Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž zbil lékařku. Nechtěl stát frontu

S otřesem mozku skončila ve středu lékařka znojemské nemocnice Věra Hauerová po útoku agresivního pacienta. Muž bez varování drobnou ženu udeřil pěstí. Pak utekl, ale vzápětí se šel udat na policii. Doktorka skončila na anesteziologickoresuscitačním oddělení. Léčit se bude nejméně dva týdny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Virtuální nezaměstnanost,
kdy každý nemůže vydělávat jako Karel  G., kdy pracují  v řadě oborů namnoze jen cizinci, je skutečně ponižující. To čekání u lékaře ponižení ještě zesiluje.
Už už by měl stát vyplácet odškodné za občanství v této zemi. nefunguje psychiatrie, lidé se musí léčit primitivně lihem jako na ukrajině...nesnáz bude hlouběji, znehodnocení lidí i příležitostí, koženo-železný proces, granát navíc použitý amatérem pod jeepem to nenapraví, možná změna na postu ministra kultivovanosti, ale to si je¨ště počkáme, klíčové ministerstvo je stabilní, stojí na něm národ i stát.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
1.8.2004 18:45

Vladce

:(
lékařku velice lituji, ten "pacient" by rozhodně zasloužil přísně potrestat.
Ale měli by něco dělat i těmi ordinacemi, já osobně mám negativní zkušenosti hlavně s pohotovostí. Naposledy jsem tam dosti ztuha došel s teplotou 38, hodinu jsem čekal, pak teprve přišla odkudsi paní doktorka, a pak další slabá hodinka a půl, než jsem přišel na řadu  fakt super
0/0
30.7.2004 19:07

Jen Aby

Zamyslete se nad příčinou
a ne jen nad následky. Předesílám, že jsem odpůrcem jakéhokoli násilí a že si vůbec nedovolím hodnotit tento konkrétní případ, protože jsem u toho nebyl.
Nicméně si troufám říct obecně, že NĚKTEŘÍ lékaři - a není jich málo - vůbec ani netuší, co je to čas pacienta, a s pacienty zacházejí jako s dětmi v mateřské školce. Když je v ordinaci napsáno, že mají ordinují od 8 do 14 hod, většinou je lékař naštván, když nepřijdete v 8 hod a jako blbec čekáte mininálně do 11 hod s davem. Jen výjimečně se využívá objednávání na určitou hodinu. To samé platí v nemocnicích při vyřizování dokladů /pro pojišťovnu apod./ - musíte se probít davem, pak dát sestře nebo lékaři do ruky vše, co k tomu máte a jenom doufat, že nezapomenou vyřídit to, co si od Vás vzali .. bez potvrzení, bez dovolání v případě ztáty dokladů apod.
0/0
30.7.2004 14:10

j@ck

Re:
at uz byla pricina jakakoliv, tak zpusob, jakym to resil tento gentleman je naprosto neprimereny a nechapu, jak to vubec muze nekdo obhajovat (zmlatit zenskou?!!!). ta chyba mozna neni jenom v lekarich, ale i v pacientech (kteri ocekavaji vsechno zadarmo) a v celem nasem socialnim systemu. az bude lekarska pece sluzba jako cokoliv jineho, za kterou si kazdy bude platit, tak se zmeni i pristup lekaru. a pokud ti situace v ordinacich pripadaji zle, tak ver ze z druheho pohledu to taky neni nic moc. ti lide v ordinace jsou pro tebe soucastky na pasu, ktere opravujes a soustredis se na to, abys neudelal nejakou chybu a nemas chut se probirat jejich pocitama. je velice tezke byt kazdy den usmevavy, prijemny, chapajici a pri tom se jeste soustredit na svou praci, kdyz ti tam za dopoledne prijde stovka lidi. kdo nekdy delal s lidma, tak to asi pochopi.
0/0
30.7.2004 14:48

Tonda Brno

Re:
Ať jsou lékaři jakýkoliv, rozbít někomu hubu přece není řešení. Příčina je někde úplně jinde.
0/0
30.7.2004 15:32

