Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisti jdou do voleb jako předposlední

Listopadový volební víkend se blíží. Komise vylosovala čísla stranám pro volby do krajů. Na podzim bude kandidovat 55 stran, koalic a hnutí. Například vládní ČSSD bude mít číslo 36, KDU-ČSL 8, US-DEU 14, ODS 26 a KSČM bude předposlední s číslem 54.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gesce

Čísla = pořadí
Kéž by v tomto pořadí dopadly i volby. Bylo by mi sice líto 55. ED a starostů, ale to by zas tak nevadilo...
0/0
22.9.2004 10:57

Johny_S

Koukám,
že to jde i bez vzájemných urážek. Takovýhle styl diskuze se mi líbí víc. Jinak, Jutone, slibně se rozvíjely další diskuze s Isbjoernou. Včera jsem ji nachytal při lži a od té doby se mnou nemluví. Pravdou je, že jsem na ni byl sprostý, protože se i poté, co jsem ji nachytal, vytáčela.... (a to jsem jí hodil odkazy z jejich vlastního statistického úřadu)
0/0
21.9.2004 22:35

juton

No,
, Isbjoernu nijak nemusím, ale na to, že je Němka, je celkem dobrá. Má svůj názor a brání ho a k tomu slušně, což se tady o mnohých říct nedá. Chce to prostě jen naučit se gentlemansky ji odesílat do ř...( anus, Arsch...).
0/0
21.9.2004 22:58

Johny_S

Re: No,
No, však si rozumíme. Každopádně by přitom bránění vlastního názoru nemusela lhát. Ale teď jsem s ní musel taky souhlasit (ohledně zneužívání dětí).
0/0
21.9.2004 23:10

Sudajev_PPS_43

**********
Do voleb předposlední a z voleb vyjdou jako druzí.
KSČM nastupuje svojí vítěznou cestu.
0/0
21.9.2004 18:37

HAL9000

Re: **********
do  p r d e l e !!
0/0
21.9.2004 19:08

Sudajev_PPS_43

Re: Re: **********
Nezuř, stejně budeme druzí. Vivat KSČM
0/0
21.9.2004 20:03

Dan 1

Re: Re: Re: **********
No a? ČSSD a KSČM jsou přesně stejný levicový ksindl, jejich ideologie se nikdy moc nerozcházely. To, že KSČM v levé části spektra nahradí ČSSD, nepovažuji za velkou katastrofu, protože s nimi nikdo do koalice nepůjde (pokud socky dodrží usnesení bohumínského sjezdu) a dlouho nebude hrozit levicová vláda.
0/0
21.9.2004 20:07

juton

Pitomečku!
, Rozdíl mezi nimi je a zásadní. Zatímco socani se vzájemně drží na uzdě, u komoušů to neplatí, takže kdyby se ti parchanti dostali k moci, nemuselo by to být tak pohodové, jak si myslíš.
0/0
21.9.2004 20:37

Dan 1

Re: Chytráčku!
Jestliže se socky drží na uzdě a budou respektovat Bohumín, pak je přece všechno v pořádku. Nebudou s komanči koalovat a obě strany nebudou mít prakticky žádný koaliční potenciál, což znamená, že na další levicou zlodějskou vládu si počkáme několik desetiletí, pokud někdo zase lidi nezblbne slibováním prachů za úspěšně provedenou soulož a 90titisícovým příspěvkem na nové auto. Jsi jeden z mála, které to mrzí, jutonku. Podívej, jak se ti směju:
0/0
21.9.2004 20:45

juton

Hlupáčku!
, Když ony ty volební výsledky jsou tak nejisté. Rudým sviním můžou narůst preference, protože lidé budou zklamáni úspornými škrty současné vlády. US do Sněmovny neprojde, lidovci budou mít svých osm či kolik procent, ODS kolem pětadvaceti a co ubude socanům, budou mít právě komouši. Takže nějaká pořádná koalice opět v nedohlednu. Pořád si myslíš, že je to tak veselá a pohodová představa?
0/0
21.9.2004 21:12

Dan 1

Re: Jutonku!
Volební systém je nastaven zoufale, dokud se nezmění, patové situace se budou opakovat. Teď je koala v špideli, protože chudák umírající Šála se nemůže vzdát mandátu (když říkám chudák, nemyslím to pejorativně, protože něco tak strašného, co postihlo jeho, bych nepřál nikomu). Veselá a pohodová představa je ta, že Klaus zcela jistě nepověří sestavováním vlády Grebeníčka, ale někoho z ODS, která bude nejsilnější. Tím jsem si jist.
0/0
21.9.2004 21:21

