Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté postřelili na Kampě ozbrojence

Policisté stříleli v centru Prahy. Na Kampě zasahovali proti 38letému muži, který ohrožoval kolemjdoucí zbraní. Před tím se se svým komplicem vloupal do soukromé kanceláře. Zfetovaný útočník prchal před policisty městem. Ti ho nakonec postřelili do nohy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

místo překvapování mohli
překvapení zaměstnanci odpovědět přiměřeně člověku, který první tasil zbraň...je tu precedent ze Žižkova, že i projektil do zad je přiměřený....jinak to odnesou lidé v tramvaji akdekoliv jinde...policie není náhradní obětní beránek na špinavou práci, zodpovědnost nese každý přítomný muž....který nechá bandity pokračovat v banditství....
michaůl, libčeves, t. 603771186
0/0
11.11.2004 11:53

xtomas

Re: místo překvapování mohli
No, nejsem sice právník, ale myslím že precedent není součastí evropského práva... Máme sice něco podobného, ale rozhodně na tom není postavený náš právní systém... Bohužel :(
0/0
25.11.2004 19:49

pidibi

muj nazor
"Policisté pak podle ČTK zjistili, že měl pouze atrapu pistole." to by me zajimalo, jestli to policajti zjistili opravdu az od CTK :-D jinak souhlas s tim, ze ho meli zastrelit, trefovat se do nohy je zbytecna frajerina, ktera ohrozuje jak zivoty zasahujicich policajtu, tak zivoty lidi v okoli, ktere ohrozuje ten chlap se zbrani,. To, ze to byla atrapa,nemohli vedet a rozhodli se skoro spravne to, ze je to fetak neni polechcujici okolnost
0/0
11.11.2004 1:28

Fuches

Re: muj nazor
Což o to, spousta polišů by Ti ráda vyhověla, ale následně bys jim musel minimálně sehnat nové zaměstnání  zaměstnání. Ten střelec má už teď hlavu jak slon.Poděkujme soustavě kavárenských humanistů,  včetně redaktorů a reportérů zvyšující sledovanost. A vůbec policii zrušit, třeba nás ta lůza nesežere.  
0/0
26.11.2004 7:53

Lucius_Malfoy

Tohle vypadá na seriózní informaci,
předchozí invektivy beru zpět. Good job, Mr. policeman :-)
0/0
10.11.2004 21:39

Lucius_Malfoy

Tak z pistole už je atrapa,
jsem zvědav, co vyplave na světlo dál. Zatím je z ozbrojence neozbrojenec :-) Třeba si ho opravdu spletli s nařčencem, který je na útěku před převozem do fraší klece :-) 
0/0
10.11.2004 19:35

jajaja59

??????????????????????
Do prdele jak "dobrou mušku"? Vždyť noha je od hlavy dost daleko.
0/0
10.11.2004 18:12

blabla1

To zase bude keců...
"Šetřením se ukázalo, že tento případ je komplikovanější. Takto ožehavá záležitost vyžaduje ucelenější zprávu. Na té usilovně pracujeme a zatím tedy žádné další informace poskytovat nebudeme," vysvětlila později policejní mluvčí.
0/0
10.11.2004 15:59

bug01

no
copak to asi snupnul
0/0
10.11.2004 14:46

jarda II

špatná práce
Když to byl feťák a ohrožoval kolemjdoucí tak ho měli střelit do hlavy a byl by pokoj , takhle půjde ještě k soudu a nás to bude stát peníze. A to by chtěli přidat.
0/0
10.11.2004 13:51

Páťa Tlučhoř

***
na feťáky by měla správa komunikací vyšetřit speciální popelářské auto, upravené pro šrotování objemného biologického odpadu, aneb zbavte se svého lokálního šitheda...
0/0
10.11.2004 13:48

Horník Kdojevíc

Re: ***
V případě feťaček ještě za příplatek kvůli smradu a ošklivosti.
 
