Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus odmítl diskuzi o vládě v ČT

Prezident Václav Klaus se oproti plánům nezúčastní nedělního pořadu Otázky Václava Moravce. Oficiálně nepřijde kvůli tomu, že tou dobou ještě mohou zasedat stranická grémia a on by nerad do formování vlády zasahoval. Neoficiálně se hovoří o tom, že je prostě rozhněván.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edelweiss

Kdo se nepoucil z historie,ten si ji musi prozit znovu a znovu
Dlouhodoby nedostatek financnich prostredku v nasem state, ktery zpusobuje malou koupeschopnost obyvatelstva a jeho vysoke danove zatizeni je pricinou teto , minulych a i pristich krizi. Byl pricinou i sametoveho prevratu. Tento nedostatek take zpusobuje mafiansky styl vedeni tohoto statu jako dusledek. Politicka scena na cele s panem Klausem je jen dusledek.Nejhorsi je ,ze tady neni ani vedomi obyvatelstva, takze se porad pujde dolu po spirale ( bude se prohlubovat rozdil mezi vyspelymi zememi a nami). Jedina cesta ,jak z toho ven je radikalne omezit statni vydaje, hlavne naklady na provoz statu, zrusit mnozstvi (beztak nepotrebnych) instituci a uredniku,omezit statni zakazky.Padesaticlenny jednokomorovy parlament uplne postacuje. Bez senatu a kraju. Radikalne omezit ceske ambasady v zahranici. Stavy na ministerstvech snizit na jednu ctvrtinu. Kdo tvrdi, ze tu praci pak nelze stihnout, toho vymenit za nekoho, kdo to bude stihat. Hlavne finance a obranu.Potom zacit snizovat dane a zacit podporovat male a stredni podnikatele ( danovymi prazdninami a nechanim jich na pokoji).  Bude-li v zemi  nadale takoveto danove zatizeni a takoveto nesmyslne statni vydaje, budeme se nadale nuceni divat na prihlouple ksichty v parlamentu a na Hrade. Z takovychto politiku mame jen permanentni mezinarodni ostudu s mnoha visovymi omezenimi . Kdo necestuje a jen tady zvani, ten to videt a chapat nemuze.
0/0
1.8.2004 6:40

juton

Odmítnutí je v pořádku.
, Kdo mě z diskusí zná, ví, že rozhodně nejsem příznivcem pana prezidenta, že ho spíše nesnáším. Ale to, že odmítl diskusi v TV, to je mimo veškerou debatu jeho nezadatelné právo, takže nechápu ty urážky a slizké osočování. V celé této kauze "pád vlády a její zmrtvýchvstání" se chová solidně, slušně a politicky korektně. Takže ty nenávistné kecy jsou trapné.
0/0
31.7.2004 18:51

huhu007

Re:
nezadatelné právo odmítnout diskusi samozřejmě má, ale pouze v případě, že není ústavním činitelem. Pokud ovšem ústavním činitelem je, pak je jeho povinností veřejně vystoupit za podobných okolností. Bere totiž slušné prachy placené mimo jiné z mých daní. Takovéto odmítnutí veřejné  debaty je pouze opovrhování veřejností.
0/0
31.7.2004 18:59

juton

Re: NESOUHLASÍM!
, Kdyby se v této době této diskuse zúčastnil, sesypalo by se na něj hejno novinářů a různých jiných nemakačenků, že má býti nestranný a nestranický a podobně. Takové debaty se prezident může zúčastnit bez problémů až po jmenování vlády.
0/0
31.7.2004 19:10

