Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bin Ládin přiostřil volební souboj

Projev šéfa Al-Kajdy bin Ládina ještě zvýšil napětí před prezidentskými volbami v USA. Na videonahrávku, kterou odvysílala Al-Džazíra, reagovali okamžitě oba kandidáti. Bush prohlásil, že bin Ládin Američany nezastraší, Kerry slíbil, že bude-li zvolen, teroristu zlikviduje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Júlinek šíšal

... tak co, komici?
.... není čase přiznat, kdo koho mezi váma má na háku?
0/0
1.11.2004 18:44

Olgo

taky názor
Je zjevné, že islámským extremistům vyhovuje svou iracionalitou George Bush daleko více než John Kerry a jsou si vědomi, že Bushovo vítězství povede k daleko rozsáhlejší destabilizaci globálního světového pořádku, než kdyby v amerických prezidentských volbách zvítězil John Kerry. To je ovšem jejich cílem. Proto zasáhli do amerických prezidentských voleb s psychologicky naprosto geniálně načasovanou a vypracovanou přesností. Zásadní je bin Ladinovo porozumění, jak psal Marshall McLuhan, že medium is the message - že je důležité, že bin Ladin vydal videoprojev . Jeho obsah už je podružný - američtí voliči, kteří budou v úterý rozhodovat, nebudou přirozeně jeho obsah studovat. Nelze než pocítit obdiv vůči Usámu bin Ladinovi jako politickému stratégovi. Pro svět však jeho geniální strategický um bude mít tragické následky.
0/0
1.11.2004 11:51

Olgo

Re: taky názor
názor pana čulibrka, celkem dobrý, ne ?
0/0
1.11.2004 11:52

Wickey

Re: Re: taky názor
www.blisty.cz
0/0
1.11.2004 12:00

miromax

Re: taky názor
jsi geniální analytik.
0/0
1.11.2004 11:58

Olgo

Re: Re: taky názor
ALE KDEPÁK
0/0
1.11.2004 12:02

mtis

Re: taky názor
Dle této logiky byl nejlepším přítelem USA Brežněv a Židů Hitler ....
0/0
1.11.2004 12:25

miromax

Re: Re: taky názor
:-)
0/0
1.11.2004 12:36

Olgo

Re: Re: taky názor
"být přítelem" a "vyhovovat si" jsou slovesa vyjadřující rozdílné věci. slovo logika pak z úst dobytka ční stejně nepatřičně, jako kubánský doutník :)
0/0
1.11.2004 12:43

mtis

Re: Re: Re: taky názor
Kdo tě nutí kouřit kubánské doutníky ?!?
 
0/0
1.11.2004 20:35

Al Ladin

Re: taky názor
(Proto zasáhli do amerických prezidentských voleb s psychologicky naprosto geniálně načasovanou a vypracovanou přesností.) Ono to s tím načasováním bylo trošku jinak. To americké tajné služby zadržovaly zveřejnění nahrávky tak dlouho. A rádobyteroristobijci Bushovi se to na poslední moment může hodit. Ještě nějaký pořádný útok v den voleb (samozřejmě mimo USA) a promptní plamenné reakce GWB, a to by bylo, aby ho zas omylem nezvolili.
0/0
1.11.2004 13:00

matesakoid

Volby v USA
Kdyby mel Ladinek smysl pro humor, tak by prohlasil, ze podporuje Bushe nebo Kerryho...
Sakry, ty dnesni zpravy jsou nudne a dnesni teroristi nemaji smysl pro humor  
0/0
1.11.2004 11:42

Olgo

Re: Volby v USA
ládinové vlastní skoro deset procent usa, až vyhraje
bu(s)h, právě na těch deseti procentech začne osamizace a obchidní vztahy bushů a ládinů budou nadále vzkvétat
0/0
1.11.2004 11:49

mtis

Re: Re: Volby v USA
Takže není pravda to, že po 11.9. nechal Bush narychlo zdrhnout Ládínovu rodinu, jak to tady tůhle vyřvával nějaký přirudlý týpek?
0/0
1.11.2004 12:26