J-ana

Re:
Je neoddiskutovatelné, že to co provedl ten člověk, je naprosto odsouzeníhodné, ať měl motiv jakýkoli.
Ovšem mám podobné nepříjemné zkušenostis tím, co zde bylo nastíněno. Já chápu, že když je lékař odvolán kupř. k akutní operaci, tak člověk s vymknutým kotníkem  prostě musí počkat. Na druhou stranu je nepřípustné aby před pacienty dostal přednost třeba dealer léků .... Mám zubaře, ktreý mě dokáže objednat na minutu a vezme-li mne o 5 minut pozdě, omlouvá se (a to netuší, zda mě bude 5 minut jen kontrolovat nebo vrtat ...) prostě když se chce, tak to jde. Nechápu, proč by podobý systém nemohl fungovat u obvodních lékařů ...aspoň by člověk po 2 hodinách  v čekárně nechytl ještě nějakou chorobu navíc ...
 
0/0
5.8.2004 13:27

Tonda Brno

A vy se divíte?
Vždyt televize a zvlášť NOVA nás tím krmí každý den. Pak takový blb, kterému zakrněl mozek zato mu narostly svaly, si z toho vezme příklad a zkusí to taky. Při své blbosti mu nedojde, že pro film jsou všechny údery jen nahrané a za další, kdyby někdo opravdu dostal takovou ránu jako ve filmu, tak většinou už nebude schopen pokračovat v pranici, to ale blbovi nedojde. Já bych takové programy zakázal, ale to asi nejde, tak je alespoň nějak omezit časově a % vysílacího času, jako reklamu.
0/0
30.7.2004 13:50

frazo

fast
mike tyson - hrbitov
0/0
30.7.2004 12:59

Cert_Bertik

Že zrovna lékařku
Před časem tu byl příspěvek o napadení lékařky pražské záchranné služby,nyní o lékařce,kterou napadne pacinet,kterýc nechtěl čekat. Psal jsem na začátku diskuze,takže nyní jsem přečetl všechny příspěvky a chtěl bych reagovat. Nedokážu pochopit člověka,který napadne ženu. Pokud by se mi nelíbilo, že čekám v ordinaci,mám již dnes volbu lékaře,tak bych to řešil takto. A pokud jsem z úrazem či akutním stavem v nemocnici večer či v sobotu a neděli,musím si uvědomit,že na oddělení slouží jeden až dva lékaři a deset minut přede mnou mohla záchranka přivést pacienta,který je např. na operačním sále. Pokud jsem však agresivní hovado,začnu místo mozku používat pěsti a pokud jsem zbabělé agresivní hovado,tak si k tomu vyberu ženu,protože u muže bych mohl dopadnout špatně.
0/0
30.7.2004 11:08

herulinka

Re:
Můj nevlastní bratr je taky takový zbabělý agresivní hovado, ale dokud kopal jen do dveří v domě nebo od auta, tak to šlo. Horší to bylo, když dal pěstí mně. V ten okamžik jsem prokoukla a odstěhovala se. Bohužel, moje - nebo vlastně naše - máma pořád jen "Vašek, Vašek, Vašek," kdykoli přijedu, pořád o něm musím poslouchat. Jako by se nic nestalo, a to u toho byla. Pamatuju, jak řval a nadával i jí, takovejhle by se asi neměl normálně pohybovat mezi lidma. A upozorňuju, že do tý doby jsem ho měla ráda, skoro ho zbožňovala.
0/0
30.7.2004 19:45

Cert_Bertik

Re:
Co k tomu dodat ? Mužský který začne mlátit ženskou je něco hrozivého. Jiný termín než zbabělé agresivní hovado pro něj nemám. A i v případě sporu se ženou, jakmile toto provede,vše prohrál. Nechápu tento stupeň agresivity,která poslední dobou roste. No a mámy.? Mámy odpouštějí vždy a doufají,že se jedná jen o drobnou kosmetickou vadu. Ony už jiné nebudou. Ale na to syn příjde,až když mu odejde
0/0
30.7.2004 20:02

herulinka

Re:
No moje máma už mohla za ty leta pochopit, že to není jen drobná vada, protože co já vím, tak s ním byly problémy pořád, ve škole, učňák nedochodil, párkrát byl zavřenej...to by musel vidět i slepej. Jenže ona se možná bojí, že jí zapálí barák, zmlátí, či co já vím, tak radši mlčí...nebo je to možná jinak, každopádně to stojí za prd.
0/0
31.7.2004 12:55

