Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Statisíce odpůrců Bushe prošly New Yorkem

V newyorské Madison Square Garden začíná předvolební sjezd amerických republikánů. Ve čtvrtek vyvrcholí nominací George Bushe kandidátem pro listopadové prezidentské volby. Přísná bezpečnostní opatření neodradila Bushovy odpůrce, v neděli se jich sešly stovky tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No,tady je to samý odborník na americku ekonomiku a obranu.Kolik že je v USA lidí?250.000.000?No to je silná demonstrace...........
0/0
1.9.2004 12:28

USA_rulezz

Re:
magore, .... je to nejmasivnejsi demonstrace amiku za nekolik desetileti, tak to nezlehcuj ... a snad si nechtel naznacit, ze z tech 250Mega blbejch 400k je proti bushovi ... tim se klidne dal uklidnuj, brzo ti dojde, zes byl na omylu
0/0
1.9.2004 20:50

Kacenkin1

Re:
jo ....fakt....tak nám inženýre vysvětli, proč jsou předvolební výzkumy tak 50 na 50 ?
0/0
4.9.2004 20:49

pinkshadow

Bush
Prezident Bush i jeho soupeř Kerry mají stejné šance na vítězství v listopadových volbách. Podle nejnovějšího průzkumu publikovaného v televizi ABC by každému z nich dalo hlas 48 procent voličů.
...je vysoce pravděpodobné, že Bush bude zvolen pro další funkční období...
 
   
 
0/0
31.8.2004 8:15

baronfonlempl

Vážení a hloupí proami chlapci.
Dnes se nebudu unavovat, níže vám to polopaticky píše Rostratus.
0/0
30.8.2004 22:25

ThomasHKS

Re:
Vážení a hloupí?Koukám že máš uroven:))))))))))
0/0
31.8.2004 10:01

Leggolas

Gramatiku,Rostratus ma pravdu
a to naprosto....jenom abych dodal o kolik ze lidi se bavime..tak dve procenta lidi v USA kontroluje 98% celeho hospodarstvi...toto cislo Ti tu rekne kazdy...
0/0
30.8.2004 22:11

gramatikFZS1000

Re:
ja se ale bavim o tom, jaky maji podil majetku Saudove!!!, a ti maji skutecne 7% vseho jmeni Ameriky, precti si poradne prispevek, na ktery jsem reagoval.
0/0
31.8.2004 23:02

Leggolas

Leho???
Cop je tak spatneho a zdiskreditovnaho na osobe p.Kerryho a demokraticke strany..???podle toho co davaji tady v televizi jsou sance minimalne vyrovnane...a komentatori FOX,NBS davaji za pravdu predevsim Kerrymu...
0/0
30.8.2004 22:09

leho

Dle iDnes statisice, dle
new yorsky policie asi 120000, kdo ma asi pravdu?? Pravda ale je, ze Bushuv odpurce Kerry ma pramalou sanci na zvoleni a to hlavne kvuli jeho minulosti a taky kvuli naprosty diskreditaci politiky demokraticke strany. Kerry taky neni schopen zformulovat program svy vlady na pristi roky, coz ostre kontrastuje s vizi soucasneho prezidenta. Dle myho nazoru, Bush vyhraje velkym rozdilem, ale taky pripoustim, ze do listopadu se muze stat cokoliv...
0/0
30.8.2004 18:59

Júlinek šíšal

Re: ..no přece vždycky ty,
neboť ať je jich kolik chce , všem dáš do huby, že? ...
0/0
30.8.2004 19:02

kdyz to tak pozoruju

Re:
Clovece, ty snad zijes v nejakym virtualnim svete naprosto oddelenym od reality. Nebo jsi uplne ztratil schopnost vnimat sve okoli jako tvuj fuhrer Bush. Pustej te clovece taky nekdy z tech kasaren mezi normalni lidi?  Jestli se ti to nekdy postesti, tak se do diskuzi zapojuj velmi opatrne. Nebot s tim, co ti zustalo v hlave po tom, co se na tobe vyradili tvoji nadrizeni, budes vypadat jako uplnej i.diot  Mimochodem Kerry neni muj guru a demokraticka strana je stejne zkorumpovana jako ta republikanska.
0/0
31.8.2004 0:53

