Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus zastavil stíhání šiček z KLDR

Prezident Václav Klaus opět rozdával milosti. Tentokrát vyhověl pěti žádostem odsouzených. Kromě toho zastavil trestní stíhání trojice šiček z KLDR, které v dubnu napadly štáb České televize. Hrozila jim obžaloba z loupeže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MilanMilanMilan2

Udělal dobře
Korejkám není co závidět (samozřejmě těm v Koreji ještě méně !!) a aby navíc strávily vrtochy nějakých vlezlých novinářů, to už asi na ně bylo trochu dost. A tak to dopadlo ještě snesitelně.
0/0
9.9.2004 18:22

iuos

hmm
takže holky dostaly milost a předpokládám, že tu můžou dál pracovat a vytvářet tak konkurenci našim ženskejm?
0/0
9.9.2004 10:23

Modráček

Re:
Milost je jedna věc a konkurence druhá. Chceš snad tvrdit, že tvoje stará nemůže pracovat jako šička, protože jí v tom brání Korejky?
0/0
9.9.2004 14:47

_Eva_

Hlas rozumu z Hradu, tak by se dal nazvat akt milosti,
udělený prezidentem Klausem třem korejským dělnicím. V dubnu tohoto roku je proti jejich vůli natáčel štáb české televize. Dělnice se ohradily, štáb natáčel dál, ženy jim sebraly kazetu a bránily se, temperamentněji než je v kraji zvykem. Kdyby u nás vládly normální právní poměry, bylo by zajímavé sledovat, kolik by poškozené dělnice na ČT vysoudily. Ty ženy nebyly žádné kriminálnice, žádné mediální hvězdy. Nikdo neměl právo je snímat proti jejich vůli. Žaloba proti nim byla nehoráznost z mnoha důvodů. Ten nejdůležitější: jsou to otrokyně a jejich rodiny doma jsou rukojmí režimu. Natáčení mohlo existenčně, možná dokonce smrtelně ohrozit samy dělnice i jejich blízké. Jistě si lze pochopit, že šmejdi a fízlové zde na ambasádě pečlivě sledují každou zmínku o čemkoli, co se týká jejich domácí otrokárny. Kdyby se nebránily, jistě by to neopomněli prásknout a sankce by následovaly. Tohle by mělo napadnout každého, kdo komunistický režim na vlastní kůži zažil a nebylo mu v roce 1989 pět let. Nejde na rozum, že někoho vůbec mohlo napadnout tyto nešťastnice trestně stíhat. Takže je dobře, že prezident ten nesmysl zatrhnul. Mimochodem, tímto činem poněkud legitimizoval sporný princip, zda má prezident zastavovat trestní stíhání, nikoli tedy amnestovat odsouzené. Sporný od doby, kdy prezident Havel kompromitoval princip milosti, když zastavil trestní stíhání Marty Chadimové. Aston
0/0
9.9.2004 10:07

vladino

Jsou to zřejmě komunistky!!!
Pochybuji, že by se k nám z KLDR dostaly obyčejné dívky, tedy bezpartijní. No, a protože u nich vládne jedna strana, je jasné, že ty, které jsou u nás, musí být KOMUNISTKY!!! Nevím, proč zrovna jim dal prezident milost. Chtělo by to asi pořádně provětrat  "omilostňující" kancelář!!!
0/0
9.9.2004 6:42

zdenka

Krátká paměť
Při nedělní bohoslově páně presidenta jsem zaslechla (asi špatně), že nepřipustí abolice, a ejhle třetí den to tu je.  Za druhé, pokud se tu poukazuje na podmínky za kterých pracují tyto ženy, tak to ukazuje, pouze na to, že jsme stát na úrovni země 18. století. Jak to, že se to ví a stát to tu vůbec dovolí.
0/0
8.9.2004 23:20

EspritFort

Klaus má slávu ...
... ale pos&ere co se dá, viz -
 
Z článku: Dopoledne mluvili prezidenti mimo jiné o vyřešení kazašského dluhu ve výši několika miliard korun. Tříleté vyjednávání se však po dnešní schůzce vrátilo na úplný začátek. Kazaši existenci dluhu odmítají s tím, že vznikl na základě smluv mezi dnes již neexistujícími státy - Sovětským svazem a Československem.
 
Ale dost možná, že to naší   diplomacii a vládě i schválně pos&ral
 
0/0
8.9.2004 21:42

Rychlý G.

