Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolář: Unavuje mě věčná kritika policie

V kauze rozsáhlého vydírání a vražd podnikatelů budou možná obviněni i další policisté. Připustil to policejní prezident Jiří Kolář. Šéf policie zároveň odmítl, že by se jednalo o chybu systémovou. Práce české policie je podle něj zbytečně skandalizovaná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smil

Tahnete
Me se zda, ze vetsina pisatelu zde jsou lemplove, neplni si sve povinisti a proto byste meli vsichni co zde pisete podat v praci vypovedi a mozna i opustit CR - a verte bude nam bez Vas lip!!!!! p.s. Uz se tesim na vase ubohe reakce.
0/0
13.9.2004 15:36

blabla1

Tak se probuď, jelimane !!
0/0
13.9.2004 17:25

JankovicJanek

!
A čemu se divíte, pane Koláři ? Nedůvěra k Policii u běžného občana je způsobena PŘEDEVŠÍM běžným stykem s příslušníky PČR. A to je, jak všichni víme, dost tristní. Postavte se někdy na kteroukoliv pražskou ( a jak jsem na svých cestách viděl, tak nejenom pražskou) křižovatku a uvidíte arogantní jízdu po kolejích , na červenou, parkování kdekoliv, předjíždění kolon a to vše bez majáku a pokud možno plně obsazený vůz (viděl jsem i 6 policajtů ve Felicii, všichni jedli bagety a řidič v ruce mobil). Ani po mediálním rozruchu okolo výše uvedeného chování se nic neděje. Zajděte na kteroukoliv běžnou služebnu a uvidíte obrázek zmaru, neschopnosti a nouze, vždyť ti chudáci neuměj ani psát na počítači - tedy pokud ho tam vůbec mají. A co je nejhorší: to nejběžnější, co se občanům stává, totiž vykradení vozu, Policie prakticky nikdy nevyřeší.Komu z lidí se stalo, že by mu po měsíci od vykradení a zdevastování auta nepřišla obálka s modrým pruhem o "odložení věci" ? Policie ČR by potřebovala pořádného manažera v pravém slova smyslu, který by změnil tvář Policie na všech frontách. Být jen slušný a neúplatný, jak tady někde psala bývalá asistentka, nestačí.
0/0
13.9.2004 13:05

vorichek

Kdybych neustále slyšel
že moji podřízení kradou, vraždí, nechávají se uplácet tak by mě to taky unavilo. Inu když bordel nefunguje, tak se musí vyházet ku*vy a ne šoupat s postelema.
0/0
13.9.2004 12:58

VENDULA

Bacha, akce Krystof jsou peknej humbuk
Normalni jsou namatkove pravidelne dopravni kontroly. Driv byly monstrakce (mesic bezpecnosti, ....), ktery "staly" specialni premie pro dopravaky. Po prvnim krystofovi rekli, ze by je delali i vicekrat, kdyby byly prachy na premie. V posledni dobe mam pocit, ze dopravak nehne prdeli jindy nez pri Akci Krystof aby Policejni prezidium mohlo vyuctovat a pridat premie - skryte zvyseni platu. Demagogicky a zjednodusene receno - policista za plat nedela zadnou prevenci, jen za premie (v akci KRISOT :-)
0/0
13.9.2004 12:53

Femme fatale

a mně
a mně zase unavuje Kolář a věčný aféry v Policii
0/0
13.9.2004 12:53

onestone9

Orchestr
Když orchestr blbě hraje je na vině dirigent. Má si v orchestru udělat pořádek Když to neumí, je nutno angažovat lepšího.
0/0
13.9.2004 12:44

Larrax

Když je tak unavený ...
... tak by měl jít na odpočinek, v penzi ho nikdo za špatnou práci kritizovat nebude, maximálně manželka za špatně umyté nádobí.
0/0
13.9.2004 12:40

vata - vagina

V.A.T.A. - Valašská tajná armáda
měl ses líp učit, ty blbá švestko
0/0
13.9.2004 12:38

rewell

se diví
bývalý soudruhu Koláři (pro neinformované či naivní - je to jako bývalý černoch), obávám se, že té korupce ve státní správě je tolik, že už na to ani novináři nestačí. Těch úplatkářských kauz, různá spolčení, donášení a zneužívání informací, odposlouchávání načerno atd.  ........ je určitě daleko více než si je vůbec schopen občan této země připustit, a to nejen ve vaší kompetenci. A to chcete přidávat na platech, aby průměrný plat policisty byl přes 40 tisíc korun? Za co?
0/0
13.9.2004 12:29

