Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svědek: Strážník střílel na stojící auto

Trestní oznámení na pachatele z řad jindřichohradeckých strážníků chce po pátečním krvavém zásahu proti opilému řidiči podat jeho družka. Sedmadvacetiletá Martina Králíčková seděla jako spolujezdkyně v autě pronásledovaném dvacet kilometrů hlídkou městské policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bageta

Psychopati
Ty černý magoři sou nadržený na to, aby mohli provjetrat bouchačku. Je to samej zkrachovalej kowboj, vopilec, zhrzenej a neuspokojenej žadatel do do řad PČR, psychopat a cholerik. Společnost jim svjeřila zbraně a tak společnosti dokážou, že ty zbraně sou v dobrejch rukách. Na voslavu vostrýho použití zraně se těší celý voddělení, úchylně to choděj zapíjet a dyš se řádně skalej, začnou mávat těma svejma plackama a votrávjej celou hospodu
0/0
29.10.2004 6:15

aquaholic

Á strážci práva a svobody...
....pár hodin po této střelbě, si podobně ožralý řidič udělal terč ze dvou žen! Kdyby jej nějaká policie zastřelila, nestalo by se to! Takže: kdo zastřelí ožralé hovado za volantem, je dobrý člověk! Nediskutujte, zda je to podle práva - měl právo zabíjet? Doufám, že další obětí někoho podobného budou vaši blízcí, opravdu Vám to přeji - není možné donekonečna zaměňovat svobodu s právem zabíjet, kdy si vzpomenu, a ožralí zabíjejí, tak ať zabijí někoho, jehož blízcí to pochopí jako projev svobody !
0/0
27.10.2004 9:55

shadow

Re: Á strážci práva a svobody...
Jo jo, strážci práva a svobody teď budou pro změnu vykřikovat, že je to u nás strašný, lidi běžně řídí vožralí a policie s tím nic nedělá ...
 
0/0
27.10.2004 10:29

Cert_Bertik

Re: Á strážci práva a svobody...
Malá připomínka. V JH měl podnapilý (či opilý) řidič na voze botičku,ta mu byla po pokutě sundána a řidič vyjel. A pak vypukla hončka městských šerifů,která byla zakončena střelbou. Pokud chci zastavit opilého řidiče,aby neřídil opilý,neumožním mu start vozu. Ale to by byl menší trest. A tak hlídka MP sama umožnila jeho odjezd a svým zásahem ohrozila víc lidí.  A co byste řekl,pokud by zbloudilá kulka,nebo řidič,který by při dobré práci MP nenastartoval vůz, zranil ai zabil vašeho příbuzného
0/0
27.10.2004 21:36

veldik

piješ, tak pij, ale nedělej bordel
.. a až Vám nějaký opilec za volantem přejede někoho z rodiny, budete mluvit stejně ?
0/0
26.10.2004 17:27

1234freak

...
To, že se ten MP snažil zastavit vozidlo, to mu snad nikdo nesežere - 15 výstřelama ho můžu chtít tak maximálně rozstřílet, nebo zabít jeho posádku.
0/0
26.10.2004 15:08

Don Night

Re: ...
A to měl vystřelit jednou a říct si: "No nezastavil, tak nic..."
0/0
26.10.2004 16:39

Isbjoerna

Re: Re: ...
Stojici auto nezastavis.
0/0
26.10.2004 16:52

sud_Starobrna

Re: Re: Re: ...
Už zase vopruzuješ? Táhni do.....
0/0
26.10.2004 19:24

jouda-bouda

Slušný kluci
neujíždějí nalití autem před policií. Tečka.
0/0
26.10.2004 14:27

Don Night

Zajímavý...
Vynechme, že jde o příslušníka MP a ne o policistu a zauvažujme:
Když někde někdo řídí nalitej, tak se hned objeví plno názorů, že je potřeba tyto opilce tvrdě trestat. Někoho potrestat můžeme, jen když ho při činu chytíme (resp. mu ho později dokážeme, což u jízdy v opilosti jde obtížněji). Nyní ovšem většina viní MP, že se snažil chytit (zastavit) dotyčného opilce. Tak co vlastně chcete?
0/0
26.10.2004 14:06

