Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlík rozdrtil tři muže ve škodovce

Při srážce osobního auta s rychlíkem v Kunovicích na Uherskohradišťsku zemřeli tři muži. Další dva pasažéři z auta jsou zranění. Hasiči čerpali naftu z poškozené lokomotivy. Vlak smetl favorit na přejezdu, výstražné zařízení podle Drážní inspekce fungovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slug

nerovný souboj
když si prohlídnu toho fáva a lokomotivu, tak mě nic jiného nenapadá...
0/0
10.9.2004 19:25

Berg1

...
Zkuste se někdo svézt na rychlíku se strojvedoucím (je to sice zakázané a fírovi hrozí vážný postih), ale hodně lidem by to pomohlo. Za jednu cestu Olomouc - Praha jsem napočítal 2x kličkování mezi závorami a 3x jízda přes blikající přejezd. Ten fíra tvrdil, že je to normální. Lidi prostě málo respektují předpisy.
0/0
10.9.2004 19:17

hugoventil

Re:
No,čumět někde u závor je fakt hrozná zábava!Občas by ty závory měli dát na koleje ať si čekaj kovoťuci
0/0
10.9.2004 19:31

oldcanis

Re: Tak tam nečum,
a jezdi jako jezdil ten co už dojezdil.Doufám, že dopadneš jako on pitomče.
0/0
11.9.2004 17:28

SEND-i

!
ten Břéťa už neví, jak by na sebe upozornil.....
0/0
10.9.2004 17:39

iuos

hmm
svítil ten vlak? občas mne někteří lidé přesvědčují, že je třeba svítit i ve dne, abych byl víc vidět - třeba je mašinfíra jako já
0/0
10.9.2004 15:43

oslik75

Re:
Áááá, pán je znalec a nesvítí  A copak tě k tomu vede, panáčku? Šetříš žárovičky
0/0
10.9.2004 15:57

iuos

hmm
nejezdím autem  navíc i přes to,ž e mám za sebou zánět rohovky (proto nejezdím autem - sichr je sichr) tak i přesto vidím protijedoucí auto
0/0
10.9.2004 16:04

oslik75

Re:
Já věděl, že jsi znalec. To se pozná, podle patřičného nadhledu ve tvém hodnocení . Tak keep going man...
0/0
10.9.2004 16:07

iuos

hmm
0/0
10.9.2004 16:08

D-o-c

Re:
Kdybys autem jezdil, tak bys na takovou situaci narazil. Osvětlené auto je vidět líp než neosvětlené, ale vyprávěj to někomu kdo neřídí a nebo socce, která věří, že nesvícením ušetří nějký ten litr paliva...
0/0
10.9.2004 16:08

iuos

hmm
no, já řidičák mám, chvíli jsem i řídil, takže vím, že auto je za dne videt i když nesvítí  jinak samozřejmě souhalsím s tím, že když svítí, tak je vidět líp, ale zároveň si ho všimneš dřív než auta, tkerý jede před ním a který nesvítí - proto by se to mělo ujednotit - buď budou svítit všichni nebo nikdo
0/0
10.9.2004 16:12

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Já jsem si všiml, že svítit pořád se rozhoduje čím díl víc řidičů. Takže od příštího jara by mohli přepsat ten příslušný paragraf o svícení z "v zimním čase" na "po celý rok". Ale líbí se mi, co všechno se nedá rozebírat pod článkem o nehodě na přejezdu. :-D
0/0
10.9.2004 16:34

briza

Re:
Ono je ve dne spatne videt? Nebo se auta stavaji neviditelna? Nebo je to sviceni jen pokus resit problem obchazenim podstaty veci - totiz ze ridici kaslou na dodrzovani predpisu a ze je tudiz treba byt cim dale vice viditelnejsi aby ti co by se normalne stali obetmi bezohlednosti mohli vcas uhnout nebo uskocit.
0/0
10.9.2004 16:08

iuos

hmm
moje řeč - kdyby lidi jezdili slušně tak nemusíme jezdit připoutaný a svítit jenom v noci
 
