Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross letěl na pohřeb vrtulníkem pro záchranáře

Premiér Gross letěl na pohřeb Ivana Hlinky vrtulníkem, který policie koupila záchranářům. Leteckou přepravu ústavních činitelů přitom už pět let zajišťuje ze zákona armáda. Vnitro se hájí, že může schválit i lety mimo záchranný systém. Pokud jsou v obecně prospěšném či státním zájmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

duch_otce

Gross v tom lítá
Gross lítal helikopterou z ministerstva na Letné na předsednictvo vlády na nábřeží - asi kilometr daleko, proč by neletěl na funus. Proč by jinak se tak vehementně dral do funkce, kdyby neměl žádné výhody ? Být premiérem není žádnej med, tak aspoň že může lítat helikopterou, jezdit autem proti pravidlum , blikat majáčkem, bydlet v přepychové vile atd...
0/0
31.8.2004 8:20

Tomcaj

Psali, ze to byl vrtulnik, na kterem trenuji piloti
tak je snad jedno, jestli si k treninku priberou premiera, ne?
0/0
31.8.2004 6:34

peld

Jasně!
...trénují lety na pohřby a zpět!
0/0
31.8.2004 8:25

ddtx

Nevim
jestli je pohreb byt Ivana Hlinky, kterej se nepripoutal a jel rychle (jestli byl pod vlivem alkoholu se nikde nerikalo tak asi nebyl) ve stanim zajmu tak vyznamny, že se vyblokuje vrtulnik zachranne sluzby, ktry mam slouzit prave k tomu aby se nemusel konat nejakej dalsi pohreb. Dle meho nazoru se jedna jednoznacne o zneuziti prostredku zachranne sluzby a umyslne znemozneni jeho nasazeni v okamziku kdy je ho potreba. Neni mi znamo zda v te chvili nahodou kvuli teto skutecnosti nemusel vyhasnout nejaky dalsi lidsky zivot a pokud ano, tak se to stejne nedovime, protoze vrchnost MUSI litat vrtulnikem aby ukazala, ze neni leckdo a ze obycejni lide jsou H...o. Tento stat by se mel od Kocourkova zacit ucit.
0/0
31.8.2004 2:03

hasmen

To měl jet na kole???
0/0
30.8.2004 20:34

ccoopp

Dvojí metr !?
Jo, jo kdyby tam letěl neomylný Václav II. tak by se nad tím nikdo nepozastavil. Ten na to ale neměl čas - asi pózoval na nějakou novou reklamu.
0/0
30.8.2004 20:31

ddtx

Re:
Neomylny Vaclav by letel vojenskym- Vrtulnik zachranne sluzby je vrtulnik zachranne sluzby. kdyby jel Gross lokomotivou, nebo letel vojenskym vrtulnikem je mi to jedno, ja si taky nevolam sanitku misto taxiku.
0/0
31.8.2004 2:06

macho77

Vy nic nechapete..
..proste u toho chtel byt "prvni", tak si vzal vrtulnik.
0/0
30.8.2004 17:49

Leggolas

russalkableda
Myslis???domnivam se,ze prekonat hloupost p.Bushe nejde...
0/0
30.8.2004 4:46

russsalkableda

..
bush je vul, kerry je bohuzel vul vetsi....a ty napoli jsi vul taky
0/0
29.8.2004 7:53

napoli

Re:
za to ty prekypujes inteligenci. Jeste stesti, ze Bushe nepujdou volit takovi chytraci, kteri zvolili Stanika Grosse.
0/0
31.8.2004 8:40

Leggolas

a jeste neco Napoli:)
Imigrace,nebo emigrace..???objasni si zakladni pojmy,pak to zkus se slabikarem a na konec otevri treba knizku Makroekonomie.Pokud Ti to ovsem nabity cas praci dovoli.
0/0
29.8.2004 6:50

napoli

Re:
na rozdil od tebe jsem se z ceskeho slabikare neucil. Narodil jsem se v Canade a od  14 let ziji ve statech. To zajiste vi i takovy chytrak jako ty, ze se tady moc cesky nemluvi. Jestli umis tak anglicky jako ja cesky, tak se ti omluvim.
0/0
31.8.2004 8:42