Cert_Bertik

Re:
Mámy jsou slepé. Nevidí,nebo odmítají vidět chyby svých dětí a snaží se na nich vidět jen to hezké. Bohužel,to dítě na to obvykle příjde až po její smrti
0/0
31.7.2004 13:08

herulinka

Re:
Máš pravdu. Můj skorobratr na to ale asi nikdy nepřijde. Teda, všechno je možné, ale já o tom dost pochybuju. Je to zabedněnec.
0/0
31.7.2004 13:59

Cert_Bertik

Re:
Těžko říct. Já přišel o mámu asi před 18 lety a asi nikdy jsem si to dříve neuvědomoval. Ale během těch 18.let na to myslím dost často. Takže i u něj může dojít ke změně. K prospěchu jeho i ostatních.
0/0
31.7.2004 14:11

herulinka

Re:
Jo, nedá se to vyloučit. Ale můj názor je, že je nenapravitelný. No nic, třeba jednou uvidíme. A bude to smutný.
0/0
31.7.2004 14:18

Cert_Bertik

Re:
Musíte doufat. Zažil jsem to již několikrát,že si skutečně egoistický agresivní jedinec v některém momentu uvědomí nesmyslnost svého jednání. Mnohdy bohužel pozdě. Přeji Tobě i Tvému skorobratrovi,aby to bylo za pět minut dvanáct a ne pět minut po dvanácté.
0/0
31.7.2004 14:38

OKEJ

Ach jo
 
To neni chyba lidi, ze roste pocet nasilnych cinu. Uvedomte si uz konecne, ze at se jedna o cokoliv, vzdy je to chyba spatnych systemu v kterych lide museji zit. Chyba spatneho sveta.....Dneska je trendem ekonomicky rust ze? Kdo je silnejsi (USA) je take automaticky lepsi a vsichni ostatni chteji byt taky takovy. ALE, co system? co to ostatni? Proc je tolik lidi ve veznici? Proc se rozhoduji delat to, co delaji...trestne ciny? Skonci jednou ve veznici kazdy z nas? a proc?
PROTOZE TENHLE SVET funguje jen na neco a z povzdali. Je to celosvetove jeden velky nefungujici system, snazici se pouze o prezity a doufajici, ze lide uveri....tem vyssim, tem nahore.
Zatim se jim dari
0/0
30.7.2004 10:55

Pan_Ptakopysk

Je to vážný
Pán s krvavými pahýly namísto rukou a nohou po hodině čekání na pohotovosti říká sestře: "Nemohla by mě paní doktorka vzít přednostně? Tramvaják říkal že to bude asi vážný."
0/0
30.7.2004 10:35

tinsel

Násilí je hnus - ale nejhorší je to utajené, o kterém se dozvíme, až když se stane průser!
 
Hrozné je, když se navzájem šikanují  inteligentní lidé. Zaprvé - nikdo z okolí to dlouhou dobu vůbec nezjistí - většinou,až poté, kdy to najednou "praskne", zadruhé - každý od toho raději dává ruce pryč - a pak to dopadne
http://www.kudlanka.cz/56143_item.html - taky asi neřešitelný...
0/0
30.7.2004 8:54

M.I.Kutuzov

Re:
Málo sexu. Ať holka přidá a má po problému.
0/0
30.7.2004 9:14

silikonka

Re: Děsný.
Tohle je svým způsobem opravdu neřešitelný, protože v takové míře a takovém "zastarání" problému od toho dá každej ruce raději pryč
Nejspíš to dopadne vraždou a sebevraždou
0/0
30.7.2004 11:05

leonel

Re:
Máte pravdu, ale nikdo to nechce brát vážně!!!
0/0
30.7.2004 17:04

Bajeasar

Toho chlapa chápu...
Než se totiž doktorka vykecá se všema důchodcema, co si tam choději povykládat, mohl by tam chcápnout... Zkrátka proti tomu, co tam tyhle davy dělají, má i zaražená tříska produktivního člověka přednost!
0/0
30.7.2004 8:42