Johny_S

Re: Re: Jutonku!
Dostálovi to taky nepřeju. Jednomu známému našli rakovinu slinivky a během několika měsíců bylo po něm. . Ale jinak máš pravdu. Až na to, že bych nebyl tak optimistický co se týče vládní koalice. Populista Standa podle mě teď sbírá body. Škoda, že u dlouho nebyly zveřejněny žádné preference, myslím si, že ČSSD teď šla nahoru. Takže výsledek vidím zase dost patový . Kdo ví, jestli to nakonec nebude na koalici tiše tolerovanou ČSSD jako v roce 1996....
0/0
21.9.2004 21:28

juton

Nazdárek!
, Přiznávám, že pokud by Standa sbíral body, tak mně by to nevadilo. Ale to je tobě jasné, natolik mé názory znáš. Spíše se spolu s tebou obávám, že nastane ta patová situace. A to je, myslím, ta nejhorší množná varianta.
0/0
21.9.2004 21:35

Johny_S

Re: Nazdárek!
Tak ti nevím. Začínám si říkat, že mi byl stokrát milejší Špidla, který měl aspoň nějaký názor. Od Standy nemůžeš nikdy vědět, co můžeš čekat. Jeden zdejší diskutující to popsal pěkně: se spoustou politiků můžeš vést myšlenkovou polemiku, jenom se Standou ne, protože o něm vlastně vůbec nic nevíš. A takoví jsou nejhorší.
0/0
21.9.2004 21:42

Dan 1

Re: Re: Re:
Na menšinové vládě není nic nemravného, to jenom rumlovci a média vzbudila dojem, že je to strašlivý podraz, ačkoli je na celém světě úplně normální tolerance menšinových vlád a nikdo se nepohoršuje a nevymýšlí zavádějící termíny, jako "oposmlouva" apod. Ovšem moc se vládnout a reformovat nedá a to je průšvih.Standa sbírá body? Po tom, co se provalily ty vraždy, prováděné elitními jednotkami? A to vypichuju jen to nejkřiklavější, o korupci raději nemluvím. Kdo by ho volil, snad staré dámy s mateřským komplexem, protože vypadá jak přerostlý kojenec.
0/0
21.9.2004 21:36

juton

Jo.
, A v tom je ten zakopaný pes. Že moc vládnout a reformovat se při menšinové vládě nedá. A my teď reformy potřebujeme jako sůl.
0/0
21.9.2004 21:40

Johny_S

Re: Jo.
Bohužel. Všichni to vědí, ale to je asi tak všechno.
0/0
21.9.2004 21:45

juton

A co s tím?
, Volit nějakou neznámou stranu?
0/0
21.9.2004 21:52

Johny_S

Re: A co s tím?
Naopak. Klidně už ty známé, ale za žádnou cenu nevolit komunisty, protože to je hlavní příčina současných patů.
0/0
21.9.2004 22:00

Dan 1

Re: Jo.
Víš co? Teď raději ne. Reformy potřebujeme, ale ať je proalláha nedělá Gross se Sobotkou. To raději počkejme na novou vládu. Tato si pod slovem reforma představuje zdražování a zvyšování daňové zátěže. Jen takový zákon o DPH potřebuje 130 (!) novelizací a to si opravdu nedělám srandu.
0/0
21.9.2004 21:52

juton

Ale komu důvěřovat?
, ODS nedůvěřuji bytostně, protože na vlastní kůži jsem poznal, co obnáší jejich zákony o daních, o účetnictví, o DPH. Za ČSSD byly změny, ale nic neřešící. Klín se vytloukal klínem. Chtělo by to někoho fungl nového, kdo by měl odvahu vzít a rozetnout to. Hlavně ten zákon o daních. Ne kvůli výši daní, ale kvůli jeho složitosti a výjimkám z výjimek.
0/0
21.9.2004 22:03

