Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Umírající farář ležel v plamenech fary

Farář z Třebenic na Litoměřicku se zřejmě stal obětí bandy zlodějů. Ráno ho našli hasiči smrtelně zraněného v plamenech fary. Podle policie vše nasvědčuje tomu, že kněz lupiče vyrušil a ti ho napadli. Nakonec vše zapálili, aby zahladili stopy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kill7

dotaz asi mimo mísu
nedavno v TV probehlo ze stat dluzi nejaky penize na vyplaty knezim...to jsou knezi jako statni zamestnanci a my je platime z dani?? proc mam ja jako bezverec platit tyhle cirkevni spolky??
0/0
23.3.2005 11:36

Michalll

Zadat katolická církev do vyhledavače naznačí,
proč to nebyl jiný důchodce, když někomu nalévají co podnapilému, když třeba někde i na dluh, když atmosféra obecně je jaká je.
Církev jako obětní beránek, jako projekční plátno pro kompenzaci úblížení, jehož se dopustili autority rodičovské i jiné.Je kdo zneužit? Hle, tu je náhradní viník, pro media i všechny...Bezbranný, zranitelný.
Je přirozeně církev součástí společnosti, nejsou to marťané. Má církev obdobné personální zdroje, jako i ta hospoda.Má podobné problémy, jenže slouží jako náhradní symbol.A to je škoda energie, omly, který nefunguje, nepomůže nositeli stáhnout si své projekce a převzít svoji vlastní životní zodpovědnost.
Když se něčeho dopustí člověk mimo církev, je to obecně lidské, pokud je dotyčný náhodou nějak spojen c církví, hle, je to produkt církve. I zločinci pokračující ve zločinné politice se mohou odvolat, že též středověká církev měla podobné problémy... Lidé jim odpustí zalhaný rozdíl 500 let a pilně je volí...
Tak poškozený nešťastník spolehlivě útočí právě na církev, má mlčenlivou obecnou podporu, konečně jsou to jen nějací "zahrádkáři", jejich kulturní památky kamenolomem, jejich movitý inventář dán všanc jako odškodné polistopadovým lupičům zřejmě ne bez centrálního vedení...
Horší však je, že kdo přežil i toto neštěstí, klade si se studem otázku, zda uděla vše, co bylo potřeba, zda je nezbytné a komu slouží postavení 80níků v obdobných situacích. Zde v Sudetech je to naléhavé nejen pro sousedství onoho místa.To však je hluboce intimní, osobní, niterné, v tom stojíme každý sám před svým svědomím a před budoucí generací bude-li jaká.
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
12.9.2004 14:26

_Ufon_

No jo
God is biggest bitch ever!
0/0
12.9.2004 0:02

Nedobik

fr-mottl je komunistickej čuráček
   
0/0
11.9.2004 23:50

titlis

Šok a smutek
Jméno, které tady padlo, souhlasí. Byl to opravdu skvělý člověk, za komunistů nesměl vykonávat kněžské povolání,  proto vystudoval medicínu, léta byl lékařem a když mu konečně bylo dovoleno působit jako kněz, spravoval farnost ve Vysokém nad Jizerou. Jezdili za ním lidé z celé republiky, opravdu to charisma měl. Asi ho zavraždil některý z těch grázlů, o které se staral, když za nimi docházel do basy. Je to smutné, když takoví lidé narazí na tak hrubou bezcitnost. Ten vrah by měl dostat výjimečný trest (vražda ze zvlášť zavrženíhodných pohnutek a provedená trýznivým způsobem).
0/0
11.9.2004 19:01

mobilní

Je to osud
Je to strašné, přiznávám, ale nevidím důvod proč bychom měli truchlit. Každou chvíli na světě někdo zemře a kdybychom měli každého uctít minutou ticha, tak jsme ticho pořád. Přeji upřímnou soustrast pozůstalým a přátelům...zbytku doporučuju se také občas pobavit, protože žít byste měli každý den naplno! Nikdy nevíte, kdy to nastane Váš čas kor v dnešním světě. Takže jestli se vám nechce nikam vyrazit navštivte zábavné stránky ať se aspoň zasmějete. například http://www.wwweb.cz
0/0
11.9.2004 14:24

kostej_

Dej mi vedet
az umres ty, to na tech strankach budu surfovat az do bezvedomi...
0/0
11.9.2004 19:26

mobilní

Re:
Chápu, že jste nepochopili význam mého vzkazu...s tím surfováním až do bezvědomí moc nepřeháněj nebo se ti to za pár let vymstí. Mám rakovinu hrtanu a opravdu nevím kdy bude můj konec. Proto si teď užívám a žiju naplno každý den. Jen pro informaci mi bude (možná) v únoru 21.let. Ale přesto díky za tvou reakci!
0/0
12.9.2004 12:49

