Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policejní šéf Kolář zůstane ve funkci

Policejní šéf Jiří Kolář zůstane ve funkci. Ministr vnitra František Bublan ho neodvolá, jak o to žádal prezident Václav Klaus. Za policejního šéfa se postavil také premiér Stanislav Gross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

beng

Odposlechy!
Vy blázni! Zamyslete se proč začla tak velká aféra kolem odposlechů. Úplatky ve fotbale, náhodou byl odposloucháván lump se kterým se dobře zná pan president, a když nemúžou ČSSD jinak dostat z politiky tak to zkouší jinak. Je to směšné. Já se odposlechů nebojím a kdo se bojí tak je lump a ví proč se bát.
0/0
26.1.2005 19:24

Frndis

dobrá zpráva
Já si myslím,že je dobrou zprávou pro lid této země,že včele policie je člověk,který se nebojí posvítit si třeba na lumpa ze všech lumpů nejlumpovatějších -Václav K. A to ODS a lidem na ni napojených vadí nejvíce......
0/0
1.11.2004 11:38

HAL9000

Re: dobrá zpráva
Jdi se vycpat, ty včelo !
0/0
2.11.2004 4:10

qqwwee

Re: dobrá zpráva
S tím nesouhlasím. Kuponová privatizace se povedla.... Zeptejte se Koženýho....
0/0
2.11.2004 7:21

srpen68

Re: dobrá zpráva
Ty seš teda magor,příjde mě,že podle pana Koláře se vymýšlí vtipy o blbejch policajtech opravdu jeho výstupy v televizi jsou tím jenom důkazem,nebo je tak najivní to snad né.Pod jeho vedením ,je policie opravdu skvělá....Vždyť snad není den,aby policie neudělala nějakou botu.Zkus se někdy podí vat na televizi,nebo si přečti noviny,tys byl asi dost dlouho někde v zahraníčí,nebo si s tím někam zajdi v Bohnicích,by Ti možná nechali pokoj celkem levně,prože takový lidi,aby chodili mezi náma to je hrůza.Opravdu se dej léčit a myslím to upřimně.
0/0
3.11.2004 9:55

Frndis

Re: Re: dobrá zpráva
.......sám jseš magor ...a ještě k tomu zbarvenej do modra
0/0
3.11.2004 13:34

hjana75

Denomkracie?
Je vidět, že špičky ČSSD a ministersva vnitra nemají úctu k lidem - jinak by za výroky policejního prezidenta nemohlo ponechat tohoto člověka ve funkci. Ne kvůliODS, ale jako občana mně silně znepokojuje, že pol.prezident mu nevadí nelegální odposlechy - mně teda vadí a to jsem nikdy nic neproved - a to že je nárust policejních odposlechů ještě není číslo konečné protože dále dnes mohou odposlechy provádět celníci a spec. složky vnitra. Napadá mně jenom to, že vlády ČSSD se zpátky stáváme policejním státek, kdy policie a její představitelé si myslí že si opět mohou dovolit vše jako za totality a ještě k tomu to nehorázné přidání a důchody pro ně - to už je vrchol všeho.
0/0
1.11.2004 8:30

Frndis

Re: Denomkracie?
No já nic takového nepociťuju,jenom mám takový pocit.že Ti asi kape na maják  
0/0
1.11.2004 11:41

Loustock

Re: Re: Denomkracie?
Tobe nevadi, ze muzou lide od policie beztrestne odposlouchavat Tvoje soukrome hovory? Me teda jo
0/0
3.11.2004 4:19

Milan44

hnus
grossfašismus je to hnus , hail gross.. co nás čeká dál pracovní tábory !!!
0/0
30.10.2004 1:36

Vaclav Hanus

Re: hnus
nas urcite ne! To jenom takove, jak jses ty..
0/0
1.11.2004 6:14

emuemu

Re: Re: hnus
Prej "nas urcite ne". A proc si myslis, ze si lepsi nez ostatni?
0/0
2.11.2004 12:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: hnus
protoze ziji bezny zivot radoveho obcana, pracuji a dohlizim na rodinu. Nevykoristuji. A nechci zbohatnout hned ted, nejlepe za den, at to stoji co t o stoji. Jenomze, pointa je v tom, ze tak jako ja se chova vetsina obcanu, takze si nemyslim, ze bych byl lepsi nez ostatni, protoze ti ostatni , to je vetsina. A ja jsem jeji soucast. Odpoved zni, : jsem pouze lepsi, nez ona spatna mensina - ti, kteri se opravneen obavaji kandelabru.
0/0
3.11.2004 7:32

inedible

Re: Re: Re: Re: hnus
jsi pouze blbec
0/0
7.1.2005 13:17

renek

groSSismus a groSStapo..
 