free_live

Pane Klausi nenechte ze sebe delat blba
No jo, vazeni, on Klaus ma vlasni mozek. S timto mel uz drive problemy i v ODS. A kdyz jako president vidi, jake svinstvo se to zase v Ceske vlade chysta, a nemuze tomu v potstate zabranit (nebot levice do dalsich voleb je plne legitimni), tak se nemuze, jako president, vmesovat do spekulativnich diskusi. Takove diskuse si my muzeme vest na internetu, muze se pan Moravec snazit zatlacit Klause do kouta, ale to je tak vsechno.
Uvedomte si ze i socialnim demokratum je jasne, ze jako vladnouci strana skoncili, a tak se proste jeji clenove preorientovali plne na zachranu koryt. Ze z tohoto stavu nevzejde nic dobreho, vi vsichni politici, ale nikdo nema prostredky, jak tomu demokraticky zabranit. Cenu, lepe receno ucet, budou platit nasledne vsichni obcane. Klaus to dobre vi, a je ve stejne situaci, politickeho patu. Jinak to nelze nazvat. Tak proc to rozpatlavat nekde v televizi, kdyz vlada "na baterky" vydri jen chvilku. A rici pravdu narodu ceskemu "je to v pr...." to by bylo malovani certa na zed. A i kdyby socdem vlada vydrzela do dalsich voleb, tak jen uvede zemi v dalsi zmatek.
0/0
31.7.2004 12:37

Swooppy

..snad Pána Boha?
Někdy mi připadá že sem přispívají  jen lidé kteří už z principu nadávájí na vše okolo sebe,ale sami nic nedokázali a ani nespravili.Jsou to jen omezení ignoranti!!Samozřejmě až na vyjímky:)A teď k panu Klausovi.Ačkoliv si pořád myslím že pan Klaus je stále něco jako ředitel zeměkoule,přesto před ním smekám.Ať je to pramení z jeho reakce na tu nedoučenou britskou spisovatelku /zbohatlici co si myslí že může kecat do všeho/ až po sestavování naší vlády.To že p. Klaus nechce aby ve vládě zůstali jedni a ti samí lidé co ji před tím pohřbili.To nemyslím že by bylo něco špatného.Spousta zde příspívajících na osoby ve vládě nadavá,a když pan Klaus žádá změnu kabinetu,tak ti samí lidé nadávají také.Tak nevím co by si ještě přáli?
0/0
31.7.2004 9:28

huhu007

Staré animozity pana profesora
Panu profesorovi se nelíbí sestavování nové vlády. Nejvíc se tetelil, že na postech nebudou ti, jež "nemá rád" a kteří mu v minulosti "ublížili" (většinou tím, že řekli o něm pravdu). Nyní jsou místo jednoho nepřítele hned 2. Vlastnoručně muset inaugurovat svoje nepřítele do vlivných postů musí být pro narciska docela slušná mňamka. Jenom ať je rozhněván. Třeba si pro přemíru stresu pro něj přijde dřív zubatá. Pro český národ by to bylo jen dobře.
0/0
31.7.2004 7:44

Eldrb

Re:
..další blbeček ! Kolik vás tu ještě je ?
0/0
31.7.2004 9:46

celtic

Narcis
Narcis, profesor a pán světa je rozzloben! Rád by zasahoval i do sestavování vlády, ale to bohužel podle ústavy nejde, může jen novou vládu nejmenovat, ale to by byl v demokratické zemi unikát. Proto a't Narcis, ODS, KSČM,levičáci v ČSSD, NOVA si puknou vzteky!
0/0
30.7.2004 22:39

Eldrb

Re:
Jak to že nemůže ! Prohlásí že najmenovaná Grossova vláda nesplňuje jeho zadání a pověří někoho jiného. Třeba tebe , vejre. Klaus , tvoje oblíbené téma,to tě dokonale uspokojuje ! Kolikrát jsi se již ukojil ? Pitomče ! 
Jedinej unikát jsi tu ty .
0/0
30.7.2004 23:00

celtic

Re:
 funguje to! Super! Pukni si blbe!
0/0
30.7.2004 23:09

Eldrb

Re:
Já nepukám ... puknou bolševičtí socani. Já jen že tu píšeš kraviny, to za prvé a za druhé : ke Klausovi můžu mít tisíc výhrad , ale ctím ho jako presidenta země v které žiju. Navíc postupuje zcela standardně.
Máme zde jiné problémy , které občanům znepříjemňují život , Klaus je ten problém nejmenší.
0/0
30.7.2004 23:16

Vaclav Hanus

Re: ale....
...vypadalo to, ze opravdu pukas...nepuks?
0/0
31.7.2004 18:56

Bastable

Re: Klaus těch problému nadělal tak 99%
0/0
1.8.2004 14:06

Rychlý G.

