Diskuze

Slovensku hrozí zákon o nehumánnosti kapitalismu

Patnáct let po pádu vlády komunistů v bývalém Československu se na Slovensku zrodil zákon o nehumánnosti a nespravedlnosti kapitalismu nastoleném po roce 1989. Komunisté tak chtějí dát Slovákům na vědomí, že současný systém porušuje lidská práva a je nehumánní a nespravedlivý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

21. 11. 2004 18:29
už ne, orkán pomačkal komunistům chaty,
musejí opravovat na silvestrovské večírky, popř se dá kšeftovat se dřevem....
0 0
možnosti

HAL9000

19. 11. 2004 23:01
Bohajeho !
Na Slovensku jsou ještě blbější komunisti než u nás!
0 0
možnosti

123456freak

19. 11. 2004 22:57
...
0 0
možnosti

pravicovy volic

19. 11. 2004 14:37
re. KDH (Dan 1)
Ma to aj svoje vyhody, mat kadehakkov(cernoprdelnikov ako ich volate vy) vo vlade.Konkretne vo funkciach ministrov vnutra a spravodlivosti.
Jednak prisnejsie trestanie grazlov (3 x a dost, zvysenie sadzby pre recidivistov a pre viac trestnych cinov vykonanych naraz) a fakt, ze sa vztahuje aj na nelegalnych prevadzacov imigrantov.
Druhy fakt je, ze za posobenia ministra KDH dostalo minuly rok azyl len 2-dvaja (cigosi,cinania, afganci, cecenci...neviem kto presne) z vyse 7 tisic ziadatelov !
 
0 0
možnosti

Dan 1

21. 11. 2004 18:39
Re: re. KDH (Dan 1)
Až EU zavede imigrační kvóty, tak bude mít pan Lipšic smůlu. Že by jenom 2 žadatelé z několika tisíc měli důvody k emigraci z politických důvodů, se mi nezdá. 3x a dost do evropské právní tradice nepatří a zajímalo by mě, kolik lidí bylo podle tohoto principu odsouzeno.
0 0
možnosti

Woodward

19. 11. 2004 13:49
Hezky jste to tady rozebrali
ale podle mě to znamená jedinou věc: že komoušům neodvolatelně otrnulo. Počítám, že naši rudoši se k této iniciativě brzy připojí. Jakže to zpívával Dědeček? "Pomalu s tím sametem, pánové a dámy, buďto s nimi zametem nebo oni s námi..."
0 0
možnosti

Kryštof Kolumbus

19. 11. 2004 9:55
Jestli mě něco na této zcela nesmyslné debatě těší
Jestli mě něco na této zcela nesmyslné debatě těší, tak prostý fakt, že komunismus na světě nikde nefungoval, nefunguje a fungovat nebude...
Takový hospodářský a politický systém si totiž činí nárok na absolutní pravdu a tím pádem podvazuje hospodářský růst, osobní inciativu a celkovou prosperitu...
Každý pseudokomunistický systém v konkurenci volného trhu zákonitě selže...
Schopní utečou a neschopní zůstanou, aby se užírali nenávistí k úspěchu...
Lidi probuďte se, úspěch není zadarmo...
Kolik desítek tisíc hodin jsem strávil navíc sebevzděláváním, než jsem dosáhl svého současného postavení, to moc lidí nevidí...
0 0
možnosti

maxip

19. 11. 2004 22:41
Re: Jestli mě něco na této zcela nesmyslné debatě těší
Objevils Ameriku, admirále. Komunismus nikde nefungoval a nefunguje, protože dosud neexistoval a neexistuje. Je to (snad) pohádka daleké budoucnosti. I filosofie má své přesné termíny. Nazývat systém, který existoval, komunismem, je jako říkakat mandelince bramborové slunéčko sedmitečné.
0 0
možnosti

Kryštof Kolumbus

19. 11. 2004 9:39
Jen hlupák inzeruje svou hloupost
Jen hlupák inzeruje svou hloupost...
A to se KSS 100% podařilo...
Lze dokázat, že distribuce národního produktu je spravedlivější za kapitalismu, než za jakékoli jiného systému přerozdělování...
Na tu pamětní desku bych dal nápis:
"Našim nepoučeným a nepoučitelným..."
0 0
možnosti

monstrum

19. 11. 2004 8:50
Pravda
Ve skutečnosti žádný komunismus neexistoval, protože jsme  žili v socialsmu, vy jste ale nevzdělaní....
0 0
možnosti

milchama

19. 11. 2004 7:17
Každý systém je nespravedlivý...
Každý politický systém je k určitým lidem z určitého hlediska nespravedlivý. Nicméně pokusy o komunistickou "spravedlnost" přinesly paradoxně nejvíce nespravedlnosti a mrtvých v dějinách lidstva. Komunisté tedy mají nejméně co vytýkat současnému systému. Jejich alternativu už svět vyzkoušel - a to s těmi nejhoršími následky. Žel, mnozí se z jejich experimentů stále nepoučili....
0 0
možnosti

dzzin

19. 11. 2004 3:51
SODOMA
Ojojojojoj..........Tak jsem si tu prosel vetsinu prispevku a mam z toho dost spatny pocit. Asi uz zacinam chapat tu 20procentni podporu komunistu u nas... :( Tohle vazne neni sranda! Tady se kolikrat i docela inteligentni lidi o KSCM vyjadruji relativne smirlive a mnohdy pochvalne; a nektere jejich argumenty se "zdaji byti" smysluplnymi. To je priserne nebezpecny; nebezpecny je na tom to, ze se zapomina nejenom na zvracenost a nelidskost konkretni formy komunismu u nas, ale predevsim i na prekonanost a nespravnost ideji komunismu obecne. Zda se dnes moderni nezabyvat se prilis ideologii, ale spise praktickou konkretni politikou. S tim do urcite miry souhlasim, ale nelze to prehanet-urcita ideologie(filozoficke smerovani politiky,hodnotovy system) musi vzdycky zustat a na teto zakladni urovni je treba se pohybovat pri vyberu stran a nazoru. Pokud jsem dusevne vyrovnany a aspon trosku rozumne uvazujici volic, ktery ma jasno v zakladnich politickych postojich, nebudu nezavisle
0 0
možnosti

dzzin

19. 11. 2004 3:53
Re: SODOMA
na cirkusu konkretnich politickych predstavitelu volit poprve ODS, podruhe CSSD a potreti KSCM, proboha! To je trosku detinske, ne? A to i presto, vystupuje-li napr. KSCM v nekterych konkretnich problematikach docasne rozumneji, nez ostatni demokraticke strany. To muze byt jenom velice rafinovane zamaskovana stale stejne spatna ideologie. A pozor; v politice nikdy nelze odideologizovat vse, i kdyz do velke miry je to potrebne. A ja osobne neodsuzuji KSCM jenom za to, co zde predvedla v podobe sve matky v uplynulych 40 letech (i kdyz i to by stacilo), ale prave i z hlediska prekonane filozofie, se kterou bytostne nesouhlasim nejenom ja, ale i vetsina civilizovane  planety. KSCM nelze postavit mimo zakon, protoze by to bylo proti duchu toho, proc se proti ni u nas vubec bojovalo; na strane druhe si lze tuto velkorysost dovolit pouze tehdy,  zachova-li si vetsina naroda zdravy rozum; anebo alespon pamet.
0 0
možnosti