macho77

I vy kecalkove..
dete uz nekam s tim vasim "filozofovanim" co je a neni demokraticke, ekonomicke, teroristicke, blablabla...
Kdyz se vam neco nelibi - proste vemte sutr a rozmlate to.
p.s.
kolik bylo tech anarchistu - 15? Dalsi priklad jak malo lidi umi rict ze jim neco vadi.
0/0
30.8.2004 18:12

ramese

jo
je to namanhattanudost husty nema to chybu! je pekne leto a tak se da delat na ulicich vse protestujichm proste pocasi preje ;o)
0/0
30.8.2004 17:27

hovnival-

Re:
me to teda husty nepripada (zatim).
0/0
30.8.2004 17:59

Rumel

Uvidíme
No nakonec možná ne všichni Američané jsou pitomci jako ten Bush. V listopadu se ukáže, je-li jich dost. Na druhou stranu ztracená spojenectví budou USA navazovat po tom ohňostroji odporné Bushovy arogance dlouho. Ale aspoň třeba pochopí, že taková arogance je cesta do pekel. Uvidíme
0/0
30.8.2004 15:48

KADO

Re: Zdegenerovany komoussky blbe!
 
0/0
30.8.2004 17:04

Brada_72

Re:
Proč si pane kolego myslíte, že každý kdo kritizuje USA a zejména Bushe je "zedegenerovany komoussky blb"? V tom případě jich jsou na světě stovky milionů.?!?
0/0
30.8.2004 17:31

KADO

Re: Nenafukuj tech par protestujicich tisic na miliony!
 
0/0
30.8.2004 18:39

Júlinek šíšal

Re: ...proč ne?
takovej jirka je taky jenom jeden, a koukej, jakou paseku nadělal .....
0/0
30.8.2004 18:55

bambus_trambus

"prezident!"
S prezidentem Bushem je to skoro vždycky dobrodružství. Nikdy nevíte s čím přijde, hlavně pokud jde o přeřeky. Také dokáže vymyslet slovo které v angličtině vůbec neexistuje.
 
Petra Flanderková, Týdeník Televize 32. týden, 2.8. – 8.8. 2004.
0/0
30.8.2004 14:30

fleret

Re:
coz svedci o jeho kreativnosti :-) a naproste ztrnulosti Flanderkove...:-)
0/0
30.8.2004 15:17

P.G.K.

USA světovým četníkem
Myslím že toho na USA klademe trochu víc než je zdrávo. Američani jsou ve dvousečné situaci a nutno dodat že se do ní dostali sami. a to je tzv. světový četník. V podstatě jsou dvě modelové situace. 1) USA usoudí že daný lokální konflikt je jiný neudržitelný a zasáhne - příkladů je hodně, od Koree po Irák. 2) USA nezasahuje a svět mu jako světové mocnosti vyčítá nečinnost, což umí mistrně především OSN - příkladů je taky hodně, Rwanda, Eritrea, ...
Jak by se tedy měli Američané chovat? podle první nebo druhé varianty?
mimochodem to nic nemění na tom, že Bush by měl odejít. minimálně ze třech důvodů 1) není schopen obhájit útok na Irák (jednoznačně lhal)   2) není schopen pochopit o čem je ekologie   3) ekonomicky jde USA dolu
0/0
30.8.2004 13:44

Rostratus

Re:
Problém je v tom že se USA staví do role četníka pouze tam kde z toho něco kouká a na čem by mohli profitovat.Jak by se měli chovat?Tedy především nezištně.Jinak naprosto souhlasím.1) to že Bush lhal je normální jinak by agresi vůči Iráku neobhájil.Nakonec vše svedl na špatnou informovanost tajnými službami,2)ekologie ho nezajímá jelikož se absolutně neslučuje s ekonomickými záměry firem pro které šlape a které ho zmanipulovanými volbami dostaly do křesla,3)USA musejí jít ekonomicky dolu jelikož naprostá většina am.ekonomiky byla postavena na obchodu s ropou a tím na uměle postaveném kursu dolaru,a na zbrojním a chemickém  průmyslu který stagnuje.Zajímavé také je že více jak 70% americké ekonomiky přes banky nevlastní nikdo jiný než arabové.
0/0
30.8.2004 14:09

