Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve favoritu zemřeli dva mladí lidé

U nákladového nádraží na pražském Žižkově se srazil městský autobus s favoritem. V osobním autě zemřeli dva osmnáctiletí mladíci, další dva jsou těžce zraněni. "Na místě zasahovalo deset vozidel záchranné služby," sdělil iDNES mluvčí pražské záchranné služby Marek Uhlíř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

plutonium

Příbuzným obou mladíků gratulujem
oba mladíci zjistili, že jsou pro silniční provoz nebezpeční a tak ohleduplně zvolili hromadnou sebevraždu. Proto pozůstalým obou mladíků děkujeme za  naprosto perfektní výchovu.
0/0
16.11.2004 14:14

timez1

Re: Příbuzným obou mladíků gratulujem
ty si fakt kokott vid? predstav si ze si to ted ctou jejich matky....nemam te rad...asi nevis jake to je nekoho ztratit....debile...
0/0
16.11.2004 18:54

Lojzin

Re: Příbuzným obou mladíků gratulujem
Doufám, že i ty zvolíš stejnou cestu odchodu, protože tě v naší společnosti opravdu není třeba
0/0
17.11.2004 12:08

elipsoid

Re: Příbuzným obou mladíků gratulujem
Jako jeho příbuzný ti tímto děkuji. Jenom mi prosím vysvětli, jak je kluk, který se nechá svézt z tréninku, nebezpečný pro společnost. Díky.
0/0
20.11.2004 18:23

OndraTM

Škoda autobusu...
tak s tím musím souhlasit, je sice škoda, že zemřeli dva mladí lidé..na druhou stranu na našich silnicích ubylo dvou kreténů, potenciálních vrahů, v tomto případě naštěstí jen sebevrahů. Na silnicích je to čím dál horší, bohužel s tím nikdo nic nedělá...pokusy jako bodový systém v podání ČSSD nic nevyřeší. Jen posílí pravomoce naší neschopné a i tk dost zkorumpované policie... kde mimochodem můžeme potkat vůbec nejhorší řidiče celé ČR....pokud se na věc dívám z hlediska porušování předpisů a faktu, že by měli být ti první kdo je budou dodržovat.
0/0
16.11.2004 12:53

feebee

bodobý systém
zamyslete se nad jednoduchou věcí, kdo je nebezpečnější: řidič, který ujede 5.000km a udělá dva přestupky nebo řidič, který ujede 100.000km a udělá tři přestupky, v tomto nám bodový systém moc nepomůže, ani zápisy do karty řidičů
0/0
16.11.2004 12:33

2Mac7

Re: bodobý systém
na to se nedá odpovědět  , řidič , který ujede 5.000 km může udělat 2 přestupky, kterými nikoho nijak neohrozí a dalších 95.000 km už neudělá přestupek žádný. Řidič , který ujede 100.000 km a  udělá tři přestupky , třeba  3x vážně někoho ohrozí, případně přímo zaviní vážnou nehodu ... a nebo ty 3 přestupky udělal během svých prvních 5000 km........špatná otázka
0/0
16.11.2004 12:51

jizulik

jojo
No popravdě denně přídu do styku s profíkama řidičema aje faktem, že nasilnici příbývá, podle jejich slov "ortodoxníchmachírkůcosimyslížesouborntoberide", a bohužel i ze strany profíků se setkáváme s minimálně agresivní jízdou. A co je nejhorší nikdy nevíš kdo tě sejme................, jojo zlatý koně.................sem pro návrat do pravěku
0/0
16.11.2004 12:22

Kladýnko

o fous
Včera v 18.45 jsem tam jel, ten autobus jsem potkal  ve stoupání k místu nehody, jet o chvíli pozdeji, tak jsem na kaši, autobus by ho narval přímo do mně. V tom Fáčku museli být totálně zpitý, zfetovaný, nebo to byla ruská ruleta, protože kromě toho že jeli jednosměrkou v protisměru, tak to místo je v zatáčce a ještě přímo na nepřehledném horizontu, tam by nikdo při smyslech nevjel.
0/0
16.11.2004 12:20

Smil

škoda
Je mi líto toho autobusu, byl uplně nový.
0/0
16.11.2004 10:20

kamo

for i-dnes: proč tak agresivní a bulvární upoutávka k článku?
"Nehoda se stala minutu po tři čtvrtě na sedm, příčinu zatím neznáme," řekla policejní mluvčí. -  Přesto i-dnes zvolila v banneru upoutávku - Autobus smetl favorit. První můj pocit byl, že naprosto bezohledný autobus v plné rychlosti smetl osobní auto. V článku jsem se ale o podrobnostech nehody nedozvěděl VŮBEC NIC! Tak proč ten bulvár a senzacechtivost?
0/0
16.11.2004 9:27

