Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý mladík bez řidičáku zabil cyklistu

Sedmnáctiletý opilý řidič zabil v neděli ráno cyklistu. Při předjíždění ve Vamberku u Rychnova nad Kněžnou nedodržel dostatečný odstup a muže na kole srazil. Po nehodě ale ujel. V autě bez povinného ručení byli celkem tři mladí lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milchama

Předpoklad se potvrdil...
Předpoklad  hned na počátku tohoto fóra, že šlo o cikána, se potvrdil  http://www.blesk.cz/Clanek45881.htm. Já bych jen dodal, že pokud uvidíte za volantem cikána do 30 let, můžete si být tak z 90% jisti, že není majitelem řidičského oprávnění. Stejně jako nepotřebují vzdělání, kterým opovrhují, nepotřebují k jízdě po silnicích ani řidičák. Za jízdu bez řidičáku se jim totiž při dnešní praxi aplikace zákonů takřka nic nemůže stát. Navíc peníze na řidičák ze sociální dávky neušetří. A pokud k nějakým penězům přijdou nelegálně (krádež, loupež ap.), raději je naházejí do hracího automatu nebo propijí, než aby je "vyhodili" na pro ně nepotřebný řidičák.
0/0
9.10.2004 19:10

2Mac7

Re: Předpoklad se potvrdil...
snad byste nechtěl po cikánech, aby měli řidičák - jednak to stojí peníze a pak , nejsou náhodou cikáni znevýhodněni ( je třeba umět číst a to dokonce česky ) ?
0/0
9.10.2004 19:23

EspritFort

Nejsem rasista ...
..., fakt by mě ale zajímalo, jakou barvu pleti měl ten sedmnáctiletý řidič osobního vozidla zn. VAZ bez zaplaceného povinného ručení?!
0/0
5.10.2004 20:06

Jury

Re: Nejsem rasista ...
Když si přečteš jiné noviny než Idnes, zjistíš, (Ty ses samozřejmě dovtípil dřív), že to byl cigán - ožralý, bez řidičáku a zabil - dostane tak dva roky. A přitom by měl někde v lomu s koulí na noze lámat kámen. Svět se řítí do d´áblové řiti.
0/0
6.10.2004 9:39

Venca12

he he he
na zigulovi roztriskany celni sklo a prej, kdyz jsem se podival do zrcatka, jeste jel
0/0
5.10.2004 18:52

pavel12gr

jo jo
"Je to hajzl. Zasloužil by doživotí," odsuzuje Michala za zabití cyklisty Javůrka dcera zemřelého.
Jitka Žigová (5. 10. 2004)á (5. 10. 2004)
Nelze než souhlasit, jen škoda že se mu to nestalo v nemecku nebo rakoustu to by z vězení asi hned nevylez takhle jestě zmrzači par lidí protože naše zákony jsou k smíchu!!!!!!! Až budou jezdit děti do 15let bez ryzika že se jim něco stane to bude teprv legrace.  
0/0
5.10.2004 12:29

xmolly

proč
Jo jo včera bylo v telce krásně vidět, že to byl občan utlačované menšiny, která se o nezájem o své etnikum tak snaží, že pomalu každý den jsou ve zprávách. Bohužel pro ně nejsou ukazování v nejlepším světle,tu zabil babičku tu něco ukradl, přejel atd.Ale strašně se omlovají já už to za tenhle měsíc možná neudělám.
Pak se nemůžou divit že je lidi nemají rádi, kor když se začnou ohánět rasismem.
0/0
5.10.2004 9:28

flaksa

Re: proč
Ten, co litoval, byl spolujezdec, ne?
0/0
5.10.2004 9:37

iuos

hmm
myslíš "litoval" ?
0/0
5.10.2004 9:58

flaksa

Re: hmm
Jo, "litoval". Bylo to dost směšné.
0/0
5.10.2004 10:00

xmolly

Re: Re: hmm
To bylo spíš tragicko komické, stejnou reakci jsem měl když jsem slyšel jak pustěji toho nekrofilního vraha až mu bude 18 a světe bude čistý jak lilie, takže bude moci zavraždit nějakou kočku.to platí o všech mladistvých.
0/0
5.10.2004 11:31

flaksa

pro rasisty
To jsem si tady včera přečetl tolik "logických" dedukcí, typu: měl žigulíka, MUSEL to být cikán....
Pokud mi neblbne TV, byl ten řidič (i když s rozostřeným obličejem) poněkud bílý. Jsem zvědavý, jestli tady někdo přizná, že uvažoval poněkud schématicky, když už ne přímo jako primitiv.
0/0
5.10.2004 9:12

