Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kerry uznal porážku, Bush slaví triumf

Senátor John Kerry uznal porážku v prezidentských volbách. Soupeři Georgi Bushovi telefonicky blahopřál. Zjistil, že přepočítání hlasů v Ohiu mu s největší pravděpodobností nepomůže. Bush tak má na dosah druhé čtyřleté funkční období v Bílém domě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zvedavy

republikáni napadeni kvuli subliminálům
Republikáni prý údajně používali ve svých předvolebních televizních šotech podprahovou sugesci, také tomu říkáme - subliminál, znám českou firmu, která se tím zabývá a vím, že před pár měsíci jednak vymysleli novou technologii, jednak měli dost napilno, proč asi? :-)) to všechno jsem vyslechl v jedné drbárně, ale vážně: Bushovi lidé rozumí, protože se vyjadřuje jednoduše, proto mají klamnou představu, že je jedním z nich. Demokrati vybrali nepříliš vhodného kandidáta, že by neměli lidi? Udělal jsem si svou soukromou anketu, Bush z ní vyšel vítězně.
0/0
5.11.2004 0:07

osvetitel

Re: republikáni napadeni kvuli subliminálům
Demokrate vybrali koho vybrali jen protoze za nynejsich okolnosti se jim to nechce davat do poradku a jedinnej kdo o to opravdu stal byl Kerry ,kterej uz jinou sanci mit nebude!Ale spis by podelal sance Clintonove se kterou zajiste pocitaji jako z tim "pravym" kandidatem a pokud ona bude o to stat, tak to bude asi mit bez namahy a na dlouho!Ale jeste je tu sance ze za Republikany bude driv nebo pozdejc take kandidovat na prezidenta Jeb Bush a v pripade ze se jeho brachovi to vse podari nejak zvladnout  ve prospech USA ,by take nebyl bez sance na vyhru.
0/0
5.11.2004 0:19

Premek Podlaha

pevná ruka
No, je vidět, že tady je zase nalezlá banda slabochů a zastánců podávání cukru místo biče. Pokud chcete s teroristy vyjednávat jako Kerry tak hodně štěstí a silné krční svaly aby se déle řezaly.
Jsem opravdu rád, že alespoň v americe vyhrála pevná ruka, když už tady u nás máme zlodějskou ODS a neschopné ČSSD.
 
0/0
4.11.2004 16:20

mtis

Re: pevná ruka
Zcela nezaslouženě jsi pominul VŠEHO SCHOPNÉ KOMUNISTY !!!
0/0
4.11.2004 22:10

aglaja

ach jo
to se zase jednou Američani ukázali! I když ten Kerry stojí taky za ---, furt by byl lepší než Bush
0/0
4.11.2004 15:52

J_A_R

Jak to byl vlastne s Afghanistanem...
Sedí Busch a Blairem v kavárně u stolu a povídají si. Přistoupí k nim mladý muž a ptá se:˝Co budete pánové dělat v tom Afghánistánu?˝ Bush mu odpoví:˝Zmasakrujeme tři milióny Afghánců a jednoho popeláře.˝ ˝Proboha, proč popeláře?˝ Bush se nakloní k Blairovi a řekne:˝Já ti říkal, že o Afghánce se nikdo starat nebude!˝
0/0
4.11.2004 15:40

Kei

A je to v prdeli...
Zase ten s.ac BUSh-it ma dalsi 4 roky, nebo kolik, na rozpoutani dalsich valek. Pojdte se slozit na nejakyho snipera, kterej ho sejme a bude klid! Mimochodem, zdravim Bin Ladu do Hollywoodu - to je vzdycky nahoda, ze se objevi video, kdyz Bush potrebuje zvysit podporu...
0/0
4.11.2004 13:42

