Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážka tří aut už má pátou oběť

Po ranní nehodě u Chotěšova na Plzeňsku zemřel v nemocnici pátý člověk. Informaci potvrdila mluvčí plzeňské nemocnice Renata Jenšíková. Čtyři lidé zahynuli na místě, další skonal později v nemocnici. Srážka tří aut blokovala tah na Folmavu čtyři hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Volten

Srážka tří aut už má pátou oběť
... v každé zemi se řidiči chovají tak jak jim zákony a legislativa dovolí.Pracoval jsem léta v USA  a  i tam by se našli neukáznění a agresivní řidiči.Ovšem tvrdé  a nekompromisní   postihy  dokáží usměrnit  i největší bouřliváky z řad řidičů.Roztodivné druhy  trestů , výše pokut  a snadná vymahatelnost  dělají  přímo zázraky v ukázněnosti.
0/0
13.10.2004 16:37

V2kt0r

Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
A co to ma spolecneho s touto nehodou? Jak by si tvoje americke zakony poradily s mrtvym Litevcem nebo odkud byl, ktery predtim proste jen jen o neco rychleji a neodhadl to? Pochoval bys ho za hrbitovni zdi?
0/0
14.10.2004 9:17

marzena

Re: Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
tohle me dovede nas*at.. taky nejezdim vzdy a vsude 90, ale to jeste neznamena, ze takovouhle nehodu budu interpretovat jako "jel jen o neco rychleji a neodhadl to".. jel pravdepodobne rychle jako hovado, kdyz takhle skoncil. Jedine diky tomu se ted nemuze vymlouvat, ze mu asi "selhali brzdy". Bohuzel tak skoncili 4 dalsi lidi! Skoda, ze se zatim nevi (aspon jsem nezaregistroval), jestli nebyl nalitej - vzhledem ke spolecnosti v tom aute bych se nedivil..
0/0
14.10.2004 11:37

Lui_

Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
S tim nemaji nic do cineni zakony, ale mentalita
 
Co by se zmenilo s touto havarii, kdyby byl tvrdsi postih za rychlou jizdu?
0/0
17.10.2004 2:09

robert_2004

Re: Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
změnilo by se možná hodně, kdyby se "řidiči" měli strachovat o papíry. Takhle jen s úsměvem zaplatí a jedou dál.....a vraždí.
0/0
17.10.2004 2:17

drajvr

Re: Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
Zákony na tyhle případy mají zásadní vliv! Dopraváků je málo a nemůžou stát 24 hodin u silnice a ukazovat závodníkům aby zpomalili (jak by si to asi někdo představoval)... stejně by nestáli všude protože jich ani tolik není! (zato na každého co dělá venku vychází fajn počet nadřízených.-/ ). Kdežto zákon by byl (platil) všude - i na té zapadlé silnici třetí  třídy, kde policistu opravdu uvidíte, až se něco stane. Vědomí řidiče, že řídí něco co se dá plně srovnat se zbraní, a tím pádem i případných následků(!!!viz výše řečeno-tvrdé postihy -peníze,majetek,svoboda), tento "bič" by byl všudypřítomný a více než dostatečně by nahradil policistu na místech, kde opravdu nemůže 24 hodin denně stát a dohlížet na malé děti za volantem...
 
0/0
17.10.2004 19:20

drajvr

Re: Srážka tří aut už má pátou oběť
Naprosto souhlasím!
Hodně lidí tvrdí, že je to v lidech - ANO - ale pokud se jedná o nějakého toho debila(vraha) za volantem, tak se prostě musí zavčasu nějak eliminovat, a tím způsobem je jedině zákon a postih! Stanovit jasné hranice co si takový člověk může dovolit - a pokud hranici překročí, tak aby SKONČIL.
Nebo to někdo z těch chytráků hodlá vzít do vlastních rukou??
0/0
17.10.2004 19:25

volinek

K pláči
opravdu tragedie- pro ty co za to nemohli.
Když se chtěl (ten kdo to zavinil) zabít- Měl to narvat do příkopu
0/0
13.10.2004 15:53

V2kt0r

Re: K pláči
no to je duchaplné... Pochybuju, že se někdo chtěl zabít...
0/0
14.10.2004 9:18

