Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelská armáda se stahuje z pásma Gazy

Izraelská armáda začala stahovat vojáky i techniku ze severu pásma Gazy. Důvodem je začátek muslimského postního měsíce ramadánu, který začal dnes. Sedmnáctidenní ofenzíva si vyžádala na 100 mrtvých Palestinců a měla zabránit palestinským ozbrojencům útočit raketami na Izrael.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

... k návratu potřebují 20 minut...
kromě  útočným raketám se málo pozornosti venuje útokům záludnějším
např.
a řadě podobných , vůbec palestinskou TV by bylo vhodné častěji  přebírat...
0/0
17.10.2004 17:36

Dan 1

Re: ... k návratu potřebují 20 minut...
Zapomněl jste uvést číslo do ústavu, jako to činíte obvykle...
0/0
17.10.2004 19:20

Reginaldo

Palestincům vadí izraelské ničení
Za úspěch označila izraelská armáda svou 17denní ofenzivu v severní části pásma Gazy namířenou proti palestinským ozbrojencům, kteří raketami ostřelují izraelské obce. Místní civilisté si ale stěžují na rozsáhlé bezdůvodné ničení palestinských sídlišť. Akce, při níž přišla o život stovka lidí, byla nejkrvavější izraelskou operací v pásmu Gazy za poslední 4 roky.
 
         
 
 
0/0
17.10.2004 14:18

tajemník létajícího ostrova

.
jdu spat... zitra je taky den
0/0
17.10.2004 2:40

Jindriska_Hojerova

Re: .
Pane tajemníku, mohl by jste usnout navěky. Jindra mi už slíbil, že někde seženě věnec s nápisem "Spi sladce".
0/0
17.10.2004 14:13

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: .
zkus popremyslet nad tim, proc se tomu smejes krecovite sam...
0/0
17.10.2004 14:37

leho

Proc se Palestincum rika Palestinci??
Jsou to vlastne Arabove co zili na uzemi dnesniho statu Izrael nez byl zahajen na Izrael utok den po jeho zalozeni v roce 1948 vsemi sousedicimi arabskymi zememi. Tihle Arabove ne ze by byli vyhnani izraelskou armadou, ale arabsti politici je vyzvali k opusteni obydli se slibem, ze az zazenou zidy do more, budou se moct vratit a jeste si zabrat pekna zidovska obydli. Jenomze arabske armady byly porazeny, tzv. Palestinsti uprchlici se rozmnozili z puvodnich asi 800 000 na 5 milionu a ted teprv je to problem. Jenze je to predevsim arabsky problem a Arabove vcetne normalnich lidi i politiku si mysli, ze se vse vyresi, kdyz zidy pobijou a konecne nekdy do toho more zazenou. Jenomze tohle se nikdy nestane...
0/0
17.10.2004 1:58

tajemník létajícího ostrova

Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
to ze je arabske staty vyzvaly aby opustili svoje domovy je uboha lez, sice od tebe mne neprekvapi uz asi nic, nicmene to ze tohle nevis mne celkem prekvapuje... slovo palestinci se pokud vim pouziva nekdy od 70. let... pokud ti to cini problemy muzes zacit patrat treba po tom, proc se indianum rika indiani a proc se klokanovi rika v anglictine kangaroo...
0/0
17.10.2004 2:04

leho

Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
Tak posli nejakou info jak se to vlastne stalo, totiz nenasel jsem nikde zadny konkretni info krome izraelskych zdroju. Napsat, ze to je lez je metoda Rudyho Prava. Rad si poctu...
0/0
17.10.2004 2:15

