Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šárka Grossová vydělává v řetězci Amway

Chcete vydělávat víc než premiér? Pokud dáte na jeho ženu, mělo by vám k tomu stačit pár lahviček saponátu a svaté nadšení. A ještě se můžete povzbuzovat pokřikem: Budu milionář! "Ze začátku mi přišlo divné, že lidi na našich seminářích řvou," říká Šárka Grossová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

distributor

amway

Muzete ukazat plan najednou mnoha lidem, ti co je myslenka zaujme vstoupy a ok a ty co to nepochopi fajn jdou dal. To vse muze jet v mnoha jazycich takze muzete budovat sit a delat obrat po celem svete...

Ale proc to pisu sem a nerikam sponzoroj? Protoze je to hrozny vul, ma uz ze skoliciho systemu zatemnenou mysl, kdyz vidim co ho stoji penez lhani nez sezene naky novacky a stejne ho pak 90% posle nekam je mi ho lito, ale on je gumak on se nevzdava a neefektivne sponzoruje dal a ceka ze nekde potka 6 lidi co znej udelaji diamanta jenze takto mu to bude trvat roky ne-li desitky let...

Ja jsem se rozhodl touto cestou vypatrat mlade amwayaky, co nejdou jak ovce co jen prikyvujispeakrum. Hledam nekoho, kdo jeste nema uplne vymytou hlavu a je ochoten hledat novou cestu k uspechu. Nekoho koho stvou zbytecny naklady, ale veri amway myslence a produktum...

Nekoho kdo chape net, jaky ma potencial, vyzna se na webu...

0/0
13.8.2008 16:09

Blanka z Bejrůtu

Re: amway

A kdy ti konečně dojde, že si magor ? ;-D

0/0
13.8.2008 16:42

distributor

amway

Zdravim neda mi spat myslenka jak skloubit marketing a kvalitni vyrobky amway + internet a zkratit si vyrazne cestu k dimantoj.

Skolici system rika zasponzoruj co se hybe... Nez zacnete vydelavat stoji vas to ale pekny balik, seminare a vse je to pritom na jedno brdo. Jen keci a keci co maj motivovat pritom chytremu dojde, ze plan a myslenka amway je dobra...

Skolici system je jen dalsi prijem pro diamanty i u nas z toho R. Hassman a spol. udaly tovarnu na prachy a rejzuji na vstupnem, kazetach, knihach atd....

Proste uz pred casem jsem vymyslel. jak by slo sponzoravat rychleji a hlavne efektivneji prostrednictvim netu..

0/0
13.8.2008 16:08

tenisovejloket

šárka vydělávala

i u své kámošky barkové;-D

0/0
10.7.2008 20:35

český venkovan

..kde to je ten bordel...a proč se menuje tak blbě...?

..červená růže je lepší....

0/0
21.4.2008 22:23

rutherford

souhlas

Souhlasím s článkem. Už z principu to nemůže fungovat, pouze při exponenciálním růstu počtu zákazníků, kteří budou nakupovat výrobky této firmy by byly reálné "výdělky" v řádu desítek až stovek tisíc korun, jak se uvádí na úvodní přenášce. V reálu na to malý spotřebitel nevydělá, tedy pokud se nepočítá sleva, kterou dostane ;-). Ale amway a podobným firmám tleskám za vytvoření nového nákupního náboženství, kde ovečky doslova opakují pastora a následují ho

0/0
21.4.2008 22:22

kocour94

reakce na reakce o ,,emvej''

Takže první věc, co je to pyramida? Myslim si, že někdo kdo má alespoň desetinu mozku v hlavě si dokáže na internetu, v knihách apod. nájít co výraz pyramida znamená. Pro ty pomalejší je vše vysvětleno v některém z příspěvků. Jak je možné, že ,,pyramidu'' jménem AMWAY podporuje VŠE(Vysoká škola ekonomická)? Jak je možné, že o AMWAY se velice pozitivně vyjadřují takoví lidé, jako jsou Radek John, prof. Jiří Jindra, George Bush,R. Kiyosaki, ... . Jako další věc bych se zmínil o výrobcích. To co jsem četl ve článku mě trochu rozesmálo. Ale pokud tyto výrobky nefungují, tak jak je tedy možné, že společnost AMWAY je na trhu bezmála půl století. Proč výrobky, které nefungují používá např. Ronaldinho nebo Asafa Powel. A ještě jedna taková informace, AMWAY je druhá na světě v produkování milionářů(hned po Microsoftu). A poslední věc, vy, kteří chcete být chudí, tak vám to upřímně přeji, proto snad není nutné kritizovat někoho, kdo chce od života něco víc než bydlet v 1+0 a živořit s 15tis.