Leggolas

Jeste neco Napoli
Kdyz si tak pysny na Bushe,proc pak je ted Euro silnejsi,proc pak stahje vojaky z Evropy..??neni to tim,ze na to jednoduse uz nejsou dolary...a jeste neco,zprava z dneska..propad ekonomiky USA  je 2,8procenta..nejvetsi propad ekonomiky od roku 1998 v USA byl zaznamenan za posledni dva roky...mas pravdu,pravice v cele s Bushem to vazne tady vymakava....a jeste neco,pokud makas i o svatkach,to si na tom se svym moudrem tak spatne???
0/0
29.8.2004 6:46

napoli

Re:
je videt, ze jsi poradny hlupak a nicemu nerozumis. Bush umele snizil kurz dolaru proti Euro, aby pro americke vyrobky zatraktivnil prodej. Proc by nemel stahovat vojaky z Evropy, to jsem nerozumel otazce. Doporucuji prasek na boleni hlavy, kdyz ctes ty udaje o americke ekonomice.
0/0
31.8.2004 8:38

Leggolas

Napoli,je mi Te lito
Napoli..o cem pak to mluvis...????jsem v Californii rok a dari se mi naramne,tudiz nepotrebuju dalsich sest let jako Ty,jiste velmi schopny...,makam,s tim jedinem se shodnem...ale abych Ti pripomnel fakta,benzin zdrazil za posledni rok o 0,54dolaru v prumeru,tim se zdrazily nepomerne sluzby.nicmene minimalni mzda je stale 6,75..alespon pro Californii...a co se tyce Bushe a ekonomickych reforem,doporucuju sledovat vse jineho nez cartoon network,pak se mozna dostane k Tvym usim zprava,ze jeste v Prosinci lonskeho roku byl 1dolar,1,25Euro..a ted..?1dolar je kolik pane Chytry...???takze az se prosim budes zapojovat do diskuse o ekonomice,precti si alespon jedno vydani novin...P.S. To Tve trosku zdrazeno benzinu me vazne pobavilo....nejsi z Texasu???to by pak vse vysvetlovalo
0/0
29.8.2004 6:41

napoli

Re:
Myslim, ze tvuj rocni pobyt, urcite ilegalni v Californii, z tebe udelali praveho americana a zasvecence do ekonomiky. Doporucuji nabidnout sluzby ve vladnich kruzich. Takoveho odbornika tam opravdu postradaji. Mozna by jsi mohl kandidovat na guvernera misto Arnolda v pristich volbach. Rozdil mezi nami je v tom, ze ja na rozdil od tebe makat nemusim, mam na to lidi.
0/0
31.8.2004 8:46

ZiggyCz

..uz to zacina
...jinak Ti Grosi priste poslu prukazku na autobus...nebude to stat nas ...zbytek naroda ...ceska hovada...alespon tolik....
0/0
29.8.2004 5:06

russsalkableda

;;
bezesporu je hlinka znamou osobnosti ... ale takovych mame vic .. to budes grosi na kazdej pohrab litat helikopterou? ses pracovne zaneprazdnenej tak se venuj praci, mas hodne co napravovat .. i kdyz ty to spise vsechno poseres
0/0
28.8.2004 9:47

Marusja @ Dusja

Vendula
Mercedesa má dnes každý vůůl a eště by si lidi mohli myslet, že se na pohřeb dotavil nějaký řadový zbohatlík -  to se musí řešit a vrtulník je docela cool. Eště štěstí, že náš stát nemá Space Shuttle...
0/0
27.8.2004 20:28

Homer1

Re:
zato máme tebe ty kráávo
0/0
27.8.2004 21:02

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Lepší něco, než vůbec nic
0/0
27.8.2004 21:06

edelweiss

Ucta k ustavni funkci a ne k osobe
Na pohrbu byl predseda vlady. Ze je to ted zrovna Gross, je zde nepodstatne.Ten svoje akce musi planovat tydny dopredu.Delaji to i jeho protejsky v zahranici. Pohreb je i z hlediska tydenniho planovani vec nenadala. Chtel bych videt ten cirkus v diskusi na clanek " Predseda vlady si nenasel cas na ucteni pamatky vyznamneho obcana ". Je to smutne ale armada co zajistuje leteckou dopravu pro vladu taky planuje sve lety tyden do predu. A nenadale zprovoznit armadni vrtulnik k letu , to mi verte, to je vykon. Treba by taky mel podlozeny plavak nadrze, aby ukazoval plnou, jako v Remkove pripade. Znevazovat post premiera a jeho povinnosti se vymsti akorat tak nekomu slusnemu , ktery mozna obsadi pozici po Grossovi.Oddelte zde funkci premiera a osobnost pana Grosse.
0/0
27.8.2004 20:14