P.S. člověk plácne takovou blbost, jako že by měl vlak svítit a hned je tu flame war
0/0
10.9.2004 16:14

Pjotr_Pjotrovic

Re:
A co ti všichni slušní a tím pádem nepřipoutaní a nesvítící, když mají poruchu (třeba píchnou) a pak to pošlou do stromu nebo jinak nabourají? Pak jsou blbí, že si ty pásy nezapnuli. Tento týden je Kryštof a po Práglu si to kalí frajeři a frajerky bez pásů - policajty nevyjímaje. :-)
0/0
10.9.2004 16:37

iuos

hmm
myslím, že nejvíce nehod je způsobeno blbostí řidiče....navíc si myslím, že víš jak to myslím, ale myslíš si, že mne přechytračíš  prostě lidi jezděj jak prasata a je jedno jestli svítěj nebo ne - a už to neřešme
0/0
10.9.2004 16:41

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Já Vás nechci přechytračit. Jen jsem reagoval na ty pásy.
0/0
10.9.2004 16:51

oslik75

Re:
Zelený nebo tmavý auto ve stínu lesa je vidět fakt blbě, dokonce i pro cyklistu (aha, to tu ještě nebylo... ). Tvé zamyšlení má logiku při smíření Všehomíra a dodržování všech rychlostí. To je ovšem jen utopie, proto platí - dej o sobě vědět a zvýšíš tak šanci, že tě nikdo nepřehlédne, protože se zkrátka všeobecně jezdí s ručičkou trochu více doprava...  Nepodporuju, neschvaluju, jezdím dlouho, bez flastrů, ale ohleduplně a rychle. Prostě je čisto, tak jedu na dálnici dvě stě, proč ne? (počítej se mnou - za hodinu ujedu o sedmdesát kilometrů víc než ty, nemluvím o tom, že určitě necháváš díru 50 metrů, takže ti ji co chvíli vycpe někdo z pravého pruhu a jsi rád, když máš po delší době na dálnici (!) průměr 95/hod...).  Ale nepředjíždím na okreskách, abych si pomohl o minutu, na to kálím. Nenajíždím, nejsem žádnej mag.r, prostě jen jezdím rychleji. Ale to jsme odbočili - samozřejmě svítím  
0/0
10.9.2004 16:20

briza

Re:
Vytahovani nechavam bez komentare. Snad jen k te dire - dodrzuji bezpecnou vzdalenost podle rychlosti na drahu ujetou za 2 vteriny. A blbcum co tak necini bych ve chvili, kdy se srazi a zablokuji silnici ty auta v zajmu rychlejsiho odklizeni odhrnoval buldozerem.
0/0
10.9.2004 17:18

oslik75

Re:
OK, všichni si necháme díru, kolony se natáhnou, posuneme příjezdy a bude to v pohodě. Se.u na to, že jsem podle tebe vejtaha, nejsem. Jen mě vadí, když to někdo s bezpečností přehání. A svícení není žádné obcházení problému a hledání si záminky, jaks napsal někdy na začátku, prostě svícení je bonus pro všechny a jezdit se má hlavně plynule. Příklad podělaná nová Mrázovka - je tam 70, ale beru v úvahu dvě věci: 1. rychloměr ukazuje vždycky víc, takže získám nejméně 5-10 km/h k dobru. 2. podělaný radary jsou nějak nastavený, aby to nefotilo furt, většinou tak 15% nad. takže dalších cca 10 km/h. To znamená, že jedu tak, abych se pohyboval mezi 80-90 km/h na tacháku a netáhnul se jak smrad z hnoje. No ale co to nevidím - ortodoxní padesátníci/sedmdesátníci hezky vlevo, ruce za deset dvě a čau... To mě jentak napadlo, kámen mi stoupnul do žlučovodu, měj se fajn...  Ad rozestupy - skončí to vždycky na někom, kdo to poser., kdo udělá chybu. Ale místa pro auta je na silnicích opravdu hodně - záleží, kdo je zvyklý na město a kdo na pravoúhlé křižovatky v polích...
0/0
10.9.2004 18:20

