Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Školští odboráři chtějí stávkovat

Asociace školských odborů vyhlásila stávkovou pohotovost. Zahájila tak přípravy na časově neomezenou stávku učitelů. Vystávkovat si chtějí zvýšení platů na 30 tisíc, více peněz do školství a odstoupení ministryně školství Buzkové. Asociace má ale mezi pedagogy jen minimální podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chemba

to má buzková za to,
že vymohla na příští rok 2000 Kč navíc. odboráři pochopili, že to jde a chtějí v podstatě dvojnásobek průměrného platu.Asi tedy budu muset až se mi přestane chtít dělat a budu vydělávat na důchod, půjdu někam na zapadlý učňák učit cokoli , za 30 tauzů.3-4 hoďky denně, nějaké nematuritní předměty, které nikoho nezajímají.
0/0
4.10.2004 7:57

skifik

učitelé za totality a dnes
Učím přes 25 let na střední škole. Učitelé, kteří za totality říkali svůj názor a měli pak potíže , jsou ti samí, kteří říkají svůj názor i teď, jsou nepohodlní a riskují propuštění. Učitel střední školy musel absolvovat univerzitu (nestačil pedák) a musel něco umět. . Dokud nebudou národ učit ( znovu) ti, kteří ve třídách mezi svými vrstevníky byli alespoň v první třetině, tak školství nemůže jít  dopředu. Nejefektnější investice ve školství je do platů učitelů. Tím neříkám, že by měli brát 30 000 ti, kdo propustí na střední školu "studenta", který napíše do testu : " v televizy je frekvence 50 herců" .
0/0
3.10.2004 16:55

Pakoš

?
Já jsi nejsem jistý, jestli si učitelé takový plat vůbec zaslouží. Jsem ve školním prostředí již 14 let a zejména učitelům ze základky bych takové peníze nedal. Můžete si se mnou trochu započítat: Učitelé chtějí 30000 měsíčně, to znamená 360 000 Kč ročně (nepočítám 13. platy), učí všeho všudy 10 měsíců a tak 20 dní v měsíci, každý den odučí maximálně 4 hodiny čistého času (spíše míň): 360 000/10/20/3=600 Kč - ano, přesně tolik by měli za jednu odučenou hodinu. Nepočítám tam neplacené výlety a hlídání o přestávkách, to je zanedbatelné. Plat učitelů je sice průměrný, ale musíme se dívat taky na to, kolik toho odpracují. Takový učitel na základce jde do práce v 8 a končí v 13 a to má ještě mezi tím přestávky a volné hodiny. Učitelé argumentují tím, že se musí na každou hodinu připravovat stejný čas doma. Ale to je jenom teorie, praxe je úplně jiná, ve skutečnosti někteří učitelé nemají domácí přípravu žádnou.
0/0
1.10.2004 23:13

vafla

Re: ?
Jaká domácí příprava? Připravovat se měli už ve škole, v hodinách melou stále to stejné, tak to si snad pamatují.
0/0
2.10.2004 19:15

Michalll

Poškození žáků trvá již generace,
další podraz už nepřekvapí...
konečně je dítě zodpovědnost rodičů a ti s penězi nijak nespěchají, ani s vlastním uplatněním jako dobrovolníci při provozu škol.....
antikoncepce, abort.... se mohou stát Filosofií přístupu k životu, pokud se přesto člověk narodí, a naznačené potká jenom jeho potenciální sourozence, nemá vyhráno. Atmosféra trvá. ani kantoři s tímto osudem  nejsou vyjímkou, navíc kdo by se chtěl o cizí  "haranty" starat? Pedofil?
michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
30.9.2004 16:43

