Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič, který zabil šest lidí, před jízdou pil

Devětadvacetiletý řidič, který o víkendu způsobil na Svitavsku tragickou nehodu, řídil pod vlivem alkoholu. Měl v krvi 1,8 promile. Policie už ho obvinila z neúmyslného ublížení na zdraví s následkem smrti. Hrozí mu až 10 let vězení. Při nehodě u Gajer zahynulo šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JTB

Recept?
Vážení a milí, vynechte řešení problému cigán/běloch, nechutnost týhle diskuze ponechávám bez komentáře.
Začněte se spíš ptát proč tolik obětí každej rok, lhostejno, zda bílejch či hnědejch. Krom povinnejch psychotestů na řidičáky je ještě pár řešení. Kamiony ze silnic vyhnat ÚPLNĚ. Zní to divně? Železnice má několikanásobně větší přepravní kapacitu, než je dneska využívána. Po silnici se dneska už vozí i uhlí a jiný věci, který rozhodně rychlou přepravu nepotřebujou. Možná za to může kamionová lobby, možná i nepružnost ČD, ale určitě za to může legislativa, která umožňuje komukoliv koupit si za pár šlupů právo jezdit s nákladem, vydělávat, přetěžovat, následně prasit silnice. ČD za každej tunokilometr platit SŽDC tak, aby po odečtení nákladů na opravy byla výsledná suma 0.
Nabízim jediný řešení. Veškerou automobilovou nákladní dopravu zdanit tak, že se prostě nevyplatí. Z utrženejch peněz podporovat vznik terminálů, který by umožnily zboží přeložit z vlaku na auto co nejblíž odběrateli, potom to vozit jenom malejma náklaďákama. Podpořit ČD dotacema i na nákladní dopravu, pokud dokáže přepravovat konkurenceschopně rychle. Možná sem magor, ale fungovat by to mohlo.
0/0
1.9.2004 12:36

jenicek25

Piják za volantem
Tenhle kripl dostane maximálně 2,5 roku natvrdo. A proč jen 2,5 roku ? Když řidič-podvodník u Nažidel zabil najednou 19 lidí, dostal za to jen 8 let. Tady řidič-ochlasta zabil celou rodinu - 6 lidí, což je zhruba třetina oproti počtu obětí u Nažidel a při obavách či spíše neschopnosti českých soudců tvrdě potrestat podobné zločiny se nijak velkého trestu nemusí obávat. Já bych takovýho hajzla zavřel na 15let, nikdy mu nedal zpátky řidičák a nechal ho do konce života platit pozůstalým. A pokud by ho chytili jak řídí na černo, zavřel bych ho nadosmrti. A navíc by platilo, že si na sebe v lochu musí vydělat, a ne aby mu platili pobyt z daní. Když si nevydělá, bude dostávat 3x denně chleba a vodu. 
0/0
31.8.2004 17:18

bc23

Re:
Jen pro přesnost - řidič - podvodník u Nažidel - podvedl tím, že neměl obnovené potvrzení. Tedy věc, která je pro řízení vlastně skoro nedůležitá. NEbylo to tak, že neměl řidičák na autobus atp. jak si spousta lidí myslí...
0/0
1.9.2004 0:26

Pavel Kucera

Klidne "Pij a Rid"...
Videl nekdo novou billboardovou kampan po Praze? Hlavni heslo je dealkoholizovane vino. Dlouho se rikalo, ze idealni by bylo pivo bez alkoholu anebo vino bez alkoholu. Oboje jsou konecne k mani - prave ted i to vino!! Apeluji na ridice, aby nemrhali zivoty vlastnimi i jinych  a radeji si dali dealko pivo (vice vyrobcu) anebo dealko vino (Carl Jung) kdyz vedi, ze budou ridit. Nepodava-li Vase oblibena putyka ci vinarna takove produkty, dotlacte je k tomu!!! Jinak v Australii maji system "delegated driver", ten ve vsech navstevovanych podnicich dostava dealko zdarma a pote vsechny rozvazi. Neco takoveho bychom meli se snazit zavest i v CR/SR.....
0/0
31.8.2004 16:00