Cert_Bertik

Re: Zajímavý...
Dobrá,toto vynechám. Pokud však je na autě botička, strážník vybere pokutu a nechá podnapilého odjet a pak po něm zahájí lov jak po škodné a vystřílí více munice, než při honu,pak se skutečně vnucuje ,že to nebylo lapení podnapilého,ale pokus o něco jiného.
Tedy buď šlo o promyšlenou akci se snahou zlikvidovat postřeleného,nebo a naprostou pitomost strážníků MP. Teď nevím,co je horší .
0/0
26.10.2004 15:05

1234freak

Re: Re: Zajímavý...
Promyšlená akce nepřichází u MP do úvahy.
Takže to byla obyčejná pitomost a šlendrián.
0/0
26.10.2004 15:10

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Zajímavý...
Nesouhlasím. Představte si,pochopitelně čistě teoreticky,že tento člověk někomu vadí. Provést vraždu není jednoduché a vyšetřovala by to kriminálka z ČB, možná i z Prahy. Takže hlídka MP vyčká až vyjde z restaurace a pochopitelně si auto zajistí botičkou. Pak po pokutě odstraní botičku a nechá ho odjet. A vyrazí za ním. Vcelku,jak čtete v jiných příspěvcích,doufá,že je mnoho lidí podpoří. Vždyť ona zachraňuje bezpečnost občanů. A začne střílet. Vystřílet na jednoho člověka 15 nábojů a hned na něj (nikoliv na pneumatiky),to přeci není běžné zadržení vozu. Člověk má pomalu pocit,že se děj neodehrává na jihu Čech,ale na jihu Italie a toto je popravčí četa.
Vemte si,pochopitelně čistě teoreticky i tuto možnost. A pokud má někdo prostřelené plíce, musím uvažovat i o ní.
0/0
26.10.2004 15:25

GhorX

Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Už jsem to zde psal několikrát - nikdo Vám nemá právo bránit v nastoupení do vlastního auta, i kdybyste byl namol. Policie Vás může pouze upozornit, že nesmíte řídit, případně, má-li důvodné podezření, že to máte v úmyslu, Vás může zadržet. Ten opilý šmejd ale původně tvrdil, že řídit bude jeho střízlivá přítelkyně, což lze na místě težko vyvrátit.
0/0
26.10.2004 15:40

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
To je ale tvrzení strážníka. Vzhledem k divoké střelbě, která byla jak z amerického filmu,lze o tom pochybovat. A jak víte,že byla střízlivá. Pokud jsem pochopil,oba šli z restaurace. A v případě,že by to bylo tak,jak tvrdíte,JH je tak rušné město,že nemohli chvíli počkat. A i tak střelba do obsazeného vozu a vzhledem k tomu,že zásah byl do plic,opravdu nelze tvrdit o pokusu zastavit auto. Spíš snaha rozstřílet oba. Kolo a plíce sedícího řidiče jsou trochu jinde. Smůlu má strážník,že on i jeho přítelkyně přežili.
0/0
26.10.2004 15:50

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Pokud to dobře chápu, tak se na zákroku podílely dvě hlídky. Jedna, která odstranila botičku a zahájila stíhání poté, co řidič odmítl zastavit a druhá, jejíž člen se pokusil ožralu zabít. To podle mého názoru snižuje pravděpodobnost, že si strážníci chování řidiče vymysleli. Co se týče možnosti počkat, než auto odjede; stejně tak by mohl počkat řidič, než to hlídku přestane bavit - bylo jeho a výhradně jeho povinností dodržet zákon a nejezdit opilý a stejně tak bylo jeho povinností na výzvu zastavit. Pokud tedy nebudu vycházet z Vaší hypotézy o spiknutí s cílem jej zabít, zdá se mi, že strážníci jednali v souladu se zákonem a výjmečně docela efektivně.
0/0
26.10.2004 16:19

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Možností je,ale pokud berete za efektivní průstřel plic, tak je to trochu nesmyslná efektivita. Takže u botičky byla jedna hlídka a druhá vyrazila na popud první. Přitom dost neobvykle nebyla požadována přítomnost státní policie,která dle mého názoru má větší možnosti zasáhnout. A zastavovat vozidlo 15.ranami,které jsou vystřeleny do výše plic a kde je i spolujezdec,to není zcela košer. Pokud vím,unikající pachatel se zastavuje nejprve varovným výstřelem a pak výstřelem mířeným na pneumatiky. Neznám JH a je možné ( a můj známý z JH to tvrdí),že jmenovaného MP neměla ráda. Je možné, že oprávněně- to nevím. Ale nikoho vzájemná antiapatie neopravňuje,rozstřílet auto  a přinejmenším způsobit trvalé následky.  Takže skutečně tvrdím,že buď to byl úmysl,nebo totální neschopnost strážníků.
0/0
26.10.2004 16:32

