Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na technoparty nastoupili těžkooděnci

Ultimátum policie účastníkům CzechTeku vypršelo. Na louku najela policejní technika a stovky těžkooděnců. Až před policejními kordony začali příznivci techna areál opouštět. Policie jim zabavila aparaturu. Rozehnání akce nařídil premiér Stanislav Gross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lokos

úklid
místo kde stál celý víkend sound systém který odjel v pondělí stihl po sobě uklidit...
0/0
5.8.2004 14:25

lokos

Re:
http://www.divize.org/temp/uklid.jpg
0/0
5.8.2004 14:26

Josito de las Cienagas

Práškovací letadlo
Být tím zemědělcem a vidět, jak se mi na louce houfujou frípípl, tak bych tam zatlouk kůl s cedulí "Bude probíhat letecké hnojení" a za hodinu by to párkrát přeletěl turbo čmelák s nádrží plnou močůvky nebo hnoje. Podle hesla "Svůj k svému" by pomalu vysypal obsah žumpy na ty dole a vsadil bych se, že za další hodinu by louka byla prázdná. Svojí louku si přece můžu hnojit, kdy chci a když na to navíc ještě upozorním...
0/0
5.8.2004 12:44

lokos

Re:
Hm to seš dobrej frajer zřejmě trochu starší ...vychován ještě pevnou rukou.Ale k věci. Jsem jeden z účastníků kterej se shodou okolností podílel na stavbě a výkendovém provozu jednoho sound sytému (mimo to nejsem smažka a mám normální slušné zaměstnání) Zde nechávám odkaz jak vypadala louka když jsme v pondělí kolem 17:00 odjížděly domů. Dobře se na to podívejte a zamyslete se nad tím zda-li nutné práškovat rozvášněný dav lidí který nikomu neubližuje a je shopen po sobě binec uklidit. Jsem s pozdravem http://www.divize.org/temp/uklid.jpg
0/0
5.8.2004 14:21

jeen

Re: ach jo
výkendovém,  odjížděly  a asi 6 chybějících čárek  (to shopen beru jako překlep)
Pokud jsi uklizečem, budiž.
0/0
5.8.2004 16:38

lokos

Re:
chá.Díky za opravu chyb.Je škoda že chyby v textu snižují jeho hodnotu.
0/0
6.8.2004 9:17

cantaure

Re:
To je sice pěkný, žes po sobě (a možná i po jiných) uklidil, ale co bys asi dělal ty, kdyby ti onen zemědělec přivedl na tvou zahradu stádo krav a tejden je tam nechal řádit, i kdyby po nich pak uklidil??? :o)))
0/0
8.8.2004 15:38

Leor

Jeste jeden dodatek
Kdyz jsem sobotni rano pozoroval praci televizniho stabu z TV Nova, bylo evidentni jak vyhledavaji ty naprosto nejextremejsi ucastniky akce, kteri byli znacne mimo...at uz byli opili nebo sjeti necim jinym.Takovych se naslo dejme tomu do 500, zbytek snidal nebo korzoval mezi stany ci tancil u sound systemu. To ovsem pany z Novy nezajimalo, jelikoz kdyby takovou docela pozitivni zpravu odvysilali, tak by si spoustu lidi mozna reklo, ze to zas tak spatni lide nejosu, coz je nezadouci, ze.....
0/0
4.8.2004 17:56

Leor

Dodatek
Jeste jedna mala pripominka.
Vlezt na cizi pozemek je opravdu trestuhodne, ale za podminky, ze o tom vlastnik nevedel a nesouhlasil s tim, coz je ted pouze zalezitosti dohad. Opacna varianta je pravdepodobna pomerne stejne....
 