Jintaj

Ne každý, koho má na svědomí opilý řidič, zemře...
http://www.helpjacqui.com
0/0
31.8.2004 13:24

georgered

Cigáni
...jsem slyšel, že to byli cigáni. Jestli jo, tak třeba zase tolik škody nevzniklo...
0/0
31.8.2004 9:08

Kleki Petra

Re:
Podívej, červený Jiří, proč se prostě nezmuchláš a nepředáš k recyklaci? Třeba by z tebe byl pěkný zahradní altánek.
0/0
31.8.2004 9:10

georgered

Re:
No, spíš bych ze sebe nechal lyže, přece jen na altánek už nebude letos moc příležitostí.
0/0
31.8.2004 9:37

Jahod

Re:
Radsi ha*zlpapir. Aspon se k tomu budes hodit. A muzes se nachat splachnout.
0/0
31.8.2004 11:31

Lucinka.Lili

Re:
To je přece jedno, k jaké komunitě, nebo národnosti patřili. Byli to lidi. Každý má právo na život. Jen pro příklad. Ti v tom Renaultu by nebyli romové a ten řidič tranzitu by byl rom. Takže by všichni maximálním úsilím litovali ty v té Nevadě a maximálně odsuzovali řidiše toho tranzitu. Fakt to má v hlavě někdo hodně pomotaný, že georgerede.
0/0
31.8.2004 10:36

georgered

Odp.
Tou silnicí jezdím minimálně 2 x měsíčně směr Olomouc i HK. Minulej pátek se vynořili ze zatáčky 3 auta (ve smyslu debilové), který měli šanci mě stejně sejmout, jako se to stalo o pár hodin později někomu jinýmu - tej menšinovej rodině. NERADUJU SE Z TOHO, že je o pár cigánů míň, jen si myslím, že si to vynahradí v počtu dětí jejich příbuzní.
Dokud lidi budou jezdit jako idioti, tak nepomůže nic.
0/0
31.8.2004 11:31

sonp

Re:
Každý má právo na život??? Stejně asi ta stařenka, co jí vzdálený příbuzný těch 7 v tom Renaultu pro pět osob zavraždilo pro pár korun?? Nemám ze sebe žádnou radost, ale asi jako většina tady mám chuť jednomu nalitýmu řidiči docela poděkovat!!!
0/0
31.8.2004 11:41

Jouda-

Re:
Cikáni nejsou lidi. Ale v tomhle případě o to nejde.
0/0
1.9.2004 11:06

Jira7

Re:
Je to pravda!!!
0/0
31.8.2004 16:33

Lucinka.Lili

Jen
Jen deset let? Vždyť zabil šest lidí. To asi bude překlep a dostane deset za každého, ne???  
0/0
31.8.2004 9:05

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Bohužel ne. U nás se tresty nesčítají.
0/0
31.8.2004 10:59

kubisek.no1

Re:
zabil šest lídí? kdesi to sebral... šest cikán* je přesnější. 10 tis za každého souhlas stát ušetří daleko větší prachy na vyplácení soc.dávek to je za tři měsíce sptátky....
0/0
31.8.2004 12:29

Jirixxx

geniální!
Řešení pana radního skutečně nemá chybu. Jak prosté-stačí pixla bílé barvy a opilí řidiči již v onom místě rozhodně nikoho neohrozí. Jen my ostatní máme jaksi smůlu a čoudící Avie jedoucí 60 budeme muset předjíždět v daleko nepřehlednějších místech .... Ale jinak fakt dobrý, gratuluji, skvělý nápad!
0/0
31.8.2004 8:43

qoknu

Všimli
jste si krátkého článku jak večer v Praze skákal opilý muž před auta a bavil se tím? Policie ho pokárala a on šel domů. Taky pěkný špek co ?
0/0
31.8.2004 7:17

qoknu

Hmm
asi má dost peněz na úplatek nebo je to synáček nějakého vlivného sponzora.
0/0
31.8.2004 7:15

qoknu

Tss
může mi někdo vysvětlit co to znamená neúmyslné zabití ? Přece když sedl za volat opilý musel předpokládat, že může někoho zabít.
0/0
31.8.2004 7:13