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Myslím, že se neshodneme, takže by bylo asi vhodnější počkat na závěry vyšetřování. Mimochodem, varovný výstřel v situaci, kdy Vám jde o život, by byl poslední nesmysl ve Vašem životě. Není bohužel zřejmé, zda v ohrožení života byl střelec, takže počkejme, myslím, že v tomto případě nebude složité vše vyšetřit - provádí ho PČR, tedy jiná složka, než která se na zásahu podílela.
0/0
26.10.2004 16:45

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
K té střelbě, nevím na jakou vzdálenost střílel tento MP, ale v běžných podmínkách při střelbě ve stoje a jednotlivých ran rychle za sebou, kdy nemáte moc času mířit, jste rád že trefíte "vrata od stodoly" i na relativně krátkou vzdálenost. Proto i to zranění bude spíše náhoda, než plánovaná vražda. A myslím, že vystřílet celý zásobník bylo lepší než mířit a vystřelit dvě, které by třeba i minuly. Přece jen auto poškozené střelbou se později lépe vyhledá.
0/0
26.10.2004 16:35

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Vždy jsem byl přesvědčen,že zastavení zla by nemělo překročit hrozbu vyššího zla. Pokud jen vzhledem k tomu,že jede napitý,mu rozstřílím auto a zmrzačím ho a ohrozím jeho i jeho spolujezdkyni na životě,není to uplně to pravé,ořechové.
To je jako,pokud bych všechny nemocné s chřipkou střílel,aby to od nich již nikdo nechytil. Úspěch by byl stoprocentní. Jen nebýt v těch,kteří mají chřipku.
Prostě potírat zlo nesmím tím,že vytvořím zlo větší.
0/0
26.10.2004 16:42

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Nesouhlasím. Ožrala může někoho přejet, takže ať radši zařve on a případně jeho spolujezdci, kteří ho nechali řídit, než kdokoliv jiný, zákon dodržující.
0/0
26.10.2004 16:46

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Jistě pacient s chřipkou,žloutenkou či TBC může někoho nakazit,tak ho radši hned zastřelíme. :-(((. Ne, to že by mohl něco udělat je přeci něco jiného,než že udělal. Pak by mohl městký policista zastřelit i černého pasažéra,vždyť jezdit na černo se taky nesmí. A nebo si vybrat kohokoliv. Vždyť každý z nás může být potencionálním zlodějem,vrahem či násilníkem. Proto nikdy nemohu při zábraně nějakého trestného činu použít vyšší násilí. A vzhledem k tomu,že se jednalo o obydlenou oblast,riziko zranění či smrti nevinných zde bylo.
0/0
26.10.2004 16:59

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Chřipka, žloutenka, TBC nejsou dnes už smrtelné. Černý pasažér také pravděpodobně nezabije. Ale pokud by u nás z nemocnice utekl např. někdo s ebolou, tak bych souhlasil i s použitím zbraně. (Se podívejte na katastrofické filmy, jak to řeší v Americe ) Vy předpokládáte, že někdy něco ukradnete, někoho zabijete...? Jinak mlčky předpokládám, že policista střílel směrem, kde ve vzdálenosti smrtícího účinku zbraně nikdo nebyl, atd.
0/0
26.10.2004 17:07

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Máte chybné informace. TBC je podle Světové zdravotnické organizace horší neřád,než celá ebola. Má ve světě asi 3 miliony mrtvých v posledních letech a mortalita dnes je i u nás kolem 10 %. A přesto se tuberkulozní pacienti nestřílejí a to ani když utečou z nemocnice. A co se týče směru,vzhledem k tomu,že vím,kde jsou plíce a kde má auto kola, nepředpokládám,že došlo k záměně.
0/0
26.10.2004 17:12