napoli

Re:
Tve socialisticke nazory me neprekvapuji, vzdyt vlastne Kanada je jeden velky socialisticky stat, proto je to tam vsechno tak v prdeli. Ja jsem odtamtud pred 8 lety emigroval do statu a blahorecim za to stastne rozhodnuti dodnes. Proc jsi vlastne z Cech odchazel, kdyz dusi jsi pravy socialisticky clovek?
0/0
27.8.2004 20:51

edelweiss

Re:
Je tady krasne a nevidim nic v .... Jsem tady selfemployed , takze zadny socialismus  nepocituji. Je tady zdravotnictvi zdarma , ale to ma byt v USA taky. Mate tam levnejsi benzin.Asi jsi tady mel smulu.Ty socialisticke nazory si nech jako pindy na koledu. Nevim, manzelka zase v USA zila vice jak 10 let, i universitu si tam udelala  a ta to vidi trochu jinak.  A to co je v Cechach neni socialismus, ale neco jeste ubozejsiho. To je spolecnost tesne pred vynalezem penez.
0/0
28.8.2004 0:55

napoli

Re:
jo je tam krasna priroda, ale to je asi tak vsechno. Ono to zdravotnictvi musi nekdo platit a kdyz je to pro obcany zadarmo, tak tam je neco mirne receno v neporadku. Ze by tady u nas melo byt zadarmo, to je uplny nesmysl. Mame tady nastesti u vlady pravici a vypada to, ze zustane, tak tyhlety bolsevicky manyry tady nastesti nehrozi. Naopak se ma podstatne ukrajovat welfare a ostatni socialni davky, takze nic, co by zavanelo socialnim statem tady nehrozi.  Ja jsem se v Kanade narodil, ale jak to tam ty socialisti dotahli je hruza. Kdyz mas takovy spravny nazor na situaci v Cechach, tak se divim, proc se tolik bojis konzervativni ODS. To je jedina strana, ktera to tam muze privest na spravnou cestu. Myslim, ze co tam socani predvadi je cesta smerem do pekla.
0/0
28.8.2004 7:18

edelweiss

Re:
Tak o tom zdravotnictvi mluvil Bush, je to tak dva mesice. Dnesni situace v CR byla nastartovana ODS,zlodejinami, co se za ni dely. Ze je tady partnerem pro vladu USA  zrovna socialni demokracie. to taky o necem nedobrem svedci. Ze pujde proto ODS pekne k ledu jako ODA je jen dobre. Pak konecne bude v Cechach prostor pro vznik opravdove pravicove strany, jakou mas vysnenou z ODS. Ver me skusenosti, ODS je bandou byvalych komunistickych nomenklaturnich rezerv co tam prelezly z OF,tunelaru a jinych zlotrilcu,ktera to nikdy ke zlepseni nedotahne.S temi lidmi, co tam jsou nalezli ani teoreticky nemuze. Myslim si, ze se politika v Kanade vzpamatovala po tech korupcnich skandalech a ze to ted bude lepsi. Jestli jsi cetl me drivejsi prispevky, tak jsem proti socialnim davkam, kazdy si muze platit pojisteni,jestli se boji o budoucnost. V tom je USA vzorem pro EU.
0/0
28.8.2004 7:43

russsalkableda

Re:
ne kazdej v USA si muze pojisteni platit, je totiz pekelne drahy ... vetsinou je to tak, ze kdyz delas u bohatsi firmy, tak ti firma to pojisteni plati ... sstejne ale ne plnou castku, budto doplacis cast, anebo mas/li klidu, ze tvuj partner dela u kvalitnejsi firmy, pak muze tebe jako partnera  prekryt svoji pojistkou, tzn. za prvni pojistovna zaplati cast, druha pojistovna uhradi to co zbyva, ovsem takto to rozhodne nepracuje pro kazdyho. nemluvim o vojacich, ci veteranech, kteri maji zdravotnictvi zadarmo... V americe spousta lidi pojisteni vubec nema a musi platit do posledniho dolaru... pripadne zaclenit se so systemu mediaid.. ktery to za tebe zaplati ovsem predtim musis prokazat svuj opravdu minimalni prijem, nemit auto, nemit poradne kde bydlet ... je to vlastne socialni podpora na kterou nema kazdej narok...
0/0
28.8.2004 9:41

napoli

Re:
kdo si nemue v USA platit pojisteni, at sem neleze. Tady neni baby sitting pro neschopne a zoufale, ani socialni stat, ktery je dneska Evropa, proto jsou tam ty problemy. To je ten duvod, proc se USA tak brani emigraci, protoze tam miri hlavne ztroskotanci, kteri doufaji v sen o zlatem vejci. Opak je pravdou. Zlate vejce vypadne, ale chce to makat, makat, makat. 6 dni v tydnu, svatky nic, materska nic, dovolena nic, pridavky na deti nic a pak tak za 5-6 let zacne slepice snaset vejce. Napred pomalu, pak se to da trochu urychlit. Pro ty, kdo tu chteji budovat svuj vlastni byznys je to tady nejlepsi podminky na svete, ale je to tvrde, ze zacatku urcite.  Jsem stastny, ze je to tady tak, ze zadarmo nic a zadne socialni nesmysly. Jen diky tomu je tady byznys takovy jaky je.
0/0
28.8.2004 21:36

