival na anketu, kde vetsina lidi souhlasi s tim, abyu byli lidi, kteri ridili pod vlivem zavirani za katr. Co je kudla za volovinu? Nekdo se vozere, sedne za volant, nikomu se nic nestane a ja mu jeste budu platit dovolenoiu? Von si posedi par metru, bude se celou dobu akorat koukat na video a co z toho? Takovej clovek bude mit za svou blbost akorat skraloup a sami tim poskodime vlastni spolecnost. Davejte jim poradne alternativni tresty! Kazdej si rozmysli jezdit vozralej, kdyz se mu pak bude smat pul mesta za to, ze 3 mesice bude kazdy vodpoledne litat po meste s vorazovou vestickou a smetakem. Takova vostuda pred znamejma a k tomu poradna pokuta nadela vic, nez nakej blbej kriminal.
0/0
28.11.2004 12:17

miciangora

Re: anketa
co po městě, já bych ho poslala v oranžové vestičceč pčracovat na silnici v době nejhoršího provozu, až bude uskakovat před takovými jako je on, ochutná svého vlastního chlebíčka dosytosti.
0/0
28.11.2004 15:17

ludek_r

Re: Re: anketa
Ja bych ho nechal v oranzove vesticce pred parlamentem, kdyz se nasi poslanci vraci domu posilneni z parlamentni kantyny... to by mu teprv prislo lito, ze tu basu neschvalili.
0/0
28.11.2004 19:25

old fashioned Vince II.

hlavně se zbytečně
nerozčilovat, přátelé. V takovéto infantilní podobě by v žádné normální zemi tak špatně navržený zákon nikdy neprošel. ODS tedy správně reagovala a smetla tento juristický paskvil (co jiného od omezeného individua Ibla taky čekat, že...) ze stolu. Bravo _CR_
0/0
27.11.2004 19:14

svobodny clovek

timto ODS prisla o muj hlas
"Novela sněmovnou nejdříve prošla, po stížnosti ODS se ale hlasování opakovalo."
ODS se proste nechce zbavit nalepky strany, ktera podporuje a chrani zlocince. Ja se jiz davno domnivam, ze rizeni pod vlivem alkoholu by mel byt trestny cin sam o sobe.
ODS timto hlasovani prisla o muj hlas. Skoda. Lumpy vsak podporovat nebudu.
0/0
27.11.2004 13:58

mtis

Re: timto ODS prisla o muj hlas
Stojí to za lejno. Opravdu se už vždycky před volbami strsuju, koho tam mám vrazit, když jeden mne nasral  víc než ten druhý, zatím jsem vždycky někoho vhodného vyšťoural ... hlavní je, dokud se aspoň občas můžou prostřídat ....
0/0
27.11.2004 16:18

krivis

Re: Re: timto ODS prisla o muj hlas
vždycky jsem ODS volil, ale s tímhle mě serou - si to před příštíma volbama rozmyslím....
0/0
27.11.2004 21:15

skyfinger

Re: Re: Re: timto ODS prisla o muj hlas
Zamítla to hlavně z důvodu, že není definována hladina alkoholu v krvi od které je to trestným činem. V tuto chvíli by to znamenalo od klidně 0.1 promile alkoholu v krvi. Což když se probudíte po prochlastané noci, zcela jistě máte. Říká se tomu zbytkový alkohol. A potom by jste měli jít do vězení, když by jste usedli do auta!!!!
Zkrátka tam měli dát třeba od 1 promile je to trestný čin do jednoho promile přestupek. 
 
0/0
27.11.2004 23:52

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: timto ODS prisla o muj hlas
Samozdrejme, ze tresny cin by nemel byt alkohol za volantem, ale opilstvi za volantem. Jedno pivo (cca 0,3 promile) po jidle nikomu neublizi. Spis naopak. Bude mu lepe travit a bude se vice soustredit na rizeni a ne na to, ze ho taci na zaludku obed.
0/0
28.11.2004 3:16

krop

Re: Re: Re: Re: timto ODS prisla o muj hlas
Nketery pojistovny napr. alkohol vubec neberou v potas do vyse 0.7 promile (pouze u havarijniho). Podle me to je rozumna vyse.
0/0
28.11.2004 12:19

sett

SLAVA ODS
Dneska máme chařenici a nemame odvoz beru auto.
Doufam,že teto zakonodarne čnnosti bude co nejvíce.Za dva roky mate muj hlas. A protialkoholová sebranka socanská i se svyma zakonama může jít do ha*zlu.
0/0
27.11.2004 13:30

cejkis

koho chrání ODS ???
agresivní řidiče ????
0/0
27.11.2004 13:16

PizzaFeferon

to je moje
jedine stesti. Jelikoz, ja jezdim jen opily :)
0/0
27.11.2004 4:01

VENDULA

Poslanci
Co tak zamitnout vezeni take pro zlodeje,vrahy a dalsi kriminalniky. Potom tady to bude jako ve stredoveku.,kde kazdy bude si delat co chce.
0/0
27.11.2004 2:15