0/0
10.11.2004 14:06

kestrik

Meli ho nechat, at se z toho vylize sam....
Kdyz je tak vylizanej. Nejvic me stve, ze zase budu neco platit za nekoho. Zbytecne. Mamlas jeden. At nefetuje, kdyz to neumi. A kdyz uz fetuje at je zavrenej v jeskyni a nevotravuje.
0/0
10.11.2004 13:32

Anti Baník

Chajzl
 To ho nemohli zastřelit? To by bylo levnější, transparentnější a pro společnost určitě lepší řešení, než ho léčit ze zranění, pak neúspěšně a draze ze závislosti. Šmejd jeden!!!!
0/0
10.11.2004 11:59

roman1088

Re: Chajzl
To je typická reakce nácka, nejlépe všechny nemocné postřílet a nebo šoupnout do plynu. Ubohé......
0/0
10.11.2004 12:28

Horník Kdojevíc

Re: Re: Chajzl
Cintáš si na vestu, debilní bolševiku; komunisté zabili víc lidí než nacionální socialisté.
 
0/0
10.11.2004 12:29

pylorus

Re: Re: Re: Chajzl
nacky sice nesnasim, ale tohle bylo trefne
0/0
10.11.2004 12:50

Horník Kdojevíc

Re: Re: Re: Re: Chajzl
Nácky nenávidím tak jako všechny socialisty.
 
0/0
10.11.2004 12:55

pylorus

Re: Re: Re: Re: Re: Chajzl
presne tak
0/0
10.11.2004 14:52

marzena

Re: Re: Re: Chajzl
a kdopak tady mluvil o bolsevicich, chudacku?
0/0
10.11.2004 12:51

Horník Kdojevíc

Re: Re: Re: Re: Chajzl
mluví se o náccích, což je hnědý klon rudých socialistů a ještě rudějších komunistů a bolševiků.
0/0
10.11.2004 13:02

ktv

Re: Re: Re: Re: Re: Chajzl
pokud vim, tak nackove coz je jenom jiny vzity meno pro skinhedy sou ultra-PRAVICE, takze by to mel bejt pravej opak komunistu, ne?
0/0
10.11.2004 16:20

sammach

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chajzl
Ale není. Stejně kolektivistický přístup, stejně nenávistné ideologie, nenechte se splést tím, že jedni se profilují jako rasisti a druzí "třídně bojují". Jsou to jen dva odstíny stejného zla. Nějaký Mussolini nebo nějaký Hitler začínali v sociálně demokratických hnutích. To rozdělování na levici a pravici má trochu smysl jen u demokratických stran.
0/0
10.11.2004 17:08

navsteva

Re: Re: Chajzl
Ale ne, jen jestli ma dost odpracovano, tedy odvedeno na zdravotnim pojisteni. pokud ne, tak nechat chcipnout pred nemocnici.
0/0
10.11.2004 13:20

phenomenon

Re: Re: Re: Chajzl
A kdo to pak bude uklizet?
0/0
10.11.2004 19:11

jarda II

Re: Re: Chajzl
Anti Baník má pravdu ty socane jeden  tak ty hajzly co je musíme živit plať s vlastní kapsy.
0/0
10.11.2004 13:53

Carl-K

Re: Re: Chajzl
Nauč se číst hlupáčku , nejde o to postřílet nemocné ty blbe, ale zfetovaný zločince ohrožující lidi střelnou zbraní. To je trochu rozdíl, ty troubo !!  
0/0
10.11.2004 14:23

roman1088

Re: Re: Re: Chajzl
Jmenuji se Roman a narozdíl od Vás se nemusím ukrývat za nesmyslnou přezdívku, vážený Carle K. A co se mého umění číst týče, pokud si dobře prostudujete strukturu stromu reagoval jsem na příspěvek jednoho pisálka a ne na článek. A kdyžtak by jste mi mohl nechat číslo, mohli bychom se sejít, rád tituluji slovem BLB jen lidi, které znám. Možné bych se ale asi nestačil divit, že?
0/0
10.11.2004 15:36