Qvark

Re:
Ty snad pro samou zábavu asi nevnímáš svět kolem sebe, že ? Ono není zemřít jako zemřít. Tento člověk byl zavražděn, jestli chápeš význam tohoto činu. Nebo to je snad podle tebe normální ?!
0/0
11.9.2004 19:27

fr-mottl

komuniste asi vyhraji volby
zeptaji se zcela otevrene, kolik fararu bylo zavrazdeno a pote zapalen kostel za komunistu. Zadny. A prislusnici toho nejkulturnejsiho naroda na svete, potomci Karla IV je budou volit.
0/0
11.9.2004 13:59

jirka04

Re:
Komunisté vraždili faráře osobně, vrahy na to nepotřebovali!
0/0
11.9.2004 14:09

karha

Re: Karel IV - potomek J. Lucemburského.
Jak komunisté vraždili kněze tak hanobili kostely. Přivedli morální zkázu národa a to se odráží i ve formě příspěvků. Dosud nežijem vprávním státě a moc je pokřivena touto devastací. Vraždy a týrání všeho druhu, jen kdo byl označen třídním nepřítelem. Děti ve školách vyučují tito kantoři podle pokřivených osnov. Vzdělanost Evropy právě vedla církev a proto se nachází na této úrovni. Všade se najde pokřivený charakter člověka a také i v církvy. Vždyvšeje na jednotlivém člověku a jeho charakteru. Nemohu věřit člověku, jehož otec byl tyranem ve věznici. Charakter jednotlivce je v rodině a dálšího  jeho vývoje.
0/0
11.9.2004 16:40

Koaraeeel

Re: Vrazi
Ty magore, co to meleš, že za to mohou komunisti, tato doba udělala z lidí bestije, touha po penězích převládla naprosto všechno,lidský život dnes nemá velkou cenu,místo toho aby se vrazi věšeli, tak je ty svině vyživuje vstát za peníze sedřené od chudáků a bude ještě hůř, doufám, že na tebe také jednou dojde.
0/0
11.9.2004 17:01

Nou_coment

Re:
Nejsem pomstychtivý, ale s tím úvodem plně souhlasím. Všichni jsme jen lidé chybující (chybou ovšem nemyslím vědomé porušení zákona v dané zemi a v dané době). Každý z nás četl pohádky tak si na ně vzpomeňme a nečiňme druhým to co bychom nečinili sami sobě .
0/0
11.9.2004 17:50

bernardyn

Re:
To je pěkná pitomost. Každej mladej, který páchá trestnou činnost je hned komunista. Tvoje myšlení je dost omezené.
Komunisti škodili 40 let, ale církev brzdí pokrok již celé tisíciletí. Nesnáším ani komunisty, ani lidovce
0/0
11.9.2004 21:50

JJPS

Re:
Komunismus zavinil morální úpadek u nás, na západě byly hodnoty likvidovány jiným způsobem - prostřednictvím kapitalismu a liberalismu. Obojí teď nacházíme u nás-dědictví komunismu a svobodu, s kterou neumíme zacházet. Naše společnost postrádá jasné hodnoty a svou vlastní identitu. Křesťanství dalo Evropě duchovní náplň, začalo stavět mosty mezi národy a jazyky. Pokud nebudeme poctivě hledat své kořeny a pravou podstatu naplnění lidského života, zahyneme.
Otec Kubíček, tak jak ho znám z vyprávění, byl jednou z největších osobností jak totalitní, tak současné katolické církve a velkou morální autoritou.   
0/0
12.9.2004 20:55

djdave2

Re: Re:
veskera zaklady demokracie a vyvoj spolecnosti jsou postaveny na zakladech vybudovaneho krestanstvim ....
0/0
23.3.2005 11:27