Loner

Trest za zapomenutej ridicak?
Proc? Kdyz ho predlozim na policii do limitu, nebo dokonce policie ma data a muze mit online databazi platnych ridicaku na osobu  a  muze dle obcanky zjistit zda dotycny ma/nema ridicak? Misto zlepseni jen buzerace za hovadiny.
0/0
27.11.2004 0:31

2Mac7

Re: Trest za zapomenutej ridicak?
Někde v článku se píše o zapomenutém řidičáku ?  
0/0
27.11.2004 17:25

Rommik

???????????????????????????????
Prosím Vás,víte někdo s diskutérů,o čem vlastně mluvíte?Jak zdůvodníte,že polovina planety má povolenou jakousi hranici?Mluvte!Jsem snad já občan druhého řádu?Při diskusích o tom,že alkohol patří(pro zodpovědné,což Vy nevíte ,co to je)za volant, dávám otázku :jezdím přes 20 let,pochopitelně ,tak jako většina národa ,až na pár pokrytců,si občas dám dvě deci a jedu.Projede holka, co včera udělala řidičák v malém městě bez tramvají a semaforů Prahu,když podle zákona má "papíry"?A projedu jí já po dvou decích vína,když jí dokonale znám?Jste všichni MIMO!Je to otázka osobní odpovědnosti,kterou Vy nemáte................
0/0
27.11.2004 0:24

bombai

Jací pokrytci!
0/0
27.11.2004 0:52

bombai

Re: pokrytci?!
Zato pán je upřímný a pašák, co? On si dá dvě deci, tři deci,no i ten půllitránek, však jsem kus chlapa, ono se to vstřebá, co ty mi budeš blbá ženská jedna říkat, řídím už přes dvacet let, bourá jen blb, za volantem musí být člověk veselej...tak vás bych pane opravdu zavřela preventivně. Asi patřím i s celou mojí rodinou a s přáteli mezi těch pár pokrytců, co když si dají alkohol, tak holt neřídí... jen houšť a více...
0/0
27.11.2004 0:58

accab

Re: ???????????????????????????????
Chlapče ty jsi úplně pod obraz. Prosím tě co jsi svým příspěvkem chtěl vyjádřit za myšlenku? Nějak mi uniká celý smysle tvého příspěvku. Asi jsem úplně blbej.
0/0
27.11.2004 9:53

kiv

Re: ???????????????????????????????
Ano, podle teto logiky patri za mrize i prinapity majitel noze, nebot je potencialním vrahem nebo skateboardak, ktery se prohani po sidlisti po jednom jointu...  Kazdy je snad za sebe odpovidajicim jedincem a pokud sve chovani zodpovedne zvlada, nese tedy i plnou odpovednost za dusledky sveho chovani. Jinymi slovy, necht je trestni sazba za nehodu pod vlivem klidne i nekolikrat vyssi ale zavirat nekoho, kdo si da 2-4 dcl vina k veceri a pak jede domu je urcity projev "totality ulice" a diktatury deprivantu, hajenim jejichz zajmu se politici tak radi ohaneji aby jim pribyly nejake ty hlasy ...
0/0
27.11.2004 12:32

2Mac7

Re: ???????????????????????????????
porušujete vědomě platný zákon a hovoříte o zodpovědnosti  ...?  
0/0
27.11.2004 17:28

Babul

přeji
pánům poslancům, aby jejich dítě přejel opilý nebo zfetovaný cikán bez řidičského průkazu v autě s falešnými registračními značkami a bez STK a zákonného pojištění. Asi by rychle schvalovali i trest smrti.
0/0
26.11.2004 23:29

kiv

Re: přeji
Pokud zijete v presvedceni, ze prave tenhle druh lidi se nejakym drakonickym zakonem zmeni a vstoupi do klubu Mirka Dusina, jste velmi, velmi naivni. Na ty by neplatil ani onen trest smrti, takze nechapu, proc kvuli urcitemu procentu asocialu, na ktere stejne nic civilozované nefunguje (ani ten kriminal -  a vyhnanstvi na Sibir ci poslani do otroctvi bylo jiz pred nejakym casem v demokraciich prece jen zruseno, jestli jste si nevsiml), ma byt trestana cela spolecnost ??
0/0
27.11.2004 12:43