Olgo

Re: Re: Re: Volby v USA
už jsou dávno zpátky. zeptej se těch týpků, co se pořád poflakují kolem saudi ambassy ve státech. ti na ně dávaj pozor
0/0
1.11.2004 12:32

4omega

Hmm...
..a že nám to vítězství Ruska ve II. světové fakt pomohlo kupředu....zlatí Němci....Spojenci velmi silně přispěli k porážce Němců...a je velká škoda, že se víc neposlouchalo názorům Churchilla a nezlikvidovali už tenkrát Stalina....Amící právě tenkrát udělali velkou chybu a podobně jako v první válce v zálivu celý problém s diktátorem nevyřešili kompletně. Takže doufám, že ve volbách vyhraje Bush, nebo půjdeme do hajzlu....
0/0
1.11.2004 10:27

matesakoid

Re: Hmm...
Kde jenom udelali soudruzi z NDR chybu....?
Strileli za valky do vzduchu.
0/0
1.11.2004 11:43

Olgo

Re: Hmm...
ty už nikam chodit nemusíš, ani se neptej proč
0/0
1.11.2004 11:46

Wickey

komplot
Napadlo tydy nekoho, ze by to mohl byt jenom jeden z predvolebnich tahu Bushe? Nalicit nekoho jako Usamu neni tak velky problem, nechat to nekoho namluvit a pak to pripadne elektronicky upravit taky asi neni nic moc slozityho a nakonec to vsechno podstrcit arabsky televizi neni asi taky nic neresitelnyho, obvzlaste kdyz mate plny Irak svych vojaku a agentu tajnych sluzeb. Pro soucasneho "nejmocnejsiho" muze planety by to vsechno nemuselo byt az tak neresitelny...
0/0
1.11.2004 9:17

654789

Re: komplot
To už je trochu silná paranoia, nemyslíš?
0/0
1.11.2004 9:37

matesakoid

Re: Re: komplot
Vrteti psem
0/0
1.11.2004 11:44

Wickey

Re: Re: Re: komplot
Presne tak :-)
0/0
1.11.2004 11:56

Michalll

Gottwaldova demokracie,
jak blízké a srozumitelné, skoro jako "mobilizace" místo voleb, jak jistá politická strana s jistým čelním politikem tehdy v čele prezentovala na plakátech....
Ladin podlehne svým sokům v čele islámského světa, možná bude mít i štěstí a uvízne ka Kubě, co s těmi našimi jeho bratry v boji opravdu nevím....snad jen jim sloužit a udobřovat si je dalšími mandáty, mají možná na nás stará skartovaná lejstra, prognos´ták měl asi větší přehled, než jen študáci na ulici....
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
31.10.2004 16:31

VK68

Bush neni USA.
Dovolil bych si pripomenout, ze Bush i kdyz je oficielne presidentem, tak nerepresentuje cele USA. Stejne tak , jako Milous Jakes nerepresentoval  Ceskoslovensko ( snad ani jeho malou cast). President Bush je podvodem dosazena loutka ( nebyl zvolen vetsinou obyvatel USA) ovladana malou skupinou bezohlednych parasitu, pouzivajici vsechny zname metody falesne propagandy. Zda se pomoci lzi a prekroucenych faktu a eventuelne dalsiho podvodu dostane k moci jeste na dalsi 4 roky, se mozna brzo dozvime. 
Hazeni vseho do jednoho pytle nicemu nepomuze. Nezapomente, ze nebyt USA, tak jste ( a ja s Vami)  v tuto chvili rozhodne nepsali cesky. Kterym jazykem by jste se vyjadrovali je uz ponechano spekulaci. Pozor na Vase volby. Mate pocit, ze vsichni Vasi voleni predstavitele Vas representuji? Preji nam vsem vetsi stesti pri volbach.
0/0
31.10.2004 14:52

Kanadan

Re: Bush neni USA.
Celkem souhlasim az na to ,ze nebyt Ameriky,tak by v zemi ted uz cesky nemluvilo.Hlavni zasluhu v porazce nacismu nemaji Spojene Staty ale jiny velky stat.
0/0
31.10.2004 15:08

Hrdý Budžes

Re: Re: Bush neni USA.
No neřek bych zrovna, že WW2 vyhráli USA, ale fakt je, že 25% veškerého vojenského materiálu pro CCCP a GB se vyrábělo za oceánem.
 