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Byl jsem tam.....
Byl jsem na místě a všechno jsem viděl na vlastní oči! Na takové místo by se měly pořádat exkurze, aby si hovada za volantem uvědomily, co se může stát. Je dobře, že na netu obrázky jsou, možná to někomu pohne s hlavou. Já se poblil sice jen jednou, ale asi jsem silnější povaha....
0/0
13.10.2004 9:43

don čičo

K tomu všemu bych jen napsal,
v 99% to není o autech, ani předpisech, ale o lidech.
0/0
12.10.2004 15:14

znalecvina

Re: K tomu všemu bych jen napsal,
z 100% je to z nedodržování předpisů a proč je nedodržujeme? Protože zas tak často nás nikdo nechytí.
0/0
12.10.2004 15:19

2Mac7

Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
Jezdíte "na černo" ? Kradete ?  
0/0
12.10.2004 15:27

znalecvina

Re: Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
ne. jen jsem líný psát každou větu do podrobna, když se vyždycky najde nějaký blbec, co mě chytne za slovo :-)
0/0
12.10.2004 15:29

2Mac7

Re: Re: Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
Nechytla jsem Vás za slovo ( bylo-li ten blbec na mě) , ale za myšlenku , ..nedodržujeme zákon proto, že nás zas tak často nikdo nechytí.. . A to je vlastně podle Vás asi vysvětlení proč zákon většina řidičů porušuje , a vlastně to asi ani není hlavně jejich chyba, chybou je to, že je tak moc často nikdo nechytí ( podle Vás ?) . No a každého zloděje přeci také ani zdaleka nechytí , o černých pasažérech ani nemluvě , tak proč jsem hned blbec  ?
0/0
12.10.2004 15:41

Jesuslives

Re: Re: Re: Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
Protoze nevis, ze carka a tecka se pise hned za posledni pismeno slova.
0/0
12.10.2004 23:21

Hufo

Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
pokud se někdo dokáže chovat normálně, jenom když má za zadkem policajta, tak by měl vrátit občanku, páč evidentně není dospělej. nikdo nejsme svatej, každej občas něco poruší, ale většina se snaží chovat dle pravidel, ale někteří porušují zákony už z principu, páč prý nejsou tupé ovce ze stáda apod. a ostatní trpí tím, že někdo má ego malýho dítětě a hafo dalších komplexů a vybíjí si je např. na silnici.
0/0
12.10.2004 17:53

Mikula

Re: Re: K tomu všemu bych jen napsal,
Ale kuš, zákony se přece nedodržují kvůli represi, ale z úcty. To je ale u nás prázdný pojem. Takže čím víc mrtvejch na silnicích, tím méně debiů za volantem. Jen těch nevinnejch obětí je mi fakt líto... 
0/0
12.10.2004 20:20

VitaminS

Re: K tomu všemu bych jen napsal,
Je to v lidech, souhlas, navic si myslim, ze vetsina lidi na jednu stranu posloucha radia s informacemi o radarech apod a na druhou stranu si tady stezuje, ze lidi na predpisy kaslou. Sami prikladem
0/0
13.10.2004 11:00

don čičo

Tímto tempem nás za pár let
moc nezbude
0/0
12.10.2004 15:10

oId fashioned Vince

Re: Tímto tempem nás za pár let
mno, ono se zas tak moc nestane...
0/0
12.10.2004 19:30

herulinka

V poslední době
jezdí lidi ještě víc jako hovada. O víkendu jsme vezli koně, to už je dneska infarktová záležitost. Ukvaltovanci pospíchají a předjíždějí a když musí zmizet z protisměru, myslí si, že člověk za volantem, kterej má za zadkem jednu a půl tuny, na to jen tak kvůli němu dupne, nikomu se nic nestane a jede se dál...
0/0
12.10.2004 14:44

Orang_Utan

Re: V poslední době
No jo, ona taky Oktávka k takové přepravě není nejvhodnější auto.
0/0
12.10.2004 18:33

herulinka

Re: Re: V poslední době
A kdo mluví o Oktávce?
0/0
14.10.2004 19:17

LOBOGO

Vážení redaktoři
je třeba tu bouračku detailně vyfotit a pak třeba vyhrajete nějakou soutěž...................
0/0
12.10.2004 14:08