svobodny clovek

ODS
JSEM PRAVICOVE SMYSLEJICI CLOVEK, VOLIC ODS.
Avsak nekdy mam pocit, ze ODS proste haji zlocince a to se mi silne nelibi.
Pro mne pravicova politika znamena hlavne zodpovednost. Ten kdo jezdi bez ricicaku musi vedet, ze se to nesmi a musi nest nasledky ve forme 5 let nepodminene.  Ten kdo krade musi moc dobre vedet, ze  to nesmi a musi nest nasledky.
ODS ale haji ty kdo kradou a podvadeji. Presto je pro mne prijatelnejsi nez CSSD ktera haji ty, ktera haji ty, kteri nechteji nest za sebe zadnou odpovednost a mysli si, ze za ne musi vse vyresit stat.
0/0
26.11.2004 23:23

jajaja59

Re: ODS
sice nevím jak ODS "hájí ty kdo kradou a podvádějí", ale jinak souhlas
0/0
26.11.2004 23:28

kolzig

Re: Re: ODS
Na bezmozka "Rommika" již nereaguji, ale na toto musím. Vy nevíte jak ODS hájí zmetky? Třeba tím, že blokuje zákon o regitračních pokladnách!!! O tom co se dělo za vlády Klause si nepamatuje snad už nikdo! Když už jsem nakousl ty pokladny, jeďte se podívat třeba někam na jih (Řecko, Itálie). Účtenku bez keců dostanete i na pláži. Na závěr bych rád upozornil, že nejsem volič žádné parlamentní strany. Ač diskuze směřuje úplně jinam toto jsem napsat musel!
0/0
27.11.2004 8:24

bubli1fuk

Re: ODS
Člověče pravicově smýšlející závidím ti. Jaké štěstí mít bohaté rodiče, kteří mohou synovi koupit tak dlóóóóuhé vedení, když teprve po třinácti letech zjistí, že cituji "..mam pocit, ze ODS proste haji zlocince.." nebo " ODS ale haji ty kdo kradou a podvadeji."  Procitnutí ze sna někdy bývá provázeno velkým zklamáním, ale přece jen je lepší, když se člověku (i tzv.svobodnému) rozsvítí, než v nevědomosti prožít celý život. Hlavně, abys ze svého poznání vyvodil správný závěr = gaunery a jejich protektory nevolit!!!
0/0
27.11.2004 8:26

Stein-X

Re: ODS
Me chytily ve state Michigan 2x, jeste kdyz jsem nemel US ridicak a sel jsem k soudu a dostal za kazde chyceni 80 USD.Girlfriend chytily s 1.5 promile, bez zpusobeni nehody a dostala 40 hodin praci, 10 hodin protialkoholickeho leceni a 2 litry pokuty.Samozrejme pres noc basa a petikilo kauce, ktere se odecita z pokuty.Po treti uz je snad rok jail a 10 litru.Logicke , jednoduche a ucelne.Jinak je tu povoleno 0.8 promile.Politikum a policajtum to prochazi a obycejny clovek by mel jit za 2 piva do basy.Trochu rozumne zase.
0/0
27.11.2004 12:37

jajaja59

?
Proč alkohol? Mám pocit, že s. Kato (Kavan) si jen mazal krk alpou a rozmlátil 3 auta. Mám pocit, že opilý s. Antl ožralý jako hovado boural, nevyzvedl si soudní obsílku, tudíž nedošlo k soudu a teď dělá Grošákovi fízla v Telecomu.... S. COCs píše na další stránce jako vždy nádherně, tak může psát pouze naprostý vůl.
0/0
26.11.2004 23:14

Sumecek

Nudíte se ?
http://sweb.cz/sumecaukro/sumecaukro.html
0/0
26.11.2004 22:29

Péťa.

Re: Nudíte se ?
Už je to tady. Doposud dávali autoři webových stránek na své stránky kromě reklam nějaký obsah, který lidi zajímá. Tak jako v televizi jsou zatím mezi reklamu vkládány filmy. Ale to brzy skončí.
0/0
27.11.2004 8:32

mamba99

Proč?
Já jsem teda zastánce toho, že člověk by měl dostat takový trest, aby si příště rozmyslel, jestli si něco dá předtím, než bude řídit. A v tomto případě to jde udělat i jinak než ho zavřít do vězení, kde by nás ostatní obíral o peníze, které ve vězení projí a propije. Raději bych to asi řešil dlouhodobým odebráním řidičáku. Tak na deset let alespoň. Pak by si sakra rozmyslel zda si to pivo dá nebo ne. Ve vězení by měli sedět jiní budižkničemové než takovíto.
0/0
26.11.2004 22:23

ewerell

Trestali byste vězením i střelce, který střílí na člověka, ale nikoho nezabije?
Trestali byste vězením i vraha, který střílí na člověka, ale nikoho nezabije?
Trestali byste vězením i násilníka, který pobodá člověka, ale ten pak nezemře?
Trestali byste vězením i zloděje, který násilím vnikne do bytu ,ale nic tam neuradne?
0/0
26.11.2004 22:22

svobodny clovek

Re: Trestali byste vězením i střelce, který střílí na člověka, ale nikoho nezabije?
Ano, samozdrejme. Dulezity je umysl.
0/0
26.11.2004 23:14

