Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT připravuje zpravodajský kanál

Česká televize připravuje nový, čistě zpravodajský kanál. Vysílání by měl zahájit během roku. Projekt, který by pro televizi neměl znamenat výrazné finanční zatížení, připravil ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal. Záměr teď posuzuje ředitel veřejnoprávní televize Jiří Janeček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alesnovak1

zajímavé je, že už delší dobu prosakují informace
o soukromé stanici 24.cz, která by se taky věnovala jen zpravodajství. Není divná ta shoda v názvu?
Druhý podotek: pravděpodobně se bude Grossašenko snažit tu ČT2-4 prosadit ještě před volbami, aby mohla být masáž dokonalá...Nemáme společnou hranici s Běloruskem?
0/0
19.10.2004 11:59

maxip

Proč se říká Kanál?
A peoč se říká KANÁL a ne českým slovem STOKA
0/0
18.10.2004 21:58

Pavook

Ok,
dobrá zpráva
0/0
18.10.2004 20:22

celtic

ČT
ČT je jedna z nejkvalitnějších veřejnoprávních televizí v EU, však také před měsícem dostala prestižní cenu
0/0
18.10.2004 18:45

pravicovy volic

dobre
Jeden podstatny rozdiel medzi novou spravodajskou tv a TA3 tu vsak bude.Kym TA3 je privatna a od statu nezavisla stanica, tato nova spravodajska tv bude zrejme komentovat spravy v podobnom duchu ako socialistickej vlade poplatna CT - jej zriadovatel.
Aj tak vsak dufam ze ju hodia aj do nasej kablovky, znacne to rozsiri celkovy dostupny obsah spravodajstva.
0/0
18.10.2004 13:38

Marťásek

Super
Takze se budeme moci divat cely den a nechat si masirovat mozecky od pravdolaskovnich stavkujicich redaktoru podporenych homelessem Rumlem ve spacaku ... Diky. Muj nazor je ten, ze by mely byt 3 zpravodajske kanaly a vsecky nezavisle a soukrome. At je z ceho vybirat.
0/0
18.10.2004 12:37

Moshe Dayan

Re: Super
Neboj na spacák se vysílací anténa přidělat nedá, i když stačí to, co ten trotl plácá ve svém dosahu.
0/0
18.10.2004 12:48

eKaca

Re: Super
priroda nadelila cloveku mozek, aby ho uzival ......... cim vic je u nas TV kanalu, tim mene se na TV divam, ale kdyz uz se divam, tak chci porad na urovni a nikoli slaboduchou estradu s trapnymi moderatory, kteri vari z vody a presvedcenymi o sve vtipnosti a duchapolnosti........ ruzna radia se v tomhle snad predhaneji
0/0
18.10.2004 12:53

mtis

Re: Super
Fakticky!!!
A všechny tři by měly patřit Vovkovi Železnému ...
0/0
18.10.2004 20:31

Outlander

tesim se
No neco takoveho u nas chybi. Slovenska TA3 je dobra. Mozna by nebylo spatne, kdyby vznikla stredoevropska zpravodajska Tv, popripade preklad Euronews i do cestiny pro ty co tolik neumi cizi jazyky(me osobne anglictina problemy nedela, ale je dost ldii, kterym jo). Co se tyce vysilani...korme satelitu a kabelu, ktery proste vsichni nemaji, byc jeste pridal internetove vysilani. Tak jak jsou ejdnotlive zpravodajske relace dnes na stranakch CT, tak by tam mohl byt kompletni kanal CT24 a to ve vice provedenich podle potrebne rychlosti pripojeni.
0/0
18.10.2004 12:37

eKaca

Slava
konecne zprava ze ktere muze mit clovek trochu radost, divam se na TV3 a klopytam na CNN. Zpravy na ceskych kanalech byvaji dost straslive, pripominaji estradu nebo toulavou kameru zajimavosti.
0/0
18.10.2004 12:32