Důvod milosti
je v tomto případě velice humanistický, či rodinný. Většina těchto žen tady pracuje (otročí) proto, že živí svou rodinu nebo příbuzné doma. Problémy budou mít doma tak jako tak. Když byl tento případ „čerstvý“, dost se na tomto místě okolo něj psalo. Většině dnešních diskutujících bych radil si to najít, než začnou psát nesmysly. Dále je pro mě novinka, že ČT natáčela pořad s našimi zaměstnanci. Číhali na ně před směnou, ještě za tmy. Nechce se mi věřit, že naši lidé jdou na směnu dříve, než tvrdě organizovaná skupina, která je neustále pod dohledem a vydělává na bůhví koho ještě. Určitě tam tedy nebyli o tolik dříve, aby s nimi stačili natočit reportáž. Skupina rozezlených Korejek natočena byla a taky to bylo odvysíláno. Kde byla údajně ukradená kazeta? V kameře už asi ne. Krást a ničit cizí majetek se pochopitelně nesmí. Zde mi to ale připadá spíše jako sebeobrana a tam bych ten důvod pro zastavení trestního stíhání mohl jen schválit.
0/0
8.9.2004 16:32

hovnival-

@@
....Miroslav Bohunek. Za poškozování věřitele tam měl strávit tři roky. V jeho případě vzal prezident v úvahu neúměrnou délku řízení a to, že si už část trestu odpykal. Svým trestným činem navíc nezpůsobil žádnou škodu.
Zajimave napsane. Nezpusobil zadnou skodu? Byl tedy zavren nevinne?? Co na to poskozeny veritel??
0/0
8.9.2004 16:10

Pan_Vojtisek

Re:
0/0
8.9.2004 17:21

dylan

Nebyla náhodou nějaká šička na hradě?
Možná mu nějaká Pi-Ču-Rinda vymlaskla péro jako Le-Win-Ska Clintonovi. Čímž si vykouřila milost...  
0/0
8.9.2004 15:55

123freak

Re:
0/0
8.9.2004 16:18

Pucmeloun1

Re:
byly tam vsechny...korejskej grupac i s Jaklem......po necem takovym by jsi dal milost i Husajnovi s Usamou
0/0
8.9.2004 16:49

Cocotus_Interruptus

Vsem xenofobum
Tady jsou zase vsichni chytry jako radio, fakt parada. Pokud mate tak kratkou pamet a na onu reportaz si nepamatujete, tak slo o to, ze v one fabrice za nelidskych podminek pracuji severokorejske obcanky pod dozorem politruka z ambasady, pricemz po pracovni dobe jsou de facto vezneny na ubytovne a vetsinu platu odevzdavaji severokorejskemu velvyslanectvi, ktere je nasledne posila do serverni Koreje a tak financuje zlocinny rezim. Nejen ze si zaslouzi milost, ale predevsim si ona povedena fabrika zaslouzi pokutu jako prase a onen soudruh z ambasady okamzite vypovezeni ze zeme. A taky by mel asi byt stihan ten, kdo umoznuje udelat si tady u nas otrokarskou dilnu.
0/0
8.9.2004 15:46

djrhedy

Re:
Milost je tady na místě, to se shodneme, ale možná se přejmenuj na Mozkus Interruptus. Zkus si nejdřív zjistit, jak to opravdu bylo ve skutečnosti a nepapouškuj (Copy and Paste) tady IDnes z dubna. Ve skutečnosti to toiž probíhalo o dost jinak než je zde vylíčeno.
0/0
8.9.2004 16:18

Cocotus_Interruptus

Re:
Aha, a jakze to teda probihalo? Zrejme jsi vytecne informovan! :-P Patrne severokorejske delnice radostne a zdarma pracuji pro svoji socialistickou vlast?!
0/0
8.9.2004 16:29

Borgh

Nežli stíhat šičky
radši p*chat p*čky :o)))
0/0
8.9.2004 15:33

viveca

Re:
Opičky? No fuj
0/0
8.9.2004 15:37

Berg1

Chha cha
Prezident totiž nemůže zapomenout ČT, že mu odmítli dělat hlásnou troubu přes Bobošíkovou a Hodače. Tak jim to za něj alespoň nandali šičky.
0/0
8.9.2004 14:58