jack24

Re:
1. Asi by neumřel,když měl dost síly udeřit a utéct
2. Na ženu si troufnul,to je fakt hrdina,chtěl bych vidět kdyby to byl slušně narostlý lékař
3. V důchodu se budeme chovat stejně-vykecávat se u doktorů...
0/0
30.7.2004 10:39

dasha22

Re:
Taky jednoun nebudete v produktivnim veku a doufam,ze vam vase slova nekdo jednou pripomene,nejlip vase dite nebo lekar,aby jste vedel jakou hloupost rikate!!! !!!!!!!!!!!!!!Muz uhodil zenu k tomu lekarku a vy ho chapete ???????Nase spolecnost zacina byt oprevdu pokrivena!!Ale ne stale doufam ,ze je to jen par jedincu ...vy a vam podobni...produktivnimu veku zdar
0/0
30.7.2004 12:15

krop

úříklad
Je pravda, že pokud tě nechaj čekat třeba hocku na vyšetření a pak kolem tebe projde doktor s kolegou a baví se o tom co si vlastně na tom obědě dají, dopálí to každýho. Za všecko dávám mojí osobní historku.
Došel sem zranění, kdy sem po dvou dnech doma chcal krev a tak sem se rozhodl, že si na to nechám něco npsat u obvoďáka. tomu akorát vstaly vlasy na hlavě a volal sanitu. Když mne dovezli na úrazovku Ponávka-Brno, celej humbuk ustal. Vedle mne histerická matka a dvě hodiny čekání. To už sem nevydržel ani já a vyslal matku rekognoskovat terén. Vrátila se s tím, že MUDr. vodešel před 10 min. na voběd. A to MOC dobře věděl že tam ležím jak trotl a čekám až se vyprdí. Kdybych mohl taky sem mu ji tenkrát natáh.
0/0
30.7.2004 8:17

M.I.Kutuzov

Re:
Kdybys nedělal kraviny k žádnému zranění bys nedošel.
0/0
30.7.2004 8:26

cheeze

Re:
Co máš na mysli?
0/0
30.7.2004 8:33

M.I.Kutuzov

Re:
To nechám na fantazii čtenářů, raději
0/0
30.7.2004 8:42

zlý fořt Emil

Re:
Když to bylo tak vážné, měl jsi jít k doktorovi hned ... dva dny to necháš a pak vyrváváš kvůli hodinám. Kdyby tě ošetřoval nervózní a hladový doktor, tak budeš pískat taky ... Jinak mě fascinují individua s postojem ".. sem po dvou dnech doma chcal krev a tak sem se rozhodl, že si na to nechám něco napsat u obvoďáka ..." - k tomu nemám slov ...
0/0
30.7.2004 8:34

cheeze

Re:
Lidi jsou různý. Když sem byl na civilce, tak tam přišel chlápek s ovázanou rukou a že prej už ho druhej den bolí, ať se na to doktor mrkne. Po sundání obvazu na nás zírala špička kosti trčící z kůže ven! Prostě pohodář  
0/0
30.7.2004 8:50

unknown2

Re: :-))))))))))))))) tobě se člověk prostě nemůže nesmát!
Dva dny jsi seděl doma, čučel na telku, chcal krev a pak si jdeš za obvoďákem, aby ti na to něco napsal?!!! :-)))))) Co asi, celaskon????? :-))))))) (Bože, tak na něm jsi se fakt vyřádil) Chlape, ty buď rád, že tě obvoďák poslal na urologii. Nedivil bych se, kdyby tě poslal na psychiatrii a rovnou na uzavřený a tu maličkost s krví v moči řešili jen tak okrajově. A ono to asi nebylo nijak akutní, když ti to dva dny nevadilo a pak jsi si došel za obvoďákem. Kdyby měl doktor přerušovat oběd kvůli každý zanícený záděře, tak se nenají nikdy. Toho doktora chápu, což se rozhodně nedá říct o tobě.
0/0
30.7.2004 9:29

