Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman: Ať se šéf ČSSD volí jinak

Bývalý premiér Miloš Zeman se znovu pokouší ovlivnit dění v ČSSD. Prosazuje, aby nového předsedu strany nevolil sjezd, ale všichni členové strany. "Předseda ČSSD je natolik důležitá osobnost, že k její volbě by se měli vyjádřit všichni členové, kteří o to mají zájem."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EspritFort

Zemana je škoda :-( ...
... Ty jeho bonmoty proti novinářům, či domácím politikům mi ani tak neschází, i když mi trochu přece jen chybí, byla to taková sranda . Ale ty bonmoty na adresu rakouských, německých a jiných zahraničních představitelů, to byla fakt síla, ty jim teda zvedaly adrenalín, tlak a tepovou frekvenci, TO TEDA JO! Kdyby byl tím prezidentem, tak už nám dávno vyhlásili válku a teď už by bylo po válce . Žili bychom v protektorátu nebo tak něco a byl by už nejen od něho, ale i od všech našich ostaních přitroublých politiků a ještě přitroblejších zákonů KÓÓÓNEČNĚ SVATEJ KLID .
 
0/0
23.9.2004 22:35

Johny_S

Re: Zemana je škoda :-( ...
Ale my teď v protektorátu žijeme - v německo-francouzském protektorátu zvaném trochu EUfemisticky....
0/0
23.9.2004 23:26

Modráček

Šmejdi
Před pár dny jsem takhle jel metrem a najednou vidím na plakátu masku Tomáše Ježka. Napřed mně nedošlo, co tam dělá, zprvu jsem myslel, že zastupuje nějakou ukradenou trafiku, kterou dostal od Klause. Ale pak jsem si uvědomil, že ten šmejd do něčeho kandiduje. To je prostě neuvěřitelné! To si skutečně myslí, že po tom všem, co tady provedl, ho ještě někdo zvolí (do čehokoliv)? Sice historie pamatuje ztotožnění se občanů se zločincem, viz. Železný, ale to je výjimka. Proč to vlastně píšu, se Zemanem je to podobné. Zmrvil, co se dalo a přesto bude pořád otravovat svými senilními cancy z Vysočiny. Nejsem hovado, ale opravdu, ať už chcípne!
0/0
23.9.2004 15:14

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad!
0/0
23.9.2004 11:59

blumblum

Re: Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad!
0/0
23.9.2004 13:34

Marťásek

Rozpory
> > První ohlasy z ČSSD jsou rozporuplné. Zaznívají jak hlasy proti, tak proti volbě předsedy všemi členy. Tak nevim - mi to pripada celkem jednotne teda ((: Vsichni proti Zemanovi. Jejich skoda ...
0/0
23.9.2004 10:04

Atsisar

Re: Rozpory
Rozporuplné? Jak proti tak proti? Asi nechápu. ;-)) Nejsi z vedení ČSSD?
0/0
23.9.2004 10:18

Marťásek

Re: Re: Rozpory
No ja to taky nechapu, ale okopiroval jsem to z clanku pres schranku. Tam bylo, ze reakce jsou rozporuplne, jedni jsou proti zato ti druzi jsou taky proti ...
0/0
23.9.2004 10:30

Barišnikov

Premierská
Po pražské silnici, k samému Hradu, blíží se Milošek, má těžkou hlavu. Vzpomíná, jak dávno před pátou, vypil už Becherovku devátou. Na hradě u Vency, brblá si tiše, na papír v rychlosti něco si píše. Václave, Václave, mně to tu nudí, najednou z mobilu, Gross na něj mluví: Dopřáváš sobě ten léčivý mok, jen to s ním nepřežeň - budeš, jak žok. Nejsi už chlap, statný a ztepilý, vždyť ty si Miloši, už zase opilý. Po těchto slovech zavládl smutek, Milošek totiž v tu ránu utek. Utíkal sice jen malou chviličku, a z kapsy vytáhl skleněnou lahvičku. Aby si ukrátil dlouhou svou chvíli, rád s Vencou Klausem měřil si síly. Posílen Becherem, rumem a výhrou, rád státní pokladně zas pustí žilou. Nakonec voliči dostali rozum a dali sbohem oboum vopruzům. Co bude dál to však nikdo neví, neb v kase díra se dost velká jeví.
0/0
23.9.2004 9:56