Iridium

Názor
Policajti se vždy dobře měli, dobře se mají i nyní za socanů a dobře se budou mít i za ODS. Vždyť tragéd Langer (budoucí to vnitro) horlivě souhlasil s návrhem na razantní zvýšení platů policajtům. Každá garnitura si hýčká policajty. Nic proti, ale nesměla by v jejich řadách být taková chamraď. Jenže oni si pořádek sami neudělají, protože vrána vráně oči nevyklove. A jak tam po tom všem ještě může strašit Kolář, to už je mimo moje vnímání.
0/0
13.9.2004 12:27

Iridium

Nebožátko!
Chudák pan Kolář, ono ho to unavuje! Ale neodstoupí, dokud z Policie ČR nevybuduje kvalitní sbor elitních policistů. To znamená, že neodstoupí nikdy.
0/0
13.9.2004 12:21

JankovicJanek

Re:
Jediné, co může zničit komunismus, je elektrická kytara. Vy jste se zřejmě z té věčné opozice už zbláznil.viz.váš web, který je plný zvratků.Pohybuju se mezi lidmi, o kterých tam píšete a pravda je ta, že vše je jinak. Jestli nechápete, že komunismus může zničit jen osvěta a dialog, jste ubožák. Je mi 35 let, v rodině jsme komunisty neměli, ale žili jsme vedle nich, tak vím, o čem hovořím. není ale vše černobílé, mezi tzv.disidenty byli kolikrát větší svině, než komunisti, jen to není v módě si to přiznat.
0/0
13.9.2004 12:55

ramese

ono ho to unavuje?
to se nedivim , kdyz reporteri tv jsou schopni vyslidit co se da, i takove zapasy psu , skurumpovane policajty a policie a kriminalka CR se se hrabe v papirech, 2x do roka se udela krystof a opet je plan splnen a pak cely rok nic! tak se to dela, policie ceske rep stoji za vyliz ... botu
0/0
13.9.2004 12:15

boskooov

Respekt
Jak mají mít naši policisté respekt? Ve středu mě stavěla policejní kontrola. 1. co udělali, začali se mi hrabat v autolékarničce. Pak si všimli modré nálepky na mé SPZ CZ EU. Dostal jsem pokutu 1500. Ale pánové si (pro mě naštěstí) nevšimli, že mám propadlou STK. Takže se hrabali v hovadinách... Ta hlídka byla akorát banda volů
0/0
13.9.2004 11:29

Sudajev_PPS_43

Re:
Ti za tu CZ EU měli napálit aspoň deset litrů, eušašku.
0/0
13.9.2004 12:06

boskooov

Re:
Koupil jsem to auto už s tou nálepkou P.S. nemusíte urážet pane "Sudajeve"
0/0
13.9.2004 12:14

Depek

Re:
, Co jiného čekáš od zjednodušeného bolševika?
0/0
13.9.2004 12:19

navsteva

Proc
hmm tak zeby groSStapo zasahlo do idnesu. Prispevek mi byl vyhozen.
0/0
13.9.2004 11:18

navsteva

Re:
Takze znova a strucne. KRYSOT na silnicich. Pokud mate takhle pracovat...sbojhem pane KOLAR. Radar za terennim zlomem, hned u cedule "zacatek obce". Nastesti jak velke kur** jsou policajti, tak velke kur** jsou ridici. Problikavalo se uz 10 km pred mistem. BRAVO CHLAPCI.
A jelikoz na rychlost nikoho nenacapali, museli zvysit bezpecnost provozu kontrolou lekarnicek. BRAVO CHLAPCI.
A dorazilo mne dnesni rano. Malem mne srazila na prechodu pro chodce v obci policejni felicie, dopravacka vybavena radarem v cumaku. Jeli tak cca 70-80, bez majaku, bez pasu, a bez svetel v mlze. BRAVO CHLAPCI.
0/0
13.9.2004 11:38

Vipeeer

Re:
Tak to bych se vůbec nedivil
0/0
13.9.2004 11:38

vata - vagina

Re: VATA - Valašská tajná armáda
nejsi první ani poslední, je to póvl a žumpa he he
0/0
13.9.2004 12:42

Vipeeer

Únava
Tak ono  pana Koláře unavuje,že se ho ptají jestli náhodou neodstoupí,stačí přece říct pravdu aby se už neptali.Nikdy a za žádných okolností neodstoupím,koryta se budu držet ze všech mojich sil.
0/0
13.9.2004 11:04