gramatikFZS1000

Re:
chtel jsi pravdepodobne spravne rici 7%
0/0
30.8.2004 16:53

leho

Re: Rostratusi, jak to
vis tak urcite, ze Bush lhal? Protoze to rikaj ostatni a nebo jsi vsude byl vcetne vsech zasedani vlady a proto to tak dobre vis?? Zvatlas tady jenom modni nesmysly anti-ami pomatencu. Tu tzv. agresi proti Iraku lze obhajit lehce i bez nalezenych ZHN. Myslis teda, ze Saddam by mel byt u moci?? Neni ta tvoje nenavist vuci americe jenom frustrace z nemohoucnosti  tvy zeme a kohokoliv jinyho jelikoz jedine USA je schopna delat neco s nebezpecim ktery militantni islamismus pro svet dneska znamena??
0/0
30.8.2004 18:37

Júlinek šíšal

Re: ... leho ...
ono se už pár let ví, že máš mízto mozku khaki kaučuk ... ono nešlo salámka 'vyřešit' jinak než armádou, viď?  ono se to muselo lidem kvůli chuti obložit tím fujtabl blábolem, na který nenaletí ani to tvé malé dítě, viď? ... a zejména  zvorat, na co se šáhne, viď ? ...jak ostatně bývají vojclové vycvičeni, že?
0/0
30.8.2004 19:14

ThomasHKS

Re:
Jde o hledisko jaký konflikt je uržitelný a jaký ne?Nebo jde stabilitu,která má zajistit co nejdelší funkčnost současného civilizačního systému,tak aby vyprodukoval co největší zisk?
Teorie spiknutí je možná v mnoha očích psychopatická a legrační..ale osobně si myslím,že ani ne USA nai jiná mocnost není světovým četníkem nebo něčím takovým.Osobně si myslím že jsou lidé,že jsou velké nandárodní koncerny,které hlídají a tvoří a usměrnují celeosvětovou politickou situaci.A je to jen bussines...jde o co největší zisk ze světové populace,z tohoto sytému...jen si to vemte,od člověka stát očekává je njedno,aby bpracoval a pracoval..za to dostává odměnu,která slouží k tomu aby uspokoil své cíle.Ale už jen tím že je uspokojuje,např si koupí vysněnej bnarák nebo auto opeět produkuje zisk..friemě která odvaádí daně státu..a co s těmi prostřeky děje dál?
Netroufám si říct kdo je za případným spiknutím,ale pokud spiknutí existuje,tak vlásdy jsou jen prostředkem k vykonávání vůle těch co za spiknutím stojí.
 
 
0/0
30.8.2004 14:17

leho

Re P. G. K., jelikoz v US
nezijes a jses stoupencem posledni mody antibushismu, tak mas Bushe za totalniho blbce, co neni shopen pochopit ekologii.  A procpak, protoze se nechce podridit Kyoto diktatu?? A dle ceho jsi usoudil, ze USA jde ekonomicky dolu?? A pak utok na Irak obhaji kazdy maly dite, pokud ovsem neni zaslepeny modni anti-ami propagandou.  A ty taky vsude's byl, vis kde jsou vsechny ty ZHN, ktery v Iraku jednou byly a taky ses ucastnil vsech zasedani Bushova kabinetu, ze tak urcite vis, ze president lze??
0/0
30.8.2004 18:51

ThomasHKS

Demokracie
DEMOKRACIE NEMŮŽE BÝT NIKDY DOSLOVA DEMOKRATICKÁ..POŘÁD JDE O SOUSTŘEDĚNÍ MOCI K RUKÁM PÁR JEDNICŮ...A JE V LIDSKÉ PŘIROZENOSTI S  MOCÍ NAKLÁDAT VE SVŮJ PROSPĚCH...A DOKUD BUDEM LIDMI,TAK TO TAK BUDE.JSME PROSTĚ UŽ TAKOVÝ DRUH.
0/0
30.8.2004 13:24

Rostratus

Re:
To máš pravdu.Průšvih ale je když té moci už je víc než je zdrávo.Bezmeznou chuť jež roste s jídlem je potřeba v pravý čas zarazit.
0/0
30.8.2004 13:49