0/0
4.8.2004 16:17

Leor

Nahled na vec
 
Bylo velkou chybou usporadat akci na soukromem pozemku, ale....
...90% (ne-li jeste vic) navstevniku vubec netusilo, ze jde soukromy majetek. Teprve v sobotu zacaly prosakovat zpravy o tomto faktu. Jenze tomu malo kdo veril, i kvuli jinym zpravam, ktere byly evidentne zmanipulovane a umyslne mystifkovaly ucastniky teknivalu tak, aby je primely k odchodu z louky, ci aby vubec na louku nedosli. Viz. informace o bombe, kterou rozhlasovali sami policiste hlavne mezi ucastniky se sound systemama...nebo patecni informace z nekterych radiostanic o ukoncovani akce. Jestli tohle jsou nastroje nasi policie, coz znamena zastrasovani ucastniku, tak se mi na hlave jezi vlasy, ktere se zjezuji jeste vic, kdyz ctu zpravy o zasahu tezkoodencu na partu mladych neagresivnich lidi, kteri se pokouseji o dialog a o moznost uklidit svuj neporadek.
..m oznost usporadat tuto akci legalne je dost velky omyl, takovou akci legalne usporadat nejde. Obstrukce statnich uredniku nebo na druhe strane obstrukce soukromeho majitele a kdyz uz se dohodnes se soukromym vlastnikem, tak ten zas ma plno starosti, trestnich oznameni ad.(viz Czechtek03) Takze kudy? Poradite a ukazete alternativni cestu??
0/0
4.8.2004 14:41

rapesco

Re: Oprava: 90% samozřejmě vědělo, že
jsou na cizím pozemku.
A že neřekli policii : sorry, aha, tak my jsme na cizím pozemku - můžeme si sbalit stan a hned vypadnem? Ne, dávali si ultimáta, dokdy tam budou a užívali co to dá.
Prostě lumpové.
0/0
5.8.2004 9:47

Leor

Re: Oprava
A kdo tedy tuto informaci tlumocil k 15000 lidi, pripadne v pondeli uz jen polovine sdelil?? Ja jsem o tom nebyl informovan ani od majitele (nikde zadne vymezeni pozemku nebo oznaceni, ani ustne me neoslovil) od policie  me take neinformovala stejne jako vsechny ostatni.
Tak jak to ma clovek, ktery vejde na soukromy pozemek poznat, ze to je opravdu soukromy pozemek, pokud tomu nic nenasvedcuje a pokud mu to nikdo nesdeli? Nejsem telepat, omlouvam se...
 
0/0
5.8.2004 20:16

Leor

pokracovani
Neustale kladeni prekazek komunite, ktera hodla zit jinak nez vetsina ostatnich. Chapu, ze takovy zivot je pro spoustu lidi zvraceny a trestuhodny., jelikoz o nem nemaji ani potuchy a maji z nej strach. Bombardovani televiznich spolecnosti umi ocarovat mozek jako Marwinovy kouzla. Tudiz ten zlomek pravdy, ktery ted koluje ve vetsine mozku v sede kure je vlastne nejdulezitejsim elemetem, ktery rozhoduje o tom, jak se bude clovek za par minut divat na svet kolem sebe, jakasi zprostedkovan zkusenost, byt v realu prostrednictvim kamery. Jeden z nejvetsich vynalezu cloveka, ktery je neustale zneuzivan kvuli potrebe nekym manipulovat. Tech manipulantu je strasne malo, tech co se nechaji zmanipulovat je strasne moc. A kudy z toho ven?? Prave skrze komunity lidi, kteri se nejak odlisuji, vetsinou dost znacne. A to je vzdy problem. A vzdy problemem zustane.
Je to docela smutne...zit v intolerantni spolecnosti. Ja to respekutji a nehanim nikoho, nechci nikomu nadavat, kazdy ma svou cestu. Je treba dojit az na konec te cesty, ktery vsak muze byt dost nejasny jako jeji cely prubeh, coz muze byt v konecnem uctovani zklamanim. Tak se snazme, vsichni.
Krasny den, damy a pani.
A jeste jednou podotykam, ze nesouhlasim s tim, ze se akce konala na soukromem pozemku. Ano, chyba. Ano, mela by byt potrestana.
Leo Jaros, Frenstat p/R
0/0
4.8.2004 14:40

