Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci si škrtli plat, policie dostane víc

Poslanci zrušili letošní 14. platy ústavním činitelům, soudcům a státním zástupcům. Před měsícem to přitom odmítli. Od příštího roku si "platy navíc" rozdělí už během roku. Těšit se mohou i policisté a hasiči - lidovcům se nepodařilo prosadit, aby se odložilo zvýšení jejich mezd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pet4u

Malá rekapitulace 2
Naproti tomu policisté nesmějí být v žádné politické straně, nesmějí kandidovat, nesmějí podnikat, velká část z nich denně riskuje život... Od příštího roku jim přibyde 300 hodin neplacených přesčasů (skoro dva měsíce), 100 hodin neplacených svátků či víkendů (tedy jeden víkendový den každý měsíc). A ty "luxusní renty", o kterých mluví Kalousek? Podle dnešního zákona je dostávají po deseti letech, podle nového to bude až po 15. Ruku na srdce - kolik z nás vydrželo takhle dlouho na jednom pracovišti? A na závěr jednu poznámečku ze včerejších zpráv: Poslanci ODS jsou rozhodně proti tomu, aby se policistům přidalo. Jsou také proti tomu, aby opakované krádeže (ať už kapesní, v obchodech nebo třeba z aut) byly považovány za trestný čin a jejich pachatelé byli po právu odsouzeni... Ať žije právní stát podle úplatkářů a tunelářů z ODS!!!!
0/0
15.10.2004 11:42

pet4u

Malá rekapitulace
Ano, máme opravdu kvalitní a sociálně cítící politiky. Proč přidávat policajtům, lepší je přece přidat poslancům. Někteří tito "spravedliví" politici křičí, že je nespravedlivé přidávat jen jedné části státních zaměstnanců. Jejich "výjimečná" inteligence jim zřejmě brání si vzpomenout, že zákon, podle kterého se toto zvýšení platů má uskutečnit, odhlasovali před rokem. Pěkně v klidu a tichosti. Ale proč vířit vodu tak brzy před volbami, že? Teď se to hodí mnohem víc, pár hlasů navíc to jistě přinese. Kalousek by si měl vzpomenout, že za jeho působení na Ministerstvu obrany ČR se ve vší tichosti schválily ještě větší výhody pro příslušníky Armády ČR (např. příspěvek na bydlení 8.000,-Kč,  atd.....) než teď pro policisty a média to tak nezveřejňovala. Proč srovnává policisty s učiteli a zdravotníky, proč nesrovnává policisty s armádou. Tvrzení poslanců Vidíma a Tlustého, také Kalouska, že úzká skupina státních zaměstnanců (policisté, celníci, hasiči a vězeňská služba) by měla mít větší platy než ostatní státní zaměstnanci, je demagogie. Armádu platí stát - jaké jsou jejich výhody a platy... Soudci a státní zástupci jsou státní zaměstnanci - a jaké jsou jejich platy... Znám pár učitelů, i pár policistů. Nechtěl bych dělat ani jednu z těchto profesí. Nicméně můžu srovnávat. Učitel odučí něco kolem 20 hodin týdně, velká část jich pak ještě doučuje jazyky, prodává kosmetiku nebo nabízí třeba pojištění. Pominu-li letní prázdniny, každý rodič děcka školou povinného ví moc dobře, kolik dalších prázdnin a ředitelských volen na školách mají.
0/0
15.10.2004 11:42

Martin_Kada

Re: Malá rekapitulace
Nechci být nějak rejpavej. Porovnávat profese policistů a učitelů opravdu nejde. A v neposlední řadě jde i o ty peníze. Moje přítelkyně je učitelka AJ na ZŠ a bere něco okolo 11 hrubého. To je s prominutím "kurevskej rozdíl"! A když už nějakýho učitele znáte, tak si nechte vysvětlit, jak je to s těma prázdninama, naděláváním NV a proplácením suplovaných hodin .... A pročpak asi ty učitelé ještě po odpolednách doučujou? Asi né proto, že je to tak strašně baví a ze školy toho nemaj dost, ne?! Zeptejte se, jak moc elánu odpoledne mají a jak jsou na tom skvěle s hlasivkama, když musejí stále někoho napomínat ..
0/0
15.10.2004 13:00

