Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tráva pod sporťákem chytla po nehodě

U hypermarketu na pražském Zličíně večer vyhořel sportovní vůz Nissan 350Z. Řidič zkoušel, co auto dokáže. Řízení ale nezvládl a sjel ze silnice. Urazil tak přední kolo a zničil nápravu. Od horkého motoru se pak vznítila suchá tráva i celý vůz. Auto za 1,3 milionu je na odpis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Elev

dalsi
zavodnik do cannonballu ? :-))))
0/0
21.8.2004 1:36

Ahasver

.
Mám informace jen z idnes, ale jestli někdo ve čtyři odpoledne na parkovišti na Zličíně zkouší, co dokáže rádobysporťák, je to blbec i kdyby se nerozbil. Jelikož se rozbil, je to blbec dvakrát. Přeju řidiči, ať se z toho poučí dřív než se rozstřelí naposledy.
0/0
20.8.2004 10:09

PetrHK

Sporťák
A  já si myslel, že chytla pod Poulíčkem, škoda...
0/0
20.8.2004 8:42

OldFaker

Závodník? Ve městě?
Takže blb! Myslím, že Praha ctí tuhle čínskou hračku, nikoliv tahle hračka Prahu! A opravdový sporťák vypadá jinak, mimochodem... Tohle je jen šunka na vytváření image!
0/0
19.8.2004 23:30

Modráček

Re:
Výborně, Belgičane, stoprocentní souhlas!            
0/0
20.8.2004 7:40

MC Petem

MC
a já si zrovna pochvaloval, ze tohle auto jeste po Praze moc nejezdí.....vídal jsem ho často v okolí Holešovic, Letná atp. ...občas i dále, těžko říci jestli to byl ten stejný, ale faktem zůstává, že tohle byl závodník.....
0/0
19.8.2004 22:21

Warťan

Nová auta...
Těmto nehodám nahrávají moderní auta- člověk není dokonalý tvor a většina z nás není příliš zodpovědná a tak se spolehne na reklamy, kde auto projíždí orkánem a po sesuvech půdy, řidič se usmívá a tvrdí, jak je vždy pevně na silnici. Díky proklamované zázračnosti ABS, ASR a podobných kravinek lidi přestávají umět jezdit, pokud vlastník milionového vozu měl předtím nějakou soudnost, ztratí ji úplně při pomyšlení na zázračné držení vozidla ve stopě apod. (člověk se zamyslí nad tím, jak tito mohou vydělávat miliony a vést podniky- asi proto vztah šéf- zaměstnanec->loutka v našem státě takto vypadá...) Umění řídit auto neznamená dodržovat pravidla, to je povinnost, stejně jako sešlapování plynu (a brzdy) není umění. Správné umění je obejít se bez zbytečných jízdních programů, ovládat plyn i brzdu citem a zkušeností a ne zmáčknout plynový pedál a nechat se unášet rakví za miliony...
0/0
19.8.2004 21:54

MPSDESIGN

Re:
Já bych netvrdil že ABS atd. jsou kravinky i když jej sám ve svém autě nemám. Ale opravdu lidi jezdí jako hovada a neumějí to. Každý kdo má do pr.... díru tak má pod sebou 280 a více koní a pak se diví. Podle toho jak je to popisováno, že to přišlápl v zatáčce tak to má náhon na zadek a kdo s tím neumí jezdit tak je více jak 70 procentní šance, že dostane šmějra. Nejsem žádnej machr, ale řidič se projeví v zatáčkách a ne na dálnici.
0/0
20.8.2004 10:25

Roumen

Re:
Ano...nahon je vzadu...se samosvronym diferencialem, TC a VDC...zda se, ze nekterym lidem ani takoveto pomucky nestaci. B-) Nevite nekdo jak je to s nahradou skody, kdyz nabourate (nerku-li zrusite) predvadeci vuz?
0/0
21.8.2004 15:53

MPSDESIGN

Re:
Pokuď  vím, tak auto bude pojištěné. Spoluúčast bude minimálně 5 procent, což z celé částky bude docela ranec. Zaměstnavatel může po zaměstnanci požadovat myslím 4 násobek hrubého platu. O této částky mu může částečně pomoci ještě pojistka na blbost. Takže hodně štěstí se zadním náhonem, já jsem s ním spokojen
0/0
22.8.2004 8:47

Pavel_Riha

DEBIL
Představte si, že takový debil se proti  Vám vyřítí v protisměru v zatáčce...
0/0
19.8.2004 20:26

