Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát varoval před protidrogovou kampaní

Státní úřady, které se zabývají bojem proti drogám, upozorňují na akci, která podle nich nemá s bojem s drogami nic společného, ačkoli se tak tváří. Kritiku zaměřili na projekt "Řekni NE drogám, řekni ANO životu". Akce prý slouží spíše k získávání nových členů scientologické církve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krop

hahá
tak tomu říkám nábor
to zas bude lumpů.
0/0
28.7.2004 16:31

Adyn

Re:
Z meho pohledu lide kteri se stanou temi scientology mebo jak se to jmenuje jsou pro mne prijatelnejsi nez lide zavisli na drogach......a je mi uplne jedno co hlasaji kdyz budou zit slusny zivot ...
 
 
0/0
29.7.2004 8:54

PzH

Starej dobrej Ron
Starej dobrej Ron Hubbard si slehal opium (medicina Sherlocka Holmese tomu rikal), takze jeho otroci - Ronboti musi o fetu neco vedet, no ne? Takze nevahat, fetaci a jit se saunovat, ocistovat. OTcka jiz cekaji a vas track ma spoustu reaktivnich udalosti, ktere musi byt vyhandlovany!
0/0
28.7.2004 15:43

blba-holka

reflex
o tomhle uz psal jxd v reflexu
0/0
28.7.2004 13:59

AlienDUDE

Re:
0/0
28.7.2004 20:51

trotlX

uf-uf
i kdybych vykouril vsechnu marihuanu sveta, tak to nemuze takova sila jako scientologicky brainwashing.
0/0
28.7.2004 12:14

OldFaker

ŽE BY....sakra...
0/0
28.7.2004 11:22

OldFaker

Žeby dostal tento stát rozum....
...takže můžeme očekávat, že nás Kalousek upozorní, že sice mluví o průhledných tocích peněz, ale myslí tím zahalit toky do neproniknutelné mlhy...a Gros nám řekne, že mluví o akceschopné vládě, ale myslí tím, že se musí udělat akce na jejich doživotní zabezpečení....Tak tomu fandím....
0/0
28.7.2004 11:21

w-l-l-k

KONEČNĚ !!!
Je úžasný, žë se konečně vzedmula vlna odporu proti téhle šílené kampani, kterou jsem zažil na vlatní oči. Dětí s vymytými mozky, které rozdávali materiály mi bylo upřímně líto. Je pozoruhodný, jakou drzost má organizace, jejíž podstata spočívá v psychické návykovosti, devastující lidi nesrovnatelně hůř než měkké drogy , proti kterým je zaměřena. Už dlouho jsem neviděl tolik lží a manipulujících polopravd v jednom textu, jako v materiálu, co jsem od nich dostal. Domnívám se, že by to mohlo být i na trestní oznámení za šíření poplašné zprávy :) Je typické, že odkaz na jejich stránku se zmíněnou kampaní nefunguje (ostatně, jsou to zkušený manipulátoři) ... zkuste sami, třeba se časem zase rozjede http://www.scientologie.cz/rekninedrogam/
Zajímavej komentář je v Reflexu, hádejte od koho ...http://www.reflex.cz/Clanek28381.htm
Pro případný zájemce - ta sebranka sídlí tady, ale bacha, opatrně, pro tyhle platí trojnásobně soukupovské ... "jenom si šáhneš a už Tě mají"... tenhle mem je totiž ohavně infekční ..  http://www.scientologie.cz/tisk/
Najdete tam i roztomile pohoršenou reakci těchhle lidí nad kritikou, která je sekla přes dlouhý prsty ... Ale jsou to profíci, všechna čest, za takovouhle náborovou kampaň by se nemusel stydět ani Goebbels
 
0/0
28.7.2004 10:15

Mr. Talpo

moto
mrtvej feťák je ten, který s drogami doopravdy skončil, sláva mu
0/0
28.7.2004 10:05

gotoit

rozum
nefetovat je normální - a nehulit. Státu vadí že to co by měl dělat on dělá někdo jiný - a lépe
0/0
28.7.2004 9:35