0/0
16.3.2008 18:20

jack_rupnick

Re: reakce na reakce o ,,emvej''

jediný bůh je bůh, amen

0/0
10.7.2008 19:44

jenik.84

souhlas s "Ach idnes" (dole)

Nečetl jsem z článku úplně každé slovo, ale je mi prostě i tak na blití. Jsem registrovaným distributorem Amway a tohle si nenechám líbit! A nejvíc mě udivuje, že takový "slovní průjem" vyšel právě na Idnes. Takže: nevím, jak to funguje u paní Grossové, ale já jsem registrován v organizaci američana D.Y., který ovládá 2/3 světového trhu Amway. Za registraci platíme 2768 Kč. NIKDO nemá provizi za registraci nového člena. Odměny se vypočítávají za obrat. A víte co je nejlepší? Ta registrace se vám "půjčuje". Není to závazek - máte prvních 6 měsíců, během kterých registraci můžete vrátit a dostanete 2768 Kč zpátky. Je to fér??? Nemůžete říct, že ne. I kdybyste ty výrobky částečně spotřebovali, dostanete všechny peníze. Tohle jsou detaily, které "odborní" pisatelé takových článků nezmiňují. Mj. máme i 100% záruku spokojenosti na výrobky, které si dále objednáváte. Není to záruka kvality, ale SPOKOJENOSTI, takže když se prostě rozhodnete to vrátit, dostanete peníze zpět.

0/0
9.11.2007 15:12

jenik.84

Re: souhlas s "Ach idnes" (dole)

Není u nás povinný odběr zboží! Já nejsem aktivní přispěvovatel diskuzí, ale názory některých "zasvěcených" lidí níže mě vyprovokovaly. Tak především: multilevel-marketing (MLM) není letadlo. Otázka: funguje vůbec MLM? Ze všech milionářů na světě je zapojených do MLM 22% z nich! A Amway má ze všech MLM nejvíce výrobků, největší obrat, největší počet distributorů a je v nejvíce zemích. Poprosil bych všechny "amatérské odborníky na Amway", aby si nejdříve zjistili, co to vlastně je letadlo. To je ilegální kšeft, kde vložíte tu 20, tu 40 nebo tu 100.000 Kč, nedostáváte výrobky (a myslíte, že je na registraci nějaká záruka???;-D) a za registraci dalších lidí dostáváte provize. Takže když se zaregistrujete za 80.000, dostanete 20.000 za další "duši", takže když ulovíte 4 lidi, dostanete se do plusu. A ten, kdo vydělává, je ten nahoře - ten je vysmátý, chodí mu všechny peníze.

0/0
9.11.2007 15:17

jenik.84

Re: Re: souhlas s "Ach idnes" (dole)

Jo a ještě: při podpisu smlouvy souhlasíte s ETickým kodexem, kt. zahrnuje mj. to, že nesmíte dělat podomní prodej. V letech 1990 - 1994 (přibližně) jsme se tady setkali s podomním prodejem Amway, ale to byl ilegální obchod z Rakouska a Německa. Němčouři k nám přišli už před pádem železné opony a donutili lidi, aby si nakoupili garáže a sklepy a prodávali to. To bylo v době, než byla v ČR otevřena pobočka Amway v r. 1994.

0/0
9.11.2007 15:25

1_130_202_135

Re: souhlas s "Ach idnes" (dole)

"Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama."

