Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V paneláku postřelil muž tři sousedy

Policie obvinila z pokusu o vraždu 53letého muže, který v noci napadl v Praze 13 rodinu v jednom z bytů paneláku ve Fantově ulici. Otce střelil do hlavy, synovi prostřelil hrudník. Záchranáři se nemohli do bytu dostat, dům prohledala zvláštní jednotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

statid

RE
Myslím si, že kravál dělala ta "rodina", on bušil na svůj strop, což rodinu, která asi produkovala nahlas hudbu, rušilo, a proto si stěžovali ONI policii na hlučného souseda. Ten už to neunesl psychicky. Já být v podobné situaci, tak na ně vletím tady, ale určitě ne s pistolí.
0/0
16.9.2004 9:13

Zkazius Catrix

Vsechno je (opet) jinak?
Tak ted jsem z toho jelen - v TV zase rikali, ze to bylo obracene...  Kraval delal pozdejsi utocnik, postizeni si na nej stezovali mestske policii, tak prijela na misto, misto aby toho magora zpacifikovali, tak mu nejspise jen nabonzovali, kdo si na nej stezoval (to delaji porad, uz jsem to zazil osobne), pak odjeli a on si to sel  s rodinou stezovatele vyridit (resp. vystrilet). Teda, jestli to takhle bylo, tak se jen potvrzuje, ze 1) novinari vsecko prekroutej a 2) ze mestakum volat nema vubec zadnou cenu.
Nakonec, co to je za moresy, vykdakat pripadnemu pachateli identitu stezovatele? Kdyby mu to ti ****** nerekli, mozna nikoho strelit nesel, kdyz by nevedel, kdo si stezoval. Ovsem podle vsech zdroju to byl kverulant, potizista a lump, ktery naopak sam terorizoval siroke okoli, tak k cemu mame zakony a policii, kdyz je tohle mozne? Ze se vubec ptam...   zase by z toho muselo byt sproste slovo  
0/0
15.9.2004 21:43

Nou_coment

Re: Vo tom to je..
Odbornici na sva mista, blbcum budem poroucet.
0/0
15.9.2004 22:29

peld

...a
nestřílel náhodou ten, co ten hluk dělal?
0/0
15.9.2004 21:35

Vsudebyl Vsechnozna

polehcujici okolnosti
Policie by mela zjistit, jakou hudbu mu sousedi pousteli, nebot nuceny poslech nekterych hudebni ch skupiny je nutne brat jako polehcujici okolnost, ba dokonce i duvod k plnemu osvobozeni.
0/0
15.9.2004 21:32

Mantis

Moje sousedka
Moje sousedka dela velky hluk,kdyz sousta,taky mi to vadi ja uz ji rikal,aby se ovladala,ale ona jako bych mluvil do vzduchu, mam ji taky zastrelit?
0/0
15.9.2004 21:16

hasmen

Re:
Ne,přidat se
0/0
15.9.2004 21:17

123freak

DOOM 3 RULEZZ
0/0
15.9.2004 20:07

Obracec_kalendare

Re:
Motorová pila
0/0
15.9.2004 20:32

Nou_coment

Zase...
nám ti žurnalisti propláchly brejle. Nakonec ze střílejícího útočníka se vyklubal původce celého konfliktu. jak už to tu kdosi napsal. Zbraně dnes dávaj každýmu magorovi.
0/0
15.9.2004 20:01

hasmen

Re:
Když se jim to zdálo víc bombastický...
0/0
15.9.2004 20:07

kosoft

Nejste normální ani jeden...
o čem diskutujete? O tom zda střílet nebo ne? Tyto diskuze jsou vůbec ujeté a nic neřeší.
0/0
15.9.2004 18:41

hugoventil

Re:
A ty to řešíš jak?Asertivou?
0/0
15.9.2004 18:48

Sarka-3

Já bych střelce chápala
Bydleli vedle nás snědí spoluobčané. Řvoucí diskotéka ve 2 hod. ráno byla zcela normální, jejich odpadky v předsíni a jejich moč ve výtahu také, 10 lidí na návštěvě do rána v pospolité zábavě každý týden. Policie hrála mrtvého brouka a SBD samozřejmě také, kupodivu platili nájem, takže na ně nebyl metr. Obrana nebyla. Po půl roce se naštěstí odstěhovali a v domě svatý klid. Pokud byla podobná situace i zde, tak bych střílejícího muže šmahem neodsuzovala. Všichni víme, že legální cestou se slušný člověk ničeho nedovolá. (Pro šťouraly :  neříkám tím, že se mají všichni střílet.)
0/0
15.9.2004 17:32

hugoventil

Re:
Tak zrovna proti tobě zahájila Vláda milionovou kampaň pomlouváš menšinu.....fuj
0/0
15.9.2004 18:37