TommyCZ

Re:
Podobni debilci maji prave ted sraz na parkovisti u Ustredniho hrbitova v Brne. Aspon to nebudou mit daleko, nejspis se chystaji zase na nejaky nocni zavod. :-/
0/0
19.8.2004 21:25

TommyCZ

Re:
Nejak se mi tu nepodarilo hodit vysvetlujici odkaz, jaci debilci, tak aspon takhle: www.tuzing.com
0/0
19.8.2004 21:26

Delirium Tremens

No hlavně, že je ten vůl cool
,
0/0
19.8.2004 18:47

zvergel

chytla tráva? - kec!
Jel jsem včera kolem nakupovat do Globusu.Koukal jsem jako vrána na to,co tam dělá sporťák v pankejtu.Bylo to asi tak ve dvou třetinách mezi výjezdem od zadního parkoviště a vjezdem na kruhový objezd směrem k mostu přes dálnici.Byl tam napasovanej do plotu nějaké zahrádky. Tam,kde to auto bylo,nemohlo parkovat.Ani omylem.Ani tam takhle nemohlo dojet ani z jednoho parkoviště Globusu poté,co pod ním na porkovišti chytla tráva.Jedině by tu trávu na tom parkingu musel pod to auto naházet sám.Tam nikde neroste..Tam musel jednoznačně zahučet při nějaké hovadině.
0/0
19.8.2004 17:53

rebina

Kliiiid
Když čtu všechny ty reakce vás- chlapů, nad některými mi zůstavá rozum stát... pánové, přiznejte si otevřeně, kdybyste měli možnost vyzkoušet si luxusní sporťák za 1,3 mil. Kč - jeli byste s tím padesátkou?! každý by to očadil a taktéž každý by se mohl dostat do podobné situace jako Honza. Tak nemachrujte, že jste všichni dokonalí a ty drsnější narážky, prosím, kroťte. Všichni jsme rádi, že se Honzovi nic nestalo. Vždyť jste sakra už  všichni zapomněli na pondělní nehodu Superba u Karlových Varů?! Nechápu, kde se ve vás bere ta zlomyslnost... zdar
0/0
19.8.2004 17:35

mmkk

Re: Kliiiid
Parkrát jsem v podobném autě seděl a rozhodně za sebe můžu říct: DO TAKOVÉ SITUACE BYCH SE NEDOSTAL Pokud nemám auto v ruce a zvládnuté, tak jedu tak, aby k podobným situacím nedošlo. A když už chci něco podobného zkoušet, tak rozhodně není nejvhodnější parkoviště u supermarketu. Ten řidič byl prostě takový ten nafoukaný, namyšlený blbeček, který se ve sportovním (nebo ještě lépe rádoby sportovním) autě rozjíždí s hvízdotem gum, burácením motoru a rádiem na plný výkon. Sám nejezdím zrovna krokem a 50ku ve městě "nemám rád", ale podobné věci prostě nechápu.
0/0
19.8.2004 17:55

jamambul

Re:
Přestaňte už s těma kecama. Jakej blbeček? Znáš ho? Prostě na kruháku dostal smyka a na a vjel do plotu. Nikde po parkovišti nemachroval. KDYŽ NEVÍTE FAKT JAK TO BYLO, TAK NEKRITIZUJTE. Víte jenom to, co napsali noviny a ty svůj článek už podruhý změnili. Nejdřív že to nebyla nehoda, pak zase že 100% ano. Ani sami nevědí.
0/0
20.8.2004 8:11

Arnold J.Rimmer BDP

Re:
Neznáš ho a soudíš ho podle jednoho činu o kterým si přečteš v novinách ve článku, který se několikrát upravoval?? Nechtěl bych tě poznat naživo.... Ty budeš asi jeden z těch co sedí doma na internetu, nemaj babu a tak se ukájejí na pornografických stránkách a občas, když už jim příjde, že těch padesátiletých bab je nějak moc, tak jdou onanovat na diskuse k článkům o kterých si myslí, že jim rozumí.... tak co přítelíčku, líbilo by se ti to????
0/0
20.8.2004 8:28

mmkk

Re:
Neznám ho, ale znám to místo. Autem jezdím denně a rozhodně ne umírněně. Ten kruhák se dá projet cca 40km/hod. (Možná i víc, záleží na autě, pneu a ridiči  ) ale i jestli tam jen dostal smyk tak je to prostě pako
 