Super - a kdybych teď napsal, že autor je "piča", tak můj příspěvek zmizí a reklama na solidní obchodní praktiky nějaké firmy zůstane :-©

0/0
9.11.2007 15:30

ramese

Re: souhlas s "Ach idnes" (dole)

To co tu pisete ze registrace je vic za 2768 kc je PODVOD a sidite potencialni partnery! vice informaci primo na oficialnich strankach spolecnosti amway.cz tam si muzet precist ze pan registrovany v organizaci dextra y... lze a dela spatne jmeno firme 

<b>Abyste se stali distributorem Amway, stačí když si koupíte dvoudílnou Startovací soupravu Amway (za 210,- Kč, resp. 1.130,- Kč , což je mnohem nižší částka než jakou byste museli zaplatit při vstupu do jiného podnikání. Navíc, pokud se rozhodnete opustit podnikání Amway, vrátíme vám plnou cenu Startovací soupravy díl 2. </b>

0/0
10.7.2008 19:36

Warhead_bia :P

joo

kazdej dobrej mafian zacinal na pyramide ;-D

0/0
27.9.2007 12:55

Blanka z Bejrůtu

Jdu na to !!

Budu milionář R^!:-P

0/0
27.9.2007 12:39

Ventre__Saint__Gris

Re: Jdu na to !!

Budeš financovat boj džihádistů proti sionistům?

0/0
27.9.2007 12:51

Blanka z Bejrůtu

Re: Re: Jdu na to !!

Budu bojovat proti izraelskému prášku Ariel ! 8-o

0/0
27.9.2007 13:07

pinguone

..tak to vydelava melouny...

;-D 

0/0
27.9.2007 9:47

Gedes

mě by zajímalo jak to je

Ahoj mě by zajímalo jak to s tou firmou vlastne je? Také si myslim, ze je to letadlo a ze na tom asi clovek moc nezbohatne (vubec), není to urcite pro kazdeho , protoze si myslim, ze nekdo ma nejake moralní hodnoty a prijde mu hloupe vnucovat lidem pripravky o kterych sem nikdy neslysela... (docela sem se pobavila kdyz jsem videla tu nabidku) je to hloupost a neetické.

0/0
27.9.2007 9:18

_m-

Re: mě by zajímalo jak to je

1) Amway nepracuje na základě vnucování, je to složitější a nemám chuť to tady vysvětlovat

2) Přípravky které prodává tahle firma jsou poměrně dost  drahé, ale taky velmi kvalitní - na jejich čisticí prostředky nedám dopustit když jsem začala používat jejich přípravky na vlasy tak se mi opravdu zvýšila kvalita vlasů  - takže to že o značce málokdo slyšel neznamená že je nekvalitní.

3) Já Amway neprodávám.

0/0
27.9.2007 9:29

Nedobikův stín

Re: Re: mě by zajímalo jak to je

3) kecáš :-P

0/0
27.9.2007 9:46

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Asi tak... Kdykoliv se objeví článek o tomhle letadle, tak tahle sekta dostane za úkol okamžitě rozjet propagandistickou kampaň...

0/0
27.9.2007 12:52

pinguone

Re: Re: mě by zajímalo jak to je

..placeboefekt se tomu rika..;-D  a schneeballsystem.. melo by to byt vlastne zakazane...:-P

0/0
27.9.2007 9:48

Nedobikův stín

Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Takže těch vlasů má madla pořád 5, ale myslí si, že je jich 7? :-)

0/0
27.9.2007 10:00

_m-

Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

sprosťáku!!!! :-( 

;-)

Vlasů mám náhodou dost, ale strašně jemné a neposlušné, při požívání běžných prostředků na jemné nebo mastné vlasy je musím mýt obden, při použití prostředků Santique (nebo jak se to přesně jmenuje) mi stačí mytí 1-2x týdně.......

0/0
27.9.2007 11:27

_m-

Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Není to placebo efekt - svoji pokožku i svoje vlasy znám už dost dlouho, abych poznala změnu. Krom toho ji poznala i moje kadeřnice.

Ovšem jak to funguje na pleš netuším!

0/0
27.9.2007 11:24

pinguone

Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

..Madlo pokecame  nekdy o placebu..;-)  

0/0
27.9.2007 11:26

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Jo. Funguje to 3 roky?