buxta

..ucking Bush
http://www.adrenalinesports.cz/bush_sound.exe
0/0
4.11.2004 13:14

Solcova

GRATULUJEME
MAME RADOST A GRATULUJEME , UROVEN VOLEB A VOLEBNÍHO BOJE  BY MĚLA POSLOUŽIT I NAŠÍM POLITIKŮM  KE ZLEPŠENÍ CHOVÁNÍ  A VYSTUPOVÁNÍ  PŘED NADCHÁZEJÍCÍMI VOLBAMI U NÁS. JE TO JEN VYSMÍVÁNÍ , ŠPINĚNÍ  A MYŠLENKA ŽÁDNÁ.  ZDRAVÍM PETRA .
0/0
4.11.2004 12:59

buxta

Re: GRATULUJEME
.... tak to si ze mě někdo dělá asi srandu. Z jakýho člověk a jen tohle může vypadnout. Naši politikové stají za ..... , ale zaplaťpánbuh zaně oprodi divadlu US
0/0
4.11.2004 13:20

VitaminS

Zavri
Zavri koran a prestan pouzivat vydobytky prolezle a spatne zapadni civilizace
0/0
4.11.2004 12:57

freew

Re: Zavri
???
0/0
4.11.2004 13:16

VitaminS

Re: Re: Zavri
Jo to mela byt reakce na nejaky nize uvedeny prispevek, ale dal jsem asi brzo enter.
0/0
4.11.2004 17:23

gramatikFZS1000

vitezstvi???
nevim jak Bush, ale ja bych se jako prezident necitil moc na koni, vedet, ze me polovina Ameriky nechce...
0/0
4.11.2004 11:42

VitaminS

Re: vitezstvi???
A jak by se meli citit podle tve teorie,nasi senatori, kteri byvaji zvoleni treba 10% volicu?
0/0
4.11.2004 12:55

pstrosss

Re: Re: vitezstvi???
těm je to jedno...hlavně, že se sypou penízky a ta imunita taky není k zahození, no ne ????
0/0
4.11.2004 18:44

freew

tak nevim
chci odjet v létě na dovolenou do Íránu, tak jen doufám, že se pan Bush nepohrne do této krásné země, kterou považuje za osu zla. To bych jel leda tak úplně jinam. 
0/0
4.11.2004 10:39

4omega

Congratulation, Mr. Bush...
 kéž by Češi byli stejně tak moudří jako údajně jen hloupí a tlustí američané a volili takové politiky, kteří jim neslibují jen sociální dávky, ale říkají jim pravdu o světě a dění v něm...myslím, že úkolem politika není nasazovat lidem růžové brýle...že, soudruhu Grossi....
0/0
4.11.2004 10:00

Mixa

jsem rád
Bushovi jsem to pral, je dobre ze vyhral.
0/0
4.11.2004 9:17

ifdex

Dobrá zpráva
Odpůrci Bushe, nevěšte hlavy a radujte se ze skutečnosti, že za 4 roky Bush vítězství už určitě nezopakuje.
0/0
4.11.2004 9:13

Jakopo

Re: Dobrá zpráva
jenom aby....
0/0
4.11.2004 11:22

Kleki Petra

TO JE HRŮZA, TO JE HRŮZA!!!
 Tragédie pro celý svět, a hlavně pro mě osobně, protože mi už nikdo neodpáře velmi ftipnou přezdívku ami řiťopcháč.  A to jen proto, že jesem přál vítězství Bushovi.  Asi si budu muset najít nějaký pcháč (bahenní kupříkladu) a někomu ho nacpat do řiti. Standovi například.
0/0
4.11.2004 8:31

_Esprit_Fort

To: "Scallop" - Mýlíš se, já mám USA naopak docela rád!
Napsal jsi: "... Tak co tě žere? To nenávidís USA tak silně,  že .... "
 
