Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes pokousal tříletého chlapce

Tříletého chlapce ve Velkých Pavlovicích vážně zranil pes, zřejmě pitbul. V sobotu večer mu pokousal obličej a krk. Tepnu minul o pár centimetrů. Dítě je nyní na brněnské klinice plastické chirurgie, lékaři hodnotí zranění jako vážná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mike-š

danger
Nejnebezpečnější je stejně Žlutej pes :-)
0/0
3.8.2004 13:30

mike-š

Re:
což je pravděpodobně způsobeno problematičností jeho "psovoda" Hejmy. :-)
0/0
3.8.2004 13:30

dosty7

Kravina
Zdravim vsechny,je to urcite nesmysl,jak uz nekdo na teto strance poznamenal,ty utoky museji mit nejaky duvod.Vetsinou jsou napadenymi deti, a jak vime, deti nekdy dokazou byt otravny,neprijemny a zlomyslny,nekdy i ja jich mam dost.Kdyby si rodice poradne hlidali deti,myslim,ze by tolika utokum nedochazelo,nehledejme vinu jen na tech psech a to ze to jsou bojova plemena??!!Co to je za nesmysl,me pes kousnul uz 2krat a to jezevcik a pudl,jsou tohle bojová plemena????Meli bychom se nad sebou zamyslet a ne hned vsechno hazet na zvirata.
0/0
3.8.2004 12:33

karoten

Re: Taky zdravím všechny lidi
Nenechte se omezovat na ulici psem když jeho majitel je sociopat. Rovnou se braňte a střílejte. Slznej plyn do očiček oběma členům retardované hlídky je minimum.
 
0/0
3.8.2004 14:36

K.ate

Re:
No, dalo by se přemejšlet o tom kdo je sociopat... :) Ale tebe fakt neřešim.. jen mi přišlo divný, že ses tady dlouho nevobjevil :))
0/0
3.8.2004 15:17

mike-š

Fík
Zakončil bych to slovy, že nejlepší pes byl Fík. A kdyby ho ten spratek Ája nekrmila modifikovanými potravinami byl by z něj prima gaučovej pes. :-)
0/0
3.8.2004 12:00

Pedudgo

Nesmysl
Nečetl jsem příspěvky, pokud se budu opakovat, tak se omlouvám. K věci: Přes veškeré nešťastné tragédie, které lidem způsobili psi pokousáním, napadením apod. si myslím, že registrací určitých druhů a ras psů se věc neřeší. Podstata je především ve výchově psa a to od štěněte přes průběžný výcvik v dospělosti. Je pravdou, že někteří psi, např. teriéři všeobecně, jsou temperamentnější letory a agresivnější, ale vše se dá výcvikem zvládnout. Z článku je zřejmé, že stát chce tlačit na majitele psů, kteří si jinak plní vůči svým svěřencům, úřadům a okolí řádně povinnosti. Tím jim opět zkomplikuje život, zatímco držitelé psů "načerno" jdou mimo mísu. Je to stejné, jako s placením koncesí na TV a rozhlas. Jediné systémové opatření by bylo všechny psy povinně načipovat, policii vybavit čtečkami a zjištění, že pes není čipován ukládat pokuty, až by jeho majiteli lezly oči z důlků. Opatření by bylo rozumné, protože na čipování psa dává úřad po nějakou dobu (2 roky) částečnou daňovou úlevu. Jinak újmy zejména na zdraví plně řeší trestní zákon, akorát soudy by měly více přitlačit.
0/0
3.8.2004 10:59

antigogo

Re:
Podstata je ale i ve výchově dětí , jak se chovat ke psům a ostatním zvířatům všeobecně, již od útlého věku. Kolik jsem viděl matek, jak říkají: "Běž si pohladit pejska!" apod.  V současné době se na úlohu rodičů zapomíná. Za všechno mohou majitelé psů, učitelé, zdravotníci, sousedi apod, jenom rodiče ne Nad tím by se dalo taky dlouho debatovat.
Napadá mne srovnání s "hodnými a uvědomělými" adolescenty  (ty snad také někdo musel vychovávat a dát jim peníze) s rychlými auty , bez nebo s ridičákem, pod vlivem alkoholu nebo drogy, jak na silnici válcují ostatní. Co budeme dělat s takovými "živočichy"
0/0
3.8.2004 11:29

mike-š

Re:
množství útoků psů na lidi budeme řešit represí proti kojencům, dobrej nápad. Se jdi taky léčit. :-)
0/0
3.8.2004 11:32