Obracec_kalendare

....
Mě taky sere moje sousedka,ale jsem měkej napálit ji kulku  do lebky.......
0/0
15.9.2004 15:49

Bajkal

Zkus to jinak!
Napal ji něco jiného někam jinam, pak ti její hlučnost u toho určitě vadit nebude. Pozor však, aby nezačal nekonec někdo pálit. po vás... nepřehánějte!!
0/0
15.9.2004 16:03

vladino

Re:
Tak začni někdy o půlnoci vrtat do panelu, ať si to madam užije... pak tě ale někdo jinej zastřelí...
0/0
15.9.2004 16:06

dricaredus

Skety
Koukám, že srabáčtí záchranáři by ho nechali chcípnout. Taky by zasloužili odstřelit.
0/0
15.9.2004 15:46

hasmen

Re:
Zkus to jít dělat - hrdino
0/0
15.9.2004 15:48

4omega

No já osobně mám taky někdy chuť...
....namlátit sousedům, když chlastají a dělají v 1 ráno bordel.....bohužel z článku nevyplývá, kdo ten bordel u nich dělal...pokud to byli ti postřelení, skoro bych to považoval ze strany toho chlapíka za sebeobranu....
0/0
15.9.2004 15:29

slooon

Re:
si debil
 
0/0
15.9.2004 16:05

Dony

Re:
Debil ses ty jestli nechapes elementarni zasady slusneho chovani v baraku, kor v takovym jako je panelak, kde si satci nahlas uprdnout a vzbudi to souseda. Ne kazdej je zvedavej, aby mu za hlavou dunelo domaci kino nebo hifi - vez.....
Ne ze bych branil toho ostrostrelce, ale mam taky podobny zkusennosti se sousedskym souzitim. Bohudik nejsem takovej rapl, abych sel a strelil chlapa do kebule.
0/0
15.9.2004 17:07

Modráček

Re:
Souhlasím, ale ten chlap to přehnal. Stačí ukázat pažbu od pistole a i ti největší grázlové (Havel) najednou změknou a chovají se jako beránci.
0/0
15.9.2004 16:08

Al-Aziz

Re:
Přesně... Podobné řeči i představy mívám často, ale realizace nehrozí... V našem paneláku (mimochodem ve stejné ulici, na ty balkóny na fotce vidím z okna) nemáme naštěstí žádné "technaře" či jiné milovníky hudby, zato nad námi bydlí doslova fanatický domácí kutil  Jeho oblíbenou zábavou je víkendové vrtání do panelů (...broušení, zatloukání hřebíků apod.), nejlépe ráno či brzo dopoledne, kdy všichni ještě spíme  To bych mu nejradši vyvrtal díru do palice, haj**ovi... Abych to shrnul : střelce neobhajuji, ale docela jej chápu.
0/0
15.9.2004 17:02

Serialkiller

Re:
Jo,jo Přemek v baráku - holý neštěstí.V neděli ráno v 7.30 vrtačka,9.00 kladivo,11.20 pauza na oběd atd.Nedivim se že by někomu ujeli nervy.
0/0
15.9.2004 17:33

sigenius

motiv
A jak to teda bylo s tím hlukem? Dělala ta postřílená partaj o půlnoci v paneláku hluk nebo ne? ...To jen tak pro úplnost.
0/0
15.9.2004 14:51

Modráček

Re:
Samozřejmě, že ano. Ale to je prý v demokracii vedlejší.
0/0
15.9.2004 16:09

herulinka

Není ten dům
problémový?
0/0
15.9.2004 14:42

xxx_spidys

Zavřít...
Bych ho zavřel, až zčerná...
Bohužel díky našim úžasným zákonům dostane nejvíc 5let, pak vyleze ven a bude svoje okolí terorizovat znova.
Nejsem nikterak pro západokontinetální manýry, ale dal bych mu 160let na tvrdo a když se tam bude dobře chovat, snížil bych mu to o půlku (80let) a bude pokoj.
Za chvíli, abych se bál vystrčit nos i ze dveří na chodbu...
Buď mě ubodá nějakej 13-ti letej smr*d na ulici nebo mě nějakej 50-ti letej ma*or střelí ve dveřích do hlavy - to už je fakt moc...
Kam ten svět spěje?!?!?!  
0/0
15.9.2004 14:36

vladino

Re:
No, myslím, že když děláš v noci randál, tak musíš počítat s tím, že ti někdo dá na držku, nebo tě zastřelí.
0/0
15.9.2004 16:21