A nebýt v roce 1941 Japonci zaměstnaní válkou proti spojencům, taky sibiřské divize Moskvu asi nezachránily ....
 
Ad. CCCP - jedno hezké africké přísloví říká: "Sežere-li krokodýl tvého nepřítele, nemusí být ještě tvým přítelem"
0/0
31.10.2004 15:23

Kanadan

Re: Re: Re: Bush neni USA.
Hlavni proud dodavek zbrani do SSSR dorazil az po Stalingradu.O tom se tady uz debatovalo a nikdo z nas netvdil,ze USA zachranili Evropu .
0/0
31.10.2004 15:32

mtis

Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Já to taky neříkal. Vaše replika byla ne zcela jasná. Všeobecný závěr je, že zvítězili SPOJENCI.
0/0
31.10.2004 16:39

barbudo

Re: Re: Re: Bush neni USA.
... máte pravdu, amíci kšeftovali s kdekým ...  nebo jim ty zbraně dávali zadara nebo snad za režijní ceny?
0/0
31.10.2004 16:16

mtis

Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Slyšel jsi někdy něco o zákonu o "Půjčce a pronájmu".
 
Stalin toho moc nezaplatil, ostatně z čeho by asi ...
0/0
31.10.2004 16:36

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... i zaplatil ... stejně jako jsme i my zaplatili za výcvik a provoz našich jednotek v Británii ... za každou prostřelenou košili ...
0/0
31.10.2004 16:46

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
No i kdyby, Hitler za kanóny a podvozky bouchané ve Škodovce nebo Zbrojovce taky platil ...
0/0
31.10.2004 16:52

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... komu?
0/0
31.10.2004 17:01

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
No přece Škodovce a jejím dělníkům - normální kapitalismus.
0/0
31.10.2004 17:20

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... Škodovka patřila komu?
0/0
31.10.2004 17:31

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Ale v každém případě je to pokrok v diskusi, páč minule jsem (asi)  tě slyšel něco kvákat o tom, že USA dodávaly tanky Hitlerovi ....
 
0/0
31.10.2004 17:21

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... teďsemsifšim že tu byla řeč o mně ... to si mne asi s někým pletete ...
0/0
31.10.2004 21:41

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
"... v rámci těch 95%  jste zapomněl na letectvo, dělostřelectvo a další ... ono šlo hlavně o náklaďáky, že ... a těch pár dostal i Hitler ... "
  tos nebyl ty?
0/0
31.10.2004 22:08

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... to jsem byl já, ovšem ve smyslu, že armáda má i jiné složky a tam si Rusové museli stačit sami nebo pomoc z USA  nebyla příliš významná ... nikoli, že šlo o pomoc USA Hitlerovi ...
0/0
1.11.2004 8:45

matesakoid

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
USA nedodavali tanky Hitlerovi (snad jen vyjma soukromych kseftu á la Hlava 22). Nicmene z kazdeho vyrobeneho tanku/letadla/barvicky/mejdla na obou stranach dostavaly znacne dividendy akcionari JEDINEHO koncernu a ti byly rozeseti vsude po svete (a nejvic v USA a Nemecku)....
0/0
1.11.2004 11:47

