Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot: AWACS je silnější než Boeing 707

Pilotovat unikátní letoun AWACS je trochu něco jiného než řídit normální letadlo. "Je to hlavně díky atypickému tvaru s radarem," říká pilot Dieter Köppels, který s letadlem přistál na ostravském letišti. Jeho další dva kolegové jsou Američan a Španěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucius_Malfoy

Možná by to chtělo někoho,
kdo ví, o čem vlastně bude s partnerem v interview hovořit. Ale že by příčetný pilot  vypustil z úst něco o tom, že LKMT je malé letiště nebo že 04/22 je pro sedmsetsedmičku krátká dráha, nevím, nevím ...
Stejně by mne ale zajímalo, jak se s tou věcí na zádech lítá :-)
0/0
4.1.2005 15:05

MeowMan

Awacs je silnější než Boeing 707
Pilot by se asi divil jaká slova mu redaktor idnes vložil do úst.
Takhle to vypadá, že AWACS by kdykoli složil sériovou 707 v ringu.
Pilot ale mluvil o motorech, které jsou samozřejmě silnější než na dopravním typu, který nevláčí na zádech radar jako stodolu.
0/0
4.1.2005 13:28

ovsem

Uznání
Opravdu přesvědčivý důkaz kvalit stroje i pilotů. Dokáže přistát i na malinkém mošnovském letišti s dráhou dlouhou 3600 metrů...
0/0
17.9.2004 21:44

Tom K

Re:
Tak tohle mě také pobavilo a tipnul bych to na poněkud svérázný překlad pana redaktora. Myslím, že průměrný pilot by si nestěžoval na druhou nejdelší dráhu v republice a jednu z nejdelších v Evropě. Snad jen spojky by mohly být širší, ale pro 707 jsou naprosto dostatečné.
0/0
20.9.2004 8:05





Najdete na iDNES.cz