Kenkaku

Re: for i-dnes: proč tak agresivní a bulvární upoutávka k článku?
přesně tak, hlavně že tady spousta "znalců" hned ví jak to bylo a má "jasnou teorii" (viz níže)
0/0
16.11.2004 10:33

plutonium

tady není lítost vůbec namístě
včera jsem tam projížděl asi 5 minut potom, co se to stalo. Akorát přijížděly sanitky. Tu křižovatku znám, protože kousek bydlí otec. Ty hovada v tom fávu byly sjetý-zdroj VP- a dost těžko se dá pochopit proč jeli v jednosměrce v protisměru. Spíš to vypadá na kofoly, který nikdo nenaučil číst značky.No tak i tak je o dva potenciální vrahy míň a bylo štěstí, že tam jel autobus. Jinak Oskarova reklama v tomto případě je velmi na místě.
0/0
16.11.2004 8:23

Kenkaku

ach jo...
opravdu mě baví jak hned po nějaké autonehodě se hned probírá: Vypatlaný mozky - tuning - BMW, nebo debilní důchodce - stará škodovka - klobouček, nebo blbá ženská - líčení za jízdy , atd... prostě hned je tu kategorie a hned si tu někdo něco léčí... Kolik z přítomných o tom tady něco ví něco konkrétního? Z toho co napsala "iHeute" vím jen to že zemřeli dva lidé. A o tom by se mělo mluvit místo škatlkování a tlachání o svých problémech...
0/0
16.11.2004 8:09

jojoj897

Re: ach jo... kenkaku
zvedni někdy zadek od monitoru a projdi (nebo lépe projeď - pokud máš možnost) se po ulici a přestaneš blbě papouškovat rádoby humánní kecy těch pošuků - co jsou vytržení z reality - na silnicích je džungle ........
0/0
16.11.2004 9:10

Kenkaku

Re: Re: ach jo... kenkaku
drahý/á jojoj897: jezdím po Praze den co den už několik let... přesně ta takovýto názor jsem čekal... nejde o humální kecy, jde o schopnost mít nadhled a ne za každou cenu někoho napadat...
0/0
16.11.2004 10:31

jojoj897

Re: Re: Re: ach jo... kenkaku
za každou cenu rozhodně ne - to s tebou souhlasím - ale tohle neni napdání - to je žalostné konstatování neutěšeného stavu - BTW: pokud někdo nepozná jednosměrku (viz níže - přehlédnul značku) tak jednoznačně nemá co dělat za volantem, neboť je to: a) duševně chorý člověk nebo b) imbecil  
0/0
16.11.2004 10:53

Kenkaku

Re: Re: Re: Re: ach jo... kenkaku
a to je přesně ono, pokud někdo vlítne do jedmosměrky je to idiot a mě osobně je úplně jedno jestli je to "tuningář", důchodce, atd. proto mi vadí "škatulkující komentáře" některých lidí. (už jsem i někde četl o dvou "menšinových občanech pod vlivem drog " -> to bylo zase téma na debatu :-)).
0/0
16.11.2004 11:00

lkarban

Reklama
Tuším že iHeute asi nedokáže ovlivnit jakou reklamu jim bbmedia pošlou na stránku, ale ke zprávě o smrti mladých lidí působí reklama na Oskara s rakvemi dost nechutně. Redaktoři by se měli zamyslet.
0/0
16.11.2004 0:26

Mitchell

Re: Reklama
Přesně tak. Ale tohle cenzory asi nebolí ...
0/0
16.11.2004 1:10

dousak

Re: Re: Reklama
mam zakazanou na serveru IP adresu bbmedie jako ze je to krajne nebezpecny serveru (stejne jako porno pro deti) a mam klidek. Akorat toho prazdnyho mista na tom webu :-).
0/0
16.11.2004 6:41

skaj

fsici v tom byli nevinne
...spis mi slo o to, ze te muze treft nejakej debil...  kdyby jsi umela sebe asi lepe ridit a kdokoliv jiny, tak pokavad ti nekdo vlitne ve 130 na cervenou do cesty tak tam roste nemel co delat a uz s tim nikdo nic neudela.
 
v kazem prpade je to smutne...
0/0
15.11.2004 23:56

Jouda-

Re: fsici v tom byli nevinne
no, pokud jezdíš 130 na světlech tak nemáš co dělat na silnici ty. Teda - pokud sem tě správně pochopil.
0/0
16.11.2004 8:17

frfnak

úvaha
Ted si vemte situaci ze Vam neco velkyho zakryje značku zakaz vjezdu jednosmerka nic nevite že jedete v protismeru a ejhle na další křižovatce žádná značka dej přednost už nebude !!! UDĚLAT CH YBU JE TAK SNADNY
0/0
15.11.2004 23:41