Rebby

Mě unavuje...
... věčné kontrolování lékárniček a koukání na dopravní přestupky policistů.
0/0
13.9.2004 10:54

Pjotr_Pjotrovic

Média
Nechci tady nikoho osočovat nebo vychvalovat. Nicméně si myslím, že za část negativa vůči policii mohou i média. Jen připomínám již známou pravdu, že zpráva o chybě nebo pochybení policie je mediálně víc probíraná, než její úspěchy. Kdyby to bylo obráceně a mediálně probírené byly úspěchy, tak by to asi vypadalo s policejní oblíbeností jinak.
0/0
13.9.2004 10:48

bluetake

Re:
vytaceji mne vyrazy , jako je "pochybeni" . To neni zadne pochybeni ale vetsinou se jedna o NECINNOST ,zamernou a nebo z blbosti !!!! Policajti zadne chyby nedelaji, chybu muze udelat nekdo, kdo NECO dela . A co me vytaci jeste vice je NEPOSTIZITELNOST , at uz za necinnost a nebo tzv. pochybeni . V soukrome sfere by takovy zamestnanec za svou necinnost a nebo blbost rozsiril armadu nezamestnanych, ale u STATNICH zamestnancu nic takoveho nehrozi. jestli neschopny policajt, ktery nic nesetri ale sve ma jiste, nebo urednik, ktery rovnez necinnosti a nebo blbosti zpusobi milionove skody. Oba jsou si vedomi, ze jsou NEPOSTIZITELNI, a proto je o praci ve statnim takovy zajem, proto tam dela z vetsi casti sorta neschopnych jedincu, kteri maji zname a nebo na nic jineho nemaji. A z teto nepostizitelnosti prameni pak samozrejme pocit nadrazenosti, arogance a buji korupce......
0/0
13.9.2004 11:05

Vipeeer

Re:
A jakou máš hodnost u Grosstapa?
0/0
13.9.2004 11:06

chetgar

Mně zas unavuje
věčná neschopnost policie...
0/0
13.9.2004 10:35

Joshua20

??
To si snad z nas uz dela pr*el tak on je unavenej no to mam dost tak at konecne rezignuje blb jeden
0/0
13.9.2004 10:31

antix

únava běžného občana
A kdyby byl pan Kolář na místě řadového občánka naší republiky, tak by byl nejen unaven (prací policie), ale i znechucen a měl by strach z toho, že už tady není nikdo, kdo se dovede o bezpečí občanů postarat. Neznám nikoho, kdo by nebyl okraden. Denně čtu o zvyšující se kriminalitě. Obden bychází najevo, že je stále více zkorumpovaných policistů. Tak kdo  má být víc unavený, já, nebo pan Kolář?? Pan Kolář nese odpovědnost, já ty důsledky. Ano, může být sebecharakternější člověk, na únavu má jistě právo jako každý jiný, ale nemá právo si stěžovat na ni, když vzal jednou  odpovědnost za bezpečí nás všech! Čekám od něj jiný postoj, než poraženecký. Je tady sakra ještě nějaký CHLAP???
0/0
13.9.2004 10:29

frazo

Re:
nic jinyho nez to ze SOUHLASIM
0/0
13.9.2004 10:59

bluetake

a co cekate?
a co cekate od lidi, kteri maji SVE JISTE - bez ohledu na to, zda delaji a nebo nedelaji svou praci dobre . Policajt dostane sve penize, nyni mozna i "zaslouzene" zvysene o dalsi tisice, VZDY, a proto je pro neho samozrejme pohodlnejsi "vec odlozit" ....ze pry se nepodarilo vypatrat pachatele- samozrejme, kdyz po nem nikdo nepatra......mam znameho policajta (byvaly pridavac na stavbe - pred tim 4 roky bez prace, nemam zadnou kvalifikaci, z ucnaku vyhozen) ktery se verejne smeje a chlubi, ze proc by delal ,kdyz NEMUSI !!! Sepise se protokol, zalozi do sanonu a po mesici se z neho vynda a a odnese do archivu. Dokonce pry maji v pocitaci pripominac, aby na tu archivaci konkretniho pripadu nezapomeli.....Ze si delaji co chteji ?Ze jsou zkorumpovatelni , ze nic neresi a kdyz, tak jemne receno zarazejicim zpusebem ? Ze mlati lidi, buzeruji, casto spolupracuji se zlocinci apod ? Samozrejme, kdyz si jsou velmi dobre vedomi svou NEPOSTIZITELNOSTI !!! Jejich ciny setri jini policiste s maslem ...I kausy, ktere se medializuji po par tydnech konci v zapomeni a policajt, ktery je v horsim pripade vyjimecne postaven mimo sluzbu je zpravidla v tichosti posazeny do sveho kresla zpet- pripadne "uklizen" na jinou funkci, casto jeste lepe placenou. Takze pane Kolari, bezte. Stejne jste nebyl zadny reditel ale jen medialni panak panak Grosse.......Stejne neschopny,jako on....
0/0
13.9.2004 10:25