Milos_U

policajti
Byla to zase další akce, jak zviditelnit policii. Jenom se divím, že je rozháněli - mohli jim třeba nasadit botičky. Kdyby radši chytli toho, kdo házel granátem Na Příkopech. Nebo toho, kdo tam vraždil před 2 lety. Ale to bych od nich chtěl asi moc, né ???
0/0
4.8.2004 11:26

tuark

co se vam nezda?
Jsem priznivcem vseho co je free. Takze i technoparty je v pohode. To co kdo posloucha je jeho vec. Nevim co se nekomu zda nenormalniho, kdyz prijedou policajti a rozezenou nepovolenou akci, ktera se kona na pozemku majitele, ktery s tim nesouhlasi? Jestlize poradatel vse udela radne nebyl by jediny problem.  Pripada mi to jako sprejeri. Delat si pod rouskou tajemstvi a anonymity co chteji proti vuli jinch!? Co kdyby to byla vase zahrada? Cesi jsou hold "obrusovaci hran"!
0/0
4.8.2004 11:20

agentxx

Stale je rec o soukromem pozemku, ALE
nejak jsem nenarazil na to, ze by nekdo rozlisoval typ pozemku (les, louka, pole,... a nebo pozemek stavebni). Pokud ja vim, tak na stavebni pozemek opravdu nemaji cizi osoby pristup bez svoleni majitele. Ovsem na louku nebo do lesa muze vstoupit kazdy volne i bez svoleni. Prece muzu jit i do soukromeho lesa a neptat se majitele. Nebo jsem mimo? A pak druha vec je, jestli doslo k nejake skode. To si nemyslim. Pokud by po sobe ti ucastnici uklidili, tak je to do mesice v poradku. Je totalni nesmysl to srovnavat s tim, ze se vam nekdo nastehuje do obyvaku. PS. Techno neposloucham.
0/0
4.8.2004 11:08

TakyPavel

Pro nick "Nechodceronajezero"
K chatu jsem se dostal až teď, nevím, zda ještě sledujete, takže 1/ Za odpověď děkuji, 2/ Knihu Konformismus neznám, děkuji za tip, ale vycházel jsem z toho, jak jste o konformismu psal Vy, 3/ Totéž o normách, 4/ Zpolitizované zrušení - ano, pokud se prokáže jasné smluvní ošetření technoparty a to, že její pořadatelé splnili požadované podmínky pro její konání. Pokud ne, naběhli si sami, už proto, že se zdají mít s těmito akcemi i s jejich oficiálním vnímáním (zkreslováním) zkušenosti. Nabídnu Vám jiný příklad politizace - třeba obsazení krachují IPB zásahovou jednotkou, jako by byla přepadena, 5/ Feťáci a smažky - již bez komentáře, 6/ Alkoholici vs. alkohol - ano, vyjádření nebylo ode mne přesné, ale mám na mysli to, že jde o odpovědnost konkrétních lidí, kteří alkohol či jinou drogu užívají. Čili neobviňuji alkohol z toho, že je alkoholem, 7/ Nejsem si jist výrazem "logické normy", chápal bych axiomy, premisy, kombinace, či dedukce, 8/ (Ne)toleranci buď máte, nebo nemáte  a už jste myslím ukázal, zda jí jste schopen či ne, 9/ To, že ke spirituálnímu životu potřebujete jen techno, jsem nikdy neřekl, je to jen dedukce, kterou se zbytečně shazujete. Na závěr už jen drobnost - zkuste si představit, jak by Váš diskusní příspěvek vypadal bez mentorování. Nebo i to víte beze mne?
0/0
4.8.2004 10:23

edelweiss

Proc si ten nestastnik dela dalsi nepritele ?
Osobne povazuji techno za kakofonicky nahodnou smesici hluku, sumu , prumysloveho ramusu smichane se sestrihem hudebniho doprovodu nejkrvavejsich filmovych hororu skodlive lidskemu zdravi a i prirode. Ale je dosti lidi, kteri se v nem shledli, tak by bylo na miste to, co uz bezi, nechat dobehnout a zamyslet se nad tim, jak to podchytit do budoucnosti, aby se vlk nazral a koza zustala cela. ALE VE STATE ,KDE V HUDEBNI OBLASTI VLADNE MENTALITA VYJADRENA UZAKONNENIM OSA (OCHRANNY SVAZ AUTORSKY) do role zakona, je jakakoliv progresivni logika vyloucena a proto osobne podporuji tento zpusob organizovani hudebnich a i jinych kulturnich akci. Stejny problem jsou i cerne automobilni zavody.Na hrubej pytel hruba zaplata.
0/0
4.8.2004 6:51