To je blbost! Já mám USA naopak rád a mám tam i dost příbuzných , i když už trochu vzdálenějších. A kdyby nebylo USA, tak tu nepíšu na klávesnici PC možná ještě ani za 50 let! Ale právě proto, že mám USA docela rád, a západní svět by bez USA dnes jen těžko vůbec existoval, tak se mi také vůbec, ale vůbec nelíbí, jak se USA krátkozrace "přejídají" svými (pseudo)národními (dolaro)zájmy. Například "Kjótský protokol o snížení emisí" právě jen kvůli svým "národním zájmům" USA vůbec ještě nepodepsaly ! A ten podpis podmiňují tím, aby USA směly místo snižování emisí "kupčit ve vekém s emisními odpustky"
0/0
4.11.2004 4:00

osvetitel

Re: To:
Clovece nebul tu o kravinach!Za Clintona take zadny z tech jeho navrhu nebyl uskutecnen a Bush nebude podepisovat neco co by uskodilo malejm zivnostnikum!A az se vykaceji ty "Amazonske" pralesy tak pujde stejne vsechen ozon do haje tak se uklidni a bud CooL!
0/0
4.11.2004 4:09

osvetitel

<><><>
Tak jsem vam to tu pred casem "sugeroval" ze Bush diky tem "teroristum " a "Evropskejm "frantikum" znova vyhraje protoze se "general" nemeni u prostred bitvy a protoze mentalita amiku je takova ze si nenechaji ani "Ladinkem" ani nekterejma "Evropanama" diktovat svoji politiku a dali to najevo tim ze Bush ziskal o 7 milionu vice popularnich "hlasu" nezli pred 4 roky!To co tady 11zari provedli a to jak se ktomu "Ladinek"  horlive prihlasil zavdalo "duvod" k tomu "Iraku" ktery by bez toho "fiaska" vcetne  znovuzvoleni Bushe zrejmne neprichazel v uvahu!A to zajimani tech nevinnejch civilistu a rezani hlav take vykonalo "sve" takze doufam ze je "Ladinek" spokojenej" a konecne muzou ti obkliceni teroriste v tom Iraku" dostat na pr*el" kdyz se ted Bush nemusi obavat  "verejneho" mineni tak jako pred volbama!Doufam ze uz i tem nejblbejsim "pacifistum" konecne dochazi ze nikdo tak neupevnil Bushe v jeho pozici jako "ladinek" a spol tim ze tu svoji "valku" prenesli na US
0/0
4.11.2004 0:55

osvetitel

Re: <><><>
-pudu!A le bud stim musel "ladinek" pocitat nebo je to nemyslici "id*ot"  kterej si opravdu mysli ze to byl on co znicil SSSR a ze se mu to same povede z USA ale to je jeho vec! Co se tyka toho "Flynta" a spol. tak at si klidne zustanou u Frantiku a nikomu tu chybet asi nebudou!
0/0
4.11.2004 1:02

LOFAS

Spatne,moc spatne...
Tyhle volby jsou velke nestesti pro cely svet.
0/0
4.11.2004 0:47

Johny_S

Re: Spatne,moc spatne...
Všichni bídně zahyneme pod koly amerických tanků.
0/0
4.11.2004 1:00

Dedek NY

SUDE, SUDE
zdraví Tě kolaborant z US. Ještě si nepuknul vzteky? Nee? No jo vždyť Ty jsi sovětský člověk, já zapoměl.
0/0
4.11.2004 0:36

mishiczka

Re: SUDE, SUDE
To jako mluvis s kym? Sam se sebou anebo s tebou taky mluvi Buh, jak tvrdi Bush? Muhehe, nekteri z vas, lidi, jsou fakt PATETICTI
0/0
4.11.2004 0:44

Johny_S

Re: Re: SUDE, SUDE
Ale myško, kdepak jsi vyčenichala, že Bush něco takového tvrdí? Ty taky slyšíš hlasy? Muehehee.
0/0
4.11.2004 0:45

Dedek NY

Re: Re: SUDE, SUDE
Ty jsi Sud myšičko? Jestli ne tak pssst.
0/0
4.11.2004 1:20

Futty

Civilizace je zachráněná...
Vše dobře dopadlo!
0/0
4.11.2004 0:01

Pilat

vazeni zucastneni
Bezte klidne spat, vase hloupe reci na veci nic nezmeni a taky v nicem nepomohou  
0/0
4.11.2004 0:01