Sláj

Bravo
Jelikož znám pana redaktora a jeho metody, vůbec se těm korejkám nedivím. Zažil jsem ho při dvou reportážích, a jediné o co mu šlo, bylo získat senzaci a mít reportáž, a při tom záměrně zamlčoval některá fakta, aby jeho reportáž byla dostatečně úderná. Myslím, že jeho styl práce zná i pan prezident, a proto šičky omilostnil.
0/0
8.9.2004 14:54

vladino

Re:
Tak proč ty šičky nežalovaly redaktora?
0/0
9.9.2004 6:45

vpk

Zasloužit si milost???
Připomínka k anketě: Otázka je položena tak nemožným způsobem, že musím reagovat.
Milost je nezasloužené prominutí jakéhokoliv přestupku, přečinu, či zločinu, za který má následovat spravedlivý trest. Milost si nelze zasloužit! Pak už by to totiž byla zásluha.
Nevím jde-li o nevzdělanost autora otázky, či záměrné matení pojmů, ale rozhodně nelze nokomentovat onu pitomost.
0/0
8.9.2004 14:41

123freak

...............
Správně, je potřeba dát jihoasijským přivandrovalcům(a nejen jim) jasně na srozuměnou, že si tady můžou vyskakovat. Příště to možná nebudou facky, ale třeba nůž. Jako bych to už někdy někde slyšel, něco o dvojím metru ................ .
0/0
8.9.2004 14:41

vpk

Re:
Už jsi se konečně odhalil: xenofobní bolševik. Takový byli a jsou všichni komunisti.
0/0
8.9.2004 14:44

vpk

Re:
Jen mi nejde do hlavy, že ti vadí soudružky z KLDR .
0/0
8.9.2004 14:48

123freak

Re:
Mě vadí všichni přivandrovalci. Žlutej, nebo černej - všechno jedna pakáž.
0/0
8.9.2004 14:52

123freak

Re:
Ano xenofob a rasista, inklinující k levé straně politického spektra. Nemám s tím problém.
0/0
8.9.2004 14:54

kventin

Re:
No to snad nemyslite vazne.
0/0
8.9.2004 14:57

Josito de las Cienagas

Slabost páně profesora
Pan profesor má asi pro švadlenky slabost. Tuhle jim udělí milost, támhle mu další zpívá k narozeninám...
0/0
8.9.2004 14:29

Edno

Sicky maji stejny vkus jako pan prezident
Nedusoval se nam nedavno pan prezident, ze nebude predem zasahovat do prace soudu? Sicky maji stesti, ze napadly zrovna stab Ceske televize, kdyby to byla Nova, mohlo vse dopadnou jinak. Sickam by nebylo pomoci. 
0/0
8.9.2004 14:29

Vladce

jaký trest by mohly dostat za ukradení kazety?
tak nějakou pokutu nebo zaplatit škodu.
Zajímalo by mě, proč byl napaden štáb ČT při natáčení na místě, kde k tomu měl právo, komu mohlo to natáčení vadit, kam zmizela ta kazeta, proč se to má celé ututlat a za jakých podmínek tady ty holky pracují. Zavání to porušováním několika zákonů a třeba i zákoníku práce.
0/0
8.9.2004 14:26

ManInTheShadow

... zajimalo by mne ...
... jestli nekdo zpusobi nejakou skodu a pak dostane amnestii, tak kdo onu skodu pak nahradi ? ... ptam se obecne, v pripade KLDR sicek rikaji, ze to uhradi sami.
0/0
8.9.2004 14:19

Aiax

Jako vždy
Vsadím palec u nohy, že většina těch, co se tu zastávají Korejek, tak nečiní kvůli nějakým vznešeným cílům a ohledům, jak hlasitě vykřikují, ale protě proto, že to byl krok jejich pana profesora presidenta váženého pana Václava Klause, postavy pro některé lidi téměř posvátné, že ano? Nekřičte, já vím, že to tak je. Kdyby úplně to samé udělal Havel, tak byste si tu vylívali žluč a sprostě Havlovi nadávali (nejdřív byste si ale samozřejmě počkali, až jaký je oficiální postoj ODS, že? :))))) Vy příznivci ODS jste obzvlášť známí tím, jak jdete ostatním neosvíceným občanům příkladem a řídíte se poučkou vašeho guru Klause - vždy myslet sám za sebe :)))). Mimochodem, s touto konkrétní milostí taky souhlasím (z předchozích řádků si každý mohl domyslet, že ne kvůli sv. Klausovi).
0/0
8.9.2004 14:18

kventin

Re:
1. Nezastavam se sicek, ale rozhodnuti pana prezidenta, ktere bylo dle meho nazoru spravne
2. Soucasny prezident zatim jedna dle mych predstav.
3. Jsem priznivcem ODS
4. Nemam nic proti byvalemu prezidentu panu Havlovi
5. O cem byl vlastne vas prispevek???
0/0
8.9.2004 14:25