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
chtit po mne abych neco o pul treti rano hledal je trosku moc nemyslis? Zkusim se kouknout zejtra jestli neco nekde najdu... nicmene staci se pouze zamyslet a zjistil bys ze odsun palestinskeho obyvatelstva z uzemi budouciho izraele bylo to, o co se tehdy zidovske teroristicke organizace snazily, takze nejake rozhlasove pobyzeni arabskych vlad aby arabove opustili svoje domovy v palestine by akorat silne nahravalo izraeli... hromadny odsun palestincu nastal az po masakru v dajr jasinu, coz potvrdil sam Begin, kdyz rekl ze nebyt jasinu, tak by izrael nevznikl ( cimz se zaroven snazil obhajit ten masakr )
0/0
17.10.2004 2:25

leho

Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
Ten masakr je taky pekna bolsevicka propaganda. Deir Yassin totiz lezi na dulezite silnici k Jeruzalemu a tri dni pred masakrem kterej provedli Izraelci Arabove zmasakrovali zidovske civilisty. Obsazeni Deir Yassinu totiz bylo v planu Izraelske armady na zabezpeceni dulezite dopravni tepny a kdyz vojaci nasli rozkladajici se zohavene mrtvoli svych spoluobcanu, tak to nekteri neunesli a mstili se. Ja se jim moc nedivim... 
0/0
17.10.2004 2:49

leho

Re: Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
...mrtvoly ...(!!!)
0/0
17.10.2004 2:50

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
Bolsevicka propaganda? Tak se rozhodni... doslo k tomu masakru nebo nedoslo? A muzes byt konkretnejsi? O jakem masakru zidovskych civilistu mluvis? A o jake izraelske armade???
0/0
17.10.2004 12:40

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
a jeste jedna otazecka... jakych spoluobcanu???
0/0
17.10.2004 12:52

jezkovy_voci

Re: Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
To není pravda. Obyvatelé Deir Yassinu se neúčastnili konfliktu a dokonce spolupracovali s Haganou. Obsazení nebylo v plánu, neprovedla ho pravidelná armáda Hagana, ale skupiny Irgun a Lehi protože si mysleli, že to bude snadný cíl. Chtěli se zbanit image teroristických organizací a pomoci Haganě, ale neměli přitom bojovou zkušenost. Velitel Hagany dokonce ze začátku odmítal obsazení Deir Yassinu a navrhoval jim jiný cíl. Oni to ale odmítli, protože ten byl pro ně příliš těžký. Byli to obyčejní zbabělci a vrazi. Ani ten Deir Yassin nedokázali dobýt a musela jim přijít na pomoc Hagana. Vraždění zajatců nastalo až po odchodu Hagany ze vzteku nad tím, že měli při dobývání vysoké ztráty.
0/0
18.10.2004 1:10

jezkovy_voci

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
Svědectví jednoho důstojíka Hagany:
Eliahu Arbel arrived at the scene April 10. He was an Operations Officer B of the Haganah's Etzioni Brigade.
"I saw the horrors that the fighters had created. I saw bodies of women and children, who were murdered in their houses in cold blood by gunfire, with no signs of battle and not as the result of blowing up the houses. From my experience I know well, that there is no war without killing, and that not only combatants get killed. I have seen a great deal of war, but I never saw a sight like Deir Yassin" (Yediot Ahronot, 1972-02-05)
0/0
18.10.2004 1:14

jezkovy_voci

Re: Re: Re: Proc se Palestincum rika Palestinci??
Tak si počti třeba tady nebo tady.
0/0
18.10.2004 0:35

fleret

Tajemniku,proc myslis
ze Jezkovi voci dava vsem v palest. otazce na prde*.?Podle me dostavaji na prde* vetsinou palestinci od Izraelcu...no nic,pokud se ale domnivas,ze tady kdoko-li ovlivnuje beh cehoko-li,pak prosim,proti gustu zadny disputat...
0/0
17.10.2004 1:54

fleret

Re: Tajemniku,proc myslis
...jinak jsem rad,ze me venujes takovou pozornost = temer v kazdem tvem tretim prispevku se vyskytuje slovo Fleret :-)))) a to vzdy ve spojitosti s necim spatnym :-))...to neni od tebe pekne
0/0
17.10.2004 1:57