Zvali jsme i prezidenta
Tak na tato slova se od Moravce těším. Dá se na tom spekulovat, klást podivné otázky a zase se o Klauze trochu otřít. Pokud si vzpomínám, tak Václav Havel do žádného podobného diskuzního pořadu nešel. Natáčelo se to v Lánech nebo na Hradě. S Dagmar pochopitelně.
0/0
30.7.2004 22:13

VM1

Já se VK nedivím
Standa prezidenta vochcal, zachoval se jako fracek, co slíbí, že vypracuje úkol na 2 stránky a místo toho napíše 2 řádky  a jde sáňkovat.  Je to "happy spratek"
0/0
30.7.2004 20:24

V.A.T.A. - Valašská tajná armáda

Re: tak tak
dacan jeden, vůbec nemaká, jen špekuluje jak ojebat profesora Naboba, to mu nemůže furt procházet, dostane rákoskou na holou ha ha ha     
0/0
30.7.2004 20:43

Eldrb

Re:
Ty nebudeš Valach.Každy Valach by tě proplesknul.
0/0
31.7.2004 9:48

1_130_202_135

Re:
No jo, to nebyla plzeňská univerzita a diplomová práce, tohle opsal celé od Špidly a prasklo to moc brzo
0/0
30.7.2004 20:45

cheos

Hmmm
Jestli ČT chce, zúčastním se místo pana Klause. Ono by to možná nebylo na škodu, zazněl-li by v TV i hlas nepolitika. V neděli mám celkem čas, jsem ochoten jej obětovat. Pište na výše uvedený e-mail.
0/0
30.7.2004 20:18

V.A.T.A. - Valašská tajná armáda

ha ha ha
nabob  jeden
0/0
30.7.2004 20:12

vafla

no a co
Já se mu nedivím. Duchaplné otázky pana Moravce každý nestráví. A o čem by měl diskutovat? Kdyby vyslovil jakýkoliv názor, bylo by to zasahování do tvorby vlády. Vláda musí dostat šanci se historicky znemožnit.
0/0
30.7.2004 19:35

1_130_202_135

Dejte už pokoj s kritikou za každou cenu
Ačkoliv to tak nevypadá - mám i já své výhrady k osobě VK, ale někteří mi připadají, že mu zazlívají i to, že si čistí ráno a večer zuby.
Proč místo takových výkřiků nepopíšete, jak "státotvorně" by se v této situaci choval třeba Havelka? Toho vzpomínáte s dojetím a láskou ("nejsme jako oni")...
0/0
30.7.2004 17:59

princ_Valnoha

Re:
Havel me v mnoha ohledech - zejmena zahranicni politice - nesedel. Jesitne chovani urazeneho ditete mu ale vlastni nebylo, pokud si vzpominam .... ze by nechaval obmenit postovni znamky, vladu, demostrativne i arch. reseni hradu..
0/0
30.7.2004 18:57

1_130_202_135

Re:
S (ne)úpravami Hradu za Havla lze široce polemizovat - ale po Husákovi se uklidit prostě muselo....
Ale mne zajímá představa havlovského scénáře našeho malého českého govt-thrilleru
0/0
30.7.2004 19:03

PavelSta

Tyhlety zprávy plné výmyslů a dohadů - to je prý ta kvalitní práce sedmé velmoci
Zprávy, které obsahují výrazy údajně, dle informací .... jsou bezvadnou hrou, kterou hraji media - a já se ptám ve prospěch koho ????
0/0
30.7.2004 17:36

radd_Prag

Re:
Vetsinou ve svuj prospech. Sledovanost a pocet ctenaru - posluchacu => zvysujici se mnozstvi reklamy...=> $$$
0/0
30.7.2004 17:43

Pluton

Hehe
..a to se pan president hneva jenom docasne, nebo se na verejnosti neukaze uz nikdy?
0/0
30.7.2004 17:34

