Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srážka trolejbusu s tahačem: 19 raněných

U Pardubic se čelně srazil trolejbus s nákladním autem. Řidičku trolejbusu museli vyprostit hasiči. Spolu s ní bylo zraněno dalších 18 lidí, z toho dva těžce. Nehodu zřejmě zavinil řidič tahače.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Xaver01

:-)
Pražáci kušte, trolejbus jste v životě neviděli. Jo, když je někdo sto let za opicema...
0/0
30.9.2004 22:18

Tomáš Jemarný

Re: :-)
Synku, v Praze jezdily trolejbusy už v době, kdy si tvůj fotr hrál v uhláku na horníka: http://www.spvd.cz/hertl/praha/ph_tb.htm, http://www.praha2.cz/noviny_prahy2/default.asp?clanek=683&cislo=54. Když už tě v ústavu pouštěj k netu, tak si zkus do nějakého vyhledávače zadat třeba "trolejbus Praha"...
0/0
30.9.2004 23:02

houba_

Re: :-)
trolejbusy jezdily v Praze do 1972.
0/0
1.10.2004 8:23

karoten

Re: Re: :-)
Mám pamětní lístek Poslední den provozu
0/0
1.10.2004 11:30

iuos

hmm
to nevadí
0/0
1.10.2004 11:44

karoten

Re: hmm
Mě to taky nevadí - je to vzpomínka na jízdu ze který jsem nic neměl....všude těsně okolo vysoký sloupy cizích nohou a tmavejch nohavic, neviděl jsem ven a bylo tam dusno k zalknutí. Ale lístek jsem si nechal.
0/0
1.10.2004 11:52

Warťan

Klasika na silnici
Ani bych se nezabýval tím, kolik bylo řidičce trolejbusu, za nehodu zřejmě (a samozřejmě) vůbec nemohla, horší věcí je opět věk řidiče tahače s návěsem, který se opět prokázal v nejlepším světle.. V nejlepším případě měl pouze roční zkušenosti s návěsy a zřejmě sám sebe přecenil a zneužil výkonu dnešních tahačů.
Mnohokrát se mi stalo, že mě předjížděl "návěs" na okreskách při mé rychlosti 90- 95 km/h, ve městě je to skoro na denním pořádku. Vždycky zpomalím, uhnu a věřím, že dotyčný potřebuje jet svižně a jinak je to poctivý znalý šofér, ale skutečnost je jiná- firmy dnes najímají na řízení tahačů každého, ušetří na zácviku, na jízdách po place a ještě nutí řidiče překračovat nejen AETR, ale veškerou morálku na silnicích s tím, že budou- li chyceni, je to problém. Mnoho majitelů přepravních firem ale podle mého má dost protekce u policie, takže v ČR kotouče tachografu vůbec nemusí existovat. (Mnohým jistě z tachografu div nevyskočí při jejich rychlostech, mají totiž pole do 125 km/h, což je kamiony běžně překračovaná rychlost, přinejmenším z kopce určitě. Větší rychlost se škrábe do mezírky mimo pole, pokud je na to tachograf dimenzován). Jistě si toho všimnul každý, že poměry právě v této oblasti se čím dál více zhoršují. Proč by ne, když na kamion a autobus dnes může "každý" a s vědomím domnělé nezranitelnosti se zábrany ztrácí velmi snadno...
0/0
30.9.2004 20:33

Tomáš Jemarný

Re: Klasika na silnici
Jo, dneska odpoledne mne na Evropské, v místech, kde je "70", předjížděl návěs s plachtou "Baumit", když já jsem jel cca 85... BTW je zajímavé, že tady poliši nikdy neměří - zřejmě rádi vyšetřují několikrát v týdnu nehody u semaforu, který sem mohl nechat umístit pouze totální imbecil.
0/0
30.9.2004 23:07

________________________________

praxe s návěsem 3 roky
"V nejlepším případě měl pouze roční zkušenosti s návěsy..." - nikoli, dříve platilo: skupina C od 18 let a po roční praxi k tomu E, takže ve 22 letech mohl mít praxi s návěsem 3 roky. Od 1.1.2001 je účinný zákon č. 361/2000 Sb., který pro skupiny C+E stanoví věk 18 let; pokud by řidič od Pardubic získal ŘP již podle nového zákona, může mít také praxi 3 roky.
0/0
2.10.2004 20:19

bobcat

Věk
Při vší úctě ke tvým vědomostem, babčo, tě musím opravit. Osmapadesát neznamena 68, ale 58.
0/0
30.9.2004 15:31

test

Re: Věk
Asi tak
0/0
30.9.2004 15:36

Masarykr

Re: Věk
Na idnes je přece úplně normální, že lidi nejdřív vyblejou kraviny do diskuse a pak si teprve pořádně přečtou článek.
0/0
30.9.2004 15:55

iuos

hmm
na idnes je úplně normální, že nejdřív se rychle napíše článek a pak se psotupně u pravuje - dřív tam skutečně bylo osmašedesátiletou
0/0
30.9.2004 15:57

