Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kantor dostal za zneužívání chlapců podmínku

Benešovský soud potrestal podmínkou 29letého učitele Jaroslava Kavaliera za pohlavního zneužívání a ohrožování mravní výchovy mládeže. Kromě pětiletého zákazu práce s dětmi mu soud nařídil i sexuologické léčení. Rovněž mu zabavil opasek a pouta, kterými chlapce spoutával.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

to u nás na škole v Poděbradech
se pan ředitel ze základky nejen opil, ale dokázal opít i půl třídy na brigádě v krkonoších, i policejní patrolu, co do vinárny přišla....
pedagog má velkou moc, náš pan ředitel sice mluvil korektně, ale i tak rodiče byli ostražití, konečně kdo jiný by měl za děti zodpovídat? někdo s náchylností která k úchylnosti nená docela daleko?
naše učitele sice kontrolovala a korumpovala tehdejší vládnoucí strana, pokud rodiče o děti nemají zájem, TV seriál je větší vzrůšo, měli by si ji znovu zvolit a to už opravdu na věčně věčné časy....
rodič přece může být ve škole a v jakékoliv akci kdykoliv přítomen, kdo jiný by se měl vyjadřovat ke kvalitě učiteslké práce? soudci dětských vrahů?
pokud si rodič přijde na hodinu do hodiny sednout, snad se ta židle ještě najde.....psa také nepůjčujeme jen tak někomu, natož koně...spoléhat na fakultu, kde je přivydělávání prostitucí standart, to je už opravdu tupost.
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
7.10.2004 22:26

milchama

A zase homosexuál...
Homosexuál to byl opět jen čilou náhodou. (V poslední době mají nějak smůlu, pořád se na ně něco proflakuje). Zřejmě za to může absence registrovaného partnerství v našem právním řádu.  Vlastně podle soudkyně za to mohou rodiče těch kluků.
0/0
7.10.2004 18:50

Ivor

Re: A zase homosexuál...
A ZASE CECH - VSIMLI JSTE SI NEKDO, KOLIK TRESTNYCH CINU SPACHAJI V NASI REPUBLICE TI CESI? NAPROSTOU VETSINU - S TIM BY SE MELO NECO DELAT - NE?
btw. milachamo, jake jsi narodnosti?
0/0
7.10.2004 19:25

HAL9000

Škola v Sázavě
Co to je v té škole za exoty, že stojí za takovým kolegou!  
0/0
7.10.2004 8:23

Ivor

Re: Škola v Sázavě
Oni ho znaji, znaji i ty decka a patrne i celou situaci. Nikdo by bezduvodne nestal za zneuzivatelem decek, treba vijou, jako to bylo doopravdy a treeba si jejich podporu zaslouzi. Nemluve o tom, ze zitra muze kterekoliv dite ukazat prstem na ne a vydirat je, atd...
0/0
7.10.2004 9:09

Kleki Petra

Re: Re: Škola v Sázavě
S ohledem na nadhozené závěry znaleckých posudků asi " vijou, jako to bylo doopravdy " jen tehdy, pokud by mu k tomu chodili svítit. Psychiatrické vyšetření totiž sexuální deviaci (případně variaci) totiž odhalí celkem spolehlivě.
0/0
7.10.2004 9:18

Ivor

Re: Re: Re: Škola v Sázavě
spolehlive? spolehlive se nekomu kouknes do hlavy? Jenom to, co se da opakovane a prokazatelne zmerit, vypocitat atd... lze povazovat za smerodatne. Posudky o tom, co se komu delo v hlave,.... hlouposti.
Krom toho, i kdyby byl pedofil, tak pedofilie trestna neni. Trestne je zneuzivani.
Noa pokud se toho tyka. Kdyz vezmes decko a nechas ho nejakou dobu o samote s psycholozkou, ktera si na pomoc vezme hadrove panaky v zivotni velikosti (tzv. model Jaja a Paja), dostanes z neho vsechno.  Implantace vzpominek, hledani rozporu v logice vypovedi ditete a nabizeni jejich vysvetleni zadoucim smerem. Pri praci s detmi pouzijes par navodnych otazek a je to, mas je tam, kde je chces mit. To plati i na dospele, coz teprve na decka. Ucitele kteri za nim stoji - to je podle me dobre vysvedceni charakteru. Kolik lidi by v takove situaci dokazalo stat za kymkoliv z nas? Jak znam sve okoli, uz kdybych byl pouze pomluven v tomto smyslu, hned by hazeli kameny.
0/0
7.10.2004 9:40

milchama

Re: Re: Re: Re: Škola v Sázavě
Zkrátka to je ten "pestrý život homosexuálů", o kterém my hetero nemáme ani ponětí, viď? Jak jsi před časem tvrdil na jiném lokálu.... i
0/0
7.10.2004 18:53

