Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dohoda lidovců s ČSSD zaskočila vítěze

ODS si zatím nemůže být jistá, že bude mít rozhodující slovo ve všech krajích, kde vyhrála volby. Prvenství přitom nezískala jen na jižní Moravě. V Moravskoslezském kraji by ODS mohli vyšachovat lidovci spolu s ČSSD. Dohodli se totiž, že budou jednat o koalici jako jedna strana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pivovarov

Vubec se nedivim ze ODSaky nikdo do koalice nechce
...IMO je to strana do ktery nalezli po jejim zalozeni nejvetsi prospechari jinak receno svine, ktery za bolsevika meli teply mistecka a nechteli o ne prijit a tak se svezli na Klaunove popularite. Tady na Praze 1 je velmi dobre zname, pasou se tu uz 8 let, delaj si tu vlastni byznys a celej urad je vobsazenej jejich znamejma na urednickejch mistech. Udelali si z toho takovej rodinej podnik. Treba soucasna poslankyne PCR Talmanova tady sedi v rade (nevim jak to stiha, bere ale dva platy na plnej uvazek ) a na urade ma snad celou rodinu. Z vlastni zkusenosti vim, ze bez dyska tam na urcitejch odborech nepochodite ( Staveli jsme pudni vestavbu a na stavebnim to naschval prodluzovali, az sme jim dali tak se to hlo). Udelali v tom meste neskutecnej bordel takze na ne vzdycky u voleb myslim.
0/0
9.11.2004 0:22

Pivovarov

Re: Vubec se nedivim ze ODSaky nikdo do koalice nechce
....  Voni vzdycky dostanou tech svejch 30%, ale tu vetsinu 70% pekne serou. A z toho prameni ten jejich mizivej koalicni potencial. (Jinak cest vyjimkam, urcite se najdou i slusny ODSaci, tady v Praze ale jak sem rikal tam nalezli mainly paraziti, ktery chtej mit to svoje jisty)
0/0
9.11.2004 0:27

davexx

Re: Re: Vubec se nedivim ze ODSaky nikdo do koalice nechce
Pokud je pravda to co říkáte, pak těch 70 % lidí asi nějak meví, k čemu jsou volby. Navíc si nemyslím, že by sitace v jiných velkých stranách byla jiná.
0/0
9.11.2004 13:19

Milan Kolář

blbci v ČT 1
Kolegové, vidím, že máte přehled a máte svůj názor. Já jsem teď odešel nasra.. od televize, kde jsem v údálostech a komentářích ČT 1 vyslechl od odborníka z univerzity z Plzně, že v Ústeckém kraji jsou dvě možnosti: buď velká koalice ODS+ČSSD nebo koalice KSČ a ČSSD. Ten jeden chlap nemá na univerzitě v Plzni co dělat, nebo měl asi náhlé zatmění mysli. Ten redaktor událostí je asi utajený člen zločinecké organizace KSČ nebo měl také náhlé zatmění mysli. Pak je ještě jedna možnost. Oba byli ožralí.
Proč se nám snaží namluvit, že když ODS má 28 mandátů a koalice ČSSD+komunistů dohromady jen 27, tak je alternativou to druhé a menší. To říkají schválně nebo neumí mluvit česky? Selský rozum jasně říká: Foldyno, my Tě nepotřebujeme, ale chceme spolupráci. Pomož nám porazit komunisty a spolupracujme v kraji. Vyber si. Dej veřejnou podporu demokratickým kandidátům z kraje do senátu v Mostě a Ústí proti komunistům. Pak se bavme o spolupráci či koalici.
0/0
8.11.2004 23:45

Zwerg

Vynikající článek
na téma volby, ČSSD, ODS.... napsal DFENS. Zaručuji, že se pobavíte!
 
0/0
8.11.2004 22:53

Milan Kolář

Re: Vynikající článek
Naprostý souhlas.
 