Michalll

pokud policie podle výše platu
zvýší i své nasazení. tedy ve službě, ve výcviku, v tréninku., v odpočinku ...
ztratí asi přehled o TV pořadech, konečně to by jim rozptylovalo pozornost, naplňovalo paměť málo užitečnými informacemi. Lépe číst odbornou literaturu, zvyšovat si kvalifikaci a kondici i mentální. další výcvikové kursy a třeba , pokud to lze, i jako dobrovolníci v kriminálě by třeba inkognito mohli lépe poznat mentalitu současného zločinu, získat vhled i náhled a po tom všem odevzdat nejen práci odpovídající mzdě, ale i práci na skoro 100 %.
je možná i druhá verze, organizovaný zločin snadno ovládne ziskuchtivé.....
Michal, Libčeves, t. 603771186
 
0/0
14.10.2004 14:22

4omega

Stando...
....tím jsi u mě skončil. A to jsem vás, ČSSD, v posledních volbách volil, protože jsem si myslel, že jste menší zlo než ODS...to jsem ale naletěl....tak hodně zdaru na smetišti politických dějin...
0/0
14.10.2004 14:10

Kryštof Kolumbus

Gross udělal ze slušný policajtů gaunery
Gross udělal ze slušný policajtů gaunery a vyžírky...
Skutečně není zač děkovat...
Tak se u nás buduje vzdělanostní ekonomika, podporují věda a technologie...
Za takový postup by se nemusel stydět ani Metternich s Bachem...
0/0
14.10.2004 11:31

PavelS70

Banánová republika
Plně souhlasím s názorem na přemrštěné soudcovské platy, když si přečtu v dennim tisku, že prům. plat soudce je 76 000,- Kč, tak nevěřím svým očím, takový plat mít většina národa jednou ročně, tak si bude žít jako prase v žitě. Nevím za co si to zaslouží – asi za to, že průměrný soudní spor se u nás táhne 7 let. Prý aby byli nestranní. Slušný a spravedlivý soudce bude dobře dělat svou práci I za poloviční a stale velmi dobrý plat, zkorumpovaný soudce bude zkorumpovaný za jakýkoli plat. Znám to z vlastní zkušenosti.   Na zaměstnanecké platy se nenajde jindy ani 1,5 miliardy navíc, ale kde se vezmou tyto nehorázné mzdy pro soudce, poslance a policii – no tak, že se zvýší daně živnostníkům a že se vezme od příštího roku i těch zbylých 10 % 13. platů ostatním zaměstnancům. Proč se s utahováním opasků vždy začne u těch nejchudších a nejslabších a ti nejbohatší a nejmocnější nejdou sami příkladem, ale naopak si pásky uvolní? Prostě poslanci si 14. platy zruší a rozpustí do 12 měsíčních platů. Jak si někdo může říkat „sociální demokrat“. Copak žijeme v dobách „NDR“?. Připadám si jako za raného feudalismu a obávám se, že tohle nedopadne v naší zemi dobře.
 
0/0
14.10.2004 10:38

palok1

jdk
tak nevím, jak jsme na tom s tou naší demokracií. Měla by u nás fungovat parlamentní demokracie. Vůli lidu by měli realizovat zástupci lidu volení v demokratických volbách. Jestliže by takto volený zástupce reprezentoval svoje voliče, jak je možné, že z hlasování k této diskusi je pro zvýšení platů policistům pouze 13 procent hlasujících a to ještě mám silné podezření, že těch 13 procent hlasujících jsou policajti, kteří místo aby vyrazili do ulic a cikánských slumů tak hlasují na iDnes. Možná by stálo za úvahu sáhnout do kapsy pro klíče a jen tak potichu zacinkat. Nahlas zacinkat se bojím, neboť nepochybuji, že dobře placená policie jistě bude stát neochvějně za svým chlebodárcem.
0/0
14.10.2004 9:58