Dan 1

Re: Ale komu důvěřovat?
To, že cement a písek jsou vlastně potraviny, je jedna věc, to, že jednotná daň by všechno nesmírně usnadnila a zjednosušila, druhá. Ten sněmovní tisk měli Sobotkovi narvat do chřtánu a ne vozit do sněmovny na kriplkáře Retardu, aby si zahajloval. Sleduji slovenský tisk a to, jak se SR stává světovou automobilovou velmocí a jak rostou i subdodavatelské podniky. Bude se to s našimi současnými daněmi těžko dohánět.
0/0
21.9.2004 22:11

juton

Jednotná daň?
, Určitě by to zjednodušila, ale ten chaos a sociální důsledky, to by bylo dost šílené. Proč myslíš, že jednotnou daň nezavedla pravice za dobu své vlády? V čele s Klausem věděli moc dobře, co by to obnášelo, stejně jako uzákonnění vyrovnaného rozpočtu. Tady též věděli, proč ten návrh podali až tehdy, když byli v opozici.
0/0
21.9.2004 22:18

Dan 1

Re: Jednotná daň?
Tehdy to především nikoho nenapadlo. Ale zavedlo to Rusko, Pobaltí, SR a daňové výběry se zvýšily řádově o desítky procent. Zase řeknu něco, co bych neměl: To, co je kromě DPH zatíženo i spotřební daní, kupuji od nelegálních zdrojů. Kdo chce víc, nemá nic, to ví i moje babička, ale soudruzi z vlády ne.
0/0
21.9.2004 22:39

juton

Nikoho nenapadlo?
, To myslíš vážně? Vždyť už dva roky předtím o tom mluvil Zeman! Samozřejmě proto, že byl v opozici.
0/0
21.9.2004 23:01

Johny_S

Re: Re: Re: Re:
Vždyť víš, jak to zdůvodnil: že je to vlastně dobře, že se to provalilo, protože je vidět, že policie pracuje a že nešetří ani vlastní řady... I když, jelikož mám otce u policie, vím, jak je to ve skutečnosti. Vědí to ovšem voliči?
0/0
21.9.2004 21:44

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re:
Přece nejde donekonečna opakovat bludy o selhání jednotlivců. Toto už jsou jednoznačně chyby systému. Člověk aby dnes před policajtem utíkal, nebo preventivně odstřelil, nebo tě odstřelí on (Plzeň). Já pořád ještě věřím, že lidé nemohoun být tak blbí a nenechají se napáli podruhé. Vlastně potřetí.
0/0
21.9.2004 21:48

juton

S PČR nemám nic společného,
, ale přesto si myslím, že na desítky tisíc lidí jsou to opravdu selhání jednotlivců. A to nemá nic společného s politikou, ten názor bych měl, i kdyby v čele MV seděl Nečas či Ruml.
0/0
21.9.2004 21:56

Dan 1

Re: S PČR nemám nic společného,
Já mám s policií zkušeností až dost a s chlapy např. z Kriminální služby PČR jsme si dobře rozuměli.  Ovšem obecně je to prolezlé korupcí od náměstkyně až po poslední šlapku a posledního dopraváka. Neměl bych to říkat, ale s policisty někdy jednám stylem: Hele, Fando, pamatuješ, cos dělal před rokem? Že bys nechtěl, aby se to vědělo, viď, že ne? No a Fanda mi jde na ruku. (jméno je pochopitelně smyšlené, podstata nikolivěk).
0/0
21.9.2004 22:03

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Snad máš pravdu. Já to samozřejmě vím, že to takhle je (to bych ti mohl vyprávět, jak to bylo při zásahu proti antiglobalistům při zasedání MMF, jak to bylo špatně zorganizované, případně pozadí zásahu proti technopárty..., dokazující, že u policie vládne docela chaos). Jinak, teď jsem si vzpomněl na rozhovor s Grossem (ten, jak tam tvrdí, že se snaží pokud možno vůbec nelhat a navíc, že je to právník ). Komentuje tam příspěvky Karla Steigerwalda (ten je má moc výstižné a vždycky se přitom nasměju) - prý že je to jinak chytrý člověk, ale že se pořád neprávem strefuje do policistů a do něj.
0/0
21.9.2004 21:58

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No já čekám, že prosadí švestkám to zvýšení platů a bude tvrdit, že když budou mít dost peněz, nebudou korumpovatelní. Navrhuji, aby policista bral v průměru 36 mil. Kč, to je suma, na kterou si přišla vraždící "elitní" banda.
0/0
21.9.2004 22:07

