Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První dámu Klausovou vyslýchala policie

Manželku prezidenta Livii Klausovou letos v létě vyslýchala policie kvůli kauze H-System. Detektivy vyšetřující případ nesplacených stamilionových úvěrů zajímala skutečnost, že se s ní počítalo v dozorčí radě banky, kterou počátkem 90. let zakládal hlavní obviněný v kauze Petr Smetka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka04

Pokus o rekapitulaci
     Bože dej, aby tato země měla vždy natolik inteligentní a tolerantní první dámu jako má v současnosti. A současně nedopusť opakování předchozí situace, kdy pod hezkou tvářičkou se ukrývá mozek lenghorky a duše sobce.
0/0
20.9.2004 23:29

rado_old

Zakázat ODS !
Je to organizace propagující trestné činy prostřednictvím svých členů.Propaguje rozkrádání,krácení daní,tunelování,lhaní,korupci atd.Vyhraje li volby - přijde Sodoma Gomora.
 
 
0/0
20.9.2004 14:58

Zmuda

Re:
A když ty volby nevyhraje tak nás čeká občanská válka !
0/0
20.9.2004 15:14

jirka04

Re:
     Sodoma -Gomora nastane, nevzhraje-li ODS volby. Tvé názory Ti nikdo nebere, ale jsou hloupé. Je asi zbytečné Ti je vyvracet. Nevyvěrají totiž z rozumové úvahy, ale čiší z nich nenávist a nedostatek i špetičky intelektu. Lidé Tvého typu neslyší na jakékoliv argumenty a jsou otráveni svým vlastním jedem. Přeji Ti brzké uzdravení.
0/0
20.9.2004 15:49

celtic

Re:
Je to tak. I v parlamentu hlasují z 90% stejně jako komunisti. Jejich dětinskou a trapnou výmluvu, že vše od koalice je pro ODS moc levicové a pro komunisty zase moc pravicové, může spolknout zase jen český trouba! Trapárna!
0/0
20.9.2004 18:01

Zmuda

Re:
A co máte proti komunistům,pane Celtic ?
0/0
20.9.2004 18:18

tatami

Taky
VAm tady nenaskakuje diskuse ?
0/0
20.9.2004 14:07

jack24

H-SYS
Tady ti Smetkové,to už je taková druhá vlna podnikatelů-rychloopeřenců.Jenže na rozdíl od těch šikovnějších,co se na Klause lepili hned po převratu,plácali ho po zádech jak tu transformaci skvěle vede(což je voda na mlýn,neboť Klause nic nebaví víc,než když se může naparovat jako páv)a hráli s ním tenis,tak tihle S(z)metkové už přišli pozdě-zákony se zpřísňovali a oni je tedy museli porušovat.No a dnes ta spravedlnost pomalu začíná fungovat a aspoň na tyhle nazdárky snad postupně dosáhne.
0/0
20.9.2004 12:49

Obracec_kalendare

....
Naší první dámu by měli zakázat fotografovat, strašná hrůza. Chudák Vašík,musí se vedle toho pořád probouzet.
0/0
20.9.2004 12:38

HAL9000

Re:
Kdyby to záleželo na tobě, byla by zřejmě první dámou Dolly Buster. 
0/0
20.9.2004 23:58

tatami

dotaz
Kde je diskuse k teto strane ?
0/0
20.9.2004 12:29

OLF

Velmi jednoduché
Zákeřný článek blbého, Smetkou zkorumpovaného novináře Zemana trefil do černého. Účelu bylo dosaženo. Krysy kvílejí blahem.
0/0
20.9.2004 10:42

rohovka

Re:
Tomu říkám věrná ovečka svého profesora.Jsi opravdu velmi děsivý!!!A nezapomeň zmínit ty zkorumpované policisty,kteří si vůbec dovolili Livii k tomu výslechu předvolat.
0/0
20.9.2004 11:19