zlej

Re: jdk
A proč si myslíš že dostali přidáno? Aby měli dost chuti se podívat na zoubek takovým jako jsi ty
0/0
14.10.2004 11:18

zlej

poslanci si škrtli plat
a zároveň si přidali na tzv. mandatorních výdajích o 6-7 tis. měsíčně.....vlk se nažral a koza ........
0/0
14.10.2004 8:53

mobilní

Re: poslanci si škrtli plat
.....a koza pomalu ubývá  www.wwweb.cz
0/0
14.10.2004 10:14

zlej

Re: Re: poslanci si škrtli plat
taky bych řekl že už je nějaká předojená a čím dál vyhublejší
0/0
14.10.2004 11:17

qqwwee

A co příspěvky u armády?
Kalousek řve jak tygr proti zvýšení platů u policie a taktně zapomíná na to, že před několika lety jako náměstek ministra obrany podepsal nehorázné zvýšení platů a výhod vojákům. Tím spustil lavinu a plno policajtů šlo kvůli penězům k armádě. Jsem pro to, aby se mzdové vyrovnání mezi policií a armádou provedlo ne přidáním policajtům, ale ubráním vojákům...
0/0
14.10.2004 7:14

Pajek

Re: A co příspěvky u armády?
Bravo, konečně si někdo dovolil dotknout se VZP/vojáků z povolání/. Opravdu nevím proč se pan Kalousek tak rozčiluje, asi mu paměť už neslouží. A pan Tlustý dokonce používá slovo skandál !!! Čemu se diví, VZP odchází do civilu po 20 letech s výsluhou 20 000,- již několik let /podotýkám, že podle svého platu/ a odchodné dostanou taky a ještě si nechávají proplácet body, tak o co tady jde???????? Jen o systemizovaná místa, jak se říká na vojně. Nebo lidově řečeno o koryta, že páni poslanci!!!
0/0
14.10.2004 18:22

Oderfla

Hnus
Zvláštní je,že pořád dostavají více a hovn* pro to dělají. Když podáte na někoho nějaké trestní oznámení třeba z podvodu,tak vám za měsíc a více odepíšou,že nebylo prokázano podezření z trestného činu.Naopak,pokud jste slavná nebo známá osobnost a máte na to,tak se tím zabývají. Tunelování a korubce to je.
0/0
14.10.2004 5:39

marzena

Re: Hnus
jojo, korubce to jo
0/0
14.10.2004 7:51

prodo

Re: Re: Hnus
 myslím že " zkorumbovanej " jsi ty sám , ty ani nevíš co to slovo korupce je , a prndáš hlouposti. Podstatu toho zákona 99 % lidí v tomto státě nezná, ale hlavně , že k němu všichni mají odborný názor . Přečtěte si ten zákon , a pak můžete prndat..
0/0
24.10.2004 0:50

Oderfla

!!!!!!!!!!
Je to korupce !!!
0/0
14.10.2004 5:35

zbynek._s

Hanebnost proti občanům
Je hanebné přeplácet soudce, jichž máme třikrát víc, než v Belgii a Francii na jednotku 100.000 obyv. Občané na ně jen doplácejí  zejména tam, kde se podle filozofie komunistických talárníků pletou dětem a a otcům do života. Sekundárně na ně doplácejí jako daňoví poplatníci. Nikomu se přeci nechce platit parazity a není to ani rozumné. Opakuji, hanebné je to, vůči občanům, kteří si nijak nezaslouží, aby  z jejich dřiny byli vypláceni přebyteční talárníci, kteří v    právu rodinném navíc pouze rozvracejí základy státu. Dělnické rodiny živoří nebo chodí po střídě a máme mezi soudci tolik zbytečných ústavních činitelů  za takové platy! Tomu by měli poslanci věnovat svou pozornost, co je se slibovanou reformou justice? Top bylo řečí a projevů min. Pavla Rychetského, a poto, že ji připraví svému nástupci! Zametli jí pod koberec a v tom je další hanebnost proti občanům.
0/0
13.10.2004 21:10