Kereme

To přehnali
Nevím, co tak špatného Petra udělala, že ji chtějí pryč. Průměrný plat učitele je teď o 300 nižší než průměrný plat v zemi, což je sice hrozné, ale už to není tak příšerné, když dvě třetiny lidí jsou pod průměrem. Teď by to chtělo pomalu leč jistě platy dorovnávat do těch 130 procent, a přidat spíše novým učitelům, aby se jim chtělo se ucházet o místa na ZŠ a SŠ a aby se výkon nemotivoval vysezením si let, které je neefektivní.
Takto pojatý požadavek odborářů je iniciativou několika populistů, kteří kladou nereálné požadavky na své finanční ohodnocení. Někteří učitelé by si to jistě zasloužili, ale spíš by to chtělo systémové kroky: nalákat co nejvíce nových lidí do školství.
0/0
30.9.2004 14:04

draki

Re: To přehnali
Buzková je neschopná(nebo naopak všehoschopná)a to i jako sociální demokratka, proto by měla odejít. Nejsem volič ODS, ale jsem pro pravicové řešení. Nicméně chápu, že nikdo z ČSSD u nás nedopustí školné na VS. Ovšem, proč Buzková podepsala v roce 2002 dohodu se Slovenskem, že u nás Budou moci Slováci studovat zadarmo a naopak my budeme moci studovat zadarmo na Slovensku. Ročně tak proděláváme stamilióny a situace se nadále zhoršuje. Navíc nyní, když už jsme v EU, platí, že kterýkoli občan členské země EU se může hlásit na kteroukoli školu v kterékoli zemi EU a nesmí být nijak finančně znevýhodněn. Což je pro nás krajně finančně nevýhodné právě kvůli Slovákům. Přitom stačilo, aby Buzková nespala a na tuhle situaci upozornila a mohli jsme si vyjednat lepší podmínky.
0/0
30.9.2004 15:30

_Eva_

předem se omluvám vyjímkám - kvalitním kantorům
ale skutečnost je taková, že učitelky jsou většinou krávy (vzpomeňte si jaký typy šly na pajdák) A NIC S NIMA ZA 15 LET NEPOHLO, každej instalatér se nejdřív musel naučit makat jinak než za totáče, teprve potom možná přišly peníze . Učitelky a učitelé doteď neumí učit nebo jsou pohodlní, práci delegují na rodiče, nadržují holčičkám a kreativní děti posílají s rodiči do pedagogicko psychologických poraden. Takže 30 tisíc za 3 měsíce dovolené/rok je podle mě je nehorázný požadavek. Nejdřív ukážte, že něco umíte...
0/0
30.9.2004 10:27

barbudo

Re: předem se omluvám vyjímkám - kvalitním kantorům
... nevím, jak který instalatér, ale já neznám řemeslníka, kterého bych si pustil do bytu ...
0/0
30.9.2004 14:50

mommyslittlemonster.

dsaredassffsd
vsadím se že Petra, jako férová populistická holka, bude tak dlouho na Sobotku tlačit kozama, až Sobotka podlehne a ty učitelský miliardy někde u lichvářů sežene, a to bude poslední rána z milosti pro českou kripl-ekonomiku, pak si těma papírkama budou paka učítelský moci tak akorát vytřít hrnec
0/0
29.9.2004 23:58

Jirka Š. Svejkovský

Je to prosté
Chci přidat 20 a dostanu nakonec 10. Všichi budou spokojeni. Já dostal deset navíc, ministerstvo deset ušetřilo. Na druhou stranu se těm kantorům nedivím. To by nadzvedlo každýho. Jen aby to těm poldům nakonec nesebrali. To bychom ještě zažili věci ...
0/0
29.9.2004 22:52

