Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemocný poslanec dělá vládě problémy

Když minulé úterý hlasovala sněmovna o důvěře Grossově vládě, koalice musela do sálu přivézt i choré poslance. Včetně těžce nemocného Miloslava Vlčka, který marodí už od dubna. Znovu se tak otevřela otázka, zda by tento zákonodárce neměl raději složit svůj mandát. On to odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viados

konflikt
Svým nacionalismem a nezvladatelnou touhou po moci zničil Milošević nejprve Jugoslávii jako celek, pak východní Chorvatsko, pak Bosnu, pak Kosovo a nakonec srbskou ekonomiku a celou srbskou společnost. Nechal ji ovládnout kriminálními živly a ekonomiku zbankrotovat (dávno před útoky NATO). A navíc udělal ze Srbů v očích Západu hajzly, jimiž většina z nich jistě není, jen mají malou šanci ovlivnit to, co jejich věrchuška vyvádí. A často se, stejně jako my či kterýkoliv jiný národ, nechají zblbnout a vykřikují to, co si věrchuška přeje ... pamatujte přitom na české vyjádření podpory Heydrichiádě a oddanosti Říši, kdy ji na Václaváku vyjadřovalo 100 nebo 200 tisíc Čechů.
0/0
1.9.2004 11:37

macho77

Re: sakra to zni divoce..
..v pondeli tam jedu na dovolenou...
0/0
1.9.2004 17:59

blackNemo

Dobrý příspěvek!
Když už mluvíš o tom Chorvatsku, tak sis jistě také všiml, že chorvatská vlajka, jméno měny, vojenské uniformy a chování byly převzaty z ustašovského Nezávislého státu Chorvatsko. Také jsi jistě zaregistroval, že demokratické Chorvatsko bylo první stát v Evropě, kde se v knihkupectvích prodával Mein Kampf a kde byly plné regály spisů ustašovského poglavnika A. Paveliče. Rovněž jsi nepřehlédl, že první věc, kterou udělal velký demokratický poglavnik F. Tudjman, byla zničení archivů o Jasenovaci a velký mejdan pro všechny dosud žijící ustašovce v Zagrebu. Také jsi slyšel poglavnika Tudjmana jak říká: "Jsem rád, že má matka nebyla Židovka nebo Srbka." Také sis všiml, že v Chorvatsku se po zasloužilých ustašovcích jmenují ulice. Ano, DNES!(Poglavnik Tudjman byl se všemi poctami přijat na Hradě Absurdním Humanistou. Klaus tehdy ujel z Prahy. Budiž mu to přičteno ke cti.) Toho všeho sis jistě všiml, když hovoříš o jiném světě. Proč o tom hnusu píšu. Vzpomeň si, že Srbové přinesli za 2. sv. války jedny z největších obětí na životech. Na ustašovský hadr a řev reagují stejně impulsivně jako například my na červený hadr s bílým polem uprostřed a černým hakenkrajcem na něm. Jasenovac byl v mnohém horší než Osvětim. A tihle Srbové se náhle zcela nenadále octli v ustašovském státě, který prostě vyhlásil jakýsi Tudjman. Trvalo jen 6 dní od "vyhlášení", než byl ustašovský stát na nátlak Německa oficiálně uznán na Maastrichtské konferenci. Co jsi od Srbů očekával? Zvlášť když jim bylo od počátku jasně naznačeno, že jsou občany druhé kategorie, když byli ihned vyhazováni z práce a dokonce i z domovů? Právě toto, vážený, vedlo k Srbsko - Chorvatskému konfliktu. Právě toto vedlo k Západní Slavonii. Na počátku stál Tudjmanův ustašovský stát podporovaný ze všech sil "mezinárodním společenstvím" a navazující na světlé tradice Jasenovace. Jiný svět. Ano. Ale Srbové jim nejsou vinni
0/0
31.8.2004 20:59

Viados

Re:
 
