Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž zraněný policistou vykrvácel

Může to být dosud nejvážnější zločin, jakého se v Česku policista dopustil. Šestadvacetiletý olomoucký kriminalista je podezřelý z toho, že minulý týden při zatýkání hledaného muže použil tak silné údery, že po nich zadržený zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Babul

Diskuze utichla
Většina se navážela do policajta, který si jen plnil svou povinnost - nenechat hajzlíka utéct. A že to byl pořádný zmetek, lze doložit - mnohokrát trestaný recidivista. A pan ředitel Skříčil chtěl hned propouštět... No a co zjistila pitva - že zavinění policisty žádné není, že dacanovi praskly zkornatěliny a že by zašel tak jako tak. Ale to už se nikde neobjeví, že? I Dnes a další bulvár to už nezajímá, podstatná byla první a lživá informace, že policajt zabil. Kde je pravda však už není aktuální. Víte co, pisálci - jeďte do Čečny, nebo do Iráku, zprávy odtud nás ukrutně zajímají. A už se nevracejte.
0/0
8.9.2004 14:31

grej

Hrušky a švestky
nelze sčítat! Budeme věřit, že byl zatýkán člověk právoplatně odsouzený, protože není důvod pochybovat o spravedlnosti soudu. Nikdo nevíme co provedl, ale přestože nesplnil povinnost nastoupit trest, má i on právo na poskytnutí první pomoci! Kdo ve věznici měl službu o tom ani slovo! Nemusíme pochybovat o psychice člověka, který dostal rozkaz zatknout NEBEZPEČNÉHO zločince. I on může mít strach. Pochybujme o fungování vězeňského personálu včetně lékaře. Můžeme se do vazby dostat i my "slušní" ani nebudeme vědět jak a než se vše vysvětlí můžeme umřít na neposkytnutí pomoci. Třeba proto, že jsme podezřelí z téhož (na silnici).Každý občan má zákonnou povinnost poskytnout první pomoc, policisté o to více, že jsou zastánci zákona!
0/0
1.9.2004 13:36

alcae

nesnasim ty policajsky kurrvy
Boze jak ja ty policajsky kurrvy nesnasim! Vsichni policajti do poslednihojsou obycejni primitivove, zakomplexovani chudaci s malymi pery!
Jedna banda policajskych matkomrdu unese cloveka do lesa, tam ho zmlati a pochcijou, druhy dobije cyklistu ze se nechal tahat na kole psem, treti strili po chodci ktery prechazi prechod na cervenou a dalsi stovky pripadu,
Co muze normalniho cloveka vest k tomu, aby si vybral tohle povolani? Nic! Jedine buzerant, sadista si vybere povolani policisty.
Policajti, to je povl, luza, verbez. Povysenecti, arogantni, pritom blby , citi to za sebou silu statni moci tak to musi davat najevo a to jsou ty momenty zadostucineni, kdy maji svou praci radi! Co jineho muze byt na tehle praci "atraktivni", to mi nekdo vysvetlete!
A pokud se neco posere, tak Inspekce je z toho pokazdy vyseka, protoze tam sedi stejna pakaz, ktera pri kazdem pruseru jen spolupracuje na zakryvani jejich trestne cinnosti, at jde o nasili anebo korupci (samozrejme v tom druhem pripade s prislusnym financnim podilem)
0/0
1.9.2004 11:51

huhu007

Re:
no, abys je ještě někdy nepotřeboval, hňupe...
0/0
1.9.2004 22:25

logar

hm,hm
přes veškerou podporu policistovi zde vyjádřenou jsem přesvědčen, že ten, kdo kope do břicha ležícího člověka, na kterého v daném okažiku bylo ostatně policistů více, JE ÚCHYL a je neštěstí, dostane-li se takový člověk k ozbrojené složce. O stanovisku lékařů je škoda hovořit.
0/0
1.9.2004 11:03