Pucmeloun1

Muzou
kazdy ma na stavku pravo...to je ale asi tak jediny co muzou . Chapu ale, ze je potupne pro celou spolecnost, ze nejvetsi debilove z ni (policajti) maji prumerny plat 32 tisic mesicne
0/0
29.9.2004 22:17

mojeprezdivka

Re: Muzou
Ty magore, a kdo zvítězil v IQ národa? Pučmelouni?
0/0
30.9.2004 14:50

Džura - hrdina Pamíru

komu říkáte učitel ??
30 kolíků pro učitele  ? A pro který - snad ne ty, co ládovali ještě nedávno do studentů neskutečné ptákoviny jako třeba ruštináři ( a kolik že jich převlíklo kabáty a najednou učí jako by se nechumelilo angličtinu )  - průměrný věk učitele je údajně mezi 40-50 lety, de facto ještě víc, takže tak 80% má hluboké nomenklaturní znalosti, které studentům velmi rádi předávali  - na 1. máje Vás tito "žadatelé" ochotně nahnali jako ovce do prvomájového průvodu při blaženém vědomí své nepostradatelnosti a důležitosti.
Výběr některých ptákovin nynějších žadatelů o 30 kolíků:
1. Význam N.A.Někrasova pro rozvoj ruské poezie II. pol.19.století ( maturitní otázka č.7 )
2. Významné stavby posledních sovětských pětiletek a úloha Komsomolu v nich ( 16a )
3. Volha - velká dopravní tepna sovětského hospodářství ( 14b )
Učitelé češtiny se svými literárními socialistickými tématy nezůstávali příliš pozadu
No a tak bych mohl pokračovat - Standa podstatu věci pochopil a udělal velmi dobře, že dal přes 30 kolíků radši policajtům, kteří v případě potřeby dokáží umravnit nehorázné požadavky těchto vysloužilých totalitních pohrobků
Noví nezkažení mladí lektoři samozřejmě na takový balík nemají nárok, takže suma sumárum současný průměrný plat historicky totalitního portfolia učitelů je víc než přiměřený
 
 
 
0/0
29.9.2004 22:09

zvergel

Re: komu říkáte učitel ??
Že tě tak netrápí podstatně vyšší platy soudců,z nichž mnozí zavírali do kriminálu lidi za odpírání vojny,hubu proti komunistům popř. u bývalých prokurátorů,nyní st.zástupců,kteří na tyto lidi podávali žaloby,třeba za podvracení republiky a tak.Mimochodem,ruština jako jazyk za to nemůže.A ruská poezie 19.století už vůbec ne.Volha byla v Rusku ještě než tam vůbec přišli třeba Skytové,a sloužila jako dopravní tepna nejen bolševikovi,ale i za báťušky cara.Jestlipak ti jde na nervy otázka třeba u tom,jak Labe slouží jako dopravní tepna v Německu nebo Temže v Anglii.
0/0
29.9.2004 22:21

Pucmeloun1

Re: Re: komu říkáte učitel ??
dobra odpoved................
 
snad jen dodat, ze zeme, ktera zacne tak neumerne protezovat represivni slozky speje do zahuby a do statu rizeneho otevrene ci skryte uniformovanou juntou
0/0
29.9.2004 22:25

macho77

Re: Re: Re: komu říkáte učitel ??
mozna mas pravdu..Poldove si u nas uz dlouho do nikoho poradne nebouchli...:-))
0/0
29.9.2004 23:44

Jouda-

Re: komu říkáte učitel ??
Ty si asi z ruštiny u maturit vyhořel, co? ;-) Zapomněl jsi na zavrženíhodnou Občanskou nauku a v neposlední řadě Hudební výchovu :-D Mimochodem, myslíš si že za těch pár šupů se ti pohrne mladá krev do školství? Já bych šel dělat učitele jen v případě znovuzavedení tělesných trestů.
0/0
30.9.2004 8:53

tatami

Uvaha
Povazovat standartni slepice z PF za vzdelance je urazka tech ostatnich. Tady nelze mluvit o platu v penezich ale o zrni pro zlepseni snusky vajec. Takze bych prihodil o hrnek psenky na dvur vic at se holkam nezacpou vejcovody .
Jina situace je na strednich skolach v predmetech jako je matematika , fyzika chemie a pod. Tam by meli byt odbornici a meli by to byt chlapi. Zazil jsem nekolik exemplaru z rodu femininum a vzdy to byla katastrofa mnohokrat ohrozujici zivot jak svuj tak okoli. No a tihle odbornici by meli byt urcite lepe placeni jako dnes.
0/0
29.9.2004 20:27