Zhnusenec

Humanisto
laskavě klikni zde !  
0/0
5.10.2004 9:17

shew

Re: Humanisto
se koukni kdo to psal  Jitka Žigová to jmeno mi neco pripomina... ze by...?
0/0
5.10.2004 9:57

J_A_R

Re: pro rasisty
No pokud me zrak nesalil, tak jsem cetl na netu asi na dvou sajtech ze to by " 17ti lety Rom Martin L. z Vamberka" takze kdo je ten primitiv??
0/0
5.10.2004 10:44

Zhnusenec

iHEUTE se zas vyznamenala !
A vesele směřuje i politicky korektně připokakanému bulváru ! Ano, pouze seriózní deník Blesk nám přinesl pravdivou informaci, že to byli cikáni !
0/0
5.10.2004 9:11

iuos

hmm
včera jsem viděl na nově "rozhovor" s jedním spolujezdcem z tý káry. přišlo mi to takové upřímné, myslím, že toho ti hoši skutečně litují a už to nikdy neudělají........
 
0/0
5.10.2004 8:51

iuos

hmm
ba ne, kecám
0/0
5.10.2004 8:52

Cepin

Re: hmm
nene já to viděl taky
0/0
5.10.2004 9:08

iuos

hmm
...no tak my toho samozřejmě jako teda litujeme no, fakt je nám to líto, že jo.......
0/0
5.10.2004 9:14

michal

Re: hmm
te blbe
0/0
5.10.2004 16:50

chrys

ještě z toho článku v Blesku
..."Viník se nechal včera zapírat a jeho rodiče nikoho nepustili domů." Bez komentáře...
0/0
5.10.2004 8:26

modem

Re: A stejně to byl...
To bylo jasné od začátku. Kombinace auto VAZ, nezletilý opilý řidič, 10 spolujezdců,nezaplacené povinné ručení dává dohromady co? Cikána. I mě ty svině ve stejné kombinaci nabourali auto (cikán,VAZ,bez povinného ručení, ožralý jako prase atd). Takže kdo chce v UL na cikánském sídlišti Mojžíř zaparkovat dost riskuje......
0/0
5.10.2004 8:21

eman1

Nechápu
Nechápu proč se neustále posuzuje jakási věková hranice , která je diskutabilní, ale proč se neposuzuje čin jako takový. Nepřipadá mi že vražda by přestala být vraždou, když ji spáchá 9 ti letý, 12 letý nebo 35 letý.
0/0
5.10.2004 7:36

bezejmena

Netrestat
Tady pomůže pouze gilotina.
0/0
5.10.2004 7:21

__XXXX___

Mladý opilec
Já fakt nevím jak se tady k tomu případu mám vyjádřit. Dvě věkové hranice (15 a 18 let) jsou největším zlem pro občany. Navrhuji zavést JEDNOTNOU hranici někde MEZI těmito čísly a rozlišovat pouze termíny DÍTĚ - DOSPĚLÝ. Pro dětské vrahy a násilníky bych pak zřídil výchovné ústavy, ze kterých by se nedalo tak snadno utéci.
Ale proč tohleto všechno píšu. Dnešní populace se totiž rozděluje na několik skupin (DÍTĚ 0-15; 15-18 a dospělý nad 18 let). Já se ale ptám: když můžeme mladistvé delikventy od patnácti zavírat do kriminálu, jakou protislužbu dáme tímto věkem normálním, bezproblémovým mladistvým? Právě proto bych sjednotil obě hranice. No přece když už jsou mladiství zralí pro kriminál, tak proč by nemohli chodot například k volbám, řídit auto (motorová vozidla obecně), či kouřit???
0/0
4.10.2004 21:19

svobodny clovek

Re: Mladý opilec
Boze, ty jsi vul
0/0
4.10.2004 21:23

kekel

A cyklista je bez viny ??
Nic proti, už jsem si zvykl že řidičská elita národa vysedává na diskuzích iDnes a tak mě neudivuje že vlastně pořád   dokola čtu to samé. Pouze mi připadá   trochu divné že ten podle většiny   nešťastný cyklista na té oslavě   narozenin ze které se vracel určitě vůbec nic nepil a dokázal tam vysedávat do noci nad sklenkou čisté vody a jeho 30 let staré kolo určitě svítilo tak, že dokonce oslňovalo lidi kolem. No nic, rozhodně se nechci zastávat toho magora co si sedl za volant vraku bez řidičáku a ještě se pro jistotu posilnil alkoholem, ale myslím že mezi ním a tím jezdcem na šlapohybu není moc velký rozdíl, tedy až na to, že on za svojí blbost bohužel zaplatil příliš velkou daň….
0/0
4.10.2004 20:41