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Tajemniku,proc myslis
fakt v kazdym tretim? Musim to hlidat...
0/0
17.10.2004 1:58

fleret

Re: Re: Re: Tajemniku,proc myslis
a taky si davej pozor na pritroubly deleni na pratele a nepratele v debate...to je trochu na makovici,ne ? Ja se napr.vubec necitim bejt v roli tvyho nepritele,i kdyz s tebou vetsinou nesouhlasim...nicmene,pokud si myslis ze tohle deleni je to nutne,pak to delej dal - priradis se tak k nekterym mistnim komunistickym troskam - ti zpravidla jdou poznat i podle zpusobu psani a to i m momente,kdyby se tisickrat dusovali,ze mezi tuhle luzu nepatri a nikdy s ni nic nemeli... zkratka poznas je na sto metru proti vetru...
0/0
17.10.2004 2:09

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Tajemniku,proc myslis
ale vzdyt ja nikoho na pritele ci neporitele nerozdeluju... to dela danik se svym unipolarnim videnim sveta, kde v globalnim meritku existuje pouze dobro a zlo... ty muj nepritel taky nejsi, pac s neprateli se preci nediskutuje, s nima se bojuje...
0/0
17.10.2004 2:18

tajemník létajícího ostrova

Re: Tajemniku,proc myslis
jetzis marna... a kde jsem tvrdil ze tady nekdo ovlivnuje beh cehokoliv... jediny co tady muzes ovlivnit je beh diskuze, a to evidentne mnohe silne s*re, vid flero  Jinak jsem rad ze uznas, ze palestinci dostavaj na prdel... pouze upozornim ze nepisu teroristi, ale palestinci...
0/0
17.10.2004 1:57

fleret

Re: Re: Tajemniku,proc myslis
no jisteze na prde* dostavaji palestinci...kdyz se nekde neco semele,tak to vzdycky od*erou lidi...teroristi ne,ti s tim musi pocitat a nebo jeste na tu prd* pridaji vlastnim,stejne jako v Iraku :-))
0/0
17.10.2004 2:02

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Tajemniku,proc myslis
no mas pravdu, nicmene by me zajimalo co ti na tom prijde k smichu...
0/0
17.10.2004 2:05

fleret

Re: Re: Re: Re: Tajemniku,proc myslis
:-))) jak tady piseme slo prde* s hvezdickou :-))),takovej Hovnival ji pise bez hvezdicky...no rekni,neni to lepsi bez ty hvezdy ? :-)))
0/0
17.10.2004 2:12

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Tajemniku,proc myslis
urcite... je to pak vetsi prdel...
0/0
17.10.2004 2:26

tajemník létajícího ostrova

pratele a nepratele
sice hodina pokrocila, nicmene nejak nestacim zapisovat ty poznamky o jakemsi skoleni ale to je fuk... faktem zustava, ze mistni zastanci te "jedine spravne cesty" me zkratka pripadaji smesni... at uz se jedna o muchabarat dana, ktery cosi plkal o svych oponentech, ale nestrpi jakykoliv rozdilny nazor nebo cizkovskeho fleru, ktery svoje cizkovstvi dava v opilosti setsakramentsky najevo... jinak fakt me bavi cist diskuze cloveka s nickem "Jezkovi_oci" protoze vam v palestinske otazce dava vsem tezce na prdel... toz dobrou bojovnici... snete za lepsi svet bez levicove spiny, kde budou davy bojovat za lepsi budoucnost... a poznamka pro dana 1: Chlapce tebe musi fascinovat vsichni diktatori, vzdyt tve sneni o unipolarnim svete, o spolecnem boji proti nepriteli, o dobru a zlu a o vetsi bezpecnosti vsichni diktatori sdileji s tebou... Perun s tebou
0/0
17.10.2004 0:37

1234freak

Re: pratele a nepratele
0/0
17.10.2004 0:40

Taras Bulba

Re: Re: pratele a nepratele
Oslové vždy ve spolek se drbou.
0/0
17.10.2004 1:01

1234freak

Re: Re: Re: pratele a nepratele
A další do stáda se vždy rád přidá.
0/0
17.10.2004 1:02