Milan Kolář

Re:
Odstěhuj se do Severní Koreje. Tam bys se svými názory zapadl do kolektivu.
0/0
28.8.2004 10:31

edelweiss

Re: A tady se zase ozval
jeden chudak bez dozoru , ktery rusi, kdyz se normalni lidi bavi.Trhni si nohou ,voIe.
0/0
28.8.2004 22:50

napoli

Re:
O cem Bush mluvil bylo, ze i nemocnice budou napojeny na imigracni monitor a tudiz ti, co jsou tu ilegalne a zneuzivaji zdravotnictvi budou okamzite deportovani. Neslysel jsem nic o tom, ze by se chystalo zdravotnictvi po vzoru Evropy a Canady.  Zvlaste bych se divil tomu, ze z ust Bushe, ktery pobira mou plnou uctu. Co udelal tady pro americkou ekonomiku, to je uzasny, nemovitosti kazdy rok co 25% nahoru, interest rate 3,9%, trochu podrazil benzin, ale ve srovnani s Evropou je zadarmo. Prijed se podivat sem a garantuji ti, ze do Canady se uz vratis akorat tak pro osobni doklady.  Ja jsem sel do statu do college a uz jsem se nevratil. Nasi se sem z Canady prestehovali take a jsou tady daleko vice happy, nez byli v Canade.
0/0
28.8.2004 21:43

edelweiss

Re: Kanadu menit negarantovanou lekarskou peci maji skoro vsude na svete, jmenoval i Kanadu a rbudu,
 verim ti a vim o tom, ale zacinat nekde znova, na to jsem uz dost stary.Lidi se od zvirat lisi tim, ze maji soucit,takze socialni pomoc pro lidi ne vlastni vinou v nouzi je zadouci. . Specielne zdravotnictvi by melo byt vsude zdarma, vyjma nasledku vlastniho poskozovani zdravi(alkohol, cigarety....) Proc ? Za znecisteni zivotniho prostredi nemuze ten konkretni chudak, ktery onemocnel leukemii, nebo na ulici chytil bacila.To je neco ,co vzniklo kolektivne, jako produkt spolecnosti a proto spolecnost, resp. gouverment by to mel garantovat. Nakoupit neco skaredeho muzes i ty, nebo tvoje deti. Na zdravotnictvi penize statu rad odvedu. Na co ne , to je prispevek na neprizpusobive obcany , diagnosa pracus nechucus a na neodpovedne jedince, kteri si nedokazi planovat zivot a rodinu podle svych moznosti (porodnost v socialnich mensinach). Ale bud v klidu, v CR se bude rozdavat, a bude stedre rozdavat i ODS. Musi. Kupuje si totiz u  obcanu, ktere nechala okrast a schudnout svou cinnosti, socialni smir. Udrzuje tim masu obyvatelstva v relativnim klidu a apatii.To je to same jako nepokoje v USA v 70. letech Miami, New York. Take po tom nasledovaly socialni davky, kdyz  predtim tam pouzili neucinne gumolecbu. Podnikal jsem v CR za dob vlady ODS a mohu o setkanich s cleny ODS napsat roman. Je to zber. A tady prosim Jirku Vanka z Australie, aby sem napsal svoje zazitky z CR te  doby. Jo a z Bushova vystoupeni jsem rozumel, ze rekl ze statem garantovane zdravotnictvi je skoro vsude na svete a ze obcane USA si zaslouzi , aby se pro ne udelalo taky.Mej se pekne, koncim, jdu na ryby.
 