svobodny clovek

extra prisny trest
Minule jsem tu psal, ze ten pan, ktery jel strizlivy a jen nedal prednost na stopce a tim zabil 4 lidi dostal neumerne prisny trest - 6 let.
Tentokrat musim napsat, ze ten kdo leze ozraly za volant a jeste bez ridicaku je hnusne hovado a mel by dostat ALESPON 20 let nepodminenne.
0/0
4.10.2004 20:33

lkarban

Re: extra prisny trest
To otázka jestli je tento soudní řád spravedlivý.  Pán co nezastavil na stopce a zabil 4 lidi dostal 6 let. Já jsem nedal přednost v jízdě, nikomu se naštěstí nic nestalo, protože oba dva jsme měli novější auta a dostal jsem 1000 Kč pokuty. Kdyby jela na hlavní Š100 dostal bych 6 let za ten samý přestupek, ale vlastní následek neovlivnuji  já ale ten druhý. Proto se ptám: měl by být každý mladistvý který v podnapilém stavu řídí vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích souzen stejně jako by zabil?  To je klasická ukázka jak špatný je náš soudní systém.
0/0
4.10.2004 20:41

svobodny clovek

Re: Re: extra prisny trest
Ano, podnapily ridic by mel byt souzen jaky by zabil.
0/0
4.10.2004 21:25

Intrepid

Vis co jsi ???
K.O.K.O.T. vylizanej ! ! !
0/0
4.10.2004 20:03

Intrepid

Do blazince !!!
S blbem !!!!
0/0
4.10.2004 19:58

mommyslittlemonster.

ghfdgh
ale pozor, je tu háček, pakliže jel bez povinneho ručení, tak to znamená, že za nic neručil, potažmo nemůže byt ani popotahován....jestli tomu teda dobře rozumím..kdyby se k tomu moh vyjádřit nějaký prominentní právník
0/0
4.10.2004 18:55

Willybald

Re: ghfdgh
spis naopak. rekl bych, ze ten pablb je v peknym pruseru.
0/0
4.10.2004 20:03

__XXXX___

Re: ghfdgh
Pěkná myšlenka. Nemyslíš, že by pak jezdil bez povinnýho ručení každej??
0/0
4.10.2004 21:46

Hufo

blbci se najdou v každý skupině
jak za volantem, tak na kole. teď jsem dojel domů, po cestě jsem byl svědkem jak mamlas ve starým escortu předjíždí bus přes plnou a před zatáčkou která se láme přes kopec, kdyby tam něco proti němu vyjelo, tak je konec, páč by to viděl na poslední chvíli. a přitom ten bus nezdržoval, pokud to šlo, tak to mastil stovkou. a o kus dál se vesele motal cyklista, kterej měl problém udržet rovnej směr, dokonce měl i přilbu, ale pověšenou na ruce. v každý skupině se najde procento mamlasů, takže se nedá paušalizovat jak to někteří v diskuzi dělají.
jo a k tomu VAZu, nelze automaticky předpokládat že to byla cikorka za volantem. u nás spíš v nich vidím jezdit mladý frajery co nemaj na víc, tak ti si kupují VAZy, páč je to silnější než 105-ka.
0/0
4.10.2004 17:20

JayC

Re: blbci se najdou v každý skupině
ano,  taky názor. Je jasný, že nejen řidiči můžou za nehody s cyklistama. Ale způsobem a důsledky a vůbec okolnosti toho včerejšího neštěstí, to není možný! Navíc v tý reportáži v televizi bylo jasne poznat, že to malej rómáček je... ale no nic. Nezletilec dostane maximálně bůra, z toho si odsedí jestli hodně tak dva a půjde vesele zpátky na ulici...ty vole, tady je to vážně
v      p.....  r. .. . d..... e..... ..l. ... . i        !
0/0
4.10.2004 20:15

JayC

Re: blbci se najdou v každý skupině
ano,  taky názor. Je jasný, že nejen řidiči můžou za nehody s cyklistama. Ale způsobem a důsledky a vůbec okolnosti toho včerejšího neštěstí, to není možný! Navíc v tý reportáži v televizi bylo jasne poznat, že to malej rómáček je... ale no nic. Nezletilec dostane maximálně bůra, z toho si odsedí jestli hodně tak dva a půjde vesele zpátky na ulici...ty vole, tady je to vážně
v      p.....  r. .. . d..... e..... ..l. ... . i        !
0/0
4.10.2004 21:16

ondradve

hm
1. mladý na řízení auta
2. opilý
3. auto bez technické
4. ujel z místa činu
 
tak to má enom dvě řešení - buď to byl rom a nic se mu nestane nebo syn někoho mocného  a nic se mu nestane
 