Policie ČR = groSStapo,  má v současnosti 56 tisíc příslušníků a zaměstnanců, tedy o 7 tisíc víc, než mělo celé patnáctimilionové Československo v době represivního komunisttického režimu, tehdy včetně celníků a jednotek pohraniční stráže. Ještě pořád jste přesvědčeni, že nežijeme v policejním státě?
 
0/0
29.10.2004 18:52

Kereme

Jsem rád
Jsem nesmírně rád, že to tak dopadlo, že vláda neodolala tlaku ODS a Klause, kteří by tady nejraději měli Chicago 20. let - to by jim vyhovovalo. Jak si jistě všichni dobře vzpomínáme, Klaus přijal Vovku Železného v době, kdy byl ve vazbě, soudruh Langr vyvíjel nátlak na Antla a vyšetřovatele Machalu, ty policejní hříčky ODS nejsou nic nového. To je jediné co oni umí, vést vše do neprávního státu, kde politici budou manipulovat vyšetřování nezávislých bezpečnostních složek. ODS je stranou, která by vedla stát do velmi neprůhledných rovin, kde hrají roli jen osobní zájmy. Je to přímo povaha této strany.
0/0
28.10.2004 18:53

wwwand

Re: Jsem rád
Souhlasím s vámi, a sice v tom, že důvodem pro odstoupení státního úředníka, v tomto případě policejního presidenta, ba neměl bít politocký tlak, ať už jakékoliv strany. Odtaženo od politických hrátek, kde každý z aktérů trapného kohoutího čepíření se na tom našem malém hnojišti, má snad úvaha o nutnosti odstoupení vrchního policisty nějaké opodstatnění? Myslím, že ano. Znovu opakuji, rozhodně ne jako výsledek politcého tlaku. Pro mě, jako občana je důležité a podstatné jeho vyjádření, jeho názor na případnou nelegálnost a přesto možnou existenci odposlechů - jemu samotnému to nevadí, protože, nevinný nemá co tajit. Ale o to přece nejde. Pokud něco zaručuje naše Ústava, pak státní úředník prostě musí být s tímto ztotožněn, protože jinak, zejména v takovéto funkci, jakou pan pol. president zastává, nemůže být člověk, který práva z takovéto ústavy nectí. Jeho přímou náplní je přeci dbát na zákonnost a ústava je naší nejvyšší právní nornou. Je to skutečně dostačující na odstoupení? Myslí
0/0
29.10.2004 1:56

miciangora

Re: Re: Jsem rád
pro tebe jako občana by bylo nejpřínosnější, kdyby sis občas zopakoval tzv, vyjmenovaná slova
0/0
30.10.2004 11:01

wwwand

Re: Re: Re: Jsem rád
Bez výhrad souhlasím. Vždy, když píšu dopis nebo něco jiného, tak si to nechám manželkou zkorigovat. Chatové diskuze jí ale nelákají a tak trpí češtiny znalí čtenář. Uznávám, že to je můj osobní nedostatek, projevující se zejména, když jde o něco, v čem se i "citově" angažuji (v tom smyslu, že mi o to opravdu jde). Snad se to dá přežít. K nápadu, že bych si měl znovu probrat vyjmenovaná slova - už jsem to zkusil a nebylo to nic platné, jde o disfunkci.
0/0
31.10.2004 23:14

emuemu

Re: Jsem rád
Je videt, ze se vylozene tesit na dobu, kdy vam bude diktovano, co smite, nesmite a musite... Vam podobni, kteri maji potrebu byt rizeni, protoze sami si "vladnout" neumi, by meli nosit antenku a odznacek CSSD :)
Nejprve si zjistete od nezavislych zdroju spravny nazor na vec a pak piste. Vami zverejnene nesmysly nejsou zalozeny ani z casti na pravde... jen jak papousek opakujete, co tvrdi clenove soucasnych vladnich stran.
0/0
2.11.2004 13:06