1_130_202_135

0/0
30.7.2004 17:46

Depek

Ten náš Standa, to je kus.
, I moje mírumilovná žena a volička ČSSD ho chce vyliskat někde za rohem. To je už je Stando opravdu výkon.
0/0
30.7.2004 17:12

radd_Prag

Re:
No mam pocit ze " vyliskat" by nepotreboval jenom Gross ale spolu s nim vetsina stavajici politicke garnitury.
0/0
30.7.2004 17:39

ruleta

V titulku mate chybu
, Prezident je údajně rozzlobený podobou nové vůády '
0/0
30.7.2004 17:07

M.I.Kutuzov

IMO
Jo jo, jediný rozumný člověk je pan prezident, premiér má prázdné ruce a jen kalí vodu.
0/0
30.7.2004 16:51

Futty

Re: Ještě je rozumných...
Já si myslím, že jsme rozumní my co nechodíme k volbám! Je nás většina a na tu komedii kašlem!
0/0
30.7.2004 16:56

M.I.Kutuzov

Re:
Nevím nevím, jen jestli není chyba nevolit.
0/0
30.7.2004 17:01

Depek

Re:
, Je to chyba kamaráde. Je.
0/0
30.7.2004 17:08

M.I.Kutuzov

Re:
Já vím, jenže spoustě lidí to nevysvětlíš a to mě děsí.
0/0
30.7.2004 17:16

radd_Prag

Re:
No v tom pripade ale nechapu kdo si tedy u nas tak mocne stezuje. Pokud nejdete volit tak si pozdeji jen tezko muzete stezovat na stavajici a i budouci politicke usporadani. Situace u nas vypada tak ze vsichni si na neco stezuji, horekuji, nadavaji ale kdyz by pozdeji meli svuj nesouhlas projevit o volbach tak na to vsichni "kaslou" a radsi jedou na chatu nebo sedi doma u televize.
0/0
30.7.2004 17:12

xx

Re:
Tak proč ho jmenoval premierem ? Vždyt ho ross informoval o tom jaký má záměry....a teď si meje ruce, pokrytec jeden...
0/0
30.7.2004 17:11

Depek

Re:
, Co mu zbylo, když Gross přišel s parlamentní většinou?
0/0
30.7.2004 17:14

M.I.Kutuzov

Re:
Ne ne, on Gross říkal něco jiného než měl v ruce, teď ho v tom populistu zmatenýho pan prezident nechá pěkně vykoupat.
0/0
30.7.2004 17:15

xx

Re:
Populisti jsou oba, svazák Gross i komunista Klaus
0/0
30.7.2004 17:22

M.I.Kutuzov

Re:
Připouštím, ale Gross je větší.
0/0
30.7.2004 17:26

radd_Prag

Re:
Co mu ale taky zbyva... kdyby popsal skutecny stav veci v CR tak by mohl rovnou spachat politickou sebevrazdu.
0/0
30.7.2004 17:30

Eldrb

Re:
Když už zde pliveš jedy na Klause , v čem je podle tebe populistický ? Napiš zde nějaký příklad Klausova populismu ....
0/0
30.7.2004 17:49

1_130_202_135

Re:
Tak třeba..... tvrdil, že čeští politici by měli jezdit v českých vozech a pořídil volkswageny
0/0
30.7.2004 18:01

Eldrb

Re:
A co je Škoda ? To není Volkswagen ?
A to je populimus ?
0/0
30.7.2004 18:21

1_130_202_135

Re:
Mráz přichází z Bavor....
0/0
30.7.2004 18:24

xx

Re:
Můžu začít jeho slibem 20.000 platů....
0/0
30.7.2004 18:04

Eldrb

Re:
To nebyl slib , pouze analitický výhled...dejme tomu mýlil se.Ale vzhledem k dalšímu vývoji ,který se po tomto výroku odehrál,je otazkou zda-li to byl skutečně špatný odhad..co dál ?
0/0
30.7.2004 18:19





Najdete na iDNES.cz