Slunečník

Re:
, Na Ponávce jsem byl nedávno a bylo to opravdu strašný. /Ta sestra co tam byla - zbyla, od tam neutekla asi pouze proto, že by ji jinde nechtěli ani zadarmo./ Rozhodně ale ta rána měla patřit spíš těm, kteří mohou za současné poměry ve zdravotnictví, než té sestřa.
0/0
30.7.2004 18:56

krop

Re:
ste vsichni volove :) Je to uz par let zpatky a tenkrat sem nevedel nic vo ledvinach a vubec medicine. Dneska by se to jaksi nestalo.
0/0
31.7.2004 8:49

krop

no to...
..., že skončí paní doktorka po ráně pěstí na ARU je fakt věc podivná. Ale nechme bejt. Toho clápka sme neviděli. Mohl to bejt třeba nějakej pořez. Ikdyž je to podle mne fakt "kapitální békovina".
Druhá věc, která mne zaráží je trochu obecnější. Násilníků přibývá a trestat se musí. Ale proč každej napadenej bývá v léčení vždy minimálně 2 týdny? Nebude to třeba tím, že pokud by bylo potřeba, lze na základě 2 týdení neschopnosti změnit vkalifikaci činu? Myslíte si, že to je ten právnej postup?
Jo mimochodem, aby měla něco s krční páteří by se ji ta hlava votočit snad dokola. A tomu teda říkám KO.
0/0
30.7.2004 8:06

cheeze

Re:
Na změnu klasifikace stačí 7 dnů.
0/0
30.7.2004 8:29

cheeze

Re:
Ach jo, ta škola, samozřejmě kvalifikace.
0/0
30.7.2004 8:32

Atheist10

Re:
vis o tom kulovy a akorat blbe krafas o nejakejch svejch domnenkach....takovy mam fakt nejradsi :-/
0/0
30.7.2004 8:38

Hufo

co je na tom divnýho?
není problém jednou ránou na správný místo poslat člověka do špitálu, navíc když tu ránu nečekáš a nebráníš se.
0/0
30.7.2004 9:13

mizuno

Re:
krční páteř se ti  hejbne i při nárazu, máš pak trochu zablokovanej krk, letos sem to zažil pa pádu na kole. A jesli 80kilovej chlap trefi 50kilovou ženskou, tak je to musí být pořádná šlupka. Hajzl jeden.
0/0
30.7.2004 12:46

scaty

to si chodí doktoři lehnou po jedné ráně pěstí na ÁRO?
no to potom nemůže naše zdravotnictví vypdat jinak než vypadá?
0/0
30.7.2004 6:41

Jirka Š. Svejkovský

Re:
Nech si jednu vrazit, uvidíme, kde skončíš, ty hrdino.
0/0
30.7.2004 7:28

vandor

Re:
...   doufám, že rovnou na kerchově   ...  
0/0
30.7.2004 8:08

scaty

Re:
na ÁRO se vozí lidi po resustitaci nebo v bezvědomí, tak ať IDNES nebalamutí, jestli to nevíte, nebo jste  tam bohudík za nikým z příbuzných nemuseli docházet tak soráč
0/0
30.7.2004 9:13

Atheist10

Re:
ty ses ale pablb :-/
0/0
30.7.2004 7:40

Raskenak

Re:
Chlap sto kilo, ženská padesát. Ty máš 80kilo prasečí váhy, takže pozvu Mike Tysonu, jednu ti ubalí a půjdeš rovnou do penálu.
0/0
30.7.2004 7:59

rewell

Re:
bílá mafie se vždy svého  kolegy zastane, i kdyby to byl Mengele.
0/0
30.7.2004 8:17

cheeze

Re:
Ty seš určitě jeden z těch co nadávaj na policisty, teď na bílou mafii, ale o tom že nám vaše oranžová mafie u který pracuješ už tejden nevyvezla popelnice o tom nemluvíš
0/0
30.7.2004 8:26

Radek B.

Re:
Nechci tady řešit následky jedné rány pěstí a jestli byl nebo nebyl vhodný převoz té lékařky na ARO, ale mě kdyby takhle někdo schválně a bezdůvodně napadl, tak své zranění zveličím tak, aby ten dotyčný měl z toho co největší malér.
0/0
30.7.2004 10:06





Najdete na iDNES.cz