BTW: Na internetu doma nesedím a v práci se na diskuse podívám občas jen pro odreagování a zábavu. Jinak pracuji a to 100% víc než ty.
0/0
20.8.2004 19:37

Hufo

Re:
nemachrujem, páč většina z nás, co si někdy poprvý sedla do silný káry, tak jela nejdřív opatrně, než poznala co to auto dělá, protože na silnici nelze zmačknout tlačítko zpět, když se něco nepovede. a při týhle ceně je většina lidí tuplem opatrná, než se to auto naučí ovladát.
0/0
19.8.2004 19:47

OldFaker

No, seděl a jezdil jsem v opravdových sporťácích...
...ale zkoušet, co dovede, na parkovišti, nebo ve městě by mě nenapadlo ani ve snu! Pokud to někdo zkouší je blbeček, nikoliv machr - a obdivovatelé těchto dementů jsou na tom stejně! BTW: tento "luxusní sporťák za 1,3 MKč" je hračka bez opravdu sportovních ambicí - ale s neonovou reklamou na vložky přilepenou zespoda vozu to bude stroj do města.... Radil bych pro fajnšmekry, co se dá pořídit za 1, 3MKč - to může být opravdu sporťák, sice nebude luxusní, ale sporťák...
0/0
19.8.2004 23:24

Destroyer7

Doufám, že to neměl pojištěný
Silně pochybuji, že pokud pojišťovna zkonstatuje, že šlo o vlastní chybu, tak že bude ochotna něco platit. Chlapeček přijde o hračku a bude muset u papínka škrábat prstíčkem o nové autíčko. Určitě ho dostane. Bude výkonnější, rychlejší a třeba se mazánek konečně zabije.
0/0
19.8.2004 16:26

cbx

Re:
Zřejmě to nebyl chlapeček, ale zaměstnanec distributora vozidel Nissan - aspoň podle článku
0/0
19.8.2004 16:34

jamambul

Re:
Nauč se nejdřív číst. Nebyla to hračka od papínka ale předváděcí vůz. Pojišťovna to samozřejmě zaplatí protože to má havarijní pojištění. To se vztahuje na nehodu zaviněnou vlastní vinou. Jakoukoliv nehodu. Už chápeš ty primitive.
0/0
20.8.2004 9:09

houba_

Stalo se to při parkování u hypermarketu
koukam na ty fotky - jak vubec mohlo nekoho napadnout, ze tam parkoval :))) do plotu? :))
0/0
19.8.2004 16:10

cbx

Re:
Podle mě (a částečně i podle článku) řidič nastartoval a zřejmě se rozjel, pak si všiml, že to hoří, tak z toho vyskočil a auto sjelo z vozovky.
0/0
19.8.2004 16:24

jamambul

Re:
POKUD NEVÍTE JAK TO BYLO TAK PROSÍM VÁS NESPEKULUJTE CO KDYBY A JAK. Jsou to obyčejný drby. Vůbec neparkoval ani nevyjížděl z prakoviště. Idnes podalo mylnou a neověřenou informaci od nějakýho řadovýho hasiče. Ach jo.
0/0
20.8.2004 9:11

Sarka-3

Ať se všichni pozabíjejí, nebude jich škoda !
0/0
19.8.2004 16:03

Rebby

Možná ano
Možná Vaše informace nebude úplně lichá. Když tak koukám na ty fokty z místa požáru, tak mi nedochází proč to auto parkuje mimo silnici ve srázu a k parkování proráželo plot....
0/0
19.8.2004 13:43

Plavec

Re:
no přece, aby chytla ta tráva, ne?
0/0
19.8.2004 13:46

jorda

Nebylo to jinak?
"Jedna se o silne skreslenou a chybnou informaci. Posilame do medii zadost o opravu. Nase vyjadreni: Nehoda postihla nas predvadeci automobil, ktery byl zapujcen firme Business Lease. Vcera kolem 20,00 hod. byl silne ohorely automobil dopraven k nam do firmy a konstatujeme, ze automobil musel havarovat (silne poskozene zaveseni praveho predniho kola ap.). Podle vyjadreni pracovnika Business Lease doslo k dopravni nehode, po narazu se vazne poskodil podvozek, vozidlo vyletelo z komunikace, skoncilo v suche trave "na brichu" a od rozpaleneho pohonneho agregatu se vznitila trava. V tomto duchu byl udajne i setaven policejni protokol o nehode, ktery teprve mame dostat. V zadnem pripade nedoslo ke vzniceni auta na parkovisti. K rozsahu skody: je to totalka."
Nissan CR
0/0
19.8.2004 10:19