1234freak

...
Hoďte voko na zdejší "auto" rubriku. Tam najdete idiotů, co tvrdí, že je na dálnici zdržují auta jedoucí 150km/h, že 250 je na dálnici přiměřená rychlost a samozřejmě mají vše pod kontrolou, víc než dost.
0/0
12.10.2004 12:56

znalecvina

Re: ...
na dálnici mi nevádí, když auto jede rychle, ale naopak bych vrazdil skodovky a aviatiky, kteri jezdi 50-60 km/hod!!! Ono je horsi brzdit ze 130 na 50 nez z 200 na 150. Zruste stare Skodovky a stare ankladaky jako Avie, Liazky a Tatry a bude na dalnicich o 50% bezpečněji. Např přeci v Německu nemáš omezenou rychlost a třeba přes noc je to strašně dobré využívat. Z Regensburgu do Mnichova za hodku a to jsem za celou dobu potkal jen ctyri auta (dve alfy a dvě audi), které mě ještě předjely. Ale u nas jezdim predpisove, ale bojim se tu vic nez v tom Nemecku :(((
0/0
12.10.2004 13:04

jahol

Re: Re: ...
Přes svůj příspěvek níže i s tímto názorem naprosto souhlasím. A nejde jen o staré škodovky, jde i o kamiony narvané k prasknutí, daleko nad hranici povinného zatížení. KAŽDÁ přítomnost takového auta na dálnici automaticky řádově zvyšuje riziko provozu, bez ohledu na to, že řidič může být OK. A pokud se potká takovéhle pomalé nebo přetížené auto s agresivním hovadem, riziko se nesčítá, ale násobí.   
0/0
12.10.2004 13:33

von Kleist

Re: Re: Re: ...
:o) Jinymi slovy, kdo jede pomaleji nez JA, nema na silnici co delat... prima :o)
0/0
12.10.2004 13:40

znalecvina

Re: Re: Re: Re: ...
no sice jinymi slovy, ale to jsi vystihl uplne neco jineho.... takze si to precti jeste jednou a treba pochopis
0/0
12.10.2004 15:07

1234freak

Re: Re: Re: ...
Nejlepší je, když se začnou takový dva odborníci předjíždět. Jeden jede 85km/h a ten druhý 86.5 km/h. To je pak vážně lahůdka - co hůř ty hovada se takhle předjíždějí i na normálních silnicích. kde na to není kolikrát ani místo ani dostatečná dohlednost - prostě to riskne(sedím výš a jsem přece větší, ne?).
0/0
12.10.2004 13:48

Intrepid

Re: Re: Re: ...
No to jsem teda netusil , ze kamiony maji povinne zatizeni ????? Ja jsem si doposud myslel , ze hovorime o maximalnim povolenem zatizeni , ci maximalni povolene hmotnosti a rozmeru prepravovaneho nakladu....  No , tak bud se neco zmenilo , nebo tady nekdo dela z lidi blbce !
0/0
14.10.2004 4:48

von Kleist

Re: Re: ...
Hmm... Ano - presne takhle smyslejici "ridici" jsou nejnebezpecnejsi. Pochopitelne je horsi brzdit z 200 na 150 nez ze 130 na 50, musi se pri tom totiz odebrat skoro o 25% vic energie, coz chvili trva. Staci si to spocitat. Bohuzel nekteri se o tom musi presvedcit na vlastni kuzi....
0/0
12.10.2004 13:39

1234freak

Re: Re: Re: ...
Ano přístroj zobrazující energii pohybujícího se automobilu by měly automobilky povinně umísťovat hned vedle rychloměru - lidi by se asi divili jak rychle by tam ty čísla naskakovaly.
0/0
12.10.2004 13:52

znalecvina

Re: Re: Re: Re: ...
ale ono by stačilo, kdyby na zadní část vozu montovali přístroj zobrazující rychlost auta. Pak by každému bylo jasné kolik ten před ním jede a mohl by k tomu přispůosbit rychlost a mohli by zmizt i radary, neboť by stačila obyčejaná fotka. A kdyby to chtěl někdo obejít tak odebrat řidičský průkaz a je to. Myslím, že by to bylo jednodušší a levnější než váš návrh.
0/0
12.10.2004 15:17

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: ...
a co kdyby ridici jezdili ohleduplne a davali pozor, co se pred nimi a za nimi deje? Nebylo by to nejlepsi, ac asi nedosazitelny ideal? Ukazatel rychlosti na zadku...? Jako vtip dobre...
0/0
14.10.2004 9:34

znalecvina

Re: Re: Re: ...
no jeste mi to prevedte do casove urovne a pak uvidíte, že je něco jiného v tu danou chvíli a pak za časový úsek.
0/0
12.10.2004 15:09