Atsisar

Re: Premierská
A co tahle:
K. J. Erben –Finančnice 
U záložny lidé stáli z plna hrdla křičeli, kde jsou naše prachy, králi kam úspory zmizely?
Královy jim ruce kynou, mlčte, dám vám svobodu, lid však kleje, piješ víno nás posíláš pro vodu !!!
Tady každá rada těžká ve čtvrtek i v pondělí, zeptejte se Klause, Ježka kam se prachy poděly.
Král jim hází hračky z věže Klause, Ježka, kohouta, všechno marno, Klaus i Ježek bum bác letí do kouta.
Bude-li vám lidi zima, bude-li se krátit dech, chcete-li se míti prima čtěte si v mých dramatech
Zase křičí, rudnou v líci, čti ty svoje kydy sám, že na vás vy nezbedníci Koženého zavolám?
Pojď si pro ně zbohatlíku, pojdˇ, vem si ty zlostníky. A hle, kdosi bere kliku lodě, banky, podniky….
Jako stín se ruka plíží, na co sáhne – otočí, z obýváků, ložnic, spíží vybírá si obročí.
Již vztahuje černé ruce, po chlebě i po soli – Sametová revoluce dneska právě vrcholí.  Slyšte, první, druhá, třetí,  poledne zvon udeří.  Klika cvakla, dveře letí  EU vchází do dveří        Ve mdlobách tu národ leží, na čele se perlí pot, pokladna je prázdná, temná - zbudou prachy na důchod ?
0/0
23.9.2004 10:20

pražák_schweiz

Myslím, že Zeman...
"nezapol", když tak zapomněl, ale i o tom pochybuji.
Škoda, že se sám vyřadil s aktivity. Patří k nejschopnějším politikům, rétorikům vůbec, u nás. Ostatní jen dobíhají. A že si někdy "pustí hubu na špacír"? I to patří k politice, zvláště když jsou ta slova pravdivá, i když obhroublá! Lepší obhroublá nežli nepravdivá a zavádějící!
0/0
23.9.2004 9:17

blumblum

Re: Myslím, že Zeman...
Obhroublá?????Já bych spíše řekl, že sprostá a urážející. No a schopný politik?Odvážné prohlášení.Pod to bych se nepodepsal.
0/0
23.9.2004 9:25

habit

Re: Re: Myslím, že Zeman...
...nejschopnejsi, jakeho kdy CSSD mela - ostatne sve hvezdne casy prozila pod jeho predsednictvim. Zeman mozna svou obhroublosti drazdil intelektualy a novinare, ale delal to vedomne, cilene a cilevedome. Vedel, v jakych vodach lovi volice a umel zahrat na jejich notu.
A to hlavni - na rozdil od svych nastupcu mel jasnou vizi...
0/0
23.9.2004 9:42

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Myslím, že Zeman...
Ano, vedel...v jakych vodach lovi...V kalnych....a proto ulovil i tebe
0/0
23.9.2004 10:06

habit

Re: Re: Re: Re: Myslím, že Zeman...
...myslim, ze me nazory na socialismus a CSSD jsou tady vseobecne zname, a zatim jsem nikdy nemel duvod je menit. To, ze uznavam Zemana jako politickeho tahouna, je jina vec - uznavam kazdeho, kdo neco dokaze. A on dokazal ze strany na hranici volitelnosti udelat druhou nejsilnejsi politickou stranu.
0/0
23.9.2004 10:21

blumblum

Re: Re: Re: Re: Re: Myslím, že Zeman...
To jo ale za jakou cenu. V okamžiku jak odešel a nikdo z těch, co ho nahradili, nezačal taky lovit v kalných vodách to jde se socdemákama z kopce. Na vrchol už nedosáhnou. Většina voličů bude volit jen ty co říkají to, co ti voliči slyšet chtějí. S tím nikdo nehne. Kolik procent voličů si myslíš, že si uvědomuje kam nás ty půjčky,dotace, cpaní peněz do nemakačenků povedou. Věříš tomu, že si uvědomují, že by tady mohla nastat druhá Argentina. Podívej se jak mají všichni ve státní sféře nastavené dlaně a dožadují se peněz. Podívej se na naše posrance jak si odhlasovávají jeden plat za druhým. Založím si stranu a budu napadat všechny oponenty. Slíbím každému zvýšení platu a dávek skřípnu podnikatele, nejlépe ty drobné. Těm velkým budu hrozit kriminálem a bude mě volit celý národ. Moc hezká politika co?
0/0
23.9.2004 13:54