MeowMan

Re:
V jakém smyslu "normální"?
Prakticky všechny lidské kultury "fetovaly" - na našem území např halucinogenní houby, řekové lotosové květy máčené ve víně, v asii opium, marihuana, nyní celosvětově alkohol, nikotib, kofein.
Exoty jako bylo USA v časech prohibice se moc nevyskytují, ale i tam se vesele fetoval nikotin a kofein.
Takže co je vlastně normální?
0/0
28.7.2004 9:39

w-l-l-k

Re: HAHAHA
Omyl, podle statistik je normální fetovat a hulit, milej rozume :) Takže smůla
Jo lépe, jo? Jako že by měl propagovat ujetý lži a scientologům posílat nový ovcena běžícím pásu? No, náš stát je pěknej husí dvorek, ale tak špatně na tom zase nejni
0/0
28.7.2004 10:18

trotlX

Re:
Je otazka, co je "fetovat" a co je "normalni"? Driv se fetovalo kofein v kafi, az se to po letech stalo bezne. Je ale to, co je bezne normalni? Droga je definovana jako latka zpusobujici navyk. Vase telo si zvykne na prisun urciteho typu latky a psychika si zvykne na urcity chemicky stav v mozku, ktery posleze vyzaduje a bouri se pri jeho nedostatku. Je prokazano, ze lide, kteri prestanou jist cervene maso upadaji casteji do depresi a jejich chovani vykazuje abstinencni priznaky. Je tedy cervene maso droga? Samozrejme, ze mira navykovosti je u ruznych typu latek odlisna. Treba heroin se chova tak, ze nahradi v tele celou radu chemickych procesu. Pri jeho vysazeni pacient po dlouhodobe konzumaci pacient umira, protoze jeho telo jiz neni schopne znovu produkovat puvodni, zivotne dulezite latky - od toho je rizene "fetovani" - metadonova lecba. Navykove jsou i vsechni ritualy. Zkuste jist kazdy vecer v osm hodin rajce po dobu jednoho roku. Pak ho vysadte, za par dni polezete po strope z toho, jakou dostanete v osm hodin chut na rajce.
0/0
28.7.2004 12:24

Adyn

Re:
Jo a ses po tom rajceti vzdycky sjetej??
0/0
29.7.2004 8:46

kodlik

Církve by měly být potírány stejně jako drogy, jde o podobné vymívání mozků!
0/0
28.7.2004 9:26

Mr. Talpo

Re:
pravdu díš, jediná dobrá věc za vlády rudé smečky bylo to, že se většina lidí zbavila náboženských krávovin, ale tobylo také jediné plus
0/0
28.7.2004 10:01

kiskim

Re:
Pravda pravda a ti co zbyli jsou nebezpecni jelikoz jsou velmi lehce manipulovatelni!!!
0/0
28.7.2004 11:01

Banjo66

Re:
Jo, to jo. Takže podle statistik jsou nejmíň manipulovatelní obyvatelé Kuby, obou Korejí, Číny a Česka. Za komunistů byli nejmíň manipulovatelní Albánci, tam byl za víru v Boha provaz. Všichni ostatní jsou výrazně manipulovatelnější.
0/0
28.7.2004 12:00

josemb

Re:
Co dodat, snad jen
0/0
28.7.2004 11:04

OldFaker

NO TAK!
vymÝvání...jinak je to pravda!
0/0
28.7.2004 11:16

MeowMan

Scientologové
Ze článku jsem vůbec nepochopil, proti kterým drogám je vlastně tato kampaň zaměřena!
 
Proti tvrdým? alkoholu a heroinu?
Nebo nelegálním? tráva, koks, amfetaminy?
Proti stimulantům? koks, amf., kofein?
Proti nejnávykovějším? nikotin, opiáty?
 
Nebo prostě proti všem?
Ale asi to asi není chyba článku, neví to totiž ani autoři kampaně! 
0/0
28.7.2004 8:47

trotlX

Re:
to neni dulezity. Dulezity bylo dostat lidi na meeting a tam do nich zacit hustit: "Citite se v zivote opravdu stastni? Myslite si, ze nemuzete zit lip? Mate pocit, ze jste v zamestanani nedoceneni? Citite se nekdy opusteni v plne mistnosi lidi? Utapite problemy v alkoholu nebo drogach? Zavolejte na 0800 118 843 a prevedte svuj majetek na nasi cirkev a zarucene se vam ulevi. Nasi zkuseni skolitele vam ze zivota udelaji takovy mindrak, ze ho budete muset pohrbit tak hluboko, ze o ne ani nebudete vedet a bude poslusny kolecko v nasem cirkevni stroji, aby se Ron Hubbard a jeho kamaradi meli dobre. Aaaaamen.."
0/0
28.7.2004 12:31

m-p-k-

Pámbíčkáři proti drogám?
Mám lepší nápad:
"Skinheadi, ti nefetujou, z těch si chlapče příklad ber, bez stříkačky ruku v ruce, za život bez drog se per!"
(orlík)
0/0
28.7.2004 8:29