Zmuda

Re:
A oni u nás nejsou zkorumpovaní policajti ?
0/0
20.9.2004 11:56

majklos

Re: Zřejmě věrná ovečka upřímného Srandy ...
..
0/0
20.9.2004 12:08

CoCs

Neofašisté z ODS jsou zkorumpovaní až do morku kosti
ODHALENÁ ŠPIČKA LEDOVCE::::::06.09.2004 11:36 - Policie dopadla Petra Kellovského. Vlivného havířovského podnikatele, bývalého člena mezinárodní zločinecké organizace. Před časem ho proto ze svých řad vyloučila ODS. Brno/Praha, 27. 8. 2004 V pořadí už čtvrtý brněnský podnikatel obvinil regionálního šéfa Občanské demokratické strany Milana Venclíka z korupčního chování. Živnostník Jan Brabec včera HN oznámil, že mu Venclík při březnové schůzce naznačil, jak by mohl získat veřejnou zakázku. "Rovnou mi řekl, že mu musím dát deset procent z ceny zakázky," sdělil Brabec. Červen 2004 - Policie v pondělí zatkla Jaroslava Jemelku, zastupitele za ODS městské části Brno-střed, ve chvíli, kdy žádal úplatek. Květen 2004 - O další nepříjemné překvapení pro plzeňskou ODS se postaral její člen a místostarosta městské části Plzeň-střed Radim Kopáček který čelí obvinění, že si řekl o úplatek za zprostředkování přidělení bytu. Listopad 2003 - Senátor za ODS Alexandr Novák čelí obvinění z přijetí úplatku. Červenec 2002 - příbuzní radních za ODS Rudolfa Blažka a Filipa Dvořáka získali za nižší cenu od firmy Navatyp byty v Krkonoších. Přitom oba radní spolurozhodovali o přidělení městských zakázek této společnosti.
0/0
20.9.2004 10:38

bluetake

Re:
Tak jsi vypichnul zkorumpovane cleny ODS a ted ty z CSSD , KDU a US . Ale obavam se ze na to by ti nestacil prostor........Korupce neni o clenstvi v JAKEKOLIV STRANE ale O LIDECH, jako takovych. Nebo snad chces rici, ze ty jsi uplne cisty ?......Nikdy jsi neosulil dane, nikdy jsi neudelal dopravni prestupek, nikdy jhsi na nikoho neudelal levou ?.......Spojovat jednani JAKEHOKOLIV jedince pouze s politickou stranou, ktera ti nemusi byt sympaticka je hloupe a kratkozrake. A pokud uz se k tomu snizis, pak by jsi mel vyjmenovat i dalsi........a take bych doporucil vazit vyrazy.napsat o nekom bez sebemensich dukazu , ze je - cizuji "...bývalého člena mezinárodní zločinecké organizace.." to je prinejmensim na zalobu. Nebo jsi to nekde slysel ? Proc byvaleho ? jake organizace ? atd....Takove zvratky svedci jen o frustraci tveho ja, o tom, ze moc ctes noviny a nechavas se strhavat emocemi. Pozor, mohla by ti prasknout cevka a co pak ?.........
0/0
20.9.2004 10:49

JTR

Re:
Překvapují mě vždy stejné reakce na obdobné příspěvky: "krade" ODS ale  kradou i ostatní, tj. je to v pořádku. Není to zcestné??? Nesouhlasím s kolegou Cocsem, ale proč neustále stejné rekce: oni také!!! Nehodnotím ČSSD a spol. (levice, střed) - to je jejich problém!!! Já chci nějakou "lepší" pravici, která se s takovým problémům postaví čelem, nezamete je pod koberec anebo neříčí oni také a víc!!!!
0/0
20.9.2004 11:44

bluetake

Re:
souhlasim s vami, ale muj prispevek neni o tom , ze to delaji i ostatni , to samozrejme v poradku neni,ale o tom, ze se stale vypichuji hrichy lidi, kteri jsou pak zcela ucelove spojovani s ODS, jako by podobne problemy v jinych stranach nebyli, jako by ostatni byli svati, jako napriklad Unie Svatych.....korupce je O LIDECH a ne o POLITICKYCH STRANACH. I ja bych rad videl lepsi pravici, jako vy, ale vzdy a vsude bude nejaka ta ves a podvodnik, v KAZDE strane i spolecnosti jsou lide , kteri zneuzivaji danou situaci. Neni to spravne, ale takova je realita. Bohuzel.
0/0
20.9.2004 13:10