0/0
28.8.2004 23:15

edelweiss

Re:
sorry, ten nadpis vznikl jaksi mimo me, ja napsal jen Kanadu menit nebudu.
0/0
28.8.2004 23:20

napoli

Re:
z Candady utikaji doktori a odbornici sem do statu, protoze soucasny zdravotni system jim nedovoli vydelat. Vsude, kde je zdravotnictvi zadarmo, tak nestoji za nic.  
0/0
31.8.2004 8:51

SocPredator

sám doma a bohatý
Grossi, vzpamatujte se!!! Tenhle stát neživí armáda babiček z důchoďáku, u kterých jste i po vaší prasácké akci zůstal populární.
Svážet se na popularitě mrtvého je hnus. Co by vám na to asi Ivan řekl. Mimochodem, na přilet Šebrleho z Atén, již předpokládám, že si zvládnete naplánovat program tak, že vrtulník nebude třeba.
0/0
27.8.2004 19:31

ThomasHKS

chudáci lidi co závidějí..mají tak těžký život...a ještě když moc chytrosti nepobrali..:-)
Lidi nezávidte..vždyt vy bste taky letěli..tak o co vám jde..
0/0
27.8.2004 17:56

annien

Re:
tady nejde o závist, ale o princip
0/0
27.8.2004 19:33

Kereme

Standa zvoral
Standa zas něco zvoral.
0/0
27.8.2004 17:23

silly_walk

Ruku na srdce
Kdo z vás, chytrolíni, nechtěl bejt, jako malej, mašinfíra nebo se aspoň proletět vrtulníkem. Standovi se splnilo oboje. BE KIND TO YOUR LOCAL KIDDY. Až na to že je to předseda vlády. Tak nevim jestli se mám smát nebo brečet...Kdybych nemusel platit daně, tak se asi potrhám.
0/0
27.8.2004 16:54

Kereme

Re:
Kolik jste vloni zaplatil, že je to taková tragédie?
0/0
27.8.2004 17:22

napoli

Re:
ty jsi mi ale chytrak. Nejsi nahodou Vladimir SPidla?
0/0
27.8.2004 20:15

kair

Kdyby
Kdyby to bylo na vlastní, dalo by se to ještě prominout.
0/0
27.8.2004 16:46

gigigi

Kdybych byl ...
... Standa Gross, jel bych na lokomotivě
0/0
27.8.2004 16:31

HiG

STANDA
To je opravdu sííla  Premiér Standa  fuj!!
0/0
27.8.2004 16:15

pražák_schweiz

JE TO UBOHOST MYŠLENÍ NEBO BLBOST?
Ještě by "bylo na místě" zkontrolovat, zda si černou vázanku koupil sám nebo z vládních peněz! Že se vyhazují miliony, i miliardy, to je k naštvání. Ale jestli letěl předseda vlady (z časových důvodů) vrtulníkem, to může vrtat v hlavě jen blbečkovi (snad i novinářskému).
0/0
27.8.2004 15:59

Steneci

Re:
Drahý Pražáku,
když je chudák tak zaneprázdněnej, tak ať se věnuje práci a nanajímá si drožku za státní peníze. Pokud tě tato situace nenaštvala, asi vyděláváš takový prachy, že tě daně a jejich využití netíží. V tom případě ti gratuluji a nezahazuj se s těmi, kteří nasraný jsou - o tom, že je jich hodně, svědčí počet příspěvků v této diskusi.
0/0
27.8.2004 16:27

ThomasHKS

Re: musím reagovat..to je legrační reakce na pražáka:-))))
Jen bych Ti chtěl připomenou starou pravdu...Každý je svého štěstí strůjcem...A taky:Kdo umí ten paří a kdo neumí ten jen čumí:-)
0/0
27.8.2004 16:32

ThomasHKS

Re:
Souhlasím...takovýhle vydání je nic proti mizení peněz záhadnými směry ze státního rozpočtu v řádu miliard a nevím jak je třeba možné,že náš stát zaplatil díky panu Železnému 10 miliard na arbitráži a ten člověk byl demkraticky zvolen do parlamentu EU...takovýhle výkřiky novinářů na nějakou cestu prémiéra vrtulníkem jsou jen o odvádění pozornosti od toho co se skutečně děje.Nakonec člověk ve funkci rpémiéra země má na sobě takovou zodpovědnost a má na sobě nejen lehkost ale i tíhu moci,že bych z manažerskýho hlediska i jako občan týhle země souhlasil se spoustou osobních "pracovních výhod"..druhá věc je jestli premier dělá dobře svojí práci a tyto výhody si zaslouží...ale ve finále:O TYHLE PENÍZE ZA VRtULNÍK VŮBEC VE SKUTEČNOSTI NEJDE...
0/0
27.8.2004 16:30

Zdenekn

závist
Klaus do Řecka na olympiádu letěl asi za své.
0/0
27.8.2004 14:16





Najdete na iDNES.cz