zvergel

Re: Uvaha
Milý douku či nedouku,vzdělanec by napsal "standardní".Já zažil na školách všech stupňů tragické chlapy i fantastické ženské a naopak.Ono to skutečně není o pohlaví.
0/0
29.9.2004 20:40

tatami

Re: Re: Uvaha
Zajimave, ja tam mam v hlave zaneseno "t" ale je mozne ze se mylim.Nemam tady po ruce ani Travnicka ani jiny pramen abych si to overil, tak se vzdavam.
Mluvim o reprezentacnim vzorku ci prumeru ci jak to mam nazvat. a tam teda rozdil je a to zatracene velky. Konec koncu fyziku vyklepe kazde dite skolou povinne z rukavu nekolik, ale zen v tomto oboru je jaksi pomalu. Za dobu sve skolske vychovy jsem potkal jednu matematicku na vysoke. A i tam silne kulhala za svymi kolegy. Pricemz nepochybuji o vyjimkach, jedna z nich je ma moc dobra znama.Pokud se ale v techto "matematickych oborech" vyskytne svetla vyjimka pak je to cosi neobvykleho jako napr trinohe kure nebo tele se dvema hlavama.
0/0
29.9.2004 20:55

zvergel

Re: Re: Re: Uvaha
Standarta je prapor či spíše korouhev.Standard čili etalon - to je něco přesně definovaného sloužící k porovnávání. Vzorek je reprezentativní a nikoliv reprezentační.Reprezentační je třeba fotbalové či hokejové družstvo ... .! S matematičkou jsem se setkal s vynikající na ZDŠ, s fyzičkou též,s vynikající přednášející fyziky na VŠ,stejně tak i chemikářkou na gymnasiu,vynikajícími jazykářkami na všech stupních,dokonce i ruštinářky na VŠ (více pokusů).Zrovna tak tragického fyzika a matematika na VŠ technického směru.Skvělou učitelku biologie na ZDŠ i na gymnasiu.Tragickou postavou na dějepis na ZDŠ,fantastickou dějepisářkou a latinářkou na gymnasiu atd atd.
0/0
29.9.2004 21:14

xmolly

Re: Re: Re: Re: Uvaha
A pán je znalec.
0/0
30.9.2004 10:20

tatami

Re: Re: Re: Re: Re: Uvaha
No kdyz domyslis do dusledku vetu ze potkal na ZDS vynikajici matematicku je jasne kam dotycneho zaradit a ukoncil jsem dalsi diskusi.
0/0
30.9.2004 10:47

zvergel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uvaha
Ty hlupáku,ještě ,když jsem byl nucen zabývat se diferenciálním počtem více proměnných a nehomogenními diferenciálními rovnice kvůli studiu teoretické chemie,byla mi tato paní schopná rychle a srozumitelně vysvětlit to,co odb.asistenti a docenti ne.Učila v Prsaze na Jiřího náměstí na experimentálce a jmenuje se Spálenková.Kdo ji zná,potvrdí.Když nevíš,tak raději mlč!!!
0/0
1.10.2004 9:40