0/0
8.11.2004 23:54

interesantni

Pozor na KDU-ČSL! Jsou to kacíři!
V Moravskoslezském kraji nemají křesťanskou, ale NEkřesťanskou stranu. Kacíři jsou to! Vždycky melou jen to, co se jim zrovna hodí do krámu. Co je v názvu jejich strany je vůbec nezajímá...
0/0
8.11.2004 21:03

Tyrl

Re: Pozor na KDU-ČSL! Jsou to kacíři!
ty už to kadidlo vážně přestaň fetovat
0/0
8.11.2004 21:12

Xaver01

:-(
Proč jsou ti lidovci takové k u r v y ?
0/0
8.11.2004 19:45

El Desierto

Re: :-(
Protože Carbol je takový druhý Kořistka. Je to o inteligenci a ztrátě pudu sebezáchovy. Teď se budou muset spojit s komanči a jsem zvědav, co na to Kalousek.
0/0
8.11.2004 22:27

M i S

Re: Re: :-(
Nevím proč útočíte na Carbola. On tu dohodu nepodepsal. Když je někdo na kandidátce jako jednička, neznamená to že je předseda krajského výboru kdu-csl
0/0
9.11.2004 10:21

celtic

ODS...
Teď říkali ve zprávách, že se ODS v Libereckém kraji dohodla na koalici s ČSSD...  Tak proč se tady řeší KDU  Bez komentáře...
0/0
8.11.2004 19:23

renek

Re: ODS...
Václave, kdybys uměl číst, tak se dočteš, že v Libereckém kraji KDU vyhořela, jako papír a nedostala se do rady kraje...ale u tebe mě to neppřekvapuje, jsi diletant..
0/0
8.11.2004 19:48

radektp

Docela to ODS přeju.
Oni sami se rozhodli jít za hranice "slušné" politiky a svým chováním se dostávají do izolace, v jaké jsou komunisti.
0/0
8.11.2004 19:20

pavelxyz

Re: Docela to ODS přeju.
Nevím pouze co je to "slušná" politika, zda to co předvádí jiné politické strany ?
0/0
8.11.2004 19:53

ondradve

0/0
8.11.2004 18:56

erbicek

Re: ..
 super  super  super. tohle by se mělo učit už od základky, protože to je princip a podstata. všechno ostatní sjou kecy kolem.
0/0
8.11.2004 19:08

Gottwald

Re: ..
dobrý, takže podle tohoto blábolu jsou anarchisti vlastně ultrapravice 
0/0
8.11.2004 20:02

erbicek

ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET
ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET. STEJNOU VĚC, JAKO NÍŽE POPISOVANÁ, PROVEDLI LIDOVCI SE SOCANAMA V OSTRAVSKÝCH MĚSTSKÝCH VOLBÁCH A OD TÉ DOBY NÁM V OSTRAVĚ VLÁDNE Z POZICE PRIMÁTORA MALÝ TLUSTÝ PŘÍTEL ZEDNÍK, CO SE VYŽÍVÁ NAPŘÍKLAD VE VAŘENÍ ČÍNSKÝCH SPECIALIT ČÍNSKÉMU VELVYSLANCI NA OFICIÁLNÍ NÁVŠTĚVĚ V DEN VÝROČÍ ČÍNSKÉ OKUPACE TIBETU. JEŠTĚ ŽE NESTAČIL POZVAT VELITELE SOVĚTSKÝCH VOJSK V ČSSR NA BORŠČ K VÝROČÍ SRPNA 1968 A SADDÁMA NA NĚCO CHUTNÉHO ARABSKÉHO V DEN VÝROČÍ ZPLYNOVÁNÍ KURDŮ. FAKT HNUS.
0/0
8.11.2004 18:53

celtic

Re: ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET
Do Oposmlovy to má daleko, jako Trabant k Mercedesu
0/0
8.11.2004 18:58

erbicek

Re: Re: ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET
Po 2 letech vlady socanu s lidovci a unií velebím oposmlouvu. Zasmrádalo nám to bahno 4 roky, ale byl klid a dalo se aspoň trochu normálně podnikat. Poměry se začaly dostávat do normálu přesně ve shodě s tvrzením, že čím méně stát kafrá do ekonomiky, tím lépe funguje. Ubylo i neplatičů a soudy nahodily vyšší rychlost. Nyní 2 roky legislativní smršti nadělaly paseku, kterou už tisíce živnostníků a středních firem nerozdejchaly. A další je budou následovat, počkejme si jen na rok 2005, až se nám začne projevovat politika velkého bratra EU naplno.
0/0
8.11.2004 19:12

celtic

Re: Re: Re: ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET
Ať žije EU a ty si táhni na Balkán...
0/0
8.11.2004 20:41

IK78

Re: ČLOVĚKU SE CHCE ZVRACET
Bohužel je to jako v písni Jarka Nohavicy "Zednik micha maltu a Babka muruje"
0/0
8.11.2004 18:58

Vaclav Hanus

zatim se KDU drzi.....
Zatim prokazuji, ze znak L v jejich nazvu neni jenom prazdna nalepka ani oční výtěr pro masy
0/0
8.11.2004 18:53