DeWalt

Policejní šéf Kolář zůstane ve funkci
...a dobře udělal 
0/0
28.10.2004 10:55

Frndis

Re: Policejní šéf Kolář zůstane ve funkci
.........moje čeč
0/0
1.11.2004 11:42

renek

GroSStapo je pilířem "GroSSismu"!
GroSSismus = klientelismus, sociální korupce a zvýhodnění represivních složek(policie a armáda) před ostatními občany země.. GroSSismus se projevuje v hojné míře při přerozdělování majetku či připrivatiozacích. Zářným příkladem groSSismu, byla privatizace Severočeské Uhelné, a.s.:
Do finále se dostali dva zájemci o SU. Jedním byl pan Štěpánek, velký přítel ČSSD a její mecenáš, druhým uhlobaron Koláček, který byl jasným favoritem privatizace, protože nabízel podstatně větší částku pro stát. To se ovšem nelíbilo groSSistům, tak nechali pod jakousi záminkou uhlobarona Koláčka zavřít groSStapem do vazby-dokonce mu asistovala "nezávislá" ČT. Ten si pak rychle privatizaci SU "rozmyslel" a zústal už jen jeden zájemce....přítel ČSSD a mecenáš pan Štěpánek, zaplatil dle odborníků za SU o 2-3miliardy méně, než by se dalo pro stát vydělat..
0/0
28.10.2004 10:21

Kereme

Re: GroSStapo je pilířem
Měli dnes ráno ve Sněmovní čerstvé koblihy?
0/0
28.10.2004 18:54

Iljamuromec

pokračování
fekálních věcí nebojím.Přeji všem kdo píše a kritizuje zlo aby se i nadále nebáli a pomáhali vymést to skutečné svinstvo. Tragédií je však,že odvoz,či odchod fekálií si musíme zaplatit a to velmi dobře. Nevidím důvod,abych nepřál těmto lidem.aby si peněz dańových poplatníků užiki co nejméně.
0/0
28.10.2004 7:32

Iljamuromec

Také si myslím
že Kolář čeká jen na zákon. Jen mě zaráží jedna věc,že Bublan ho podržel,člověk který navrhoval aby byl zřízen registr všech účtů občanů v bankovních domech v pojišťovnách,prostě všude,kde má občan své uspořené peníze. Tak to si nemohli dovolit ani STBáci za komunistů tenkrát pokud někdo nebyl schopen identifikovat číslo účtu tak jej bankovní domy nevydali ani soudu. Já osobně zjišťuji v poslkedních dvou letech,že policie se usiluje o skutečně policejní stát a to pod záminkou terorismu. To co staník udělal z police je neskutečné a navíc prachy dostanou v té největší míře zase jen vysocí důstojníci NE VŠAK řadoví policisté na silnicích či jiní pěšáci,kteří jsou skutečně jen živým terčem !!!!!! Pokud by někdo nevěřil mohu doložit mnoho příkladů. Jen představa,že dnes zavírají elitní důstojníky,kteří šli za mocí a vydíráním to je jen vrchol ledovce co se za Koláře děje.veřejně jsem kritizoval Koláře a dnes již mám napíchnutou telefoní linku. přesto se takových fekálníc
0/0
28.10.2004 7:27

ZdenekZa

Myslím
že ten stréc Kolářů to má spočítané, ale bude se zuby nehty držet koryta nejméně do Nového roku. Jo prachy jsou prachy, vše ostatní včetně morálky a svědomí jde stranou. Stejně má velkou výdrž, tolik afér a stále prezidentuje.....NEJSME JAKO ONI...pamatujete? Nejste, jste horší a navíc upřímní.
0/0
28.10.2004 0:45

obcanek

Ve své pýše a samolibosti
náš pan prezident zcela opominul prostou pravdu,napsanou a zakotvenou v kompetenčním zákoně.Totiž,že policejního prezidenta jmenuje a odvolává ministr vnitra.Ani prezident,ani předseda vlády mu do toho nemají co mluvit.Bez ohledu na to,kdo je prezident,předseda vlády,ministr vnitra,policejní prezident a t.d.Takže,pokud Gross je nyní premiérem,není v jeho kompetenci ani jmenovat ani odvolávat policejního prezidenta a tudíž neměl sebemenší důvod o tom s Klausem mluvit.
0/0
27.10.2004 23:43