JTR

Re:
Také nejsem naivní, vím že v každé straně se někdo někdy najde. Na můj vkus je těch "omylů" ODS nějak moc a již to nemohu jak se říká zkousnout! Taková je realita. Bohužel.
0/0
20.9.2004 13:18

bluetake

Re:
na vas vkus je jich v ODS nejak moc....a neni to tim, ze prave od tech v ODS se mluvi jaksi casteji, ze novinari si z kopani a ocernovani Klause a ODS udelali jakesi hobby ? ja myslim, ze nejak tak to asi bude.....
0/0
20.9.2004 14:00

JTR

Re:
No možná jsem měl napsat také nejsem blbý a docela si pamatuji!!! A argument o špatných novinářích to je opravdu síla!!! Pro mojí osobu to ODS prohrála falšováním daňového přiznání (a neodstoupením předsedy), vychvalováním podnikatelům roku (Charouz, Soudek atd. jistě si pamatuješ na ty kormidelníky ekonomiky pana Dyby), Salzmannovu hroší kůži, Macky, Čermáky a o tom člověk, pokud chtěl získal info bez problémů i jinde než v Blesku a TV Nova!! Je to o základní lidské slušnosti a ne o tom, že jednou se to hodí a po druhé nikoliv (třeba členství Teličky pro s. prezidenta nejdříve nepřijatelné po náhradě za Špidlu podvod na voličích - nemiluji ani Teličku ani Špidlu).
0/0
20.9.2004 14:13

PreceJa

Re: ja jsem cisty jako lilie
a co vy ?
0/0
20.9.2004 12:44

JTR

Re:
Dalo by se říci také. Daně platím, nikomu nedlužím a dokonce platím i v MHD. Bohužel občas mluvím sprostě!!! A občas zaplatím nějakou pokutu v autě cca 1x za rok
0/0
20.9.2004 12:48

Zmuda

Re:
A víte že to ani není podstatné pane CoCs-i co zde popisujete ? Jak již Vám zdělil Bluetake , je to o lidech, o poctivých lidech a lumpech ,kterí se vyskytují v jakékoliv vrstvě či skupině obyvatel. Podstata problému je ve filosofii a strategii jednotlivých stran . A filosofie a strategie socialistické vlády ( a ne jen u nás ) se začíná projevovat v určité radikalizaci společnosti.Lidé uvěřili ,zadlužili se, a teď místo slibovaného blahobytu nemají na splácení dluhů,přicházejí o zaměstnání a což je mnohem horší ,mnozí propadají v beznaděj. Jen dnešní iDnes má několik titulků,které přímo souvisí s tímto problémem. Zde uvádím dva odkazy na příslušné články ,to kvůli pochopení: http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A040919_230215_ekonomika_pol&t=A040919_230215_ekonomika_pol&r2=ekonomika
zatím se jedná jen o jakousi temnou předzvěst. Ale zlo se kvapem blíží ! Zde je hlavní problém pane CoCs. Z tohoto mraku příjde bouře,jen se obávám aby v konečných důsledcích nebyla silnější než hurikán Ivan.
0/0
20.9.2004 11:33

bluetake

Re:
Bohuzel vetsina lidi NECHCE tyto souvislosti chapat, pro ne je jednodussi jen plivnout a zvednout si tim sve pochable sebevedomi. nemuzete od nich ocekavat, ze se budou nad necim takovym zamyslet, zejmena, kdyz kopani do Klause a nebo ODS se tady stalo jiz diky mediim,jako je iDnes ,prakticky lidova zabava.....Nepremysli, nejsou schopni a ochotni utvorit si vlastni nazor, jen plivaji a kopou,psali to prece v novinach ,ze ta ODS a Klaus jsou gauneri.......ve sve omezenosti si take neuvedomuji, ze to budou jen a pouze oni, kdo na svou kratkozrakost a hloupost ve finale doplati, protoze lide chytri a rozvazni se o sebe dokazi dobre postarat i bez vsemocne pomocne ruky socialniho statu, dokazi premyslet o sve budoucnosti realne a ne ve snech, a proto budou realtivne spokojeni vzdy.......nenadavaji, nekopou, neplivaji, ale denne vytvareji a upevnuji svou existenci vlastnimi silami, bez spolehani se na cokoliv a kohokoliv jineho.
0/0
20.9.2004 11:56