2Mac7

Re: Uvaha
No, Vy jste také dobrý exemplář !
0/0
30.9.2004 11:14

tatami

Re: Re: Uvaha
Pokud to patri na mne, to jsem nikdy nepopiral.
0/0
30.9.2004 11:55

breindl

už zase
Byla to právě učitelská veřejnost a přilehlý povl, kteří cíleně odmítli transformaci celého školství. Když měla být zrušena povinná školní docházka a nahrazena povinným školním vzděláním tak jste všichni téměř hystericky řvali. Tak a teď to máte. Jste ve slepé uličce, protože ti kteří již pochopili, že ze socialistickými dogmaty se nikam nedostanete, nejsou ochotni dále zvyšovat výdaje na školství bez jasného hmatatelného výsledku. Já dobrovolně nejsem ochoten platit více na stání školství v té podobě ve které se nachází. Platit budu jen svému soukromému učiteli s nímž budu mít uzavřenou smlouvu se všemi důsledky. Budu si také moci vybrat i spolužáky pro svého vnuka, tak abych co nejvíce omezil, že bude vychováván spolu s budoucími kriminálníky, feťáky, tuneláři nebo jinou sebrankou. A ještě něco. Čeští učitelé nejsou nenahraditelní. Není totiž reálný důvod, proč by naši vnuci nemohli být vychováváni v jiném jazyce než českém. A právě kvalitu pak jsem ochoten platit je mi v podstatě jedno komu. Tedy tomu kdo splní moje představy. Toto se samozřejmě tíká i jiných státních molochů. Vlakem jezdit nebudu pokud mi to nějaký socan nenařídí pod hrozbou trestu. Rovněž telefonování s SPT a jinému se vyhýbám. Služby v konkurenčním prostředí prostě fungují většinou podstatně lépe, levněji a školství je jen služba jako jiné. Ostatní přídomky jsou jen nevýznamný balast.
0/0
29.9.2004 19:48

zvergel

Re: už zase
Hm,další,komu to ve škole nešlo,chtěli po něm v dějepise letopočty,v matematice nejen násobilku,ale nedej bože i kvadratické rovnice av chemii dokonce i periodickou tabulku.A v češtině třeba rozlišovat y nebo i.Tikají hodinky,příteli ....
0/0
29.9.2004 19:58

moravsky -palo

Re: už zase
Lidi , neblbněte. Pan Sárközi je samozvaný odborář, který vůbec nemá nárok mluvit za kantory. Proboha, snad taky máme rozum a víme, co je možné a co už ne. I my vidíme, jak jsou na tom rodiče našich žáků a naši rodiče - důchodci. Jak přežívají maminy na mateřské. Neútočte na učitele, ale na toho, kdo to spískal. Třeba na www. ceskaskola.cz , tam byste toho pána mohli vychytat. A kromě toho nadávejte politikům, ti dávají sobě, soudcům, policajtům, bachařům. Svěřujete nám vaše děti, snad nechcete, aby je učila banda neurotiků, co si chodí po večerech přivydělávat do supermarketů a přes den si své trauma kompenzují na dětech. A hlavně nezáviďte, studujte a přijďte si to vyzkoušet.
0/0
29.9.2004 20:24

krutog

Re: Re: už zase
inu tak serkozy je fakt samozvana postava, ktera zna delat humbuk.
jina vec je, jestli by se humbuk nemel delat. ale ze se tady vsici zacou odreagovavat na ucitelich, kery vlastne nic nechcou... a v tem clanku to vsicko je. koskoti, nectete enem titulky (skoda, ze toto vas skola nenaucila) pudly dudly.
0/0
29.9.2004 23:23

obcanek

Povinnou školní docházku
zavedla Marie Terezie,protože potřebovala pro vznikající státní správu úředníky.Vzhledem k tomu,že dnes je vztah prakticky všech lidí mimo státní byrokracii k státním úředníkům silně negativní,nejlépe by asi bylo úplně zrušit povinnou školní docházku.Tím by zcela zmizeli adepti na místa státních úředníků,nebylo by potřeba učitelů,nebyly by problémy s jejich ohodnocením ... !!! A těch peněz co by se ušetřilo.Stejně,jak se člověk dočte ve většině příspěvků nejen zde,je to vlastně skupina  podivných nedouků (mimo jiné jsem se dočetl,že PF je vlastně lehká vysoká škola.Že třeba učitelé na střední škole studují na matfyzu,na př.fakultě,na FF,to spoustě lidí uniká).A bylo by vymalováno.O patřičnou částku by se mohly snížit daně.To by byl ráj,nikdo by nemusel chodit do školy,to by bylo radosti v dětských očičkách ..... .A všichni by pak byli dostatečně pitomí na to,aby se spokojili s tím,že se najedí a někde se vyspí a sem tam si vrznou ..... .
0/0
29.9.2004 19:45