0/0
4.10.2004 17:00

peta303

Re: hm
To by ale neměl žigulíka - spíš nějaké staré (70/80) BMW, medvěda, golfa...
0/0
4.10.2004 17:44

__XXXX___

Re: hm
První možnost je správně. Nemyslím si že by jeho silnej a mocnej fotřík jezdil s VAZem a k tomu neměl povinný ručení...
0/0
4.10.2004 21:53

1vlek

Štve vás co se děje na našich silnicích?
A to si představte, jak vás ještě naštve vyšetřování této nehody, komentáře, rozsudky atd. Prvotní viníci ale sedí v senátu a parlamentu tohoto státu a jejich jedinou a největší starostí je korýtko, o které svádí neustálý boj. To, že zákony této země znamenají džungli a mravní bahno a které ani neopodstatněně nadhodnocení soudci neumí využít, tyto páprdy pranic nezajímá. Takhle 13. nebo 14. plat, to je alespoň důvod k jednání, ale co jim je po tom, jak se lidi na našich silnicích chovají. Vždyť v tomhle státu je větší zločin ukrást milion, než někoho zabít. Nikdo už v tomto státě nemá respekt před zákonem, ani před osobami, které dohlíží nad jejich dodržováním, tak taky podle toho jezdíme
0/0
4.10.2004 16:50

JayC

Re: Štve vás co se děje na našich silnicích?
i ty brepto... souhlasim, ze hodne zakonu je hodne spatnych a takřka zbytečných, protože nejsou dobré. Ale že by za smrt cyklisty mohli politici...nesvadej vinu na treti osobu, když jednoznačný viník je vožrajel 17ti letej hajzl, podle mnohých zde nejspíš cikán, a to, co řekl ten jeho spolujezdec teď v televizních novinách: "omlouváme se všem, snad už se to příště nestane," to je prostě lidský výsměch společnosti a měli by za to zavřít nejen řidiče, ale i jeho rodiče (ty už možná dávno seděj...)!!!
0/0
4.10.2004 20:05

hovnival-

@@
Pokud opilec ridi vozidlo a nekoho pritom zabije, mel by byt souzen za vrazdu. Je to umyslne - vedome prece vlezl do auta a ridil. Jeste lepsi by bylo, kdyby mohl opilec-vrah byt na miste nehody ihned popraven. Bohuzel, v Ceske republice to funguje jinak, opilost vetsina lidi bere jako polehcujici okolnost.
0/0
4.10.2004 16:41

USA_rulezz

Re: @@
nooo ... urcite nejaky podobny kdyz uz ne stejny reseni by se asi zamlouvalo i mne .... tyhle prasaaarny by clovjeku mely hned dojit .... a vubec vsem .... je to svinstvo
ale s temahle mladejma frajirkama nevim co hejbne
0/0
4.10.2004 21:02

lkarban

Cyklista
Kolik alkoholu měl ten cyklista v krvi? Proč se to tu nepíše? Nebo že by dokonce byl střízlivý? Ale to asi ne, bych hádal
0/0
4.10.2004 16:10

Hliník

Postup při zhlazení stop posrážce z cyklistou nebo pěšákem, pokud utrpěl smrtelné zranění.
1. Vzít jej do auta, protože akční radius, který méte je jen 10 minut a pokud jej necháte ležet na vozovce nebo podél, tak vás chytí policie. 2. Zajedete do lesa, kde jej pohodíte a máte dostatečnou dobu nato se zdekovat. Je tuhý a nikdo mu již nepomůže, tak proč se nechat zavřít, když si za to mohl sám. Měl zůstat doma, dacan.
0/0
4.10.2004 15:55

VODNAR

Re: Postup při zhlazení stop posrážce z cyklistou nebo pěšákem, pokud utrpěl smrtelné zranění.
K tematu nic, jen k tvemu projevu - ses blb. Docela by me potesilo, kdybych se z nejake dalsi zpravy dozvedel, zes tim svym krapem zajel pod houkajici lokomotivu. Budiz ti zeme lehka.
0/0
4.10.2004 16:29

Hliník

Dobře mu tak.
Otázka je kdo nedodržel odstup. Jako řidič vidím při jízdě 3 nebezpečí. Potrlí cyklisti, co si to šlapou cik cak polibte mi. Důchodci na přechodech. Řidiči opatření pokrývkou hlavy - slamák. Kolikrát mám chuť takovéto koko tí srazit do škarpy. Ten cyklista si za to může sám. Je dobře že je ten šme.jd ťuhýk. Řidiči bych dal amnestii a pozůstalím povinnost uhradit škodu na autě.Sám když předjíždím cyklistí, najíždím před nimi na okraj vozovky a hodím kola do smyku ať se napapaj štěrku.
0/0
4.10.2004 15:44





Najdete na iDNES.cz