Irish Stout

Nevím, jak se k celé věci staví
majitel pozemku. To může být dost zásadní. Ale jinak mi to policejní počínání dost silně připomíná památný koncert Plastiků u Českých Budějovic v 70. letech. Přestože techno není moje muzika, souzním s ideou duchovní svobody, která může mít mnoho tváří. Jestliže technaři neokoupili soukromý pozemek násilím, pak je zásah policie hanebný.
0/0
3.8.2004 23:11

adriena89

Re:
naprosto souhlasim...je smutne ze v tyhle dobe se stale jeste musi podobne situace resit nastupem tezkoodencu apod...:-(( nekdy mi pripada ze se podobne akce deji jen proto aby si nejmenovane osoby odskrtly polozku v diari...a novinari meli zase v okurkove sezone o cem psat...nazor televizni vetsiny o zivote lidi kteri jezdi na tyhle akce se stejne nezmeni...
0/0
3.8.2004 23:38

rapesco

Re: Právě že okupovali cizí pozemek!!!!
0/0
4.8.2004 9:16

svatej_

Re:
Vetsina lidi nevedela ze je to soukromej pozemek. dozvedeli se to az tesne pred zasahem policie a vetsina z nich potom dobrovolne odjela, tedy pokud to stihli...
0/0
4.8.2004 9:44

PatTeddy

Zdravím vás moji inteligentní spoluobčané!
Mno, ehm, žádné překvapení. Hemží se to tu - jako obvykle - samými spekulacemi a hypotézami (subjektivní výrony v žádném případě nekritizuji - nikdo nemůže po jedinci chtít objektivitu, že). To všichni znáte všechna fakta? Ne? Tak to jsou jen a pouze vaše domněnky či smyšlenky na základě určitých podmínek (které však nejsou často, resp. vůbec, uváděny), resp. více či méně závisle nezávislých manipulativních zkreslených informací od médií. Nechat to na právnících a soudech, resp. srávním řízení (bude-li se něco takového vůbec konat) chtěl bych říci, nežít v zemi, kde toto (na základě různých více méně objektivních statistik) však příliš efektivně nefunguje. S něčím však musím 100%ně souhlasit (na obecné úrovni) - svoboda (právo) jednoho končí tam, kde začíná svoboda (právo) druhého. Navíc, respekt k soukromému vlastictví není v tomto kulturním prostředí (ČR) bohužel stále standardní. Nicméně také názory...
0/0
3.8.2004 20:14

accab

??????
Proč si to nepořádají na svých pozemcích?
0/0
3.8.2004 18:25

libienski

Re:
Tak přemýšlím, že asi žádné větší nemají. Tááák a teď jsem uhodil hřebíček na hlavičku, viď.
0/0
3.8.2004 18:34

cybermiky

Re:
A myslíš, že nějaký mají ? To jsi mě tedy rozesmál. Pozemky se nedávají zadarmo, na to musíš pracovat a to nejsi přece free...
0/0
3.8.2004 18:36

libienski

Re: Svoboda
Problém je že to slovo se vnímá tak, že to je to co mu někdo (instituce) dovolí. Pak se všichni diví jak se s nima jedná na úřadech a obecně se státní správou atd. Budu se těšit až soudní bude soudní znalec posuzovat rozsah škod, ale k tomu asi nedojde nebo my se to těžko dozvíme, světla zhasnou média se vrátí ke granátům v Praze. A lidi jako ty k apatii zase až za rok budou moci vykřičet svou netoleranci a nenávist mezi své do světa většiny do světa spravedlivých. To už bude zpráva, že rozsah škod byl majitelem (přesně nájemcem)vyčíslen v řádu "několika milionů Kč" a že o zásahu musel rozhodnout předseda vlády zcela zapomenuta. Ačkoli pro vývoj kauzy byla možná zcela zásadní, stejně jako nenasytná chuť S SS zalíbit se oné většině.Zaplaťpánbůh, že jsme do toho nemuseli tahat spojence z NATO:-))
0/0
3.8.2004 18:48