Masarykr

Re: hmm
Jen aby...
0/0
30.9.2004 16:01

iuos

hmm
to vím jistě  protože se mi nezdálo to, že by jí mělo být 68, jak tu někdo uvedl v příspěvku, tak jsem se na to podíval - a bskutečně tam bylo napsáno 68  takže by mne zajímalo, kolik jí vlastně doopravdy je
0/0
30.9.2004 16:04

Masarykr

Re: hmm
OK, tipoval bych, že těch 58 bude správně, i když některý lidi jsou v 68 čilejší než jiný v 40...
0/0
30.9.2004 16:07

iuos

hmm
 třeba já se dneska cítím na třikrát tolik co mi je - takže na 72 - no, možná o chlup navíc
0/0
30.9.2004 16:08

babca

To snad ani ne!!!!!
Při vší úctě k důchodcům, ale jak může ženská v 68(!!!!) letech, platno i pro chlapy, jezdit s MHD?!?!? To snad ani neni možný, a to vokrádaj jak o dušu, městama sou dotovaný a musí za ně jezdit důchodci.
0/0
30.9.2004 13:44

kalisz

Re: To snad ani ne!!!!!
Ona ale tu nehodu "asi" nezpůsobila. Tak co. Spíš bych se pozastavil opět nad tím 22 letým řidičem návěsu. Ten na tý dálnici byl taky mladej. A taky to zavinil.
0/0
30.9.2004 14:15

babca

Re: Re: To snad ani ne!!!!!
Asi nezpůsobila, ale bejt mladší, má urkytě lepčí reakce a ASI by nemuselo být tolik zraněnejch. Nevim, nepřeju nikomu nic zlýho, ale opravdu mi připadne nenormální 68letá řidička MHD. Stejně jako 22letej kluk s kamionem s návěsem, i když to asi míň
0/0
30.9.2004 14:58

inzagh-i

Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
Ne ASI, ale URČITĚ nezpůsobila. Ten co to způsobil byl černovlasej trotl s tílkem a posléze šusťákovkou stojící opodál. Sice se snažil na začátku pomáhat - alespoň myslím - ale pak naštěstí zmizel. A reakce - nevíš o čem plácáš, ta paní jela 100x líp než xxx mladších MHďáků, který někdy nepovažujou za nutný ani dovřít dveře když vyjedou ze zastávky. Takže se vykašli na nějakej věk, chudák to odnesla, protože nějakej kkjjkhkhk má potřebu předjíždět s nákladákem těsně před pravotočivou zatáčkou.
0/0
30.9.2004 15:03

V2kt0r

Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
Kam chodis na takove domnenky? Vis snad neco o tom jak ta pani jela a co mohla ci nemohla? A mladej trotl za volantem nakladaku, ktery ma desitky tun, ti jeste navic prijde bezpecnejsi? To promin, ale mam dojem, ze jsme kazdy z jine vesnice...
0/0
30.9.2004 15:10

inzagh-i

Re: Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
To mělo bejt na mne???? Jestli jo, tak si to tady pořádně přečti, protože o tom jak jela nejela vím dost dobře, když sem tím jel. A nevím kde si vzal tu hypotézu o bezpečnějším trotlovi s náklaďákem - naopak píšu, že na věk kašlu, nevím proč to tady někdo prioritně řeší, v tomhle konkrétním případě to způsobil řidič náklaďáku a vzhledem k tomu jak ta paní dost protrpěla než jí dostali ven tak mi přijde dost mimo omejvat jí tady kvůli věku. Tohle by nezastavil na fleku ani Schumi.
0/0
30.9.2004 15:17

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
ne, to bylo na babcu ... vzdyt to snad neni v threadu tveho prispevku... Je?
0/0
30.9.2004 15:21

inzagh-i

Re: Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
I když to asi bylo na autora toho nadpříspěvku, tak sorry, jen mne točí jak tady někdo řeší co mohla nemohla ona paní a jestli má narozky takopvý nebo makový.
0/0
30.9.2004 15:20

V2kt0r

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
v tom se shodneme.
0/0
30.9.2004 15:22

2Mac7

Re: Re: Re: To snad ani ne!!!!!
lepší reakce ? To jako, že by s tím trolejbusem třeba na chvilku vzlétla do vzduchu ?
0/0
30.9.2004 16:27

V2kt0r

Re: Re: To snad ani ne!!!!!
Ktereho na dalnici mas na mysli? Toho s technickym benzinem? Snad ne... Jinak souhlas. Jake tak asi reakce to mohly zachranit - kam asi mela s tim trolejbusem uhnout? A zastavit? Vi nekdo ze to neudelala? Vykladat tu, ze byt mladsi mohlo byt...je zcestne.
0/0
30.9.2004 15:07

test

nebylo ji 68, ale 58 !!!
Nevim kde si vzal ze ji bylo 68 let? Poradne si ten clanek precti, nez budes zbrkle reagovat...
0/0
30.9.2004 15:29

iuos

hmm
teď tam sice je 58, ale sázím levou kouli, že tam dřív bylo osmašedesátiletou.....
0/0
30.9.2004 15:41

serz I.