Dan 1

Re: pratele a nepratele
O uni- bi- a multipolaritě jse vedl loni dlouhou diskusi s pplk. Lemplem, jenže s ním diskutovat lze, na rozdíl od tebe je inteligentní. Unipolarita není diktatura, znamená dominanci jedné velmoci. Bipolární svět studené války hrozil neustále krizí a mír paradoxně zachraňovalo šílené tempo zbrojení na obou stranách, zejména pak vývoj jaderních zbraní, jimiž se velmoci drželi v šachu. Nyní sme svědky spojenectví a spolupráce supervelmoce s velmocemi, jako je Čína a Rusko. Není místo na světě, které by nebylo ohroženo islámským fanatismem a to platí i pro státy muslimského světa. Jen zdánlivě stranou zůstává ČLR, která zatím díky tvrdé ruce a zkušenostem Chu Ťin-tchaa z problémových regionů nepovolí případné odstředivé tendence AO Sin-ťiang a Ning-sia. Čína si ale rizika uvědomuje, zvláště když někteří etničtí Ujguři z ČLR byli cvičeni v afghánském táboře al-Badr. Ani ty, ani ježčí oči jste s žádným argumentem nepřišli, jen rádobyvtipně zpochybňujete fakta, která se vám nehodí do ideologického vetešnictví. Na nic víc se nezmůžete. To, co tu předvádíš, je ukázka argumentační impotence, která není jen tak k vidění.
0/0
17.10.2004 0:53

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: pratele a nepratele
no vidis to dane... vyplyvnul jsi tady sahodlouhy plk, ale nerekl jsi vlastne nic... to ze si nektere z nas, kteri tady prakticky vedou nejvetsi diskuze, beres do huby a hazis na ne spinu znaci pouze fakt, ze mas zrejme velky problemy je argumentacne prebit...  jestlize se mnou diskuzi vest neleze, pak nechapu co tady uz rok delame  To ze jsi diskutoval s nakym lemplem je mi celkem  fuk... to ze uznavas ze s nim diskuzi vest lze, znaci fakt ze ho zrejme pravdepodobne znas, ze jine nazory mate shodne nebo ze jsi z neho zkratka podelanej za usima... takze daniku muzes dal snit o unipolarnim a bezpecnem svete a diskutovat s plukovnikama... nastesti se tve sny nikdy nestanou skutecnosti, protoze demokracie a svoboda sebou prinasi i znacnou miru odpovednosti a rizika a kvuli islamskemu strasakovi a diktatorskejm radobydemokratum jako ses ty se toho vseho doufam vetsina rozumnych lidi nehodla vzdat...
0/0
17.10.2004 1:09

Dan 1

Re: Re: Re: pratele a nepratele
Baron von Lemp je starý voják, který by mohl být mým otcem, názory máme rozdílné, ale při troše trpělivosti se na základních styčných plochách shodneme. S argumenty problém nemám - vysvětlil jsem ti definice různých pojmů, abys pochopil, co tím kterým slovním spojením myslím. Marně. Nemyslím, že jsem neřekl nic, ale ty, jak je tvým zvykem, namísto oponentury a protiargementů ses sem vyblil. Jsi ničemný a jak už jsem napsal, dutá, prázdná nádoba.
0/0
17.10.2004 1:21

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
to vis... jak nekoho vidim blit tak bliju taky... ja narozdil od tebe tvuj postoj respektuju a mam samosebou na nej i nazor svuj... to vase bojovne druzstvo nazyva sve oponenty levicakam, komunistama, obhajcema teroristu nebo jen tim co pises vyse... pak me a ostatnim jiste jako spravny demokrat musis priznat pravo nazyvat napr tebe diktatorskym snilkem... nemam pravdu? osttane jake moje nazory ti pripadaji nepravdive? To ze svinstva nepachaji jenom palestinci ale i izraelci? To ze problem neni islam, ale nabozensti fanatici? Nebo to ze valka v Iraku byla obhajovana nepravdivymi, smyslenymi a zavadejicimi informacemi?
0/0
17.10.2004 1:31