MILK_cz

Re:
jojo pokrytectvi je krasna vlastnost plešek....
0/0
28.7.2004 10:26

Rachetik

Re:
Jo jo
0/0
28.7.2004 10:36

m-p-k-

Re:
Taky, stejně jako pámbíčkářů.
0/0
28.7.2004 14:09

jirka04

Jasně!
     Podobné sekty se vyskytovali, vyskytují a vyskytovat budou. Záleží jenom na obsahu mozkovny každého z nás, jak s nimi naložíme. Na to stát určitě nepotřebujeme! A s vírou skutečně mají společného jen víru v moc peněz. Ale pozor, dobře zakamlufovanou!
0/0
27.7.2004 23:01

jirka04

Re:
Fajnšmekři češtiny prominou. Sekty se vyskytovaly!
0/0
27.7.2004 23:02

xenofob_rasista_fasista_zumpa

to radeji
budu kazdej den zkourenej nez ty prasata
0/0
27.7.2004 22:08

RidicTatry815

To je neuveritelne
jake picoviny se daji delat ve jmenu Bozim
0/0
27.7.2004 21:24

CDROM

Pozor na "ŠKOLENÍ"
Různé s.r.o. popř. veřejně prospěšné společnosti pořádají různá obvykle komunikační školení, na která často nic netušící zaměstnavatelé posílají svoje zaměstnance. Názvy těchto školení i jejich obsah jsou na první pohled akceptovatelné, např. "Využívám plně svůj obchodní potenciál?" "Neuvěřitelný seminář o prodeji" "Motivační seminář pro vedoucí pracovníky" atp.  Pozor tedy na "firmy" typu Business Success spol. s r.o., Hubbartova akademie atp. Je dobré vědět kdo Vám školí lidi !!!!
0/0
27.7.2004 17:53

Modráček

Bacha na Travoltu!
Travolta se svou starou ke scientologům také patří. Vzpomínám si, jak jsem jednou četl výrok Ronalda Hubbarda, zakladatele scientologické církve: "Nejlepší způsob, jak vydělat peníze, je založit vlastní církev." Taky jste se setkali s náhončími Dianetického centra, kteří vám nabízeli test osobnosti? Znáte to, první test zdarma, druhý za stovky, třetí za tisíce a už vás mají! Kdepak, občas je paternalistická role státu nezastupitelná.     
0/0
27.7.2004 17:26

petrik007

Vim jak na to
Po dlouhém přemýšlení jsem řekl NE scientologům a řekl ANO drogám. Jsem velmi spokojený se svým rozhodnutím.
0/0
27.7.2004 17:03

kruci_sakra

Re:
Asi tak..
Zajímavé je ,že především blbečci co kladou rovnítko mezi droga=kriminalita a mají podobně zjednodušené vidění světa ,jsou na nejlepší cestě spadnout do žumpy nějaké sekty.
Takže pokud někdo hledá nějaké nové "zážitky" apod.,tak mu doporučuji si dvakrát do měsíce něčeho zobnout než si nechávat tlouct hřeby do hlavy od podobvných mamrdů jako jsou scientologové.
Pokud totiž někdo skončí na 3 dávkách heráku denně,tak mohl zrovna tak skončit v nějaké sektě.To znamené,že je debil a může si za svůj posraný život sám.
0/0
27.7.2004 18:16

ickis

Re:
Oba predchozi prispevky jsou stopro pravda :) podepisuji v plnem rozsahu :D Myslim, ze by vsichni panbickari udelali vubec nejlip, kdyby se prestali montovat do veci, kterejm nerozumi, a starali se sami o sebe ;p Uplne nejvice me vytaci, jak furt cirkev chce po statu nejake penize a vraceni majetku - uz vidim jak by s nim nalozili - vyrobili nejaky bezva letacek, jak jsou drogy a antikoncepce spatne a jak se mame vratit do luna cirkve (tjuftajxl)...
0/0
28.7.2004 7:44