karoten

Re: Auto proti slunci dokonce není vidět vůbec
Specielně teď je ukázková doba na studium tohoto jevu. Včera jsem jel do svahu proti západu slunce na kole a jenom slzel....najednou uviděl před sebou pár metrů stín a v něm 2 svítící obdélníčky - byli to poldové, všechna čest
0/0
10.9.2004 17:40

Sultán Aybak I.

Osmani
Ufff...
0/0
10.9.2004 15:13

Superťuhýk

Kryštof
A policajti místo železničních přejezdů kontrolují lékárničky.
0/0
10.9.2004 15:10

D-o-c

Tvrzení proti tvrzení
"...výstražné zařízení podle Drážní inspekce fungovalo."
 
Před lety jsem měl nehodu na nechráněném přejezdu v Jablonném (kdo znal ještě před úpravou terénu, dá mi zapravdu, že ani když jste byli na kolejích tak nebylo vidět dál než +- 10m, protože přejezd byl do zatáčky a navíc mezi valy).  Světlo NEFUNGOVALO a po té co jsem si najel tak, abych viděl do mě z leva najel vlak. Štěstí bylo, že  "pouze urazil" přední část auta a já vyvázl jen s pohmožděninami a nalomeným obratlem. K mému údivu po několika minutách vzpamatovávání se, přijeli pánové od ČD, skočili do rozvodny nedaleko a světlo opravili. Nicméně jsem měl svědky (dvě další auta, která jela bezprostředně za mnou), takže oba okamžitě vyvrátili jejich bohapusté žvásty o funkčním světlu, které k našemu údivu okamžitě po příjezdu policie pánové od ČD pronášeli, stejně jsme se shodli i na tom, že v době příjezdu jsme ani jeden neslyšeli vlak troubit.
 
Od té doby jsem k podobným článkům o "...výstražné zařízení podle Drážní inspekce fungovalo." skeptický a skutečně by mě velmi zajímalo, na kolik MRTVÝCH lidí hodí ČD vinu jen proto, že už se nemohou bránit. A to si samozřejmě nedělám iluze, že mezi námi není dostatek prasat, co na světla kašlou a profičí to přes přejezdy klidně i tou 100km/h.
0/0
10.9.2004 13:43

654789

Re:
Taky je u nás dostatek prasat, co se kvůli rozhlídnutí postaví tak blbě, že jim vlak urazí rypák
0/0
10.9.2004 13:54

D-o-c

Re:
Taky ti to přeju. Užiješ si...
0/0
10.9.2004 13:58

654789

Re:
Vidím, že jsem se nemýlil. Já ti to nepřeju. Jenom hodnotím.
0/0
10.9.2004 15:07

D-o-c

Re:
Já ti nepřeji nic špatného, jenom tu samou situaci. Věř mi, že kdyby signalizace tehdy fungovala jak měla stál jsem tam a čekal na vlak stejně jako pokaždé za těch 10 let co jezdím! Mimochodem, když už hodnotíš, co zhodnotit třičtvrtě trvající soud (nakonec jsem vyhrál já, ale stálo to hodně nervů) o náhradu škody, který si nárokovaly ČD a argumentem bylo právě ono tvrzení proti tvrzení, přestože jsem měl dva další očité svědky?
0/0
10.9.2004 16:05

spartaman

Re:
Bohužel je spousta "přejezdů", kde když se postavíš tak, abys na to viděl, tak už jseš v průjezdním profilu vlaku, ne-li rovnou na kolejích. To je fakt potom lepší zastavit a vylézt ven a jít se podívat pěšky. Akorát, že potom vypadáš jako blbec  Ale zase je lepší vypadat jako blbec a přežít. Ten přejezd v tom Jablonném znám, nic moc.
0/0
10.9.2004 16:13