Rommik

Re: Ve své pýše a samolibosti
Občanku,jsi stejný magor jako komunisti.Máš sice pravdu,ale prezident je také garantem klidu a stability,takže se obává,jako všichni slušní li¨dé,že to Standa vede někam.............
0/0
27.10.2004 23:51

obcanek

Re: Re: Ve své pýše a samolibosti
Rommiku,magor jsi sám.A Klaus se chová jako komunisti.V čem - v tom,že sy myslí,že zákony platí pro všechny ostatní a ne pro něj.Z žídného zákona platného u nás nemá nárok vyžadovat odvolání kohokoliv z jakékoliv úrovně moci výkonné.Stejně tak,nemá právo povolávat si kohokoliv na kobereček,má právo požádat o schůzku a může se zepta.Ale nemůže to arogantně vyžadovat a tvářit se jako uražené dítě,když není po jeho.Má plnou hubu keců o právním státě.Tak ať dodržuje zákony a Üstavu a nemotá se do moci výkonné.Tuto ústavu jako předseda vlády v době kdy se přijímala sám pomáhal koncipovat tak,aby co nejvíce ořezala pravomoci prezidenta.Zcela účelová kvůli Havlovi.Tak to má zpět a vzteká se jako malej rozmazlenej harant.A není garantem ničeho.Nemá výkonnou moc.Sám tu ústavu po jejím schválení podepsal,včetně zakotvení volebního systému a teď mu není dobrá.
0/0
28.10.2004 0:53

Welkej_Wosel

Re: Re: Re: Ve své pýše a samolibosti
Konečně klidný protiODSácký názor,se kterým souhlasím ze sta procent
0/0
28.10.2004 13:42

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Ve své pýše a samolibosti
Co je na tom názoru klidného? Vidím, že nezapřeš svůj nick.
0/0
2.11.2004 4:18

franciscan

Re: Re: Ve své pýše a samolibosti
Ty to mas pekne vyrabovane v te hlave Ten zmetek klaus  muze garantovat akorat lumparnu , zlodejnu a podvody ta slavna hvezda economie .
frantik
0/0
2.11.2004 3:35

martixy

Ha, ha...uražený Klaus
Nová zpráva z 15.35. Klause se dotklo, že mu premiér Gross neoznámil, že Kolář nebude odvolán. Proč by to tomu ceremonielnímu narcisovi měl někdo oznamovat. Copak je Klaus nějaký neomezený monarcha. Je to pouhý odklizený kladeč věnců. Navíc se sám ve své nenávisti vůči Havlovi zasloužil o další omezení  již omezených prezidentských pravomocí. Počítal tehdy s tím, že bude premérem a šéfem ODS do smrti.
0/0
27.10.2004 15:46

jirka04

Re: Ha, ha...uražený Klaus
     Promiňte příteli! Vy nepovažujete za nenormání, když spolu při diskuzi se neshodneme, Vy mi to neřeknete, ale za prvním rohem to začnete vytrubovat? Já se budu důvodně zlobit za Vaši neupřímnost!
0/0
27.10.2004 15:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Ha, ha...uražený Klaus
To je nesmysl! Takhle se to neodehralo. Pan Premier sel na koberecek ke klauzovi, protoze...kdo uz by nevyhoval staremu panovi, kdyz se vzteka...no, a tam byl durazne upozornen klauzem na vec , ktera se tomuto nelibila. Pan Premier jeho stiznost akceptoval a vzal na vedomi a slibil vec prosetrit a pote se nejkym zpusobem rozshodnout jak s vysledkem setreni nalozi. No, a samozrejme setreni zabere nejaky cas (i kdyby to meelo byt jen hluboka zamysleni po ceste z hradu v aute...). No, a samotne rozhodnuti vykaslat se na stesky stareho pana ucinil Pan Premier az po nekolika dnech,.... nebo hodinach? A, jelikoz jeho cesta na hrad byla jen jeho dobra vule, nikloi povinnost (na to neni ustavni opora), tak nepokladal za dulezite to klauzovi oznamovat.
0/0
3.11.2004 7:40

jirka04

Re: Ha, ha...uražený Klaus
Z Vás nehovoří rozum, ale obyčejná nenávist!
0/0
27.10.2004 16:00

