Diskuze

Řidič hořící cisterny porušil předpisy

Byla to nejvážnější letošní nehoda na české dálnici. Z převrácené cisterny šlehaly ve čtvrtek večer plameny. Řidič uhořel. Odtékající technický benzin ohrožoval i nedalekou obec Kozlov. Hasiči uvažovali o evakuaci vsi, nakonec však od záměru upustili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

6. 9. 2004 17:12
Zmíněné firmy jmenovat
a tak vyřadit z obchodního života slušnějších lidí..
ať s nimi obchodují jen bandité jim podobní.Jinak s každým čistidlem přispíváte k smrti nejen toho nešťastného týnejdžra, ale všech kolem.
Možná i policie by si mohla všimnout, jak se kamiony předjíždějí, jak spolu závodí, jak létají, když např. najedou na jámy zde za vsí....
michal, libčeves, t. 603771186
0 0
možnosti

rostman

4. 9. 2004 12:48
Řešení
1. Oznámit EU (ne požádat o nějakou výjimku, ale oznámit), že zavádíme kontroly na hranicích pro kamiony. Každý, kdo pojede s kamionem přes hranice, bude muset najet na váhu, dýchnout a předložit doklady k nákladu, zaznamená se čas přejezdu hranic, při výjezdu z ČR se zkontroluje, jestli to mohl projet se zákonnými zastávkami a jestli ne, tak se odstaví kamion na 24 hodin a řidič půjde k výslechu (k podání vysvětlení, proč porušil zákon).
2. Okamžitě jednat s Rakouskem o jejich systému potlačování kamionové přepravy z východních zemí (ekopunkt a el. mýtné).
3. Checkpointy pro kamiony zřídit i na dálničních křižovatkách a hlídat objízdné trasy.
4. Vykopat švestky z kanceláří na silnici, ať si svůj plat zaslouží prací a ne papírováním.
Celé řešení je o jediném - v rámci zákonných možnosti šikanovat řidiče kamionů, především ty zahraniční (jezdím po D1 často, problémy tam byly vždycky se Slovákama, ale po 1. 5. ti patří k nejslušenějším - aniž by se naučili trošku líp řídit).
0 0
možnosti

ODSakEda

4. 9. 2004 16:30
Re:
Proč jen na hranicích?????!!!!!... Proc je zneuzivat, kdyz se to ma kontrolovat prubezne vsade?! Aby byli zase fronty a nervy na hranicich a korupce a buzerace a aby se na to vykaslalo jeste vice solidnich ridicu-zaroven myjitelu dopravy a aby jezdili uz jen samy hovada?!!!!! Na co zprisnovat jiz tak prisne podminky???!!! Toto spise dusledek sprisnovani!!! Na co maj tachografy, kdyz je v CR nikdo nekontroluje?!... Take jsem meli koncesi na nakladni dopravu a podobne jako par mojich znamich jsme to vzdali prave kvuli buzeraci! Te teoreticke! Namisto fyzickych kontrol na cestach a postihy skutecne spachanych prestupku!  I proto s dalsim sprisnovanim to drobni solidni dopravci vzdaji ci zkrachuji kvuli investicim do "prevence" a bude hur!!!!! Budou uz jen velke s.r.o. ....., co pojisti kamion a naklad a nyjmou kohokoliv, kdo bude ochotny takovy kolos ridit! A silencu se nande dost!...
Eda-majitel odtahove sluzby od r. 1990 co nikdy nehavaroval a co take snizil pro buzeryci koncesi uz jen na lehkou dopravu a pudeli to tak dale tak i na tu se vykaslu...
0 0
možnosti

alfabet

4. 9. 2004 9:03
Kamióny
To je sice hezké, že vyšetřovaltel konstatuje porušení předpisů, ale co to řeší? Za několik hodin po zprůjezdnění D1 další nehoda 3 kamiónů. Včera večer totálně zablokovaná D5 u Berouna - nehoda kamiónů. To je státní aparát, který ze svých daní platíme, (ministerstvo, policie) tak neschopný, že tomu jen přihlížejí a konstatují? O frekvenci, důsledcích a způsobu jízdy kamiónů psát by bylo obehranou písničkou, ale jako daňoví poplatníci snad máme právo na to, aby stát zajišťoval na silnicích naši bezpečnost (když už si nehodlá chránit vlastní majetek a jen přihlížet poškozování dálnic kamióny).
0 0
možnosti

p800

4. 9. 2004 10:17
Re:
Nejde o kamiony, jde o ty DEBILY co sedí za jejich volanty.. vidím to na silnicích, vidím to na dálnicích, vidím to i mezi svými známými co se živí jako řidiči kamionů - idioti i v životě
0 0
možnosti