antigogo

Re:
Takhle reagovat může jen ten, kdo se již léčil !
0/0
3.8.2004 11:34

mike-š

Re:
problém o kterém se tu diskutuje je útok psů na lidi - ty řešíš výchovu mládeže, sorry ale víc mimo mísu už být nemůžeš
0/0
3.8.2004 11:37

antigogo

Re:
Ty útoky mnohdy mají v něčem důvod. Tak myslete ! A kromě toho Vaše úroveň hned někoho urážet, je také na stejné úrovni , jako chování těch psů. Já také nevím, pročmne slovně urážíte. Já si myslím , že všechno se vším pouze souvisí, ale pro vás je to příliš asi namáhavé celkově pochopit a vyberete si jen to, co Vám jde do krámu a můžete se do druhého navážet .
0/0
3.8.2004 11:42

mike-š

Re:
OK, možná to bylo moc zhurta. takže nabízím omluvu
0/0
3.8.2004 11:47

oranzovej

Re: Utan
Nebuď mjekejš ....
0/0
3.8.2004 11:49

mike-š

Re:
no určitě nejsem. jen pokud někdo není na rýpavé poznámky, nechci ho urážet a najdu jiného partnera na špičkování
0/0
3.8.2004 11:50

antigogo

Re:
Beru , ale kdybyste byl tím psem, tak bych Vás,(kdybych měl Vaši náturu), za ten výrok asi nakop .
0/0
3.8.2004 11:49

mike-š

Re:
já bych vám zase prokous lýtko, takže jsme si kvit :-)
0/0
3.8.2004 11:50

antigogo

Re:
No vidíte,  já stále tvrdím, že přírodní instinkty jsou v nás silně zakořeněné.  Tak čau .
0/0
3.8.2004 11:56

oranzovej

Re: Utan
Našli bychom v tom jistou logiku, kdybychom, nebojíce se drsnějších paralel, vyslovili tvrzení, že nevychovaný pes predikuje produkci nevychovaného adolescenta, účastníka budoucích Czech Tek párty, tzv. smažku (jak jsem se poučit na jiná diskuse).
0/0
3.8.2004 11:47

mike-š

Re:
zajímavá paralela .-)))) když to vezmu do extrému - tak celkem reálná
0/0
3.8.2004 11:49

Kleki Petra

Re:
Logiku antigogova příspěvku spatřuji v tom, že lidé musejí vést děti k poznání, že zvíře není plyšák. Prvotní příčinu ovšem spatřuji v tom, že drtivá většina lidí si pořizuje psa aniž by tušila, co to všechno obnáší, pročež (pokud si jej nechají) jej frknou k boudě (na balkon, do křesla sedačky) a mají po starostech. Výcvik žádný, z toho plyne i nulový respekt psa k majiteli a potažmo ke všem lidem v okolí. Neomezujme se na děti, jsou nečastější terčem, ale ne jediným. Pes je prostě jen odrazem svého majitele (samozřejmě pokud netrpí nějakým duševním vyšinutím od narození).
0/0
3.8.2004 11:54

mike-š

Re:
majitel? :-)))) jo jo souhlas
0/0
3.8.2004 11:57

Kleki Petra

Re:
I tak.
0/0
3.8.2004 11:59

oranzovej

Re: Utan
Ooook.
0/0
3.8.2004 12:02

antigogo

Re:
Tak jsem to myslel. Jenomže , bohužel, znám i plno lidí, co si stejně pořídí děti, aniž tuší, co to taky obnáší. Mnozí si myslí, že hračky(mnohdy živé) a peníze jsou právě tou výchovou a tím to u nich končí. Stejně tak i chování dětí je odrazem chování rodičů. Ono opravdu  všechno souvisí se vším. Ale to jen tak mimochodem.
 
 
0/0
3.8.2004 12:03

Pedudgo

Re: Částečně s Vámi souhlasím
Dovolím si popsat můj příběh s mým psem: Jedná se bígla (váha do 20 kg, v kohoutku do 40 cm), tedy pes menší, lovecký, velice mírný, dospělý. Vedl jsem ho "u nohy" v podchodu Metra na I.P.Pavlova, na vodítku + kovový košík. Příliš jsem nevěnoval pozornost jakémusi pobudovi, který seděl vlevo mé trasy na zemi a pravděpodobně střízlivěl opici. Když jsem kolem něj procházel, tak ten pobuda sledoval psa (asi si vzpomněl na chutnou pečínku) a když jsem ho míjel, tak naráz hodil tělem vpřed a prudce vztáhl ruce na psa a zařval mocné "BAF". Nevím co čekal, i já byl z chování psa překvapen, ale ten vystartoval směrem na jeho obličej a košíkem mu vyrazil dva zuby. Pobuda se na mě začal sápat, že přišel o zuby a že chce zaplatit, tak jsem mu naznačil, že pokud ode mě nechce přijít o zbytek, tak ať klidně temperuje dál a odešel jsem. A teď prosím diskutéry "co vy na to, kdo je v právu, jak se zachovat atd.". Těším se na odezvu, ať je jakákoliv.
0/0
3.8.2004 12:37