iuos

hmm
a byli připoutaní?
0/0
10.9.2004 13:32

miromax

Re:
dobrá otázka.
0/0
10.9.2004 14:22

Bastable

chtěl jsem si přisadit na redaktory MF ,ale cenzura funguje jak za svazáckých časů :AŤ ŽIJE SSM
0/0
10.9.2004 13:25

zo

jenom tak
Tuhle jsem psal šéfovi MFDnes a náčelníkovi Idnes že jejich študovaní redaktůrci píšou blbosti více než je zdrávo.Odpovědí byla otázka na nějaké konkrétno.Ale protože těch blbostí co tihle investigativní novináři píší je tolik že to nejde sepsat, tak doufám že ten mad co tuhle blbost sesmolil je maďar.To jediný by jej omlouvalo.Protože tolik krávovin v jediným prťavým článečku by si nemohl dovolit napsat ani maturant u maturitní písemky z češtiny.Panebože na co tam sedí všichni ti redaktoř, šéfredaktoři a různí jiní velitelé?Tady je vidět kam spěje naše školství.A těm třem dobře tak.Přes přejezd se nejezdí 100km/hod jak tady někdo napsal.Marnost nad marnost s našimi řidiči.Všichni jsou v těch svých plechových rakvích neprůstřelní.Tedy oni si to myslej.Dokud neskončí takhle.A je to správný.Nerespektuješ pravidla tak plať.A třeba i cenu nejvyšší.Jen tak dál páni šoféři.Doufám že se co nejdříve vyhubíte sami přičiněním vlastní blbosti.
0/0
10.9.2004 12:52

oslik75

Re:
"Nerespektuješ pravidla tak plať.A třeba i cenu nejvyšší." To je čistý jak slovo Boží...
0/0
10.9.2004 13:09

TomášM

Re:
Souhlasím. Věděli co riskují a ignorovali to ve své tuposti a namyšlenosti. Plně si to zasluhují, lítost je neco na co naprosto nemají narok.
0/0
10.9.2004 13:27

oslik75

něco ke značkám
Něco ke značkám - za prvé to fáčko na fotce - třeba to podle "VIP" čísla byla nějakej polda nebo stbák, co to koupil v 89. roce, co říkáte? No každopádně to je tragédie - škoda, že někdo nedokáže na té primitivní křižovatce nechat se zabít vlakem versus nenechat se zabít vlakem vykročit správným směrem. Stačilo jim málo a mohli žít...
Pak jsem koukal, že dole je něco jako diskuse nad eu nálepkami na značkách. Bože  Všichni ti kašpárci, co si to tam v neděli dopoledne na sluníčku nalepili a pak jeli zamachrovat před Lidl nebo Kaufland / /, ať si přečtou v zákoně, že na značku nemaj vůbec šahat! Nejsme v klubu, nemáme euro a tohle se nás NETÝKÁ.  Až se u nás bude platit eurem a budou se vydávat nové značky a budeme OPRAVDU v unii, tak bude všechno v pořádku. Já teď beze studu jezdím po celé Evropě (ne jednou ročně za hranice, ale skutečné tisíce kilometrů...) s Áčkem na začátku a absence modrého tetování mi žíly nerve. Vzpamatujte se, lepiči-kolotočáři
0/0
10.9.2004 12:32

mmkk

Re: Nepřesnost
Jestli ses nestačil všimnout, tak v "klubu" bohužel jsme. A nové značky už nějaký ten pátek modrý proužek s EU a CZ mají.
 