blackNemo

bez komentáře
Pánové z Policejního prezídia by měli také vysvětlit lidem, že to přidání policistům není jen tak zadarmo.Bude sebráno hodnostní a veškeré příplatky za soboty,neděle,svátky,přes časy, takže ve finále policista bude na svém, nebo i klesne s platem.Polepší si jen ti co nechodili na směny a kdopak si myslíte, že tyto tabulky vymýšlel no přeci páni hodně vysoko, aby měli velké prachy jako poslanci.Řadoví policisté na tom budou stále stejně a někdy i hůře tak to zkuste pochopit. Nazdar.
0/0
13.10.2004 20:20

ccoopp

Souhlas
Máš pravdu, já budu rád, když na tom budu stejně. Navíc bohaté renty se týkají těch kteří ještě od státu stihli dostat byty před r.1990. Mladí policajti to zase odserou za staré papaláše. Vláda to měla udělat obdobně jako u vojáků. Všem tady vadí že policajt má víc než učitel (přičemž hodinová taxa je srovnatelná) a nikomu nevadí, že řidič tanku má víc než vyšetřovatel.
0/0
13.10.2004 21:04

Larrax

Re: bez komentáře
Obávám se, že je to pravda. Gross ani tak nepotřebuje řadové pěšáky, ale právě ty, kteří stojí výše. Pro vládce není nezbytné, aby za ním stál každý pěšák, ale potřebuje, aby za ním stáli ti, kteří těm pěšákům velí. Je to prostě Grosstapo, nic jiného. Kauza Kořistka to docela trefně vystihuje. Jedinou nadějí na nějakou spravedlnost je, že Gross nemá pod palcem soudce (zatím)....
0/0
14.10.2004 8:50

mikesi

Safra
Poslanci věří svému paskvilu - novému systému trestání řidičů natolik, že museli fízlům vynahradit ztrátu, ktera jim vznikne tím, že nebudou moci dostávat úplatky!!! Tento stát vede stádo!!!!!!!! ne poslanci.  
0/0
13.10.2004 18:22

J-ana

nějaké podezřelé ...
...to je ...čtrnáctý plat si zrušili, aby tím tolik nerozčilovali ony "běžné  občany", ale o prachy nepřijdou - rozpustí se jim do celého roku ...nešálí mě zrak??? Tohle je horší než Kocourkov 
0/0
13.10.2004 17:55

klemar

Stačilo by málo ...
Platy ústavních činitelů, poslanců a státních zaměstnanců by se měly odvíjet od platu v republice průměrného. A měly by být dány zákonem! (V případě poslanců a státních zaměstnanců by v žádném případě neměly překročit jeho dvojnásobek!)   Pak by každý člověk kandidující do parlamentu, stejně jako státní zaměstnanec, věděl, na co má nárok. Navíc, nepochybuji o tom, že by takový zákon byl motivací pro uvedené lidi konečně začít vytvářet předpoklady pro růst DHP a tím i průměrných platů v republice.
0/0
14.10.2004 8:59

maret

Divný plat
 
 Jak je možné, že člověk, který prakticky ze zákona nemá žádnou zodpovědnost bere více něž člověk, který např. léčí lidi nebo člověk, který se stará o jejich výchovu ? Dost divné páni poslanici ,vládo a v neposlední řadě pane prezidente!
0/0
13.10.2004 17:14

Volten

Poslanci si škrtli plat
 
.. policie dostane navíc! Národe pozor!! Takhle začíná každý nedemokratický  režim.Tento postup poznali svého času v Německu i v Rusku ale i jinde.
 