2Mac7

Re: úvaha
často se jednosměrka pozná i podle parkujících aut. Nicméně , udělat chybu je opravdu snadné , a oni bohužel chybu udělali.  
0/0
15.11.2004 23:48

kiv

Bezmozci
Tak presne kvuli temto vytunenejm bezmozkum ve veku 18+ jsem si radeji poridil i na cesty po Pze vetsi offroad.  Bohuzel musim najezdit  rocne docela dost (50k a vice) a zjistuji, ze tihle hosi posledni dobou se stavaji docela slusnym pruserem na vsech silnicich. Ne, nepreji jim nic spatnyho, ale prece jenom bych rad osobne prezil a proto jedina obrana proti temhle silencum je sedet o pul metru vyse a byt o 1 tunu tezsi ... Pruser bude, az si ty offroady poridi i oni  
0/0
15.11.2004 23:28

UGLY LEF

Re: Bezmozci
bude potřeba Hummer... leč pak, až si ho pořídí bezmozci... tanky?
0/0
16.11.2004 0:21

xxaxxa

Re: Re: Bezmozci
Tyhle typy bezmozku na nej nastesti mit nebudou...
0/0
16.11.2004 8:32

Lukash11

Re: Bezmozci
Je mi 19, mam ridicak asi pul roku, jezdim oktavkou kombikem a citim se vsim nazorem urazeny. Co jsem dostal ridicak, jezdim kazdy den, snazim se jezdit zodpovedne, podle predpisu, rychlost temer neprekracuju a kdyz ano, tak maximalne o par km/h. Nemam sice moc zkusenosti, tech nekolik tisic km co jsem najel nic neznamena, toho jsem si vedom. Kdyz prijedu nekam, kde to neznam, tak pribrzdim jedu pomaleji a plne se soustredim, pripadne si na delsi trasy beru zkuseneho ridice jako spolujezdce. Takze tady netvrdte, ze existuji jen vymazani mladici, ja si sam sebe vazim. A vazim si i ostanich, coz znamena, ze se snazim ostatni neohrozovat.
0/0
16.11.2004 11:30

jojoj897

Re: Re: Bezmozci
..... to by mne lukashi11 vážně zajímalo, proč se říká, že potrefená husa se ozve    myslíš, že to neplatí  
0/0
16.11.2004 12:49

Lukash11

Re: Re: Re: Bezmozci
potrefena husa je sit restauraci...pokud wim... jinak urcite potrefeny jsem, samozrejme jsem zkusil jet parkrat rychle, ale necitim se na to, protoze vim, ze je to nebezpecne. Necitim-li jistotu, zpomalim. Mam smysl pro odpovednost, byl jsem k tomu odmala vedeny a vazim si auta, ktere mi tatka koupil.  A  abych pravdu rekl, vsichni moji vrstevnici, ktere jsem kdy vezl, mi rekli, ze mne obdivuji, jak se chovam ohleduplne a neprekracuju rychlost. Sami priznavaji, ze se neovladnou a vzdycky na to poradne slapnou.
0/0
16.11.2004 21:04

montyy

úvaha
Podle mně by pomohlo,kdyby se na veřejnosti víc objevovaly fotky lidí po autenehodách.Bylo by to pro mnoho lidí počné,třeba by si na to vzpomněli,kdyby sedali za volant.Já osobně sem viděl na netu foto mladýho kluka po nehodě autobusu a myslím,že na to do smrti nezapomenu.
Fungovalo by to podobně jako prevence proti kouření (obrázky orgánů kuřáku po pitvě na krabičkách)
0/0
15.11.2004 23:27

kiv

Re: úvaha
Hmm, tak tahle uvaha by mozna fungovala v pripade Tebe ci mne, obecne pak normalne odpovedneho cloveka.. Tezko vsak u 18-ti letityho hosana, ktery v nahnilym favoritu ma pocit reditele zemekoule/panaboha . Ten se Ti na nejaky naucny video ci zpravy stejne koukat nebude a radeji pujde zaparit ....
0/0
15.11.2004 23:35

hasmen

Re:
Nevím,jestli jsi si všimnul na silnicích,ale do té věkové kategorie spíš patří "nabouchané" BMW...
0/0
16.11.2004 1:10

vata - vagina

valašská tajná
za každý vážný přestupek  min 100 hod veřejně prospěšných prací na pitevně, márnici, rehabilitačním ústavu a podobně a je po nehodách
viníky známe, jsou pořád jedni a ti samí
0/0
15.11.2004 23:15

Liborac

Re: valašská tajná
no a co rovnou za prekroceni 10 kmh zastrelit ?
0/0
15.11.2004 23:23

