Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koalice vyřešila priority, ministry hledá

Lídři koaličních stran se během jednání shodli na devíti prioritách nové vlády. Chtějí se zasadit o růst vzdělanosti, bojovat s korupcí nebo bránit zemi před terorismem. Předsedové ČSSD, KDU-ČSL a US-DEU se ale ještě nedokázali dohodnout na složení kabinetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pongo

Představené vládní priority...
- rozvoj a ochrana národních zájmů - tak nějak nevím, že by se zrovna o tohle socdem se svými přívěsky starali. Naopak, když se ODS snažila upozorňovat na naše národní zájmy v souvislosti s €Uústavou, socdem je ihned obvinila z populismu a nacionalismu.
- zajištění bezpečnosti a boj s terorismem - Pokud bude bezpečnost pokračovat stejným tempem jako doposud, pak se dočkáme 1% objasněných případů a 99% odposlechů. Ohledně terorismu nás přeci neustále Gross ujišťuje že naší zemi nic nehrozí, my jsme ti hodní narozdíl od USA...
- urychlení hospodářského růstu - Růst se přeci nejvíce zrychlí tím, že se zlikvidují drobní živnostníci, kteří si půjdou stoupnout na pracák, daňovými úlevami cizím investorům, kteří ihned po jejich skončení přesunou výrobu zase dál, atd...
- podpora rodin s dětmi - Zřejmě je tím myšlena ona jednorázová podpora těsně pře €Uvolbami. Zamýšlená tříletá mateřská by zase pro změnu vytáhla ze státní kasy nemalé miliardy a kde se na to má věčně brát?
- podpora vzdělanosti - Vzdělání by se mělo podporovat, ale ne tak, že do školství půjde stále míň peněz a bude se bránit možnosti zaplacení si studia. Možná si pod tím Gross představuje, že každý bude moci získat diplom jako on...
- snížení nezaměstnanosti - Viz výše. Za vlády socdem se nezaměstnanost zvýšila ze 4,5% na 10,9%.
- boj s korupcí a kriminalitou - Boj s korupcí v podání ČSSD jsou trafiky pro Tvrdíka, Špidlu, Součkovou (ta alespoň odmítla), nabídka kontrolních orgánů opozici (v demokraciích běžné) výměnou za podporu vlády (v demokraciích nemyslitelné)...
- podpora venkova a ochrany životního prostředí - V tomhle ČSSD neudělalo zhola nic, kromě vznikající laviny oddlužení obcí.
- ozdravení veřejných financí - Darmo mluvit. Výsledky vidíme všichni.
0/0
28.7.2004 12:05

odka

Zdravím všechny
Nějak to vázne, jak to, že to Sisko1 ještě nerozproudil?Téma je dost zajímavé, boj o koryta začíná...
0/0
28.7.2004 9:11

siskol

Nenadávejte takovým dobrým přátelům, jako je klausobijec juton!
My víme kdo může za všechno špatné, co bylo v republice napacháno. My víme kdo bude viset
0/0
27.7.2004 23:28

1_130_202_135

Re:
Ano, demokracie končí tam, kde začíná sociální demokracie.... to víme. Proto taky soudruzi-přátelé v Lidovém domě urychleně uschovali portrét TGM s citátem "Demokracie je diskuze"!!!
0/0
27.7.2004 23:33

Eldrb

Re:
...Sisko1? V tuto dobu ?.... ...
Juton je klausobijec ,ale nikdo mu nenadává !
Kdo je to: " My víme " ?
0/0
27.7.2004 23:39

1_130_202_135

Re:
To je klon, řádí tady už od rána a ničí pověst našemu poplárnímu šiškovi !!!
0/0
27.7.2004 23:40

siskol

Re:
Ty sám jsi Klausův klon.My podporujeme naše zájmy pracujících lidí, proti podnikatelům a modrým ptákům včele se Stanislavem Grossem
0/0
27.7.2004 23:45

krabi

Re:
to "my" je jako - my císař a král?
0/0
28.7.2004 8:54

krabi

Re:
má noční
0/0
28.7.2004 8:55

Eldrb

Re:
..tak ty jseš klon ? Tak zmizni,zmetku !..... Sisko1 je jenom jeden a do toho se nemontuj . Hlupe .
0/0
27.7.2004 23:48