 
0/0
13.10.2004 17:05

pjotrrr

Re: Poslanci si škrtli plat
JJ přesně tak.Takhle začíná každý nedemokratický stát. Stát zadlžunej jak prase a oni přidají policistům kteří si myslím že mají slušný peníze.Měli by radši začít propouštět státní zaměstnance kterých je na tenhle stát až moc. Z 6 000 000 pracujících nebo kolik jích je......, je 750 000 státních zaměstnancu o je až až
0/0
13.10.2004 17:53

Volten

Poslanci si škrtli plat,policie dostane víc
 
.. dvě zprávy.Poslanci si škrtli 14 plat.Uvidíme co to je za fígl. Policie dostane víc.Tak tohle už je do nebe volajicí svinstvo.Doufám že toto bude  jedna z příčin která v příštích volbách zláme  Grossovi vaz.( nebo snad nám?)
0/0
13.10.2004 16:58

Hater

Bělorusko alias ČR a ČSSD
 Tím že plat učitelů, zdravotních sester či berních úředníků bude poloviční než u POLICISTŮ, staneme se v Evropě druhou zemí spolu s Běloruskem, kde je pendrekář ve společenské důležitosti nejpotřebnějším státním zaměstnancem. Navíc je smutné, že velká část ,,příslušníků" jsou zašíváci, kteří spí v odstavených služebních autech, alkoholici, kterých je každodenně plný bar v mém sousedství - výkvět kriminálky Praha 7 atd., na silnicích jatka, ale to Grossovi nevadí. Statistické zvýšení platu pendrekáře o 8000 Kč je nehorázné v situaci, kdy tuto čásku nepobírá jako plat 20% zaměstnanců v ČR a většina důchodců nedosahuje ani tak vysokého důchodu. Prostě HNUS a HANBA!!!!!!!
0/0
13.10.2004 16:26

Juryj

Fízli se mají
Opět policie, kdo jiný, že? Učitelé žerou z podlahy, ale fízlové, kteří mají obrovskou rentu do důchodu + odstupné, si mohou libovat. Asi by potřebovali opět zažít nějakou větší akci, typu Kájínek, nebo utkání Sparta-Baník, aby si lidé jejich práce vážili. Takhle si žijí jako prasata v žitě.  ODS + KDU ČSL to pěkně zprasili.
0/0
13.10.2004 16:14

radepur

Výsluhový příspěvek
Nejsem volič KDU, ale v jednom musím dát Kalouskovi 100% za pravdu a to jsou výsluhové příspěvky... Diskutujete tady pouze o výši platů policistů (byť hanebně vzrůstajících oproti jiným státním zaměstnancům), ale tragédie jsou právě ony výsluhové příspěvky, které jsou z těchto platů vypočítávány... Policista - úředník, který si spokojeně odseděl na zadku v kanceláři svých 15-20 let na vnitru si ve 40 letech odejde odpočívat na chatičku a krásně si zatíží státní rozpočet svojí rentičkou (nebude jen jeden....). Zatím co mi blbečci, vydělávající si sami na sebe, budeme platit povinnou daň a přežívat... A pokud nám dojde trpělivost, vyrazíme do ulic, kde nám dobře placení policisté rozbijí hubu při narušování veřejného pořádku! To jsem ale odbočil... Myslím si, že s těmito požitky by nemusely být platy tak nadstandartně zvyšovány. Ale pokud tato vláda chce jít skutečně cestou totalitních režimů, věřím, že rozumná většina (cochrane a spol., toto se vás netýká..)jí vystaví ten nejlepší účet ve volbách.... Už aby to bylo!
0/0
13.10.2004 15:49

radepur

Re: Výsluhový příspěvek
a ještě jednu připomínku... Tento příspěvek samozřejmě berou i "příslušníci" předlistopadové doby...  To nemá chybu...
0/0
13.10.2004 16:00