cejkis

Re: Slava
Nemůžeš srovnávat cnn a novu..to prostě nejde. Cnn je profi zpravodajstvi se vším všudy a nova je bulvár pro blbečky.
0/0
18.10.2004 13:50

vafla

Re: Re: Slava
Tak mi z toho vychází (podle sledovanosti), že máme v republice více než polovinu blbečků.
0/0
18.10.2004 15:24

wo_co_go

Re: Re: Re: Slava
vychazi Ti to dobre, bohuzel....
0/0
18.10.2004 18:07

Xaver01

Dobrý nápad
I když je zatím skutečnou vlajkou českého zpravodajství česká redakce BBC, přijímatelná všude možně, rozhodně je zpravodajský televizní kanál výborný nápad. A to i proto, že ČT 24 by poskytovala informace pro lidi bez ohledu na to, jestli pracujou přes den či přes noc. Doufám, že ČT jako veřejnoprávní instituce si prosadí, aby byla v základních nabídkách KTV, tzn. aby nebyla zpoplatněná zdvojeně, resp. aby kabelovka neokrádala zákazníky cizím peřím.
0/0
18.10.2004 11:27

4omega

Re: Dobrý nápad
..ne všude je kabelovka..bohužel...já bych to dal i do vzduchu...
0/0
18.10.2004 11:31

Moshe Dayan

Re: Re: Dobrý nápad
UPC se dá chytit i po mikrovlně.
0/0
18.10.2004 12:16

Mumat1

Re: Re: Re: Dobrý nápad
Ale pokud to nepůjde chytit normálně anténou, nebude to náhodou porušení povinností veřejnoprávní televize?
0/0
18.10.2004 12:27

Fatman68

Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
Přesně tak, troufám si odhadnout, že se na to nebude moci dívat velká většina koncesionářů, což mi přijde poněkud divné.
0/0
18.10.2004 13:46

4omega

Re: Re: Re: Dobrý nápad
Po mikrovlně? To je nějaká novinka...nemyslíš náhodou to jejich satelitní vysílná za 1000 Kč měsíčně?...zlodějina...
0/0
18.10.2004 12:49

Moshe Dayan

Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
Zlodějna to je, ale stačí, když se připojí jeden uživatel v domě a ostatní se připojí na něj. Tím poplatek značně snížíš.
P.S. za 1000 bych do toho taky nešel
0/0
18.10.2004 13:03

4omega

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
...to se ale všichni musí dívat jen na jeden kanál, který právě sleduje ten, kdo má tu kódovací kartu, ne?
0/0
18.10.2004 13:06

Moshe Dayan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
Vůbec ne, to jenom pomocí několika metrů koaxu rozvedeš signál, ovšem musíš ještě provrtat pár zdí.
0/0
18.10.2004 13:16

Pšenda

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
Fakt geniální řešení. Zejména pro rodné domky.
0/0
18.10.2004 13:09

Moshe Dayan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý nápad
Raději v rodinném domku bez kabelovky, než v paneláku s ní.
0/0
18.10.2004 13:17

Fatman68

Re: Re: Dobrý nápad
Přesně tak, troufám si odhadnout, že se na to nebude moci dívat velká většina koncesionářů, což mi přijde poněkud divné.
0/0
18.10.2004 13:44

Feda1

Jo, jo ..
No konecne, kdyz se deje opravdu neco zajimaveho .. musim porad kontrolovat cas zprav na CT ... pokud to bude skutecne standartni zpravodajska TV, jako TA3, CNN a podobne ... bude to GUTE !! Zatim dost casto sleduju TA3, pac tam dost davaj i informace z CR a musim uznat, ze v tomhle jsou slovaci podstatne dal ... a vavyseni nakladu asi opravdu nebude drasticke .. pokud vim ma CT v czechlinku jeden volnej kanal!
0/0
18.10.2004 11:24

Moshe Dayan

Re: Jo, jo ..
Souhlas, na TA3 jsou zprávy z ČR často uvedeny dřív a v rozsáhlejším bloku, než na ČT.
0/0
18.10.2004 11:28