JTR

Re:
Naštěstí je na začátku tvého příspěvku napsáno většina (tj. ne 100%). Pracuji již cca 23 let a za tu dobu jsem nezažil vládu, která by mi pomohla, usnadnila (třeba později i ODS podnikáním bez byrokracie), vždy jsen si musel pomoci jedině sám!! Od státu dostávám tak max. velké kulové. ALE to co předvádí a hlavně předváděla ODS, tak todle mojí osoby nemá s pravicovou politikou mnoho společného!!! A můžeš napsat,že nevládla sama, nešlo to rychleji, jinde jsou na tom hůře apod. apod. Každý má na to jiný názor, ale pracovat tak jako kterákoliv vláda od roku 1989 tak zkrachuji do půl roku!!!! Bohužel si takové kašpary platím z daní (nebyl jsem zatím ani jeden rok ve ztrátě).  
0/0
20.9.2004 12:17

bluetake

Re:
i s timto v jadru souhlasim, jsem na tom obdobne a rozhodne nepovazuji ODS za idealni stranu. Ale je to porad pro mne osobne to nejmensi mozne zlo z tech, ktere jsou v nabidce. Rozhodne vysledky jejich vladnuti nejsou tak udesne a tristni, jako za poslednich 6 let vlady socialistu.......a k tomu, ze nevladli sami, to je hodne podstatne. Ono s vyderaci typu neboztika Luxe se toho skutecne mnoho delat nedalo a kompromisy zavinene predevsim lidovci jsou hlavni pricinou toho, ze se dobre myslenky nepodarilo dotahnout do reality a vznikali kompromisni paskvily a ne dobre zakony. Nyni stejna prostitujici strana (kdykoliv s kymkoliv) predvadi totez s jinym partnerem ve vlade.......
0/0
20.9.2004 13:16

JTR

Re:
Snad naposled: pokud jsem premier, ředitel, majitel firmy, kapitán mužstva jsem odpovědný za VŠE!! Jinak jsem vychcánek když tvrdím: já jsem hrál dobře ostatní špatně, že??? A pokud to nejde odstoupím, předám funkci, zastřelím se atd, atd. . Možností je mnoho!
0/0
20.9.2004 13:23

bluetake

nizke
Aaaaaaaa, dalsi prilezitost si kopnout do Klause......jak ubohe a nizke. A to nejenom ze strany iDnes ale i , z vlastni neschopnost frustrovanych jedincu.....Ale jak vidno, stale to nekomu dela dobre, pokud se mu uz nezvedne nic jineho tak si alespon timto zpusobem a vykrikem zoufalce zvedne sve pochable sebevedomi.... Nekomu ke stesti staci skutecne velmi malo.......jste smesni ale presto je mi vas lito . A MYSLIM TO UPRIMNE...........
0/0
20.9.2004 10:13

CoCs

Re: sám jsi ubohá 0
obdivem ke Klausovi si léčíš jen své komplexy. Silní jedinci se nepotřebují fixovat na soudruha narcise, který tak skvěle oslňuje lůzu.
0/0
20.9.2004 10:47

bluetake

Re:
dost dobre nechapu, z ceho jste vydedukoval, ze trpim obdivem ke Klausovi a ze si potrebuji neco lecit. Na rozdil od vas neskatulkuji lidi, neurazim ty, kteri mi nejsou sympaticti a nesnazim se byt uboze vtipny. Jsem naprosto spokojeny ,klidny a vyrovnany clovek s nadhledem, ktery vam schazi.Ale pravdepodobne ten muj nadhled vas irituje a vede k vasemu hloupemu komentari. Ale verte mi, nezlobim se na vas..........
0/0
20.9.2004 10:55