navsteva

Re: Re: Výsluhový příspěvek
Ne ze berou I prislusnici, ale JENOM prislusnici SNB. A to vsichni vysoci pohlavari. Vetsina tech beznych je tam samozrejme novych a porevolucnich, tady pomerne kratkou dobu.
Stanik jim chce zrejme podekovat s jakym nasazenim branili nase socialisticke zrizeni a je to asi takovy darek za to ze to bohuzel nedopadlo a rezim padl. A zrejme take vyzva pro nove, aby uporne branili jeho nove socialisticke zroceni kde vcera znamena zitra. Ostatne jsme toho jiz svetky.
0/0
13.10.2004 16:28

kakamo

Zaplnit bachůrky
švestkám a jiné fízlácké pakáži to je opravdu hrdinský čin roven vyzbrojení lidových milicí ve 48 roce!!! Místo kvéru pár upocených grošů od "kapitalistů" a ochrana socánské lůzy včetně samotného nejvyššího kápa je realitou! A pokud bude té chamradi hořet koudel u pr.dele tak hasiči uhasí!!!! Ideální stav v té naší nenormální zemičce!!! Plné Foldynů a jeji podobné havěti!!!! Děkujeme vypadněte!!!!
0/0
13.10.2004 15:45

majklos

Zákon podpočili komouši, čssd a Kořistka...
z toho člověka bych fakt blil...
0/0
13.10.2004 15:40

majklos

Re: Zákon podpořili komouši, čssd a Kořistka...
0/0
13.10.2004 15:40

ajuga

Nikdy
není možné dát soudci nebo policistovi takový plat, aby se nedat zkorumpovat, pokud sám nebude chtít.  Až budou kontrolní mechanismy fungovat tak jak mají a ti dotyční budou vědět, že budou vyhozeni s plnou parádou a jinde si neškrtnou, pak se to může změnit.
0/0
13.10.2004 15:39

Júlinek šíšal

Re: ...ba ba,
slýchával jsem, že kdo mívá hodně, obvykle chce ještě víc ... pak ovšem přidávání jen by zkvalitnilo korupci ... což tak, aby se místo braní platilo ....?
0/0
13.10.2004 16:13

volinek

Lakota
Vážení přátelé!! Nestačím se divit jak jsme jednoduchej národ!To co jsem si tady přečetl jen vypovídá o tom jací jsme. Vy všichni co tady anonymně plivete na ostatní(je myslím jedno koho kdo má právě na mysli), jste úplně ale úplně stejní jako oni a dost možná že být na jejich místě Vy, ani by jste si od huby neutrhli!!!A možná že ani před volbama!!!!!
Já osobně nejsem spokojen s prací PČR a už vůbec ne s praci policie městské, ale z vlastní zkušenosti vím, že kde chybí motivace, tam se nedají čekat zázraky!
Jen ať přidají na platech a za rok by to měli zvopakovat a dělat to tak tak dlouho až by byla výše platů odpovídající!!!!!!!!
Kdo se mnou nesouhlasí ať jde dělat třeba policajta za dvanáct tis/měs. Soboty, neděle, svátky,noční, na chodníku, v mínus dvaceti, a nebo navlečenej v horku stát na křižovatce, To už se Vám asi moc nechce, co?
Já se přiznám že za míň jak 25tis/měs bych to nedělal a i to bych si ještě dlouho rozmejšlel, jestli jo nebo ne!
Tak se nad sebou laskavě zamyslete a nebuďte žgrdi, stejně vás vo to stát vobere, tak ať to alespoň k něčemu je! Zdravím vás všechny      vOlin
 