0/0
27.9.2007 11:28

pinguone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

..nekdy cely zivot..;-)

0/0
27.9.2007 12:46

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

v tom případě beru.

0/0
27.9.2007 13:25

Bouše

Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama. :-P

0/0
27.9.2007 9:58

_m-

Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

8-o8-o8-oCo jsem řekla rasistickýho????????????????????????

0/0
27.9.2007 11:27

Bouše

Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

... a neplacená reklama :-)

0/0
27.9.2007 12:27

Gedes

Re: Re: mě by zajímalo jak to je

1) Není to typické vnucování,ale jak jinak by se zboží prodávalo než že se vnucuje?(de facto podomný prodej).Človek, ktery je naverbovan:-© to zkouší hlavně v rodině, tak aspon nekdo ho musí vyslechnout. A zase kdo je tedy bohatý, když zbž. je prodáno v rodine?To je nulový efekt,ne?2)Neprodáváš ty ale určitě někdo z tvé rodiny.

3)Neprodáváš ty ale někdo z tvé rodiny.

4) Příjde mi hrozně hloupé a neetické, dvě hodiny hustit do lidi, cpat jim do hlavy nějaky kecy (viz dělení lidí do 4 skupin) a pak rychle  podepsat nejakou "smlouvu" a chtit po lidech (co jakoby u fy Amway pracujou) peníze za výrobky, které pak musí prodat.:-/

5)Když to není letadlo tak je to sekta...

6)Radši budu chudá...(Y)

0/0
27.9.2007 10:14

_m-

Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Moje kamarádka je "prodejce" který odebírá zboží pro potřebu svou a své rodiny a já si od ní nechám jednou za půl roku koupit to co zrovna potřebuju. Prostě jsem se jednou zeptala - jé co to máš. ona mi trošku odsypala, odlila a já zjistila, že to je opravdu kvalitní zboží.

Ani jedna z nás není bohatá. Taky nehodlám řešit jestli jde o letadlo nebo něco jiného, nebo jak je prodej morální, jak probíhá verbování nových prodejců netuším. Reaguju na to, že ses vyjádřila v tom smyslu - co to je za shit, když neznáš značky. Je to velice kvalitní zboží. Ovšem lepší je na něco co neznám preventivně nadávat, a někoho koho neznám preventivně urážet, že :-)

0/0
27.9.2007 11:23

pinguone

Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

;-)  kvalitu neresim , letadlo to je.. ( nevedel jsem ceskej vyraz ) ;-D

0/0
27.9.2007 11:28

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Jenže já jsem reagovala na větu: ".....prijde mu hloupe vnucovat lidem pripravky o kterych sem nikdy neslysela... (docela sem se pobavila kdyz jsem videla tu nabidku)....."

Jsou přípravky o kterých jsem naopak slyšela a nikdy v životě bych si je nekoupila

0/0
27.9.2007 11:29

pinguone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

..firma co se zivi letadlem je podvod ,stejne jako Grossovka..;-D

0/0
27.9.2007 12:47

sunik3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Nevím ,co myslí tím letadlem. Ale každá firma má odměňování rozdělené podle pyramidy. Ředitel a vysoký managment má větší odměny, než třeba mistr výroby a ten je na to líp než dělník a dělník je na to líp než třeba uklízečka. Nebo to u Vás ve firmě tak není?

0/0
31.10.2007 15:23

dizzi

Re: mě by zajímalo jak to je

hloupost jsi sam..... lidi kteri neumej vysvetlit letadlo a MLM by sem nemeli vubec psat ...... lidi co jsou proti amway jsou zdegenerovani timhle systemem co je ve svete (televize, radio a vetsina internetovych "news")...... je mi lito zamestnancu ale bez nich by to neslo.... a proto koukejte dal na vymejvarnu mozku ktere se rika televize, dal poslouchejte ty dulezite informace v radiu..... a makejte na stat ci na sefa... Amwayaci budou dal bohatnout a lidi kolem nich jim budou zavidet a poskvrnovat jejich jmena ze to "nakradli" apod...z toho vyplyva ze tihle lide jen zavidi a nedokazou si priznat ze to funguje legalne....ale tito lide jsou na nizsi mentalni urovni... a proto Go To Work pro zamestnance a Go Diamond pro Amwayaky:-))