4omega

Re: Re: Jo, jo ..
TA 3 je dost dobrá...
0/0
18.10.2004 11:32

majklos

Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
 Uvědomujete si jaké musí mít dnes ČT rezervy ve svém rozpočtu když je schopna zřídit další TV kanál a přitom nezatížit rozpočet ?? Jak je to potom s navyšováním poplatků ??
0/0
18.10.2004 11:12

4omega

Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
Co blbneš? Vždyť mají i v současné době kompletní zpravodajský servis, moderátory, redaktory, techniku,  zpravodajské informace..Jde jen o to to dát do éteru online a ne jen několikrát denně...věřím, že to navýšení nákladů nebude dramatické.
0/0
18.10.2004 11:15

4omega

Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
P.S. V ekonomice se tomu říká efektivita nasazení výrobních prostředků....
0/0
18.10.2004 11:16

majklos

Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
Jsem rád že sae na to díváš ekonomicky. Jednoznačně to totiž ukazuje že DNES nejsou prostředky využívany ekonomicky a v ČT mají rezervy.
0/0
18.10.2004 11:22

krabi

Re: Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
je to logické a jasné, máš pravdu
0/0
18.10.2004 11:28

4omega

Re: Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
Negoval jsi můj výrok, ale to je nelogické..jak chceš lépe využívat prostředky na zpravodajství, než na zpravodajství..místo toho, abychom byli rádi, že se to snaží zlepšit, tak to kritizujeme...typicky české...
0/0
18.10.2004 11:29

majklos

Re: Re: Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
typicky české.. velmi laciný  obrat... Já tady poukazuji na hospodaření ČT na základě informace o novém kanálu.. chceš li opět převod do ekonomiky podniku : Je to stejné jako kdyby tvůj podřízený výrobní ředitel neustále požadoval navýšení rozpočtu a pak by najednou na poradě řekl že navýší výrobu a vlastně nebude požadovat ani lidi ani investice.. co by sis o něm myslel ?? 
Myslím že každý si odpoví stejně..
0/0
18.10.2004 11:34

krabi

Re: Re: Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
logika je v tom, že v čt je mnoho nevyužitých zpravodajců a zpravodajské techniky (možná i zpravodajců jiných nežli novinářů  ), a mohli by  je prpustit, techniku prodat
0/0
18.10.2004 11:35

Pšenda

Re: Re: Re: Re: Re: Novinka prý nezatíží televizní rozpočet
Chceš psa bít, hůl si najdeš....
0/0
18.10.2004 13:13

4omega

Pokud to bude něco jako TA 3 na Slovensku..
...tak to bude prima. Podobný kanál mi u nás chybí.
0/0
18.10.2004 10:44

krabi

Re: Pokud to bude něco jako TA 3 na Slovensku..
mně chybí taky, ale nemusím povinně platit "vládní vlnku" , chtěl bych mít možnost to  neplatit co nechci a koupit si jen co chci, jako např. noviny. V době digitalizace není problém aby bylo více soukromých TV , jako např.  jsou radia nebo přidat český zvuk a rozšířit např. Euronews apod.
0/0
18.10.2004 11:26

4omega

Re: Re: Pokud to bude něco jako TA 3 na Slovensku..
Částečně máš pravdu....když se podívám, jak tu pomalu postupuje zavádění pozemního dig. vysílání, resp. jaký paskvil tu plánují (málo kanálů, málo distributorů), tak je mi špatně...v Německu to běží a je to absolutné bomba, vím, jak to vypadá v berlíně...super nabídka a kvalita.
0/0
18.10.2004 11:31

krabi

vládní vlnka
no jestli to bude dělat dosavadní redakce ČT, tak je to další vládní vlnka za peníze koncesionářů, kteří musejí platit chca nechca, fuj 
0/0
18.10.2004 10:39

mobilní

A kdyby jenom to
Ani trochu nevíte co se všehno chystá! www.wwweb.cz
0/0
18.10.2004 10:26





Najdete na iDNES.cz