bluetake

Re:
jeste malickost- kdyz se podivate na "kvalifikaci" vetsiny policajtu, tak jejich prumerny plat 32000 je skutecne vice, nez nadprumerny. Zejmena, kdyz si uvedomime, ze jsou placeni za NECINNOST, navic beztrestnou necinnost, a navic dostavaji po pripadnem sikovne udelanem vyhazovu jeste jakesi vysluzne v radech dalsich tisicu az do duchodu....Chce se vam take zvracet, ? Nedelat nic za hromadu penez a jeste k tomu dostat slusne zaopatreni - s kterym se pak da jit treba "delat" stejnou praci k mestske policii, to je skutecne unikat.
0/0
13.9.2004 10:32

Pako01

Kecáš píčoviny.
Mám švagra, který je řadový policista. Je řemeslník, má maturitu, ale protože žije v pohraničí, jinou práci nesehnal. Těch zmiňovaných 32 tisíc ale nemá, i když je u policie 10 let, nevím, kdes k tomu číslu došel (asi stejně jako že průměrný plat učitele je 22 tisíc že...) Když se pere hospoda, nemůže jí nikomu nakouřit pro zklidnění, protože by byl v zápětí zažalován pro zneužití pravomoci. Může si akorát nechat rozbít hubu, a za ty prachy je to spíš pro masochistu. Takže vždycky počkaj, až si opilci ty huby rozmlátěj a pak je posbíraj. Taky bych to tak dělal. Čtu tady komentáře zamindrákovaných pitomců, kteří netuší, o co jde. Pletete dohromady právní systém a policii, která je díky tomuto systému stavěna do role trapáků. A pokud jde o jednotlivé případy - na blbce narazím všude. Samozřejmě i u policajtů, jenomže ti jsou vidět.
0/0
13.9.2004 11:43

Nou_coment

Re: Bohužel máš pravdu
Ale o ty prachy nejde, vdycky se uváděj jakýsi průměry, který většina řadovajch nikdy neviděla. jde spíš o to, že nemá cenu se vymlouvat. Plň si povinnosti a poskytuj informace, abych nezapoměl nepleť si prevenci s projevy malého ega. Pokud nebude více madializováno uzavírání případů tresné činnosti (všech), asi podobných názorý neubude.
0/0
13.9.2004 11:58

anders22

Kalar??????????
pana unavuje skandalizace policie? kdo uz ma k*rva dodrzovat zakony, kdyz ne policie?????????????????????????????? to je snad vtip????????
0/0
13.9.2004 10:13

vladino

Re:
100%-ní souhlas!!!
A když jej kritika unavuje, tak ať jde do důchodu. Ty jeho včerejší kecy v televizi si moh' nechat od cesty.
Ad snížení věku trestní odpovědnosti: Teď budeme podle Koláře 20 let vymýšlet nějakou prevenci, a ti usoplení spratci budou vraždit! Ať jde do p.r.d.e=le. Prevence je na bedrech rodiny a pak školy, nevím, co chce ještě víc vymyslet!
0/0
13.9.2004 12:12

JankovicJanek

!
A čemu se divíte, pane Koláři ? Nedůvěra k Policii u běžného občana je způsobena PŘEDEVŠÍM běžným stykem s příslušníky PČR. A to je, jak všichni víme, dost tristní. Postavte se někdy na kteroukoliv pražskou ( a jak jsem na svých cestách viděl, tak nejenom pražskou) křižovatku a uvidíte arogantní jízdu po kolejích , na červenou, parkování kdekoliv, předjíždění kolon a to vše bez majáku a pokud možno plně obsazený vůz (viděl jsem i 6 policajtů ve Felicii, všichni jedli bagety a řidič v ruce mobil). Ani po mediálním rozruchu okolo výše uvedeného chování se nic neděje. Zajděte na kteroukoliv běžnou služebnu a uvidíte obrázek zmaru, neschopnosti a nouze, vždyť ti chudáci neuměj ani psát na počítači - tedy pokud ho tam vůbec mají. A co je nejhorší: to nejběžnější, co se občanům stává, totiž vykradení vozu, Policie prakticky nikdy nevyřeší.Komu z lidí se stalo, že by mu po měsíci od vykradení a zdevastování auta nepřišla obálka s modrým pruhem o "odložení věci" ? Policie ČR by potřebovala pořádného manažera v pravém slova smyslu, který by změnil tvář Policie na všech frontách. Být jen slušný a neúplatný, jak tady někde psala bývalá asistentka, nestačí.
0/0
13.9.2004 10:04