Raswan

Re: vazeni zucastneni
No vida,tak si vem sám ze sebe příklad a mazej na kutě :-)
0/0
4.11.2004 0:05

_Esprit_Fort

Re: vazeni zucastneni
Tvoje prarodiče asi měli nepochybně stejné průpovídky po volbách v německu, když se tam k moci dostal Hitler, že?!
0/0
4.11.2004 0:08

Raswan

Re: Re: vazeni zucastneni
Nu to víte,ne každému straší Hitler ve věži,jako třeba vám :-)))
0/0
4.11.2004 0:10

_Esprit_Fort

To není jen fráze a strašení ve věži!
Dnes už třeba i Amerika ví, že podpora militantních islamistů a výcvik afgánských islámských fundamentalistů (proti Rusům) byla neodpustitená chyba. Totéž platí i o podpoře militantních kosovskoalbánských islamistů, kteří tam vlastně celý konflikt rozpoutali, a o následném bombardování Jugoslávie.
 
Holt, kdo se nepoučí z historie (to strašení ve věži!), bude jí muset nutně prožívat znovu a znovu
 
0/0
4.11.2004 0:29

Johny_S

Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
A z tohohle vyvozuješ, že jsou jako hitlerovské Německo?  Co bys radši - aby bývali Amíci vyklidili pole Sovětům a hráli si jenom na svém písečku? S tím Kosovem je to sporné, genocida tam prokazatelně byla, ale za to, jak se nyní zachovali Albánci, by si zasloužili okamžité stažení mezinárodních sil  a bezprostředně poté opětovné připojení k Srbsku. A pak ať si Srbové dělají, co chtějí. NATO ukázalo dobrou vůli a oni jí zneužili.
0/0
4.11.2004 0:33

kiliannedory

Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
jistě ...například "mírotvorce" Miloševič je moc dobrý příklad :-)
0/0
4.11.2004 0:45

_Esprit_Fort

Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Miloševič to tam nezačal!!! A ani mu ještě nikdo nic nedokázal!
 
A kdyby na územní celistvost USA někdo sáhl, jistě by si Amerika servítky absolutně vůbec nebrala. Stačilo jen to 11. září, a mrtvých iráčanů (kteří nepochybně také za nic nemohou!) a rozbytých baráků se v Iráku vůbec nedopočítáš
0/0
4.11.2004 1:12

Johny_S

Re: Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Jistě, ty bys radši, aby je mírumilovný Saddámův režim vraždil po statisících. A Miloševičovi dřív nebo později jeho zločiny dokážou - protože on to tam začal. Trošku si osvěž znalosti dějin 90. let. Možná budeš překvapen, ale byl to právě Miloševič, kdo rozpoutal válku na Balkáně. Právě on nařídil napadnout Slovinsko, které se naštěstí ubránilo, on podporoval srbské separatisty v Chorvatsku a zcela nepokrytě Radovana Karadžiče v Bosně. To Kosovo je bohužel problém - ale jeho režim začal vyhánět Albánce. Tak, tak.
0/0
4.11.2004 1:20

osvetitel

Re: Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
V USA by v prvni rade "dnes" nebylo mozno neco takoveho resit podobnym zpusobem jako to chtel resit "Milosevic"! Se podivej jak horelo pul LA kdyz misto aby ti" fizlaci "dali tomu cernemu kulku jak to navrhuji , nekteri Cesi na toho  sveho "ozralu")mu jenom namlatili!A co se tyka tech mrtvejc "Iracanu" co za nic nemohou tak ty jdou hlavne na vrub tem teroristum co se za nima schovavaji vid ty bambulo?Jakej jinej duvod by meli amici je zabijet?
0/0
4.11.2004 1:23

_Esprit_Fort

Re: Re: Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Ty bambulo, Srbové také nechtěli "jen tak" zabíjet! Ale bojovali přímo na svém území s naprosto skutečnými (a nikoliv jen mystifikací tajných služeb označenými) teroristy, kteří se za civilisty fakt schovávali. A západní podporu kosovskoalbánských islámských fundamentalistů dnes už nikdo ani nevyvrací.
0/0
4.11.2004 1:40