K.ate

Re:
Dat pobudovi ještě po rypáku. Já jsem z Brna, ale co se občas u hlavního nádraží vyskytne za lidi... :) Pokud tam du se psem (vypadá jako liška skřížená s dingem), tak většina opilých lidí se o ni začne zajimat, nevim čim to je... :) I když normálně je hodná, opilý lidi nemusí...
Když sem ji jednou venčila tak sem se setkala se skupinkou 3 asi celkem dost podnapilejch lidí... Slečna, která v te skupince byla se snažila si mou fenku pohladit, reakce psa, kterou by uvitali psí zarytí odpurci, by byla, že by se ji zakousl do ruky. Což ta fenka neudělala, jenom uskočila... Byla na volno, monžá do jisté míry moje chyba... Ale skočila do silnice.
Kdyby ji srazio auto, budu ještě já platit náhradu škody...
Předesílám, že pon nákým ptaní, jestli si psa mužou pohladit nebylo ani pamatky...
0/0
3.8.2004 12:50

K.ate

Re:
A netajím se tím, že když du se psem na večerní procházku (kolem 11é večer), tak mám psa bez koše na volno docela záměrně, kvuli množství podniku, který se tady v okolí nachází. Pes za mnou přiběhne bez problému na zavolání, přece jen je ale lepší, když by se na mě někdochtěl vrhnou t pes bez koše než s košem. Jiná siuace je přes den, kdy koš má, když je na volno.
0/0
3.8.2004 12:53

mike-š

Re:
to je asi v pořádku..pokud máte jistotu že mě pes nezahryzne jen proto že jdu z oslavy a on nemá rád připité lidi (samozřejmě za předpokladu, že si ho nevšímám a neprovokuju ho a ani vás nenásilním :-) )
0/0
3.8.2004 12:56

K.ate

Re:
Pokud si ti lidi nevšimají mě ani psa, my si jich taky nevšímáme... :) v onom  připadě to bylo tak že slečna si chtěla pohladit pejska, ale pejsek než aby ju hryzl, tak radši skočil do silnice, kde ho mohlo přejet auto... naštěstí nic nejelo, a když sem zavolala, tak přiběhla zpátky. :)
0/0
3.8.2004 13:10

mike-š

Re:
že jí posílám virtuální buřtík za příkladné občanství :-)
0/0
3.8.2004 13:13

K.ate

Re:
Momentálně je na dovolené s přítelem na slovensku... :) s mým... ne s jejím... :) Ale buřtík ji po návratu předám :)
0/0
3.8.2004 13:20

mike-š

Re:
Vystupuju tu sice dnes jako nelidský nepřítel zvířat, ale ve vašem případě bych mu taky fláknul. Co kritizuju na psech a majitelech je: když vás nechám na pokoji já, nechci o psech vědět že existujou a to je mé právo (někteří to tu moc neskousli) :-) Napráskat idiotovi, který se montoval do vašeho chlupáče, (ať už je jakýkoli) schvaluju dokonce i já.
0/0
3.8.2004 12:54

karoten

Re: Měla košík...
Ta psí obluda, to je moc dobře i v tomto případě. Každopádně pes do metra nesmí než ve schráně s nepropustným dnem!
Vyjímku tvoří psi slepečtí, policejní a a jiných ozbrojených sil.
0/0
3.8.2004 14:30