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
No dobře tedy, příště tady rozeberu některé teze islámu, přidám něco z Koránu a to, jak to interpretují někteří někteří teologové. Dělal sem to mockrát, ale to nevadí, jsem celkem trpělivý a chápu, že někomu se musí některé věci opakovat vícekrát. Někdy se mi chce sice hořce plakat, když čtu tvá literární díla, ale soukromé pocity do toho plést nebudu...
0/0
17.10.2004 1:39

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
spravne daniku... konecne jsi prozrel...  "a to, jak to interpretují někteří teologové"
0/0
17.10.2004 1:40

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
Průšvih je, že všichni podobně, jen s větší či menší mírou radikalismu. Já cituji z 90% jednoho relativně umírněného, který žije v GB, a tam a v USA přednáší, abych nebil obviňován, že k argumentaci používám nějaké fanitiky, řezající hlavy.
0/0
17.10.2004 1:45

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
no jo... "vsichni podobne"... to je neco jako klasika pri manzelsky hadce "nikdy jsi po sobe neuklidil..."
0/0
17.10.2004 1:48

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
Tak si k tomu něco nastuduj... A uklidit by sis po sobě občas moh. Chudák manželka...
0/0
17.10.2004 1:53

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
nemam manzelku...
0/0
17.10.2004 1:59

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
Tak manžel, to je jedno. A neodmlouvej pořád.
0/0
17.10.2004 2:04

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
manzela taky nemam...
0/0
17.10.2004 2:06

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
ono tvrdit ze za vsechno muze islam je stejne zcestny jako to ze za vsechno muze zapad...
0/0
17.10.2004 1:50

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
To nikdo takhle neformuluje, mohou za to jeho fanatičtí vyznavači, kteří všechno, co je napsané, berou doslova, což není jen problém muslimů.
0/0
17.10.2004 2:07

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
no hura...
0/0
17.10.2004 2:27

leho

Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
Jaky svinstva ze to ti Izraelci pachaji?? Krome toho ze se obcas nechtene strefi do palestinskych zivych stitu o zadnych nevim. Absolutne se to neda srovnavat s posilanim palestinskych vyrostku opasanych dynamitem do jeruzalemskych restauraci a MHD. Rad bych se opravdu doslech o nejakych konkretnich izraelskych zverstvech, zvatlani ve smyslu ze kazdy vi ze to delaji nic neznamena...
0/0
17.10.2004 1:50

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
zrovna jedna zpravicka stara jen 4 dny...  http://www.novinky.cz/04/17/87.html
jinak ti muzu poreferovat o nesmyslnem boreni domu, palestinskych rukojmich pouzivanych vojaky IDF, utoky zidovskych osadniku na palestinske deti ktere sly do skoly atd... ale tobe to rikat je jako hazet perly svinim...
0/0
17.10.2004 1:54

leho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
To jsou zcela ojedinele pripady, ja taky nevim, co budu delat az ke me bude bezet nekde v Iraku vyrostek z batohem a neco rvat, at je to holka nebo kluk, budu muset se velice rychle rozhodnout co udelam ve zlomku vteriny. Samozrejme vsichni Izraelci nejsou 100% svati, ale jak uz jsem napsal, to se neda absolutne srovnavat s masovym nasazenim palestinskeho terrorismu. Podivej se treba na tohle http://soberingup.brinkster.net/ETerrorMovie.html , ale je to holt izraelska produkce, neboli tzv. sionisticka lez, ze ano...
0/0
17.10.2004 2:05

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pratele a nepratele
ano jiste... az proti tobe pobezi mala holka tak to do ni praskni a az bude lezet v krvi na zemi tak do ni jeste nasypej celej zasobnik...   izraelsky akce se velice snadno obhajujou srdceryvnym videickem... mohl bych ti sem hodit stejny akorat se zabery s roztrhanyma palestinskyma detma a civilama, ktery se nahodou prochazeli po ulïci kdyz kolem jel terc z hamasu ve svym aute... jen bych ti pripomel ze celkovej pocet izraelskych obeti (civil+vojak) nedosahuje poctu ani pouze civilnich palestinskych obeti...
0/0
17.10.2004 2:15





Najdete na iDNES.cz