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Vidíte sám jste to napsal: "předpokládal, že může někoho zabít" - což není úmysl. Úmysl by byl, kdyby za ten volant sedl a chtěl někoho zabít, což je zásadní rozdíl.
0/0
31.8.2004 8:58

2Mac7

Re:
Myslím ,  že  to  ani nepředpokládal .
0/0
31.8.2004 10:50

Pjotr_Pjotrovic

Re:
Třeba v to pevně věřil a strašně ho mrzí, že se mu to povedlo až tehdy a ne o pár km dřív. :-))))
0/0
31.8.2004 11:01

russsalkableda

,,
smrt za smrt
0/0
31.8.2004 6:47

Tomach

At zije demamogracie
Hodne lidi v CR si libuje ze neexistuje bodovy system, ze policajtum se da par stovek do kapsy a je klid a podobne, ze je "demokracie" a kazdy si muze delat co chce (doslovne). Tak si holt delejte co chcete a pochcipejte. Prece neudelate riceni v opilosti trestnym cinem jako v civilizovanych zemich, prece nedovolite policistum odebirat ridicaky na miste a podobne praktiky "policejnich" vyspelych statu. Tak si libujte v tom ze si kazdej muze na silnici delat co chce - ze pri tom muzete prijit o kejhak je uz Vas problem. Je mi lito tech mrtvych, kdyby zili jinde mohli jeste dlouho zit. Tolik mrtvych na silnich na obyvatele nemaji snad nikde jinde ve svete. Jinak lituji vsechny slusne a poctive lidi kteri musi v CR silene trpet (protoze co mam zkusenost ja tak prava maji jen grazlove). Takze ozralum v CR cest a mrtvych na silnici cim dal vic, stejne je lidi moc, zejo. A pro slusne rada - vypadnete z toho bordelu driv nez budete dalsi cislo v nejake podobne statistice
0/0
31.8.2004 6:27

russsalkableda

Re:
0/0
31.8.2004 6:46

56xjf

změní se značení
Změní přerušovanou na dvě plné. No a co. Mám na té trase zkušenost s polskými řidiči. Ti ani tu dvojitou plnou nerespektují. Když dodržuji předpisy a z kopce jedu jen něco málo přes devadesát, stejně mne předjíždí a ohrožují vozidla jedoucí do kopce .  Zpřísnit tresty za alkohol. To je jediná šance. Co to je, krozí mu až deset let vězení. To snad hrozilo i Krbcovi od Nažidel a ten nebyl ožralý jako kráva
0/0
31.8.2004 6:26

super_jerk

Je mi špatně
Ty jo! tak sem si to tady skoro fšechno přečet a zdá se mi, že by ste ty nebožtíky nejradši prohlásili za svatý! k tomu přidali pořádnej linč tomu s tou vopicí, zmlátili fšechny co se ho zastali a v tý euforii se na podporu pozůstalých demonstrativně přihlásili o soc. dávku!!
0/0
31.8.2004 1:36

Tomach

Re:
Jasne, naprostej souhlas. Jejich blbost ze neuhli, ze nemeli silnej autak aby prezili jejich blbost ze se pripletli tomu ozralovi do cesty. Je domgracie tak si kazdej muze delat co chce. Mozna bych tem mrtvejm jeste nauctoval skodu co tomu ozralymu zpusobili na aute. Maj videt ze jede vozralej a takovemu ridici uhnout a neohrozovat ho v jeho krasojizde. Jen doufam ze ty takovymu magorovi dokazes vzdycky uhnout - pokud ty nebyvas vetsinou na te druhe strane - s flaskou za volantem.
0/0
31.8.2004 6:32