VitaminS

Re: Re: ...
Zrusit by meli hlavne tebe.
Precti si vyhlasku a najdes tam neco jako, ze max. rychlost nakladaku je 80km/h, takze nevim co se otiras o tatry, ty 80 v pohode zmaknou i s vlekem.
0/0
12.10.2004 14:51

znalecvina

Re: Re: Re: ...
no jasne a i do kopce a plne nalozene...
0/0
12.10.2004 15:15

VitaminS

Re: Re: Re: Re: ...
S osobakem se taky vsude mimo obec neda jet 90.V zime, za mlhy jezdis taky max. povolenou rychlosti, jestli jo, tak jsi blazen a nemas na silnici co delat.
0/0
13.10.2004 10:33

V2kt0r

Re: Re: ...
No, ono porusit rychlostni limit v Nemecku je z pochopitelnych duvodu tezsi nez v CR, zeano. A zkus si ho porusit jinde a uvidis, jak te procvici. A kdyby jeste ne, zajed do Vychodni Rise. Nevim, myslim, ze obvinovanim ridicu Skodovek jsi mimo misu. Ohrozneim nejsou oni sami, ale pitomci, kteri si mysli, ze kdyz jedou 150, tak jsou Kind of the Road, pri 200 neco jako Kostej Nepolapitelny. V Nemecku se ridici, alespon na dalnici chovaji tak, aby dojeli celi. Coz ceskym tak nejak chybi. Na druhe strane predjizdeni bez blinkru, zejmena v mestskem provozu, "vsak on uz zabrzdi", je asi nemecka specialita. Jenze to aspon neni o zivot...
0/0
14.10.2004 9:29

jardaKV

Lidi jsou nepoucitelni
Lidi jsou nepoucitelni, dokud sami nepoznaji na vlastni kuzi jake to je. Sam jsem toho prikladem. Loni jsem letel prednim sklem z auta kvuli tomu, ze jsem nebyl pripoutany. Od te doby se poutam i kdyz jedu jenom pro rohliky.
0/0
12.10.2004 12:29

Arny_71

Re: Lidi jsou nepoucitelni
No vidis, ja se poutam, i kdyz jsem oknem jeste neletel. Je to v lidech, jestli premysleji, nebo jsou to ignorantska hovada (neber si to osobne, nemyslim konkretne tebe).
0/0
12.10.2004 13:17

Lui_

Re: Re: Lidi jsou nepoucitelni
Nemyslim, dle meho spousta lidi nema tuseni co takovy pas dokaze udelat a prizivuje se blbyma historkama, jak pas pretnul cloveka v pulce ci, ze kdyz clovek neni pripoutany, tak ho naraz "vyhodi" z auta a on prezije.
0/0
17.10.2004 2:20

jahol

síla
Ty fotky na novinkách, to je síla. Myslím si, že by měly být s příslušným komentářem v televizi, novinách, všude. Tak jedno promile řidičů se na nich bude ukájet, 10% nelidí se to nedotkne a zbývajícím se vpálí do hlavy. A bude méně mrtvých. Normální člověk nemůže poté, co viděl takového fotky, a co je viděl opakovaně a znovu, z dalších nehod, v průběhu půl roku, třeba, jezdit tak agresivně, jak jezdil. Jenže my je raději schováme, protože jsme pokrytci.----BTW, dost mě irituje řada reklam na nové vozy, které zdůrazňují, jak se s daným vozem dá jezdit pěkně "sportovně"? Co to proboha na našich silnicích znamená? No...skončit takhle...když má člověk smůlu....   
0/0
12.10.2004 12:26

Fuches

Je to v lidech
Drtivá většina řidičů moc dobře ví, jak má jezdit ale kašle na to. Těch mrtvých je asi pořád málo, je to v lidech. A tohle žádná policie nevyřeší. Ani nemůže.
0/0
12.10.2004 11:58

znalecvina

Re: Je to v lidech
ale může, ale nechce. místo toho aby jim přidali na benzín a tak mohli hlídkovat "online" na silnici, tak jim pridají prachy, aby za to sedeni za radarem dostavali vic penez... je to postavene na hlavu.
0/0
12.10.2004 12:25

qoknu

Leoš Mareš
No vida. Také nepoučitelný chlapec - frajírek. Nedávno havaroval s Ferrari a včera s Audinou. Holt si myslí, že je King, když má silná auta. Naštěstí nikoho zatím nezabil.
0/0
12.10.2004 11:51

Fireboy

Re: Leoš Mareš
Jses malej ubohej a zavistivej kryplik, vis to?
0/0
12.10.2004 12:04

qoknu

Re: Re: Leoš Mareš
Leoši to beru v případě, že už si dáš pozor a nebudeš svojí bezohlednou jízdou ohrožovat životy lidí.
0/0
12.10.2004 12:07





Najdete na iDNES.cz