0/0
13.10.2004 15:32

cukista

Re: Lakota
no treba muj bracha dela ve slevarne za 8 tis. soboty, nedele, svatky nocni v otevrene hale, kde je v zime -20 v lete +35 - fyzicky se u toho nadre - a kdyz se mu to nebude libit tak venku pred fabrikou stoji fronta lidi, kteri to pujdou delat za nej za stejne penize...
Podstatne jsou vysledky - a ty policie nema - clovek aby se bal  vyjit v noci ven na ulici, aby se bal nechat auto na ulici, bezpecnost pri provozu ani nemluvim, uplatni jsou... Tak nevim za co by se jim melo pridavat...
0/0
13.10.2004 16:04

blackNemo

Re: Re: Lakota
Tak proč tedy nejde k policii , v Praze je stále podstav.Z pražáků u policie nikdo nechce za ty peníze co policajti berou sloužit.V podstatě v Praze slouží většinou policajti co bydlí v okolí Prahy a dále jsou tam neustále na 3 měsíční výpomoci odvelováni policisté z venkova
0/0
13.10.2004 16:28

Jiricek7

Re: Re: Lakota
Totéž může tvůj bratr udělat také.Může nastoupit k policii,vězeňské službě a k hasičům.Musí ale mít vzdělání a dobrý zdravotní stav a nemusí závidět s tebou výhody vyjmenovaných profesí!!
0/0
14.10.2004 8:45

rudidlo

Re: Lakota
Aha - takže až budou brát 50 000,- měsíčně, tak budou dělat pořádně???
To psali asi v rudém Právu, že?
0/0
13.10.2004 16:23

liberecak

Re: Lakota
Naopak by platy meli snizovat!! A nejvic takovejm zaludum, co jenom buzerujou. A ze je nebavi statv mrazu a kontrolovat lekarnicky? Fajn, at jdou do fronty na UP, z toho pul milionu nezamestnanych se urcite najde dost schopnych, kteri je za tech "ubohych" 12tis. mesicne s prehledem nahradii!!
0/0
13.10.2004 17:02

interracial

návrh
lze navrhnout, aby se dali dohromady všechny podnikatelské jednotky (a.s., s.r.o., v.o.s., OSVČ, příp. další) a jednoduše řekli:
tak dost rozhazující státe, nebudeš dávat více, než ti my podnikatelská sféra, která na vás maká a živí vás všechny, dá na tvoji státní útratu. A o tom, kolik budete moci ve státě prožírat rozhodneme my, co na vás děláme.
 
0/0
13.10.2004 15:07

1234freak

Re: návrh
A kapitalisty odíraný pracující lid(co na vás podnikatele vydělává) zvolí komunisty, kteří vám to pěkně znárodní a stát nám pak opět pěkně přidá, páč my se za něj při tom znárodnění pěkně postavíme!
0/0
13.10.2004 15:15

herulinka

Re: Re: návrh
Na podnikatele někdo vydělává? MOžná, na živnostníky však nikoli. Na mě, když si nevydělám sama, nikdo nic nedá, možná ani na ten pohřeb by mi nepřispěli...
0/0
13.10.2004 15:45

1234freak

Re: Re: Re: návrh
Na OSVČ jsem to pochopitelně nemyslel.
0/0
13.10.2004 16:39

blackNemo

Bez komentáře!
 Opakuji.
Těšit se mohou i policisté a hasiči - lidovcům se nepodařilo prosadit, aby se odložilo zvýšení jejich mezd.
V současné době mají řadoví policisté a hasiči příplatky za službu v sobotu,neděli svátek a noc-tak jako všude jinde(navíc až po 150 hodinách které musí odsloužit za rok zadarmo a bez nároku na náhradní volno mohou dostat tyto hodiny proplaceny nebo si za ně vybrat NV).Jejich nadřízení mají již všechny příplatky ve svém platu-mají minimálně 2x a vícekrát vyšší platy než pěšáci.Po  schválení nového zákona jim příplatky za služby o sobotách,nedělích,svátcích a za noční služby padnou a navíc limit 150 zadarmo a bez nároku na náhradní volno odpracovaných přesčasových hodin ročně se jim zvedne na 300 hodin.Doufám, že po přečtení této informace je Vám jasné kdo dostane skutečně přidáno- jenom papaláši  a ti co neslouží,u řadových policistů a hasičů kteří mají služby to bude částka okolo 500 korun!!!!!!!
0/0
13.10.2004 15:00





Najdete na iDNES.cz