tatami

Velmi jednoduche
Uvaha byla jednoducha, starej Klaus zaridi licenci( to jest uver) u narodni banky a tak mu tu jeho cacorku soupnem do spravni rady.  No nevyslo to Smetka musel do vezeni. Ale nic se nedeje na druhe strane, tam par kseftu tohoto typu vyslo a tak mohla superinteligentni Livie zasednout v nekolika spravnich radach.  A Smetka? no dostal 12 let pro dobre chovani muze byt  za polovinu pusten, to je za 6 let neco udela taky kamarad ktery ted presidentuje, pocitam ze na podzim je volny. O nejake ztrate majetku nemuze byt ani reci. Ti hosi z Motoinvestu byli taky takovi sikovni kluci, ze jo Klausi, konec koncu jak jste rekl, Neznam spinave penize, penize nesmrdi. Vynikajici predstavitel tohoto statu
0/0
20.9.2004 10:03

OLF

Re:
0/0
20.9.2004 10:39

sisko1

Takže Klaus v tom má také prsty !!
Jedná se o správnou cestu kdy ČSSD společně s KDU , US a KSČM dokáže zabránit návratu Modrých ptáků do vlády !! Všichni normální a obyčejní lidé tuto strategii budou podporovat , protože ještě mají dobře na paměti tunelování a rozkrádání ze strany Modrých ptáků a podnikatelů !! Vládní koalice by měla najít cestu ke KSČM a jasně deklarovat , v čele s panem Grossem a Sobotkou , snahu o vyhledání a potrestání všech tunelářů z ODS a z řad podnikatelů !!!
0/0
20.9.2004 8:55

krabi

Re:
tato vláda opravdu zabrání dalšímu rozkrádání - až půjde od válu nebude už z čeho krást
0/0
20.9.2004 9:27

Joshua20

Re:
Sisko opet neprekvapil zase se chova jako debil jeste tady napis ze ti pred 89 bylo lip ty kretene
0/0
20.9.2004 9:28

bluetake

Re:
uz by jsi mohl vedet, ze prave na takove reakce ceka .......Nejlepe je reagovat na jeho blaboly s nadhledem a nebo vubec.
0/0
20.9.2004 10:04

ross01

jen houšť...
chtěl bych pochválit toho pána, co měl tolik soudnosti, že se zastřelil. taká vojenská hrdost se hned tak nevidí. je jen škoda, že je to výjimka, kterou asi nigdo následovat nebude. a o tom, že by to udělala sněmovna, si můžeme nechat jenom zdát
0/0
20.9.2004 8:46

tatami

Re: Snemovna
Kluci nezinyrujte se, zadne zabrany, tech par patron jde na muj ucet.
0/0
20.9.2004 10:08

peld

...a kdyby se Smetka také zastřelil?
Bylo by stíhání také pozastaveno? To by ho asi pěkně mrzelo...
0/0
20.9.2004 8:45

HiRes

Překvapení
Hrabat hrabat kde to jen jde. Mám zajímavou zkušenost. Nedávno naši firmu koupila jiná zahraniční. Do té doby dostávali členové dozorčí rady odměny za členství. Poté co bylo řečeno, že v dotyčné zemi to není zvykem byly odměny zrušeny a členství se stalo čestnou funkcí. 
Myslí, že je to krok hodný následování, nebudou odměny nebude tolik zájemců o členství a budou to hlavně lidé, kterým půjde možná trochu víc o tu firmu
0/0
20.9.2004 8:27

JTR

Re:
Asi v té vaší dozorčí radě nebyl žádný kvalitní odborník!!! Škoda, že genialita velké Livie se neprojevila v plné síle již za socialismu, to by dnes byl zde komunismus na celém světe, Václav by to ekonomicky řídil a to by se nám žilo!!!
0/0
20.9.2004 8:40

JTR

To je rychlost!!!
Zkrachoval 1997 a je již odsouzen??? Co chceme po "právním" státě!! Jaký pán - takový krám!!! A ta rodina má samé lepší známé, že?? Asi také platí: vrána k vráně sedá
0/0
20.9.2004 8:20





Najdete na iDNES.cz