Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejtěsnější volby v historii USA začínají

Po nejagresivnější, nejdražší a nejdelší volební kampani své historie jde Amerika do nejtěsnějších voleb, jaké zažila. Prezident George Bush a jeho vyzývatel John Kerry mají stejnou šanci vyhrát a stát se nejmocnějším mužem planety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KLMB

iDNES
Vazeny iDnes.Proc Vam nefunguje Vase on-line scitani " VOLBY V USA " ???????????????????????????
0/0
2.11.2004 12:14

sud_Starobrna

IMO
Kupujte zinek, jeho cena bude prudce stoupat, jestli Tykwoň Bush vyhraje volby
0/0
2.11.2004 11:59

belino

Re: IMO
Hnusný démonický Stalin
"Hnusná bytost. Byl chromý a churavý. Levá ruka mu usychala a nemohl ji narovnat. Byl často nastydlý a tudíž se potil. Jeho říše byla: krev, smrad, pochody, miliony lopat, bajonetů, proudy řečí a oceány mrtvol," píše historik, který vydal knihu o Stalinových nemocích.
Podle něj šlo o strašlivou a téměř démonickou postavu, která nicméně zemi učarovala. Autor upozorňuje, že Stalin byl velmi cílevědomý. Narodil se a žil na periférii, měl pouze základní vzdělání a mnoho let strávil ve vyhnanství. Dostal se však do Kremlu, stal se lidovým komisařem a nakonec hlavou státu. Podle Ilizarova zmíněné kresby hodně vypovídají o životě a  charakteru jedné z nejkrutějších osobností 20. století i o jejím vlivu na osud země.
"Rusko naříká, ale zároveň jásá, když je mučeno a mrzačeno. Stalin jako nikdo jiný nám otevřel naše tajemství..." uvedl historik.
0/0
2.11.2004 12:11

sud_Starobrna

Re: Re: IMO
Povídej si dál co chceš, Pinkregále
0/0
2.11.2004 12:16

belino

Re: Re: Re: IMO
Hnusný démonický Stalin
"Hnusná bytost. Byl chromý a churavý. Levá ruka mu usychala a nemohl ji narovnat. Byl často nastydlý a tudíž se potil. Jeho říše byla: krev, smrad, pochody, miliony lopat, bajonetů, proudy řečí a oceány mrtvol," píše historik, který vydal knihu o Stalinových nemocích.
Podle něj šlo o strašlivou a téměř démonickou postavu, která nicméně zemi učarovala. Autor upozorňuje, že  Stalin byl velmi cílevědomý. Narodil se a žil na periférii, měl pouze základní vzdělání a mnoho let strávil ve vyhnanství. Dostal se však do Kremlu, stal se lidovým komisařem a nakonec hlavou státu. Podle Ilizarova zmíněné kresby hodně vypovídají o životě a charakteru jedné z nejkrutějších osobností 20. století i o jejím vlivu na osud země.
"Rusko naříká, ale zároveň jásá, když je mučeno a mrzačeno. Stalin jako nikdo jiný nám otevřel naše tajemství..." uvedl historik.
0/0
2.11.2004 12:19

sud_Starobrna

Re: Re: Re: Re: IMO
Ještě, ještě, ještě
0/0
2.11.2004 12:19

belino

Re: Re: Re: Re: Re: IMO
Hnusný démonický Stalin
"Hnusná bytost. Byl chromý a churavý. Levá ruka mu usychala a nemohl ji narovnat. Byl často nastydlý a tudíž se potil. Jeho říše byla: krev, smrad, pochody, miliony lopat, bajonetů, proudy řečí a oceány mrtvol," píše historik, který vydal knihu o Stalinových nemocích.
Podle něj šlo o strašlivou a téměř démonickou  postavu, která nicméně zemi učarovala. Autor upozorňuje, že Stalin byl velmi cílevědomý. Narodil se a žil na periférii, měl pouze základní vzdělání a mnoho let strávil ve vyhnanství. Dostal se však do Kremlu, stal se lidovým komisařem a nakonec hlavou státu. Podle Ilizarova zmíněné kresby hodně vypovídají o životě a charakteru jedné z nejkrutějších osobností 20. století i o jejím vlivu na osud země.
"Rusko naříká, ale zároveň jásá, když je mučeno a mrzačeno. Stalin jako nikdo jiný nám otevřel naše tajemství..." uvedl historik.
0/0
2.11.2004 17:58