Aiax

Re:
1. Souhlasím. 2. Současný prezident je zakladatel a faktický předseda (i když v případě ODS spíš majitel) strany, která je placena "podnikateli" a mafiány, aby zastupovala jejich zájmy (což činí zdatně, na komunální i celostátní úrovni). To je její jediný smysl existence. Spousta lidí/ovcí si toho nevšimla ani za těch deset let, co už je to hodně evidentní, a ještě dělá ODS službu, že ji do krve hájí. Myslím, že odésáčtí šíbři se tomu smějou, až se za břicho popadají. 3. Viz č. 2 4. Plus pro vás 5. Viz znovu a pozorně můj příspěvek
0/0
8.9.2004 16:58

Blackshield

Re:
Ano, ještě jsi zapomněl dodat, že všichni bez vyjímky...
0/0
8.9.2004 15:35

dzugasvili

redaktor
Redaktor CT Vlastik , měl dostat po hubě víc, za svoje kontakty na královéhradecku.!!!!!!!!!!!!!! Hanba.
0/0
8.9.2004 14:14

CoCs

Kdyby
se toho dopustil český občan, či občan EU, tak bude odsouzen, ale že se jedná příslušníky komunistické země, tak soudruh Klaus jako správný kovaný bolševik ihned přispěchal na pomoc       
0/0
8.9.2004 14:07

kventin

Re:
Pevne verim, ze kdyby to udelal cesky obcan, ci obcan EU, prezident Klaus by se zachoval stejne. Jenze to jsou jenom dohady. Co takhle pouzit nejake argumenty, aby bylo na co reagovat ???
0/0
8.9.2004 14:21

Dědek Plesnivák

šičky
Za to by měly paní Lívii spíchnout ňákej novej kostýmek!
0/0
8.9.2004 13:49

bug01

no
ja chapu, ze mohly byt damy v ohrozeni, ale dovolit si hrabnout na neci majetek v zemi, ve ktere jsou pouhymi hosty neni uplne koser
0/0
8.9.2004 13:22

kventin

Re:
To urcite koser neni, meli k tomu jiste svuj duvod. Zda se mi, ze z sicek se tu delaji zlodejky nejhrubsiho zrna (netyka se vas). V zahranici krade vice lidi. Vzpomenme na cechy v nemecku, tesne po sametove revoluci, vzpomenme obcany nemecka hbite vyuzivajici razie na trznicich apod. Jak jsem jiz psal, jedna velka bublina je tady to vsechno.
0/0
8.9.2004 14:28

xx

Doktor
Zemřel Martin Doktor !!! 
0/0
8.9.2004 13:10

jurgenb

Re:
Jsem se lekl až mi změkl. To byl 22letý fotbalista Dubnice nad Váhom...
0/0
8.9.2004 13:12

xx

Re:
Mozek ?
0/0
8.9.2004 13:15

krabi

zapoměli jste ?
kdo prožil komunismus a není blbý, nemusí se mu nic vysvětlovat. President Klaus udělal dobře a těm reportérům by měl někdo vysvětlit, že to nemají příště dělat, korejským holkám (a možná i jejich rodinám) ublížili .
0/0
8.9.2004 13:05

kventin

Re: Muj pohled na vec
Snaha reporteru byla poukazat na 'otrokarske' pristupy v cele kauze. To ze podali trestni oznameni melo zrejme vyvolat diskuzi nad celym problemem. Bohuzel jejich iniciativa se minula ucinkem.
 
Prezident Klaus udelal pochopitelne spravnou vec.
0/0
8.9.2004 13:11

Vladce

Re:
Štáb měl na natáčení na daném místě právo. Celé by se to mělo objasnit. Buď je tady něco shnilého a jsou tady opravdu jako nevolnice, což nemusí být pravda, a v tom případě proti tomu něco udělat, nebo by měly vrátit tu neoprávněně ukradenou kazetu. Tak jako tak Klaus znemožňuje objasnit skutečnou situaci a napomáhá mlžení.
0/0
8.9.2004 13:12

Axlboy

Re:
meleš hlouposti, nevíš co by se stalo jejich rodinám, čt to posra*a
0/0
8.9.2004 13:15

jurgenb

Re:
nene, ČT se opět zachovala správně
0/0
8.9.2004 13:24





Najdete na iDNES.cz