VladKasparek

Dobré a špatné.
Pro lidi, kteří byli okradeni, znásilněni, atd. je asi taková to zpráva zadostiučiněním, že to co prožívali oni po ataku zločince si prožil zločinec sám. Navíc je potěší to, že bude méně peněz z jejich kapsy plynout na tzv. převýchovu "šmejda" který mohl za krátko po propuštění dále jim znepřijemňovat život . Jestli že soud uzná policistu vinným a bude propuštěn ze služby, bude to dobrá zpráva pro ty kteří ohrožují společnost pácháním trestné činnosti. Společnost jim tak dá jasný signál: Klidně můžete krást , vraždit, prodávat drogy dětem a my na Vás za to budeme hodní. Jestkipak i onen recidivista byl slušný a galantní ke svým obětem? Obávám se žě ne.
0/0
31.8.2004 21:31

Dan 1

Hele, ty švestko Babule,
který mě nazýváš s*áčem: psal jsem o tom případu, kdy jsem jel tím autem s cizí MPZ a řidič nasypal švestce peníze do kapsy. To jsem kvůli pár stovkám měl vyskočit a zapsat si jeho číslo, když jsme opravdu spěchali a neměl jsem zájem, aby mi např. lezl do průkazu totožnosti? V případě toho zmláceného: měl jsem skutečně nerespektovat vůli obviněného a prásknout toho poručíka na Inspekci? V těchto případech nešlo dělat nic, ale pamatuj si, až jednou zase nachytám českou švestku při flagrantním porušování zákona, tak se budou dít věci, abys neměl důvod mi nadávat.
0/0
31.8.2004 18:42

Babul

Re: Ano...
Tak vidím, že účelu bylo dosaženo. Ne tě namíchnout, ale plnit si své občanské povinnosti. A jen tak mimochodem - proč jsi se bál o občanku?Nebo spíše o pas? Asi jsi jeden z těch chytrých, co radí ze zámoří, jak to tady má probíhat. Znovu tvrdím - pokud jsi nic neudělal, viz výše, jsi sráč. Zdar, konec diskuze.
0/0
31.8.2004 20:02

Dan 1

Re:
Ano, konec. Doufám, že si jdeš strhnout výložky s ** a odděláš se služební zbraní, strážmistře.
0/0
31.8.2004 20:06

Babul

Re: Kdepak
Nejsem švestka ani strážmistr. A asi jsem tě dostal, co? Tak se měj hezky a užívej si života i internetu.
0/0
31.8.2004 20:21

Dan 1

Hezký zbytek dne.
0/0
31.8.2004 20:29

EspritFort

Pak by jste ho nepochybně nejraději ukopali sami!
Ten policista svým nasazením vlasně chránil vás, i když to "přepísk"! Co kdyby se tomu pronásledovanému zločinci naopak povedlo ukopat toho policistu, a pak by zítra oloupil a zmordoval třeba vaší matku a vás pak ještě vydíral? Pak by jste ho nepochybně nejraději ukopali sami!
0/0
31.8.2004 18:11

EspritFort

Pardon, pardón ... překlep :-(
Pak byste ho nepochybně nejraději ukopali sami!
0/0
31.8.2004 18:13

michal

Re:
presne tak proste nemel zdrhat a klast odpor pri zatykani co mel asi ten policista delat poprosit to at neutika ad jdou s tou legislativou k certu v USA kdyz kledes odpor  nebo udelas rychly pohyb rukou ktery policista neceka je z tebe mrtvola v CR je to nejaky divny...
0/0
31.8.2004 18:26

herulinka

Re:
Konečně policajt něco dotáhl do konce tak jak to mělo být, i když to možná přehnal, ale jak může každej poznat tu hranici, když někomu dáš facku a padne k zemi a jinýho můžeš ztřískat do bezvědomí a nic mu není...ani to bezvědomí...? No kdyby po něm začal střílet, byl by asi jasnej.
0/0
31.8.2004 18:34