Eldrb

Jutone...
..prosím Tě..přestaň už agitovat ! V socialistech se mýlíš , ve Špidlovi se mýlíš , v Klausovi se mýlíš...prostě ve všem se mýlíš !
0/0
27.7.2004 23:16

1_130_202_135

Re:
Tak to je naopak nesmírně důležitý a nenahraditelný člověk! O něm přeci píše profesor Parkinson ve svých Zákonech! Pokud je potřeba najít správné řešení, je nutné se takových lidí ptát, co by doporučili.....
0/0
27.7.2004 23:21

juton

Re:
, Agitovat přestanu, ale jen pro dnešek. V socialistech se možná mýlím, ale ve Špidlovi a Klausovi určitě ne. Tady se mýlíš ty. Ale je to věc názoru. Dobrou.
0/0
27.7.2004 23:22

1_130_202_135

Re:
Dobrou...
0/0
27.7.2004 23:24

1_130_202_135

Re:
Tys jutona sprostě vyštval.... A to ve chvíli, kdy jsem mu jako socdem voliči oponoval materiály ze socdem dílny! To od tebe nebylo vůbec, ale vůbec hezké - příteli bratře drahý pozůstalý soudruhu!!!
0/0
27.7.2004 23:26

Eldrb

Re:
..ale tak sorry ! Já jsem sledoval vaši diskusi. On se zase přihlásí, neboj. S Jutonem se diskutuje dobře. Umí udržet formu ,na rozdíl od jedné mrkve ,která se tu někdy povaluje.Ovšem jen v pracovní době ! V tuto hodinu zde k nalezení není. Jo, Jutone,dobrou.
0/0
27.7.2004 23:35

jirka04

To je přeci jasné!
     Až potud shoda. Nakonec těm prosťáčkum se dá slíbit vše. Ale teď příjdou teprve ty problémy. Korýtek není nikdy dost
0/0
27.7.2004 23:13

Eldrb

Zdravím..
...práci čest ,soudruzi !
0/0
27.7.2004 22:53

RidicTatry815

Re:
i tobe soudruhu, norma splnena na 111%?
0/0
27.7.2004 22:57

Eldrb

Re:
..copak norma,jakž takž se zvládla , ale zde vidím že se tak titulujete...tak jsem se radši připojil. Člověk nikdy neví , že ! Obzvlášť v této pohnuté době !
0/0
27.7.2004 23:02

RidicTatry815

Re:
jeden nikdy nevi jak se to otoci, takze pro jistotu
S Panem Bohem
0/0
27.7.2004 23:07

1_130_202_135

Re:
S pánem Grossem v šest v práci, příteli bratře soudruhu!
0/0
27.7.2004 23:09

1_130_202_135

Re:
Ještě mi vypadlo to unionistické - drahý pozůstalý!!!!
 
0/0
27.7.2004 23:11

Eldrb

Re:
..tak je to správně ,protože tak to musí být !
 
0/0
27.7.2004 23:14

Leva

2270022
Redakce, vlez mi na hrb!
0/0
27.7.2004 22:42

1_130_202_135

Re:
 Copak? Napsal jsi text urážlivý, vulgární, rasistický nebo příspěvek, který je neplacenou reklamou?
0/0
27.7.2004 22:45

RidicTatry815

Re:
a prijeli popelari
0/0
27.7.2004 22:52

juton

Proč ta skepse?
, Grossova vláda bude poučena z minulých chyb a bude dělat vše proto, aby uspěla. Vždyť ani prezident po rozhovorech s Grossem nebyl nijak pesimistický. Za dva roky udělají dost dobrého, preference modroptáčníků se opět sníží na patřičnou mez a bude dobře.
0/0
27.7.2004 21:30

1_130_202_135

Re:
To jsme klidní.....
V ČSSD je sice pár lidí, kterým touha po moci ještě úplně nevymazala mozek http://www.cssdpraha2.cz/Cisla/54.htm ,
ale (naštěstí?) mají zatím jen malý vliv. A za dva roky účasti na vládě dokázala třeba US-DEU spadnout z 5% preferencí na 1%. Za případné dva roky "grossiády" budou pohádky začínat větou: "To bylo ještě v době, kdy sociální demokracie v Česku byla pro někoho zajímavou politickou stranou..."
0/0
27.7.2004 21:42

renek

Re:
Správně soudruhu Jutone. Vždyť Standa Gross je ten "nový a čistý" politik, který neseděl v těch vládách - a nepodílel se na marasmu - které přivedly ČR na okraj propasti....a nezapoměň soudruhu, on je ten "ďábel" Klaus liška podšitá, moc bych těm jeho úsměvům nevěřil
0/0
27.7.2004 21:51

juton

Re: Bravo!
, Proč soudruhu? Chybí ti patřičné argumenty? Jasně, takže mě chceš "zdiskreditovat" alespoň oslovením. To je v pořádku, na tyhle vaše metody jsem zvyklý, soudruhu...
0/0
27.7.2004 21:58