libienski

Paradox
Scénář je následující: TV NOVA: Chudák zemědělec si od pozemkového fondu pronajal pozemek, který obhospodařuje - pastviny tedy kosí. Pozemek bez vědomí vlastníka pronajme na 14 dní za podezřele výhodných podmínek neznámým lidem. Pozdě zjistí co se stalo a neustojí situaci a tlačí na pilu čímž chudák přijde o další tučné vyrovnání. O škodách bych opravdu diskutoval jen teoreticky (na louce, kterou posekanou pošlapete žádná nevzniká). Pevně věřím, že policie prověří existenci nájemní smlouvy a prokáže-li se její existence, pak vlastník pozemku Pozemkový fond ČR onomu "dobrákovi" nájemní smouvu vypoví pro její hrubé porušení (pronájem 3. osobě bez souhlasu vlastníka). To by ovšem PČR musela jednat dle zákona a ne dle příkazu tu S. SS tu nějakého bolševického fízla, dnes ředitele fízlů v kraji.
0/0
3.8.2004 18:19

René, já a Rudolf

Re:
pokud ta louka byla opravdu pronajata, tak at najemci predlozi smlouvu a tim se ocisti... ale podle jejich vlastnich prohlaseni ji proste nemaji... Asi by ses divil, kolik skody se muze udelat na posekane louce... zdupanim zeminy se prudce zhorsi jeji kvalita, poskodi jeji mikroflora a fauna - bude trvat nekolik let, nez se vzpamatuje... louka je zivouci organismus, ne betonove parkoviste...
0/0
3.8.2004 20:03

AlienDUDE

0/0
3.8.2004 18:09

hrabě Káčula

Soukromé vlastnictví
Většina příspěvků je vcelku o ničem. Princip je velmi jednoduchý. Ať to byli "feťáci či ne soukromý majetek je nedotknutelný. Policie postupovala zcela podle zákona, neboť neoprávněné užívání cizí věci je trestným činem a tomu musí zabránit. Organizátoři si musí uvědomit že jejich svoboda končí tam kde začíná svoboda někoho jiného. Příště ať si louku pronajmou a řádně zaplatí, pak bude vše v pořádku. Pokud ne nechť jsou opět rozehnáni.
0/0
3.8.2004 18:07

x-ray-x

Re:
Kurnik nekoukej pořád na Novu. Na tuhle akci existuje nájemní smlouva....
0/0
3.8.2004 18:13

hrabě Káčula

Re:
Jo existuje nájemní smlouva a proto majitel podal trestní oznámení, to je trochu divočina. V některých zemích je povolena ochrana soukromého majetku se zbraní. To by se pořadatelé divili kdyby na ně nastoupil majitel s partou přátel s puškami a ze svého pozemku je vystřílel a nic by se mu nestalo. Tohle si můžete dovolit jen v ČR a na to hřešíte. Policie se zachovala správně (i když trochu pozdě) a doufám že příště dopadnete stejně.
0/0
3.8.2004 18:20

x-ray-x

Re:
To nebyl jeho majetek.. Byl to státní majetek.. a jestli sis nevšim, policie nastoupila.. s vodními děly a slzákem.. tak jako o co ti jde nebo co?
0/0
3.8.2004 18:23

Sudanec

Re:
Jak už jsem psal níže, tak to že se jedná o státní majetek nehraje roli.Zemědělec má předpokládám řádně uzavřenou nájemní smlouvu se státem a proto mu přísluší většina vlastnických práv.Tato práva mu byla účastníky akce narušena.Tečka
0/0
3.8.2004 18:43