Anti Baník

Re: Re: Re: Re: Chajzl
 Typická narcisticko sobecká reakce! Já jsem ředitel zeměkoule, všechno vím, všechno znám, všude jsem byl dvakrát,  od všeho mám klíče......  
0/0
10.11.2004 15:46

dunil

Re: Re: Re: Chajzl
Nic o střelné zbrani jsem v článku neviděl. Zbraní mohla být docela dobře nějaké rybička.
0/0
10.11.2004 16:15

doubrawka

Re: Re: Re: Re: Chajzl
V článku jasně stojí: "Jeden z nich volal, bacha, mám pistoli!" líčí Vladimír Veselý z kriminálky Prahy I. "Bylo to dost drsné, muž s pistolí mířil chvílemi na policisty, chvílemi na tramvaj plnou lidí," říká Veselý Domnívám se, že pistole je střelná zbraň.
0/0
26.11.2004 7:22

Carl-K

Re: Re: Re: Chajzl
Milej pane, pokud neděláte rozdíl mezi nemocným člověkem a zfetovaným gaunerem, pak opravdu patříte do kategorie blbů.
Ten, koho vy nazýváte  "pisálek",  tento rozdíl vidí.
0/0
10.11.2004 17:33

jajaja59

Re: Re: Chajzl
Tuto "nemoc" si ale způsobil skoro jistě sám, nikdo ho nenutil ani neinfikoval.
0/0
10.11.2004 18:14

louis_nerad

Re: Re: Chajzl
Hm ... a až Ti ten "nemocný" zastřelí přítelkyni, matku, otce nebo prostě nekoho blízkého, kdo se tam zrovna připlete, co budeš říkat? "Ale vždyť je to nemocný chudák, zaslouží si léčení na státní útraty někde v blázin ... pardon psychiatrické léčebně"?! Mě nejvíc se-e že hodní lidi kteří nikomu neublížili umírají třeba v 50 na rakovinu, zatímco se stát bude starat o tyhle šmejdy až třeba do 80, když už to budou senilní páprdové, kteří se budou akorát podělávat a otravovat sestřičky aby je šli přebalit.
0/0
11.11.2004 10:18

roman1088

Re: Chajzl
A o tom přesně mluvím. Většina z Vás je schopna reagovat pouze nadávkami na moji osobu, přesněji na můj názor, což je mimochodem  dokonalá ukázka toho, co jsem SVÝM PŘÍSPĚVKEM myslel a přeberte si to jak chcete. Ať žije naše tolerantní společnost. "Šáhli Vám na hračku, co?" Takže pro všechny s nižším IQ: neobhajuji jeho jednaní a každý tento čin musí být potrestán. Policisté dokonale splnili svou povinnost a  v zákonných normách odzbrojili nebezpečného pachatele.  Chtěl jsem říct, že každý z nás má stejnou možnost se svým životem naložit jak chce a stejně by měl dostat každý z nás další šanci pokud šlápne vedle (drogovou závislostí počínaje,....). Může se to stát každému. Ať ve formě koncového uživatele tak v pozici rodiče dítěte, které začne drogy brát.....
PS:
 I. Levice jde mimo me názory...
II. A jde skutečně o nemoc s psychiatrickou diag
0/0
10.11.2004 15:22

Anti Baník

Re: Re: Chajzl
 OK! Souhlasím s Tebou, ale mám takový pocit, že si trošku protiřečíš. Na můj příspěvek si reagoval tím, že jsi mě označil náckem. A to se Ti zdá tolerantní a lidské? Mě tedy ne! Myslím, že všichni rozumní lidé chápou, že člen PČR nemůže odstřelit kohokoliv kdekoliv kór ne v centru města, ale určitě by se mělo postupovat jinak,. Jak? To opravdu nevím, nejsem zákonodárce, ale jinak. A příště neurážej Ty a pak očekávej že nebudeš urážen!!
0/0
10.11.2004 15:43

roman1088

Re: Re: Re: Chajzl
Tímto vyjadřuji AntiBaníku svou OMLUVU! Rozčarování z příspěvku mi nějak zatemnilo mozek! Urážkama se ni neřeší....
0/0
11.11.2004 7:11

jajaja59

Re: Re: Chajzl
Souhlasím, že se jedná o nemoc. Ovšem tuto nemoc si "pacient" v 99,99 % způsobí sám a dobrovolně. Léčen je ale z prostředků nás všech. A opět téměř ve stejném procentu neúspěšně. A o procentu neúspěšnosti se to ví.
0/0
10.11.2004 18:22