Iridium

Re:
Nevím, zdali Váš výplod přičítat pominutí smyslů, úrazu hlavy, nebo vlivu psychotropní látky. Každopádně by bylo vhodné, pokud byste vyhledal odbornou pomoc a ještě lépe opustil tuto zemi, kde Vám všichni pijí krev a nedovolí jezdit namol ve Vašem 15 let starém BMW, na které jste si vydělal jako udatný velitel party "privatizátorů" kanalizačních vpustí.
0/0
31.8.2004 7:22

ddtx

Je to proste sestinasobnej vrah
ale nebojte ceska justice to tak brat nebude, To bz tam musel sedet nekdo z vlady celebrita nebo tak nejak- Ze lidi jezdi jak prasata je normalni ze to nikoho nezajima je normalni ze jsou za volantem ozrali Pozor ono se to sem tam i kontroluje ale jinak je to dokonce brano jako polehcujici okolnost viz trojnasobna vrazda autem v Plzni proste zalezi na tom kdo ma vic vlivnejch znamejch uvidite ze dostane min nez ten co se srazil s Hlinkou, ale ten osobak tu Avii hodil o peknej kousek urcite jel 90
0/0
31.8.2004 1:31

bluetake

jaksi
jaksi mi tady stale unika a chybi jedna velmi podstatna ale zcela zamerne opomijena skutecnost. A to, ze v tom aute BYLO 7 LIDI a ANI JEDEN nebyl pripoutany.....Ono to take dost dobre pri takovem poctu nejde.....Nevada je tusim auto 5-ti mistne , s pasy ale zadne z deti nemelo zadnou sedacku. A dat rocni dite do kufru spolecne s taskami, na to muze prijit jen IDIOT !!!! Bez ohledu na to, ze tim paradoxne tomu klukovi zachranil zivot. Ale jiste ho tam prave z duvodu ochrany jeho zivota nedal........Takze shrnuto a podtrzeno. Ano, ridic transitu zpusobil nehodu, navic pod vlivem alkoholu a necht je po pravu potrestan.....Ale soud by mel brat mimo jine v uvahu i skutecnost, ze v nevade bylo 7 lidi, ani jeden nepripoutany, deti bez sedacek a jedno dokonce,jako zavazadlo v kufru . To neni zadne kdyby, kdyz reknu, ze tech mrtvych mohlo byt pri urcite urovni IQ posadky nevady mene a nebo zadny..... je to podobne ,jako u Hlinky- objevit se muze pred kymkoliv z nas kdokoliv ,a jen my sami muzeme ne predchazet ale eliminovat pripadne nasledy nehody, kterou nemuzeme jinak predvidat. Tzn, jezdit maximalne v 5, a kdyz uz jsme "borci" co se prece ze zasady nepoutaji, tak alespon to nejdrazsi-sve deti, pasat do sedacek a ne do kufru....bez ohledu na barvu pleti.......
0/0
30.8.2004 23:13

roy_batty

Re:
Ale neboj, soud to v potaz vezme a to ožralé prase dostane přiměřený trest za to že zabilo nepřipoutané lidi.
0/0
30.8.2004 23:57

robert_2004

Re: mno,
vzhledem k tomu, jaký to byl náraz a jak ta auta vypadala, by bezpečnostní pásy nepomohly ani náhodou.... Takové ožralé prase by mělo dostat doživotí. Alkohol není výmluva, spíše naopak.
0/0
31.8.2004 0:18

ddtx

Re:
Tusis mozna spatne nektere Nevady jsou sedmimistne navic by mne zajimalo kolik kdo jel. Nicmene opilce za volantem netoleruju uz jsem taky musel jednomu uhnout do skarpy, jenze ja mam za volantem nalitano dost a tak to jsou spis reflexy nez ridicske umeni. Jo Nevada nema kufr je to kombi s dvema sedackama navic 'ne vsechny verze je maji
0/0
31.8.2004 1:22

Iridium

Re:
Já bych s Vámi souhlasil, stejně jako jsem odmítal virtuální lynč řidiče té Avie, co trefila Hlinku. Souhlasil bych ovšem jen za předpokladu, že by ten Tranziťák nebyl namazanej. A pokud byl i předtím, tak pro něj nemám polehčující okolnost.
0/0
31.8.2004 7:25

Homer1

Vysoká cena
Nejdřív musí zakukat 6 lidí než se takový zmrrd dostane do basy. To je teda hodně vysoká cena...
 