To samozřejmě nic nemění na tom, že lepiči jsou lepiči
0/0
10.9.2004 12:45

oslik75

Re:
Tím KLUBEM jsem myslel země, které mají euro a užší spolupráci - má to kořeny asi dvacet let zpátky a jmenuje se to tuším Shengenská dohoda a postupně tam je více zemí, než bylo u podpisu, ale nově připojení jsou mimo (+ Británie kvůli libře). Prostě se u nás značky s modrým proužkem dosud nevydávají - proč jsem teda viděl novou řadu značek bez modré??? Pokud ano, pak přiznávám nepřesnost a je to něco, co mi uniklo (ale musí to být záležitost léta). Jen jsem chtěl upozornit na tu trapnost polepování značek doma na dvorečku. Radši jsem pro, aby si každý na dvorečku trénoval couvání, parkování a blikání  Platí pro všechny, nebo jen pro Moravu a Kladno? Aha...
0/0
10.9.2004 13:04

Kladýnko

Re:
To se pleteš, včera jsem si převzal nové vozítko a značku s modrým proužkem mám, že bych byl v klubu napřed?
0/0
10.9.2004 15:13

oslik75

Re:
Velká gratulace pro člena klubu a ostuda pro mě - nemám bejt línej ohnout záda a podívat se, že na těch novejch už je to předtištěný - v tom případě OK. Jsem ze staré školy, auto rok 2000, značka ještě stará AKU. NICMÉNĚ o to směšněji vyznívá úporná snaha všech lepičů vyrovnat si komplex z neevropskosti svého vozidla - proboha proč? Vsadil bych boty, že je jich víc než těch originálů z výroby. Pro mě z toho vyplývá další poučení - zvýšit vlastní výkonnost, přitáhnout a řádně zajistiti šrouby a pořídit do rodiny druhé, už evropské auto   Nemá cenu klást si malé cíle, laťka by se neměla zvedat po centimetru  Zdar a díky za info, u nových aut už mi to alespoň nepůjde na nervy, páč teď vím, že je to košer
0/0
10.9.2004 15:40

venomacek

Re:
hmm, tak 59-99 je VIP číslo?
Opravdu hezké jsem viděl dvě : PII 11-11  mercedes A
                                               a        1A9 0911 porsche .
 
0/0
10.9.2004 12:54

oslik75

Re:
No jasně, já to zase tak nestuduju, protože sám mám normální nenápadný. V tý době ale to mohlo bejt slušný terno  Jasně že jsou 1A1 0001 nebo 0007 apod...
0/0
10.9.2004 13:08

venomacek

Re:
OK, v pohodě, já mám XXX 28-77..  Kamarád měl 6366, někde ji ztratil a dostal novou 4321..  bez protekce. Spíš mi připadne, že na značce si zakládají lidi co se jim někde něco nedostává..   ale na tom porsche je fakt stylová  
0/0
10.9.2004 13:26

spartaman

Re:
Mohu dosvědčit, to Porsche jsem viděl taky, je to pěkný starý Porsche a viděl jsem ho někde v Troji.
0/0
10.9.2004 16:08

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Já jsem z Práglu a už jsem viděl značky začínající 4AX XXXX s modrým proužkem. Je tedy fakt, že jsem to nestudoval podrobně, ale vypadalo to jako "z fabriky".
0/0
10.9.2004 14:33

milos74

Re:
4A0 jsou novy SPZ uz s prouzkem. Pozna se to podle toho, ze vlevo je vetsi mezera, prave pro ten prouzek. Jinak vite o tom, ze existuji take SPZ XXX 0000?
0/0
10.9.2004 15:02

Pjotr_Pjotrovic

Re: Neplést
Pozor, nepleťte si pojem SPZ a RZ. Poznávací značky jsou ve formátu XX(X) XX XX, naproti tomu registrační značky jsou ve formátu XXX XXXX. Je v tom velkej rozdíl.
0/0
10.9.2004 16:00

oslik75

Re:
Díky, žil jsem, já bloud, ve velkém omylu, odpověděl jsem výše...
0/0
10.9.2004 15:42

fr-mottl

je to jen muj dojem ?
ze vetsina techto pripadu se odehrava na Morave? Proc?
0/0
10.9.2004 12:14





Najdete na iDNES.cz