RidicTatry815

Re:
Jutone, a co je pro tebe dulezitejdi, zlepseni bordelu jaky je v CR anebo klesajici preference ODS. Z tveho prispevku to neni jasne
0/0
27.7.2004 22:00

juton

Re:
, Dobrá otázka! Přirozeně zlepšení bordelu, ale můj osobní pocit je, že ODS by ho též jen prohloubila
0/0
27.7.2004 22:13

1_130_202_135

Re:
Chich, pokud máš pocit, že za tuhle uplynulou vládní krizi (kolikátá už to byla od r. 2002?) mohla vláda, tak si raději pocity schovej jako vysoce intimní záležitost... V současné chvíli každou vládu, kde bude mít ČSSD majoritu, položí právě ČSSD - s Grossem, bez Grosse, to je úplně jedno....
Je ale pravda, že Standa už jisté "konzultace" o zlepšování bordelů absolvoval, byť se ví jen o telefonických a on je statečně (náš kladný hrdina) popírá
0/0
27.7.2004 22:20

juton

Re:
, Trošku zvláštní, ale zkusím tě chápat.
0/0
27.7.2004 22:28

1_130_202_135

Re:
... Grossova vláda bude poučena z minulých chyb a bude dělat vše proto, aby uspěla....
 
0/0
27.7.2004 22:52

RidicTatry815

Re:
i kdyby se Gross sebelepe snazil, tak neprorazi. kazdy smysluplny krok k zachrane rozpoctu a ekonpomiky bude torpedovan davlarek Skromachem a nebo nejkou lobby jako je Foldyna ci Palas. To je proste neprustrelny. A kdyz uz nic jinyho, tak se na chvili probudi Zeman z objimani stromu a zacne kalit vodu becherovkovymi vypary
0/0
27.7.2004 22:55

RidicTatry815

Re:
vzhledem k sulinum jako je Skromach, Foldyna, objimac stromu z Vysociny na tom neco bude......
0/0
27.7.2004 22:29

1_130_202_135

Re:
Vždyť si to rozeber:
1. krize - Marvanová se začne prčit o rozpočet. Panáčci Špidla se Sobotkou místo, aby s ní jednali (byla to plnohodnotná poslankyně!), z ní udělají velezrádkyni
2. krize - volba prezidenta; napřed navrhnou nevolitelného kandidáta, pak podrazí Zemana a pro jistotu jich 27 dá hlas Klausovi
3. krize - Volby do EP (strašná kandidátka). Špidla vládne v nevhodné koalici a vede stranu do prava. Tak jej vyměníme, sestavíme stejnou koalici a půjdeme do prava
Mezitím ..... škoda mluvit, já být členem nebo voličem ČSSD, tak si kontroluju denně hlavu, jestli už tam volské rohy nerostou
0/0
27.7.2004 22:43

juton

Re:
, 1. S Marvanovou bych též nejednal, její námitky byly irelevantní. Navíc US v té době podporovala spíše vládu. Kdyby Marvanová byla tak čestná, už tehdy by US a poslanecký mandát opustila. 2. Zemana podrazili jeho vlastní nohsledi. 3. Špidla byl dobrý premiér. Že zdědil stranu po Zemanovi, který ji navykl na cukr a bič, urážky a podobně, to není jeho chyba.
0/0
27.7.2004 22:53

RidicTatry815

Re:
dobry premier nebyva odstaven tak jako byl Spidla. A to ze prijal eurokomisare jako trafiku tak nechutnym zpusobem ho stalo i tu trochu dobreho mineni co o nem meli lide jako o cloveku
0/0
27.7.2004 22:56

juton

Re:
, Dobrý premiér není totéž, co strana. Špidla bude dobrý eurokomisař. Teličky je mi líto, ale ono by ho to dříve či později stejně čekalo. Alibistickým lidovcům vadilo jeho krátkodobé členství v KSČ, ODS se vyjadřovala v podobném stylu. Že obě tyto strany jsou komouši prosáklé jim nevadí.
0/0
27.7.2004 23:03