0/0
28.6.2008 16:28

Gedes

Re: Re: mě by zajímalo jak to je

Prosim te co bych komu zavidela? Prosim klidne zbohatni, ja ti to naprosto preju... Akorat fakt by me zajimalo, co si na tech Vasich seancich vypravíte, protoze vsichni, co to delate jste stejne prastení a nedokazete si priznat ze to zas az tak supr neni ... uspesnost je 10% - a to nerikam ze zavisti , to  je pravda , statistika... navic v cem to spociva? prodavate zbozi nebo hledate dalsi ovecky? jo a japadlouho uz to delas? a kolipa sis uz vydelala ? a kolipa si do toho vrazila ? na to se ti asi nebude chtit odpovedet co? zdravi zamestnanec :-P

0/0
30.6.2008 7:26

Šárka Grossová

To má bejt vtip?

8-o

0/0
17.4.2006 23:50

okurky

Gross to mas podvod za podvodem.

;-D

0/0
17.4.2006 20:13

gumig

CSSD ?

Blíží se volby a nikdy nevyberem ideal. Můžeme, ale vyřadit strany slibující cokoliv aniž by uměli počítat. Strany, které za téměř deset let vlady zlikvidovali silnice, neudělali žádný posun ve školství, demolují zdravotnictví a co podstatné nemají rádi ty co chtějí podnikat potažmo platit daně a zaměstnávat. Určitě není třeba volit strany, jejiž nejvyšší představitelé nedokáží spočítat např.: 60 000x400 000.

0/0
17.4.2006 20:01

jirkaPM

To je nuda
komplikovaně jsem se přihlásil do diskuse, ale vidí, že je tu už víc než rok mrtvo.  škoda čekal jsem nějakou legraci.
0/0
9.1.2006 13:19

moralista

MLM=Pyramida
Ať si tady Amwayáci vykládají co chtějí, je to stejně pyramida, pouze však s větší základnou a pomalejším tempem růstu. Jednoho dne, budou teoreticky všichni občané prodejci Amway a pyramida se zhroutí. Navíc všechny jejich tzv. obecně prospešné akce jsou pouze zástěrkou, aby mohli říci, podívejte, jak jsme hodní.
0/0
24.10.2004 8:56

aura5

fakta
Všichni tady diskutují ale bez vlastních zkušeností - nebudu se připojovat k této diskusi - jenom uvedu fakta
Od roku 1997 věnuje Amway část peněz získaných z prodeje CD "What a Wonderful World" od José Carrerase Nadaci José Carrerase pro boj s leukémií.
Dále distributor Amway věnoval výrobky pro SOS vesničky SOS vesničky Distributor Amway Česká republika daroval SOS vesničkám v Doubí u Karlových Varů a ve Chvalčově výrobky Amway v hodnotě Kč 150.000,00
Při záplavách v roce 1997 věnovala výrobky zaplaveným  Pomoc zaplavené Moravě Když Moravu postihly v létě roku 1997 záplavy, věnovala Amway Česká republika a její distributoři výrobky Amway Péče o domácnost a Péče o tělo v celkové hodnotě 1.900.000 korun. Kromě toho mnoho distributorů shromáždilo potraviny, oblečení a pitnou vodu, které věnovali postiženým. Americké velvyslanectví ocenilo tuto rychlou pomoc děkovným dopisem
Máte pravdu "opravdu jsou distributoři i společnost samotná hrozné zlo - mělo by se s tím  něco dělat"    
0/0
24.9.2004 21:52