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Za to se Stalinem měl Hitler pěkné kšefty, společná cvičení, dodávky vojenského materiálu, spoluobsazení Polska ..... škoda, že si to zkazil v červnu 41....
0/0
1.11.2004 20:38

variag

Re: Re: Re: Bush neni USA.
"25%" ??? Proboha ze kteryho prstu sis tohle cislo vycucal? To by me fakt zajimalo. Nejaky link uvest a pod..
Je obecne znamo, ze dodavky od spojencu nikdy neprekrocili 5% toho co po nich zadali. Da se rict, ze to proste ani nestalo za rec.
No a veskera tahle pomoc taky zacala az po rozhodujicich bytvach , tedy u Stalingradu a u Kurska. A nejednalo se vubec o hotove zbrane ale spise o par beden s potravinamy (vetsinou mimochodem pry zkazenymi).
Tyhle dve bitvy vybojovali vyhradne na zemi tanky T34 a ve vzduchu Sturmoviky Il-2 . V zivote jsem nevidel v zadnem dokumentarnim filmu ani jinde zaber rusa na tanku anebo letadle americkeho typu.
0/0
31.10.2004 17:02

mtis

Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Haha , on to Stalin všude rozhlašoval a točil!
I na Smíchově musel stát T72, protože T34, který skutečně dojel do Prahy mezi prvními, byl pro propagandistické účely ne dost dobrý ....
0/0
31.10.2004 17:24

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
... ovšem T72 na Smíchově nikdy nebyl ...
0/0
31.10.2004 19:04

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Moje blbost - ne těžký tank T72 ale těžký tank IS-2 ....nějak jsem se minul .... což ovšem na podstatě myšlenky (podřízení reality sovětské propagandě) mnoho nemění ...
 
0/0
31.10.2004 21:07

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
V necem pras pravdu a necem ne.Ve valce v SSSR kazdy znal americke konservy a zvlaste pro armadu byly americke potraviny dulezite.{tusonka}.V Stalingradu ale se valcilo ciste se sovetskym materialem.V bitve Kursk-Bjelgorod uz byla spojenecka pomoc viditelna.Tanky T34 byly vyborne a slysel jsem nazor,ze bez nich by SSSR valku nevyhral.
0/0
31.10.2004 20:52

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
T34: To je nejspíš pravda, ale tyhle tanky neměly takové parametry, aby výrazně odolávaly německým středním a těžkým tankům. Zdolávaly je spíše množstvím, zejména proto, že taktika nasazení sovětskými armádními veliteli nebyla nijak převratná. Ostatně tady je docela pěkné pojednání ....
 
0/0
31.10.2004 21:12

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
Souhlas. Chtel bych dodat ze Tygru a Panther Nemci meli v malem mnozsti a v posledi fazi valky uz meli citelny nedostatek paliva.Pres to vsechno T34 byl pro Nemce postrach.
0/0
31.10.2004 21:20

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bush neni USA.
A taky v továrnách, které jsou denně srovnávány se zemí tím odporným a zbabělým bombardováním se jim dost špatně vyráběly ....
0/0
31.10.2004 21:41

VK68

Re: Re: Bush neni USA.
Vazeny Kanadane. Rikat, ze USA nezachranily Evropu od nacismu je totalni ignorovani faktu. Bohuzel jsem dost stary,  ze jako kluk pamatuji "Viteznou rudou armadu" . Jejich vybaveni vyjma tanku a samopalu bylo 95% AMERICKE !! I jejich slavne " Katuse" meli zaprazene za  Studebakrem. Pravdepodobne jsi jeste nebyl na svete, tak je dobre si precist PRAVDIVE historicke zaznami. Hitlera pred Moskvou nezastavila Ruda armada ale ZIMA !! Je pravda, ze ve 2 svet.valce zahunulo nejvic rusu, ale jejich zeme je taky z Evropy nejvetsi. A osvobozovali predevsim svoji zemi. Nebyt obrovskeho bombardovani nemeckeho prumyslu Spojeneckymi vojsky , tak Hitler valku vyhral!! Hitler byl jen nekolik mesicu od vyvinuti atomove bomby a jen odvazna sabotaz v Norsku, kde Hitler vyvijel tak zv, "Tezkou vodu" ho zpomalila natolik, ze uz to nestihnul . Vis jake bylo slozeni zapadni casti "Spojeneckych vosk" ?  70% prislusniku USA !!! To jen pro upresneni.
0/0
31.10.2004 16:56





Najdete na iDNES.cz