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Kolikrát ti mám opakovat, že to nebyla mystifikace tajných služeb, nýbrž mystifikace Saddámova? Který se ovšem hrubě přepočítal... A opravdu se s teroristy bojuje tak, že statisíce lidí vyženeš za hranice?
0/0
4.11.2004 1:50

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Dvojnasobnej bambulo!Co byl Milosevic s tim Mladicem a spol. zac uz ukazal v te" Kroatske "valce kdyz to vzal tak pekne do "svejch" rukou a malem rozpoutal konflikt po celem Balkanu a na jeho podporu se nepostavili ani jeho tradicni pratele jako Rusove a Frantici vid ty bambulo?To ze potom stratil vsechen "kredit" pro tu "Kosovskou" vec kterou mimochodem chtel resit podobne je jeho vina!Ja proti Srbum nic nemam ale bohuzel doplatili na  diktatorske choutky nekterych svych politiku !I kdyby tu "vec" v tom Kosovu nejak brutalne urovnali tak tam byla dneska "druha "Cecna" a Evropa okolo si to neprala vid? A ti "skutecni" teroriste by v USA tezko bojovali za odtrzeni nejakeho statu kde maji etnickou vetcinu tak nevim co tu srovnavas!
0/0
4.11.2004 1:54

osvetitel

Re: To není jen fráze a strašení ve věži!
Bud ujistenej ze nikdo tajne nevysvicil vice tech militantnich "teroristu" jako bejvala SSSR a Cssr na tom mela take svuj podil!Ale byla ta "studena" valka tak holt na sebe obe strany tahali co bylo po "ruce!"O tom kdo ty "fundamentalisty nejvice "zverejnil"tim ze napadl jako prvni ten "Afganistan"jsem jiz psal a byla to SSSR ktera se cpala jako prvni mezi ne a vyhlasila "jim" valku!Do te doby jim byli jak amici tak rusove u pr.A o to co kdo v tom Kosovu rozpoutal ani tak neslo jako o to jak to chtel ten Milosevic a spol. vyresit vid?
0/0
4.11.2004 2:23

_Esprit_Fort

neVážený "baronfonlempl", Amerika není na jiné planetě, a ty ses vůbec nepoučil z historie :-( !
Píšeš, ". . . že je třeba léčit svět, aby alespoň respektoval vítěze, ktrého si Američané vybrali sami,  a že je to vyloženě vnitřní problém USA . . .atd. ... atd. ...".   Ale bohužel, vůbec nemáš pravdu a nepoučil ses z historie. Amerika není na jiné planetě a je v současné době silně militantní a výbojná supervelmoc!
 
Kdo se nepoučí z historie, holt jí bude muset nutně prožívat znovu a znovu:  Dne 31. srpna 1939 komando SS (jehož členové byli převlečení za Poláky) přepadlo rozhlasový vysílač v německém městě Gliwice.  A touto mystifikací Hitler zdůvodňoval nezbytnost útoku na Polsko, kterým (za pár hodin na to) začala 1.9. 1939 druhá světová válka. Není ta podobnost s přepadením Iráku na základě mystifikací až zarážející?!
 
George W. Bushe si vybraly ve svobodných
0/0
3.11.2004 23:59

_Esprit_Fort

Dovětek ...
... George W. Bushe si vybraly ve svobodných volbách Američané a není to jen jejich vnitřní problém, protože si vybrali militantního válečníka, protože také zaútočil na suverénní stát na základě  mystifikace.
 
Militantního válečníka Hitlera si také vybraly ve svobodných volbách Němci a považovali to za svůj vnitřní problém.
 
0/0
4.11.2004 0:01

_Esprit_Fort

Pardon, pardón ... překlééép ...
.... Bushe si vybrali ve svobodných volbách Američané ...
0/0
4.11.2004 0:11





Najdete na iDNES.cz