Nechci se zastávat fašounů mezi Chorvaty, ani nechci hanět všechny Srby. Obyčejný člověk má jen malou možnost, jak ovlivnit běh dějin. Proto si nemyslím, že všichni Slováci jsou fašouni zatímco Češi byli antifašisté. Vzpomeňte na SNP a na druhé straně třeba na Moravce a Čurdu. A stejně je to s Chorvaty a Srby. Který z Jugoslávských národů bojoval za 2. sv. války nejvíce proti fašistům? Především Bosňáci a paradoxně Chorvaté. Ti, kteří měli Paveliće plné zuby. Chorvaté měli ustašovce a Srbové měli četniky. A Mihailovičovi četnici, údajný srbský nekomunistický odboj, podporovaní až do roku 1943 Velkou Británií, bojovali od počátku války především proti Titovi a od roku 1943 otevřeně na straně Německa. Hitler dokonce stáhl zatykač na Mihailoviče a jeho 90 tisíc srbských četniků se připojilo k Wehrmachtu a jednotkám SS. Britové pak četniky konečně přestali uznávat jako odboj a podporovat je a přiklonili se na stranu Tita, i když byl komunista! Takže to není vůbec tak snadné, jako že Chorvaté=fašisté a Srbové=hrdinové.
A ta nenávist nevznikla z ničeho nic. Království SHS, později Jugoslávie, se pod vedením srbské královské rodiny stalo spíš královstvím Velké Srbsko. Jeden z incidentů: v parlamentu, než ho král zavřel, zastřelil srbský "poslanec" 4 poslance chorvatské. Lze se pak divit, že v takový stát Chorvaté (ale ani Slovinci) neměli důvěru? To Slovákům stačily k vyhlášení jejich Štátu mnohem menší křivdy od Čechů!
A k současnosti: Kdo začal po Titově smrti s násilím? Miloševič svým projevem na Kosově poli v roce 1989! Srbové se podle nich měli připravit na nový boj a vyzbrojit se. V době, kdy v Chorvatsku o Ustaše věděli nanejvýš důchodci - přímí účastníci. Milošević nejprve odstranil své kolegy, kteří mu předtím pomohli (Stambolić), a pak nepřátele. Je to stejná zrůda jako Hitler a Stalin. Víc než Chorvatům ublížil Miloševič Srbům.
0/0
1.9.2004 11:35

Kereme

Komentář
Panu Vlčkovi přeji co nejrychlejší uzdravení, ale vzdát mandátu by se skutečně měl. Takové jednání je ve stavu 101:99 krajně nezodpovědné. Volič ČSSD volil stranu, na jejíž kandidátce byla také jiná jména, každý je nahraditelný. Ještě poznámka k p. Lebedovi: to jsou komentáře, to jsou komentáře. Co asi jiného politikům zbývalo než stojednička, když každá další alternativa je riziková? (ČSSD + ODS - velká koalice - velmi podivné, nevedoucí politicky nikam, ty strany jsou tak odlišné, že by to byla jakási "udržovací vláda", ČSSD + KSČM cesta do pekel pro celé Česko a demokratickou levici zvlášť, ODS + KSČM + Koalice - nesmysl).
0/0
30.8.2004 20:51

Omen666

Re:
Ty jsi h-ovado! Volis CSSD? Co?
0/0
30.8.2004 23:32

Nobody1

Re: hahaha
x+y+z=y+x+z=z+y+x=x+z+y=....= žádný nesmysl, ale boj o korýtka. V tom jsou posranci překvapivě jednotní. Korýtka si předávají jako štafetu. Viz opoziční smlouvy. Je to stylem "my jsme se nažrali, tak teď na chvilku vy, a pak zase my..."
0/0
31.8.2004 0:11

Zmuda

Re:
Pane Kereme...Vaše  " zasvědcené komentáře " vzbuzují více méně triskní úsměv. To proto , že je někdy lidská hloupost k smíchu. Nebuďte za vola !
 