Rebas

Re: fakta
Taky přidám jednu reklamu... ;-)
chcete-li okusit kvalitní MLM společnost, přidejte se k nám...
Jedná se o společnost VISION International People Group (www.vipgroup.cz)
registrační poplatek: 30kč za smlouvu jako obvykle je zde něco jako prodejní manuál... ten stojí 630kč (krom jiných věcí je v něm prázdná smlouva pro dalšího človíčka).
marketingový plán: Zisk z vlastního prodeje 66,7% (293kč za jeden prodaný produkt). Sleva pro vlastní či rodinnou spotřebu 40% z koncové ceny (prostě za nákupku)
Každý si chodí kupovat zboží přímo na sklad.
Pro to, aby byl člověk aktivní, je potřeba nakoupit pouhých 16 lahviček za měsíc. (což není problém - znám i lidi, kteří měsíčně prodají 100 lahviček).
Společnost navíc umožnuje těch 16 lahviček odebrat nadvakrát (minimální odběr 8 lahviček dle svého výběru).
Plán je velice jednoduchý... Pro nováčka (platí 3 měsíce) Když si najdete někoho pod sebe, máte z jeho nákupu 20% provizi. (tzv. 1 linie) Když si tento člověk najde někoho pod sebe, máte provizi z jeho nákupu 5%. (2 linie) 3 linie - zisk 5% 4 linie - zisk 5% 5 linie - zisk 5% 6 linie - nárok když máte 5 aktivních distributorů - zisk 10% 7 linie až nekonečno - zisk 1-6% (když máte v 1 linii 10 aktivních distriburorů, kteří mají 5 aktivních distributorů pod sebou, máte nárok na těch 6%, na méně procent je třeba méně distributorů...)
A pro ty co jsou v síťi už déle: 1 linie - zisk 5% 2 linie - zisk 5% 3 linie - zisk 10% 4 linie - zisk 10% 5 linie - zisk 10% 6 linie - zisk 10% (stejné pravidlo jako pro nováčka) 7 linie až nekonečno (stejné pravidlo jako pro nováčka).
0/0
4.10.2004 1:42

Rebas

Re: Re: fakta
Každý nováček dostává tedy ze své první linie 4x více... (proto aby budoval síť do šířky). každý nováček si může navíc zakoupit buster case (zakoupí 40 lahviček a společnost mu k tomu dá dalších 8 zadarmo!!! - výdělek je tedy téměř 100%)
společnost přispívá na vybraná auta 40% z ceny. Dovolená na účet společnosti je samozřejmostí... Jednorázové odměny za dosáhlou pozici také jsou... od prosince/ledna budeme mít vlastní televizní kanál.
zisk z vlastního prodeje máte ihned. zisk z týmu (pokud jste aktivní) dostáváte ke 20. dni v měsíci šekem v USA dolarech.
školení na produkty, vedení týmu, atd. také máme - a velice kvalitní. Jednou měsíčně pořádáme (pro lidi kteří chtějí) celodenní seminář.
Produkty - biologicky aktivní doplňky stravy a zdravotní kosmetika (na vše máme atesty).
Také pořádáme dny zdraví - volně přístupné pro veřejnost.
A teď to nejlepší... zatím je v čr asi tak 200-300 aktivních lidí.
Takže pokud se chcete přidat, kontaktujte mě na tel. 776 111 123 popřípadě se můžete podívat na můj e-shop: www.vltava2000.cz/vision
Dávám Vám jedinečnou příležitost... nade mnou je v ČR jen jeden jediný člověk!!!
Jinak společnost už působí ve světě ve 14 zemích (přežila krach dolaru v Rusku, půl roku držela uměle svým distributorům kurz dolaru). A co je ještě zajímavé... celá evropa je volná... společnost jde z V na Z.
0/0
4.10.2004 1:43

Rebas

Re: Re: fakta
V jedné z předchozích diskuzí jsem se zmínil o marketingovém plánu společnosti VISION.
Dal jsem si tu práci a můžete to porovnat - pokud chcete:
Pro lidi, kteří přicházejí do naší společnosti - nováčky: http://www.vltava2000.cz/vision/goodsdetail.asp?strGoodsID=plangrwa
po třech kalendářních měsícíh se přechází na profesionální plán:
registrace do VISIONU stojí 30kč (papírová) nebo zdarma přes internet
Startovací balíček stojí 630kč (kufřík - Starter kit).
To jsou veškeré vstupní náklady. A pak už se nikde nic neplatí.
0/0
15.10.2004 14:09





Najdete na iDNES.cz