iuos

hmm
nových zákonů netřeba! jsem přesvědčen, že v každé městské/obecní.. vyhlášce je uvedeno, že pes na veřejném prostranství se pohybuje pouze na vodítku, případně s košíkem - městská policie by měla toto kontrolovat a to i u plemen malých (horší než kolem pobíhající pudl s rozevřenou tlamou a neustále poštěkávají je snad jen pitbul zakousnutej v krku). pobíhající psy (především romské národnosti) chytat, odesílat do útulku a případně utratit - je to smutné řešení, ale je to prostě tak.  a to, že pes kousne dítě, který s ním žije? to je problém jen a jen rodičů - mají psa? mají dítě? no tak ať se staraj - určitě si to dobře promyseli, když si dítě dělali a psa kupovali. tak už to "neřešme" a snažme se to řešit - já si dám předsevzetí, že když na našeho psa vyjede nějakej krysík bez vodítka, tak seřvu majitele/majitelku, protože nerespektuje vyhlášku  jo a od tý doby, co na toho mýho prďolu vyjel pitbul a já s přítelkyní jsem ho od odtrhávali jsem se zařekl, že každýho psa, kterej napadne mýho seřežu tak, že si to příště rozmyslí a klidně ho i zabim - podle zákona přírody  je to tak
0/0
3.8.2004 10:48

iuos

hmm
to je zase vejblitek
0/0
3.8.2004 10:50

beastie

Re:
Úplně jako bys to napsal ty
0/0
3.8.2004 10:52

iuos

hmm
tak nějak
0/0
3.8.2004 10:53

mike-š

Re:
tak tady se s tebou shodnu...a to patřím k těm lidem, který psy neskutečně se*ou. kdyby se každej choval takhle, tak má alergie ta ty zablešený chcípáky je určitě o polovinu menší. :-)))
0/0
3.8.2004 11:01

iuos

hmm
to jsem rád, že se mnou souhlasí i "druhá strana"  i když jsme vlastně na stejný straně - oba nás obtěžují a otravují ti nezodpovědní, kteří nechápou, že pes není věc
0/0
3.8.2004 11:06

mike-š

Re:
no podle zákona pes je věc. zaplaťpánbů :-) Jsem pro to, aby byl postižen ten kdo zvíře týrá, ale některé úlety co tu měla jedna dívenka jsou už mimo. Preferovat psa před člověkem je úchylka. Mám malé dítě ale taky nekřepčím radostí když 4 takový škvrňata řvou jak na lesy. Ale ta pipina co tu bojuje za psy v tom věku zcela jistě řvala taky a nikco ji nezakous. Jo jo, normálním lidem jde o stejnou věc i když ji vidí z druhé strany barikády.
0/0
3.8.2004 11:11

mike-š

Re:
tím myslím herulinku - naopak vendulka je tu u mě za hvězdu :-)
0/0
3.8.2004 11:12

iuos

hmm
já tou "věcí" myslel stav, kdy si člověk pořídí psa a pak se k němu chová jako k věci = nestará se o něj
0/0
3.8.2004 11:41

mike-š

Re:
tak při tomhle přirovnání jsem ochoten připustit i ty děcka - ke kterým se někteří naši "menšinový" spoluobčané chovají jako k věci. to je uvedení problému na rozumnou základnu - mimoch. dobře se s tebou diskutuje - patříš mezi lidi - s kterými si vyměníš 3 msg a nazírání na věc ˇ(ne nutně stanovisko či názor) se přibližují - s některými to funguje opačně. :-)
0/0
3.8.2004 11:46

iuos

hmm
díky - to mi ještě nikdo neřekl  s tebou se taky dobře kecá
0/0
3.8.2004 11:53

iuos

hmm
díky. to my tady ještě nikdo neřekl  s tebou se taky dobře kecá
0/0
3.8.2004 11:54

iuos

hmm
co to je? nejdřív se to tady neukázalo, tak jsem to naspal znova a teď jsou tady dva příspěvky  no aspoň je to zdůrazněný
0/0
3.8.2004 11:55

mike-š

Re: tapety
no mě se svého času povedlo naprat asi 6 tapet msg kterej měl tak 12-14 řádků (sekal se mi prohlížeč) a jelikož jsem byl zrovna v ráži (se mi to tak občas stává) byl to jeden z tupějších příspěvků - takže jsem byl hoooodně rád. MS IE rulez .-))))))
0/0
3.8.2004 12:04

iuos

hmm
to se mi stalo na živě.cz - sem se styděl i druhej den
0/0
3.8.2004 13:21

Kacenkin1

psa mám(labrador) a mám i malou dcerku...
a vím, že pes i děcko se musí hlídat a že obou musí být jasná pravidla hry...podle mého názoru byla chyba na obou stranách...
Na druhou stranu: Ulice jsou dnes plné zakomplexovanejch kriplů s "IN" (bojovými) "doplňky" jejich "image"....Tihle Iňáci psům nerozumí a nestarají se o ně...no a výseldky se pak dostaví.....   
 
0/0
3.8.2004 10:44





Najdete na iDNES.cz