Quo_vadis

Bude-li mít schopného advokáta
je nevinen, když vidím rozsudky, kde není vinen ten kdo podepíše daňové přiznání, podvody jsou vykládány jako podnikatelský neúspěch. Není možné dokázat, že právě moje kopnutí v daný čas vedlo ke zranění. A jak bylo řečeno předtím, co takg¨hle odstíhat doktora, že provedl povrchní prohlídku ?
0/0
31.8.2004 17:31

Templ

Dobrý titulek...
ale pokud je mi někoho líto, tak toho policisty.
0/0
31.8.2004 17:15

BearBoy

Respekt
Policie se ma respektovat jak slusnymi, tak temi z druhe strany zakona. Zrejme dotycny uprchlik si myslel, ze z jeho uteku se policajt slozi a nic neudela. K jeho prekvapeni tak neucinil a kdyz se uprchlik snazil pronasledovatele paralyzovat, tak se mu prihodila nemila vec, ze se s nim policajt nijak nemazlil. Ostatni okolnosti se snad vysetri a muzeme jen doufat, ze ve prospech obvineneho policisty. Pokud zakon rozhodne jinak, budou si kriminalnici delat z policie legraci. Jinak je zajimave, ze o provinenich toho recidivisty nam nic konkretniho nenapisi, ani o poctu zranenych policistu. Vse se soustreduje pouze na to, kolik provineni policiste spachali. Neni to zamer?
0/0
31.8.2004 15:30

Babul

Re: Je to záměr
Je to záměr a to zcela evidentní. Jenom se podívejte, kolik je věnováno prostoru všem špatnostem, kterých se dopustili policajti. A kolik je zpráv o tom, že zakročili dobře nebo něco dobře zvládli. A určitě toho není málo. Kolik nadřízených policajtů vystoupí s pochvalou svých podřízených? Vůbec k tomu nedostanou prostor, slyšíme z televize jenom potrestám, propustím, postavím mimo službu atd. Kdy naposled vystoupil generál Kolář a zastal se těch dole? A ne v obecné rovině, ale s konkretními příklady. Novináři se o ně otírají všemi prostředky, protože se to dobře čte a  prodá. Samozřejmě, jsou mezi nimi i hovada, ale jejich počet se soustavně minimalizuje. A naopak, odcházejí a příští rok to bude velmi výrazné, odejdou ti, kteří už té buzerace ze všech stran mají plné zuby. A pak budou páni novináři nadávat komu? Když se teď čeká na výjezd vyjímečně i několik  hodin, potom to může být i zcela běžné, že nepřijede nikdo.
0/0
31.8.2004 17:39

atvar

a co ten grazl udelal
ze ho hledali?
0/0
31.8.2004 14:35

_Ufon_

Re:
Zaparkoval reditel policejni sluzebny na jeho miste!
0/0
31.8.2004 15:27

frézařík

Re:
Pokud se nemýlím, v nějakých zprávách zaznělo, že šlo o odsouzeného za násilné trestné činy který se vyhýbal nástupu trestu. Takže razantní zákrok při jeho pokusu o útěk byl jistě správný!
0/0
31.8.2004 22:01

Loner

Professionalove
 :)
 
Pamatujete jak v jednom dile sejmuli padoucha pesti do zaludku (asi mu utrhli slezinu nebo co :) )
 
Nakonec se zjistilo ze si to padouch zaslouzil :)
0/0
31.8.2004 12:34

_Ufon_

Re:
Moc cumis na TV, svet neni jako ve filmu!
0/0
31.8.2004 15:25

antigogo

Re:
Ano, ubohý chudáček recidivista. Škoda ho. Určitě by se napravil a byl by platným členem naší vyspělé společnosti. Nebo mohl taky sejmout nějakého civilistu , a pak bychom se dočetli, že nějaký P.K. zabil zlého civilistu, který se nenechal okrást a DOKONCE se chtěl i bránit, ne !
0/0
31.8.2004 17:10

mmkk

A co doktoři ?
A vyšetřuje taky někdo proč se na zranění nepřišlo, když jej odvezli do nemocnice, odkud ho zase poslali zpátky ať přijde ráno?
0/0
31.8.2004 9:35