1_130_202_135

Re:
Marvanová jednak záhy US-DEU opustila a její námitka byla irelevantní? Stála jen za psaným programem US-DEU. Klauni z US-DEU, kteří tuhle a bývalou vládu takzvaně podporují, podporují jen a jen své koryta. MArvanovou bylo proto nutné vyměnit za nějakého (obrazně řečeno) Kotta.
Zemana podrazila sociální demokracie. Pokud se ale má pod pojmem ČSSD rozumět několik frakcí, křídel, skupin nohsledů toho či onoho - prima strana! Jetě by měli tedy před volbami zveřejňovat jednotlivé programy...
Špidla nebyl dobrý premiér, tak jako nebude dobrý eurokomisař. Jestli Zeman přesvědčil své členy vlády (a také strany) "cukrem a bičem", Špidla se svým autistickým přístupem a chováním nepřesvědčil ani nejbližší spolupracovníky (např. Gross). Měl svou vizi a to je jediné, co mu zůstalo. Dnes ztratil mezi lidma i ten dojem, že se jedná o čestného a poctivého politika...
 
0/0
27.7.2004 23:08

1_130_202_135

Re:
příliš dlouhé na to, aby se to tady přepisovalo...
Ale v každém případě pohled sociální demokracie na sociální demokracii
0/0
27.7.2004 22:01

renek

Re:
checht, nejvíce se mi líbí ten úryvek: Důvěra ve vládní schopnosti ČSSD byla významně podkopána také řemeslnými dovednostmi aktérů. Zmatky tohoto týdne okolo zákona o DPH neočekává Evropan ani u lidožroutských kmenů v Tichomoří, a již vůbec ne u Afričanů nebo Arabů.
0/0
27.7.2004 22:08

1_130_202_135

Re:
Vždyť víš, že kdyby to nestálo za přečtení, tak bych tady článkům z dílny ČSSD nedělal!!!
0/0
27.7.2004 22:11

1_130_202_135

Re:
" Česká vláda prohlásila ústy svého nejvrchnějšího experta na hospodářství, daně a historii včetně prehistorie, že Česka se kritika netýká, do Česka nepřicházejí zahraniční investoři kvůli daním, nýbrž kvůli levné pracovní síle. Toto tvrzení je bezesporu správné a dokonce dokazuje, že i neekonomové dokáží každý měsíc prostudovat jednu nebo dvě kapitoly základů makroekonomiky. Určitá smůla Česka je v tom, že tak činí až po svém nástupu do funkcí a po dvou prosazených daňových reformách."
0/0
27.7.2004 22:12

RidicTatry815

Re:
nejvice se mi ale libila tahle cast:
Nesnižovat firemní daně, nýbrž snížit vedlejší náklady práce, což by ulevilo nejenom firmám, které zisky vykazují, ale především firmám, které zaměstnávají hodně lidí a eventuelně žádné zisky netvoří. Zároveň by se snížila motivace švarcsystému a práce načerno. Především měla sociální demokracie bojovat se šedou ekonomikou, nikoliv však exotickými nápady typu registračních pokladen a majetkových přiznání. Měla jít evropskou cestou zjednodušení organizačních struktur celní a finanční správy a měla jít cestou zjednodušení pátracích metod po daňových únicích. Německo a Rakousko by měly být vzorem, nikoliv Slovensko.
 
jak nejsem priznivec socialni demokracie, tak ze socialne demokratickeho hlediska to dava smysl
0/0
27.7.2004 22:29

1_130_202_135

Re:
 No právě - ono to dává smysl dokonce i bez přívlastků... Proto někde poznamenávám, že tihle docela inteligentní socani NAŠTĚSTÍ(?) budou v následujícím období grossiády asi umlčeni.
To "naštěstí" míním tak, že grossiáni budou dál pokračovat ve volném pádu preferencí ČSSD. Bohužel my se ale nedočkáme ještě pár měsíců (let?) vůbec žádného zlepšení...
0/0
27.7.2004 22:58

RidicTatry815

Re:
jak jsem psal  nize....prave pro takoveto smysluplne nazory je autor tohoto prispevku cely zivot jen radovym socdemokratem ve stranicke bunce.
0/0
27.7.2004 23:00





Najdete na iDNES.cz