Vaclav Hanus

Re: zatim se KDU drzi.....
..ale pokuseni bude silne. Velice silne....
0/0
8.11.2004 18:54

Major Milda

Ať si to soudruzi s ODS užijí
ODSákům to vítězství začíná nějak hořknout
S potěšením musím konstatovat., že bratr Kalousek mě nezklamal a stejně jako si zkrotil socany, pořádně zatočí i s modrými strakami.
0/0
8.11.2004 18:19

Orang_Utan

Re: Ať si to soudruzi s ODS užijí
Zato mne pobavila jeho oboupohlavní politická orientace.
0/0
8.11.2004 18:21

Major Milda

Re: Re: Ať si to soudruzi s ODS užijí
Středovástrana může spolupracovat s levicí i pravicí, podle nálady a není na tom nic divného.
Divné je když pravicová strana (ODS) spolupracuje s krajní levicí (KSČM). To potom slušně řečeno začíná smrdět
0/0
8.11.2004 18:24

celtic

Re: Re: Re: Ať si to soudruzi s ODS užijí
přesně jak píšeš
0/0
8.11.2004 19:00

Liborac

nejlepsi kampan
nejlepsi kampan pro ODS udelala stejne CSSD potazmo cela vlada. Donutit me (a mnoho mych pratel) volit ODS to je vykon vic nez na oskara. Ta jejich politika je totiz tak odporna ze lidi sou proste zoufaly a voli ODS
0/0
8.11.2004 17:27

Major Milda

Re: nejlepsi kampan
Příteli, ČSSD nechala modré straky vyhrát v krajích schválně, aby je ukolíbala. Ve volbách za 2 roky potom současná koalice posílená a zocelená současnými neúspěchy roznese modré straky i komače na prach
0/0
8.11.2004 18:27

[eT]

Re: Re: nejlepsi kampan
Hehe, a tyhle halucinace mas z chlastu nebo z travy?
0/0
8.11.2004 18:47

macho77

..a kde je strana agrarni?
Takhle my podnikatele v zemedelstvi, majitele rybníku, lesu a latifundii musime volit KDU-CSL, kteri se pak paktuji s lumpenproletariatem z CSSD nebo hochstaplery z ODS.
 
0/0
8.11.2004 16:55

renek

Re: ..a kde je strana agrarni?
hmm, tak to ti zbývá vlést jedině do JZD soudruhů z KSČM
0/0
8.11.2004 16:56

macho77

Re: Re: ..a kde je strana agrarni?
JZD je politická strana? Rozumim tomu, ze neumis pravopis (a neposmivam se), ale jak jsi prisel na to, ze KSCM mi nahradi agrarni stranu?
0/0
8.11.2004 17:14

Zdenekn

Re: Re: Re: ..a kde je strana agrarni?
 Správný volič ODS".kdo nejde s námi je ?????
0/0
8.11.2004 17:17

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: ..a kde je strana agrarni?
Jestli nemyslel stanu soudruha Tlustého,to byl taky zemědělec!
0/0
8.11.2004 17:19

Tyrl

pro VenouskahN
Navazuji na předchozí, byl jsem se psem : O počet členů vůbec nejde, mohou jich mít klidně nula a může jít o volební stranu (k jedněm volbám). A nerozhodují, mají možnost korekce. V optimálním případě by měla mít menší koaliční strana jasný program, se kterým jde do voleb : X chci prosadit, půjde-li to, do Y nejdu za žádnou cenu (= přehlasuje-li mne koaliční partner v tomto bodě, je po koalici ). Klidně by mohly být tak tři až čtyři takové strany, a ať si vítěz vybere s kým bude vyjednávat (a voliči vyberou, co určitě nechtějí). Chybí těch bloklých 18% křesel, nebýt těch, fungovalo by vše dobře. Nevím jak se jich zbavit, respektive vím, ale asi by to neprošlo. Ale dvoukolový systém vítěz bere vše mi přijde - promiň - pitomost : za rozumného předpokladu "finále" ODS v. ČSSD nastupuje pravice na startovní čáru s mankem 18%, protože zločinci budou jako jeden muž volit socany - a k volbám přijdou. Děkuji, nechci.
0/0
8.11.2004 16:51