uhliva

bez komentáře
Policie vyšetřuje napadení učitelky žákem / 21.9.2004 Policie začala vyšetřovat okolnosti pátečního incidentu, při němž dvanáctiletý žák speciální školy v Litvínově-Janově na Mostecku napadl učitelku. Žák šesté třídy údajně své pedagožce nejprve vulgárně nadával a poté ji několikrát strčil a udeřil do hrudi. "Případem se zabýváme. Více informací nemůžeme vzhledem k nízkému chlapcově věku sdělit," řekl mostecký policejní ředitel Václav Jakubík.
0/0
29.9.2004 19:44

H75

dodatek
Myslím tím sedm hodin přesčasů týdně.
0/0
29.9.2004 18:48

H75

práce učitele....
Jsem učitel na ZUŠ, plná kvalifikace. Jsem ve škole denně od 8:00 do 19:00 a rozhodně se nenudím. Dopoledne se neučí, připravuji materiály, dělám administrativu, údržbu nástrojového parku, nebo cvičím na svůj nástroj. I se sedmi hodinami přesčasů je můj plat cca 18500 hrubého. Ze své iniciativy jdu dále studovat dálkově hudební vědu na FF. Myslíte, že si tím nějak pomůžu? Nebo že mi někdo uhradí alespoň cestu? Ani náhodou. Vím, že stát nemá peníze - ale - podívejte se na západ. Nikde jinde není normální, že policista bere víc než učitel. Jen v postkomunistických zemích. 30000,- skokem je ale blbost. Platy se musí zvýšit postupně a diferencovaně.
0/0
29.9.2004 18:46

ccoopp

Re: práce učitele....
8:00-19:00 = 11 hodin. Každý den ?! Tak to je asi 15 hodin přesčasových týdně. Tak 7 nebo 15 ???? Buď kecáš nebo neumíš počítat. Co znamená plná kvalifikace na učitele v lidušce ? Tak mi ukaž kde jinde bere učitel víc než policajt ( VŠ profesory do toho nepočítej). Předpokládám, že hra na tvůj "nástroj" (ať už tím myslíš cokoliv) Tě taky tak trochu baví. Já cvíčení v posilovně za práci nepovažuji i když je to pro policajta taky nutné.
0/0
29.9.2004 21:42

Jouda-

Re: Re: práce učitele....
Musíš odečíst přestávku na oběd :-D
0/0
30.9.2004 9:07

[eT]

To je ale bulvár!
Oni tomu dají titulek jako prase a na konci se člověk dozví, že to žádá někdo s podporou tří lidí ... To je fakt bomba.
Zitra tady napisou, ze nejakej pepa z depa zada 100k mesicne, ale o tom co se deje opravdu se nedozvime. A ted jsem si vsim, aby toho pu z depa nevzal Stanik osobne
0/0
29.9.2004 18:38