0/0
31.8.2004 7:52

_Sandstorm_

Re:
Musím se ho zastat, vždyť má pravdu. Jiná demokratická koalice nepříchází podle volebnícb výsledků v úvahu. Pravice dohromady většinu nedá, naopak socani by se zločincema mohli vytvořit (pro ně) pohodovou 113. Nadávat můžeme voličům komunistů a nevoličům, a ne povolební matematice.
0/0
31.8.2004 9:11

Zmuda

Re:
A já bych zase nesouhlasil. Vyhrála levice ? Vyhrála !
Tak ať sestaví vládu ! Jedině tak poznají voliči že udělali chybu nebo zvolili dobře.Účast Unie Svobody já osobně považuji za zradu a degradaci pravicové politiky. Prostě ve vládě socialistů nemá co dělat ! Obzvláště po jejich proklamacích v době vzniku této tehdejší " hradní " strany. Měla to být pravicová strana naprosto čistého zrna.
KDU - ČSL záměrně vynechávám ,neboď si o ní nedělám iluze. Ti se spřáhnou s kde kým.
S účastí Unie Svobody ve vládě nejvíce těží právě KSČM. Toť můj názor.
 
 
0/0
31.8.2004 10:37

_Sandstorm_

Re:
To je trochu zcestná úvaha. Náhodou jsem rád, že se tu ještě hraje hra na demokracii a že se ČSSD snaží slepit demokratickou koalici, byť za cenu posunu do prava (z jejího pohledu).
 
V našem parlamentu není jen dělení na pravici a levici, ale stále ještě i na demokracii a totalitu. Komunisty do vlády nikdy, to radši koalici od lesa k lesu.
 
Náhodou mi současný vládní program nepřijde vůbec špatný, některé kompromisy jsou vyloženě dobré. Jiná věc je důvěra v jeho naplnění, kterou nemám. Ale to není o programu, ale o konkrétních lidech.
0/0
31.8.2004 10:45

_Sandstorm_

Re:
Oprava: "posunu doprava". To je děs...
0/0
31.8.2004 10:50

0100

Vím, že to co napíši bude znít hodně sobecky a budu za to kritizován,ale...
volič potřebuje poslance, který je schopen prosazovat jeho zájmy v parlamentu. Pokud toho někdo není schopen a to dlouhodobě, více jak dva měsíce, tak je mi líto, je to jak při podnikání. Ztratíš trhy a tvé místo zaplní konkurence. Tak to prostě je. Kdo se s tím nedovede vyrovnat  a nedovede to pochopit tak je mi ho líto, ale na tak důležité funkci nemá místo.
0/0
30.8.2004 18:33

krvave_koleno

Re: Souhlas
Máš naprostou pravdu !!! Já nedělám veřejně prospěšné zaměstnání, jsem docela dobře zaplacená, ale zastupitelná jsem pouze po dobu dovolené. Kdybych dlouhodobě onemocněla, tak zaměstnavatel mě nahradí jiným pracovníkem a já po nemoci budu muset dělat něco jiného a když to nezvládnu - vyrazí mě. To je hold kapitalizmus, ale naši poslanci jsou pořád v socializmu, někteří už v komunizmu.
 
0/0
30.8.2004 19:22

Kereme

Re:
Je s podivem, kolik lidí si bere do úst kapitalismus, když charakterizuje tyto přístupy zaměstnavatelů ke svým zaměstnancům. Myslím, že na dlouhodobé nemoci platí pravidla zákoníku práce, kapitalismus či socialismus s tím nemá co dělat.
0/0
30.8.2004 20:45

_Sandstorm_

Re:
Podle mě jsou na světě manželky, které se chlubí tím, jak je "starej dneska zvalchoval" a souteží o největší modřinu.
0/0
31.8.2004 9:15

Viados

Re:
Neberte to politicky, chápejte to lidsky. Chechtáky se hodí. Běžní lidé se taky před hrozícím propuštěním "hodí marod", no a posranci nejsou jiní lidé než my, jen momentálně u koryta. Proč by odstupoval, když to sype? Já ho neznám, ale třeba nemá jiný příjem, třeba v podstatě krom sezení v parlamentu a mačkání tlačítka nic neumí, a kdo ví, kdy by se zase dostal k lizu (je tzv. vatou kandidátky). Řekněte upřímně, vy byste chtěli být na dávkách, když můžete mít poslanecký plat?
0/0
1.9.2004 10:27

macho77

Babicka by rekla,
ze se drzi jako hovn0 kosile.
..a jestli jeste k tomu tvrdi, ze nechce zklamat volice, kdyz mu dali mandat, tak je u me pizda.
0/0
30.8.2004 18:22