Sudajev_PPS_43

Re:
Jo jo, známýmu někdo zapálil auto cca 300m od služebny policie, a taky mu došla obálka o odložení věci.
0/0
13.9.2004 10:08

Sudajev_PPS_43

IMO
Kolář měl dávno rezignovat když není schopen ukočírovat mu svěřenou policii. Je to jen korytář.
0/0
13.9.2004 10:01

majklos

Re: Ty jseš taky tupý ??
Nebo tupý je celý národ a jen ty jseš normální inteligentní muž ??
0/0
13.9.2004 10:46

Depek

Re: Logika tvých argumentů v poslední větě je opravdu vynikající.
, A víš, že podobný projev jsem sám slyšel? Jeden povídá druhému : Ve státě je takový bordel, protože lidi špatně volili, jestli chcete pořádek, zvolte si jinou vládu. Konec citátu. Zkus uhodnou povolání autora uvedeného výroku.
0/0
13.9.2004 12:15

Schirach

kritika
Pane Koláři, to je překvapení, že? Ale už je pár let po listopadu 1989, kritizovat už se smí, už nás za to nikdo nezavře, maximálně vyhodí z práce. Ale nejvíce mi vadí, že parta zašíváků a korupčníků zvaných Policie ČR má dostat od 1.1.2005 přidáno v průměru 8.000 Kč měsíčně. Za mizernou práci mít průměrný plat 32.000 Kč brutto v zemi, kde většina lidí živoří za 8.000-12.000 Kč je NECHUTNÉ A SPROSTÉ!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.9.2004 9:49

Schirach

Re:
A to vše okořeněno nemocenskou ve výši 100% platu a nehorázně vysokým výsluhovým! Bohužel z Vás a Policie ČR je mi BLIVNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.9.2004 9:51

qoknu

Když
mě něco unavuje tak to nedělám, protože jak známo, únava se vždy podepíše na kvalitě.
0/0
13.9.2004 9:41

Destroyer7

Skrytý vzkaz
Kdyby to Kolář řekl jen jednou, ale několikrát to zopakoval a bylo vidět, že klade důraz na to, aby toto sdělení zřetelně dominovalo v jeho řeči.
Domnívám se, že to nebyl vzkaz divákům, ale někomu, kdo mu jde "po krku". Kolář na svém  místě setrvává i přes výměny 3 premiérů. To by samo o sobě nebylo až tak výjimečné, kdyby několikrát sám nedal hlavu na špalek. Naposled to bylo, když prohlásil, že pokud se prokáže v případě manželů Stodolových vina policie, tak odstoupí. Stodolovým byly prokázány vraždy, které policie označila za sebevraždy, tedy jasné splnění podmínky dané Kolářem, a přesto sedí na své židli. Že by ho "někdo nahoře" měl rád?
Těžko říct, kdo po něm "jde", ale s ohledem na to, že se takto vyjádřil prvně za svou kariéru a že to nastalo čerstvě po nástupu nového ministra vnitra, mohli bychom vidět spojitost.
0/0
13.9.2004 9:33

DedecekHribecek

Unavuje?
     Jesltiřže Vás pane Koláři unavuje kritika policie tak to je špatné. Policie je a stále bude kritizována. To znamená, že i Vy jste a stále budete kritizován. Nepřipadá mi vhodné aby byla v čele policie unavená osoba zvláště v kontextu posledních událostí. Policie potřebuje neuvavené lidi aby ty kritizované nešvary odstranili.
      Ve světle těchto skutečností by jste opravdu udělal njlépe kdyby jste odstoupil.
0/0
13.9.2004 9:17

Natvrdlá Boženka

hmmm
Tož strýcu, když tě to unavuje, nech to dělat někoho jiného a jdi do penze...
0/0
13.9.2004 9:16

hugoventil

Koho víc?
A kdo má pořát číst jakej bordel tam ten prezident má!To je únavný slyšet jen výmluvi o tom jak se policajti nechaj zkorumplovat
0/0
13.9.2004 9:10





Najdete na iDNES.cz