Stein-X

Jinak zajimava zprava.
http://sweb.cz/messin/ivasov.html
0/0
26.11.2004 18:33

Stein-X

oprava
za tim "kdyz " ma byt "ne"
0/0
26.11.2004 18:29

Stein-X

\\//\\//UMPSCUT
Vzdyt je to uplne jednoduche, ti nasi politici jsou proste deb*love, za patnact let na nic neprisli.0.5 promile povoleno,0.5-1 klepeta na ruce a do basy, kauce cca 5 litru a soud,1-1.5 kauce 10-20tis a soud atd.Policajtum vubec cash nepatri do rukou, ticket a zaplatit slozenkou,kdyz k soudu a zavrit.V roce 89 mely normalne prepsat ustavu a vsechny zakony podle Ameriky a byl by klid.Maji to tu 300 let a funguje to.U nas patnact let novelizuji bolsevicky zakonik.
0/0
26.11.2004 18:26

cheeze

Re: \\//\\//UMPSCUT
Cože???? Ty jseš snad cvok, ne? 0,5 promile povoleno???? Asi seš jeden z těch inteligentů co si po pivu sednou za volant, že jo.... Jsem pro nulovou toleranci, alkohol prostě za volant nepatří!!!!!! Kdo chce jezdit pod vlivem, tak ať jezdí veřejnou dopravou....
0/0
26.11.2004 18:48

kiv

Re: Re: \\//\\//UMPSCUT
Tech 0,5 plati v nemalem mnozstvi  normalnich statu, ktere neprosly nejakou formou diktatury za poslednich 50 let a kupodivu tam maji mensi nehodovost nez u nas? Cim to asi bude, pane Nekompromisni??
0/0
27.11.2004 12:50

cheeze

Re: Re: Re: \\//\\//UMPSCUT
Jasně, takže to bude tím, že tam můžou jezdit se zvýšenou hladinou alkoholu v krvi, že jo  Ježiš ty seš ale trumbera
0/0
27.11.2004 17:21

Dr No

Re: Re: \\//\\//UMPSCUT
To je právě problém naší idiotské legislativy, že háže pořád do jednoho pytle lidi s 1-2 pivky i hovada sjetá na šrot. Pak samozřejmě trestá ty první zbytečně přísně a ty druhé prakticky vůbec.
0/0
28.11.2004 12:00

ngtrx

Re: \\//\\//UMPSCUT
Souhlas, Stein-X. My tady na několika stránkách řveme, bušíme se do prsou a rveme si šediny a zapomínáme, že nejsme ve Státech ale zatím se brodíme bolševickým bahnem. Skočili jsme na to jako malí kluci. Udělají humbuk a my si nevšímáme co ti šmejdi opravdu dělají. Kauzy: zestátnění (znárodnění=bolševická krádež) zdravotní dopravní služby, kejkle s platy učitelů, hasičů, zvyšování platů v parlamentu, drahá dieta pro diabetiky, zatímco chudáčci feťáčci dostanou stříkačky zdarma atd. A mezitím ožralí náčelníci policie, ožralý primář zabíjejí i děti na přechodech a přímo v nemocnici, prokurátor jezdí ožralý .... chápete? tak budem hlasovat pro co? ...
0/0
26.11.2004 21:59

VENDULA

a že ne
no jestli tohle schválej tak do roka bude půlka čech a celá morava v base  
0/0
26.11.2004 18:11

herulinka

A co takhle
několik dnů až týdnů veřejně prospěšných prací bez nároku na mzdu pro takové frajery, kteří lezou za volant opilí? Pokud to nelze brát už předem jako pokus o vraždu, tak by se tímto způsobem aspoň dalo uklidit město apod...
0/0
26.11.2004 16:43

deVries-Resurrection

Re: A co takhle
no to je fakt .... jestli jsou v ty dire ve ktery bydlis vsichni tak liny jako ty, tak je to asi jedina moznost jak tam udelat poradek
0/0
26.11.2004 16:50

herulinka

Re: Re: A co takhle
Nechceš už jít do řiti, když neumíš napsat něco pořádnýho, co má hlavu a patu?
0/0
26.11.2004 16:56

OldFaker

Co takhle držet hubu, socko!
herulinka má pravdu, jen je měkká! Ty poslance, kteří se bojí zákona, který jim zakáže chlastat za volantem by měly všechny noviny tahat jako prostitutky nakažené AIDS! A ty, kteří se jich zastávají, nakonec také!!!!! Mám těchožralých a nezodpovědných hovad na silnicích ČR plné zuby !
0/0
26.11.2004 19:36





Najdete na iDNES.cz