honzato

Re:
to je omyl, nechce zklamat voliče, ale svou peněženku. Jenže jako "správný" politik to nemůže říct přímo.
0/0
30.8.2004 20:09

russsalkableda

Re:
mas prima babicku
0/0
31.8.2004 7:21

bitch1

Oznamkujte Vlcka na www.AmIBitch.com
Oznamkujte poslance Vlcka na www.AmIBitch.com
0/0
30.8.2004 17:51

ramese

hmm
jetotlusty prace!!
0/0
30.8.2004 17:02

macho77

Re:
dej s tim pokoj řiťopichu!
0/0
30.8.2004 18:23

ramese

Re: no
ale no tak preci nebudes lidi hodnotit s kym spi, nebo to tak delas?
0/0
30.8.2004 18:30

rychlošípák

Rozhodně...
... se nemůže ohánět mandátem, který mu voliči dali. Vzhledem k tomu, že je dlohodobě nemocný pro "ně" nic nedělá, což je možná dobře, nicméně měl by se mandátu vzdát....!!! HOWGH!!!
0/0
30.8.2004 16:49

vlaska

Re: Jasně !!
Myslím si, že je to ještě jednodušší. Na kandidátce je přece pořadí, ne? Onemocněl první z kandidátky, nastoupí druhý a je to. Toho přeci také lidi volili. Docela bych chtěla vědět jaký je rozdíl v počtu hlasů speciálně u tohoto poslance.
0/0
30.8.2004 17:16

_Ufon_

Pouze smrt
vyresi tento problem :(
0/0
30.8.2004 16:06

ramese

hruza
hlavne ze mu kority nese ne? takove ryto jake ma nemaka a jeste aby skladal mandat? bych mu ho odhlasoval by se divil! flakac tlustej vyzranej!
0/0
30.8.2004 15:54

iuos

hmm
o některých lidech se člověk dozví až když chybí.....
0/0
30.8.2004 14:35

_Sandstorm_

Re:
0/0
30.8.2004 15:48

tigerishclaw

koryto
Tak prasátka, rychle ke korýtkům. A ty co nebudou moci, tak k těm korýtkům dovezeme. Může někdo s čistým svědomým říct, že tomuto nejde jen o to korýtko?  
0/0
30.8.2004 13:57

Hans8

Re:
No, nechci se ho zastávat, ale já když budu dlouhodobě nemocnej, tak taky nedám v práci výpověď. Druhá věc je ta, jak je možné, že nemocnej člověk jde klidně na den do práce. Jenže pro ně platěj jiný zákony - resp. neplatěj žádný.
0/0
30.8.2004 14:22

Amanita pantherina

Re:
Jenže, nezlob se na mě, tvůj hlas v tvém zaměstnání je nula, ale tento nezodpovědný člověk má rozhodovat o spoustě věcí, na to dostal mandát od voličů a ne na to aby se válel v posteli( je mi fuk jak je těžce nemocnej) a jen bral peníze.
0/0
30.8.2004 14:33

Milan44

Re:
právě ľe kdyby se válel v tý posteli tak by ta debilní vláda konečně ąla do pr
0/0
30.8.2004 15:24

Amanita pantherina

Re:
No jo a to by přišel o prebendy, tak to se musel překousnou a dojít k hlasování.
0/0
30.8.2004 15:37

_Sandstorm_

Re:
Ale nepřišel. Poslanci mají 100%ní nemocenskou. To je v demokracii, která musí šetřit, normální.
0/0
30.8.2004 15:57

krabi

Re:
to přeci vůbec nemůžeš srovnávat se zaměstnáním - tam, pokud je třeba tě může někdo i na chvíli zastoupit, poslance při hlasování nikoliv
0/0
30.8.2004 14:48

krvave_koleno

Hlava mi to nebere!!!!
Každému, komu hrozí nějaké riziko, snaží se toto riziko vyloučit nějakým pojištěním. Myslím si že koalice 101 tu vládne dost dlouho na to, aby si naši inteligenti v parlamentu odhlasovali nějakou pojistku co dělat, když poslanec nemůže přijít dlouhodobě hlasovat. Nikdo přece nemůže myslet vážně to, že 101 poslanců nezamarodí po dobu volebního období, zvlášť když je tam tak vysoký věkový průměr. Z toho jasně vyplývá kdo nám vládne. Kaděj na lidi, na zákony, vlastně na všechno, hlavní je poslanecký plat, prebendy a 100% nemocenská.
0/0
30.8.2004 13:54