louis_nerad

Re: Re: Chajzl
No já nevím, v článku se píše že ten člověk mířil na tramvaj plnou lidí. Co kdyby náhodou vystřelil? Měl by díky drogové závislosti dostat ještě jednu šanci? A jakou šanci by měla ta mladá maminka co by seděla zrovna u okna a dostala zásah do hlavy?
Je to stejné jako s mladistvými vrahy. Prý se jim záznam z rejstříku v 18. vymaže aby měli šanci začít život znovu. A ty co zabili? Jakou ti mají šanci? Jen mi neříkejte že přijít do nebe
0/0
11.11.2004 10:23

Lucius_Malfoy

Jenom aby se neukázalo,
že onen údajný ozbrojenec byl ve skutečnosti neozbrojenec, nebyl zfetovaný ale procházkovým krokrm směřoval na schůzi místního Společenství anonymních abstinentů a že ho policisté sejmuli v domnění, že se jedná o nařčence z korupčního jednání, na útěku se vyhýbajícího převozu vrtulníkem do  klece s hladovým Frašem.
Mimochodem, o Ištvánově zprávě pořád ticho po pěšině, co takhle optat se Fraše / Němce / Bublana / Koláře, případně samotného Kořistky, co si o ní myslí ? A zejména by se slušelo vyzpovídat nejvyšší státní zástupkyni Mgr. Marii  Benešovou (není ani JUDr., což je samo o sobě podivuhodné ...). Kdybyste nevěděli, milí investigativci z jfHeute, kde to je, tak musíte do Brna, to je na Moravě, a tam je to Jezuitská ulice 4 (nomen omen). Taky můžete použít telefonu, to je ten přístroj, co vám s ním Standa vždycky schvaluje vydání, ale tentokrát nebudete vytáčet vnitro, ale 542 512 111.
0/0
10.11.2004 11:56

jarda II

Re: Jenom aby se neukázalo,
Jestli byl neozbrojenej tak O.K. ,ale  to snad by socanští VB nebyli slepí.
0/0
10.11.2004 13:56

Leenah

Jedině dobře
Myslím si, že zásah policistů byl v takovémto případě naprosto adekvátní. Účelem bylo zneškodnit, ne zabít! Vy, co tady píšete, že se jen policisté neuměli trefit, vy byste je potom možná nejvíc soudili za nepřiměřenost zásahu, vy byste pak volali, jací jsou ti policisté grázlíci, střílet do lidí...
0/0
10.11.2004 11:42

jarda II

Re: Jedině dobře
To není pravda víš kolik stojí lůžko/den na JIP v nemocnici - budeš to platit ze svýho , zkus to udělat v USA odkud si pořád bereme vzor a jseš naprosto mrtvej člověk.
0/0
10.11.2004 13:58

klausomil

Nechci se zastávat...
policie, muškou to asi nebude, spíš bych se tomu kreténovi netrefoval do lebeně před stovkami přihlížejících turistů. Navíc podpora poté = nula. Ono se o tom dobře píše, ale já bych na to žaludek neměl, sorry...
0/0
10.11.2004 11:38

Duncan Idaho

Střelba na kampě
docela by mne zajímala také informace kolik ran vypálili a kolik kolemjdoucích muselo zalehnout než se konečně trefili - přepokládám, že případné oběti z řad civilistu by byly v našem necenzurovaném tisku jistě zmíněny.
0/0
10.11.2004 11:31

gall4

...
Buďte rádi, že při jejich umění to nekoupil někdo z kolemjdoucích...
0/0
10.11.2004 11:31

samsara

Neschopnost
To je síla, proč ho nezastřelili?
0/0
10.11.2004 11:27

Kleki Petra

Krucinál, Bublane!
Kdy už se ti policajti naučí alespoň pořádně mířit, když už s tím vyšetřováním, zatýkáním a uvalováním vazeb to není žádná sláva! Nebo že by za sídlo mozku pokládali koleno a proto mířili na nohy?
0/0
10.11.2004 11:16

Pucmeloud007

Priste lepe strilet
takhle se bude tenhle odpad lecit za penize jinych
0/0
10.11.2004 11:13





Najdete na iDNES.cz