xmolly

taky jeden soused
mám taky šíleného souseda, věčně nás udává starostce.Např. že mu posíláme krtka na zahradu, že pereme,stavíme skleník,děláme chodník atd.Sám sere po okolí, protože voda je drahá a tak nechce doma splachovat. Každý den na nás řve , že chce spravedlnost.Bojím se jen co to pro něj to slovo znamená.
0/0
15.9.2004 14:11

deVries-Resurrection

Re:
no jo - to jsou ty vidlacky radovanky ....
0/0
15.9.2004 14:13

Rastamanek

Re:
No tak to by sis měl pospíšit a odprásknout ho dřív než to udělá on.
0/0
15.9.2004 14:31

xmolly

Re:
taky o tom uvažuji .je to totiž starý blb, který nemyslí mozkem.Takže , když ho střelím do hlavy, tak se vlastně  nic nestane.
0/0
15.9.2004 14:54

vladino

Re:
0/0
15.9.2004 15:40

Femme fatale

Re:
Proboha, kde to bydlíš? V cikánským Bronxu?
0/0
15.9.2004 15:02

...mn

...
mame taky silenyho souseda.
neslape na cary na zemi, namontoval si infracervenou kameru nad dvere, naposled jej chteli otravit pres vodovodni potrubi nakym plynem.  taky nejezdi vytahem
mozna, ze jej priste dostanou. tedy doufejme, ponevaz kdyz se tenhle jednou ozbroji ...
0/0
15.9.2004 12:58

NovoCZ

Něco je tu špatně
Když jsem si vyřizoval zbroják, fakt jsem musel jen za obvoďákem, ten napsal že jsem v pohodě a bylo to. Čekal jsem alespoň nějaké psychotesty - nic. Asi je tu něco špatně ...
0/0
15.9.2004 12:54

JCH

Re:
A jak víš, že měl zbroják?
0/0
15.9.2004 14:08

Kleki Petra

Re:
V TV říkali "legálně drženou střelnou zbraní". Tak asi měl.
0/0
15.9.2004 14:33

opas

Re:
Taky to mohlo být jenom nějaký plivátko bez zbrojáku. Kdyby trefil toho chlapa do hlavy devítkou, tak to nerozdejchá.
0/0
15.9.2004 18:32

Jouda-

Re:
Lidi se měněj. Já jsem taky v roce 1984 psychotestama prošel a v roce 2003 už ne :-) Nebo že by se ony testy změnily?
0/0
15.9.2004 15:04

vladino

Re:
Asi jsi za tu dobu zblbnul(a)...
0/0
15.9.2004 15:42

mobilní

Co dodat
Katastrofický příběh, lituji tu rodinu a doufám, že se všichni brzy uzdraví. To jak dopadne střelec si netroufám ani odhadnout.  Diskutovat tady o zbraních nemá cenu...diskutujme o lidech. Všichni jsme jiní, ale stále se házíme do stejného pytle, všichni máme svoji pravdu, ale přesnou pravdu nemá nikdo, všichni dokážeme ublížit....., ale každý to děláme po svém. www.wwweb.cz
0/0
15.9.2004 12:20

nenym

:-)
A: Protože se to protiví způsobu, jakým lidé čtou.
Q: A proč je to špatné?
A: Zobrazování novinek nahoře.
Q: Co je nejhorší na internetových diskusích?
0/0
15.9.2004 11:54

HAL9000

Re:
To by si asi na stránce "Zákon určí, co je sexuální návrh" ani nevrzli.
0/0
15.9.2004 14:09

Venda Benda

A co s tím střelcem v domě ?
Jsem strašně zvědav, zda bude vůbec možné dát tomu střelci výpověď z bytu, tedy bez náhrady. On to zajisté bude regulovaný nájemník a tudíž Křečkův osobní chráněnec
0/0
15.9.2004 11:36

Cislo 2

Re:
Pokud soudce nebude nějaké pseudohumanistické hovado, tak má střelec o nájem dlohodobě postaráno, ale to už nespadá pod Křečka ...
0/0
15.9.2004 14:08

Dismas

zbraně
Mě jenom v týhle souvislosti napadá, jak praštěná země jsou USA, kde lidi sní o tom, že bude každý nosit zbraň a tak hájit svá práva. Sen o Divokém západě! V době, kdy brutálního násilí nehorázně přibývá! Když k tomu připočtu ještě ty krváky, kterými Amerika lidi - i děti - krmí, vůbec se pak nedivím, že tam dochází k tak otřesným případům jako je řádění cvoka s automatem ve škole apod.
Stručně řečeno - zbraně, to je pěkný svinstvo.
0/0
15.9.2004 10:35





Najdete na iDNES.cz