Jahor

Nechápavému
Ale tos už moh přece pochopit, že se nejedná o obyčejný lidi, jako jsi ty, já, ...   To jsou nejrovnější mezi rovnými, nadaný imunitou proti čemukoliv a nadosmrti !(Taky se sám trochu divím, že se takovýho dotkne choroba).  To myslíš, že jenom tak mají v kantýně za dvacku jídlo, za který my platíme skoro stovku, že se můžou v pracovní době opíjet, v mimopracovní nabourat 8 aut a tvrdit, že je z nich cítit francovaka??? A další a další a ....
0/0
30.8.2004 15:17

Kristyan

Re:
Doporučoval bych méně sledovat TV Nova.
0/0
30.8.2004 15:42

Tomáš Jemarný

Re:
Ožralýho Kotta si vymysleli na Nově? Ožralýho Kavana taky?
0/0
30.8.2004 15:50

Kristyan

Re:
Nevymysleli, ale rozmazávaj to, jako kdyby to byla nejdůležitější událost dne.
0/0
30.8.2004 15:52

_Sandstorm_

Re:
A není přístup poslanců ke své práci a ke svému mandátu právě tou příčinou některých nejdůležitějších událostí dne?
0/0
30.8.2004 16:00

Kristyan

Re:
Tak to rozhodně neni, i když si to spousta lidí myslí. Celá vláda má za sebou každý den spoustu vykonané práce, jenže to lidi nezajímá. Radši se jen nechávají krmit tim, jak tam každý druhý chlastá a nikdo nic nedělá.
0/0
30.8.2004 16:27

_Sandstorm_

Re:
Měl jsem na mysli spíš poslance, i když i v případě některých ministrů (obzvláště těch bez portfeulle) nebo členů vlády, kteří nejsou ministry, platí totéž. A u některých zase platí, že kdyby na nic nesahali, udělali by lépe.
 
Ale největší brzdou není ani tak malé nasazení nebo nekvalitní práce, ale politická dogmata. (Viz už dva ministry zdravotnictví, kteří přes své ideály museli připustit, že to bez spoluúčasti pacientů nepůjde, ale kvůli politickým dogmatům své strany jejich koncepce neprošly.)
0/0
30.8.2004 16:47

vlaska

Re: Pro Kristyana
Jedinná tvoje konkrétní odpověď je "nedívejte se na Novu"? Nejsem stálý divák Novy, ale díky novinářům vím, proč naše zákony jsou na nic, proč je milion novel ve kterých se vyzná pouze ostřílený právník. Proč má mít poslanec imunitu na to, když jezdí ožralej ? Proč má mít imunitu do konce života, když prospal ve sněmovně pouze 4 roky? Tobě zase doporučuji, podívej se někdy na ČT2 po půlnoci na přenos jednání v parlamentu. To co řekne bulvární novinář někdy na Nově, to je slabý odvárek toho co vypadne z pusy poslancům v parlamentu.
0/0
30.8.2004 17:12

ziza23t

Nemocnej ???
Jakmile jde do sněmovny, tak už přece nemocnej bejt nemůže. Já když pujdu do práce tak sem taky zdravej.
0/0
30.8.2004 13:53

Fibber

Re:
... spíš vychcanej
0/0
30.8.2004 14:34

EspritFort

Koalice má POUZE CHORÉ POSLANCE!!!
Z článku: ...koalice musela do sálu přivézt i choré poslance...
 
To je nepřesné! Mělo tam být "...koalice musela do sálu přivézt i zbývající choré poslance..." .
0/0
30.8.2004 13:41

Kleki Petra

Re:
... i fyzicky choré poslence. Dva.
0/0
30.8.2004 17:14





Najdete na iDNES.cz