ijwww

bOLŠEVICI ZNEUŽIJÍ ČEHOKOLIV !
JEJICH ODDANÍ V LIDOVKÁCH ZAŘADILI S CHUTÍ TUTO UDÁLOST DO SVÉHO KATASTROFICKÉHO MEDIÁLNĚ-VĚDECKÉHO SYSTÉMU:
Vrtulník, ve kterém zahynuli britští vojáci, není bezpečný PRAHA, 11. září 2004 | 13:19
Na Litoměřicku zavraždili při loupeži faráře TŘEBENICE, 11. září 2004 | 11:23
Muž postřelil při silniční kontrole policistu PRAHA, 11. září 2004 | 08:46
DNA odhalila vraha dívky z Kmetiněvsi MLADÁ BOLESLAV/PRAHA 10. září 2004 | 15:40
Do Afghánistánu odletěli noví vojáci PRAHA 10. září 2004 | 12:57
Tři lidé nepřežili srážku vlaku s autem KUNOVICE 10. září 2004 | 11:37
Vojenské cvičení bude poračovat NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU 10. září 2004 | 08:33
Sedmiletého chlapce zřejmě zabil meningokok PRAHA 9. září 2004 | 20:37
TO JE VĚDA ! 
 
0/0
12.9.2004 1:17

Malachi

+++
Ahoj! Toho zavražděného faráře jsem osobně znal. Jmenoval se Ladislav Kubíček a byl to skvělý člověk. Jako kněz se věnoval mimo jiné pastoraci rodin a měl charisma oslovit každého - ať veřícího, či nevěřícího. Jeho vražda nás zase víc posouvá ke společnosti, kde život nic neznamená. Fakt je mi z toho smutno. P.S.: Je mi 36 let a na jeho kázání jsem také chodil - není pravda, že ho poslouchali jen starší lidé.+++
0/0
11.9.2004 13:41

Pan_Vojtisek

Re:
0/0
11.9.2004 14:11

herulinka

Re:
To jméno mi něco říká, ale asi to bude jen shoda...nevím odkud ho znám. Každopádně tohle je hodně smutná zpráva a když se na iDnes podívám dneska, tak mám strach, abychom se dožili pokojného stáří a nezabily nás naše vlastní děti, až nás nebudou potřebovat...
0/0
11.9.2004 14:43

me2di

....
Tak nam vrazdi mali deti....upalujou se knezi....ze by stredovek?
0/0
11.9.2004 13:00

zlý fořt Emil

Re:
To mají na svědomí černí andělé ...
0/0
11.9.2004 13:01

Mr. Talpo

Re:
spíš "demokracie". drzému spratkovi facku dát nemůžeš, tak z nich tohle roste... ne že bych chtěl kritizovat poměry, ale přeci jen by se mělo drobátko přitvrdit a konečně zrušit odpovědnost podle věku a zavést odpovědnost podle toho, jak je kdo mentálně vyvynutý... netvrďte mi, že 13 fracek nevěděl, co dělá, když tu malou holku (stejně stará jako on) znásilnil a zabil! Mimo to, prý kouří marihuanu a pije alkohol. To by mě opravdu zajímalo, jestli tady náhodou někdo něco nezanedbal... (rodina, škola, sociální péče, a i mylí pan hostinský, co mu naléval...)
0/0
11.9.2004 13:09

storno

Re:
Facku jim dávat nemá cenu. Tvrdě přes držku. Voni alespoň na chvíli zmlknou, než se jim to zahojí a jestli budou dál buzerovat, tak pořád dokola mlátit. Jsou to malí hajzly  a nevěděj, co roupama dělat.
0/0
11.9.2004 13:29

Mr. Talpo

Re:
souhlasím, ale pak by nastoupil fond ohrožujících dětí a byl bys obvivněn z toho, že je týráš a pošlapáváš jejich lidskou důstojnost :) no co se dá dělat? skoro nic, jen udělat zbrojní pas a být rychlejší než ganag 10 letých s noži a klacky... lovu zdar!
0/0
11.9.2004 13:35

storno

Re:
A fond ohrožených dětí by se měl zamyslet nad tím, koho vlastně zastává:-)...Možná by si měli projet ještě jednou seznam svých oveček. Třeba tam mezi nimi zrovna najdou nějakého vlka..
0/0
11.9.2004 13:43

Roman S.