jirka04

Nebojte, nezůstane,
ještě ho rád odvoláte, pane premiére!
0/0
27.10.2004 15:13

sikorski

Jsme národ hroších koží
a neodstoupíme ani kdyby nám prokázali velezradu. Venku se vyskytne jen stín pochybností a dotyčný, byť často zcela bez viny, pod tlakem medií a veřejnosti raději nabídne rezignaci. U nás, bhahahahahaha, podívejte se na ty chudáčky, jak se drží svého korýtka. Když jde o sport (kauza fotbalová korupce), jsou k smíchu. Pokud se však jedná o státní zaměstnance na takto vysokých postech, jde nám všem život.
0/0
27.10.2004 14:58

ulukomorja

Re: Jsme národ hroších koží
Zlodej krici: Pozor na rude srpy a kladiva! Zachovejte klid - socialni demokracie dela vse pro vasi zachranu! Zachovejte klid... zachovejte klid...
0/0
27.10.2004 22:31

Welkej_Wosel

Re: Re: Jsme národ hroších koží
soc.dem nám hází k záchraně tonoucího kruh,do kterýho následně střílí aby se propích....ODS nám bude házet už jen kruhy děravý
0/0
28.10.2004 13:44

franciscan

Re: Jsme národ hroších koží
To jsi jeste na to neprisel ze kdyz se neco nelibi tomu pacholkovi tak je to obycejne prospesne pro spolecnost?Probud se ,kdo by mel vyletet je ten jesitny dedek klausojc.
0/0
2.11.2004 3:43

jirka04

Takže, dámy a pánové
     Pan předseda vlády a tím pádem i vlezdoprdelka a jeho následník na ministerstvu vnitra p Bublan se rozhodli, že mohou kašlat na slušnost a spravedlnost, že nemusí dodržovat ústavu této země a základní listinu práv a svobod a mohou si dělat co chtějí!
     No a musí zase být na nás ukázat, že tomu tak není a že jsme to my, občané této republiky, kdo rozhodují a povolávají k odpovědnosti nemravné a nezodpovědné politiky a odvolávají je z funkcí do nichž je kdysi přímo nebo nepřímo zvolili.
     Navrhuji proto a otevírám k tomu diskuzi, zajistit potřebný počet podpisů pod žádost adresovanou prezidentu republiky na referendum o odvolání premiéra, ministra vnitra a policejního prezidenta z jejich fukcí a to pro opovrhování názory občanů této země a nedodržování základních lidských práv.
0/0
27.10.2004 14:45

habit

Re: Takže, dámy a pánové
...asi by to chtelo zformulovat nejak jako vyzvu nebo otevreny dopis, udelat tomu trochu publicitu, hodit to na web, dat tam adresu, kam zasilat podpisove archy - ale pozor na ochranu osobnich udaju.
Nevim sice, jestli to bude mit ten efekt, nicmene souhlasim s tebou, ze jen sedet a nadavat si pro sebe nikam nevede...
0/0
27.10.2004 14:55

karoten

Re: Takže, dámy a pánové
Chvályhodná snaha  
Slušnost se musí bránit jako kulturní hodnota.
 
KLAUSI, A CELÁ ZASRANÁ ODS
VEN
0/0
27.10.2004 16:19

Myself

Re: Takže, dámy a pánové
A míru slušnosti a spravedlnosti určuje někdo, kdo profitoval z LTO, byl sponzorován Lájoszem a nechal vytéct přes 200 miliard z FNM? Orwel by z vás měl radost
0/0
27.10.2004 21:49

Concrete_Donkey

Volici CSSD
Vsichni, kdo voli CSSD a podporuji soucasnou valdu jsou bud velice hloupi nebo selpi lide. Stejne jako vsichni, co jsou spokojeni s Kolarem, jakozto pol. prezidentem.  Kazdy clovek, postizeny takovou blbosti nebo slepotou , by mel mit zakazano volit.
0/0
27.10.2004 14:21

1234freak

Re: Volici CSSD
Slyšeli jsme slovo Boží.
Bohu díky.
0/0
27.10.2004 14:28

ulukomorja

Re: Volici CSSD
A opravdu - funguje to. Se Sladkem to kdysi krasne vyslo, i kdyz nechtel nekoho jineho.
0/0
27.10.2004 22:35

jarda II

Myšlenka
Tak mě napadlo, že grosstapo určitě monitoruje  tyto reakce , sejdeme se na Ruzyni,a na netu si budou povídat jen socani a jim podobná hovádka.
0/0
27.10.2004 13:23





Najdete na iDNES.cz