Flat Vamp Original

Re:
...hm - asi jako v Mozartovejch operách - příliš mnoho not. Ach ty trubko.
0/0
30.8.2004 14:52

bosnia

Re:
Souhlas. Jedná se vždy pouze o zastupitelskou demokracii. Demokracie, kdy se všichni lidé podíleli na rozhodování, byla možná jen v řeckých státech - poleis. Ovšem tehdy pojem "všichni lidé" znamenal zcela něco úplně jiného - dospělé muže. My dnes platíme za demokracii právě tím pojmem "všichni lidé". Dnes mohou všichni hlasovat, ale nemohou se všichni podílet - a rozhodovat. 
0/0
30.8.2004 17:43

Júlinek šíšal

Re: nesouhlasím...
byly doby, kdy ona zmíněná přirozenost měla svůj prospěch hodně spřažený s prospěchem ostatních, byly doby, kdy to bylo naopak. je jen na ostatních lidech, nakolik někomu dovolí ono soustředění či nedovolí, zadli mu to dovolí jen za jistým cílem anebo bianco ....a tak podobně (viz volba diktátora pro právě jeden rok na určitý úkol). Právě schůdnost možnosti lidí vykazovat moc do patřičných mezí  charakterizuje rozdíl mezi demokratickým, málo demokratickým či nedemokratickým. Připouštím, že momentálně se nezdá, že by lidé byli schopni se už jen dohodnout, kam moc vykázat....ale to může být za čas - až se více zřeknou svého vlastní a shodnou na něčem společném, úplně jiné ... po tu dobu však je nutné fackovat ty, kteří na takové situaci si budujíc svou existenci a svou moc ... už jenom proto, aby se to pozdější změna obešla bez velmi nedemokratických metod ... zejména kdzž už existují taková poznání, že ... například odsoudit někoho ke skoku do propasti bez řádného soudu a poskztnutí všech možností obhajoby je prasárna jak hitler ....... ovšem je tu i jiná možnost .... když už někdo je rád takový druh, proč se neodělit a prostě nechat ho vymřít jako neandertálce? ...
0/0
30.8.2004 18:20

ThomasHKS

Re:
Hm..trochu utopický názor...dle mého názoru
0/0
31.8.2004 9:59

ThomasHKS

Tema Demokracie
0/0
30.8.2004 13:21

Destroyer7

prošly New Yorkem
Škoda, že neprošly Křovákovi přes jeho ranč. Nebo raději přes ten jeho šimpanzí ksicht.
0/0
30.8.2004 13:09

Olgo

držíme palce
PRAHA, 27. 8. 2004 20:39 (CTK) - Členové Jazzové sekce žádají prezidenta Václava Klause o politický azyl pro amerického šachistu Bobbyho Fischera. Podle nich by to ukázalo nezávislost české demokracie, uvedla Česká televize.
0/0
30.8.2004 13:06

Destroyer7

Re:
Jo, to bylo dost dobrý. Když jsem to v TV prvně uslyšel, chvíli jsem seděl a přemýšlel, zda jsem slyšel dobře a nebo zda lze tuto informaci pochopit i jinak, než jak jsem ji pochopil já.
Poskytovat politický azil američanům je fakt dost hustý.
0/0
30.8.2004 13:11

Flat Vamp Original

Re:
...je to magor - azyl bych mu udělil.
0/0
30.8.2004 13:24

Al Ladin

Demokracie???
A takto chce prezident Bush hájit demokracii? Největší policejní akcí v dějinách USA? Zatýkáním osob za "neuposlechnutí příkazů policie" (iDnes) či za "přestupky" (ČT1)? Kde je svoboda pohybu osob? Kde je svoboda vyjádřit svůj názor? Kde jsou hranice Bushovy arogance?
0/0
30.8.2004 13:01

jardahorak

Re:
Demokracie nerovna se anarchie. To by melo byt znamo jiz malemu diteti. Kdyz pujdes demonstrovat a poneses transparent, nikdo te asi nezatkne. Kdyz u toho mimochodem rozmlatis cizi auto, zatcen budes. A tisickrat se muzes rozcilovat, ze jsi tim jen vyjadril svuj nazor. Stejne jako kdyz napadnes zasahujiciho policistu. Kdyby se jednalo o potlaceni svobod, tak ten pochod vubec nebude, pripadne jej rozezenou, ne?
0/0
30.8.2004 13:11