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Škola v Sázavě
Milchamo, tohle je krusnej zivot pedofilu.
A pokud jde o pestry zivot homosexualni, ten je fajn a v poradku a dobrej a nema stimhle co delat, ty zapskla nevtipna chudinko.
0/0
7.10.2004 19:12

Isbjoerna

Re: Škola v Sázavě
Nejzajimavejsi se mi zdaji tyto veci:
  1. "S ohledem na posudky z oblasti psychiatrie, sexuologie a psychologie, kde se uvádí, že ovládací schopnosti obviněného byli podstatně snížené..."
  2. V dusledku 1. dostane mirnejsi trest [ Kdo pro duševní poruchu v době spáchání činu měl podstatně sníženou schopnost rozpoznat jeho protiprávnost nebo ovládat své jednání, je zmenšeně příčetný.]
  3. Jiz dnes se predpoklada, ze za pet let bude pan ucitel v poradku a bude mit moznost obnovit svou pädagogickou cinnost.
Nebyl mirne potrestan proto, ze by tomu sexuelnimu zneuzivani nekdo neveril, ale proto, ze pan ucitel ma snizenou schopnost se ovladat.
Vysse/míra trestu se neda z naseho bodu pozorovani posoudit (muze byt -a pravdepodobne je- v souladu s platnym zakonem), avsak skutecnost, ze tomuto panu uciteli budou opet svereny do pece (nase, vase) deti,  nad tim zustane asi kazdy rozum stat.
 
P.S. Pro redaktory iDNES: ovládací schopnosti obviněného byli - si opravte na byly.
0/0
7.10.2004 10:22

svobodny clovek

Re: Re: Škola v Sázavě
Ano, nad tim zustava rozum stat.
A jestlize nase soudy soudi takto, tak se mi fakt nechce vracet do Ceska.  Ale pokud se zmeni nase soudnictvi a legislativa (musi se zavest scitani trestu) tak se vratim rad. Mame mnohem lepsi pivo nez Nemci.    
0/0
7.10.2004 16:58

Hovnojed

Stojaté pindíky
Dobře jim tak teploušům nechutným ! Měl jim ještě pořádně natrhnout prdel ! A pak jim tam narvat smrkovou šišku šupinama napřed !
0/0
7.10.2004 8:00

Kleki Petra

Re: Stojaté pindíky
Měl bys už změnit stravovací návyky. To množství nestravitelné vlákniny obsažené v dosavadní stravě ti zjevně nedělá dobře.
0/0
7.10.2004 9:05

Kunta_Kinte

Re: Re: Stojaté pindíky
Kleki Petra asi bude bukvice...
0/0
7.10.2004 10:39

Sidismundo

Schopnosti měkké či tvrdé?
Ve slovech zveřejněné části rozsudku paní soudkyně Doubkové se vyskytla chyba.."schopnosti byli podstatně snížené sex. deviací".Samozřejmě správně schopnosti byly!
Nabízí se otázka, zda tyto schopnosti - ať tvrdé či měkké - neměly být odhaleny mnohem dříve. Je to další signál o nezdravém prostředí nejen ve školních sborovnách, rodinách, ale i v celém tom našem státě "dánském".
 
 
 
0/0
7.10.2004 1:16

svobodny clovek

Ivana Doubková - drza stetka
"Je to také selhání rodičů, kteří nezvládli roli matky a hlavně otce. Je nemorální, aby nevěděli, kde se jim děti toulají," upozornila drza stetka
"Vždyť jsme věděli, že je syn na atletice. Svěřovali jsme mu děti jako učiteli a věřili jsme mu. Byl to pro ně kamarád. Vždycky jsme věděli, kde  jsou," rozčiloval se otec jednoho z chlapců
0/0
6.10.2004 21:45

Ivor

Re: Ivana Doubková - drza stetka
A pak ze nemas nutkani ....
0/0
6.10.2004 21:55

svobodny clovek

Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
Ano, mam nutkani se vyjadrit k tomu, kdo a jak u nas soudi. Je to katastrofa a ostuda 
0/0
6.10.2004 21:57

Ivor

Re: Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
stetka - to je pane vyjadreni, sprostaku!
0/0
6.10.2004 22:00