KADO

http://www.electoral-vote.com/
http://www.electoral-vote.com/   
0/0
2.11.2004 11:22

belino

Sud
Sud upadl do bezvědomí?  Nebo se pokadil.  
0/0
2.11.2004 10:41

HolmesS

Re: Sud
Rozvázaly se mu onuce a sám není schopen ten pach snést (no fůj, už je to cítit zase až zde, na Vysočině). Vykoupejte už toho Sudájeva někdo, to se nedá snést.
0/0
2.11.2004 10:48

belino

Re: Re: Sud
Vykoupejte ho a použijte k očistě SAVO nebo podobný desinfekční prostředek.
0/0
2.11.2004 10:52

MannImSchatten

... bin Ladin tape
... tady je kompletni prepis celeho (!!!) bin ladinova projevu k Americanum. ... je to docela dojemne. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/79C6AF22-98FB-4A1C-B21F-2BC36E87F61F.htm
0/0
2.11.2004 10:39

Olgo

Re: ... bin Ladin tape
tak dojemné, jak jen může být nesouhlas s exportem západního pojetí bezpečnosti do arabských států. Stále nevycházím z úžasu nad tím, že všude nevítají us army s otevřenou náručí a hrstí šeříků.
0/0
2.11.2004 10:43

KADO

Re: Re: ... bin Ladin tape
Tvuj fotr nebo dedek jiste vital Ivany v 1945 s serikem a slzami v ocich blbe  
0/0
2.11.2004 10:47

Olgo

Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
nejzářnějším příkladem komunistické propagandy a argumentace tady už dlouho předvádějí proami. v evropě si lůza ujela na komunismu, ve státech se lůza upla ke konzervatismu, aniž by ho pochopila. šíření demokracie skrze emšestnástku má stejné špatné PR, jako vítězství revoluce na světě, tak se vrať zpátky k soustruhu, soudruhu
0/0
2.11.2004 10:54

KADO

Re: Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
K tobe urcit nejsem soudruh komousi  
0/0
2.11.2004 11:01

KADO

Re: Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
Komousi k tobe nejsem zadny soudruh ale tvuj tridni nepritel  
0/0
2.11.2004 11:02

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
zahraj to ještě jednou, same )
0/0
2.11.2004 11:08

HolmesS

Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
Dokud mu neukradli hodinky, Smrdutý Skunku, alias Sudájeve.
0/0
2.11.2004 10:59

MannImSchatten

Re: Re: ... bin Ladin tape
... je skutecne dojemne ze strujce WTC tragedie lituje Americany, ze je jejich prezident nechal na holickach prave v okamziku techto utoku ... a ze s oblibou zkouma pointu poslednich vet tech chudaku nez se ty veze zritily ... to by si zaslouzilo nejaky psychiatricky posudek.
0/0
2.11.2004 10:51

optimistaxy

Re: Re: Re: ... bin Ladin tape
Že je Ládin debil jsme věděli, ale že je už úplný debil se dozvídáme právě teď. On tím vyjadřuje lístost právě nad sebou, asi jako Hitler, když v bunkru v Berlíně prohlásil, že se spletl, že Německo nebylo dost silné na národně sociální změnu světa. Stejně nebezpeční a stejní kreténi.
0/0
2.11.2004 10:56

mpixel

Cizace z koránu
Tolerantní islám:
Vy, kterí veríte! Bojujte proti tem z neverících, kterí jsou poblíze! Necht ve vás naleznou tvrdost a vezte, ze Allah je na strane bohabojných! 9,123
A kdyz se stretnete s neverícími, uderte je do síjí, a az jim zpusobíte úplnou porázku, pevne je spoutejte! A potom je bud omilostnete, anebo je propustte za výkupné, pokud válka neodlozí své bríme. A tak budiz! Kdyby Allah chtel, pomohl by si sám proti nim, avsak neciní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkousce. A Allah nedopustí, aby se ztratily skutky tech, kdoz byli zabiti na ceste Allahove. 47,4
A odmenou tech, kdoz vedli válku proti Allahu a Jeho poslu a sírili na zemi pohorsení, bude veru to, ze budou zabiti anebo ukrizováni ci budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy anebo budou ze zeme vyhnáni. A tem dostane se hanby na tomto svete, zatímco na onom svete je ocekává trest nesmírný 5,33
Zabíjejte je vsude, kde je dostihnete, a vyzente je z míst, odkud on
0/0
2.11.2004 10:24