houba_

Re:
jo, v BL nejaky Mergl je, ale neni to Jan, jak je uvedeno v clanku :)
0/0
19.8.2004 16:17

jamambul

Re:
Zase mylna informace. Mergl Jan tam pracuje. To vim 100%
0/0
20.8.2004 8:31

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobře se bavím-Modráček je Špidla!Usuzuji ,dle toho,že on je vůl a chce ho dělat z ostatních a z pravdy vytvoří nepravdu a naopak a považuje to za úspěch-no Špidla
0/0
19.8.2004 9:07

Modráček

Re:
Je to tak, jsem Špidla!     . Byl jsem odhalen a demaskován. Jdu se vybrečet za roh.
0/0
19.8.2004 9:13

Modráček

Japonské šunky...
...nebrat. Pořídit si ten kus plechu za tuhle katalogovou cenu je totální volovina.
0/0
19.8.2004 8:49

rudidlo

Re:
Ale ten článek není o kvalitě japonských aut. Ten článek je o tom, že někdo neumí parkovat.
0/0
19.8.2004 9:04

peld

...katalogovou cenu?
Není lepčí si jej pořídit za skutečnou cenu 200k po "opravě" (výměna všech těch očouzených a nefunkčních dílů)?
0/0
19.8.2004 9:53

test

Re:
Mozna ti uniklo, ze Nissan uz neni japonsky, ale je francouzsky.
0/0
19.8.2004 10:32

Modráček

V pohodě
Poctiví Zlíňané (těch 500 občanů) mně prominou, ale když slyším, že je někdo ze Zlína, je to rozhodně důvod k opatrnosti. Po revoluci ve Zlíně investovala italská mafie a lidé ze Zlína si hráli na velké podnikavce. Byla to klausovská klasika - neplacení daní, podvody a okrádání všeho a všech. Jděte se tam dnes podívat, jak to dopadlo. 
0/0
19.8.2004 7:15

remark

Re:
Ty asi neuíš číst ne? "... Před hypermarketem na pražském Zličíně vyhořel sportovní vůz Nissan 350Z. ..." Nebo tě možná na té tvé škole učili jen nějaké věci z paměti, číst je vcelku zbytečné :-) 
0/0
19.8.2004 7:28

Modráček

Re:
Mně je úplně jedno, kde co vyhořelo. Takových aut ještě bude. Proč mně to vůbec cpeš?
0/0
19.8.2004 8:45

rudidlo

Re:
Protože neumíš číst. Zličín != Zlín.
0/0
19.8.2004 9:03

Modráček

Re:
Tuto souvislost jsem cpeš ty, ale když už jsme u toho, ta dvě místa jsou od sebe jen asi 300km. Jako když o nějaké naší missce v USA prohlásili, že pochází z Karviné, malého městečka blízko Prahy. Oh Yea?
0/0
19.8.2004 9:11

rudidlo

Re:
V tom případě nechápu proč se v diskusi pod článkem, ve kterém je zmiňován Zličín zmiňuješ o Zlínu. Vysvětli mi to.
btw: To, že hamburgrožrouti mají znalosti zeměpisu asi jako já znalosti o burzovních financích vím už dávno.
0/0
19.8.2004 9:24

Modráček

Re:
Poněvadž jsou ta slova velmi podobná a vzpomněl jsem si na ty časy. Neuškodí trochu nedávné historie o nástupu raného kapitalismu v Baťově městě. Tehdy jsem se tam trošku pohyboval a mohl jsem ten proces sledovat. S článkem to ale nikterak nesouvisí. Okay?
0/0
19.8.2004 9:30

Sarka-3

Re:
fascinuje mne, jak dokážeš mlžit a překrucovat svá slova, nějaká výmluva se vždy najde a ty musíš mít pravdu, i kdyby ti tátu věšeli. Nesedíš náhodou v naší socdemácké vládě ?
0/0
19.8.2004 16:02

Modráček

Re:
Ale ne kuřátko, jen jsem prostě dokonalý a můžu si dovolit vytáčet nuly tvého typu. 
0/0
20.8.2004 7:39

houba_

Re:
nemuzes proste priznat, ze jsi magor?
bylo by to jednodussi
0/0
19.8.2004 16:20





Najdete na iDNES.cz