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
O té zkorumpovatelnosti/nezkorumpovatelnosti, to jsou jenom kecy. Totéž, jako když si soudci sami zvyšují platy, prý aby nebyli zkorumpovatelní. Ovšem když to v člověku je, nepomůže mu ani plat sto milionů. Vždycky se najde někdo, kdo nabídne ještě víc.... A systém by měl být takový, aby podobné jedince eliminoval.
0/0
21.9.2004 22:11

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Mě se docela líbil Bublan už jako šéf ÚZSI. Nepřipadá mi ale dost razantní a to, že si zničí kariéru tím, že vleze do vlády, která může každou chvíli jít od válu a je to vláda špatná, podrylo mou důvěru v jeho inteligenci a prozíravost. Uvidíme, snad bude lepší, než ukojenec (upřímný kojenec).
0/0
21.9.2004 22:15

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To je právě ono, že si Standa dal do vlády i důvěryhodné lidi, aby pak mohl říkat, jaké tam má odborníky (Špidlu přece kritizovali, že tam žádné neměl). Otázkou je, jakou bude mít Bublan reálnou moc. Standa přece jasně řekl, "že ministerstvo nepustí ze zřetele". Jinak, Bublan je bývalý lidovec a disident, ten do té party bývalých elitních esenbáků, které si tam nasadil Standa, vůbec nezapadá.
0/0
21.9.2004 22:18

juton

Pánové,
, možná máte pravdu, já nevím. Ale jedno vím jistě, že příspěvky páně Steigerwalda na jakékoliv téma mně většinou připadnou stupidní, s marnou snahou o jazykovou neobvyklost, jež bývá ve svém výsledku průměrná a obsahově to bývá též hodně slabé..
0/0
21.9.2004 22:12

Johny_S

Re: Pánové,
Cožpak o ten jazyk, ale já myslím, že to vždycky vyhmátne.
0/0
21.9.2004 22:16

Dan 1

No určitě je lepší, než Komárek...
0/0
21.9.2004 22:18

Johny_S

Re: No určitě je lepší, než Komárek...
 Komárek je naivní hlupák, jinak to napsat nemůžu.
0/0
21.9.2004 22:19

juton

Re:No jo.
, Pan Klaus možná ODS pověří sestavením vlády, ale vzhledem k tomu, že ani s lidovci nebude mít potřebný koaliční potenciál, bude to opět stejně k ničemu. Důvod k veselosti je v nedohlednu.
0/0
21.9.2004 21:31

Johny_S

Re: Re:No jo.
Taky se začímám bát, že to tak nějak dopadne. A komedie bude pokračovat.....
0/0
21.9.2004 21:33

juton

Gross mi odpusť,
, ale to raději ať má ODS přes padesát procent!
0/0
21.9.2004 21:37

Dan 1

Re: Gross mi odpusť,
Neodpustí. Prý už zítra nemáš chodit do práce a jako šéf PR oddělení Lidového domu jsi skončil.
0/0
21.9.2004 22:17

Johny_S

Re: Re: Gross mi odpusť,
Velký Gross nás určitě sleduje! Potřebuje přeci znát nálady prostého lidu...
0/0
21.9.2004 22:20

Dan 1

Re: Re: Re: Gross mi odpusť,
On na to má lidi. Ale hučet v uších mu musí opravdu nahlas
0/0
21.9.2004 22:41

Dan 1

Re: Re:No jo.
Přesto je spousta opatření, o kterých rozhoduje vláda a neprochází to parlamentem, takže i pravicová vláda s polosvázanýma rukama je lepší, než co se nám předvádí teď.
0/0
21.9.2004 21:38

HAL9000

Re: Re: Re: **********
To jako že by se Komanči vrátili? Já su klidný.
0/0
21.9.2004 20:14

Blackshield

Kéž
by tak šli i z voleb... jenže to by pak jejich hlasy dostali nejspíš socani a bůh ví, co je větší zlo...
0/0
21.9.2004 14:58

Sudajev_PPS_43

**********
A já opět dám hlas Komunistům.
A v nejbližší době požádám o přihlášku do KSČM.
0/0
21.9.2004 13:39

vata - vagina

Re: vata-valašská tajná armáda
ti mr*á ?************************** přihlášku do VATY stahuje zde:***********************************************************************************
0/0
21.9.2004 13:50





Najdete na iDNES.cz