Olgo

Re: Cizace z koránu
Židovské hnutí Habbad je velmi rozšířené. V Izraeli patří k šovinistickému hnutí Hassidu. To vydalo knihu s názvem Hatánie, která byla rozmnožená v Izraeli a ve velkém distribuována. Nežidy popisuje jako satanské tvory, kteří v sobě nemají nic dobrého. Podle ní se nežidovské embryo výrazně liší od židovského. Existence nežidů není potřebná. Všechno, co je na Zemi, má jen jeden cíl, sloužit židům.
0/0
2.11.2004 10:27

mpixel

Re: Re: Cizace z koránu
Já se vůbec o židovském hnutí Habbad nebavim.
0/0
2.11.2004 10:29

optimistaxy

Re: Re: Cizace z koránu
Nejde jen o to, co se říká, ale především podle toho koná. Fanatičtí arabi vraždí, mají k tomu návod. To je fakt, to se nedá ničím obkecat.
0/0
2.11.2004 10:31

Olgo

Re: Re: Re: Cizace z koránu
kdyby se do nich nikdo nesral, tak by se oni nesrali do nás, nic víc, nic míň. zajímala by mě modelová situace, kdy by se izrael přestěhoval do usa a všechny muslimy bychom za to poslali do arabských zemí, kdo by první koho začal prudit. v minulosti to byli vždy první naši bílí dobyvatelé nebo křižáci. myslím, že arabi by si vysedávali u nich doma pod stromy a žádné extra aktivity by nevyvíjeli, oni totiž daleko raději lenoší, než my.
0/0
2.11.2004 10:36

Orang_Utan

Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Až na to otrokářství.
Ale vážně, proč bráníš muslimy a v mnoha případech za každou cenu?
0/0
2.11.2004 10:40

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
protože jsou slabší a mám pocit že se jim ubližuje. podobně jako s indiánama v usa, ve smyslu jejich zaostalosti vůči západní civilizaci. pokud chceme být jejich přátelé, nelze podle mne cokoliv jim nutit přes hlaveň americké pušky. jsem pro byznys, ne pro válku. místo vzájemného obohacování se vzájemně ochuzujeme a připravujeme se o těžce vydobyté svobody.
0/0
2.11.2004 10:45

Orang_Utan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Dík za odpověď.
0/0
2.11.2004 10:49

MannImSchatten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
vetsinu indianu nezabili Evropane, ale ryma a chripka.
0/0
2.11.2004 10:52

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
platí to i pro skupinu jen severoamerických indiánů ?
0/0
2.11.2004 11:10

MannImSchatten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
ano.
0/0
2.11.2004 11:11

MannImSchatten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
... jsou-li me info spravne.
0/0
2.11.2004 11:12

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
jen pro pořádek, zabití je jen součástí větší skupiny "špatného" chování, kterého se evropané dopustili na indiánském etniku. netvrdil jsem, že je úplně vybili, vždyť dodnes s arnoldem vydělávaj na hazardu
0/0
2.11.2004 11:19

Raswan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Ad Indiánové,podle profesora K.S.Lala autora  knihy Růst islámu poklesla populace v Indii během islámského džihádu vedeného proti těmto zemím od r 1000 do r 1526 o 80 milionů,a to vlivem vraždění a zotročování.
0/0
2.11.2004 11:07

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
většinu indů nezabili muslimové, ale slintavka a úplavice
0/0
2.11.2004 11:21

Raswan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
V tomto případě takové epidemie hlášeny nebyly  :-)
0/0
2.11.2004 11:22

KADO

Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Nvis blbe ze v pousti stromy nerostou  
0/0
2.11.2004 10:50

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
v té poušti a spoušti, co máš v hlavě dokonce ani tráva neroste
0/0
2.11.2004 11:02

HolmesS

Re: Re: Cizace z koránu
A nezapomeň na to, že Kerry je žid (aspoň po babičce).
0/0
2.11.2004 10:33

Olgo

Re: Re: Re: Cizace z koránu
nezapomeň na to, že většina židů, stejně jako většina arabů jsou nornmální lidé, kteří chtějí žít v klidu a míru a starart se o své děti a vnoučata. bohužel na obou stranách to teď hodně vychází několika fanatickým blbečkům, kterým se podařilo přesvědčit "investory" o podporu na realizaci jejich vizí.
0/0
2.11.2004 10:39