2Mac7

Re: Re: valašská tajná
No ona taková služba v nemocnici u těžce zraněných při DN by viníkům DN nebyla na škodu.
0/0
15.11.2004 23:27

Vitalis

Re: valašská tajná
souhlas
0/0
16.11.2004 10:20

skaj

pokuty
ja bych se s tim nesral. stejne jako v nekterych cizih statech. proste nenapalit smesnejch 15 tisic ale 150 000. byste cumeli jak by si kazdej hlidal otacky
0/0
15.11.2004 22:49

001122

Re: pokuty
také jsem o tom přemýšlel, ale zdálo se mi to hodně. Pravda je, že pokud by si na pokutu musel dotyčný vzít třeba půjčku a pak ji rok splácet, tak by si to příště rozmyslel. Každopádně by to chtělo daleko větší pokuty než nyní. I když jsem také řidič a občas jedu rychleji, podpořil bych to.
0/0
15.11.2004 22:52

Demeter

Re: Re: pokuty
No jestli potřebujete na splacení 150k jenom rok, tak gratuluju :). Ale jsou/byla místa, kde se opakované přestupky trestaly např. zabavením vozu - víceméně problém pro každého. Je potřeba připustit, že přestupek se může stát každému, i když by neměl. Proto by se měla velmi přísně trestat až opakovaná porušení zákona, případně zavinění nehody se zraněním. Za hmotnou škodu vás potrestá pojišťovna ;). Pokud to v případě, o kterém pojednává tento článek, bylo tak, jak to vypadá, tj. na vině je řidič fáva, tak tady nepomůže nic, než solidní výchova - chlapci byli zřejmě přesvědčeni o své nesmrtelnosti, možná by pomohlo, kdyby jim rodiče dříve uštědřili pár "fatal beatings" :(.
0/0
15.11.2004 23:08

2Mac7

Re: Re: Re: pokuty
Na jiné diskuzi jasně vyplynulo, že v této ulici běžně jezdí v protisměru taxikáři a další. Takže mladíci možná jeli stejně jako mnozí starší ( zkušení) a možná , že tak jezdili i jejich rodiče.
0/0
15.11.2004 23:14

Demeter

Re: Re: Re: Re: pokuty
jak říkám, výchova, tu žádná represe nenahradí, maximálně doplní.
0/0
15.11.2004 23:25

pacifista1

Re: Re: Re: Re: Re: pokuty
spis naopak, represe nenahradi vychovu, ale zatim jsou zrejme treba, protoze vychova schazi naprosto a je treba jednat rychle protoze to co se deje na silnicich v CR je hruza
0/0
15.11.2004 23:29

pacifista1

Re: Re: pokuty
a co jako ve Finsku, kde se plati podle vysky prijmu, tak aby to kazdy poznal, ale nezruinovalo ho to
0/0
15.11.2004 23:27

chekov

Re: Re: Re: pokuty
... a kolik by asi zaplatil osmnactiletej kluk, kterej studuje a nema vlastni prijem???
0/0
16.11.2004 9:18

Liborac

Re: pokuty
mno to by melo dva efekty : A. Uplatky by znacne vzrostli takze policie by byla o neco bohatci ... B. Opet by trpeli hlavne ti kteri na ty uplatky nemaj... kazdej proste obcas rychlost prekroci a policajti s oblibou hlidaj na mistech kde je krasne vsechno videt /nejlepe 4 proudovky... dokud bude prace policie takova jaka je monstr pokuty vyresi houby ...
 
0/0
15.11.2004 23:09

001122

Jak zlepšit situaci
na našich silnicích? Jako osoba zodpovědná za dopravu v ČR bych se poohlédl po řešeních v jiných zamí světa. Možná by jsme pak dospěli k názoru, že by bylo vhodné zavést bodový systém. K tomu ale také patří razantní pokuty.
Troufnu si navrhnout: ZA RYCHLOST pokuta 10-15tis+záznam do karty. ZA NEHODU (zaviněnou) pokuta 20-50 tis+záznam do karty.
Většinu odradí výše pokuty a ty majetnější odradí bodový systém. Např. 5x záznam = konec řidičáku.
Co na to ostatní????
0/0
15.11.2004 22:34

Pendrgast

Re: Jak zlepšit situaci
s ceskou zkorumpovanou policii?? spadnul jsi snad z marsu? bodovy system by znamenal akorat vznik noveho systemu uplatku.
0/0
15.11.2004 22:37

001122

Re: Re: Jak zlepšit situaci
no jo, ale pokud budeme počítat s korupcí, tak nikdy nic neuděláme. Když vezme policajt úplatek, tak by měl zaplatit 10x tolik zpět a okamžitý vyhazov. Chvilku by to trvalo, než se vzduch vyčistí.
0/0
15.11.2004 22:40





Najdete na iDNES.cz