Ftipnejj

Re:
Protoze se na nej lekar vys..l  ( kdyz vnitrni zraneni se poznas hur  mel to doktor poznat ))
0/0
31.8.2004 9:37

antigogo

Re:
Když jste tak chytrý, škoda, že jste nešel na doktora. Nebo jaké je vaše povolání, když do toho tak dobře vidíte?
0/0
31.8.2004 17:06

_Sandstorm_

Hm
Ať už ho bylo jakkoli, je dobře, že je recidivista po smrti. A k tomu příkladu v článku: Kdybych viděl někoho, jak týrá zvíře (resp. nutí psa, aby ho táhl na kole), tak bych mu asi taky uštědřil pár výchovných za ucho.
0/0
31.8.2004 9:29

Ftipnejj

Re:
Proc jen par za ucho ??? Si nejak vymek !!! Ukopat takovyho smejda !!!
Sandstorme, tys nkdy neporusil zakon ???
0/0
31.8.2004 9:32

_Sandstorm_

Re:
Ne, psudohumáči, nespáchal jsem výtržnictví, omezování osobní svobody a loupež. Zvířata jsem rovněž nikdy netýral.
 
Můžeš jim klidně chodit do basy dělat děvku, když tě zločinci tak fascinují. Kdybychom neměli tak hroznou justici, tak by v lidech nevznikala potřeba dosáhnout spravedlnosti "mimosoudní" cestou.
0/0
31.8.2004 9:40

Ftipnejj

Re:
A proc ukopavat jen racividisty ??? Co treba smejdy co jezdi po silnici stovkou a obci sedesatkou - ty bych taky umlatil !!! Prejit silnici mimo prechod - ukopat !!!
 A BUDE KLID A MIR A VSICHNI BUDOU STASTNE PRACOVAT !!!
0/0
31.8.2004 9:45

_Sandstorm_

Re:
Jsi blb, jako všichni pseudohumáči.
0/0
31.8.2004 9:52

Ftipnejj

Re:
Jakej je rozdil dle tebe mezi pseudohumáčem a humacem ???
0/0
31.8.2004 9:57

_Sandstorm_

Re:
Pseudohumanista si na humanistu jenom hraje. Nebo nepochopil, co říká za nesmysly. Jinak by se nemohl zastávat zločinců.
 
Nehodlám diskutovat na téma, zda je správné, aby policisté stříleli lidi na přechodu nebo mlátili lidi jako za bolševika, protože tohle nemůže schvalovat nikdo.
 
K případu jsem se nevyjádřil, protože nikdo zatím neví, jak to bylo. Akorát jsem řekl, že je dobře, že je recidivista po smrti. A je mi fuk, jestli se utopí na serfu nebo dostane infarkt. Co je na tom?
0/0
31.8.2004 10:03

Ahasver

Re:
Tys to vůbec nepochopil. Nezastávám se zločinců, ale práva. Policajt má především dodržovat zákony, ne ukopat kdekoho, protože si o něm myslí že je hajzl, nebo proto, že mu to někdo řekne. Ať se zavede znovu trest smrti, ať se hojně využívá, ale vždy na základě rozsudku soudu!
0/0
31.8.2004 10:13

Kleki Petra

Re:
Podotýkám, že ta debata je akademická, taková teoreticky etická. Nikdo zatím neví, jestli jej ten policajt byť i jednou kopl. Vnitřní zranění mohlo být způsobeno lecčím. Mohu být spokojen s tím, že v ČR je o jednoho syčáka méně, ale pokud k tomu skutečně došlo předpokládaným způsobem, znechucení u mne převládne. Rameno zákona si nesmí takové jednání dovolit za žádných okolností.
0/0
31.8.2004 10:16

_Sandstorm_

Re:
Pochopil. Teď jsem ale reagoval na "Ftipnejj" - ho. Policajt by neměl být soudcem a katem v jedné osobě. Ale nikdo neví, jestli tomu tak bylo i v tomto případě.
 