Mr. Talpo

Re:
tak doufám že z mého zravotního pojištění ti nebudeme za pár let platit léčbu a léky  mám takový heslo jo:
mrtvej feťák je ten, který s drogami doopravdy skončil, sláva mu
0/0
28.7.2004 10:04

Obracec_kalendare

Jako ovce
Je smutný,že se nechaj lidi takhle oblbovat, a je jedno jesli ve jménu zelenýho mimozemštana,nebo ve jménu postavičky s hřeby v končetinách...............
0/0
27.7.2004 17:01

Ulrich

Re:
Nezlobte se, ale scientologie nemá s Ježíšem Kristem a křesťanstvím naprosto nic společného. Slovo církev ( zkomolenina řeckého pojmu kyriaké ecclesia, tzn. doslova Pánovo shromáždění ) patří pouze do křesťanství a jeho používání ve vztahu k jiným nábožënstvím je zavádějící. Navíc scientologie ani náboženstvím není. S pojmy Bůh a víra se v ní vůbec nepracuje. Jedná se o kolosální podvod. Představitelé scientologické organizace se vám snaží namluvit, že trpíte psychickými defekty. Jakmile jim uvěříte, začnou vám nabízet velmi drahé kurzy psychického sebezdokonalení. Na kurzech pochopitelně nikdy ničeho nedosáhnete. Organizátorům jde jen o to, aby z vás dostali peníze.
0/0
27.7.2004 17:27

rodajz

Re:
pro mne, jako neznaboha je to vsechno jedna pakaz. Proste vyplachování mozku.
0/0
27.7.2004 17:37

Ulrich

Re:
Jen jestli nemáte vy mozek vypláchnutý od nějakých neznabohů, kteří se vám věnovali v dětství.......... Inteligentní člověk prověřuje vše a o všem pochybuje. To se týká jak náboženství tak i ateismu.
0/0
27.7.2004 17:51

rodajz

Re:
je to mozne a nepopiram to, ale proc vám mám prispivat ze svich penez, ktere by mohli pomoct treba detem v domovech?
0/0
27.7.2004 18:00

ktv

Re:
a to je presne jak to nefunguje - jakoze ja ti "pomuzu pochybovat" a reknu ti "jak mas pochybovat" a behem toho te navedu abys veril cemu verim ja - to je prece hrozny ... to sou praktiky jak od jehovistu!
0/0
27.7.2004 18:32

J.F.M.

Re:
Stejně, jako se scientologové snaží člověku namluvit, že má psychické problémy, křesťané vám tvrdí, že nechovat podle křesťanských měřítek je hříšné, za což má následovat po smrti trest v podobě zatracení, v opačném případě má následovat posmrtný život v blaženosti. Dokonce je podle křesťanských církví po narození každý postižen řekněme "dědičným" hříchem, kterého se lze zbavit křestem, který ovšem předpokládá také přijetí křesťanství. Takže prakticky se jedná u scientologů i křesťanů o stejný mecghanismus, kterým se snaží ovládat lidi.
0/0
27.7.2004 18:59

jardahorak

Re:
"...kterého se lze zbavit křestem..." No to si pis, ze te ceka vecne zatraceni. Uz za tu cestinu by sis zaslouzil strasna muka. Kdyz uz tak zbavit se KŘTEM... :-/
0/0
27.7.2004 19:16

80E-seven

Re:
jestli on nemyslí chřest s máslovou omáčkou
0/0
27.7.2004 19:24

Modráček

Re:
Máš na mysli českého ufonka, inženýra Bendu? Možná to teď někde dělají s Aštarem. 
0/0
27.7.2004 17:28

rodajz

presne
a taky by mel stat zrusit vsechny ostatni cirkve. Vcetne tech posahanych krestanu . Nevim proc se jim cpe tolik penez a jeste maji malo, kdyz chudaci musi vybirat na kostel
0/0
27.7.2004 16:58

Abitur

Re:
cirkve rad nemam, ale co udelat s temi blouznivci, kteri diky nim maji smysl zivota? Nacpat je do kompostu? :)
0/0
27.7.2004 17:00





Najdete na iDNES.cz