HolmesS

Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Z reakce jistého Olgo: "Židovské hnutí Habbad je velmi rozšířené. V Izraeli patří k šovinistickému hnutí Hassidu. To vydalo knihu s názvem Hatánie, která byla rozmnožená v Izraeli a ve velkém distribuována. Nežidy popisuje jako satanské tvory, kteří v sobě nemají nic dobrého. Podle ní se nežidovské embryo výrazně liší od židovského. Existence nežidů není potřebná. Všechno, co je na Zemi, má jen jeden cíl, sloužit židům. "
0/0
2.11.2004 10:46

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
tohle byla reakce na copy and paste z koránu, takže tohle je zase jiný c&p, ne můj názor. můj názor je ten, na kteý jsi zkopíroval znovu můj c&p, tzn. jsem přesvědčen, že většina lidí obou etnik jsou mírumilovní lidé.
0/0
2.11.2004 10:51

mpixel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Jenomže pro muslima je korán to samé co pro křesťana bible. Musí se tím řídit.
0/0
2.11.2004 10:59

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
asi oba nemáme tolik zkušeností s tím, jak vypadá v praxi uplatňování koránu u muslimů, ale myslím, že oba trochu známe situaci, jak to vypadá v praxi u křesťanů, kteří s námi žijí v naší zemi. Opět si dovolím razit teorii vycházející z gaussovy křivky, že na tom budou obě tyto velké náboženské skupiny podobně. A věřící, které znám u nás jsou z devadesáti procent ortodoxní podstatně méně, než by čekal člověk, který si bibli podrobněji prostudoval
0/0
2.11.2004 11:07

Raswan

Re: Re: Cizace z koránu
Jenže on je rozdíl v počtech,kolik lidí je v Habbadu a kolik je muslimů úhrnem :-)Jelikož Korán,který hlásá zabíjení nevěřících je společný pro všechny muslimy,tak máme na světě něco kolem miliardy potenciálních vrahů :-)))
0/0
2.11.2004 10:54

Olgo

Re: Re: Re: Cizace z koránu
většina z té miliardy muslimů si nevykládá korán jako ty, snaha o paušalizaci je jen důsledkem skryté nenávisti k nim za to, že jsou jiní. ti hlopější vidí rozdíly jako důvod k nenávisti a vyvraždění, ti chytřejší jako důvod k vzájemnému obahacení materiálnímu i duchovnímu
0/0
2.11.2004 11:00

Raswan

Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
Ale prosimtě,ušetři mě tvých varietních pokusů o psychoanalýzu,k takovým primitivním pocitům jako je nenávist se nesnižuji :-)...Ten potenciál k zabíjení a navádění k tomu prostě v Koránu je,to že se většina muslimů nechová jako dobytek je zásluhou jejich lidskosti a nikoli náboženství které splodil psychopat a bandita .Oni ho nevykládají jinak,jen prostě nereflektují na jisté jeho pasáže...
Bojujte proti tem, kdoz neverí v Allaha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Allah a Jeho posel, a kterí neuctívají nábozenství pravdy, z tech, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek prímo vlastní rukou, jsouce ponízeni.9:29
protože  tyhle verše nevyloží jinak ani eskamotér :-))
0/0
2.11.2004 11:13

Olgo

Re: Re: Re: Re: Re: Cizace z koránu
potenciál k zabíjení a navádění ti najdu i v návodu na obsluhu automatické pračky, tak i v koránu, bibli, talmudu, konfuciánství. souhlasím, že někteří muslimové nereflektují na některé jeho pasáže, v důsledku čehož  dochází k násilí. tvá citace není o zabíjení, ale o boji, jehož jedinou formou není zabíjení, tady zase prosím já tebe, aby jsi mě ušetřil svých pokusů o svou analýzu vytržených pasáží z koránu. pokud vím, tak nejvyšší džihád je úsilí o vítězství nad vlastními slabostmi
0/0
2.11.2004 11:37

Septisin

Re: Cizace z koránu
Chceš snad tvrdit že je bible poselství náboženské snášenlivosti? Takových špeků tam je...
0/0
2.11.2004 10:59





Najdete na iDNES.cz