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
To je realita. Zadna sprostarna, rptote rpime vyjadreni SKUTECNOSTI.
PS: Tedy pokud je ten clanek pravdivy a novinari napsali skutecne to co rekla. I kdyz vim, kdo vsechno u nas soudi, prece jen se mi zdaji vyroky a rozsudek neuveritelne.
0/0
6.10.2004 22:02

zlej

Re: Ivana Doubková - drza stetka
 Jsi se vším nějak moc rychle hotový na můj vkus. Žádné pochybnosti? Soucit? Člověče ty jsi hotovej inkvizitor.
0/0
6.10.2004 22:10

svobodny clovek

Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
Pokud iDnes interpretuje slova te soudkyne pravdine tak je to jasny pripad drzosti, sprostoty a uplne ztraty reality. Vzdyt ti rodice posilali deti do krouzku atletiky ! Co je na tom nemoralniho ? Co to ta husa mele ?
Ona se proste zastala pedofila, ze za sve ciny nemuze, protoze je devialnt a potom pedofilnimu deviantovi zakazala praci s detmi na pouchych pet let !!!!
Drze vynada rodicum a zlocinci da podminky. To proste clovek nemuze hodnotit jinak (tedy pokud neni sam deviant)
0/0
6.10.2004 22:27

tesik1

Re: Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
No asi s nim picha i ta soudkyne a nebo mu dava sveho chlapce na hlidani  aby si mohla nekam zajit zasoulozit  No  a nebo jeste 1 moznost ze to tem detem zavidela ze je nekde chudinky spoutal a tam ohrabaval .To ji se to nestane aby ji nekdo vojel v lese jak je blba a hnusna.  Dal bych je do spolecne cely na 5 let aby ji tam hobloval celou tu dobu!!!
0/0
7.10.2004 1:17

svobodny clovek

Re: Re: Ivana Doubková - drza stetka
Proste podle te drze stetky je ten ucitel obeti sve uchylky a nemoralni jsou rodice, protoze posilaji sve deti do krouzku.
0/0
6.10.2004 22:29

Lucius_Malfoy

Co chcete, prosím vás,
vždyť Standa Großß je taky tetka, tak co. Třeba doufá, že ho kantor za odměnu nechá přeblafnout šašíka.
0/0
6.10.2004 21:28

juton

Hmm
, Kromě Alíka Dudy mají všichni trošku pravdu. Ale s Ivorem spíše nesouhlasím . Pedofilovi by měl být opravdu vysloven zákaz činnosti s dětmi na doživotí a to bez ohledu na to, zda homo- či heterosexuálnímu. Navíc ty děti bezesporu svému učiteli věřily a o to je jeho selhání horší. I když pokud to kluk dělal rok a půl, pak jsou divní i rodiče, že to nepoznali.
0/0
6.10.2004 21:11

svobodny clovek

Re: Hmm
s Ivorem spíše (!) nesouhlasím    
da se s nim v necem souhlasit    
0/0
6.10.2004 21:13

juton

Re: Re: Hmm
, Ano, dá. Například v tom, že děcka jsou chytré jako opice. V tomto věku nepochybně dobře vědí, co dělají a o co jde. Má pravdu, že úderem 15.roku je nic neosvítí a ony nejsou náhle moudřejší. Skoro bych řekl, že za to očekávaly od učitele výhody. Ale to nic nemění na faktu, že ten učitel měl dostat doživotní zákaz práce s harantama.
0/0
6.10.2004 21:18

Ivor

Re: Re: Re: Hmm
To zalezi na tom, jak to vlastne je. Co kdyz by u nas s detma pracovat nemohl a ve Vatikanu by ho nechali, pouze by si tam musel tu dvanactiletou holcicku vzit? Samozrejme, tenhle pedous je na chlapecky, ale co kdyby? Narazim na to, ze je to podminene kulturne. Ve starem recku by spis byl divny starsi pritel, ktery by s chochem tyty veci nevyridil.
0/0
6.10.2004 21:38

juton

Re: Re: Re: Re: Hmm
, To neřeš. Bereme naši kulturu.
0/0
6.10.2004 21:50

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
A to sis nevsiml, ze byla jina pred par lety a za par let zas bude jina? Trik je v tom, ze docasne kulturni hodnoty maji cloveka poznamenat na cely zivot? A ze jestli ted frci hon na carodejnice, ktery po case uhasne, kdo temto lidem co pak nahradi?
0/0
6.10.2004 21:53