A s těmi zákony máš pravdu. Absence spravedlnosti ve formě fungující justice a rychlého a přísného trestu pro zločince by se neměla nahrazovat pouliční cestou policejního násilí, ale řešit by se to mělo.
0/0
31.8.2004 10:24

orizaba

Re:
 Hezkej prispevek, ale zrovna k tomuhle clanku se moc nehodi  Policajt je asi magor, ale stejne me zarazilo, ze smi pouzit nasili jen kdyz smejd nekoho ohrozuje - takze mu nesmi branit v uteku??
0/0
31.8.2004 10:31

logar

Re: Hm,
tak myslíte že šlo o spravedlnost, to mně tedy nenapadlo. Spíš jsem si myslel, že si nějaký uniformovaný úchyl chtěl bouchnout do živýho. Jinak se s galérkou kamárádí poldové jedna radost, to zná každý ze svého okolí. V morálce to tedy asi nebude. No a trest smrti je u nás zrušený, tudíž i "hrdelní zločiny". Tak právo zabít nemá NIKDO!!!!!!
0/0
31.8.2004 10:58

_Sandstorm_

Re:
Milý hlupáku, než začneš někoho obviňovat z demagogie, podívej se na svůj projev. Tvrdíš, že:
 
  • policajt si chtěl bouchnout do živýho
  • existuje tu celorepubliková spolupráce policistů a galérky (sorry, ze svého okolí to oopravdu neznám)
  • naznačuješ, že šlo o "trest smrti", tedy úmyslný trestný čin.
 
Na druhou stranu já vůbec netvrdil, že vím, jak to bylo a je, já jen vyjádřil radost nad tím, že je recidivista tuhej. A co bylo skutečnou příčinou, mi může bejt jedno.
 
Tak zatřep hlavou, ať se to tam trochu promíchá.
0/0
31.8.2004 12:48

logar

Re: Hm, to jsi asi přepísk
Kde jsi vzal ten nesmysl, že ten zbitý s kolem týral zvíře a že ten magor policajt bránil psa. Ty musíš bejt fakt  dobrej demagog a nejsíš taky policajt. Dej se léčit, BLBE
0/0
31.8.2004 11:07

_Sandstorm_

Re:
Demagog a hlupák jsi ty. A navíc ne moc gramotnej. Já nepsal, že policajt bránil psa. Napsat jsem to ani nemohl, protože jeho pohnutky neznám (třeba ho zmlátil proto, že mu lezl za starou, co já vím). Já jen napsal, že kdybych viděl, jak někdo takovým způsobem týrá zvíře, tak bych mu jich pár taky šoupnul. Nic víc, nic míň.
0/0
31.8.2004 12:42

oprudil

Re: ty seš ale vylízaný pako !!!!
0/0
31.8.2004 14:01

Ahasver

Fašistický hovada!
Vy, kdo tu píšete, že mu to patří, asi jste četli "loupež, výtržnictví, omezování osobní svobody". Víte o tom někdo něco víc? Nebo jste tak rychlí v úsudku a dokážete popřát člověku ukopání od fízla, který nemá dost dobrý nervy :-/
0/0
31.8.2004 9:02

_Sandstorm_

Re:
To je tak, když někdo vynechá ranní kávu a ve škole kapitolu o fašismu...
0/0
31.8.2004 9:24

Kleki Petra

Re:
Mnoho lidí zde zřejmě opakovaně vynechalo ranní stolici. Podstatou věci ovšem je informovanost. Nikdo nemůže říci nic přesně, přesto tady většina do celé situace vidí jako do akvárka. Málokdo je ochoten počkat s hodnocením na zkutečnou zprávu, prostě jim styčí obvyklé dohady iDnes.
0/0
31.8.2004 9:28

Kleki Petra

Re:
Šlaka! Zase ty překlepy!
0/0
31.8.2004 9:28

_Sandstorm_

Re:
Ale to, že je recidivista po smrti, je už jisté. A to je dobře.
0/0
31.8.2004 9:30

Ftipnejj

Re:
Sandstorme, tak si tu kavu dej !
0/0
31.8.2004 9:29





Najdete na iDNES.cz