Tomassk

Pořád málo
Co takhle 12 měsíců prázdnin?
0/0
29.9.2004 18:27

davexx

A proč vlastně ne?
Pokud mají brát policisté (tedy bezpečnostní nebo represivní složka, jinými slovy řešitelé následků) takové sumy, proč by je neměli brát lidé, kteří mají dnes již podobně rizikovou práci, nechrání je zákon jako veřejného činitele a navíc mají vyšší vzdělání, neměli brát stejně, když oni jsou ti, kteří moho mnoha věcem, které dnes řeší policie předcházet? Osobně si myslím, že 30Kkč je v dnešní realitě přestřelený plat jak u učitele, tak u policisty. V podstatě si ale kvalitního učitele cením zhruba stejně, jako kvalitního policistu. Ani jeden nemá práci zrovna jednoduchou a to možná často právě díky nám neučitelům a nepolicistům. Pokud se Vám zdá moc pracovníků ve státní správě, tak to souhlasím, cesta jek mít těchto lidí méně je intenzifikace - dát odborníkům pořádné platy a místo třech neodborníků zaměstnat jednoho profíka, který zvládne stejnou práci pohodlně za dvojnásobek platu jednoho neodborníka, takže celkově bude spokojený stát, odborník, jenom přibudou tři nekvalifikovaní nezaměstnaní a to je asi ten největší problém. Kdyby se peníze státu šetřit chtělo, tak by to šlo a šlo by to dělat i důstojně.
0/0
29.9.2004 17:34

Quo_vadis

Přátelé, kamarádi
navrhuji ve státní správě nepřidat nikomu, ani policistům, učitelům, doktorům, BIS, hasičům, vězeňským dozorcům, a dalším. Pokud se někdo dostane do problémům, kde bude potřebovat výše uvedené složky, ať si pomůže sám
0/0
29.9.2004 16:28

zhost

Re: Přátelé, kamarádi
napsals to spatne, aby si kazdy musel pomoct sam, tak bys je musel propustit a ne jim nechat stavajici plat
0/0
29.9.2004 17:18

lkarban

Volné místo HK
Vidím, že tu plno lidí co zavidí učitelům. Konkretní nabídka volného místa: Mistr odborného výcviku pro obory slaboproudé elektrotechniky. Požadujeme: vyučen v oboru + úso v oboru + doplňkové pedagogické studium, tvůrčí myšlení, přirozenou autoritu, vhodné  vystupování, min §7 nebo §6+11vyhlášky 50, praxe v oboru.  Nabízíme sociální výhody státních zaměstanců, ohodnocení dle tarifní tabulky, dle pedagogické praxe. Místo školy Hradec Králové. Nabídky do pošty l.karban@email.cz
0/0
29.9.2004 15:56

peterudes

Re: Volné místo HK
covece po kolikaty to sem davas? po treti nebo je to tady jeste vickrat?
0/0
29.9.2004 16:15

lkarban

Re: Re: Volné místo HK
Pouze podruhý, kvůli změně emailu. Ostatně podle toho kolik lidí si myslí jaká je to pohodová práce, tak žádná odezva, jako by se nikomu nechtělo dělat tak SUPER práci.
0/0
29.9.2004 16:23

herulinka

Re: Re: Re: Volné místo HK
Asi ne každý dělá slaboproudou elektrotechniku...
0/0
29.9.2004 16:38

svobodny clovek

SUPER
Tak to potom budou mit programatori v prumeru 70.000.- kc. To uz ma cenu uvazovat o tom, ze se vratim do CR.
0/0
29.9.2004 15:52

Faust40

Re: SUPER
  , asi tak.
v Praze 7 učí učitelka ZŠ informatiku, jak to má vyčtené  z knížky (státní podvod - internet do škol). Opravdu odborník na svém místě. Děti se pak na hodinách informatiky nudí a dělají si z ní srandu. 
0/0
29.9.2004 15:58

peterudes

Re: Re: SUPER
to asi proto ze by nikdo se znalosti informatiky za takovyhle penize neucil, proto to taky takhle absurdne nekde vypada. Zak si dela srandu z ucitelky ktera vi o probirane latce mnohem min nez studenti.
0/0
29.9.2004 16:02

zlý fořt Emil

Re: Re: SUPER
Když škola nenabídne za tu práci plat 14 kKč brutto, ale 30 kKč brutto, nebude na to muset přijmout neschopnou učitelku, ale schopného mladého odborníka, který za tu první cifru samozřejmě nehne prstem ... jak prosté ...
0/0
29.9.2004 16:03





Najdete na iDNES.cz