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Ostatne to je na jinou debatu, otazka toho, co je a co ma byt trestnym cinem a co naopak ne, je prilis obsahla a ja mizim, tak se mejte, papapa a doufam, ze realita neni ani bila ani cerna
0/0
6.10.2004 21:57

svobodny clovek

Re: Hmm
Samozdrejme, ze zákaz činnosti s dětmi na doživotí. O tom by nemela byt vubec zadna diskuze  
0/0
6.10.2004 21:15

wo_co_go

Re: Hmm
Ivor spíše provokuje..proč ne... ale jaký je rozdíl mezi homosexuální a heterosexuální pedofilií, objektivně žádný, subjektivně jenom v naší mysli...je mi jedno koho osahával, ale pokud to ti chlapci dělali dobrovolně, moc jim to neublíží, v tomhle věku je to baví a pokud je neosahává učitel (ano, což by neměl..) osahávají se navzájem...
0/0
6.10.2004 21:21

zlej

Re: Re: Hmm
joo, to je docela rozumnej pohled na věc
0/0
6.10.2004 21:24

svobodny clovek

Re: Re: Hmm
Homosexualni pedofilie a heterosexualni  pedofilie jsou obe pedofili, takze svinstvo.
Ovsem heterosexualni pedofilie je o tom, ze se neco stane driv, nez by se to melo stat. Homosexualni pedofilie je o otm, ze se stane neco, co by se NIKDZ stat nemelo. A to je ten rozdil.
0/0
6.10.2004 21:29

juton

Re: Re: Re: Hmm
, Ve vztahu učitel - dítě je to úplně jedno, obojí je zvrhlé.
0/0
6.10.2004 21:35

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Hmm
Oboji je zvrle, ale MENE zvrhle je, kdyz kluka osahava zena, nez kdyz ho osahava buzerant.
0/0
6.10.2004 21:44

juton

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
, Rozlišovat mezi zvrhlostmi je samo o sobě zvrhlé. Sorry.
0/0
6.10.2004 21:48

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Nesouhlasim. Priklad.
Znasilnit zenu v parku je zvrhle. Znasilnit 12 letou divku v parku je take zvrhle. Ale ten druhy pripad je VICE zvrhly.
0/0
6.10.2004 21:56

juton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
, Dobře, máš pravdu. Ale v tom tvém předchozím případě je to zvrhlost na stejné úrovni. V tom, že kluka osahává učitelka nevidím rozhodně nic normálnějšího, než když ho osahává učitel. Obojí je selhání pedagoga a o tom je řeč.
0/0
6.10.2004 22:03

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Pokud takto selze pedagog, tedy clovek, ke kteremu by deti meli mit duveru, tak je to neomluvitelne. Samozdrejmosti by mel byt zakaz cinnosti do konce zivota a 10 let nepodminene.
0/0
6.10.2004 22:09

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Pokud takto selze pedagog, tedy clovek, ke kteremu by deti meli mit duveru, tak je to neomluvitelne. Samozdrejmosti by mel byt zakaz cinnosti do konce zivota a 10 let nepodminene.
0/0
6.10.2004 22:23

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Není to na stejné úrovni. V případě homosexuálního pedofila máme co do činění s dvěma deviacemi, v případě heterosexuální pedofilky s jednou deviací...
0/0
7.10.2004 18:59

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
V pripade milchamy mame co delat take s jednou deviaci, ovsem kardinalni, primo extrovni slabomyslnosti!
0/0
7.10.2004 19:13

svobodny clovek

Re: Re: Hmm
My jsme v puberte osahavali holky. Pokud ty jsi uchyl, tak jsi osahavat kluky. Ver mi ale, ze to neni normalni.
0/0
6.10.2004 21:31

milchama

Re: Re: Hmm
Kluky však v 99% zneužívají homosexuákní pedofilové nikoli heterosexuální ženy...
0/0
7.10.2004 18:57

AlienDUDE

Re: Hmm
Ty mě nemáš vůbec rádo :-))))))
0/0
6.10.2004 21:58

AlienDUDE

to je logicke...
ošahávání dětí není protistatní (protisocialisticka) činnost, pár opíchanejch chlapečků naši stranu a vůdce neohrozí a pedagog se za 5 let muze vyborne hodid jako vedoucí detskeho pracovniho tabora pri stavbe vudcova mauzolea...
0/0
6.10.2004 20:57

svobodny clovek

znovu jsem si precetl ten clanek
Znovu jsem si precetl ten clanek a proste nechapu. Ta soudkyni opravdu musi byt bud pedofilka nebo pribuzna ci dobra kamaradka toho prasete.
5 (SLOVY PET) let zakaz prace s detmi   A po peti letech muze to pedofilnni prase zase "pracovat" s detmi. Pedofilovi musi byt zakazana prace s detmi na cely zivot. A samozdrejmosti by mela byt kastrace. 
 A ta soudkyne jeste svedla vinu na rodice. Ne, Cesko opravdu neni pravni stat. Pokud u nas soudi takova hovada tak neni.
0/0
6.10.2004 20:41





Najdete na iDNES.cz