Re: fakt "informovaný" čtenář
Nepleťte páté přes deváté. Činnost FODu s nějakou ochranou mladých násilníků nemá nic společného. Typicky se intervenuje ve prospěch zneužívaných dětí nebo dětí nějak jinak ohrožených (třeba tím, že oni ani jejich matka nemá kde bydlet -> pak můžou jít do azylového domu FOD).
0/0
11.9.2004 15:54

Krusovicky Lezak

Re:
Souhlas.
0/0
11.9.2004 13:35

Kei

...
Ja bych strilel na potkani Ukrajince. Mate 98% uspesnost, ze jsou tu bud nacerno nebo jsou to mafiani a grazlove netvrtsiho razeni!
0/0
11.9.2004 12:52

Mr. Talpo

Re:
spíš 99,9% šanci (jsou tu také pracovníci jejich velvyslanectví :))
0/0
11.9.2004 12:54

zlý fořt Emil

Re:
... načerno :-)
0/0
11.9.2004 12:56

Kei

Re:
..a jsou taky mafiáni :-)
0/0
11.9.2004 12:58

Mr. Talpo

Re:
ukrajinec, cigoš, rumun nebo čečenec všechno je to jedan sebranka! pochytat a šupem poslat zpět! takovej bordel co sem nalezl... hrůza běs. děti nás vražděj, tahle pakáž okrádá, no pěkný vyhlídky, fakt pěkný!
0/0
11.9.2004 13:04

karelmoravek

Re:
seš fakt blbec
0/0
11.9.2004 13:18

jorda

Re:
Ani bych nerekl, mozna o tobe. To, co Mr. Talpo napsal, ma hlavu a patu....
0/0
11.9.2004 13:29

Mr. Talpo

Re:
hmm zajímavý názor... tak ty budeš asi jeden z těch, které jsme jmenoval... no co se dá dělat... já už to nějak přežiju. přeji ti pěkný zbytek dne
0/0
11.9.2004 13:31

karelmoravek

cynyci
jak to tady tak čtu, tak někteří z vás jsou fakt cynyci. Vám by prospěl třítýdenní ozdravný pobyt na Solovkách nebo v Dachau
0/0
11.9.2004 12:51

zlý fořt Emil

Re:
Cynismus ještě nikdy nikoho nezabil, zato Dachau ano ...
0/0
11.9.2004 12:55

jarwampaa

je toho fakt dost. Za vraždu bych střílel bez soudu a účet za kulku poslat rodině!
0/0
11.9.2004 12:36

zlý fořt Emil

Jo jo ...
To vás pánbůh trestá, že se nemodlíte !!!
0/0
11.9.2004 12:36

abendsonne

!!!
Toť dílo samotného Satanáše!
0/0
11.9.2004 12:27

celtic

ateisté
Naše nejateističtější země na světe se zase předvedla. Nejen, že se u nás krade v kostelích víc než v supermarketech, ale ještě navíc se vraždí na potkání. Ach jo!
0/0
11.9.2004 12:22

bjerndi

Re:
co to meleš??jak si na to přišel, že jsme nejateističtější země, ale pokud ano tak mě to nevadí aspon se lidi spoléhají sami na sebe.Grázlové se najdou v každé společnosti a někdy jsou někteří věřící ty největší prasata
0/0
11.9.2004 12:29

Krusovicky Lezak

Re:
Ateismus je take urcita forma nabozenstvi, a mozna to jedno z horsich.
0/0
11.9.2004 12:35

zlý fořt Emil

Re:
Tys asi ležel na kvasinkách opravdu moc dlouho ...
0/0
11.9.2004 12:36

Krusovicky Lezak

Re:
Ááááá, pan Argument.
0/0
11.9.2004 12:41

zlý fořt Emil

Re:
Účelem mé reakce nebylo přednesení argumentů, alébrž pouze postesk na zkvašeným mozkem mého bližního ...
0/0
11.9.2004 12:44

bjerndi

Re:
no zkus to víc rozepsat
0/0
11.9.2004 12:37

Krusovicky Lezak

Re:
Mozna si to nepriznas, ale cela nase evropska civilizacni vetev stoji na myslenkach krestanstvi vice nez si uvedomujes. Je to na delsi diskusi a to na to tady nemam cas. Byl jsem kratky cas v Indii a na Tchaj-wanu, a pak to clovek pochopi. Pochybuji, ze by u nas nekdo nechal lezet na ulici umirajiciho cloveka, jen proto, ze nepatri do jejich kasty.
0/0
11.9.2004 12:52





Najdete na iDNES.cz