Sudanec

Re:
No zaplaťpánbůh, že něco takového u nás není povoleno.Přeci jenom, střílet po někom, kdo vstoupí neoprávněně na cizí pozemek je svinstvo a majitele to může ospravedlnit jen pokud by se sám cítil tímto zásahem ohrožen na životě.
0/0
3.8.2004 18:24

Sudanec

Re:
Tak to jsi asi jediný, kdo ji viděl, protože i sami účastníci ve svém prohlášení tvrdí opak.Ale nechme se překvapit.
0/0
3.8.2004 18:20

x-ray-x

Re:
A proč asi??
0/0
3.8.2004 18:24

Sudanec

Re:
Jak říkám, pokud se prokáže, že CT probíhal legálně a existuje na to doklad(řádně uzavřená smlouva), tak se tu všem účastníkům klidně omluvím.
0/0
3.8.2004 18:29

Hufo

Re:
si přečti příspěvky a pochopíš  že se to asi bohužel nezmění. dost lidí si totiž pod pojmem free a svoboda představuje oblbnutí někoho jinýho a pokud možno zadarmo, jinak to není free, když máš za zábavu zaplatit. a hlavně, příprava párty chvíli času zabere, když se dělá oficiálně a na to oni přece nemaj čas, protože se musí bavit.
0/0
3.8.2004 18:14

x-ray-x

Re:
Bla bla bla.. Nevíš ani zbla..
0/0
3.8.2004 18:17

fakka

Re:
tak trochu tomu neni rozumet:((
0/0
3.8.2004 19:28

celticrain

blbec
velice me pobavilo jak se na one strance pisatel pta : proc neni tato akce brana jako kulturni napr. jako Kmochuv Kolin: to snad nemyslis vazne...1. je to akce legalni 2. nenici se soukromy majetek 3. neberou se tam drogy 4. ucastnici posleze nevykradaji bezninky
0/0
3.8.2004 18:05

StopSystem

Re: H***o
1. legalni ci ilegalni.. i R'n'R byl pred nedavnem ilegalni 2. zadna skoda nebyla zpusobena... pole se pohnojilo a podle expertu se okolni priroda zpamatuje co bi dup. 3.drogy se berou vsude a vzdycky.. 4.zijes v cesku: KDO  NEKRADE NENI CECH  =StSy=
0/0
3.8.2004 18:10

cybermiky

Re:
Promiň stopsystéme,ale argumentuješ jako žák ZŠ / rozuměj základní nikoliv zvláštní školy/.Asi budeš ještě hodně mlád.A k bodu 4. - to radši nepiš,pokud si to někdo vezme osobně , mohl by Tě žalovat. 
0/0
3.8.2004 18:14

StopSystem

Re:
hmm kazdy ma svuj nazor a o nej ho nemuze nikdo pripravit ani komanc ani nazi ani nikdo... a klidne se vsadim ze i ty si nekdy neco ukrad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.8.2004 18:28

cybermiky

Re:
Tak pán používá invektivy.Hmm to mluví samo za sebe.Možná Ti ukradnu iluze o nevymahatelnosti práva v ČR.Jinak popros rodiče,ať tě poučí o slušnosti.
0/0
3.8.2004 18:32

gorm

Re:
mas pocit ze na legalnim rock for people lidi drogy nebrali. a ta půda zničená nebyla o nic míň než teď. a k té benzínce 30 debilů neni 15000 . Řek bych že jsi tam ani nebyl takže nevíš o čem píšeš
0/0
3.8.2004 18:12

libienski

Re:
Kdyby ti MFD nebo NOVA předhodila, ať zabiješ vlastní matku tak by ses do toho taky pustil co? A nechtěl by si CT připočítat taky auto toho bývalého mafiánského fízla co mu dneska v Přbrami vyletělo do luftu?
0/0
3.8.2004 18:13

x-ray-x

Re:
Hehe, s těma drogama jsi mě pobavil.. Ty už se berou na každý diskotéce..
0/0
3.8.2004 18:14





Najdete na iDNES.cz