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Tak to o TBC jsem nevěděl. Takže v případě takového utečence by šlo o obecné ohrožení nebo tak něco? Tam zákon umožňuje použití služební zbraně, ne? Tedy v případě, že nebude reagovat na výzvu ani na vyrovný výstřel. Navíc člověk s TBC na tom nebude fyzicky příliš dobře, takže se nabízí jiné způsoby zajištění.
No z určitého úhlu plíce a kolo (levé zadní) nejsou zas tak daleko od sebe. Navíc jak jsem psal výše, nevím na jakou vzdálenost střílel, takže pokud poslední výstřely padly na vzdálenost převyšující 50 metrů, může být MP rád, že trefil auto.
0/0
26.10.2004 17:22

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Ano,taky v tomto případě nemocný s TBC nemá právo odmítnout léčbu,případě rozhdnout a jejím předčasném ukončení. Jinak budu oponovat,s TBC můžete dlouho žít bez toho,abyste ji i na sobě poznal. Prohlídkou procházejí lidé,kteří s Vámi přišli do kontaktu posledních zhruba 6 měsíců.
Ale stejně mne nepřesvědčíte,že střelba byla nutná. Lze to učinit i jinak. A to,že nebyla přivolána Policie ČR a celý zásah organizovali měšťáci, u mne vyvolává silné pochybnosti.  Prostě-trvám na tom,že šlo o selhání nebo úmysl strážníků.
0/0
26.10.2004 17:30

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Uvidíme, až se případ vyšetří.
Jinak už dlouho jsem si na Idnes s někým takhle inteligentně nepopovídal.
0/0
26.10.2004 17:39

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Počkáme. I mne se tato diskuze líbila. Beru odlišný názor,ale nemám rád,pokud někdo nahrazuje nedostatek argumentů hulvátstvím a arogancí. Takže díky.
0/0
26.10.2004 17:46

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Máte zajímavý žebříček hodnot - já osobně bych opilé řidiče střílel na potkání. Tento navíc podle všeho byl agresivní - opravdu si myslíte, že jedoucí agresivní opilec je menší zlo než mrtvý agrsivní opilec ?
0/0
26.10.2004 16:47

Don Night

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Do situace, chodce přejetého ožralou se může dostat kterýkoliv slušný občan celkem lehce (no zrovna já moc ne, protože jezdím všude autem, ale to je jedno, i mě se to týká). Což se mi příliš nelíbí a takovouto situaci nechci a po policii naopak chci aby jí zabránila jak jen může. Do situace postřeleného ožraly se žádný služný občan dostat nemůže. Tečka.
0/0
26.10.2004 17:00

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavý...
Platí vše,co jsem uvedl pro nick: Don Night. Jinak možná,že ti strážníci by taky rádi stříleli opilé řidiče na potkání. Já z nich taky nejsem nadšený. Ale zákon to ani Vám,ani mněmani těm strážníkům neumožňuje. A je to dobře. Právní systém nelze nechat na názoru jednotlivce. Bohužel střelba po chodci na červenou v Plzni a tato akce skutečně zavání vendetou.
0/0
26.10.2004 17:03

meninkokot

Re: Zajímavý...
MP je pořádková policie má hlídat jestli se někde nevy**re pes a né se sr*t do práce státní policie těmto lidem nepatří bumerang do ruky neboť si ublíží a voni jim daj do ruky kvéry a tady je výsledek patnáct ran dokáže jea a jen cholerik
0/0
26.10.2004 15:09

1234freak

Re: Re: Zajímavý...
U pořádkové policie v JH to evidentně všichni nemají v hlavě v pořádku.
0/0
26.10.2004 15:11

PsyTrip

Hmm
Tady si dělá policie co chce a hlavně městská policie. Jen se na ně podívejte, takový nemehla, budižkničemu který by nevzali ani do fanriky k pásu. Kovbojové a machři s IQ lvího prdu. Fajn - asi byl wopilej, měl zastavit, ale vystřílet na něj zásobník...? Tady snad nejsme na divokém západě. I když někteří naši policisti kteří si přečetli lepolero pro děti kovbojů asi jo...
0/0
26.10.2004 12:22