peld

Pěkné...
...je to, že by se případná změna volebního systému uvnitř strany promítla až do přespříštích voleb. Nechápu, jak mohou (mají, když už jsou zvolení) takto zkostnatělí aparátčíci navrhovat a měnit zákony v našem státě. Ach, jo...
Ale co, je to uvnitř jejich strany, tak ať se třeba pose*ou.
0/0
23.9.2004 9:14

HAL9000

Ať se chová jako chlap!
Vzpomínám si na rok 1987, kdy v tehdejším Technickém magazínu vyšel článek, ve kterém Miloš Zeman tepal do komustického režimu, co se do něj vešlo. Na tehdejší dobu odvážný počin. A tentýž člověk je dnes  zalezlý na Vysočině jako sysel, neustále tvrdí, že s politikou skončil a současně se ji snaží ovlivňovat. Ať vyleze z nory a nese svou kůži na trh !
0/0
23.9.2004 9:01

habit

Re: Ať se chová jako chlap!
...jo, to T-cko slo tenkrat z ruky do ruky jako nejakej samizdat. Bohuzel Zeman veril spis v reformovany socialismus s "lidskou tvari", nez v otevrenou spolecnost. 
Ted se mu ani moc nedivim, ze je maximalne opatrny - v te smecce podrazaku, kterou vytahl z bahna, je jistota jedina - nikdy nevis, kdo, kdy a kde ti podtrhne nohy, ale kazdopadne se nekdo najde. Myslim, ze kdyz mu jeho chranenec Spidlik podtrhl nohy tesne pod vrcholem politicke kariery (volba prezidenta), vzalo ho to vic, nez je ochotny priznat...
0/0
23.9.2004 9:25

HAL9000

Re: Zemanovo přesvědčení
...já nevím, já mám pořád pocit, že hlavním hnacím motorem Zemana nebylo ani tak přesvědčení, jako rivalita s Klausem a snaha ukázat mu, zač je toho loket. A tak sáhl po první větší straně, se kterou by to mohl dokázat. Podle toho teď  ta strana vypadá.
0/0
23.9.2004 10:06

Vaclav Hanus

Re: Re: Zemanovo přesvědčení
S tebou temer nikdy nesouhlasim. Ale tentokrate naprosto ano!
0/0
23.9.2004 10:07

HAL9000

Re: Re: Re: Zemanovo přesvědčení
Ale nevykládej si můj názor jako nějaký projev sympatií k ČSSD. V tom mám jasno už od roku 1992, kdy zatočili s Battěkem.
0/0
23.9.2004 10:36

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Zemanovo přesvědčení
To me ani ve snu nenapadlo, ....vykladat si tento tvuj nazor jako projev sympatii k CSSD...
0/0
24.9.2004 10:47

habit

Re: Re: Zemanovo přesvědčení
...jo, s tim bych taky souhlasil, ale kazdopadne Zeman mel vzdycky bliz k perestrojce socialismu nez k trzni ekonomice.
0/0
23.9.2004 10:26

Futty

Zeman zapoměl...
Když byl volen předseda ČSSD po odchodu Horáka. Tak v Hradci Králové ve Střelnici kandidoval Zeman , Paroubek a nějací pičmundove. Bylo to o prsa. Škoda, že nebyl zvolen vinou Petržilků a Fajfra Paroubek. Dění v tomto státě by se ubíralo jiným směrem. A nebyl by takový marast jako nyní.
0/0
23.9.2004 7:54

jeen

Re:
Ty jsi zase zapomněl češtinu!
Že to je marast, v tom s tebou souhlasím. Ale za vším hledej voliče: JENOM VOLI VOLÍ VOLY  A jaký je český volič primitiv, o tom snad dostatečně přesvědčil Železný (ale i jiní).
0/0
23.9.2004 9:01

blumblum

Re: Re:
S tou češtinou bych si tak hlavu nelámal. Ale jinak souhlasím se vším
0/0
23.9.2004 9:27





Najdete na iDNES.cz