Albedo

Re: chrochrokracie
Tam nikdo zadny auta nerozmlatil, cetls vubec neco o te akci? A jinak idea anarchie je vlastne ideou o vrcholne fazi demokracie a maximalnim uplatneni osobni volby a svobody-zalozene na prime demokracii, ale to tvemu frazovitemu mysleni asi nikdy nedojde. S velkym podilem manipulovatelnych individui typu Bushova volicstva atp. ostatne idea prime demokracie zustava utopii.
0/0
30.8.2004 13:50

Al Ladin

Re:
Laskavě si sundej klapky s očí. Policie zatkla asi 200 lidí, co se vydalo na Manhattan na kolech, a jediné, čeho se dopustili bylo bránění v plynulosti silničního provozu. Nic nerozbíjeli, nikoho nenapadali, ba dokonce ani žádné transparenty nenesli. Jen se skupinově vydali an kolech k MSG.
0/0
30.8.2004 14:08

jardahorak

Re:
Je mi to jasne. Klasika. Vsichni nevinni, nic neudelali, jen se stali obeti policejni zvule :-/ Na pochodu byly statisice lidi a nebyli zadrzeni. Cim to? Asi nejeli na kolech :-/ Ja na te akci nebyl, jestli ty ano a videl proc byli ti nevinni zadrzeni a co znamena ono braneni v plynulosti silnicniho provozu, tak se podel o zkusenosti. Jen mi prijde divne, kdyz 200 lidi z radove statisicu je zatceno, ze se ozyvaji vykriky o omezovani svobody, policejni zvuli, potlacovani demokracie a podobne kecy. Kdyby mela byt potlacovana prava, tak se zadny pochod neuskutecnil.
0/0
30.8.2004 14:30

chleef

Aspoň vidíte...
...že největší hrozbou je ve skutečnosti USA. Stačí k tomu stát s dostatečně velkou a vybavenou armádou a pak už jen jeden blbeček u moci. Jo, historie se pomalu začíná opakovat.
0/0
30.8.2004 12:28

krop

buš
je jenom blbá (doslova) figurka. Jiní tahají za provázky.
0/0
30.8.2004 12:20

bug01

Re:
to bych nerekl. Vina je podle me plne na tomto pánovi...
0/0
30.8.2004 12:51

Olgo

al pacino vs. cia
Politika USA je účelová a amorální. Donedávna aktivity Ruské federace v Čečensku byly kritikou USA i Evropské unie. Avšak účel světí prostředky. Americká administrativa na žádost Izraele a Ruské federace prosadila v OSN registraci exprezidenta čečenské republiky Ičkerie - Zelimchana JANDARBAYEVA do seznamu osob obviněných ze spolupráce s organizací Al-Kajdu a od roku 2001 i osob hledaných Interpolem. Zelimchan JANDARBAYEV nebyl spjat s Al-Kajdou, jeho skutečným "problémem" bylo to, že jako emisar exilové vlády byl opozicí pro Ahmeda KADYROVA, ruskou vládou dosazeného prezidenta v inscenovaných volbách. Pro Ruskou federaci je exilový, skutečný prezident, Aslan MASCHADOV (neustupující od nezávislosti Čečenska) skutečným problémem, především protože má podporu čečenského národa. Zelimchan JANDARBAYEV už ne. Dne 13.02.2004 ve městě DOHA ( v rezidentní čtvrti Al-Dafna) byl spáchán atentát na Zelimchana JANDARBAJEVA. Atentát byl spáchán v Kataru, v zemi kde je americká báze a nic se nestane bez vědomí CIA. Američané "požehnali" smrt JANDARBAJEVA, bez ohledu na to, že v Jeepu byl i JANDARBAJEŮV patnáctiletý syn Daud a dva muži. Ani drogový král Tony Montana (al pacino) ve filmu scarface nezabil nepohodlného novináře, protože jel ve svém autě s dítětem, ale CIA, to jsou vážně zrůdy v lidské podobě
0/0
30.8.2004 12:18

Flat Vamp Original

Re:
...MNO a čí politika je teda vysoce morální a nikdy ne účelová? Ruská? Čínská? Naše? Íránská?
0/0
30.8.2004 13:26





Najdete na iDNES.cz