...
No, to moh' bejt dobrej kolaps, je to jeden ze dvou tahů na Prahu.
0/0
30.9.2004 13:20

inzagh-i

V tom troleji jsem byl
Někde jsem tady zahlíd, že si někdo špatně vyložil kdože je viníkem této nehody. Byť není vyšetřování asi u konce, není podle mne co řešit. Viníkem je onen štramák (napsal bych jiné slovo, ale nějak se nám to tady filtruje) za volantem náklaďáku. Být po mým, oťukám mu hlavu o nárazník tý jeho kraksny - to co předved je neuvěřitelný. Celkem lituju, že jsem tu šanci propás. Přestože an řidiče MHD většinou nadávám, je mi pí. řidičky celkem líto, takže si ty články radši čtěte pořádně než napíšete kdože za to může.
0/0
30.9.2004 13:20

iuos

hmm
a hned víme jak to bylo
on tady někdo tvrdil, že to byla vina tý babičky?
0/0
30.9.2004 13:24

inzagh-i

Re: hmm
Víš, mně je celkem volný jestli tady nějakej Rumcajs tvrdil jestli to byla nebyla vina tý babičky, ale mám za to, že tady podobná věta někde koluje. Takže asi tak. Hajnej
0/0
30.9.2004 13:26

iuos

hmm
hmm - no, možnás měl na mylsi můj příspěvek - tam jsem řešil, jestli se srazil trolejbus s kamionem nebo kamion s trolejbusem, protože ten nadpis mne trošku zmát - ale už mi to bylo vysvětleno
 
jo, mohl bys přidat nějaký podrobnosti k tý srážce? díky
0/0
30.9.2004 13:32

inzagh-i

Re: hmm
Seděl jsem zády ve směru jízdy, takže jsem neviděl co se děje, ale vzhledem k tomu, že ten trolej jel normálně - max. 50 km/hod., tak je debata o tom kdo to způsobil celkem zbytečná. Náklaďák v protisměru - nejdřív říkali, že nemoh dobrzdit a bál se narazit do auta před ním, tak to strh, ale teď čtu o tom, že dokonce předjížděl. Pokud jo, tak je to Jaroušek z Bohnic, protože na tom místě bych nepředjížděl ani s autem a že mne předjíždění baví. Ale ani mi neva, že jsem to neviděl, protože díky tomu, že jsem seděl zády ve směru jízdy jsem asi unik zraněním, který utrpěla většina lidí. Ťukli si hlavama o sedačky nebo plexisklo, takže tržný rány na hlavě většinou. Nejhůř na tom byla paní řidička, chudák. A pak jeden pán, kterej seděl na úplně zadním sedadle - ten si bouchnul hlavou o plexisklo a museli ho fixovat. Ale tohle všechno vem čert, jistý je, že ten v náklaďáku byl trotl na entou.
0/0
30.9.2004 13:43

iuos

hmm
díkes za informaci - to je důvod, proč lezu na diskuze - člověk se dozví víc než z článku
aspoň, že nikoho nezabil, když už způsobil tohle
0/0
30.9.2004 13:47

qoknu

Čtu dobře?
Řidičce trolejbusu 68 let? Pjůůůů.
0/0
30.9.2004 13:17

iuos

hmm
jo, čteš dobře
0/0
30.9.2004 13:20

test

Re: Čtu dobře?
čteš blbě, je tam 58 let.....nebo tam bylo drive vic?
0/0
30.9.2004 15:34

iuos

hmm
dřív tam bylo 68
0/0
30.9.2004 15:42

iuos

hmm
už 19? a sakra
0/0
30.9.2004 12:58

iuos

hmm
......trolejbus se srazil s tahačem.........  znamená to, že ta řidička trolejbusu to narvala do kamionu? takže to je její chyba? doufám,ž e se dovím dneska víc, když mám odpolední  ale už teď jsem velmi unavený, vyndavali mi asi 9 stehů, ach jo
0/0
30.9.2004 12:15

Delirium Tremens

Re: hmm
, To ses z té bouračky rychle oklepal ... :-)
0/0
30.9.2004 12:18

iuos

hmm
kdepak z bouračky - zjistilo se, že jsem na práci, kterou dělám příliš chytrý, tak mi odebrali kus mozku
0/0
30.9.2004 12:20

2Mac7

Re: hmm
nebylo lepší si najít jinou práci ?
0/0
30.9.2004 12:25

iuos

hmm
blázníš? a kde jinde bych mohl celou šichtu být na netu?
0/0
30.9.2004 12:29

miromax

Re: hmm
bylo to poprvé?
0/0
30.9.2004 12:27

iuos

hmm
jo, poprvý  řezali vyřízli mi tři znamínka - ale je to v pohodě, žábu, čolka ani raka nemám
0/0
30.9.2004 12:28

zlý fořt Emil

Re: hmm
Kde bereš tu jistotu? :-)
0/0
30.9.2004 12:53





Najdete na iDNES.cz