Doufám že zam to hovado shnije. Škoda že je obviněný z neůmyslného ublížení. Ožralí za volantem by měli automaticky mít na krku ÚMYSLNÉ ublížení. Doufám v novelu zákona!
0/0
30.8.2004 23:04

ddtx

Re:
NOVELU ZAKONA hahaha, uz vidim jak opilci schvali zakon proti sobe. On je take trestny cin opilstvi a obecne ohrozeni takze kazdej opilec za volantem by mel byt v tomto smyslu obvinen, ale chtit v tomto state vykon prava je prece blbost
0/0
31.8.2004 1:25

herulinka

Pěkně blbě si zkazil život.
Dokonce si myslím, že je to jedna z nejlepších cest v regionu, pokud si z ní někdo neudělá závodní dráhu,"  tohle je docela moudrá věta  bohužel závodí se na našich silnicích čím dál víc, takže jsou méně a méně bezpečné (že by přímá úměra?)
0/0
30.8.2004 21:53

Rada8

Re:
cože? ON si zkazil život? především zkazil život (celej) ročnímu chlapečkovi a ukončil život dvěma dětem a čtyřem dospělej. v té souvislosti si vzpomenu na toho výpravčího...proč takovejto h.ajzl neskočí pod auto, když si uvědomí co udělal?
0/0
30.8.2004 22:17

bc23

Re:
To prosím radši ne... V tom autě by mohli sedět další lidé, ale jinak souhlas... s Tebou i vzkazem, ke kterému jsi psala RE:.
BTW: Předevčírem jsem tou silnicí jel a ne zrovna pomalu a i když nevím, které místo to bylo, je pravda, že mne napadala místa, která k tomu budou blázny svádět... zatáčky s kukuřicí...
0/0
30.8.2004 22:20

herulinka

Re:
Nevíš, co udělá. Zkazil si ho, v 29 - pokud má trochu soudnost a neměl vokno - bude to mít před sebou až do smrti. Pravda, soudím podle sebe, jsou lidi, se kterými to nic neudělá. Co se týče obětí, tak je jasný, co to způsobilo, takže se rozepisovat nebudu. Hlavně, když na ně tady vládnou různé názory
0/0
30.8.2004 22:22

super_jerk

Re:
řekl bych, že takovej chlapeček už má život dávno nalajnovanej.....4 roky-první krádež v samoobsluze, 8 let-první napadení spolužáka, 15 let-šťastné absolvování 6.třídy, 18 let hlášení se na pracáku, 25 let-sedm roků zátěž pro soc. systém ČR, 44 let- stále pracák a velká šance vydat se po stopách svých předků při cestě na slovensko......
0/0
31.8.2004 1:16

ples

Neuvěřitelné...
...tady se mluví o barvě pleti. Asi těm několika dementům uniká podstata. Na místě mrtvých mohl být někdo z jejich rodiny. POtom by určitě volali po zavedení lynčování.
0/0
30.8.2004 21:52

toave

Re:
Ano to máš plnou pravdu.Nám dementům však už nikdo nevezme radost z toho ,že se transit trefil dobře.A jestli mi je někoho líto tak jeho a jeho rodiny!!!
0/0
30.8.2004 22:13

bc23

Re:
K tomu mohu říci jen jediné - boží mlýny melou pomalu a jistě a jednou si vzpomeneš, jak hrozné věci jsi někomu přál....
0/0
30.8.2004 22:16

Homer1

Re:
Pevně doufám, že takový "ETNICKÝ ČISTIČ - HRDINA S TRANZITEM" jednou trefí i tebe a tobě podobné ty vemeno!
0/0
30.8.2004 23:06

toave

státní vyznamenání
nejvyššího stupně za hrdinský čin pro řidiče,který ulehčil daňovým poplatníkům!!!
0/0
30.8.2004 21:41

bc23

Re:
Mohl by jsi sem napsat i své jméno a adresu hrdino... Myslím, že takoví jako jsi Ty by si to netroufli. Jsi jeden z těch, co klidně vezmou klacek a půjde mlátit cikány, aby pak u soudu plakal a tvrdil, že on ne, on ne... Jestli chceš ulehčit daňovým poplatníkům, tak udělej něco pro změnu systému přidělování dávek a nechval něčí smrt...
0/0
30.8.2004 22:19





Najdete na iDNES.cz