Cert_Bertik

Re: Hmm
Návrh pro starostu a vrchního strážníka
Vybavte své ostrostřelce samopalem,ručními granáty a panceřovou pěstí,aby při podobném příštím zásahu zlikvidovali nejen viníka,ale i všechny svědky a mohli si určit svou vlastní verzi,kterou jim žádný svědek nebude ničit. Z patologie to lze již jen těžko.
0/0
26.10.2004 12:43

meninkokot

Re: Hmm
to máš tak jsou to samí vyrovnaní lide proto šli k MP u náboru  odpovíš na jednu otázku kolik je jedna a jedna . kamarád jím řekl že tři a oni mu řekli žej vlastně řekl  více než chtěli a byl přijat  moc nikde nepobíhej neboť ten kdo utíka je podezřelej.
0/0
26.10.2004 12:45

oldcanis

Re: Re: Hmm
Kokotíku, nech už těch nesmyslů. Tvoje IQ už je nám jasné.
0/0
26.10.2004 14:55

meninkokot

Re: Re: Re: Hmm
ale určitě je větší než tvoje FÍZLE   zatím si nic nenapsal troubo
0/0
26.10.2004 15:02

oldcanis

Re: Re: Re: Re: Hmm
Ty Blbe, než psát takový hovadiny jako Ty, je lepší nepsat nic.
0/0
26.10.2004 16:14

navsteva

Informace po X dnech
A proc se to, ze s nim ve vozidle nekdo jel dozvidame az po 5 dnech? To totiz podstatne meni situaci. Strelbu na opilce jsem obhajoval, ale pokud s nim ve vozidle nekdo byl nebyl to asi postup zcela na miste. Meli zvolit jinou variantu...napr. i to ze by bylo pouzito k jeho zastaveni sluzebniho vozidla...pokud ten ridic nebyl uplne na kasi, asi by neriskoval stret v plne rychlosti ci naraz do sloupu nebo stromu.
Ad. Francie minuleho tydne....zenskou zalovat za spolucast na spachani trestneho cinu, jemuz nezabranila, hlavne ale se nepokusila podle svych moznosti zabranit...napr. privolanim policie.
0/0
26.10.2004 11:59

meninkokot

vyrovnaní lidé
V roce  1986 byl zastřelen švédský ministerský předseda Olaf Palme  Následně bylo zjištěno že tohoto ministerskýho  předsedu zastřelili naši polcisté kteří zde byli na služební cestě.. Událost se stala následovně. Když byli ny vycházce a šli kolem kina  z kterého zrovna vyházel Palme s manželkou jeden z policajtu zařval: ježišmarjá hele palme. Druhý vytáhl bouchačku a nasázel do něj plnej zásobník,.  Inteligenti
0/0
26.10.2004 11:57

oldcanis

Re: vyrovnaní lidé
Ten tvůj nick skoro souhlasí. Ale to menin umaž.
0/0
26.10.2004 12:42

meninkokot

Re: Re: vyrovnaní lidé
nic si z toho neděl fízle.
0/0
26.10.2004 12:47

Cert_Bertik

Re: vyrovnaní lidé
A protože to bylo přeci jen silné kafe,tak šel dělat k městské policii do JH.
0/0
26.10.2004 12:46

MacikTruhlik

Skoda
Dobre mu tak. Policajt je tam od toho, aby kontroloval. Nezastavil? Tak ho musi  zastavit on. Nebo se ma cekat az nekoho sejme, smejd nalitej? Patri do lochu az zcerna. Paklize to (bohuzel asi jo) prezije. Skoda, ze policajt neumi lepe strilet. S odvolavanim na pochybne svedky to je snad for, nebo  co....
0/0
26.10.2004 11:51

lookas

Re: Skoda
Ty si blbecek ... proc nestrilel treba do kol aby ho zastavil?
0/0
26.10.2004 12:00

johnyroom

Re: Re: Skoda
Protože kolo by nestrefil ani kdyby vypálil 60 kulí. Na celé auto se přecejenom míří líp i když kulka skončí bůhví kde. Poliši sice mají kvéry ale řekl bych že něco strefit je pro ně nadlidský úkol a když už se náhodou strefí tak to končí takhle. Toho inteligenta bych poslal do basy i s šoférem.
0/0
26.10.2004 12:43

traveler

Re: Re: Re: Skoda
jasně a měl postřílet všechny v autě.... taky řešení. Někdy si říkám, že kdyby byli policajti na úřadu práce  - tedy v evidenci UP - bylo by to lepší.
0/0
26.10.2004 13:02





Najdete na iDNES.cz