VenousekhN

Re: pro VenouskahN
Myslím že lidi zbytečně podceňuješ. Extremisti typu KSČM by v ČR nikdy nedostali víc než 50% hlasů. Tolik blbců tu opravdu není .....
V sadím se , že i volič socanů ( nemyslím ten co je volí , aby uškodil bohatšímu sousedovi , ale takovej ten normální ze střední vrstvy ) by v případě jasné volby komouš kontra ODS , dal hlas pravici .......
0/0
8.11.2004 18:30

Tyrl

Re: Re: pro VenouskahN
Nepodceňuju, a souhlasím s Tebou.  Ale přečti si ještě jednou co jsem psal... při finále ODS : ČSSD  komunisté mohou dotlačit socany k vládě. Čili ODS by musela porazit ČSSD o více než 18% ( ve skutečnosti o něco míň, protože volební účast by byla vyšší a % komančů tím pádem nižší ), aby vyhrála volby. Zbytečný risk.. 
0/0
8.11.2004 18:49

renek

ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
Chtěl bych říci k volbám tolik:  Dolejš, místopředseda KSČM, v rádiu prohlásil, že komunisté jsou ochotni spolupracovat s kýmkoliv,včetně KDU-ČSL, jen nikdy s ODS. Tedy, jestli tomu rozumím, Topolánkova ODS se stává jedinou oficiální antikomunistickou stranou v ČR. No a pokud vás v příštích týdnech překvapí nezvyklý nárůst žebrajících bezdomovců, či pouličních muzikantů a komediantů s kloboukem na dlažbě pro dary, nedivte se. S největší pravděpodobností to budou převlečení militanti Srandy GroSSe, kteří se i touto cestou pokusí sesbírat ty haldy milionů na zaplacení největší reklamního švindlu v novodobé historii České republiky(náklady se pohybují mezi 180-200mil.Kč) .
 
0/0
8.11.2004 16:49

Vaclav Hanus

Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
jestli tomu dobre rozumim, topolankova strana se stava stranou vyvrhelu, se kterymi nikdo nic nechce mit (krome hdone pocetne site jejcih klientu a agresivni 'zlate mladeze'). o-dees se stala stranou samovolne seskupujici (take)obcany s atavistickou agresivitou v povaze a potencialem ke kriminalnimu jednani.
0/0
8.11.2004 17:02

lukeluke

Re: Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
prosim te mlc, jedina ods neco dobreho udelala od 89, ostatni strany krome dluhu nenadelaly vubec nic a ty jsi  asi jeden z tech zaujatejch debilu antiods, mam pravdu?
0/0
8.11.2004 17:08

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
v necem se pletes, a v necem mas pravdu. Debil nejsem. Antio-dees jsem. A to mocne. Uz kdybychom dali i vsechno ostatni stranou, staci si zde procitat 'myslenky' priznivcu o-dees. A uz to samo o sobe staci, abych delal vse mozne, aby se tahle svoloc nedostala k valu.
0/0
8.11.2004 17:14

Ahasver

Re: Re: Re: Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
Marnost nad marnost. Možná to nebude do roka a do dne, ale zdravý rozum (ODS, kdyby to náhodou necvaklo) vyhraje :-)
0/0
8.11.2004 17:32

Orang_Utan

Re: Re: Re: Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
JInak zdravím.
0/0
8.11.2004 17:35

D-o-c

Re: Re: ODS se stává v ČR jedinou parlamentí antikomunistickou stranou.
Rozumíš tomu špatně jako vždy...
0/0
8.11.2004 17:09

fuozx

Povolebni vyjednavani nanecisto
Tohle je generalka pro jednani po volbach 06. Lidovci za kazdou cenu chteji do koalic dostat jeste nekoho, aby ODS nemela v radach vetsinu. Ale ODS by na to nemela pristoupit. Kdyz tam lidovci chteji nekoho zbytecneho navic, tak at se s nim podeli o sva kresla.
0/0
8.11.2004 16:42

Tyrl

Re: Povolebni vyjednavani nanecisto
Ale ODS ve volbách (vyjma Ústí, a tam jde do koalice dobrovolně sama, zdá se) nikde nezískala nadpoloviční počet mandátů, takže je logické, že musí mít jako vítěz největší, ale ne absolutní rozhodovací pravomoc !
0/0
8.11.2004 16:55

davexx

Re: Re: Povolebni vyjednavani nanecisto
Jasně, podobně jako v Ostravě na magistrátě, ODS vyhrála a jako jediná je v opozici. Všichni ostatní včetně KSČM jsou v koalici. Fajn zajímavý výsměch voličům.
0/0
8.11.2004 17:04





Najdete na iDNES.cz